3 Септември, 2018 13:37 7 327 14

Първото серийно Audi на батерии слезе от конвейера

  • audi-
  • e-tron
Първото серийно Audi на батерии слезе от конвейера - 1

В заводите на Audi в Белгия стартира серийното производство на електрическия кросоувър e-tron. Първият екземпляр, който слезе от конвейера е червен на цвят, а името на боята е Misano Red. Презентацията ще се състои на 17 септември в Сан Франциско.

Първото Audi на батерии разполага със силов тракт, състоящ се от два електромотора със системна мощност 360 конски сили. В спортен режим, работата на електрониката може да увеличи мощността до 408 коня за кратко време. С едно зареждане e-tron е способен да измине разстояние от 400 километра.

Зареждането на специализираните станции става за 30 минути. Особеност се явява системата за рекупериране на енергията, която обезпечава до 30% от наличния ток. Освен това първото електрическо Audi ще разполага с виртуални странични огледала за обратно виждане.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    18 2 Отговор
    Изчакваме реалните тестове, за да коментираме дали е баш така и дали с екстрите извън базовото оборудване няма да искат цяла златна кокошка за една кола на ВАГ.

    Коментиран от #3

  • 2 1234

    6 20 Отговор
    Поредната детска количка на батерии, това не е кола....
  • 3 гост

    12 9 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    То и отсега си е ясно , тия показатели са по-слаби от електрическия Ягуар , а теглото ще е по-голямо , така че и резултатите явно ще са по-слаби и за динамика и за пробег !! А за Тесла не могат и да мечтаят даже !!

    Коментиран от #6

  • 4 икем

    16 20 Отговор
    Началото на краят на "Тесла" . Германските автомобили са не само изключително качествени, стилни, иновативни, луксозни, с големи традиции, но не на последно място - престижни Ще се предпочитат и за престиж пред "Тесла"

    Коментиран от #5, #7

  • 5 гост

    15 2 Отговор

    До коментар #4 от "икем":

    Сигурно , ама в Германия , в останалата част на света май вече не се връзват много на такива "заклинания" , както показва и статистиката , ако не ти е известно , хахах !!!
  • 6 kjl

    13 11 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Стига стази динамика, бе хора. На кого, освен на пишлеметата, е нужно една кола да се ускорява за 2 секунди и да вдига 350 километра. Практичните хора карат със сто и тридесет на магистрала и ускоряват разумно.
    Теслата е история. Големите играчи излизат на сцената.
  • 7 Ти добре ли си

    5 8 Отговор

    До коментар #4 от "икем":

    Ти добре ли си? За сега аналог на Тесла не съществува. Някои Тесли бият вече на права отсечка и Нисан gtr. Говорите за лукс... е влезте в една тесла и ще си говоримпозволя пак за иновативност

    Коментиран от #8

  • 8 Антон 1

    6 4 Отговор

    До коментар #7 от "Ти добре ли си":

    На какво ги бият ? На канадска ли ?
    Ей , големи побойници станахте !
    Биела !
  • 9 1944

    5 2 Отговор
    купете си електрически иж от калашников. ако имате късмет, ще стигнете до съседния квартал.
  • 10 254

    1 3 Отговор
    глей са като ги изкарат на горубляне.
    Народа като си накупува и ще се срине електрическата система на софия
    Става дискотека
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Японеца

    2 0 Отговор
    125000euro e цената!

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Jack Bauer

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Японеца":

    Да не си сбъркал цената с телефонния номер за заявки в САЩ :D :D :D