Last news in Fakti

9 Май, 2018 18:32 4 184 81

Японски компании се обединяват за разработката на нова батерия

  • батерия-
  • акумулатор-
  • libtec-
  • toyota-
  • nissan-
  • honda-
  • panasonic-
  • gs yuasa

Японското правителство ще финансира нова програма за разработката на следващо поколение твърдотелни акумулатори под егидата на Lithium Ion Battery Technology and Evaluation Center (Libtec). По този начин Страната на изгряващото слънце ще се бори за лидерската позиция на пазара на такива батерии през следващото десетилетие, съобщава Nikkei.

До 2013 г. японските производители владееха 70% от пазара на йон-литиеви акумулатори с течен електролит, но само три години по-късно делът им спадна на 41%. Целта на Libtec е до 2030 г. да бъде създадена твърдотелна батерия, която да позволява на електромобилите да изминават по 800 км с едно зареждане.

В новата инициатива обединяват сили някои от най-големите японски компании като Toyota, Nissan, Honda, Panasonic и GS Yuasa. Държавното финансиране обаче изглежда твърде скромно за толкова амбициозна цел - 1.6 млрд. йени или €12.3 млн.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 селянин

    26 5 Отговор
    Браво на самурайте..това е правилната посока,по безопасна и пет пъти по бързо зареждаща се батерия,по голяма плътност на енергия,1200 цикъла на зареждане по 800 км пробег,над 12 год.гаранция на акумулаторите..могът да работят до минус 30 градуса.

    Коментиран от #2

  • 2 Зорлем

    17 10 Отговор

    До коментар #1 от "селянин":

    И да струват по две за лев, и да тежат по милиграм на киловатчас, и да се рециклират като се превръщат в хумус, и...., и....

    Кво ми се смеете, бе, не пишем ли писмо до Дядо Коледа?

    Коментиран от #3

  • 3 Антиелектрика

    12 6 Отговор

    До коментар #2 от "Зорлем":

    Най-показателен е следния цитат:
    Публикувано във факти.бг: Целта на Libtec е до 2030 г. да бъде създадена твърдотелна батерия, която да позволява на електромобилите да изминават по 800 км с едно зареждане.

    В общи линии е като сроковете за 2015 г, в които трябваше да се заработи генератора за студения ядрен синтез, който се оказа балон:
    http://nauka.offnews.bg/news/Skeptik_3/Studeniiat-termoiadren-balon-se-spuka-video_43498.html

    Горе-долу и с това е така - до 2030 година трябвало да се направи батерия. Странно кой е поставял срокове на Айнщайн, Планк, Ом, Лайбниц, Кирхов, Фарадей и всички учени изобретатели, на които дължим всичко в научно-техническия прогрес?!
    То ако ставаше така, вече да сме колонизирали съседните слънчеви системи, ама карай да върви, сега е модерно да се лъже.

    Коментиран от #6

  • 4 Бухахахахахха

    5 8 Отговор
    Целта на Libtec е до 2030 г. да бъде създадена твърдотелна батерия, която да позволява на електромобилите да изминават по 800 км с едно зареждане.

    Ще чакам още поне 12години за да мога да мина 800км с едно зареждане.Смехория.С моя платноход при спазване на ограниченията сега мога да мина близо 1300км с един резервоар.Извънградско обаче.

    Коментиран от #5

  • 5 TSLA

    10 3 Отговор

    До коментар #4 от "Бухахахахахха":

    После пак разправяйте как Тесла никаква революция не е направила и как всеки може да си сглоби някакъв електромобил по-добър от Тесла. Роудстъра още след 2 години ще предлага 1000км пробег, а след 12 години, колко ли ще е? Тези са си поставили за цел 550км за 2025г - почти пробега на Тесла от преди 4 години.

    Коментиран от #7, #38

  • 6 Да да

    5 5 Отговор

    До коментар #3 от "Антиелектрика":

    Събрахте се Зорлем!! Не са нужни 800 км.с едно зареждане,което е ясно че може да се постигне с по-голяма батерия! Нужна е батерия която да се зарежда до 70-80% в рамките на 10-15 мин,акоможе и по-бързо разбира се.Пък може и за 500 км.да стига! Японците с това темпо,скоро ще загубят и тези 41% дето са им останали! На хоризонта излизат корейци и американци,като и Китай не е за подценяване! А още по-интересното е камиона с 1000 км.пробег!!!

    Коментиран от #8

  • 7 Зорлем

    6 4 Отговор

    До коментар #5 от "TSLA":

    Тъй, де, тъй - дежурното "ще". Освен ако не ще, разбира се.
  • 8 Зорлем

    4 4 Отговор

    До коментар #6 от "Да да":

    Тя нуждата е ясна на всички, дори и на такива закоравели мрънкачи като нас с Антиелектрика. Въпросът е, кой може да е я задоволи реално днес и сега, а не някога в бъдещето.

    Коментиран от #9

  • 9 Антиелектрика

    6 4 Отговор

    До коментар #8 от "Зорлем":

    Интересно е как се говори в бъдеще време за електричките, че ще станат уникални, защото било въпрос на време някой да изобрети чудодейната батерия - чиста, лека, незапалипа, нетоксична, евтина, бързозареждаща се и издържлива.
    Обаче за 200 години еволюция на батериите, нито един от тези показатели не е достигнат.
    От друга страна много угодно се пропуска фактът, че по-иновативния ДВГ също може да еволюира още и то е необходимо само в една насока - екология.

    Но това за зеления октопод не е рентабилно и всячески са готови да ни върнат с 2 века назад, само и само да печелят от това!

    Коментиран от #10

  • 10 Зор

    7 4 Отговор

    До коментар #9 от "Антиелектрика":

    Абсолютно си прав! Въобще не е рентабилно за авто компаниите да произвеждат електрички. Нема как да доят клиентите чек толкова при тях. Зор ще им е, зор! Разбиха им бизнес модела.

    Коментиран от #11

  • 11 Антиелектрика

    6 8 Отговор

    До коментар #10 от "Зор":

    Ама разбира се, защото те електричките нямат окачване и ходова част, нямат гуми, нямат антифриз, нямат филтри, нямат чистачки, нямат накладки, нямат стъкла, нямат брони, нямат метални детайли - изобщо са извънземни космически кораби!

    Не е истина колко глупости може да се напишат от един зелен трол!!!

    Коментиран от #12

  • 12 Зор

    7 3 Отговор

    До коментар #11 от "Антиелектрика":

    На колко хиляди километра се сменя бронята, стъклото и всички метални части при електромобилите?

    Май ти нямаш какво да пишеш!

    Всички останали консумативи който си изброил, ги има и при ДВГ, плюс още 10 пъти по толкова. Реално за целия живот на автомобила с ДВГ даваш за консумативи и гориво повече пари, отколкото си купил самия автомобил.

    Коментиран от #13

  • 13 Антиелектрика

    4 7 Отговор

    До коментар #12 от "Зор":

    О, разбира се, че електричеството и батериите са без пари.
    Пък автопроизводителите сигурно правят масла и бензин, нали?

    Ти на луди ли ни правиш? Те сега искат да вдигат цената на тока, заради тъпите ти ВЕИ, ти си тръгнал да ни обясняваш колко било евтино.
    Хайде по-сериозно ако обичаш, тролче!

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Зор

    7 3 Отговор

    До коментар #13 от "Антиелектрика":

    Разбира се че не произвеждат консумативите. Да не са луди?

    Според тебе от кое се печели повече, да произведеш нещо за 10 лв, или да го купиш за 10 да го продадеш за 50? Във фирмените сервизи правят второто, като допълнително им плащаш и за труд.

    Само да ми припомниш На колко хиляди километра се сменя батерията на Тесла че не си спомням, трябва да ме е хванала склерозата. Доколкото си спомням, когато автомобила измине 400 000 км и според вас всичко по него се е износило, серията на Tesla все още пази 90% от капацитета си като нова. Оказва се че автомобилът е консуматива, а не батерията.

    Хайде Сега сметни и колко ток ще изхарчиш за 400 000 км, че ще ме обвиниш в манипулация на сметките както винаги. Само за масло филтри ремъци и съединители на ДВГ парите ще са ти повече за този пробег.

    Коментиран от #16, #21

  • 15 врвервер

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "Антиелектрика":

    До 11
    Къде пък им е антифриза на електрическите коли, къде са им филтрите - само на купето(той пък е най-скъп мамка му), накладките почти не се ползват заради регенеративното спитане. Супер са си ел. колите цялата охладителна система отпада, един куп датчици, ремъците, турбо, горивна система, въобще целия двигател, все едно имаш само скоростна кутия с една предавка+батерия. Обаче е непосилно скъпо за мен. Развам се на ентусиастите дето си ги купват, с техните пари технологията ще стане по достъпна

    Коментиран от #17, #20

  • 16 Антиелектрика

    5 6 Отговор

    До коментар #14 от "Зор":

    Къв съединител сънуваш пак?
    Всички автомобили вече са автоматици.
    Пък най-големия консуматив у нас си остава окачването, не масло за 150 лева.
    Ама те миксерите нали летят, за какво са им лагери, биалетки, щанги, карета, носачи и т. н?
    Те дори батериите в тях са с антигравитони и ги правят да летят - бухахахахаха

    Коментиран от #18

  • 17 Антиелектрика

    4 5 Отговор

    До коментар #15 от "врвервер":

    Къде имало антифриз в електричките?
    Ами чети, аз какво съм виновен, че те мързи да четеш?
    Антифризът охлажда батерията. И да, филтърът на купето на Тесла е над 150 лева - колкото маслото на обикновена кола.
  • 18 Зор

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "Антиелектрика":

    Абе ти в коя страна живееш? Я слез от осмия етаж на панелката и изброй колко автоматици ще видиш в първите срещнати 20 автомобила паркирани пред блока?

    Спорът тръгна от това дали рентабилно за автомобилните производители да произвеждат електрички, не дали има какво да правят в сервизите.

    90% от печалбите на сервизите идват от смяна на масла и филтри, а им отнемат само 20% от времето. Дейност изпълнявана от най-нискоквалифицираните служители. Хайде познай сега дали искат да си скъсват задника от работа за без пари, та да желаят да си изкарват хляба, като поправят ходовата част на електромобили?

    Коментиран от #19

  • 19 Антиелектрика

    4 3 Отговор

    До коментар #18 от "Зор":

    Съжалявам, не живея в панелка, а в къща и карам автоматик.
    Също така не знаех, че смяната на масло е най-големия разход в една кола.

    Виж ти, колко нови неща научих. Благодаря ви г-н Вучков - хахахаха
  • 20 Няма алтернатива

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "врвервер":

    1.Антифриза служи за охлаждане на Драйв юнита, батерията и зарядна част.
    2.Няма въздушен, маслен и горивен филтър да факт има на климатика. Трите липсващи филтъра общо са 50 лв:)).
    3.Накладките се ползват макар и по-малко. Обаче поради масата като на възрастен слон джантите са по-големи,гумите и накладките също. Знаеш ли какво означава това???ПАРИ ПАРИ ПАРИ ПАРИ.
    4.Охладителната система не отпада даже е по сложа заради оптимизирането на темп. на батерията.
    5.Реално най-голямата полза е отпадането на съединител и скоростна кутия които понякога правят голяма мизерия обаче както каза цената на колата после застраховка, чакане за сервиз, трудности при зареждането, чупене на окачване поради масата и т.н и т.н.
    Накрая поне за България няма алтернатива.

    Коментиран от #22, #25

  • 21 Няма алтернатива

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "Зор":

    Само дете годишното обслужване средно на година за Тесла е 400 долара!!!!!!!!!!!!
    Да ти кажа аз имам кола за 45000 лева и на година средно давам 350 лева да лева не долари. Два пъти по малко за моя смотан ДВГ :)))))
    Да знам Теслата не е 50 бона ама нали няма какво да се чупи защо ги даваш тези пари?????
  • 22 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #20 от "Няма алтернатива":

    Най-голямата полза е отпадането на ДВГ и замяната му с електромотор.

    Едното има две части - една подвижна и една не.

    Другото има над 1000

    Коментиран от #23, #24

  • 23 Антиелектрика

    3 6 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    Теб какво те бърка колко части има?
    Да не би ти да ги произвеждал?
  • 24 Няма алтернатива

    3 4 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    Гост това е другото нещо с което отчасти ще се съглася, за да си купиш ДВГ трябва да не си тийнеиджър и да имаш елементарни познания.
    Всяка марка има двигатели които са напрактика вечни, купето буквално се затрива преди на двигателят да му стане нещо. За съжеление хората купуват 1.5 на 250 коня и си викат аз съм номер 1 и после виж кво стана!!!!!
    Аз през моят живот двигател не съм чупил!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 25 Гхгф

    5 1 Отговор

    До коментар #20 от "Няма алтернатива":

    Сравнявате кон с кокошка!
    Тесла модел 3 е с размерите на BMW трета серия и тежи 1610кг. Почти всички BMW та са по-тежки от нея.
    400 долара на година е абонамента. Ако караш по-малко километри годишно ти е по-евтино да си плащаш по ценоразпис когато дойде време. Забеляза ли колко пъти трябва да отидеш до сервиза на Тесла за първите 150 000 км?

    Аз знаеш ли колко струва сервизното обслужване на BMW за първите 150 000 километра?

    Аз знаеш ли колко струва обслужването на автомобил с характеристиките на модел S за двигател с подобни мощност и ускорение ?
    Ако ти е удобно, да споделиш, а?

    Коментиран от #26

  • 26 Няма алтернатива

    1 5 Отговор

    До коментар #25 от "Гхгф":

    1.Tesla 3 е 1730 кг защото никой не иска low range и дори не знам дали има и една продадена бройка от него.БМВ то има много варира но има и по 1500кг. Та по твоите сметки 1500 е по-голямо от 1730 направо те съжелявам).
    2.За Тесла С 4х4: 2400 долара за 4 години или 600$ на година :))).Задължително посещаване на година или на 12500км което настъпи първо !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Тоест ако караш повече нещата стават още по дебели :)). Никой не те кара насила да го ползваш но без него няма гаранция ти решаваш. Същото е и при ДВГ.
    3.Не не знам на БМВ нито на Мерцедес ти ще ми кажеш. Имам КИА Спортаге чисто нова за 45000 лв за две години на година съм дал около 350 лева всяка.
    4.А да те питам знаеш ли колко застрахователя в България ще ти застраховат Теслата и на каква цена?????

    Коментиран от #32

  • 27 Антиелектрика

    0 6 Отговор
    С този пост приключвам защото ми омръзна да споря с промити "електрически" мозъци, както много пъти съм писал електрическите миксери са за кухнята. За автомобили технологията НЕ става! Вие си продължавайте с фантазиите, а може някой мърмот да ви донесе за коледа батерийка с 200 кВ и тегло 20 кг та да си я сложите в .... двигателя на електрическия миксер.

    Коментиран от #28

  • 28 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #27 от "Антиелектрика":

    Хубаво, но не разбирам защо трябва да пишеш с моя ник?

    Коментиран от #29

  • 29 Антиелектрика

    0 3 Отговор

    До коментар #28 от "Антиелектрика":

    А ти що пишеш с моя?

    Коментиран от #33

  • 30 Чиста реклама

    1 1 Отговор
    Требе да има повече ел. Колела под наем из градовете. Така ще се провери стават ли или не. Ще има и еко ефект....
  • 31 Чиста реклама

    0 1 Отговор
    Киа/Бмв/ на корейската сила
  • 32 Гхгф

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "Няма алтернатива":

    1. Никой не си купува модел 3 с малкият пробег защото все още не е започнало масовото производство, но има такъв електромобил и тежи 1610 килограма. Хайде сега да ми покажеш линк на някой BMW 3 седан, под 1630 кг. Седан! Дори М-ките са по тежки от този електромобил.
    Стига с тези мантри, че електромобилите са малки грозни бавни скъпи и тежки. Беше то каквото беше, свиквайте! Следващият модел ще е още по-лек и с по-голям пробег.

    Коментиран от #34

  • 33 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    Ами сигурно, защото го ползвам след като открадна и предишния ми ник "Гост".
    Да не мислиш, че не си личи кой си?
    Доста слабоумно от твоя страна!
  • 34 Няма алтернатива

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Гхгф":

    https://www.auto-data.net/bg/bmw-3er-sedan-f30-lci-facelift-2015-325d-224hp-22651
    1495 кг .а има и по-леки.
    За съжеление сега заради линка и правилата да не преобладава латиница в коментара трябва да пиша някакви празни приказки за да не ме изтрият.
    Та да има и по 1430 кг. даже всичко зависи от това какво искаш да си вземеш аз имам СУВ които е 1600кг да не е 300 коня ама е с як момент и до 180 върви добре.

    Коментиран от #37, #39

  • 35 Електрика

    2 2 Отговор
    Някой от противниците на електромобилите да е чувал за електрокар?
    Разтоварва и товари 30-40 тона, а може и повече с едно зареждане.
    Вярно движи се с 5 км/час, но ако трябва да носи само собствената си маса, колко ли километра ще измине с едно зареждане???

    Коментиран от #36

  • 36 Не вярвам

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "Електрика":

    ХаХа КЛОУНАДАТА отново е на ниво!!!!
    Никога пробега като отделен параметър не е имал голямо значение.

    Няма проблем в момента да се направят коли с ДВГ да изминават по 2000 км с едно зареждане или Електрички от 1000км.
    Задавал ли си си въпросът защо ДВГ колите са направени да изминават толкова километри а не примерно 1500+ ????
    Помисли малко преди да изръсиш поредната глупост.
  • 37 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #34 от "Няма алтернатива":

    И аз карам дърт СУВ, който тежи 1485 кг и не отстъпва кой знае колко по динамика на модел 3. Хем е 4х4, хем е над 200 к.с., хем вдига повече.
    Да, гори 15 литра бензин в София, но поне не струва 100 000 лева и не се притеснявам за електромагнитно облъчване на 200 kW електромотор до задника ми и токсичната батерия.
  • 38 Бухахахахахха

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "TSLA":

    Ще,ще,ще ама не ще.
  • 39 Гхгф

    0 2 Отговор

    До коментар #34 от "Няма алтернатива":

    https://www.bmw.bg/bg/all-models/m-series/m3-sedan/2017/technical-data.html#tab-0

    BMW M3 Седан
    Собствено тегло в кг
    1.635

    Ето линк към официалния им сайт.

    Коментиран от #40

  • 40 Няма алтернатива

    1 2 Отговор

    До коментар #39 от "Гхгф":

    Когато човек живее на село и нова кола е виждал само на картинка се стига до такива конфунзна ситуация. Има десетки БМВ 3 седна. Твоят линк е за Мка с 3.0 двигател. Аз ясно съм написал че теглото варира, зависи какъв двигател ще си избереш. 400 коня за малък седна си вземат само комплексари като теб които искат да газят децата по пешеходните пътеки.

    Коментиран от #41

  • 41 Гхгф

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Няма алтернатива":

    Ами намери в официалния сайт на BMW някоя тройка, която е проектирана за селяни като мене и цитирай теглото. Толкова е просто вместо само да казваш че има, като мармотите дето завиват шоколада в станиол и да ми даваш второстепенни източници на информация.

    Има ли модел BMW 3 което да е по-тежко от модел на Тесла модел ? Има! Край на дискусията, че електромобилите винаги са по-тежки!

    Коментиран от #42, #43

  • 42 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Гхгф":

    Пак се правиш на разсеян като спориш с хората.
    Да, миксерите са ПО-ТЕЖКИ ПРИ ЕДНАКВО ОБОРУДВАНЕ И ШАСИ.
    Какво ми сравняваш базовия модел 3, който няма нито ел. седалки, нито датчик за чистачки, нито автоматични фарове и реално ще мине 200 км?!
    Що не сравниш спартанското Subaru Impreza WRX, което хем е по-евтино, хем по-бързо, хем е 4х4, а и е ПО-ЛЕКО?!
    Лъжите ти личат във всяка тема!
  • 43 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Гхгф":

    https://www.bmwmyanmar.com/en/all-models/3-series/sedan/2015/technicaldata.html#tab-0

    Ето Гунчо прочети 318i Sedan тегло 1475 кг!!!!!!!!!!!!!!!
    Нещо друго да искаш, да ти го купя не искаш ли???
    Казах ти има десетки БМВ3 и стотици БМВ видове не е като Тесла да имаш само една 3ка. Другата с малка батерия никой не я иска и не я поръчва.
    1730-1475=255кг и пак пробега е 1:2 в полза на БМВто какво да ти кажа още???
  • 44 Гхгф

    0 1 Отговор
    "Накладките се ползват макар и по-малко. Обаче поради масата като на възрастен слон джантите са по-големи,гумите и накладките също. Знаеш ли какво означава това???ПАРИ ПАРИ ПАРИ ПАРИ."


    Спорът тръгна от тук. Смяташ ли, че двата модела имат различни гуми и накладки?

    Това по-скоро ще важи за BMW-тата. Хайде сега провери колко струват гумите и накладките за BMW с подобна мощност и ускорение и колко тежи автомобила? Като искаш сравнявай с по-малката Тесла.

    И въпросът въобще не е кой какво купува А "дали има по лек електромобил, отколкото такъв с ДВГ в същия клас."

    По подразбиране се търси най тежкият автомобил с ДВГ в класа и най-лекият електромобил, не мислиш ли. Отговорът В случая е "да има" всичко останало са празни приказки.

    Следователно и мантрата "електромобилите винаги са по-тежки" вече не е в сила! Следващото поколение освен по-евтино ще е и по-леко и е възможно електромобилите да станат дори по-леки от бензиновите при еднакви параметри.

    Коментиран от #46

  • 45 Зорлем

    1 0 Отговор
    "... при еднакви параметри..."

    Кои параметри ще уеднаквяваш?
  • 46 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Гхгф":

    Не търси се автомобил които ще ти свърши работа!!!!
    Това е същото като компютрите, чатиш на фейса обаче си купуваш машина като че ли ще копаеш биткойнти???
    Ако имаш пари да разбирам те, обаче да гледаме реално на нещата а не да сравняваме Мка със семейна кола от класа на астра седан.

    Коментиран от #47

  • 47 Гхгф

    2 1 Отговор

    До коментар #46 от "Няма алтернатива":

    Търси се подобен по размери автомобил с подобни мощност и ускорение. Това са критериите.

    Коя семейна Астра ускорява до 100 за 5 секунди и вдига 230 км в час?

    Кое BMW е подобно по размери и с подобни параметри?

    Колко тежат и колко им струват гумите и накладките?

    А Колко често се сменят? Ако Тесла модел 3 се ползва за семеен автомобил, накладките няма да се сменят никога.

    Коментиран от #48

  • 48 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Гхгф":

    Пак се правиш на приятно разсеян.
    Subaru Imreza WRX е тази кола, която е в същия сегмент, по-бърза е, по-евтина, 4х4 е и е по-лека!
    И спри да лъжеш, защото този модел 3, който тези 1610 кг, нито ускорява за 5 секунди до 100 км/ч, нито вдига 230 км/ч.

    Ти си просто най-обикновен лъжец!!!
  • 49 Гхгф

    1 1 Отговор
    Тебе пък все те лъжат!

    Ти на какъв въпрос отговаряш?

    По подразбиране ПОВЕЧЕТО автомобили са по-леки и по-евтини от електромобилите, а има и по-бързи.

    Вече уточнихме, че има по-тежки и по-скъпи от електромобилите в същия клас, което до Модел 3 беше химера.

    Сега въпросите са други и се отнасят за разликата в цената на спирачките и гумите. При модел 3 те са еднакви за двата модела, което противоречи на логиката че по-тежкия автомобил се нуждае от по-скъпи гуми и спирачки. Със същите гуми и спирачки, Тесла модел 3 ускорява за 4.6 секунди и вдига 228 км/ч.

    Каква е разликата в цените на гумите и спирачките със субарото, което има такива параметри?
  • 50 Няма алтернатива

    1 0 Отговор
    Ха Ха пак лъжи смешно е вече.
    1.Гумите на Тесла 3 са 18 или 19ки???
    Кой не спортен малък седна има такива гуми?? Това е само за спортисти.
    2.Ускорението на 3та с голяма батерия е 5.1 сек до 60 мили тоест около 5. 3 до 100 км и то само ако е на 100% пълна и при добра темп. на батерията. Ако прегрее или е студена батерията забрави.
    3.Като сравняваш две коли с еднакви параметри трябва да добавиш и изминато разстояние с едно зареждане😊.

    Коментиран от #52

  • 51 Гхгф

    0 1 Отговор
    Model 3 се оказва поредният електромобил на Tesla, чиито официално обявени динамични характеристики не съответстват на реалните показатели.

    Според Tesla Model 3 се нуждае от 5.1 секунди, за да достигне 100 км/ч. Замерено неколкократно с апаратура VBox обаче, ускорението отнема на електромобила 4.663 секунди или почти пет десети по-малко от обявеното.

    https://m.fakti.bg/avto/279093-tesla-lajela-za-uskorenieto-na-model-3

    Нали твърдеше, че електромобилите тежали като слонове и джантите и спирачките им били скъпи? Хайде сравни размера на гумите, спирачките и цените им на модел 3 с автомобили с аналогично ускорение, максимална скорост и размери?

    Като пуснат модела с два двигателя, ускорението ще стане много по-добро, ама не вярвам да променят гумите и спирачните апарати! Не вярвам и теглото да се промени с повече от 50 кг!

    Съвсем скоро и мантрата с пробегът ще отпадне. Само изчакай да излезе Роудстъра. Обещаха за модел 3 ускорение5.1, дадоха 4.6 Обещаха 500 километра пробег, дадоха 525

    За камиона обещаха 800 км, а се оказаха 1000км. За работата Обещаха 1000 километра. Колко ли ще са реално?

    Коментиран от #54

  • 52 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Няма алтернатива":

    Безсмислено е да се спори с тази латерна!
    Той само за това какво обещавали пише. Той не живее тук, а сънува някакви неща, които щели да станат някога в бъдещето.
    Чакай сега двата двигателя и ще видиш - хахахахахах
    Пък да знаеш какво ще стане след време, мале, мале, не е лесно да си трол - хахахахахахха

    Коментиран от #53

  • 53 Гхгф

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Антиелектрика":

    Ами реалист съм, за разлика от тебе, който си мисли, че добавяне на втори двигател ще повиши теглото и следователно ще намали ускорението и пробега.

    На това му се казва техническа грамотност, а не кристална топка и е невъзможно да се убедят технически неграмотни като тебе! След 3 месеца пак ще поговорим като излезе. Колко по-бавен залагаш че ще бъде? Аз залагам на под 4 секунди до 100. Ти залагаш на повече от 6 доколкото разбирам?
  • 54 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Гхгф":

    Отново пишеш глупости🙂.
    1.На модел 3 джанти 18 или 19 на Мерцедес Ц са16???? А познай сега защо ми са на малък седан 19ки?
    2.Толкова си невеж че не правиш разлика между мили и км 😀.
    3.Само преди няколко поста ми каза какви са тези анонимни източници дай ми на БМВ? Е сега аз ти казват официално от Тесла голям обхват тоест тежката 0-60 mph за 5.1 сек при оптимална температура на батерията. Американците използват rollout старт които не се признава от производителите!!!!
    4.Тесла 3 ми напомня на един дето си купувал телевизор продавача му казал няма добра картина но става за поставка на саксии, тази кола малък семеен седан ли е или спортист.Ако е спортист що на пистата прегрява и после трябва да я чакаш да изстине? Ако е семейна кола имаш ли нужда да лашкаш децата си като картофи на светофара????

    Коментиран от #55

  • 55 Гхгф

    0 2 Отговор

    До коментар #54 от "Няма алтернатива":

    Просто няма такава грешка в меренето, каквато ти твърдиш. Грешката е една десета от секундата, а тук става въпрос за половин секунда. Освен това забелязали с какво е заменено? Какъв roll-out при Vbox?

    Това за загряването при модел S е поредното доказателство за развитие на технологиите. При по-новия модел 3, няма такова загряване въпреки че е три пъти по-евтин. Може да си поддържа неограничено време максималната си скорост, за разлика от модел S, при който след достигане на максимална скорост, автомобила автоматично започва да ограничава мощността и скоростта пада, за да се избегне прегряване.

    Разбира се има и доказателство за обратното. При Nissan Leaf новите батерии са по скапани от старите и загряват повече.

    Коментиран от #56

  • 56 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Гхгф":

    Точни DragTime като типични Американци използват Roll out замерване което означава че замерването става няколко десети след старта. Истинското време от неподвижен старт е около 5 сек. като според Тесла е 5.1. Това е за High range за Low е 5.6
    Ако ще дребнотевиш за някоя десета трябва да измериш и БМВ и другите призводители дали пък дават абсолютно точен резултат???

    За прегряването отиди на пистата направи 10 обиколки и ще видим на 11тата колко ще е резултата:)). Ще се учудиш колко надолу ще бъде.
    Дори и на драг не заради прегряването след няколко опита през известно време времето пада заради капацитета пък на батерията :)))
    Това не е нито рак нито щука, но става за подпиране на саксии.

    Коментиран от #57

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Гхгф

    0 1 Отговор
    Вие издребнявате. Знаете ли какво е въобще rollout и къде се измерва? Хайде прочетете преди да пишете глупости.
    Това обаче няма значение! Батериите от новината ще са по-добри и технологиите се развиват, а цените и теглото падат с всеки следващ модел.

    Коментиран от #59

  • 59 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Гхгф":

    Няма издребняване, просто съм обекивен точно DragTime използват този метод който е типично Американски и не е признат от автопроизводителите които дават времената от място.
    https://racelogic.support/02VBOX_Motorsport/01General_Information/Knowledge_Base/One_Foot_Rollout
    Вместо да си зомби не е ли по-добре да бъдеш обективен, това би било дори от полза на Тесла.
  • 60 Гхгф

    0 0 Отговор
    Любимите ми линкове! Тези които доказват моята гледна точка, но опонентът ми не е разбрал какво пише в тях!


    Ти въобще видя ли за какво е статията, статията е как да ВКЛЮЧИШ rollout, който по подразбиране е изключен. Забелязали каква е максималната грешка, при вече включен rollout - МАКСИМАЛНО 0.3 секунди, които се постигат от изключително бавни автомобили, но всеки един електромобил се катапултира още при старта и разликата е по-малка.

    Roll out е начин за измерване на пистата, където на старта има лазерен лъч, който се намира една стъпка пред гумата и времето се стартира след като гумата пресече лазерния лъч. Тази една стъпка дава разликата във времената. При Vbox няма такова нещо, защото устройството се намира в автомобила и отчитането е много по-точно.

    Нека бъдем обективни като сте казали. Стига сте манипулирали реалността за да докажете тезата си, без значение от незнание или нарочно! Поне веднъж имайте доблестта да кажете "да объркал съм се". Сигурен съм че и сега няма да го направите!

    Коментиран от #61, #62, #63, #64

  • 61 Няма алтернатива

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Гхгф":

    ХаХа боли нали като си зомби😊.Vbox устройствата имат тази функция и DragTime винаги я използват защото искат да сравняват времената с другите драг времена където задължително се засича по този начин😀. Хайде зомби блъскан сега главата в земята и се моли на идола си на който не му вярваш щото ти е казал до 60 мили което е по-малко от 100 км 5.1
  • 62 Няма алтернатива

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Гхгф":

    Ти явно си неграмотен в статията ти пише кои устройства имат тази функция и как да я включиш😁.ДрагТаим винаги я използват.Толкова си неграмотен че една статия не можеш да прочетеш😊
  • 63 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Гхгф":

    Чакам извинение ако имаш доблест, бъди поне веднъж мъж ЕЛЕКТРИКА!!!!!!!!
  • 64 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Гхгф":

    Човекът използва VBOX MINI вижда се от клипа и когато прочетеш статията о изненада:
    Кои продукти имат тази опция VBOX MINI присъства, пак повтарям този човек се занимава с драгове и винаги използва този метод за да сравнява резултатите с резултатите които получава на официални състезания. 1FOOT ROLLOUT е като стандарт за драгарите.

    Чакам извинение мистър доблест :)))))))
  • 65 Гхгф

    0 0 Отговор
    Обещавам да се извиня ако дадеш линк който да потвърди думите ти, че DragTimes са използвали rollout при това мерене. Аз очаквам извинение, защото направо ти давам неопровержими доказателства, че не са използвали. Изгледай клипа и прочети логът на Vbox. Там пише при каква РЕАЛНА скорост е започнало отмерването на времето. Хронометърът е включен при скорост 0,000000 мили в час. Забележи точността на отмерване на скоростта от шест цифри след десетичната запетая.

    Хайде прочети си отново статията за която самият ти даде линк и прочети Кога започва отмерването на времето, ако е включена rollout функцията.

    GPS performance meters such as the Performance Box start counting time from the first sample in which speed over 0.8 kph is detected.
    Очевидно не правиш разлика между

    0.000000
    и
    0.800000

    Въпреки очевидните доказателства в цифри и факти, очаквам от тебе извинения колкото от умрял писмо!

    Можеш да приемеш извиненията ми само за това, че написах Ускорение от 0 до 100км/ч, подведен от заглавието в статията, А Става въпрос от 0 до 60 мили/ч, което на практика не променя нищо от твърденията ми, защото и ускорението от 5.1сек се отнася от 0 до 60 мили в час и разликата до 4.663 отново е почти половин секунда. Забележи до коя цифра е точността и за отмерване на времето и пак говори за грешки!

    Доблест от тебе? Надали. За разлика от тебе аз НЕ очаквам извинения.

    ТРОЛОВЕТЕ НЕ СЕ ИЗВИНЯВАТ А НАПАДАТ КОГАТО СА СГРЕШИЛИ! Те дори не грешат, а ум

    Коментиран от #66, #67

  • 66 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Гхгф":

    ХаХа аз мога много неща да ти докажа ама тези думи твои ли са:

    Публикувано във факти.бг: При Vbox няма такова нещо, защото устройството се намира в автомобила!!!!!!!!!!!.

    Първо очаквам извинение за:

    1. Милите и км и че 60 mph е като 100км/ч пълна необразованост;
    2.Че VBOX няма опция за мерене на 1FOOT ROLLOUT щото видиш ли било в колата :))) пълна идиотщина;
    3. Че Теслата видиш ли имала по евтини гуми/джанти/накладки ама ей така за хубост слага 19 ки , пълно безхаберие защо се слагат големи гуми;
    4. Че БМВ 3 тежало повече от Теслата, идиотщина на квадрат.
  • 67 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Гхгф":

    https://www.teslarati.com/bmw-vs-tesla-large-luxury-car-market/
    Горе ляво ще ти го преведа да няма ама аз не знам Английски дай ми го на Български:
    Описание на теста: 0-60 мили в час използвана опция 1 FOOT ROLLOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Не ми се искаше да го правя и да те унижавам обаче ти си го заслужи ЕЛЕКТРИКА. Запомни от мен когато не знаеш нещо не е грях да си признаеш. Другият път си купи едно VBOX MINI виж как работи и после коментирай цифри от софтуера които не разбираш.
    Направо те съжелявам толкова си зомбиран че не приемаш очевидни неща.
    DragTime винаги използват тази опция понеже са Американци, няма лошо така се провеждат състезанията и момчето иска винаги да има референтни стойности.
    Стандарта обаче за автомобилните производители е от място!!!!!

    Искам извинение иначе си просто един зомбиран страхливец!!!!!!!
  • 68 Гхгф

    0 0 Отговор
    Абе аз се извиних за грешката си и се оказах прав за тебе! Ето превод на статията, кажи къде пише са vbox? Извинения за объркан линк?
    Малко по-рано е да се предскаже, че Тесла ще кара гигантските автомобилни производители, един по един, в банкрут. Независимо от това, няма съмнение, че някои марки вече усещат ударите от електрическия производител на автомобили, особено в някои пазарни сегменти.

    Всеки производител на автомобили има свой собствен микс от продукти, така че компаниите имат различна степен на излагане на предстоящата вълна на смущения. Както е известно, търсенето на Tesla bear Alpha твърди, че BMW може да е в най-уязвимата позиция на всички. За разлика от големите три, BMW не продава пикапи, а за разлика от VW и азиатските автомобилни производители, той не предлага евтини runabouts (поне не на американския пазар). Хлябът и маслото на баварската марка се състоят от спортни седани от висок клас и луксозни SUV - точно от пазарните сегменти, в които Tesla започва да изчиства конкуренцията.

    Проблемите на BMW не са само теоретични - търсенето на Alpha писател ValueAnalyst отбелязва, че продажбите на флагманския седан на компанията, Серия 7 (който BMW произвежда от 1977 г. насам), намаляват. Както се вижда от таблиците от CarSalesBase.com, продажбите от серия 7 се покачват през 2016 г. след редизайн, но значително намаляват през 2017 г. Ако текущите тенденции продължат, годишните продажби в САЩ през 2018 г. могат да видят най-ниските продажби

    Коментиран от #69

  • 69 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Гхгф":

    Няма доблест в тебе нямааааа, вместо като мъж да кажеш сбърках човешко е, ти започваш като гост да пишеш някакви несмислени работи!!!!!!!!!!
    Какво общо има твоят коментар с това което обсъждаме????????
    Ти си като сектант които като види че греши и започва да говори МЪСК Е ВЕЛИК, МЪСК Е ВЕЛИК, МЪСК Е ВЕЛИК :)))

    Съжелявам те наистина, имаш нужда от медицинска помощ.
  • 70 Гхгф

    0 0 Отговор
    Аз значи линка не е объркан а нарочно си пуснал фалшив, Дано пък никой не го отвори и да повярва какво си написал. И ми говориш за достойнство.
    Наистина ще излезе че крадеца вика Дръжте крадеца, като нарича другите със епитети които подхождат единствено на него. Кой е наглият лъжец сега ?

    Всеки може да отвори линка и да види че никъде не пише това което си "превел" .

    Почти всичките ти доказателства са такива!

    Коментиран от #71, #72

  • 71 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Гхгф":

    https://www.teslarati.com/tesla-model-0-60mph-1-4-mile-performance-test/
    Така кажи извинявам се че се е копирал друг линк, ето ти правилният линк, просто грешно копиран линк за което се извинявам хайде сега ти се извини за това което пише горе вляво:
    Описание на тест: 0-60 мили в час с опция 1 FOOT ROLLOUT!!!
  • 72 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Гхгф":

    https://www.teslarati.com/tesla-model-0-60mph-1-4-mile-performance-test/
    Така и предположих мишката се скри и започна да си гризе ноктите от яд. Както винаги ЕЛЕКТРИКА нямаш нито знания нито пък достоинство да кажеш да сбъркаш DragTime са използвали опцията 1 FOOT ROLLOUT и резултата не е същият който автопризводителите дават.
    Да нямаш знания те разбирам, но да нямаш достоинство и да се криеш като плъх това вече за мен е непонятно, това е нещо сбъркано в твоята личност.

    Коментиран от #73

  • 73 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Няма алтернатива":

    Не му падай на нивото.
    Хванал се е като удавник за сламка с това "уникално" ускорение от 5,1 секунди, което всяка нова кола с ДВГ ще го подобри значително срещу 1000-2000 лева за тунинг.
    Пък елекричката няма как да получи и грам тунинг, защото ще пламне като факла!

    Коментиран от #74

  • 74 Няма алтернатива

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Антиелектрика":

    Яд ме е че изчезна като мишок, всички знаем че е необразован, но не предполагах че когато види зора след като черно на бяло е показано използването на 1 FOOT ROLLOUT се прави на ударен и другият път ще пише с друг ник.
    Яд ме е че се прави на ударен че 5.1 е за 60 мили/час а не за 100км/ч.
    Яд ме е че се прави на ударен и игнорира, че ускорението при електричките зависи от заряда на батерията и оптималната температура. Самите DragTime си го казват в клипа.
    Нека всеки знае че това без съмнение е ЕЛЕКТРИКА, който е един обикновен МИШОК.

    Коментиран от #75

  • 75 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Няма алтернатива":

    Не се притеснявай, пак ще се появи - от трол на заплата какво друго да очакваме?
    Просто той си е с диагноза и освен за бъзик, няма друга причина човек да пише с него.
    Няма и причина да се ядосваш с него, просто се забавлявай с кретенщините му :)))
  • 76 Гхгф

    0 1 Отговор
    А да се сетихте, че беше неделя следобяд и понеже не съм Интернет мишок като вас имам семейство и социален живот, а вие сте ми последната дупка на кавала? Как пък не игнорирам семейството и гостите си, за да се завра в Интернет!

    Какво да ми пука дали или не са ползвали ролаут, като резултата и в двата случая няма да е 5.1 секунди и вече ви го писах НЯНОЛКО ПЪТИ, но вие отново не може да схванете?

    Особено пък господин функционална неграмотност който написа

    "
    Антиелектрика
    (гост)
    ОТГОВОР48 17:06 11.05.18
    До коментар #47 от "Гхгф":

    Пак се правиш на приятно разсеян.
    Subaru Imreza WRX е тази кола, която е в същия сегмент, по-бърза е, по-евтина, 4х4 е и е по-лека!
    И спри да лъжеш, защото този модел 3, който тези 1610 кг, нито ускорява за 5 секунди до 100 км/ч, нито вдига 230 км/ч.

    Ти си просто най-обикновен лъжец!!!"

    И кой е лъжецът който вика Дръжте лъжецът?

    Както и да го смятаме, със или без roll out, резултата винаги е под пет секунди.

    Коментиран от #78

  • 77 Гхгф

    0 0 Отговор
    Следователно дори той признава че другия модел е под 5 секунди.

    От Drag times могат да включат или изключат rollout. Ето ви е обяснено кога се включва и кога не и кои производители ьа кои страни дават времената си с rollout.

    https://youtu.be/4Iy6_VdaSXo

    Американските производители дават времената с rollout дори европейските производители в американски издания дават времената си с rollout. Следователно Tesla като американска компания за американския пазар също е дала 5.1 roll out, и от Drag Times са го включили за да не сравняват ябълки с портокали.
    Ако това ще ви стопли душата, Извинявам се за твърдението че не е използван rollout от Drag times

    Коментиран от #80

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Гхгф

    2 1 Отговор
    Ами функционално неграмотен си! На въпросът колко дълъг е крокодила, ти отговаряш зелен!

    Дори и зелен да е верният отговор, това те прави в акционерно неграмотен защото не можеш да разбереш въпросът. Всички неща които си написал за субаруто са верни, но нямат нищо общо с въпроса! Никой не ти е задал въпросите на които отговаряш и всички са съгласни с отговорите им. Какво доказваш тогава с тях? Нищо друго освен функционалната си неграмотност, че дори не можеш да разбереш какво те питат!

    "България с буквата "Б" ли започва, Значи електромобилите са по-добри " това как ти звучи? Точно такива са и твоите твърдения!

    Някой ако ти каже нещо против, започваш да обясняваш Как е неграмотник и не може да различава буквите защото България наистина започвала с "Б"
  • 80 Няма алтернатива

    0 1 Отговор

    До коментар #77 от "Гхгф":

    Чакам извинение :))).
  • 81 Гхгф

    1 1 Отговор
    Ти само първите изречения ли четеш от мненията?

    Прочете ли коментар 77 до края?

    Когато съм сбъркал, имам доблестта да се извиня и не ме е срам! Дори се гордея с постъпката си, защото това е въпрос на възпитание.