ФАКТИ.БГ

220-волтов контакт в пикапа на Tesla

Публикувана: 27 Юни, 2018 16:35
100 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6900
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Илон Мъск разкри първите конкретни детайли за бъдещия пикап на Tesla. Електрическият бачкатор ще получи четири задвижващи колела, два електромотора с безумен въртящ момент и адаптивно окачване, което ще се самонивелира в зависимост от натоварването.

Мъск обещава на борда да има няколко контакта с напрежение 220-240 волта. От тях ще могат да се захранват всякакви електрически инструменти и машини, като зарядът на акумулаторите ще стига за цял ден непрекъсната работа.

Pickup truck will have power outlets allowing use of heavy duty 240V, high power tools in field all day. No generator needed.

— Elon Musk (@elonmusk) 26 юни 2018 г.

Tesla потвърди официално плановете си да пусне пикап в края на миналата година. Токава Илон Мъск обяви, че бъдещият лекотоварен автомобил ще бъде сравним по размери или по-голям от Ford F-150.

Световната премиера на Tesla Truck ще се състои не по-рано от 2020 г. Пикапът ще трябва да изчака представянето на компактния кросоувър Model Y, която е планирана за средата на 2019 г.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
Чикизз
2 Отговор
Тва с тоя джам е кат некъв самолет незнам кои е дизайнера ама недобре

Оценка:
-9 +20

Вица на деня
3 Отговор

До коментар #1 от "Педар":


Пич, това беше Вица на деня. Ти видя ли за какъв размер пикап става въпрос? Това в кошът му е стандартен пикап. От онези, които според тебе катерят бордюрите. Размерът на гумите му е колкото камионски гуми, защото това на практика е платформата на Tesla semi.

Коментиран от #38


Оценка:
-5 +7

qwerty
4 Отговор
Китайските инвертори започват от 10$, Мъск ще го нарече иновация и ще го продаде за 100 000...

Коментиран от #22


Оценка:
-7 +10

123
5 Отговор
Еее, това вече ще ме накара да си купя тесла. Контакт на 220 волта на борда. Така ще мога да си включа хладилник и телевизор да си гледам световното и да пия студена биричка, докато стоя в задръстването на "Царя". А иначе, кой е дизайнерът е ясно - художника-аниматор на Трансформърс. А ако не е той, според мен от продукцията може да съдят Мъски за плагиатство.

Оценка:
-4 +13

Туз
6 Отговор
Голяма иновация, няма що...
Преди 10 години, че и повече имаше контакт с 220 волта в Рено Вел Сатис...

Коментиран от #8


Оценка:
-2 +14

onq s konq
7 Отговор
На кой му трябва 220 волта в колата...след като не е краден!?

Оценка:
-4 +7

Иновация ли?
8 Отговор

До коментар #6 от "Туз":


"Мъск обещава на борда да има няколко контакта с напрежение 220-240 волта. От тях ще могат да се захранват всякакви електрически инструменти и машини, като зарядът на акумулаторите ще стига за цял ден непрекъсната работа."

Къде видя думата "иновация"? От контакта за който говориш, можеш ли да "се захранват всякакви електрически инструменти и машини, като зарядът на акумулаторите ще стига за цял ден непрекъсната работа."

Коментиран от #9


Оценка:
-4 +11

Зорлем
9 Отговор

До коментар #8 от "Иновация ли?":


Докле има бензин в резервоара за V6-цата на Вел Сатиса, този контакт ще храни ел. инструменти та пушек ще се вдига.

Коментиран от #10, #12, #16


Оценка:
-2 +10

Иновация ли?
10 Отговор

До коментар #9 от "Зорлем":


За колко време дори теоретично ще ти стигне един резервоар да захранва 3kW електрожен? А въобще може ли да захранва електрожен?

Теоретично, батерия 100kWh може да захранва електрожена над 30 часа непрекъсната работа, което за електрожен е практически невъзможно. Дори при работа в 50% от времето, батерията ще осигури 60 часа работа. Дали на V6-цата ще и стигне резервоара за толкова? А за 150 часа непрекъсната работа на 600W ъглошлайф? А ако машината ти трябва за минута работа през 10 минутни интервали? Разбираш ли колко е непрактично предложението ти? Дори агрегат гори много в описаните случаи - личен опит.

Оценка:
-5 +9

Какво става с света
11 Отговор
Вече миксери ще караме със страх да не се подпалят или да не експлодираме,надявам се че всеки ще одобри коментара ми,колите от ден на ден все по грозни стават.

Коментиран от #42


Оценка:
-6 +9

Да да
12 Отговор

До коментар #9 от "Зорлем":


Тва не може да е истински пикап! Нема нищо общо и е много смотан! Батериите ще му се развалят или като паднат,няма да има заряд да стигне до контакт! Пък и ще трябва да му плащаме субсидията!Ох,тоя Илон много ме тормози :ДДДДДД . А представяш ли си като му гръмне батерията колко ще е яко! Най-лошото е че не можем да крадем нафта! Абе тва на ток изобщо не са коли,пикапи,камиони! Тва са някакви миксери,месомелачки или машинки за подтсригване :ДДДДД . Напиши нещо свежо,па макар и Зорлем!

Коментиран от #18


Оценка:
-6 +5

АБВ
13 Отговор
А защо....220v..?????....в УСАто не е ли 110v напрежението....тоя иска да им гръмне инструменто......значи скоро ще има и тесла....свредел....

Оценка:
-4 +0

asddsa
14 Отговор
Скоро на светофарите ще има пикапи и камиончета срешу АМГта и Мки

Оценка:
-1 +4

15
Този коментар е премахнат от модератор
Stranver
16 Отговор

До коментар #9 от "Зорлем":


Велсатес има с редови шестак

Оценка:
-1 +1

17
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
18 Отговор

До коментар #12 от "Да да":


Публикувано във факти.бг: "Най-лошото е че не можем да крадем нафта!" - написа тираджията каращ Шкода на газ!!!
Няма такава гротеска и наглост!

Коментиран от #34


Оценка:
-2 +4

19
Този коментар е премахнат от модератор
20
Този коментар е премахнат от модератор
Зорлем
21 Отговор
Хе-хе, какви сте ми "пепрудки", т.е. започвате да пърхате с крилца при най-лекото докосване. Чакайте да пробвам да ви обясня бавно, та белким русите ви главици успеят да съобразят: акцентът на новината очевидно е, че пикапът щял да има контакт на 220 волта, който щял да захранва някакви инструменти по цял ден, нали така? Някой няпомня, че контакти на такъв волтаж има в разни автомобили от десетилетия, или с други думи се мъчи да ви махне кюфтетата от очите, че това не може да се нарече точно новина. И както винаги това отвори кутията на Пандора - единият иска да заварява целодневно от контакта на Вел Сатис (което е луксозен хеджбек отпреди 20 години!!!!), другият за кой ли път иска да остроумничи, когато се присмиваме на "ще"-тата на Мъск, третият иска да блесне, че знае, че въпросния Вел Сатис имал модификации с повече от един вид двигател... Изобщо, веселба! Е, явно ще трябва да си признаем - пикапът на Тесла ще има по-яка електрическа инсталация от луксозно Рено, проектирано в края на 20-ти век. Браво Тесла, браво Мъск, браво на техническия прогрес! Трудно е, но вярваме, че ще успеете в тази епохална задача.

Коментиран от #24


Оценка:
-4 +7

Инвертор за 10 долара
22 Отговор

До коментар #4 от "qwerty":


Да ми дадеш линк към тези инвертори за 10 долара, че отдавна си търся. Ако може да е за 5000 вата номинална мощност (да работи неограничено време на нея) пълна синусоида , защото инструментите се повреждат от модифицираната синусоида, каквото предлагат евтините инвертори. Склонен съм да платя дори 10 пъти по-висока от посочената цена.

За 10 долара може да си купиш инвертор да си зареждаш телефона с него!

Оценка:
-1 +6

23
Този коментар е премахнат от модератор
До Зорлем
24 Отговор

До коментар #21 от "Зорлем":


Ами сигурно ти се намеква, че това за което говориш няма нищо общо, ама нищо общо с това за което става въпрос в новината, освен съвпадението "220v"

Това е точно същото като да сравняваш 12 волтова батерия за дистанционно с 12 волтов акумулатор за камион. Все 12 волта, значи трябва да върши една и съща работа!

Иначе новината е непълна и с акцент върху 220-те волта, въпреки че ако става въпрос за иновация, трябваше да споменат задния капак който ще е с някакво ново отваряне и ще може да стига до земята. Има и още любопитни подробности, които са спестени тук.

Коментиран от #26, #27


Оценка:
-1 +5

МЪСКара
25 Отговор
И печка с открити реотани а му сложат - все си е това....

Оценка:
-3 +4

Зорлем
26 Отговор

До коментар #24 от "До Зорлем":


Ама, разбира се, че е някаква супер, мега, ултра новост нечувана. Смееш се на коментара за инвертора за 10 долара, ама сега специално извадих да видя какво пише на моя дето си го нося от години в раницата на лаптопа. Ми, бай китаец пише, че може да храни 150 вата на 220 волта (нищо. И да ти кажа зарядното на лаптопа не мрънка ни за мощността, ни за синусуидата му.

Оценка:
-1 +0

Зорлем
27 Отговор

До коментар #24 от "До Зорлем":


(да си е.. и дебелите пръсти)

Та, след като тази моя играчка от Зрънчо работи що-годе прилично, какво точно трябва да ни впечатли в инвертор, закичен на машина за 100-ина хиляди долара? И какви са пък тия твои инструменти, дето се повреждали от кофти синусуида? Аз 18 месеца работих с китайски генератор, на който пише, че пиковата му мощност е 2 киловата, но тъй като е купуван от Илиенци за 250лв без фактура, не е много ясно какво всъщност подава. Е, за това време нито бормашината, нито ъглошлайфа, нито нещо друго изгоря или спря да работи. Дори го пробвах да захранва трансформаторен електрожен. Не можа, естествено. Обаче инверторен електрожен що-годе успя. С клечка или палец на карбуратора (че от вибрациите клечката обикновено пада) да държи постоянно високи обороти и стана. Не идеално, но стана. И пак казвам, става дума за техника, счастена от неграмотни селяни в неизвестни колхози в Китай и докарани до България за смешни пари по нашия стандарт! Та обясни ми пак, моля те, кое ѝ е толкова великото на тази бъдеща екстра на този бъдещ пикап?

Коментиран от #30


Оценка:
-0 +1

Инвертор за 10 долара
28 Отговор
Ами защо не пробваш да си захраниш ъглошлайфа с него? В статията става въпрос за инструменти, а не за лаптопи. 99% от UPS- те са с модифицирана синусоида, защото на импулсните захранвания на компютрите не им пука особено за формата на сигнала. Тези юпиеси обаче не могат да се ползват за резервно захранване на помпите на парното и соларната инсталация, защото електродвигателите им прегряват от хармониците. Да не говорим че всеки един електродвигателя има пусков ток, няколко пъти по висок от номиналния, а твоя инвертор не може да се справи дори с номиналния на най-малкия ъглошлайф който може намериш. Това чудо, ако работи на 150 вата един час ще се опече!

Оценка:
-0 +0

29
Този коментар е премахнат от модератор
Инвертор за 10 долара
30 Отговор

До коментар #27 от "Зорлем":


Ами вече съм ти обяснил, докато си пишеше коментара. Ако поне малко знаеш и електротехника, щеше да знаеш че всеки един генератор (електродвигател в генераторен режим) изкарва идеална пълна синусоида, което е идеалното захранващо напрежение.

Относно това с какво трябва да те впечатли инвертора, попитай авторите на статията, които са се впечатлили именно от това, че са го сложили дори в заглавието. В повечето статии които четох по темата, това дори не е споменато. Единственото което впечатлява е времето за работа и мощността които са неограничени и въпреки това ти остава пробег. Стандартните строителни генератори са около 5 киловата и могат да захранват почти всичко. Горят гориво дори когато не се ползват, а понякога е по-приемливо да ги оставиш да работят, отколкото да ги палиш и гасиш на всеки 5 минути. Щом си имал генератор няма какво да ти обяснявам. Инверторът от своя страна, не хаби ток когато не се ползва. При твоят за 10 долара не е съвсем така. Може да премериш, че токът черпен от акумулатора ти е почти един и същ при товар 10 вата и 100 вата. Не е като да не съм се разправял с инвертори.

Коментиран от #31


Оценка:
-0 +0

Зорлем
31 Отговор

До коментар #30 от "Инвертор за 10 долара":


Тя 10-доларовата играчка е ясно, че не е предвидена да захранва ъглошлайфи и това се вижда от километри. Все пак се включва в запалката на колата! Затова въпросът, в случая, не е защо заглавието и акцентът на статията са такива, а защо самият г-н. Мъск се хвали с нещо, което очеизбодно не е кой знае какво техническо постижение, имайки предвид, че пикапът ще има на разположение 500-килограмов UPS и ще струва мама, тате и два бъбрека?

Оценка:
-1 +0

Инвертор за 10 долара
32 Отговор
Пикапът със или без тази екстра, ще струва майка си и баща си. Тази екстра, ако не е включена в базовото оборудване, ще струва максимум 1000-2000 долара. Заслужава си дори заради тишината. Щом си имал генератор, няма да ти споменавам какъв шум вдига. Представи си това през целият работен ден, дори когато не работиш с машините които също вдигат шум. Един 5 киловата генератор гори около два литра бензин на час при 50% натоварване. Твоето manta може да го е горяло Дори повече, ти ще кажеш. За 8 часов работен ден, един такъв генератор гори 4-6 ХИЛЯДИ литра бензин и годишно. Ако и пикапите имат осем годишна гаранция, а след това го сменят, означава 32-48 ХИЛЯДИ литра спестено гориво. Почти нищо, въобще не си заслужава заради това да се "набуташ" с 1000$ нали ? Друго си е да чуваш по цял ден мощта и господството на ДВГ и да вдишваш от лековитите му вещества, които излизат от ауспуха на генератора! Освен това свалянето и качването му всеки ден, е грижа за поддържане на добра физическа форма. Генератора и тубите почти не заемат място в пикапа и са най-чистото нещо на света! Да се свети името на ДВГ! Амин!

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +4

Инвертор за 10 долара
33 Отговор
"Твоето manta може да го е горяло Дори повече, ти ще кажеш. " Да се чете "Твоето менте може да го е горяло дори повече, ти ще кажеш. "

Оценка:
-0 +0

Да да
34 Отговор

До коментар #18 от "Антиелектрика":


На теб не ти ли гръмна батерията на телефона бе :ДДДДД ! Избивай комплекси другаде! През живота си не съм открал литър нафта,не че колеги не крадат,но това мен не ме касае! За да се успокоиш ще ти кажа че не пия и не пуша! Събирай си интелекта и бягай към диспансера за реглаж!

Коментиран от #43, #48


Оценка:
-1 +2

Зорлем
35 Отговор

До коментар #32 от "Инвертор за 10 долара":


И пак не разбрах защо батко Мъск акцентира именно на тази "екстра"? Аз имам теория, но пак ще ми се подигравате, че съм назадничева мурзилка с каскет, бензиностанция и магазин за авточасти.

Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
36 Отговор
Пак ти обяснявам че акцентът на тази статия е върху 220 волта, а на Илон Мъск въобще не е върху контакта! Потърси в Google статии за пикапът на Tesla на какъвто и да е език от последните 24 часа или седмица и ще видиш че почти никъде не се споменава за контакти.

Все пак ще се радвам да ти чуя теорията. Няма защо да ти се смеем, ако става въпрос за предположения. Всеки си има някакви и само времето ще покаже, че и предположения ще се наложат в практиката.

Оценка:
-0 +0

Добре
37 Отговор
Гениите отново са активни и този път сравняват генератори с батерии. Това е толкова абсурдно че може да се обясни само с отсъствие на IQ

Коментиран от #40


Оценка:
-0 +0

Абе еи палякжш
38 Отговор

До коментар #3 от "Вица на деня":


Тя тесла сиими е колко Форд ф150 тва е няква пародия на пикап тва ще го зареждаш Пре 10 ми данеговорим с тия гуми кво като ги има кои знае с кво умрели окачване е и вътре ще е като каруца бас ловя че това ще е супер Непроходима глупост за 2 торби с пари

Оценка:
-1 +0

39
Този коментар е премахнат от модератор
Инвертор за 10 долара
40 Отговор

До коментар #37 от "Добре":


Нима не си съгласен, че при батерия с такъв капацитет, генераторите стават излишни? Я си размърдай IQ-то. Или и ти си от онези, които обясняват как в задръстването, климатика с мощност 2 киловата ще ти изтощи 100 киловатчасовата батерията и ще си останеш на кръстовището?

Оценка:
-0 +1

Зомби с квадратно чело
41 Отговор
Когато имаш приблизително 400V трифазен ток какъв е проблемът да го направиш 220 еднофазен????Това някаква новина ли е стига глупости.
Новината е че тока щял да стига за захранване ЦЯЛ ден на ВСЯКАКВО оборудване. Е това вече е зомби новина и Електрика ще обясни как е супер мега хипер невиждано досега изобретение което нарушава всчкакви физични закони във вселената. А колко по лесно щеше да бъде да каже пикапът ще има примерно 400кВч батерия тогава всеки щеше да прецени за какво и за колко ще стигне. Обаче тогава нямаше зомбитата да са в екстаз. Иначе съвсем логично едно предимство да се използва, само да не стане след 2 години абе другото бива ама вие знаете ли че пикапа ускорява 0-60 mph за 5 секунди дърпа дори спортни коли :)))

Коментиран от #45


Оценка:
-0 +2

Теодор
42 Отговор

До коментар #11 от "Какво става с света":


Абе слепи ли сте да не виждате тъпия фото шоп дето е направил някакъв тапанар просто за да има какво да сложат на начална картинка. Пикапа няма изобщо да прилича на това нещо нито да е чак толкова голям както казват някои, които съдят по картинката

Коментиран от #53


Оценка:
-0 +0

43
Този коментар е премахнат от модератор
Трифазен ток
44 Отговор
1. Мрежов трифазен ток 400v си е точно три фази по 230v, така че няма нужда да правиш каквото и да било.

2. В електромобилите НЯМА мрежов ток. Инверторът на електродвигателя работи с променлива честота и напрежение в зависимост от натоварването и оборотите.

3. За контактите вероятно ще се грижи зарядното устройство, която може да се допълни с опция за връщане на енергия в мрежата или работа в островен режим без наличие на мрежа. Някои електромобили като новият Nissan Leaf вече имат тази опция, но при повечето електромобили, зарядното устройство работи само в едната посока, като всяко импулсно захранване.

4. Би ли дефинирал какво означава според тебе "захранване ЦЯЛ ден на ВСЯКАКВО оборудване" Каква мощност, с колко процента работа през осем часов работен ден?

Коментиран от #46


Оценка:
-0 +1

Трифазен ток
45 Отговор

До коментар #41 от "Зомби с квадратно чело":


Предишния коментар беше към тебе.

Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
46 Отговор

До коментар #44 от "Трифазен ток":


1,2,3 не можах да разбера колко пък да е трудно като имаш 400V батерия да извадиш 220V променлив ток. На пазара за 100 лева има от 12V(акумулаторът на колата) на 220V!!!!
4. Означава зомбита удряйте чела в земята, ако беше казал просто ще има контакти за 220V за 1000W и 300кВч батерия щеше да е достатъчно.

Коментиран от #49


Оценка:
-0 +0

Мъск
47 Отговор
Е велик човек! Да върви прогресът и ние с него алеее.

Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
48 Отговор

До коментар #34 от "Да да":


Явно модератора решава да трие моите мнения, а твоите да стоят, без да пиша различни от твоите обиди. За това просто трябва да знаеш, че не може по никакъв начин да се засегна от тираджия. Реглаж в диспансера е такава нелепица, че тя може да се роди само в далавераджийското съзнание на камионджия! Живей си гурбетджийския живот и сънувай Тесли, не ми пречиш.

Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
49 Отговор

До коментар #46 от "Зомби с квадратно чело":


4. Би ли дефинирал какво означава според тебе "захранване ЦЯЛ ден на ВСЯКАКВО оборудване" Каква мощност, с колко процента работа през осем часов работен ден?

Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
50 Отговор
"Когато имаш приблизително 400V трифазен ток какъв е проблемът да го направиш 220 еднофазен???"
"1,2,3 не можах да разбера колко пък да е трудно като имаш 400V батерия да извадиш 220V променлив ток."

Да знаеш, че ако "гениално простите" неща, които произвежда Мъск го правят гений, не всички прости неща са гениални, така че не се напъвай да ръсиш простотии! Илон Мъск познава физичните закони и е гениален инженер, който може да сглоби страхотна батерия за електромобил от най-прости батериики за лаптоп. Ти от своя страна мислиш че тези батерии произвеждат 400 волта трифазен ток? Повярвай, това "просто нещо" не е гениално, а си е просто простотия от незнание ! Батериите съхраняват прав ток 3,7V. В каква и последователността ги свържеш, токът нито ще стане променлив, нито трифазен! Пак ти казвам да не пишеш неща, за които не разбираш.

Коментиран от #52


Оценка:
-0 +1

51
Този коментар е премахнат от модератор
Зомби с квадратно чело
52 Отговор

До коментар #50 от "Инвертор за 10 долара":


Ха ха ти счупи тъпомерът. Човек който не знае какво е инвертор и IGBT транзистор е идеална мишена за Зомбирането. Неграмотни са таргет номер 1 затова и си подал.

Коментиран от #54


Оценка:
-1 +0

Факти
53 Отговор

До коментар #42 от "Теодор":


Баш толкова ще бъде голям

"По време на представянето на първия камион на Tesla и новия Roadster Илон Мъск показа и рисунка на грамаден пикап, в чийто леген може да се побере друг автомобил от същия тип с нормални размери. "

https://m.fakti.bg/avto/271059-tesla-pokaza-i-gigantski-pikap

Оценка:
-0 +1

Инвертор за 10 долара
54 Отговор

До коментар #52 от "Зомби с квадратно чело":


Ех, зомби, зомби, прочете няколко реда в интернет и дойде с няколко думички да замажеш глупостите, които написа!

Хайде отново да прочетеш втора точка, преди да се правиш на умен пред... себе си. Къде в един електромобил има трифазен ток с мрежово напрежение и честота както твърдиш в 41 мнение? И да се опитваш сега да си замазваш гафовете, не ти се получава. Също както простотията, че ще захранваш мощни инструменти със 1000 вата и модифицирана синусоида от инвертор за 100 лв. И за какво му е на този инвертор 300 киловатчаса батерия? Да не би работният ти ден да е 300 часа в 100% от които работиш с инструмента? Тези 300 киловатчаса, могат да осигурят 30 работни дни по 8 часа непрекъснато захранване на 1000 ватов консуматор. Ако на табелката на един инструмент пише 1000 вата, това е токът под максимално натоварване и обикновено е по-малък. 300 киловатчаса е средната месечна сметка за ток на едно семейство. Започни с тези ПРОСТИЧКИ, неща преди да преминеш към разговори за IGBT и MOSFET.

Коментиран от #55, #60


Оценка:
-0 +1

Зорлем
55 Отговор

До коментар #54 от "Инвертор за 10 долара":


"... Къде в един електромобил има трифазен ток с мрежово напрежение и честота както твърдиш в 41 мнение?... "

След инвертора и преди трифазния асинхронен двигател?

Коментиран от #56, #58


Оценка:
-1 +0

Инвертор за 10 долара
56 Отговор

До коментар #55 от "Зорлем":


1.Какво според тебе напрежението и каква е честотата които се подават към двигателя при поддържане на скорост от 5 километра в час?
2. А колко волта е мрежовото напрежение и каква е неговата честота?
3. Инвертора е директно куплиран към електродвигателя, за да може кабелите да са максимално къси за да се ограничат загубите. Как ще подадеш напрежение на изхода на инвертора без да се завърти електродвигателя?

Оценка:
-0 +1

57
Този коментар е премахнат от модератор
Инвертор за 10 долара
58 Отговор

До коментар #55 от "Зорлем":


Виждам, че се затрудняваш да ми отговориш на първия въпрос, затова ще го модифицирам да стане принципен, а не конкретен. Как се регулират оборотите на асинхронен двигател? Същата работа върши и инвертора на климатика. Отговорът на този въпрос, директно отговаря и на въпроса, има ли мрежова честота и напрежение в един електромобил. Инверторите биват много видове като съвсем малка част от тях се използват да създават мрежово напрежение и честота. Повечето правят точно обратното. Променят напрежението и честотата на токът от мрежата, като например инверторите за управление на електродвигатели и заваръчните инвертори.

Коментиран от #59


Оценка:
-0 +1

Зорлем
59 Отговор

До коментар #58 от "Инвертор за 10 долара":


Не, не се затруднявам да отговоря. Просто гледам да броя бавно до 10, че иначе ще ми изтрият писанията. Все си мисля, че един инвертор може да му се сменят различни режими на работа в зависимост от консуматорите му, но нали не съм Електрик, няма да споря.

Коментиран от #61


Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
60 Отговор

До коментар #54 от "Инвертор за 10 долара":


Oooooo зомби неграмотно прочете ли какво е инвертор вече???
Даа за съжаление не се яде и не е измислено от Мъск, нищо следващият път ще покажеш повече знания.
Казах ти го като на първолак щом хората могат от 400V DC да направят трифазно напрежение с променлива амплитуда и честота и щом на илиянци се продава инвертор от акумулатор 12V DC на 220V АC еднофазно колко пък да е сложно да направиш от 400V DC на 220V AC 50Hz? Това дори не е инженерна задача :))).
Що се отнася до цифрите те бяха примерни тоест искам конкретни цифри от Мъск(и всеки разумен човек) за мощността на инвертора и капацитета на батерията!!!
Обаче за неграмотни зомбита като теб е достатъчно:
1.Всички ел. инструменти и машини.
2.Цял ден непрекъсната работа.
3.Не по темата но да добавя БЕЗУМЕН ВЪРТЯЩ МОМЕНТ :))
И неграмотните зомбита като теб удрят глава в земята и изпадат във захлас:))))

Коментиран от #62


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
61 Отговор

До коментар #59 от "Зорлем":


Теоретично е възможно, заради което съм задал третият въпрос. Като гледам, и на него не ми отговори. Устройството което ще превключва минимум 200 киловтатовият инвертор, към петте киловата максимален товар на контактите, ще струва няколко пъти повече от 5, а дори и 10 киловатов инвертор и може да създаде сериозни проблеми. Освен това ще вдигне разхода на километър, заради загубите в удължените кабели и превключващите устройства. Предложеното от тебе решение е като да трепеш муха с топ. Да не говорим, че в движение няма да можеш да си зареждаш лаптопа, а ще трябва да вадиш инвертора за 10 долара от раницата и да го включваш в запалката.

Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
62 Отговор

До коментар #60 от "Зомби с квадратно чело":


Е именно де, какво му е невъзможното дори със 100 киловатова батерия? Всичките тези неща ги е написал, ЗАЩОТО НИКОЙ ДРУГ ПИКАП НЯМА ДА ГИ ПРЕДЛАГА. Не защото е измислил пикапите или инверторите. Дори ти можеш да си купиш инвертор от Илиенци и да си го закачиш за акумулатора да си отрежеш един винкел ъглошлайфа, НО НЕ МОЖЕШ ДА РАБОТИШ С НЕГО ЦЯЛ ДЕН, да не говорим трима човека да работят с по един инструмент всеки по 2 киловата.

Както вече писах дори няма да е първият електромобил който го предлага, новият Nissan Leaf и той предлага ако не се лъжа 15 киловата мощност, но НЕ Е ПИКАП. Хората които ще си купуват нов пикап за да СИ ВЪРШАТ РАБОТА С НЕГО, се интересуват от тези неща. С чудовищният въртящ момент, ще могат да теглят с дори и полуремарке, нещо което не го може нито един пикап, поне по закон. Капакът който стига до земята, ще може да превърне по подразбиране всеки един пикап на Тесла в пътна помощ, която да качи дори пикап или микробус в коша си. Как пък веднъж, не предложихте решение на някой проблем, а на всяко решение търсите проблем?

Коментиран от #63, #64


Оценка:
-0 +1

Инвертор за 10 долара
63 Отговор

До коментар #62 от "Инвертор за 10 долара":


Упс, от бързане вместо тандемно ремарке, съм написал полуремарке, което няма как да стане. Освен това ще може да дърпа и фургони. Чудовищният въртящ момент, ще позволява да се използва и вместо трактор, за транспортни дейности в селското стопанство. За разлика от вас, по-голямата част не си купуват пикапи за да ги спират пред чалготеките! Там наистина 220 волтовият контакт НЕ е екстра с която да се похвалиш пред Кифлите. Поне екстрата за независимо регулиране на клиренса на всяка гума както при ситроена, може пък да ги впечатли.

Оценка:
-0 +1

Зомби с квадратно чело
64 Отговор

До коментар #62 от "Инвертор за 10 долара":


Явно не говориш Български???
Числа числа числа ми дай ама реални!!!
Къде ги видя тия 100кВч в някой съновник ли или Мъск е казал?
Чудовищен момент :))) ама колко?? Това звучи точно като зомби хипер мипер новина, хайде удряй чело в земята сега :)))))))

Коментиран от #65, #67


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
65 Отговор

До коментар #64 от "Зомби с квадратно чело":


Чудовищен, чудовищен, колко да е чудовищен - ПОНЕ 10 000 нютон метра на колелата, в зависимост от максималната скорост.

Това чудовище ще харчи много, така че 100 киловата часовата батерия ще е най-малката, за да изминава поне 300 км. Логично! Не е нужно да се споменават числа. Зомбиран си ти, че не допускаш друг Бог, освен ДВГ да се свети името му, Амин! Тръгнал на кръстоносен поход срещу електричките. Нито на теория нито на практика ДВГ може да извади въртящ момент, колкото електродвигателя при еднаква мощност, а дори мощността при електродвигателите се постига много по-лесно с добавянето на повече електродвигатели. Колкото по-голям капацитетът на батерията, толкова става по-голяма и отдаваната мощност, а както по-горе споменах, най-малкото заради пробегът, и батерията трябва да е голяма. Въобще няма да се учудя директно да ползват по къса база на рамата на камиона с четири двигателя, което пък осигурява векторно регулиране на въртящият момент на всяко едно колело индивидуално, което е много по-добро от всичко измислено досега в сравнение с автомобили с един двигател. И това е предимство, за което няма нужда да се говори, защото е по подразбиране. И на теория и на практика, електродвигателя е по-добър за теглене от ДВГ. Единственият му ограничаващ фактор от Зората на автомобилите е доставката на електроенергия, което дава шанс на ДВГ ... ДОСЕГА!

Коментиран от #66, #69


Оценка:
-0 +2

гост
66 Отговор

До коментар #65 от "Инвертор за 10 долара":


Всъщност най-вероятната базова батерия за 2020 е като за новия Роадстер , тоест 200 кеч , което ще му даде достатъчен капацитет за 5-6 тона товар , 400-500 км пробег и 8-9 часа работа на място на бригада 3-4 човека ! Което значи , че с него могат да се строят къщи на места без достъп до ток , което в САЩ е 90% от случаите извън големите градове ! И в момента Форд и ГМ реват с глас , защото виждат как си заминава последния им сравнително сигурен пазар , този на големите пикапи !

Оценка:
-0 +1

гост
67 Отговор

До коментар #64 от "Зомби с квадратно чело":


Не е лошо ти да удариш едно чело , ама някъде дето правят лоботомия ! 100 квт батерия 2020 г ще има само в Модел 3 !! Всичко останало ще почва от 150-160 квт , а този пикап и новия Роадстер ще почиват директно от 200 !! Та не се безпокой , в момента в който отворят поръчките ще наблюдаваш следващия банкрут на ГМ и Форд !!

Оценка:
-0 +1

68
Този коментар е премахнат от модератор
Зомби с квадратно чело
69 Отговор

До коментар #65 от "Инвертор за 10 долара":


ХаХа зомби за инженерен проект нямало нужда от числа, а от какво от кристална топка ли :)))
А в Q2 ще има ли нужда от числа или само ще има ала бала???
Това ми напомня за роадстера където нямаше нужда от мощността и от теглото е какво да знаем за една спортна кола?
Е за зомбитата е нужно само да им сложат шапката с фолио на главата и започват да получават сигнали от космоса, кое какво щяло да бъде в бъдеще :)))
А кръстоностният поход е срещу глупостта и неграмотността, в частност твоята и на гост.

Коментиран от #71


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
70 Отговор
Щом няма снимки, а само картинки, значи няма реални тестове на прототип, за да кажат цифри и говори общи приказки. Въртящият момент на модел Х е около 10 000 нютон метра, а вдига 250 километра в час при предавателно число 9,34 и 1074 нютон метра на двигателя. Дори да ползват задвижването от модел Х, което е абсурд, като променят предавателното число на13,33, за да ограничат максималната скорост до 180 км в час, въртящият момент ще стане 14316 Nm. Ако не трябва да използваш точни цифри, защото дори теоретично най-лошите цифри са по-добро от всичко съществуващо днес,
каква дума би употребил за въртящия момент?

Прекалено много се задълбочавате кой какви думи използва, като пропускате ПОСЛАНИЕТО. А посланието е, че електродвигателите и новите типове батерии ще отвеят всички технически характеристики на ДВГ, които до днес са останали неотвяти, а те почти не останаха. Единствените причини ДВГ да не са заменени все още от електродвигателите и батерии са икономически, а не технически. И тук дори не става въпрос за марка, Tesla или друга, а за елементарна физика.

Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
71 Отговор

До коментар #69 от "Зомби с квадратно чело":


Като стана дума за Roadster а и теглото му през 2020 година, когато ще се произведе от неизвестния засега батерии и какво ли още не, ще ти задам един много по-прост въпрос. Ти колко ще тежиш през 2020 година? Много ясно че ще ти каже само цифрите които знае ОТ ПРАКТИЧЕСКИ ОПИТИ проведени многократно, а не някакви предположения за бъдещето, които е записал в някакъв си технически проект за бъдещето, като останалите производители. Роудстъра съществува и това са реални характеристики, а не проектни или теоретични. Както ускорението под 2 секунди, така и пробегът от 1000 км, които ще са характеристики на базовият модел, а не на най-бързия. Ще ми покажеш ли автомобил с ДВГ с подобни характеристики? Някой Вейрон дали може да мине 1000 километра с един резервоар?

Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
72 Отговор
Ха ха ти намеси вече и квантовата механика, съществува или не съществува?
Ако съществува каква е мощността, теглото, размерите?
Има разлика от мога и имам нужда. Вейрона е типичен пример за това, кола с която се казва Аз Мога иначе е безсмислена. Просто недоумявам какъв е проблемът кола да се направи да минава не 1000км 2000км?
Когато колата се зарежда за 5 минути какъв е смисълът от това?
Тоя пика все пак ще мога ли да го карам с В категория???

Коментиран от #73


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
73 Отговор

До коментар #72 от "Зомби с квадратно чело":


Ама наистина си зомбиран и лишен от елементите мисловни процеси! Ако можеш да качиш товар над 2 тона, колкото тежи един пикап, колко трябва да тежи твоя пикап, за да го караш в категория до 3,5тона? Ти май наистина само за чалготеките мислиш! Пикапа е за ПРОФЕСИОНАЛИСТИ за които не е проблем да изкарат ПРОФЕСИОНАЛНА книжка. Още някой кусур ще му намериш ли? Цвета, формата ... звука? Все се мъча да открия причина за ОМРАЗАТА, която изпитвате, но нямам логично обяснение. ЗАЩО МРАЗИШ ТОЗИ ПИКАП дори на картинка?

Коментиран от #75


Оценка:
-0 +0

qwerty
74 Отговор
В щатите масово бусовете на разни фирми, занимаващи се с услуги си имат инвертор за да могат да си вършат работата. Аз лично имам един 20 доларов "Блек § Декер" до 200вата/110-120волта за зареждане на лаптопа, но реално никога не съм го ползвал. Може да се свързва със запалката, но има и комплект бая дебели кабели за закачане директно към акумулатора.

Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
75 Отговор

До коментар #73 от "Инвертор за 10 долара":


Чак да мразя, просто не съм впечатлен.
Забавлявам се с промити мозъци като теб, които се прекланят и боготворят някакъв комикс както ти много добре го определи :))
Между другото това за категорията беше риторичен въпрос, но явно липсата ти на образование си каза думата :)))
Хайде блъскай сега главата в земята, че няма да получиш на промоцоя от Мъск новата си кристална топка.

Коментиран от #76


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
76 Отговор

До коментар #75 от "Зомби с квадратно чело":


Въпросът, както и повечето ти въпроси не беше риторичен, а глупав и излишен за отклоняване на вниманието и изместване на темата. Все едно да питам мога ли да карам двуетажни автобуси с книжка за мотопед. Човек може да те прецени По въпросите които задаваш! Не разбрах колко ще тежиш през 2020 и какво ще е теглото на всеки от моделите на Порше модел 2020.Аман от глупавите ти и риторични въпроси.

Коментиран от #77


Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
77 Отговор

До коментар #76 от "Инвертор за 10 долара":


Въпросът си е съвсем на място, все едно да коментирам какво може спаидермен!!!! Ти обаче обичаш съчинения по картинки, дори и си измисляш някакви числа, като си представяш че си някакъв официален говорител на Мъск. Е инженерните науки не ги разбираш, но виж въображението ти работи на макс.

Коментиран от #78


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
78 Отговор

До коментар #77 от "Зомби с квадратно чело":


Въпросите са ти съвсем излишни! Какво значение има точно колко ще е въртящия момент, след като ще е най-големия познат досега?

Тесла модел Х още сега има по-голям въртящ момент от повечето офроуд машини с бавни скорости, като го постига на същата скорост с която развива и 250 км в час.
Сметките ми бяха какво ще стане ако просто сменят предавателното и число. А Тесла модел Х е паркетник на 5 години. Дори не мога да си представя, колко ще е въртящият момент на работяга, проектиран да върши тежка работа с 7 години по-нови технологии на батериите двигателите и задвижването. Само зомби като тебе може да си представи по-лоши резултати. 15 000 нютон метра въртящ въртящ момент, което е най-консервативното въможно предположение. Мразиш го и на картинка, защото отсега знаеш, че най-продаваният пикап Ford f-150 няма да може да му стъпи на малкия пръст по който и да е параметър, освен по вдигане на шум и бързина на зареждане и може би, но само може би по цена. Мразиш всеки нов модел на Tesla и самата Tesla, защото разбива на пух и прах предразсъдъците ти за господството на ДВГ. Да се свети името му, че го споменавам ... блъсни едно чело.

Коментиран от #79


Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
79 Отговор

До коментар #78 от "Инвертор за 10 долара":


Всъщност обърках за въображението ти!!!
След като ти оказах честа да ти измисля подходящ за теб ник, ти започна да ме цитираш като класик, благодаря за което:))))
Понеже ми писна да те унижавам, да обобщя коментарите си:
Инженерите като мен се впечатляват от числа!!!!
Неграмотните зомбита берачи на тютюн в някое родопско село като теб се впечатляват от определения като: СУПЕР, ГИГАНТСКИ, НЕВИЖДАН, ОТВЪД ЗАКОНИТЕ НА ВСЕЛЕНАТА......
Само като ги чуеш и се подмокряш, ето един от мен твоята глупост се разпростира отвът видимите граници на познатата ни вселена, сега подмокри ли се от кеф?????

Коментиран от #80


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
80 Отговор

До коментар #79 от "Зомби с квадратно чело":


Пази Боже наистина да не си инженер! Заради такива като тебе, хората ги е страх да отидат на доктор. За какво са ти цифри, като не можеш да сметнеш нищо с тях! Дори не съм сигурен дали разбра това, което аз ти сметнах.

Ти някога някъде да си използвал цифри в доводите си? НИКОГА! Ти някога да си направил някаква сметка? НИКОГА! В изключенията Когато кажеш някоя цифра, те са толкова глупави и необмислени, дори за третокласник, А за инженер са СРАМ СРАМ СРАМ! 300 киловатчаса батерия да захранва 1000 вата контакт, който да захранва два киловатови ъглошлайфи и 4 и повече киловатови електрожени? Това може да го каже само технически инвалид. Та за какво са ти въобще цифри като не знаеш какво значат?

Като искаш от Илон Мъск цифрите, Помолих те да ми посочиш цифрите на който и да е модел от която и да е марка, които ще се произвеждат през 2020 година? Тогава ще видиш че на този фон Илон Мъск е дал прекалено много цифри и информация.

Коментиран от #81


Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
81 Отговор

До коментар #80 от "Инвертор за 10 долара":


ХаХа ама кой бог кажи го де не се срамувай Свети Елон :))
Или може би е богохулство да се казва името му, упсссс сори, сега ще ме изгориш на клада ли СУПЕР МЕГА ГИГА НЕЗЕМНО ИЗВЪНВСЕЛЕНСКО невежо човече.
Явно математиката ти стига само да броиш колорадският бръмбар по картофите иначе нямаше да пишеш глупостите по долу, явно ват, киловат, мегават за теб няма разлика :))) поне да беше прочел че един киловат са 1000 вата.
Аз казвам ли ти колко крака има листната въшка по тютюнът???

Коментиран от #82


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
82 Отговор

До коментар #81 от "Зомби с квадратно чело":


Така кажи, че не можеш да се оправиш с ватове и киловати, че да пиша само в една размерност. Понеже се затрудняваш, да ти помогна 1000 ватов контакт означава един киловат, който няма как да захрани 2 киловата ъглошлайф или четири киловата електрожен. Сега разбра ли го или трябва да ти го сдъвча още, господин инженер? Ако виждаш някаква грешка вземи кажи къде в место да се правиш на остроумен с колорадски бръмбари? Инженерната ти мисъл май стига само да заваряваш гърнета и те е страх, че електричките ще ти вземат хляба.

Коментиран от #83


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
83 Отговор

До коментар #82 от "Инвертор за 10 долара":


Забравих да те питам, господин инженер, как изчислихте че за един работен ден е необходима 300 киловатчасова батерия, за захранване на контакти 1000 вата както твърдите? Ако може отговора да е с цифри и сметки и да не намесвате колорадски бръмбари. Надявам се ще споделите проекта по който ще ги сметнали. Благодаря предварително!

Коментиран от #84


Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
84 Отговор

До коментар #83 от "Инвертор за 10 долара":


Гсоподин фермер, моите проекти са свързани с други неща и повярвай ми имат доста числа понеже не трябва да ги презентирам пред фермери като теб които са чели Жул Верн и се мислят за технически грамотни.
Това не е моят проект затова аз не съм дал никъде реални числа. Напротив дал съм нереални за да се наблегне на информацията която искам а не на моите числа буквоядецо.
1.Искам мощност на инвертора (научи ли какво е инвертор)??? а не да включи всички уреди!!!
2.Искам капацитет на батерията а не цял ден непрекъсната работа!!!!!
3.Искам да знам какво означава точно БЕЗУМЕН защото за всеки е различно.
4.Искам размери на пикапа а не сравним с някои си.
5.Искам тегло на пикапа щото то е много важно макар и Мъск да е изобретил Антигравитона.
Иначе прототипи колкото искаш.

Коментиран от #85


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
85 Отговор

До коментар #84 от "Зомби с квадратно чело":


И за какво са ти тези цифри? Всеки завършил 7 клас, лесно може да сметне, че консумацията на всички електроинструменти не може да надвиши 10 киловатчаса дневно, което е ¼ от капацитета на Nissan Leaf дори. Само зомби като тебе, иска нещо дето не знае за какво го иска, НО ПРОСТО ТРЯБВА ДА Е НЕДОВОЛЕН И ДА СЕ ПЛЮЕ и ДА МРЪНКА СРЕЩУ ПРОГРЕСА!

И да мрънкаш и да не мрънкаш, няма да измислят ДВГ с по-голям въртящ момент от електродвигателите до 2020 година, така че и затова не ти трябват цифри, въпреки че и на въртящият момент на паркетника може да се каже безумен, както ти демонстрирах с цифри! 15000 нютон метра малко ли ти се струват? Посочи ми поне един пикап с толкова, нали с инженер и работиш с цифри? Дай някоя цифра де? Нещо различно от това колко гърнета си заварил днес и колко метра тел си изхабил за телоподаващото.

Коментиран от #86


Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
86 Отговор

До коментар #85 от "Инвертор за 10 долара":


Абе неграмотник само един електрожен ти е 5-10 kW в зависимост от вида.
Електрическа лебедка също 5-10kW
Къртач също може да стигне до 2kW
Електрически трион и той около 2kW
И т.н. и т.н....
Ти си толкова неграмотен че бъркаш пикап с кемпер. Да не би да си мислиш, че ще го ползват да си включат котлона и да си правят палачинки, пълен оли....
Къде видя да плюя искам технически характеристики, опссссс ти не знаеш какво е това на зомбитата не е позволено да знаят и да питат такива работи, само могат да питат за банковата сметка къде да преведат парите.
15000Nm Мъск ли ти го каза чрез кристалната топка, ти така ли си комуникираш с него, а не беше ли 15 милиона а????

Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
87 Отговор
"Абе неграмотник само един електрожен ти е 5-10 kW в зависимост от вида. Електрическа лебедка също 5-10kW"

Неграмотник може да казваш само на онзи в огледалото, защото много му отива. Вече ти го казах няколко пъти и ти го доказваш ежедневно. Нали точно затова те помолих за цифри, за да ти лъсне отново неграмотността. Като гледам може да си само инженер по обиди към събеседниците. Няма нито такъв електрожен, нито такъв телфер с мощност 5-10kW. На лебедките в строителството и сервизите обикновено така им се казва и всеки инженер го знае и употребява правилният термин - телфер. Обикновено мощността е ограничена до 4, а в редки случаи до 5 киловата. 10 киловата е технически АБДСУРД и само абсолютно неграмотен технически човек може да си го помисли, да не говорим да го напише да се опита да блесне със знания!

Ще сметнеш ли колко ще стане въртящият момент на колелата и колко предавателното число от 9,34 на Тесла модел Х, ако преместим двигателите и с въртящ момент 1074Nm на друг автомобил, като намалим максималната скорост от 250 на 150км/ч. , достатъчна за пикап. Нали искаше цифри и сметки - давай! Трябва ти само калкулатор и две изчисления, НО ТИ НЕ МОЖЕШ ДА ГИ СМЕТНЕШ НАЛИ? Това вече Е риторичен въпрос. Всички знаем, че НЕ МОЖЕШ и ще направиш единственото което можеш - да преминеш към обиди към събеседниците и ДА НЕ ОТГОВОРИШ НИЩО КОНКРЕТНО. Толкова си предсказуем. Само технически инвалид може да сравнява въртящият момент на ДВГ с този на електродви

Коментиран от #88


Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
88 Отговор

До коментар #87 от "Инвертор за 10 долара":


Опс неграмотника се обади електрожена не е за садене на картофи зомби :))
Я виж тука:
https://www.cmx.bg/product4341/elektrojen-deca-tarc-530-270a-10kw
Няма да давам други линкове щото модераторът ще ме изтрие но професионалните са над 5kW.
Продължаваме с лебедките я да видим тука:
https://www.fodgaard.dk/wp-content/uploads/2013/06/Datablad-for-PFAFF-elektriske-wirespil-PROLINE.pdf
Не гледай най-мощните че ще ти се завие свят виж в средата на таблицата :).
Да може би си разбрал вече, лебедката не служи да пръскаш колорадският бръмбар по тютюнът неграмотнико :)
Числа от технически неграмотен човек не коментирам, дай ми линк който да дава нещо конкретно а не картинки от комикси и ще ги коментирам.
Хайде сега силно удри главата в земята и се моли да влезе нещо в нея :)))
И накрая благодаря ти че отново ме цитираш, вече станах класик :))

Коментиран от #89


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
89 Отговор

До коментар #88 от "Зомби с квадратно чело":


Дай сега и сметките за въртящия момент и предавателното число,докато ти пиша цитатите, да се посмеем още малко! На мен ми отне по-малко от 30 секунди да ги сметна. Давай и ти господин инженер! Ако мислиш, че 150км/ч е малко, сметни и за 200км/ч АКО МОЖЕШ. НО НЕ МОЖЕШ НАЛИ? За какво тогава са ти цифрите, като не знаеш какво значат и как да ги използваш?

Коментиран от #91


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
90 Отговор
Хайде сега прочети заглавието на статията , този цитат "Къде видя да плюя искам технически характеристики, опссссс ти не знаеш какво е това на зомбитата не е позволено да знаят и да питат такива работи"
и помисли кой е зомбито, неграмотното зомби!
За какво са ти технически характеристики, като бъкел не разбираш от тях?

Телфери

Powerful three-phase AC drives for multi-range voltage
380 - 420 V, 50Hz or 440 - 460 V, 60Hz.

Къде точно ще ги включиш тези машини в пикапа, който разполага с 230V монофазно? СРАМ СРАМ СРАМ!

Спецификация на eлектрожен Deca T-ARC 530 10kW

Захранване 230 V еднофазен
Предпазител 32/25 A
Мощност 10 kW @ 60%

Ще сметнеш ли каква е мощността при напрежение 230V и ток 25А? АКО МОЖЕШ РАЗБИРА СЕ!

Какво значат тези 60% написани след мощността, господин инженер?

Коментиран от #92


Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
91 Отговор

До коментар #89 от "Инвертор за 10 долара":


Ти си велик, можеш да умножаваш и делиш четирицифрени числа уаааау. А всъщност си комплексиран колхозен неграмотник който си мисли че се намира в предаването кой е по по най.

Коментиран от #93


Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
92 Отговор

До коментар #90 от "Инвертор за 10 долара":


Щом искаш 220V за пикапа ти ето ти:
https://m.tashev-galving.com/en/094+YAL2179/Electric+Winch
Ама ти викаш то такова животно нема :)))
За 60% тъпчо това е колко може да работи преди да се охлади ама това какво общо има с мощност която може да консумира в даден момент и съответно мощността на инвертора????

Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
93 Отговор

До коментар #91 от "Зомби с квадратно чело":


Аз не мога, ползвам калкулатор. Само където знам кое число по кое да умножа/разделя, но господин инженера не знае, но пък до съвършенство е усвоил умението да обижда и ДА ПИШЕ ПО МНОГО БЕЗ ДА КАЖЕ НИЩО!

КЪДЕ СА ДВЕТЕ ЧИСЛА ОТ РЕЗУЛТАТА ИЛИ ПОНЕ ВЪРТЯЩИЯТ МОМЕНТ?

Няма ги, защото си неграмотен, но се опитваш да припишеш неграмотността си на другите. Не става пич, простотия, любов и бедност не могат да се крият!

Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
94 Отговор
Къде в линка ти пише за напрежението? В предишния линк имаше таблица и този модел фигурирсше там като ТРИФАЗЕН!Ти май английски не разбираш? Ето ти НА РУСКИ:Мощные двигатели - Трехфазные двигатели в корпусе с классом защиты IP55 рассчитаны на большой диапазон напряжения:
380В - 420В / 50Гц , 340В - 460В / 60Гц

http://www.pfaff-silberblau.ru/catalog/lebedki/elektricheskie-lebedki/elektricheskaja-lebedka-beta-proline/

А времето за работа господин инженер, се използва във формулата с която определяш колко киловатчаса ЕНЕРГИЯ ти трябва за деня! Енергия, а не мощност. Мощността е важна за инвертора и НЯМА КАК ДА Е 1000 ВАТА, КАКТО ТВЪРДИШ!
Никоя машина, освен реотаните не работи на максималната мощност, написана на табелката, нито работи през цялото време. Един електрожен може да ти бутне предпазителя, но не може да ти вдигне сметката за тока(енергията в квч.) Леките електрожени имат 30%ПВ и никой не ги пържи на максимална мощност.

Коментиран от #95


Оценка:
-0 +0

Зомби с квадратно чело
95 Отговор

До коментар #94 от "Инвертор за 10 долара":


https://www.tashev-galving.com/094+YAL2179. Ако пак не стане влез в Ташев Галвани и напиши номер 031148840.
Хаидееее започна да увърташ вече :)))
Освен времето за работа за което искам да знам капацитета на батерията е важна и изходната мощността на инвертора за да се знае какво може да се захрани. Явно или си много вдлъбнат или просто си хлъзгав като змия това е последният ми коментар с които се опитвам да те образовам:
1.Искам изходната мощност на инверторът за да знам какво мога да включа едновременно.
2.Искам капацитета на батерията за да знам колко мога да се придвижа с този пакап и колко мога да работя с една осреднена мощност на уредите. Ясно че не всичко ще се ползва едновременно но все пак може да си направиш сметката.
Какво не можеш да разбереш две елементарни числа едното във ватове другото ватчасове??????

Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
96 Отговор
"Къде видя да плюя искам технически характеристики, опссссс ТИ НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е ТОВА на ЗОМБИТАТА не е позволено да знаят и да питат такива работи, само могат да питат за банковата сметка КЪДЕ ДА ПРЕВЕДАТ ПАРИТЕ."

ЕХ АМА КАК КЪЛВЕШ НА БАСТУН, ГОСПОДИН ЗОМБИ!

Ако искаш да ти кажа банковата сметка на магазина който всички инженери знаем от зората на демокрацията Ташев ГалвИНГ. Един от най-заредените магазини и първият онлайн магазин за машини едно време. Въпреки нескопосаният му дизайн преди години, доста неща съм пазарувал от тях. Там можеш да преведеш сумата от 28686.00лв/бр (с ДДС) за "монофазният" телфер, а после да блъскаш чело къде да го включиш.

Хайде сега отвори двата линка, твоят на английски и моят на руски и виж дали това номерче не се намира на предпоследният ред в табличката на трифазните телфери?

Тези неща моето момче не се четат в Интернет. Някои хора имаме години практически опит и дори не е необходимо да търся таблици за да ти кажа, че това е трифазен двигател. Има си стандарти за това.

Колко вата ще е инвертора в пикапа е въпрос на избор и на пари. На някой ще им стигне и стандартен 16 ампера монофазен контакт, а някои ще пожелаят 50 киловатов трифазен инвертор.

Оценка:
-0 +1

Инвертор за 10 долара
97 Отговор
.Сега остана да поискаш номерата по RAL на всички цветове, които ще се произвеждат и да обясниш, как ще пътуваш всеки ден по 800 км и няма да ти стига зарядът дори за пътуването, камо ли за да си захранваш 50 киловатовият електрожен за заваряване на тръбопроводи. Всеки хейтър с минимално количество мозък, може да измисли поне 1000 неща за какво НЕ МОЖЕ да стане пикапът на Tesla, така че не се напъвай! Креативните хора виждаме потенциала КАКВО МОЖЕ ДА ПРАВИ повече, в сравнение с останалите и коментираме тези ВЪЗМОЖНОСТИ.

Коментиран от #98


Оценка:
-0 +1

Зомби с квадратно чело
98 Отговор

До коментар #97 от "Инвертор за 10 долара":


Аз няма да пътувам щото не съм колхозник като теб, обаче ти как разбра колко ще изминава с едно зареждане като не е обявено, нито капацитета на батерията, нито дори теглото???
Това е разликата между нормалният човек и болното зомби, ти виждаш антихриста, който се бори против твоят бог във всеки човек които зададе елементарен въпрос.
Къде виждаш хейт в моите коментари против Тесла, искам просто технически данни а не някаква рисунка.Между другото ти сам се оплакваше от Е-ТРОНА а сега обърна палачинката, 2020 не е далече вече повечето от техническите данни трябва да са ясни, тези неща не стават от днес за утре.
За теб техническа характеристика е че пикапът ще има 4 гуми :)))).
Никъде не съм писал че не можел да стане за каквото и да е къде видя това??? Как мога да кажа че не може да стане за нещо което е само на картинка, дръж се малко по-сериозно.

Коментиран от #100


Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
99 Отговор
Ами не дава технически характеристики, защото за разлика от всички останали, които правят обратен инженеринг и с гордост обявяват, че през 2020 година ще постигнат параметрите на Тесла модел 2012, технологиите на Тесла се развиват и параметрите ще са МАКСИМАЛНИТЕ, които позволяват технологиите по това време. Няма да са параметри предварително заложени преди пет години . На това се възхищаваме. Защото се развива, бързо при това и решава инженерни предизвикателства. На кого да се възхищаваме? На Nissan, чиито електромобили с всеки следващ модел стават все по-зле и по-зле? Последният им модел се зарежда на бързо зарядно за два часа и половина, а трябва да го зареждаш на 200 километра. Защо пък никой от вас не попита как се стига с него до морето, а все хейтите Тесла? Техния последен модел изминава 530 км с едно зареждане и не ти трябва да спираш до морето. Бързото зареждане е 30 минути 80%. Ти като инженер, виждаш ли по-добри инженерни решения в задвижването от Тесла като сравниш всичко предлагано на пазара? Кой е по-добър от Тесла в момента и кой предлага нещо по-добро за в бъдеще?

Оценка:
-0 +0

Инвертор за 10 долара
100 Отговор

До коментар #98 от "Зомби с квадратно чело":


Пропуснах да питам, Какво съм казал че не ми е харесало в Е-трон? Изглежда чудесен електромобил и се надявам да има страхотен пазарен успех. Колкото повече батерии се произвеждат, толкова по-бързо ще падат цените им и толкова по-бързо ще се развива зарядната инфраструктура. Всеки един нов модел електромобил е добре дошъл и бих го приветствал.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Владимир Путин
Руският президент заяви това пред журналисти след речта си от трибуната на ООН в Ню Йорк. Украинската делегация напусна залата на Общото събрание на ООН преди речта на Путин.
Аз не забелязах, че президентът на Украйна не е присъствал на моята реч"

Още бисери