Електрическото автономно превозно средство Vera на Volvo Trucks става част от интегрирано решение за транспортиране на стоки от логистичен център до пристанищен терминал в Гьотеборг, Швеция. Заданието е резултат от ново сътрудничество между Volvo Trucks и фирмата за фериботи и логистика DFDS.
Целта на сътрудничеството е Vera да се внедри в реално приложение, което ще осигури свързана система за непрекъснат поток от стоки от логистичен център на DFDS до пристанищен терминал за дистрибуция по целия свят.
През 2018 г. Volvo Trucks представи първото си електрическо, свързано и автономно решение, проектирано за повтарящи се операции в логистични центрове, фабрики и пристанища. Автомобилът Vera е подходящ за превоз с висока точност на големи обеми от стоки на къси разстояния.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 346
11:32 15.06.2019
2 12345
11:34 15.06.2019
3 Boxer
Коментиран от #5, #6
11:44 15.06.2019
4 някой
12:55 15.06.2019
5 Баш тъй
До коментар #3 от "Boxer":
Шофьора, който всъщност е пъпчив тийнейджър и дори няма книжка, но е на ти с компютрите, си пие кафенцето и управлява 10-20 камиона едновременно, независимо в коя точка на света се намират.12:56 15.06.2019
6 пейо
До коментар #3 от "Boxer":
Грешно ти е схващането. Шофьори няма да има. Ще има шепа обучен персонал, който ще управлява 300-400 камиона като този. Персонала ще задава задачите, а камионите ще се движат по строго определени маршрути. Пести се от заплати доста. Това са машини, които ще работят денонощно без да се оплакват и стачкуват. Естествено ще има и ремонтни неща да се правят, но все пак за фирмите отново ще е по евтино.Коментиран от #18
15:12 15.06.2019
7 Хъш
Коментиран от #8
15:47 15.06.2019
8 хахахаах
До коментар #7 от "Хъш":
Ти братле си рядко инелигентен хахаха преди да напишеш поредната глупост се замисли че ако ги няма тези шофьори ти ще си седиш на село и ще си гледаш домати и чушки понеже няма да има кой да ти ги достави всичко до което ти аз и всички останали се докосваме е благодарение на тези мъже който минават по 70-100 000км. на год.Коментиран от #9
16:06 15.06.2019
9 А ти замисли ли си се
До коментар #8 от "хахахаах":
Откъде ти идва храната? Преди години, над 70% от населението в България се е занимавало със земеделие. След това един човек с трактор, е свършил работата на 300 човека с мотики, точно както един човек с компютър ще върши работа на 300 шофьори. Доматите и пипера няма да ти останат недоставени. Вероятно и тракторите ще направят без трактористи.Коментиран от #11, #13
17:16 15.06.2019
10 Гледач
17:57 15.06.2019
11 А ти нещо
До коментар #9 от "А ти замисли ли си се":
не си разбрал ама си пиши де няма грижи19:08 15.06.2019
12 Доколкото разбрах
20:24 15.06.2019
13 Пешо от панелката
До коментар #9 от "А ти замисли ли си се":
Разходи се из днешна България и ще видиш много повече хора с мотики отколкото с трактори.20:25 15.06.2019
14 21г. 2 000 000 км.
Коментиран от #15
09:54 16.06.2019
15 хахахаахах
До коментар #14 от "21г. 2 000 000 км.":
Ти смени ника хахаахах иначе си прав12:46 16.06.2019
16 шоферче
https://www.youtube.com/watch?v=XYKaynHpiXs
11:10 17.06.2019
17 Гост
Че в нашият склад ако стоката не е на палети да ги извозваме с мотокара, то камиона не го приемаме.
16:48 17.06.2019
18 Ами
До коментар #6 от "пейо":
Ти бъркаш някъде в Азия мисля има пристанище с автоматитични кранове и магнитни линии за влекачи. Иначе трябва по стария модел да се обединят 20 30 влекачи и носят къщи в САЩ. Но там трябва хакер или оператор. Въпроса защо Волво не използват система доказана с години а са сложили някакви в зала с смартфон да управлява карго за милион долара примерно. Като всеки тинейджър може да го хакне. А как се хаква магнитен път никак.11:01 21.06.2019