13 Февруари, 2024 18:48 2 292 19

Volvo представи новата си платформа за електрически камиони

  • volvo-
  • volvo trucks-
  • камион

Превозните средства ще могат да изминават до 200 километра

Volvo представи новата си платформа за електрически камиони - 1

Volvo Trucks са едни от пионерите в проучването на технологиите за електрически превозни средства в транспортната индустрия, а сега компанията значителен етап с представянето на първата си платформа за електрически превозни средства, Volvo FM Low Entry. Тази новаторска платформа предвещава нова ера за шведския производител, отговаряща специално на изискванията за електрическа мобилност в различни оперативни области, включително събиране на отпадъци, дистрибуция на стоки и работа на строителни обекти.

Volvo представи новата си платформа за електрически камиони

Централно място в конструкцята на Volvo FM Low Entry заемат четирите батерии с общ капацитет до 360 kWh, които осигуряват впечатляващ пробег до 200 км. Задвижването е осигурено от двигател с мощност 483 к.с., който улеснява безпроблемната работа в диапазона на брутната маса на превозното средство от 19 до 32 тона.

Volvo FM Low Entry предлага пет различни конфигурации на осите (4X2, 6X2, 6X4, 8X2 и 8X4), за да отговорят на спектър от оперативни изисквания. Купувачите също така имат свободата да избират модели с от едно до четири места и могат да изберат удължена висока спална кабина, което гарантира адаптиране към индивидуалните предпочитания и оперативни нужди.

Volvo представи новата си платформа за електрически камиони

Камионът е оборудван с усъвършенстваната система за наблюдение с камери на Volvo, която подобрява ситуационната осведоменост и осигурява на водачите несравнима видимост на заобикалящата ги среда. Роджър Алм, президент на Volvo Trucks, оценява Volvo FM Low Entry като ключово допълнение към електрическата гама на компанията, перфектно пригодено за приложения в градския транспорт и щателно проектирано с оглед на комфорта и удобството на водача. С началото на продажбите през това тримесечие и старта на производството през второто тримесечие на 2024 г. Volvo FM Low Entry представлява важна стъпка напред в амбициозната визия на Volvo Trucks за постигане на 50 % изцяло електрически продажби в световен мащаб до 2030 г.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гацо

    5 4 Отговор
    Това се е утепало да возим свиние у него...
  • 2 боклучийките

    8 6 Отговор
    всичките трябва да са на ток, като за начало

    Коментиран от #3

  • 3 Екочистачка

    9 1 Отговор

    До коментар #2 от "боклучийките":

    Те напраО, могат да са на метан - така и така си го носят в багажника. Даааа.
  • 4 Фарфуй

    13 2 Отговор
    200 км за камьон?! Всяка вечер трябва да е в мрежата.

    Коментиран от #6, #7

  • 5 Ужаст

    7 16 Отговор
    И камионите минават на ток. Дизелот умре... Петролот тоже

    Коментиран от #17

  • 6 факт

    14 4 Отговор

    До коментар #4 от "Фарфуй":

    до морето три дена
  • 7 Барабуй

    13 7 Отговор

    До коментар #4 от "Фарфуй":

    Ако нещо е глупаво, но работи значи не е глупаво. Не всички товарни автомобили са "тирове" и като се хванат карат от Лисабон до Талин. Има си много ниши където ще върши работа даже и с 200 км. пробег. Камионите дето зареждат супермаркетите колко им е пътя от депото на веригата до съответния магазин? И няма проблем да влизат и в "най-зелените" градове. Волво са си направили сметката хората.

    Коментиран от #8, #15

  • 8 Тцъ

    9 7 Отговор

    До коментар #7 от "Барабуй":

    Няма камион, който да върти само 200км на ден, освен ако не е влекач за извънгабаритен товар или нещо друго специлизирано като на летище или нещо подобно.

    Базите на софийските магазини са на 20-30 км от града, така че само там отиват 50км, а те рядко могат да заредят всички магазини с един курс. Със сигурност има някакви изчанчени случаи, в които този камион би свършил работа, но откъм пари едва ли.

    Сметката на Волво Тръкс е да изглеждат "зелени" и да трупат имидж. Те и за рециклирането и преизползването на компоненти имат гръмки цели и желания, но в крайна сметка почти нищо не се получава освен на хартия.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Пък като дойдат водородните

    4 6 Отговор

    До коментар #8 от "Тцъ":

    Мхм, те Волво разчитат само на софийските магазини, знаем. И за Витоша и Искъро. Е вземи Белгия да речем - Делейз, Колройт, Алди, Лидл и т.н. вериги супери имат две три депа и от тях разкарват по всичките си филиали. Ако поръчаш нещо от холандския амазон или бол.ком имат някъде в централна нидерландия депо. И от там до Антверпен където тръгват вече микробусчетата да разнасят по къщята. Има градове Гент, Антверпен , Аахен, Флоренция дето скоро в центровете нанай с ДВГ та там ще карат сигурно с колелета? Разбира се в милата ни татковина с този брутален софиоцентризъм ще е зор щото морето иде далеко.

    Коментиран от #13

  • 10 Нищо не пречи

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "Тцъ":

    Да се дозареждат с електричество докато се извършват товаро-разтоварни дейности. И 15 и 20 мин. да е зареждането все си е от полза. Въпрос на инфраструктура.
    В някои от пощите на UK Volvo използват ремаркета с прикачени към тях батерии. Влекача закача ремаркето със заредени батерии и го придвижва до друга пощенска станция. Там закача друго ремарке и така.
  • 11 Гост

    7 4 Отговор
    200 километра на практика ще се окажат само 100.
  • 12 Ьапознат

    6 5 Отговор
    Тези тирове като катастрофират ,какво правим с еко катастрофата която ще последва?
  • 13 Ей, ех

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "Пък като дойдат водородните":

    Мхм, само дето по една случайност някои от нас покрай Искъро си имаме вземане-даване именно с Волво Тръкс у Гьотеборг, та не разчитаме само на новините в сайтове, гонещи кликове върху реклами. Но, вие, образоващите се от Ютюб, със сигурност сте по-запознсти.
  • 14 Факт

    5 0 Отговор
    Нищо ново пичове! Обикновен камион! Като производителите на бира - новата бира в ново шише! А ключа е в източника на енергия !!! Ама това с батериите ... нещо не е както трябва!
  • 15 Тираджия

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Барабуй":

    Питай някой собственик на транспортна фирма, той ще ти обяснИ. Камион или Рейс ако въртят под 500 км на ден не си покриват разходите и фирмата е на загуба. Ако започнат да карат по 200 км на ден максимум, ти си направи сметка колко ще скочи цената за превза на товари и хора.

    Коментиран от #19

  • 16 Да кажем

    1 0 Отговор
    че във версиите 4х2 или 6х2 ще намери някои приложения за градска диситрибуция, сметоизвозване и т.н...там наистина 200-на км при по-лоши атмосферни условия може и да са донякъде Ок!
    Но какво се случва при версиите 6х4 / 8х4, които обикнвоенно се използват в строителството и работят при изключително тежки условия, няма места за зареждане...много често са на 2-на / 3-на езда... нещо 200 км са....и защо е нужна кабина с висок обем за сметоизвозващ камион...???
    А накрая тРесльовците и най-вече най-видния и анонимен техен защитник - гост, да дойде тук и да напише нещо за това, за което му писах на дълго и широко в статиие за тРеска семи - липсата на гама от предлагани и разработвани модели, което показва колко немощен, слааб и неопитен производител е тесла.... особено за комерсиални превозни средства...
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.