Last news in Fakti

23 Ноември, 2018 14:29 3 140 11

Мотоциклетът на бъдещето

  • nera-
  • bigrep-
  • nowlab-
  • мотоциклет
Мотоциклетът на бъдещето - 1

Така от компанията BigRep, занимаваща се с промишлени 3d принтери, определят новото си творение. То е направено съвместно с лабораторията NOWlab и представлява електрически мотоциклет, напечатан на 3D принтер.

Иновацията се нарича Nera и разполага само с електромотор, батерии, фар и колела, които не са направени на промишления принтер. Всичко останало е 3D печат. Габаритите са 190 х 90 х 55 см, а теглото - 60 килограма.

Байкът няма амортисьори, като тяхната функция е иззета от еластични сплави, също отпечатани на принтер. Гумите са дело на Michelin и са от типа "безвъздушни". Вижте повече.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Driving pleasure

    30 4 Отговор
    Иска ми се да попитам... защо в бъдеще всичко трябва да е по-грозно и по-тъпо отколкото в миналото?!

    Коментиран от #3

  • 2 Санкция

    18 4 Отговор
    Като гледам, центъра на тежестта е доста високо, което ще рече че ще бъде с ужасно управление. Много пъти това , което е нарисувал дизайнерът е невъзможно за употреба.

    Коментиран от #9

  • 3 todor

    12 3 Отговор

    До коментар #1 от "Driving pleasure":

    защото компаниите искат да печелят повече и го правят по евтино
  • 4 Jacques Yves Moineau

    16 2 Отговор
    Освен това тези ръбове....сигурно са за да не го засичат радарите на полицията.
  • 5 гост

    13 1 Отговор
    Както се вижда на клипчето човека не може да държи права линия, за какво бъдеще говорим? Може пак да му напечатат частите, но да му монтират едни амортисьори за 10кг. отгоре. А и това е с капацитет на скутер, не говорим за истински електрически мотоциклет.
  • 6 deadman1488

    5 0 Отговор
    а бе само гумите ми харесаха
  • 7 Зайко Байко многознайко

    7 2 Отговор
    Всяка.нова разработка се нуждае от време да се провери в полеви условия. За мен мотоциклетите са два Suzuki Hayabusa и Honda Valkyrie. Сузи ми служи перфектно вече 10 години имам около 36 000 км. Регуларна смяна на масло, гуми, свещи, накладки и филтри, всичко сам си правя дори балансирането на гумите. Акумулатора , като не карам е вързан на триклер (устройство, което поддържа акумулатора винаги зареден ),зиме или лете без значение.акумулатора не съм го сменявал вече 10 година. Хондата ми е като музеен експонат, все едно току що е излязла от конвеира, за две години само съм и направил 3200 км. Тези електрически мотоциклети, са далече от моите представи за реален мотоциклетизъм. Да им се радват следващите поколения. По новите закони, те трябва да издават шум, предлагам им, както едно време на велосипедите със щипка слагахме парче картон или пластмаса и го закрепвахме за рамката така, че при допир със спиците да издава звук, ще бъде интересно.
  • 8 незнайко

    5 2 Отговор
    Това е адски грозно. Защо има тематика от СТЕЛТ самолетите ?
  • 9 Именно

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "Санкция":

    Toчно! То даже се вижда на видеото - особено накрая в гръб като снимат - как се кандилка наляво-надясно.
    Явно е доста нестабилен.
    Което не значи че не могат да се принтират такива неща, а просто че трябва по-адекватен дизайн. Или най-добре да принтират класически модел, доказал се като удобен и стабилен.
  • 10 Шаран БГ

    1 3 Отговор
    Щом е на две колела, какво ми го хвалите ??
  • 11 ГОУСТ

    4 0 Отговор
    Като го гледам как се тресе по гладките пътища си представих по нашите.5 мин каране -една седмица в рехабилитационен център.Толкова па да пестат от тегло и да го направят без окачване.Тъпи художници.Да си рисуват там портретите и да не се занимават с индустриален дизайн.