На салона в Париж Mazda обяви, че разработва ново поколение роторни двигатели. Те обаче няма да се използват в качеството на основни силови агрегати, а ще влизат в състава на електрически силови установки.
Новите Ванкелови мотори ще бъдат използвани единствено в ролята на "удължители" (extenders), които увеличават автономния пробег на електромобилите. Те ще се включват само за зареждане на батериите по време на движение.
В момента Mazda подготвя два електрически модела. Единият ще работи изцяло на ток и ще се зарежда от битовата мрежа, а другият ще бъде снабден с малък роторен двигател за удължаване на обсега.
Японците не споделят никакви подробности за силовите установки и самите електромобили. От компанията уточняват единствено, че новият им Ванкел ще може да работи и на метан.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Електрошок
Абе верно,дека е Димов?
Коментиран от #12
19:03 02.10.2018
2 Голям прос
19:22 02.10.2018
3 Ванкел
19:23 02.10.2018
4 куку руку ку
08:27 03.10.2018
5 гост
08:37 03.10.2018
6 Виктор
09:15 03.10.2018
7 Гост
09:25 03.10.2018
8 Електрошок
Коментиран от #9, #13
10:15 03.10.2018
9 куку руку ку
До коментар #8 от "Електрошок":
Ванкеловият двигател си е много харен дори. От 650 куб. см. вади 140 коня. С лекота работи над 8000 об./мин., само дето е "лаком"Коментиран от #11
11:26 03.10.2018
10 гост
12:40 03.10.2018
11 Електрошок
До коментар #9 от "куку руку ку":
Беше една заигравка на Мазда навремето.Пълен боклук!Имаше и мотори,пак боклук.Руснаците също се хвалеха,че са го усъвършенствали.Пълна тишина!Литровата му мощност е по- малка от на двутактов двг,а е много по ненадежден,затова не се използва примерно за мотоделтапланери.13:14 03.10.2018
12 Димов
До коментар #1 от "Електрошок":
Оу! Тука съм. Ко стана? Какво да коментирам? Те не правят двигател за каране, а за прибиране. Да правят, тяхна им работа.16:06 04.10.2018
13 Димов
До коментар #8 от "Електрошок":
Така е, щото това, което те правят не е Ванкелов двигател, а двигател на Пашке. Само му викат Ванкелов. Ванкеловият двигател е доста по-съвършен, доста по-самобалансиран, доста по-високоооборотен и по-ефективен. Ето тук е оригиналният мотор на Ванкел: https://infernalcombustionmedia.files.wordpress.com/2017/07/dkm-54.gif?w=736А тук, преработеният от Пашке еквивалент, който светът познава: https://i.4pcdn.org/o/1485642635899.gif
16:15 04.10.2018
14 Голям Слон
Коментиран от #15
06:32 05.10.2018
15 Електрошок
До коментар #14 от "Голям Слон":
Евалата!Коментар от препатил.Сега следва одата на радостта от Димов!!Коментиран от #17
09:22 05.10.2018
16 Електрошок
09:29 05.10.2018
17 Димов
До коментар #15 от "Електрошок":
Ти се е*аваш, ама аз съм съгласен с човека. Така и не успяха да ги направят тия мотори. Нито Мазда, нито руснаците, нито Мерцедес, нито НСУ. А статията само почива на името, на Ванкел. Щото, ако беше със заглавие "Мазда пуска поредният хибрид", никой нямаше да я чете. Но със заглавие "Мазда пак пуска Ванкел" - друга работа. Пък то.... две шепи помощен агрегат, колкото за динамо. Че и метан да му зареждаш. Пълен ташак. Иначе да - любител съм на ДВГ. В тия машини има красота, има характер, има усещане, има звук. Къв звук ще ми даде един електромотор?....колкото и да е съвършен.09:45 05.10.2018
18 Електрошок
11:25 05.10.2018
19 незнайко
12:20 05.10.2018