Volvo Trucks са едни от пионерите в проучването на технологиите за електрически превозни средства в транспортната индустрия, а сега компанията значителен етап с представянето на първата си платформа за електрически превозни средства, Volvo FM Low Entry. Тази новаторска платформа предвещава нова ера за шведския производител, отговаряща специално на изискванията за електрическа мобилност в различни оперативни области, включително събиране на отпадъци, дистрибуция на стоки и работа на строителни обекти.
Централно място в конструкцята на Volvo FM Low Entry заемат четирите батерии с общ капацитет до 360 kWh, които осигуряват впечатляващ пробег до 200 км. Задвижването е осигурено от двигател с мощност 483 к.с., който улеснява безпроблемната работа в диапазона на брутната маса на превозното средство от 19 до 32 тона.
Volvo FM Low Entry предлага пет различни конфигурации на осите (4X2, 6X2, 6X4, 8X2 и 8X4), за да отговорят на спектър от оперативни изисквания. Купувачите също така имат свободата да избират модели с от едно до четири места и могат да изберат удължена висока спална кабина, което гарантира адаптиране към индивидуалните предпочитания и оперативни нужди.
Камионът е оборудван с усъвършенстваната система за наблюдение с камери на Volvo, която подобрява ситуационната осведоменост и осигурява на водачите несравнима видимост на заобикалящата ги среда. Роджър Алм, президент на Volvo Trucks, оценява Volvo FM Low Entry като ключово допълнение към електрическата гама на компанията, перфектно пригодено за приложения в градския транспорт и щателно проектирано с оглед на комфорта и удобството на водача. С началото на продажбите през това тримесечие и старта на производството през второто тримесечие на 2024 г. Volvo FM Low Entry представлява важна стъпка напред в амбициозната визия на Volvo Trucks за постигане на 50 % изцяло електрически продажби в световен мащаб до 2030 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гацо
18:57 13.02.2024
2 боклучийките
Коментиран от #3
18:59 13.02.2024
3 Екочистачка
До коментар #2 от "боклучийките":
Те напраО, могат да са на метан - така и така си го носят в багажника. Даааа.19:08 13.02.2024
4 Фарфуй
Коментиран от #6, #7
19:10 13.02.2024
5 Ужаст
Коментиран от #17
19:18 13.02.2024
6 факт
До коментар #4 от "Фарфуй":
до морето три дена19:28 13.02.2024
7 Барабуй
До коментар #4 от "Фарфуй":
Ако нещо е глупаво, но работи значи не е глупаво. Не всички товарни автомобили са "тирове" и като се хванат карат от Лисабон до Талин. Има си много ниши където ще върши работа даже и с 200 км. пробег. Камионите дето зареждат супермаркетите колко им е пътя от депото на веригата до съответния магазин? И няма проблем да влизат и в "най-зелените" градове. Волво са си направили сметката хората.Коментиран от #8, #15
19:41 13.02.2024
8 Тцъ
До коментар #7 от "Барабуй":
Няма камион, който да върти само 200км на ден, освен ако не е влекач за извънгабаритен товар или нещо друго специлизирано като на летище или нещо подобно.Базите на софийските магазини са на 20-30 км от града, така че само там отиват 50км, а те рядко могат да заредят всички магазини с един курс. Със сигурност има някакви изчанчени случаи, в които този камион би свършил работа, но откъм пари едва ли.
Сметката на Волво Тръкс е да изглеждат "зелени" и да трупат имидж. Те и за рециклирането и преизползването на компоненти имат гръмки цели и желания, но в крайна сметка почти нищо не се получава освен на хартия.
Коментиран от #9, #10
20:46 13.02.2024
9 Пък като дойдат водородните
До коментар #8 от "Тцъ":
Мхм, те Волво разчитат само на софийските магазини, знаем. И за Витоша и Искъро. Е вземи Белгия да речем - Делейз, Колройт, Алди, Лидл и т.н. вериги супери имат две три депа и от тях разкарват по всичките си филиали. Ако поръчаш нещо от холандския амазон или бол.ком имат някъде в централна нидерландия депо. И от там до Антверпен където тръгват вече микробусчетата да разнасят по къщята. Има градове Гент, Антверпен , Аахен, Флоренция дето скоро в центровете нанай с ДВГ та там ще карат сигурно с колелета? Разбира се в милата ни татковина с този брутален софиоцентризъм ще е зор щото морето иде далеко.Коментиран от #13
21:04 13.02.2024
10 Нищо не пречи
До коментар #8 от "Тцъ":
Да се дозареждат с електричество докато се извършват товаро-разтоварни дейности. И 15 и 20 мин. да е зареждането все си е от полза. Въпрос на инфраструктура.В някои от пощите на UK Volvo използват ремаркета с прикачени към тях батерии. Влекача закача ремаркето със заредени батерии и го придвижва до друга пощенска станция. Там закача друго ремарке и така.
21:39 13.02.2024
11 Гост
22:07 13.02.2024
12 Ьапознат
22:10 13.02.2024
13 Ей, ех
До коментар #9 от "Пък като дойдат водородните":
Мхм, само дето по една случайност някои от нас покрай Искъро си имаме вземане-даване именно с Волво Тръкс у Гьотеборг, та не разчитаме само на новините в сайтове, гонещи кликове върху реклами. Но, вие, образоващите се от Ютюб, със сигурност сте по-запознсти.06:37 14.02.2024
14 Факт
08:58 14.02.2024
15 Тираджия
До коментар #7 от "Барабуй":
Питай някой собственик на транспортна фирма, той ще ти обяснИ. Камион или Рейс ако въртят под 500 км на ден не си покриват разходите и фирмата е на загуба. Ако започнат да карат по 200 км на ден максимум, ти си направи сметка колко ще скочи цената за превза на товари и хора.Коментиран от #19
12:38 14.02.2024
16 Да кажем
Но какво се случва при версиите 6х4 / 8х4, които обикнвоенно се използват в строителството и работят при изключително тежки условия, няма места за зареждане...много често са на 2-на / 3-на езда... нещо 200 км са....и защо е нужна кабина с висок обем за сметоизвозващ камион...???
А накрая тРесльовците и най-вече най-видния и анонимен техен защитник - гост, да дойде тук и да напише нещо за това, за което му писах на дълго и широко в статиие за тРеска семи - липсата на гама от предлагани и разработвани модели, което показва колко немощен, слааб и неопитен производител е тесла.... особено за комерсиални превозни средства...
17:52 14.02.2024
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.