Last news in Fakti

11 Април, 2019 18:26 6 397 58

Салон в стил Volvo за новото Subaru Outback

  • subaru-
  • outback-
  • ню йорк 2019

Американското подразделение на Subaru публикува снимка на интериора на следващото поколение на Subaru Outback. Дизайнът на арматурното табло на комбито с повишена проходимост напомня на моделите на Volvo с вертикално разположен таблет и отвори на вентилационната система по краищата му.

Премиерата на новото Subaru Outback е насрочена за 17 април на салона в Ню Йорк. Автомобилът е базиран на модулната платформа SGP (Subaru Global Platform), на която е построен и новият Forester.

Конструкцията е изградена с използване на голямо количество високоякостна стомана, има по-нисък център на тежестта и подобрена шумо- и виброизолация. Устойчивостта на усукване е подобрена с между 80 и 100 процента.

По неофициална информация от двигателната гама на новия Outback ще отпадне шестцилиндровият боксер с обем 3.6 литра. Вместо него ще се предлага 2.4-литровият турбомотор с мощност 264 к.с. и максимален въртящ момент 376 Нм от Ascent.

Комбито с повишена проходимост ще има и хибридна версия. Нейната силова установка e-Boxer ще се състои от 2.0-литров опозитен бензинов двигател със 150 коня, електромотор с 16.7 к.с. и вариатор.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Браво

    37 3 Отговор
    Значи Субару и Волво знаят как да интегрират големия екран в таблото, без да изглежда като допълнително добавен и стърчащ над таблото, както го правят другите.
  • 2 Хохо

    8 7 Отговор
    Или що да не вместо като на Волво, като на Рено меган от 2016!!!
  • 3 Иванчо l-ви

    17 40 Отговор
    Ако поръчаш най-високото ниво на оборудване дават един варел масло Бонус.(за да ти гарантират една година спокойно шофиране)

    Коментиран от #4, #6

  • 4 Цаца (ама от едрата)

    14 32 Отговор

    До коментар #3 от "Иванчо l-ви":

    Аз пък чух че освен с резервоар за гориво ще ги оборудват с втори такъв за масло с вместимост 60л. Да не вдигаш капака всеки ден.
  • 5 Хахахаха

    9 40 Отговор
    Те първо да се научат да правят двигатели а после да мислят за таблета вътре.
  • 6 Гост

    47 5 Отговор

    До коментар #3 от "Иванчо l-ви":

    Предполагам това от личен опит го споделяш, нали? Или някой твой съсед е чул от братовчед си, че негов колега е видял веднъж като се подстригвал, че два си говорили, че Субару гори масло? Ей такива байганьовщини и хейтене дано те накарат да се чувстваш добре, но се съмнявам. А виждам, че не си единствен "разбирач" по боксерови двигатели. Но колко ли от вас изобщо карат кола с 270 к.с. от турбо бензин, че се правите на професори?

    Коментиран от #7

  • 7 МВР

    10 29 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Сменяй гарнитури на Главите през 160 000км. , наливай масалце в двигателя с елипсовидните цилиндри и се радвай на 270те кончета.
    Субару вървят добре но умират бързо.
    Доказано не веднъж.

    Коментиран от #10

  • 8 Мартин

    29 3 Отговор
    Ако за 10 000 км доливам 200гр масло на 2.0 турбо форестър 2002г. ми гори много масло нали.Щото повечето от разбирачите с TDI сменят предавка на 4000 оборота пък аз от там почвам да давам газ.
  • 9 Мъскчо

    4 10 Отговор
    И аз мислех че БмВ са най жадните за масло но като гледам колегата колко долива на девете си Субарота ми става жал. Че и някакви скъпи масла. Става въпрос 10-12 годишни талиги но все пак не е нормално да излезеш да се позабавляваш в гората за час и Ouback-ът да ти глътне 400мл. масло. Че и доволен от разхода...

    Коментиран от #30

  • 10 Гост

    25 1 Отговор

    До коментар #7 от "МВР":

    Брех да му се не види, добре че си ти да ми кажеш. Значи моята е някакво изключение, щом такъв "капацитет" като теб знае, че точно на 160 000 км се сменяли гарнитури на главите, пък моята гори 500 грама от смяна до смяна и хем е турбо. И теб да питам - с какви модели не веднъж си доказал, че Субару умирали рано и то точно на 160 000 км? Ако изобщо някога си имал Субару и то е умряло внезапно, да не би случайно да си бил на газчица и сега колата да ти е виновна? Много обичам някой да плямпори някакви неща, които са далеч от него, но все пак тая надежда конкретно да ми отговориш.

    Коментиран от #15

  • 11 Иванчо l-ви

    5 7 Отговор
    Абе хора !
    Отворете форума на Subaru и вижте за какво става въпрос. По темата с маслото има писано, писано, писано.... Мислех да купувам Legacy но ...

    Коментиран от #14

  • 12 МВР

    5 7 Отговор
    Даммм напишете в Google Субару гори масло и ...
    Някакви хора пишат че лятото като отишли на море навъртяли 1000км. И доляли 1.2л. Масло и твърдят че било нормално
  • 13 МВР

    5 6 Отговор
    Аз харесвам марката но явно ако нямаш пари за ново Субару по добре не вземай някое 10 годишно....

    Коментиран от #16, #29

  • 14 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #11 от "Иванчо l-ви":

    Точно де, нали и там влизаме тези, които имаме Субару. Който иска да си убива колата, да и сложи газ. А тези, които си сменяме маслото навреме и си караме на бензин колите са ни на 6. Ако на теб си те струва много колата да харчи 500 грама масло за 8000 км и да е 250 к.с. турбо бензин, то не знам каква кола ще намериш да гори по-малко масло с тези параметри. Хайде стига измисли-премислици вече. Пак казвам, че газта съсипва всички японски двигатели - и на Хонда и на Сузуки и на Мазда и на Нисан. Който иска газ, си купува кола със заводска такава, а не реве по форумите, че му гори масло и сменя гарнитури!

    Коментиран от #25

  • 15 МВР

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Това за 160 000 ми го каза приятел с Аутбек Н6 3.0 ......било им слабо място. Момчето е фен на марката и ходи по техните там събори и фестове. Каза ми това когато го попитах дали да взема 3.0 или 2.5

    Коментиран от #17

  • 16 Гост

    16 0 Отговор

    До коментар #13 от "МВР":

    Ясно. И ти си от онези, които никога не са поддържали Субару, а прочели, е някой се оплаква от висок разход на масло. Ами да беше прочел, че са на ГАЗ!!! Ако не си прочел или се правиш на разсеян, пак да ти напиша - 14 годишното ми Субару с 2,5 турбобензин и 250 к.с. гори 500 грама на 8000 км! Прочете ли го? А сега ми кажи коя кола гори по-малко на тази възраст и с подобна мощност? Аман от лаладжии, които не са виждали на живо Субару, ама плюят!!!

    Коментиран от #18

  • 17 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "МВР":

    Аха, казал ти го приятел - хахахахаха. Е, аз съм ти явно неприятел и ти казвам, че това са пълни простотии и лъжи. Приятелят ти с газ ли е? Искам само на това да ми отговориш!

    Коментиран от #20, #26

  • 18 МВР

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Моята кола е 15годишна 163к.с. В момента е на 12 000км и не съм доливал. Виждам на щеката че нивото е спаднало но искам да видя дали ще си изкара 15те хиляди без доливане.
    А карам доста....как да кажа абе не пазя, не подгрявам а паля и тръгвам.

    Коментиран от #38

  • 19 МВР

    4 0 Отговор
    Както и да е.
    Може и да греша.
    Съжалявам ако съм засегнал някой.

    Коментиран от #21

  • 20 МВР

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    И двете са му на бензин.
  • 21 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "МВР":

    Няма проблеми, нали сме за това тук - да обменяме опит. Аз съм доволен, а твоята кола със сигурност не е турбобензин.

    Коментиран от #22

  • 22 МВР

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Не тубо-печка е :)
  • 23 МВР

    1 3 Отговор
    А дали дизелите им са читави ???
    Чудя се..
    Ако ми попадне нещо лятото като търся кола.

    Коментиран от #24

  • 24 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "МВР":

    Не знам, но доста се оплакват от тях някои. Други са доволни. Трябва си читав майстор.
  • 25 Цаца (ама от едрата)

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Абе те и другите коли имат газови обаче не лапат така...

    Коментиран от #27

  • 26 Да питам

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Че каква е връзката с маслото това дали е на газ или бензин?

    Коментиран от #28

  • 27 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #25 от "Цаца (ама от едрата)":

    Дали? Аз пък знам една камара хора пропищели от газта - кой с вкопани клапани на Нисан, кой с издухали гарнитури на Сузуки.
  • 28 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #26 от "Да питам":

    Връзката е, че при Субару специално ако е на газ задължително си трябва реглаж на клапани. Просто газта прогаря уплътненията и колата започва да харчи масло - елементарно е. За това хората правят заводски газови и двойни изпарители и допълнително смазване.

    Коментиран от #37

  • 29 jdm

    6 0 Отговор

    До коментар #13 от "МВР":

    То новите са грозни и бавни. Субару бяха добри до 2008.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Стамат

    5 5 Отговор
    Аз не знам кой 15 годишен немски или френски кенеф на газ, дори и без турбо, с не повече от 140-150 катъра под капака, от които 139 умряли преди 14 години, не гори масло. Реното ми гореше 10 л масло, за голфа с пробег 94К км ми даваше 1,4 л масло. Все хубави кочини. 2 години вече карам Субару Легаси на 130К км е, от 40К е на газ, 100 мл. на смяна, а сменам на 15К. От немците единствено Порше, останалото е мърша.

    Коментиран от #47

  • 32 гощо

    1 2 Отговор
    Харесвам Субару,но са големи трошляци! Имам познати купили коли на марката и все нещо има все някакви драми!

    Коментиран от #33

  • 33 Гост

    8 0 Отговор

    До коментар #32 от "гощо":

    Хайде поредния, който чул, че някой се оплаква. Трошляци били - абе ти що не си караш умрялото Ауди и не ни спестиш "компетентното" си мнение? Субару си е като всяка марка със своите плюсове и минуси, но най-много се дразня от хора, които изказват мнение, без да имат и най-малка представа за какво става въпрос!

    Коментиран от #45

  • 34 гтгрх

    1 0 Отговор
    И мен ме радват Субару. Един ден бих си взел. 2литровия и 3литровия най-вече ,са мн добри. Без извращения с газообразни горива. Кажете нещо за дизеловия им хайаха..нечовешки провал, даже по зле от душегуб-а хахаха . А и това, че гори масло ,не е задължително някаква повреда. Зависи и как шофираш и в определени условия си е нормално. А примерно 1.8 на Тойота от 2003та някъде,са си имали фабричен дефект ,за който е имало акция , и е отстраняван гаранционно . Има автомобили ,които не са се възползвали обаче, и до днес си горят прекалено мн масло,но си вървят.
  • 35 Бай Благой

    7 1 Отговор
    Все по-големи телевизори слагат в тия коли.
    Тия тиквеници производителите не разбират ли че това доста отвлича вниманието на шофьора от пътя?!
  • 36 Гост

    3 1 Отговор
    На Субару трябва да се избягва дизела и ако е по-нова година - да не е автоматик
  • 37 Пак да питам?

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    Ако имаме хидравлични клапани как ги регулираме?
    Кои са Тея уплътнения дето прегарят на газ?

    Коментиран от #49

  • 38 Кумчо Вълчо

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "МВР":

    Наистина доооооста караш ,за 15г. 12 000км са недостижим рекорд.
  • 39 Иван

    4 0 Отговор
    Предното Субару 2,5 на незнайно колко километра 800гр за 10000км. Сега Легаси 2.0 на 240 000км 200-300 гр за 10000 км и двете на газ
  • 40 Не глеам таувизия

    1 0 Отговор
    3.0 H6 ~10k km 300-400 ml. Но е на към 250 к и на доста годинки:)
  • 41 batceco

    2 0 Отговор
    Аз съм с OUTBACK 3.6, шест цилиндъра 260hp. Навъртам и по 25 000км. на година. Наближава 200 000 и от смяна до смяна доливам 700-800 грама до към литър /зависи колко я настъпвам/. Карам на бензин и до момента нямам никакви проблеми. Колата е много здрава и надеждна. За проходимостта и няма смисъл и да коментирам.....
  • 42 Иван

    3 0 Отговор
    На който не му допада Субару да си вземе vag или френски автомобил карал съм рено Пежо Фолксваген но Субару е първата марка която повтарям и евентуално ще е пак Субару
  • 43 Гост

    1 0 Отговор
    Много са си го харесали този израз "опозитен двигател" във факти е леко го омешват с боксера, път то друго означава. Opposed-piston-engine и opposed-cylinder-engine са две различни неча. А съвсем трето нещо е boxer-engine. При боксера за разлика от опозитните двигатели, всяка биела се закрепя на отделен лагер на коляновия вал, което води до по-балансирана работа на двигателя и намалени вибрации. При опозитния двигател се монтират две биели на един лагер.
  • 44 Валентин

    2 0 Отговор
    Карам Легаси 245к. На газ, ако се кара до 150/160,нормално 140не гори масло. Просто има много масла които са ментата., на 182000съм, 2004 г автоматична трансмисия. МНОГО съм доволен. Клапаните е много интересна ситуацията, ако имаш възможност ги прави
  • 45 Obey the law

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    Те търсят само внимание, изобщо да не им обръщаме внимание на тия пещерни тролове.
  • 46 Бого

    4 0 Отговор
    Карах Субару Аутбак 2.5 бензин. От 0до 254000 км смених два маншона и преден десен лагер. А колкото до маслото нека си гори,пак е по - евтино за подръжка от другите автомобили.Сега пак ще си взема същото защото знам ,че няма да ме остави на пътя.

    Коментиран от #58

  • 47 Милен

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Стамат":

    Новите Поршета се продават с 5л. туба масло, вярвай знам защо. Субару не съм усетил да хаби масло, не зависимо на газ или бензин. Ама тук щом казват - ще взема да изхвърля моето на 165к е вече. Имам още четири автомобила освен него- Фиат, Порше, VW и Ситроен. По принцип предпочитам Субару ако искам да пътувам сигурно
  • 48 Субарист гъбар

    4 0 Отговор
    Явно много народ не е карал Субару, а пишат като екстрасенси. Надеждна, сигурна, стабилна, комфортна-пиша за моя Аутбек и въобще не живея с илюзията, че карам нещо ехееее......просто един от малкото Много добри автомобили по света. Защо се коментират разходите по колите-ами караш-плащаш, то и с тоалетната хартия е същото-все разход. Айде безаварийно!
  • 49 Boxer

    3 0 Отговор

    До коментар #37 от "Пак да питам?":

    Регулирането на хидравличните клапани се осъществява чрез смяна на "чашките", които са върху тях. Има опция и за фрезоване, без смяна. Според мен колегата има предвид вложките , като казва уплътнения. За щастие не говоря от личен опит. Но вероятно след няколко години ми предстои ;)
  • 50 911

    3 0 Отговор
    Някой разбирач , ама от тия който са виждали субару само на снимка беше писал, че субару са строшляци. Е ще кажа, че за 60000км съм сменил само едни тампони на задна стабилизираща щанга, а колата не е нова 2006г е. Аман от РАЗБИРАЧИ.
  • 51 smeh

    3 0 Отговор
    А бе, друго си е човек да влезе и да плювне по чуждото. Особено ако е рано сутрин, осмисля деня. Като собственик на други марки винаги съм гледал на Субарутата с интерес, но и с известна доза недоверчивост. Малко са ми като "японското Алфа Ромео" - има гъдел, но има и изненади. Затова може би и под всяка статия се водят спорове относно надеждността. Казвам го, като страничен наблюдател без лоши чувства.
  • 52 Цигани

    0 3 Отговор
    Субару е комплекс

    Коментиран от #53

  • 53 911

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "Цигани":

    И защото разумните хора избират марката като здрава и надеждна са комплексари. Много си прозорлив. На мене ми се струва, че май ти си този с комплекса.
  • 54 676

    0 0 Отговор
    Най- сетне Субару оправиха интериора. Сега автомобила прилича на нещо различно от обичайната "дървена" обстановка. А иначе, според мен повече прилича на таблото на Ленд Крузъра L 200 отколкото на Волво.
  • 55 Гост

    1 0 Отговор
    А защо никой нищо не споменава за дизеловото недоразумение на Субару?
  • 56 H6 209

    0 0 Отговор
    Хайде разни "компетентни" водачи на 2х2 кошници да не се изказват по темата, докато не съберат кинти да си купят 4х4 , което гори много бенз и масло. Ако ще сравнявате SUBARU с др. автомобили откъм разходите може би трябва да го сравните с някои модели имащи ix, 4matic, synchro в името. За информация на лапнишараните с икономични дизелови кошници - 209 коня на газ ( нямам проблеми с клапаните за което се извинявам) с скорост 110км в час извънградско- 11л разход, 140км в час - 14л газ. Моля, не смятайте колко лева са това ,защото ще ви стане тъпо. Мнооо скъпо ,нали? Хайде чао, че отивам да си долея масло:)
  • 57 Петрофф

    0 0 Отговор
    Карах дизелов Форестер 2009 и нямах никакви проблеми. След това имах Аутбек дизел 2011, който окотихме на около 200хил. км. Продадох купето на англичанин, който имаше двигател на 350 бил без ремонт-дизел!!!?????? Сега карам Форестер 2013 бензин-газ. Не гори масло. Не мисля, че тези 7-8 октана повече на газта му пречат. А и като си на бензин кой маже клапаните че не сещам???? Не помня от кога няма оловен бензин!
  • 58 H6 209

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Бого":

    чета, чета и само глупости!
    Да Ви Обясня за ГъЗта, ГУсПОда...
    Газовия инжекцион е 1960 лв. с най-мощния изпарител ...всичко над 150 коня е така...Дюзите са най-бързите възможни защото във високите обороти скъсяват времената много...Омаслителя е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО невакуумен...електромагнитния само може да навакса като го сриташ на кикдауна...Лубриканта ти е Valvoline , а не от тубите от илиянци.....Свещите са специални за газ NGK Laser line 7 по 37 кинта и са 6 броя...Антифриза ти е от червения щото системата е алуминиева...Маслото ти е пълни синтетика щото другото има различни показатели през различните сезони....Гумите са ти TOYO Open country AT+ ...Накладките са Brembo да не скърцат и да не ядят дисковете...ИИ ДОЛИВАШ МАЛКО МАСЛО ЗАЩОТО ВЕНТИЛАТОРИТЕ ОХЛАЖДАТ ДОБРЕ САМО ЕДНАТА ГЛАВА И ДРУГАТА ГАРНИТУРА ПРОТИЧА ДВОЙНО ИЛИ ТРОЙНО ПО-РАНО. И Ко? Фър4а с 125 на темпомата и играя като на плейстейшън с лосчето от волана и рейсърите са обидени , че им се налага по завоите да намалят, а като свърши пътя казвам ТОВАРЕТЕ ВСИЧКО В СУБАР4У и продължавам през поляните!!! А вие дето пишете коментари за да обидите собствениците на по-скъпи коли и да ги изкарате че са тъпаци къде сте, къде бяхте и къде ще сте като проумеете най- накрая, че за да се изкефите ще трябва да се набутате? ОПппс И КЪДЕ ЩЕ СМЕ НИЕ ДЕТО СМЕ ПРОУМЯЛИ ТОВА С НАБУТВАНЕТО ПРЕДИ 5,7,10 години? Аре моля ви се умниците освободете темата за субару от присъствието си! Като дигнете левъла, нъл тъй...пак щъ