Last news in Fakti

12 Юни, 2018 18:13 10 179 11

Спомен за хидропневматичното окачване на Citroen

  • citroen-
  • хидропневматично окачване

На 2 юни миналата година от конвейерите на Citroen слезе последният автомобил с хидропневматично окачване. С него френската марка се прости с едно от най-великите си изобретения и стана доста по-скучна. Това кратко филмче проследява историята на капризното за обслужване, но несравнимо като комфорт и ходови характеристики окачване с хидравлика и пневматика. В клипа няма говор, така че превод не е необходим.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 някой си

    43 4 Отговор
    Това беше единственото, което правеше Ситроен - кола.
  • 2 108

    47 0 Отговор
    Ако си караш по кубав път без дупки, градско без да се правиш на джигит си беше все едно си на летящо килимче...
  • 3 Гост

    29 4 Отговор
    Жалко наистина. А и новата конфекция е много грозна с тези фарове на две нива
  • 4 Valio

    18 0 Отговор
    На мястото на хидропневматичното окачване има ново което е с амортисьори. По нищо не превъзхожда хидропновматичното окачване,освен че,може би е малко по-евтин при поправка и може да е малко по-меко возенето...Но другите качества ги няма за съжаление...
  • 5 deadman1488

    24 0 Отговор
    ТВА БИЖУ ОТ ДЯСНО СЪМ ЛУД ПОЛУДЯЛ ПО НЕГО
  • 6 незнайко

    23 0 Отговор
    Ако се разровите не е само окачването което са измислили от Ситроен! DS модела навремето са го мислели за "извънземен" ! Сега правят коли като всички останали !!! Конкуренцията е жестока !!! Също като Мазда с ванкеловия двигател !!!
  • 7 дефгхйк

    20 8 Отговор
    Ситроен ме изгубиха като потенциален клиент с безумния си дизайн на таблата. Циферблатите разположени централно са отвратителни и откровенно опасни понеже разсейват!

    Коментиран от #9

  • 8 1234

    12 1 Отговор
    Най-уникалното и със сигурност най-комфортно окачване, създадено през 1980г. е от д-р Bose, но за съжаление никога няма да бъде използвано в сегашното автомобилостроене, поради това, че много тежко и скъпо. Ето и линк, който не е виждал и чувал - https://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw
  • 9 Язе

    6 0 Отговор

    До коментар #7 от "дефгхйк":

    Гледането на знаци също разсейва.Гледането на светофара пак.Откажи се от шофирането изобщо.
  • 10 GTE

    5 1 Отговор
    Все пак трябва да се разясни, че хидропневматичното окачване оскъпява колата, оскъпява и подръжката. Помпата отнема от мощността на двигателя и съответно разхода неизбежно е различен, в сравнение с кола без хидропневматично окачване.
    Като цяло не може еднозначно да се каже, че е хубаво или лошо, както е и с много други неща.
    Според мен това окачване е за висок клас коли, които се посържат с повечко средства.

    Коментиран от #11

  • 11 Язе

    9 0 Отговор

    До коментар #10 от "GTE":

    Помпата не отнема от мощността защото не е свързана с ремък а си е електрическа.Може да товари алтернатор но не е болка за умиране.Последния Хидроактив в С5Х7 е доста надежден.Окачването също е доста солидно.Все пак е по-скъп за подръжка от кола с Макферсон, но пък усещането при каране е съвсем друго.