Last news in Fakti

3 Юли, 2018 10:46 6 542 11

Технологични новости в новата Honda CR-V

  • honda-
  • cr-v
Технологични новости в новата Honda CR-V - 1

Благодарение на добре обмислените дизайнерски и инженерни програми новото поколение на Honda CR-V се отличава с най-здравото и най-усъвършенствано шаси в историята на модела. Заради новата конструкция е получена нискоинерционна и изключително устойчива платформа, изработена от съвременни олекотени висококачествени материали.

Системата Real Time AWD предлага още по-добра стабилност при завой и подпомага автомобила при изкачване на наклони, докато новите окачване и кормилна система осигуряват водещо в класа динамично управление и лидерска позиция за Honda по отношение на активната и пасивната безопасност.

Производствени процеси
За първи път за шасито на CR-V е използвана високоякостна горещо валцована стомана от ново поколение, като от нея са изработени 9% от шасито на модела, а резултатът е допълнителна здравина в най-застрашените при удар зони и намалена като цяло маса на автомобила.

При производството на модела е използвана комбинация от високоякостни стомани, ковани под налягане съответно от 780 MPa, 980 MPa и 1500 MPa, тя съставлява 36% от новия CR-V спрямо 10% при предишното поколение. Благодарение на това здравината на автомобила е нараснала с 35%, а устойчивостта срещу усукване – 25%.

Процесът на асемблиране също е иновативен и неконвенционален, като първо е сглобена цялата вътрешна рама, а след това външната.

Динамика и комфорт
По-ниските рамене на предното окачване тип MacPherson осигуряват високо ниво на странична устойчивост при линейно управление, докато новото задно многоточково окачване осигурява геометрична стабилност за по-предсказуемо управление при висока скорост и върхов комфорт на возията.

Кормилната система е с двоен пиньон с електрически усилвател и променливо отношение, специално настроено за европейските потребители, така че воланът на CR-V ще дава изключително добра обратна връзка, съчетана с леко и точно управление.

Agile Handling Assist (AHA) и Real Time AWD
За първи път CR-V е обзаведен със системата Honda Agile Handling Assist (AHA). Електронната стабилизираща система е специално настроена за европейските пътни условия и характерния за шофьорите от Стария свят стил на управление. При необходимост тя се намесва дискретно и допринася за по-плавно и по-предсказуемо поведение на автомобила, при смяна на пътни ленти и при навлизане в кръгови както при висока, така и при ниска скорост.

Най-новата технология на Honda за четири задвижващи колела - Real Time AWD със системата за интелигентен контрол е налична като опция за модела. Благодарение на подобренията в нея до 60% от въртящия момент могат да бъдат предавани към задните колела при необходимост.

Безопасност
Както при всички автомобили Honda новата платформа на CR-V включва структура на каросерията от ново поколение (ACE™ - Advanced Compatibility Engineering). Тя абсорбира енергията при челен удар чрез цяла мрежа от свързани помежду си защитни клетки. Както винаги в Honda са помислили тази конструкция да предпазва не само автомобила сам по себе си, но и намалява вероятността от евентуални щети по другите коли, участници в ПТП.

Системата за пасивна безопасност ACE™ е допълнена от набор от умни асистенти, обединени под името Honda Sensing®, като тази патентована технология е налична още от базовите нива на оборудване. Тя включва асистент за спазване на пътната лента, адаптивен круиз контрол, сигнализация за челен удар и спирачна система за смекчаване на удара.

Доставките на новото поколение на Honda CR-V в Европа ще започнат от есента на 2018 г. Първоначално моделът ще се предлага с 1.5-литров турбобензинов двигател VTEC TURBO, а от началото на 2019-а гамата ще бъде допълнена и от хибридна версия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Василевс

    5 39 Отговор
    Само Форд!
  • 2 Аз съм

    20 1 Отговор
    Много интелелегантно
  • 3 Варна

    12 24 Отговор
    1,5 двигател... - Загубиха ме веднага след тази новина.
  • 4 Марио

    7 15 Отговор
    Дизелче няма ли да има???
  • 5 Зорлем

    5 5 Отговор
    Не, че съм се интересувал много, но тенденцията в автомобилите не беше ли да се използва повече алуминий в "шаситата" и "рамите", че да са по-леки и здрави? Поне така се хвалят други производители.

    Коментиран от #10

  • 6 Townboy

    17 1 Отговор
    Наи-практичният избор за автомобил в България.
  • 7 незнайко

    1 24 Отговор
    Не ги хвалят много тези VTEC двигатели. Дано новите са по добри и с изчистени "недъзи" !!!
  • 8 Ник

    24 2 Отговор
    Много бъркаш за VTEC -a.най добрия ,без турбо прави 200к.к.с. и мн.дълъг живот.
  • 9 Алфа Ромео

    13 1 Отговор
    Убедихте ме да си купя такава, ся трябва само да спечеля парите незнайно как в БГ, не търкам билетите на дебелия и не знам как ша ги изкарам тия кинти....
  • 10 някой

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Зорлем":

    Тенденцията е да се търсят здрави материали на сравнително ниски цени.Легираните стомани са по здрави от алуминия и по евтини.В крайна сметка теглото им не се оказва толкова по голямо и за това се ползват.Кевларът все още е скъп и не се ползва в масовото производство.
  • 11 ббб

    1 0 Отговор
    вече има предложения в Бг