Благодарение на добре обмислените дизайнерски и инженерни програми новото поколение на Honda CR-V се отличава с най-здравото и най-усъвършенствано шаси в историята на модела. Заради новата конструкция е получена нискоинерционна и изключително устойчива платформа, изработена от съвременни олекотени висококачествени материали.
Системата Real Time AWD предлага още по-добра стабилност при завой и подпомага автомобила при изкачване на наклони, докато новите окачване и кормилна система осигуряват водещо в класа динамично управление и лидерска позиция за Honda по отношение на активната и пасивната безопасност.
Производствени процеси
За първи път за шасито на CR-V е използвана високоякостна горещо валцована стомана от ново поколение, като от нея са изработени 9% от шасито на модела, а резултатът е допълнителна здравина в най-застрашените при удар зони и намалена като цяло маса на автомобила.
При производството на модела е използвана комбинация от високоякостни стомани, ковани под налягане съответно от 780 MPa, 980 MPa и 1500 MPa, тя съставлява 36% от новия CR-V спрямо 10% при предишното поколение. Благодарение на това здравината на автомобила е нараснала с 35%, а устойчивостта срещу усукване – 25%.
Процесът на асемблиране също е иновативен и неконвенционален, като първо е сглобена цялата вътрешна рама, а след това външната.
Динамика и комфорт
По-ниските рамене на предното окачване тип MacPherson осигуряват високо ниво на странична устойчивост при линейно управление, докато новото задно многоточково окачване осигурява геометрична стабилност за по-предсказуемо управление при висока скорост и върхов комфорт на возията.
Кормилната система е с двоен пиньон с електрически усилвател и променливо отношение, специално настроено за европейските потребители, така че воланът на CR-V ще дава изключително добра обратна връзка, съчетана с леко и точно управление.
Agile Handling Assist (AHA) и Real Time AWD
За първи път CR-V е обзаведен със системата Honda Agile Handling Assist (AHA). Електронната стабилизираща система е специално настроена за европейските пътни условия и характерния за шофьорите от Стария свят стил на управление. При необходимост тя се намесва дискретно и допринася за по-плавно и по-предсказуемо поведение на автомобила, при смяна на пътни ленти и при навлизане в кръгови както при висока, така и при ниска скорост.
Най-новата технология на Honda за четири задвижващи колела - Real Time AWD със системата за интелигентен контрол е налична като опция за модела. Благодарение на подобренията в нея до 60% от въртящия момент могат да бъдат предавани към задните колела при необходимост.
Безопасност
Както при всички автомобили Honda новата платформа на CR-V включва структура на каросерията от ново поколение (ACE™ - Advanced Compatibility Engineering). Тя абсорбира енергията при челен удар чрез цяла мрежа от свързани помежду си защитни клетки. Както винаги в Honda са помислили тази конструкция да предпазва не само автомобила сам по себе си, но и намалява вероятността от евентуални щети по другите коли, участници в ПТП.
Системата за пасивна безопасност ACE™ е допълнена от набор от умни асистенти, обединени под името Honda Sensing®, като тази патентована технология е налична още от базовите нива на оборудване. Тя включва асистент за спазване на пътната лента, адаптивен круиз контрол, сигнализация за челен удар и спирачна система за смекчаване на удара.
Доставките на новото поколение на Honda CR-V в Европа ще започнат от есента на 2018 г. Първоначално моделът ще се предлага с 1.5-литров турбобензинов двигател VTEC TURBO, а от началото на 2019-а гамата ще бъде допълнена и от хибридна версия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Василевс
10:58 03.07.2018
2 Аз съм
11:08 03.07.2018
3 Варна
11:21 03.07.2018
4 Марио
12:00 03.07.2018
5 Зорлем
Коментиран от #10
14:24 03.07.2018
6 Townboy
16:19 03.07.2018
7 незнайко
17:08 03.07.2018
8 Ник
17:14 03.07.2018
9 Алфа Ромео
22:52 03.07.2018
10 някой
До коментар #5 от "Зорлем":
Тенденцията е да се търсят здрави материали на сравнително ниски цени.Легираните стомани са по здрави от алуминия и по евтини.В крайна сметка теглото им не се оказва толкова по голямо и за това се ползват.Кевларът все още е скъп и не се ползва в масовото производство.10:49 04.07.2018
11 ббб
07:47 05.07.2018