Last news in Fakti

5 Август, 2019 10:51 112 864 258

Колко харчат съветските камиони ЗиЛ-130 и Газ-52

  • зил-130-
  • газ-52-
  • разход
Колко харчат съветските камиони ЗиЛ-130 и Газ-52 - 1

Тези камиони все още се срещат на територията на нашата страна, но допреди няколко години, присъствието им по нашите пътища беше още по-масово. Знаете ли обаче колко харчат най-популярните съветски камиони? Отговор на този въпрос ни дават руснаците от autoreview. Става дума за камионите ЗиЛ-130 и Газ-52.

Първият се произвежда от 1962 година и по заводски данни трябва да харчи 30 литра на 100 километра пробег в смесен режим. В реални условия обаче цифрите са съвсем други. При напълно изправна машина, руснаците от autoreview твърдят, че разходът 60/100, но по нашите ширини сме чували и за доста по-стряскащи цифри.

Колко харчат съветските камиони ЗиЛ-130 и Газ-52
ЗиЛ-130

Газ-52, който се произвежда от 1964 година и се прави 29 години без изменения би следвало да харчи по паспортни данни само 20 литра на 100 километра, но и при тази машина реалността се разминава с данните на хартия. Руските журналисти обаче твърдят, че реалният разход на Газ-52 е доста по-нисък от този на ЗиЛ-130 - само 35 литра на 100.

Двигателят на Газ-ката е с обем 3 485 см3, а мощността му е 75 конски сили. Този на ЗиЛ-130 е доста по-голям. Той е с работен обем от 5 969 см3 и разполага с мощност от 150 конски сили.

Колко харчат съветските камиони ЗиЛ-130 и Газ-52
Газ-52


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 74 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иванушка

    586 222 Отговор
    Тогава на никой не му пукаше колко харчат. Важното е, че работата си я свършваха безпроблемно. Машини без аналог бяха.

    Коментиран от #3, #10, #12, #29, #120, #127, #140, #181, #190, #193, #213, #232

  • 2 Станислав Лем

    160 343 Отговор
    Фантастични съотношения обем на двигателя-мощност. 6000куб.см - 150коня. Колкото на Субару Форестър, обаче, при 2л. двигател!?!?!

    Коментиран от #7, #8, #11, #16, #21, #61, #64, #84, #104, #116, #180, #188, #212, #227, #228, #229

  • 3 Шел

    292 48 Отговор

    До коментар #1 от "Иванушка":

    Ем, то при руснаците колкото има вода, толкова и петрол.

    Коментиран от #27, #256

  • 4 Голям Слон

    64 17 Отговор
    305 литра? А запетайки, нещо?!
  • 5 супер са

    96 72 Отговор
    Като за онея чукчи стават!
  • 6 Един

    208 11 Отговор
    Повечето останали в България сега са на газ!

    Коментиран от #17

  • 7 Познат на всички

    556 35 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    За първи път ли чуваш??? Американските автомобили от 50те и 60те години с какво съотношение обем/мощност са? При камионите не всичко е конски сили, въртящият момент е по-важен! То в днешно време и мотор 1000сс е 180к.с., ама не дърпа 5 тона мясък нали... Разсъждавайте преди да коментирате или не коментирайте, когато сте пълни лаици!

    Коментиран от #13, #225

  • 8 Голям Слон

    301 21 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    При камионите е различно. Там терминът "въртящ момент" и мощност имат някакъв смисъл. Не е като при субаруто :-)
  • 9 гост

    137 193 Отговор
    E че то руснак да не излъже е все едно Слънцето да не изгрее ...

    Коментиран от #48, #242

  • 10 гост

    134 202 Отговор

    До коментар #1 от "Иванушка":

    Искаше да кажеш боклуци без аналог , нали ?? И да ги изкопират като хората от американските им оригинали не могат !!

    Коментиран от #41

  • 11 Новобранец

    303 31 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    Качи на субаруто 6 тона и го покарай да видиш как върви
  • 12 дрът шафиор пенсия

    89 70 Отговор

    До коментар #1 от "Иванушка":

    Ха ха Важното е да вдигат пушилка а сметката за бензина се плащаше от всички
  • 13 гост

    106 243 Отговор

    До коментар #7 от "Познат на всички":

    Да де , само дето американскте пикапи , дето са и луксозни коли , а не кошници като тия с 6000 кубика вадят по 450-500 коня и 6-7 000 оборота и пак си дърпат 5-6 тона товар и вътре са като луксозна лимузина , а не тия гробници !!! Да не говорим , че горят наполовина , че и по-малко !!!!

    Коментиран от #15, #18, #52, #54, #138, #196, #199, #211

  • 14 АМГ

    352 66 Отговор
    Тия машини още са на служба и си вършат работата.
    Половината дърва за огрев които са на свободния пазар в момента са подвозени с ГАЗ, подвоза означава - да влезе колата вътре в гората да се натовари и да извози до временен склад.
    До ден днешен на никой не му пука колко гори, щото вътре в гората правилата са други - важното е да излезеш и да си свършиш работата.
    Разбирачите дето сигурно си нямат и представа на какъв принцип работи ДВГ, мога да им кажа да се *бат в ...

    Коментиран от #33, #49, #55

  • 15 Голям Слон

    173 36 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    ...да не говорим, че въобще нямаш понятие от разход на американска бангия. Астрото ми беше с два резервоара от по 40 галона. През ден бях да зареждам. Добре, че галонът, когато отидох беше 80 цента.

    Коментиран от #60, #125

  • 16 ФауВе

    317 20 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    А теглителната му сила знаеш ли колко е? И тракторите Булгар бяха по 65кс, ама ще ти влачи джипа заедно с гаража.
  • 17 антрашпиц

    63 16 Отговор

    До коментар #6 от "Един":

    Таман за туй си мислех.Какъв е проблема като има газови уретби?
  • 18 ФауВе

    119 14 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Ти говориш за късните големи мотори на американците. Ранните им в8 бяха по 7 литра и 85 коня.

    Коментиран от #31

  • 19 Вова

    210 10 Отговор
    В казармата имахме един камион Джуган(ЗИЛ-157) - бяхме го кръстили "Ламята", защото гореше 120л./100км., но минаваше през всякаки терени, усуквайки се!

    Коментиран от #216

  • 20 Кочияшите

    138 53 Отговор
    Бъркат двете конски сили. Руската конска сила се равнява на поне 20-25 американски конски сили..
  • 21 Гост

    147 39 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    Животът на субаровия мотор е 10 пъти по-кратък от на тия машини. Те не си знаят километрите. Многомилионници са.

    Коментиран от #253

  • 22 оскар

    111 200 Отговор
    На снимката нее ли газ 53 А.На такъв боклук взех книжка през 97 година.Зила самосвал на снимката се води 555.Такъв боклук карах в казармата 99- 2000 година.Че са боклуци няма спор.Постоянно се чупят, питайте който е карал.Вуйчо ми получил чисто нов зил 555 в ТКЗС с нешлайфани гнезда на клапани на 7 и 8 цилиндър.Уникални боклуци.Карал съм всички видиве ЗИЛ в гора черни пътища и шосе.Е НЯМА ТАКЪВ БОКЛУК.

    Коментиран от #130, #176

  • 23 16-та република

    63 35 Отговор
    трябваше да крадеш за да живуркаш прилично и затова оцветяваха държавния бензин
  • 24 Къртев 🐓

    164 17 Отговор
    Не е вярно, разхода на ЗиЛ е около 42л на 100км. Карах в казармата 130ка, даваха и 42 норма и даваше малка икономия. При ГАЗ 63, не зная, как е. Но и двата камиона бяха желязни и в буквален и преносен смисъл, но за сметка на това за каране са голямо дърво.

    Коментиран от #203

  • 25 filo

    70 116 Отговор
    Не ни занимавайте с тия коптори. Ако бяха хубави нямаше да бъдат забравени отдавна.
  • 26 Woldemars

    38 8 Отговор
    Само че ЗиЛ 130 на снимката е от AcademeG - един руснак направил страхотен swap на двигателя!
  • 27 Jonathan

    7 7 Отговор

    До коментар #3 от "Шел":

    Да ама, акъл няма
  • 28 анонимен

    115 128 Отговор
    Руските камиони наистина нямат аналог. Празен камион, който може да носи максимум 5-6т без да гръмне някоя гума, харчи 30-40/100 и има живот около 150-200 000км в най-добрич случай. Западните горят 35-40/100, по 450-500кс са, носят 30-35т и плачат за основен ремонт след 1 милион километра. Руските машини са много хубави, само да не се карат и да има някой глупак, който да лежи под тях по цял ден и да дооправя великите инженерни решения на производителя.

    Коментиран от #39

  • 29 Безпроблемно ?!?!?!??

    93 75 Отговор

    До коментар #1 от "Иванушка":

    Безпроблемно и руска техника - това е като кокошка и висша математика ! Също като трезво мислещ русофилистик на кило водка ! Водоноската трескаше 80/100 и всеки ден се сменяше нещо по нея - пълен кенеф !

    Коментиран от #38

  • 30 Гостилничаря

    72 10 Отговор
    Нормално за нещо, правено през 60-те. Първият дизелов двигател е имал 20-на конски сили при тегло от 5 тона.
  • 31 гост

    47 63 Отговор

    До коментар #18 от "ФауВе":

    Аха , значи си дойдохме на думата , че руските боклуци са си в 50-те години и даже и там не са !!!!! Щото тия двигатели са допълнително скопени за да горят бензин 76 (няма грешка) и керосин , не че има голяма разлика между двете !!! Което може да е предимство в миризливото блато Сибир , но навсякъде другаде е недостатък и то голям , откъдето и безумния разход !! И американските двигатели никога не са били по 85 коня , да не говорим , че отдаааавна са си в настоящия век , а не в "50-те" !!!!

    Коментиран от #36, #50, #239

  • 32 Алфа Ромео

    76 19 Отговор
    Още се кефя на макс като чуя рева на осмака на Зил-а, баща ми караше едно време разни Зил-ове и доста съм се возил на тях. Доста спомени, даже катастрофирахме с такъв автокран, изправиха го на колела после понаправиха му предния мост на място и го прибраха на собствен ход със малко поомачкана кабина. Зил 131 му даваха разход 100/100 в пресечена местност но съм сигурен че думка повече по калта и нивята, много корави машини, неубиваеми, при натоварване не им достигаше мощност но нямаше назад така или иначе
  • 33 дървар

    45 31 Отговор

    До коментар #14 от "АМГ":

    Само с едно леко допълнение: на 90% им са сменени двигателите с мерцедесови дизелаци и дифовете от незнам къде .... абе щом кабината е на ЗИЛ значи е ЗИЛ

    Коментиран от #46

  • 34 outlander

    50 66 Отговор
    Глей, моля ти се, ако не ни занимават с безаналогови руски кюнци, то ще ни занимават с някаква руска скрап. Кой изобщо го интересува пРосия и какво има, или какво няма.

    Коментиран от #37

  • 35 Пацо

    69 12 Отговор
    Зареждал съм в бившето сесесер.за бутилка слънчев бряг пълен резервоар плюс е.ане.такава безстопанственост и кражби,как няма да пропадне тая държава.

    Коментиран от #108, #245

  • 36 Random

    79 30 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    ХАХАХАХА, били в настоящия век, АХАХАХАХА... Та те са 1:1 със ЗИЛ-а - разпред. вал в блока. Единствено са с инжекцион и по-висока компресия за повече коне. Кадилак 75г от 8,2 мотор са изкарвали 190 коня, тръгнал тоя тука да мрънка как руснаците от 6л 1964 са изкарвали само 150 и то при положение че върви и на 76 бензин, а хамерския минимум 91. Вземи се скрий
  • 37 Random

    32 10 Отговор

    До коментар #34 от "outlander":

    Някой кара ли те да влизаш в тоя сайт?
  • 38 Random

    50 8 Отговор

    До коментар #29 от "Безпроблемно ?!?!?!??":

    На кофти майстор колата му е крива. Като сте калпави майстори не всеки ден, а всеки час ще сменяте части
  • 39 Random

    39 7 Отговор

    До коментар #28 от "анонимен":

    Инженерните решения са си съвсем адекватни, само дето изработката е под всякаква критика. Хеле пък качеството на каквито и да е уплътнения и гарнитури.
  • 40 Зрител

    90 6 Отговор
    Ех журналисти , журналисти ..Газ - 52 е преходен модел и е произвеждам мноооооого за кратко и то само за вътрешния пазар. Газ - 53 е камиона масово използван в стопанството на НРБ. По разхода ще ги познаете ..шофьорите. бензиновия камион има много специфичен стил на каране. При технически изправен автомобил разхода на ГА3 53 е около 25 литра на 100 км а на зила около 32. Има много интересно четиво още 1974 година има постановление на Министерския съвет за газификация на автомобилния транспорт. За целта се създава катедра "Автомобилни , газови двигатели" към МЕИ Варна ...........
  • 41 Random

    43 22 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Какви американски оригинали бе? Кое е изкопирано? Я покажи черно на бяло кое какво кога е изкопирано

    Коментиран от #51, #224

  • 42 Кеворк Яшхуян

    54 3 Отговор
    Тоз журналист що не се е позаинтересувал, че ГАЗ 52 изобщо го няма в България. В България имаше ГАЗ 53 . Над 4999 кубика, 8 цилиндъра

    Коментиран от #96

  • 43 Иван

    24 2 Отговор
    Зимата дават расход с два литра повече и ЗИЛА и ГЗКАТА
  • 44 гост

    34 6 Отговор
    Карах навремето зил на газ и харчеше към 30л празен, но беше много скопен и не можеше да вдигне повече от 60-70км празен, ако се напълни с някой тон отгоре то с повече от 50км/ч няма да може да се движи. Като му се отвърти газта обаче си върви прилично, ала гълта над 50л. Имаше предаване за някаква джунгла и там позлвали много зил, но се наложило да им купят нови двигатели, защото с бензиновите в пресечена местност харчели над 100л. на 100км, а с новите двигатели от мерцедес разхода им паднал на 25л. дизел, а в пресечената местност горивото е скъпо и трудно достъпно.

    Коментиран от #162

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 ванката

    21 10 Отговор

    До коментар #33 от "дървар":

    явно наистина си дървар доста си неинформиран ти дори не си виждал и 2% от наличните въпросни машини но говориш какво били правели с 90% от тях ...
  • 47 Дзвер

    38 4 Отговор
    Стряскащо е , но все пак са машини проектирани преди 60 години в страна където разхода на гориво не е бил фактор. Няма и с какво да го сравним, защото всички камиони са на дизел поради обясними причини. Просто екзотика.
  • 48 ванката

    17 8 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    по-правилното сравнение със изгрева на слънцето е с това ти да не напишеш някоя глупост...и слънцето и твоите глупости са ежедневие!!!
  • 49 Коко

    18 1 Отговор

    До коментар #14 от "АМГ":

    Не с ГаЗ а съм ЗиЛ 131 газката е слаба и е само с един задвижващ мост
  • 50 333

    44 4 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    Щото нямат дизелови двигатели руснаците... Имали са още от времето на Т-34, когато американския Шърман е бил с бензинов, на който са му викали горящия гроб. Ronson като запалките и Tommycooker.
    Масовите бензинови двигатели в товарни автомобили в щатските леки камиони не са били по-мощни през 80-те, когато са били актуални тия модели. По-големите камиони и в русия си бяха дизели. Със сигурност не са били толкова икономични, колкото лидерите в класа, но те с петрола проблем нямат.
    Много е хубаво да си говорим за автомобилната промишленост в Щатите и Русия. В момента европейските производители притежават голяма част от нея в Щатите. В Русия често произвеждат с двигатели от Европа, или в партньорство с европейски производители. Mack, Peterbilth, Freightliner мисля че всички имат сериозно европейско участие. Камаз май също. Бегачката им дето печели Париж - Дакар обикновено е с двигател Iveco.
    Продължавай да сравняваш руснаци и американци, благодатна тема е :D. Всичките са жив зян. Крайслер го купи ФИАТ :D.

    Коментиран от #68

  • 51 История

    35 25 Отговор

    До коментар #41 от "Random":

    Двигателя на Газката 4,2л е пълно копие на ДВГ на пикап Студебейкър от 1942г. Зила е на пикап Шевролет 5,5л. от 1943г. Студебейкърите са дадени като безвъзмездна помощ на съветите по време на войната от американците. Шевролетите обаче са докарани в СССР малко след края на войната. Това е оцеляла техника от САЩ изоставена на територията на източна Европа.

    Коментиран от #171, #187

  • 52 visitor

    25 3 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    За кои американски пикапи намекваш.... за съвремените или за тези от времето на Зиловете и Газките... да уточниш може ли?
  • 53 История

    14 9 Отговор
    Руснаците обаче решават, че те ще произведат по-добри карбуратори и не копират американските.
  • 54 visitor

    11 7 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    За кои американски пикапи намекваш.... за съвремените или за тези от времето на Зиловете и Газките... да уточниш може ли?
  • 55 Да да

    29 29 Отговор

    До коментар #14 от "АМГ":

    Като влезе тоя ЗИЛ,там където ходят ИФА и Вердао,ела ми звънни. Повечето ГАЗ-ки в движение са с Перкинс,дизел! Дори така докарват разхода на ТИР. Заводския разход го дават празни и по равното, с не повече от 60 км/ч. Икономия даваха с бормашината на жилото и 0 минати километри. Даже се краднеше бензин от тях. Оп,то през комунизма не се е крало, взимаше се икономия за домашно ползване!!! И сега милЙончева така прави - спести от командировки до Тамбукту и хоп 100 000 лв. приход. А Радев - честен,достоен мъж,спестил от цената на апартамента!!!
  • 56 пиш ми яжката

    78 17 Отговор
    С тези камиони са се извършвали стротелните дейности из цяла България преди 50-60 години всичко построено през тези години което днес неможе да запазим не плюйте ами имайте малко респект вашите дядовци са ги карали, по това време е нямало американски и японски машини а само руски ...пийс✌️

    Коментиран от #97

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Бай Иван

    6 2 Отговор
    От Края по хубаво няма
  • 60 Митко

    22 22 Отговор

    До коментар #15 от "Голям Слон":

    Браво бе, ти си имал резервоари с вместимост 410л... тоест си харчил по 200л дневно. Най-обичам неразбирачи да пишат глупости. Ама никой не помни как зиловете и газките през 1000-2000км са в бокса за ремонт.

    Коментиран от #71, #73

  • 61 БАРО

    8 13 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    А защо Субару да не би да е най-великото пред него предпочитам тройкаGTI
  • 62 Бай Иван

    21 8 Отговор
    От Края по хубаво няма,в дапа.навремвто един Красив не беше пален 2 години ,как чукна стартер запали от четвърт изгори нафтата в помпата и изгасна след 30 секунди,няма по добър камион от Краза
  • 63 Бай Иван

    15 8 Отговор
    Само Краз

    Коментиран от #210

  • 64 Бай хой

    29 5 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    Айнщайн напиши по точните данни на този двулитров двигател на Субару със 150 коня от 1964година. Също нещо и за въртящия момент и оборотите при които е наличен. При мен са работили доста самосвали и разхода си беше между 30 и 40 на сто при смесено каране асвалт/макадамия. Хитруляците сигурно са пробвали само на черен път и пълно пълно.

    Коментиран от #66, #67

  • 65 БАРО

    30 6 Отговор

    До коментар #57 от "Телевизора на Елвис":

    Ами някой тъпанар трябва да се направи на умен а машинките си бяха много добри за нашето разгръщане на живота преди 30 години шофьорите си ги изкупиха със страшен кеф от дъбовете и бяха много щастливи Защо всички дрънкат глупости без да знаят
  • 66 Бай хой

    12 5 Отговор

    До коментар #64 от "Бай хой":

    Опа макадам - от Джон МакАдам. Да еа и тъпия хандроидски редактор да еа.
  • 67 БАРО

    5 10 Отговор

    До коментар #64 от "Бай хой":

    Въртящия момент на субаруто е Доста и се доближава до камион Само дето сравнението на колегата е много тъпо пораснала пилци проебааа квачки ама бащите са по-добри

    Коментиран от #70

  • 68 Бай хой

    10 8 Отговор

    До коментар #50 от "333":

    Те и сейчас танковете консервните кутии абрамси са с бензинови двигатели и детето минат опожаряват кукуруза.

    Коментиран от #124, #154

  • 69 Бай Иван

    8 4 Отговор
    Кразу е велик
  • 70 Бай хой

    12 1 Отговор

    До коментар #67 от "БАРО":

    Бръкааааш много. Японките са със смешен въртящ момент и то при големи обороти. Така двигателчетата им са не натоварени и съответно не се повреждат често но за сметка на работата. Въпроса ми бе за годината на производство.

    Коментиран от #72, #74

  • 71 БАРО

    9 1 Отговор

    До коментар #60 от "Митко":

    Ти като не знаеш Един галон колко литра е Защо се обаждаш или пък си неграмотен и не можеш да смяташ
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Голям Слон

    17 1 Отговор

    До коментар #60 от "Митко":

    80 галона са по-малко от 320 литра гориво. За два дена в Хюстън изхарчвах почти всичко. Разходът беше около 38-40 на 100. Говорим за 4,3 двигател, шестак. DAF с 460 коня и 17 тона товар дава среден разход 27-29 литра.

    Коментиран от #75

  • 74 БАРО

    9 2 Отговор

    До коментар #70 от "Бай хой":

    Извинявай колега коментара ми по-горе не беше насочен към теб А към този на когото ти отговаряш оня втория със субаруто нещо не се разбрахме
  • 75 БАРО

    2 4 Отговор

    До коментар #73 от "Голям Слон":

    80г Луна са точно 250 литра В Google има преобразуване на мерни единици Погледни

    Коментиран от #80

  • 76 БАРО

    7 0 Отговор
    И не знам от кога колите почнаха да харчат на ден а не на километър
  • 77 Маталафофоро

    41 2 Отговор
    Тогава съм изливал бензин с тубите по поляните, защото съм си писал направени курсове, които не съм направил и няма как да оправдая горивото. Абе така беше социализЪма
  • 78 Бай Ганьо

    11 1 Отговор
    Зил 131 е истината

    Коментиран от #102

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Голям Слон

    18 2 Отговор

    До коментар #75 от "БАРО":

    Гугъл ли да питам или своята глава? Аз и без Гугъл знам, че галоните са два - британски и американски. Американският е 3.8 литра. Явно според гугъл 80 галона х 3.8 литра дават 250... Ужас. Смятайте, бе, хора, не се излагайте. И преди да се направите на знаещи, знайте, има по-знаещи от вас. 304 литра са тези 80 галона. До резерва почти никога не съм стигал, но около нулата - без проблем. При разход в града около 5 мили на галон... Вече усещам колко много те обърках. Току виж гугъл няма отговор на задачата..
  • 81 Пичага

    3 1 Отговор
    Кмвасилев абсолютни глупости говориш. Тия коли не са за всеки
  • 82 Random

    10 2 Отговор

    До коментар #79 от "бай Кольо":

    ГАЗ-52 — советский и российский среднетоннажный грузовой автомобиль грузоподъёмностью 2,5 т.
  • 83 Бай хой

    4 6 Отговор

    До коментар #72 от "БАРО":

    спецификацииSubaru Forester Кросоувър 1998, 1999, 2000, 2001, 2002
    От какъв тип е каросерията? Кросоувър, 5 врати, 5 места
    Колко е разходът на гориво? 9.1 л/100 км
    25.85 US mpg
    31.04 UK mpg
    Колко бърза е колата? 178 км/ч
    10.7 сек 0-100 км/ч
    10.2 сек 0-60 mph
    Каква е мощността на двигателя? 125 кс, 184 Нм
    135.71 lb.-ft.
    Какъв е обема на двигателя? 2.0 л
    1994 см3
    121.68 cu. in.
    Колко цилиндъра има моторът? 4, Боксер
    Какво е задвижването? Пълно (4x4)
    Каква е дължината на превозното средство? 4460 мм
    175.59 in.
    Колко широка е колата? 1735 мм
    68.31 in.
    Колко тежи автомобилът? 1440 кг
    3174.66 lbs.
    Каква е максималната допустима маса? 1875 кг
    4133.67 lbs.
    Какъв е обемът на багажника? 406 - 1525 л
    299.45 - 1124.78 lb.-ft.
    Колко предавки има кутията? 5

    Subaru Forester I 2.0 (125 Hp) | Технически характеристики, Разход на гориво, Размери: https://www.auto-data.net/bg/subaru-forester-i-2.0-125hp-16221

    Коментиран от #88

  • 84 Голям Слон

    12 3 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    Я, този форумен бисер съм го пропуснал. Нещо не се сещам кой точно Форестър е 150 коня, но няма значение. По-интересното е, че 170 коньовата версия на един от по-старите модели е 240 нютонметра. От по-новите модификации със 158 коня - 186 нютон метра. До 2.300 нютонметра при около 1400 оборота... Абе, нещо днес ви е огряло силно слънцето. Приказвате ми тук някакви фантасмагории относно галони и торг..

    Коментиран от #86

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 vasik atanasova

    25 1 Отговор
    учих се да шофирам на газка
    там е истината
    преминаване от висока на по ниска предавка с двойно амбиране
    и подаване на междина газ за изравняване на зъбните колела
    благодарен съм на моя инструктор КИРОВ че ме прие и ме научи
  • 88 Бай хой

    5 3 Отговор

    До коментар #83 от "Бай хой":

    Горивен двигател Ауди Q3 2,0 tfsi
    Задвижваща система Двигател с вътрешно горене
    Обем на двигателя 1984 см.3
    Емисии CO2 179 гр./км.
    Мощност 211 кс. / 155 kW
    -при обороти 5000
    Въртящ момент 300 Nm
    -при обороти 1800
    Турбо Да, с интеркулер
    Горивна система Директно впръскване
    Разпределителен вал dohc
    Бр. цилиндри 4, Редови
    Клапани на цилиндър 4
    Бутала ширина 82.5 мм.
    Бутала ход 92.8 мм.
    Компресия 9.6
    Катализатор Да та разликата е очевадна. Най интересното е че скромния въртящ момент на Субару то се достига при по високи обороти. Двигател на косачка. Би трябвало да е вечен.

    Коментиран от #90

  • 89 Серго

    3 1 Отговор
    рашън пауер еййй
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 ПРЪЧА

    1 1 Отговор
    АЙДЕ БЕ МЪРШОООООООООООООООООООООООООООООО
  • 94 Парашурама

    22 18 Отговор
    Какви зилове и газки... Студебейкър и ГМ Шевролет от 50те...но до сега съветските машини не са се променили... То американските имат поне 7-8 Поколения... Няма съветски автомобил... Бльядд не може да измисли такова нещо

    Коментиран от #109

  • 95 Д-р Бръкнипутев

    15 13 Отговор
    От руснак само чук и пила нищо друго.

    Коментиран от #250

  • 96 Алфа Ромео

    14 0 Отговор

    До коментар #42 от "Кеворк Яшхуян":

    Вярно и аз малко се позамислих, доколкото помня нямаше ГАЗ-ки тук 75 коня, бяха 4000 кубика и мисля 125 коня.

    Коментиран от #163, #255

  • 97 Глупостта лимит няма

    11 9 Отговор

    До коментар #56 от "пиш ми яжката":

    Значи щото било лошо поради липса на хубаво, трябвало да го обичаме и харесваме?
  • 98 смешни бушмени

    22 12 Отговор
    Ядахме им попарата на тези трошки Всяка седмица сменяй свещи авансови плочки чукчета наковални пълни боклуци Горяха като Лами Машинките за километражите въртяха като луди да избиваш преразхода Мъка
  • 99 Парашурама

    24 10 Отговор
    Москвич 401 - краден Опел Кадет от 1937...Жигули/Лада - Фиат 124/125...ЗИс/ЗИЛ - Пакард 110...ГАЗ Победа/Чайка, вижте Генерал Моторс от 40 те и 50те... ЗАЗ Запорожец - НСУ Принц... Има ли още

    Коментиран от #103, #113

  • 100 Бензинджия

    8 0 Отговор
    Оооооох на батьоооооо!
  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Алфа Ромео

    10 2 Отговор

    До коментар #78 от "Бай Ганьо":

    Звяр си е, но отстъпва доста пред дизелов Урал, ей тва вече е истински танк.
  • 103 БАРО

    0 2 Отговор

    До коментар #99 от "Парашурама":

    Само за ваната не си прав Купиха си лиценз А иначе има още много
  • 104 Кутригур

    24 8 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    Тъпанар! Когато на смотаното ти СубЛайнаро Сфинкстер натовариш 3,5 кубика течен бетон клас 25, и го транспортираш поне на 10 км. И така поне 1 година работа, тогава пръцкай всезнаещ. На коя предавка тръгва ЗиЛ-бе всезнайко? 3,5 м3 бетон тежат цели 8,75 тона. Сега си представи твоето СубЛайнаро под този тонаж... :-)
  • 105 degan

    21 2 Отговор
    Пикап Dodge RAM 5.8 2006-та година харчи 30-40/100 бензин с нормално каране в смесен режим без да е натоварен

    Коментиран от #206

  • 106 духачи червени

    25 9 Отговор

    До коментар #101 от "соросоид дебил":

    Смотльо ти работил ли си с руски камион да ги пишеш тези глупости ве тъпанар На мен живота ми мина на тези таратайки Като ти напълнят коша да обърне ресорите ще ти гори 30 на путкин ден

    Коментиран от #110, #112

  • 107 Алфа Ромео

    37 12 Отговор
    Хубави или лоши това са част от камионите построили България през онези години. Сега шайка мафиоти от 30 години краде и руши всичко което беше създадено тогава а народа си пие скоросмъртницата слуша си чалгата и си спинка. България беше промишлена сила тогава, във света тогава е имало три завода като ДЗУ.Ст Загора-дискови запаметяващи устройства, в САЩ и в Япония другите два!

    Коментиран от #111, #123, #151

  • 108 Пончо

    6 5 Отговор

    До коментар #35 от "Пацо":

    Пацо то може да са то напълнили бензин не заради коняка, а щото си им пуснал....
  • 109 Random

    6 3 Отговор

    До коментар #94 от "Парашурама":

    Глупости на търкалета. Нищо не е копирано освен външен вид.
  • 110 Кутригур

    20 10 Отговор

    До коментар #106 от "духачи червени":

    Парашурама, ти си "бибиткал" на двама? СССР получава като малка компенсация дървената немска техника, като победител. А днес САЩ и Китай използват двигателите РД-180 и РД-181 за космическите си кораби.
    През 1993 до 1998 Русия продава цели 130 броя двигатели на САЩ. от които 93 ползвани по един път. До 2018 вече Русия, доставят 113 двигателя РД-130 за Atlas-5 и 17 двигателя РД-181 за Antares... Знаеш ли ка се произвежда това и че 100 000 опела 2018 модел струват 15 двигателя РД... За космически технологии даже няма да ти обяснявам, защото на 23-12-2018 Илън Мъск каза в своя туитър: Срамно е, че Боинг и Локхийд Мартин използват руският двигател РД за своите Атлас и Антарес, въпреки че конструкцията на този двигател е великолепна! Сега си кудкудяка за опели, москвипи, лади, мерцедес и високи технологии... :-)

    Коментиран от #114, #143

  • 111 червени чакали

    14 12 Отговор

    До коментар #107 от "Алфа Ромео":

    И като ги имаше тези заводи какво хвана на Правешкия циганин шлифера

    Коментиран от #122

  • 112 соросоид дебил

    13 6 Отговор

    До коментар #106 от "духачи червени":

    аа верно ли бре, че когато камиона е натоварен харчи повече? аз как не съм знаел до сега..Знам че ги товареха двойно повече на това което им даваха че могат да носят и ако се карат дърва по планински път наистина може зила да стигне 60 на 100, а газката 40 на 100, но това не значи че по толкова харчи идиотино! ако зила го караш натоварен до горе с дърва по баири само на втора и трета наистина може да ти харчи 100 на 100.

    Коментиран от #115

  • 113 Random

    11 10 Отговор

    До коментар #99 от "Парашурама":

    1. Взет като репарации, нищо откраднато няма.
    2. От 124 остава само формата, по-дебели ламарини, съвсем друг двигател, подсилено окачване и др.
    3. ЗаЗ съвсем нищо общо няма с нсу, нито двигател, нито скорости, нито окачване, само външния вид е подобен. В
    4. ЗиС - да, Сталин е поръчал да му изкопират, ама не е 1:1
    5. Чайката пак само външен вид.
    6. Победа пък съвсем нищо общо с други модели няма

    Коментиран от #139

  • 114 червени чакали

    7 12 Отговор

    До коментар #110 от "Кутригур":

    Голяма работа сте затова ще чакате и молите пожара в Сибир Шаманите и Врачките да ви го изгасят
  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 Ако баба ти беше мъжка

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    Преструваше се на много прост. Правиш сравнения недопустими.Не е възможно да си широк и дълъг профан.Достатъчно е да си примерен профан.При теб се получава.
  • 117 Жоро

    13 13 Отговор
    Глупости...Местихме мебелите на един приятел с една Газка...Даде 75/100 тоя змей...Тея пияндурници пак са препили с одеколон..

    Коментиран от #129

  • 118 Ivan

    8 4 Отговор
    Този разход не е верен за 130 и за 53 ,а е за 131 и то при пълно натоварване
    130 си гори 35-40л на 100
  • 119 Танкист

    23 8 Отговор
    В казармата сме дърпали танка с Зил 157 триос - без проблем .След уволнението карах и Зил и Газ и Камаз .Със Зил 130 - 6 тона без проблем , а най ме кефеха спирачките.С Газ 53 , работа в Горското - бензин 28/100 л + 3л. за пресечен терен .Никога не ме е оставяла. С Камаз - качих му веднъж 21 т .... и издържа, не все ме беше страх за ,,люлките". Ако го крепиш - храни къща.Ако си ,,гоуем " - ядец.

    Коментиран от #148

  • 120 Димчо Несторов

    19 11 Отговор

    До коментар #1 от "Иванушка":

    Ти да не си Иванушка Глупака . Никой не го интересувало колко харчат . Ти забравили купоните за бензин и когато ни даваха по 20литра на месец .Бензинът купувахме по 1.20лв , а на черно вървеше до 2лв за литър . Знаеш ли колко е това сега след толкова години. и понеже никой не се интересувал затова фалирахме няколко пъти и се чудехме от къде да си доставим елементарни продукти.
  • 121 Усмивката

    14 3 Отговор
    Руснака казва. Здравият човек много яде.
  • 122 Алфа Ромео

    17 4 Отговор

    До коментар #111 от "червени чакали":

    Не съм членувал никога в партия и не ми дреме за никоя, не съм гласувал никога за БСП, СДС или ГЕРБ, БСП са червени комунисти другите са сини комунисти, като цяло са едни и същи б...уци. Просто съм реалист, имаше и тогава много несправидливости но някои неща не трябваше да се разрушават и съсипват, но както и де, така е трябвало да стане...
  • 123 Инженер Стрезов

    14 8 Отговор

    До коментар #107 от "Алфа Ромео":

    Както казват руснаците ,няма по-голям боклук от Отечествения.
  • 124 ТАС

    10 3 Отговор

    До коментар #68 от "Бай хой":

    Танковете Айбрамс са с газотурбинни (вид реактивни) двигатели и са на керосин. Те затова ракетите с топлинно насочване се влюбват в соплото (ауспуха) на двигателя му.

    Коментиран от #126

  • 125 Biter

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "Голям Слон":

    Шевролет Астро 91 - това имах:)
  • 126 Жоро

    8 15 Отговор

    До коментар #124 от "ТАС":

    Само където няма унищожен Ейбрамс в битка,нито от танк,нито от ракета...

    Коментиран от #185

  • 127 Имах Газ53 и разхода и беше 25на100 газ

    8 2 Отговор

    До коментар #1 от "Иванушка":

    Имах Газ 53 и разхода на газ беше 25 на 100
  • 128 Ивайло

    21 8 Отговор
    До 1960 в СССР основният камион е бил "СТУДЕБЕЙКЪР" ! Направете си справка ,драскачите ! Наричали са го "СТУДЕР" ! Има го в литературата и в киното ! Освен това катюшите са били на платформа СТУДЕР ! Четете историческа литература ! Първият завод за радиолампи в СССР е американски ---това го знае всеки по възрастен техник и инженер ! Младите не знаят ,и няма кой да им каже ,че до 1946 отношенията USA/СССР са били що годе приятелски , докато се разбрало ,че СТАЛИН Е МОШЕНИК !

    Коментиран от #146

  • 129 Жоро

    6 1 Отговор

    До коментар #117 от "Жоро":

    Такава ви е била газката или шофера
  • 130 Карал си на

    11 2 Отговор

    До коментар #22 от "оскар":

    дядо си бастуна на конче вихрогонче. Пишеш простотии не отговарящи на истината и си мислиш,че ядем доматите с колците и калта палячо.
  • 131 Грешка имате

    9 1 Отговор
    с данните на Гасока,мощността му е 120 к.с. не 75,това е мощността на ГАЗ 21.
  • 132 Парашурама

    10 6 Отговор
    Съветсата система грохва още през 30те и затова се налага ВКП/б/ да прати емисар Хрушчов аман - заман помагайте. И братовчедите им от Сити-банк започват да наливат в Донбас, Сибир и къде ли не... Бльядд, индустрия за ЧОВЕКА, комунизъм--са невъзможни уравнения... Водка и сельодка - могат... Бил съм в ПИтер и Москва... Супер... Ресурсите на ссср се използват от транс мега корпорациите и сега...
  • 133 Баба Яга

    12 6 Отговор
    Ивайло ,чек си не дочел . Вярно че отношенията СССР и сащ са били долу горе добри , но за сметка на руснаците който плащат със злато за камиони и провизии така че направи сметка кой кой излъгал или изнудвал .Прочети и виж кога е отворен така наречения втори фронт. И по темата ,колко горят да повече но кажете някой камион от онези години дали на американци , англичани и пр. да пали танк т 55 и д-р подобни съм виждал. И последно погледнете статистиките от последните години кой камиони са на първо место Париж декар
  • 134 АНАЛИЗАТОР

    23 5 Отговор
    ПРИ НАС ШОФЬОРИТЕ ЗАРЕЖДАХА С БОНОВЕ. ПОЛОВИНАТА ЛЕКИ КОЛИ СЕ ДВИЖЕХА С ТОЯ БЕНЗИН. ВСИЧКИ СЕ ОТОПЛЯВАХМЕ НА ШОФЬОРСКА НАФТА,А НЕ БИТОВАТА ПЪКАНА С ПАРАФИН. ВОЕННИТЕ КАМИОНИ БЯХА САМО БЕНЗИНОВИ. СЛАВНИ ВРЕМЕНА БЯХА.
  • 135 ЗиС пият ,

    3 1 Отговор
    Еритрея, кипит лагер не топит!
  • 136 Дааа, а Жук-ът?

    4 4 Отговор
    Щатски, железен, молионник, но рашъните го дарили, на Полша! Идентичен случай с Победа-та и Варшавата! Но жукът, още движи! Факт!
  • 137 Герой

    8 0 Отговор
    Вдигат 110-120 километра и харчи педесетачка на сто, две години карах такъв. Спират уникално бързо и се завъртат, нямат ABS.
  • 138 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 139 Парашурама

    14 8 Отговор

    До коментар #113 от "Random":

    1. Победителите не ги съдят... Денят М е 6.юли 1941...датата за нападение над свободния свят съгласно постулатите на световната пролетарска революция... Ноооо... 2 седмици преди един Човек се противопоставя на разпространението на болшевишката чума... Загуби, жертвайки се... Така че Кадетът не е компенсация, а зловещо грабене... И не само автомобили... Съветската система е мъртво родена и си е на командно дишане от време оно. А за ракетните двигатели--Американос /или една малка част / са отлични бизнесмени... По изгодно е да купят, отколкото да произведат... А между другото част от индустриалното сърце на Русия е в Татаристан... Напр. ТУ и Су... И т. Н.

    Коментиран от #166

  • 140 Геро

    3 6 Отговор

    До коментар #1 от "Иванушка":

    Има ли някой толкова луд, да прави аналог на тези??
    Ще излезе че тези са кофти интерпретация на някой западен модел.
    Сега вече се гледа разхода. Да не би да има руски модели, отговарящи на екологични норми??
  • 141 ДОН

    6 10 Отговор
    33 пишеш глупости...руснаците и до ден днешен нямат собствен дизел.първите им са доставени от caterpillar
  • 142 Източна Македония

    12 16 Отговор
    Зилове и газки -8 цилиндрови мотори а товарят колкото един бус,само че буса гори малко повече от обикновен автомобил
  • 143 Парашурама

    11 6 Отговор

    До коментар #110 от "Кутригур":

    Нищо срамно нема... Бизнесът си е бизнес... Бльядд не разбират от това... Други им са бизнесмените... Които помпат ресурсите им още от 1934та. И не могат да се учат... Такава им е природата... Елитът им не е руски... Напр. Почти всеки се заблуждава, че девойките и жените им до фаза отлежала мискет са елитни... Номер... Да, но ще уточня... Само потомките на кимерийската, болг-арийската и впоследствие куманската раса са на 1 ниво... А иначе за краварката Дуся си чувал... Еее това е маде ин ссср.. За друго да не се ьахващат
  • 144 Иван

    17 2 Отговор
    Незнам за какво толкова спорите. За времето си това беше автопарка на България, че не беше най-удачния е друг въпрос. Реално има леки коли с такива мотори. Зиловия е тежък, но Газковия е чудесен за проекти. С доработки като челосване на блока и сгъстяване става доста приятен за проектиране на Хот-Род в купе на Газ 24 Волга. Само да не е с допотопния карбуратор К126Б или К131 и К135. С един хубав четирикамерен Холей става.
  • 145 Нека бъдем позитивни

    22 1 Отговор
    Отлична статия. Посветена на техническите характеристики на старите камиони, оказа се благодатна почва за як хейт. Като има толкова специалисти, разбирачи и карачи, чак недоумявам защо родното автомобилостроене не се развива с очакваните темпове...
  • 146 GODORO

    13 6 Отговор

    До коментар #128 от "Ивайло":

    Сталин си е Сталин,но златният резерв на СССР отива в САЩ,така,че нищо не е безплатно,даже и реактивните двигатели на първите МиГ-ове са английски,но не и подарени.За автомобилите-Русия има производство на автомобили преди революцията.
  • 147 Парашурама

    14 8 Отговор
    Помислете... Къде остана човешкото... Не сме в каменната ера... Не е престъпление, че си купил потент на ГМ или Студебейкър... Или на Берле, Рено и пр... Но от тогава на Запад инженерите, колко поколения автомобили и камиони смениха... Но най вече за да се чувстваш добре зад волана, да не се уморява ЧОВЕК... А в СССР камионите и ладите до 90те си останаха като при рождението си... Е... Съветско-руските инженери и парт. Апаратчици не проумяха ли, че все пак Цивилизацията е за ЧОВЕКА... Много важно колко "здрав" бил Зил-ът или Джуганьт... А че оставаш без ръце и слух... Що за садо-мазохизъм... Какво човешко виждате в съветската система-не мога да проумея... А със супер руските ракети, продадени на Америка и Китай... Парите едва ли ще дойдат да народите на Рус. Фед.
  • 148 Алфа Ромео

    4 1 Отговор

    До коментар #119 от "Танкист":

    Какво искаш да кажеш с това най-ме кефеха спирачките, не държаха или напротив!?

    Коментиран от #153, #165

  • 149 Некой си 1

    3 2 Отговор
    Зила от втората снимка е 600 к.с.

    Коментиран от #161

  • 150 Дориан Попа

    16 7 Отговор
    Хубаво ще е швабата да се учи. ЗИЛ, ГАЗ и Камаз още се използват, а единствения и то прехвален швабски камион Мерцедес от онова време е забравен. Швабата знае да произвежда само дизелови талиги. Руският камион може да навлезе под вода на метър и половина и пак да излезе, а швабската талига от една локва и гасне.
  • 151 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 152 Офицер

    11 3 Отговор
    В онези години по-добър колесен влекач от Прага VS нямаше.
  • 153 гост

    13 4 Отговор

    До коментар #148 от "Алфа Ромео":

    Държаха много яко .Освен това, Зил-ът го свалих чисто нов от вагона, на гара Сливен.
  • 154 Греда

    5 1 Отговор

    До коментар #68 от "Бай хой":

    Те са със газотурбинен двигател,тоест керосин
  • 155 Тиквар

    6 3 Отговор
    Зила на втората снимка озаглавен ЗиЛ-130 е на външен вид такъв. Двигател от БМВ малко пипнат до 600 коня и скоростите също са от БМВ. Легена е олекотен. От 0 до 100 за 6 секунди. Потърсете в тубата zil 600 hp и се повеселете как се набира в града това животно.
  • 156 майстора

    16 12 Отговор
    О каква тема ...тези камиони ако може така да се нарекат са морално и технически остаряли още като ги създават !!! на гасока масово се слагаха перкинс-и само че това също си водеше свойте проблеми камиончето кекаво идваше за дизелака , а зил-а ....ох маминкоо гори 100л/100км и една кофа масло !!!! А като е загасен и го разклатиш се чуват как тропат буталата вътре по стените ! С две думи въпреки носталгията която ме обзема като ги видя по улиците - пълни боклуци

    Коментиран от #258

  • 157 Русонефил

    9 9 Отговор
    Единият ГАЗ другият ЗИЛ на външен вид почти еднакви и произвеждани до 2014. Това е то световна сила, да умреш от смях.
  • 158 Кошава

    28 6 Отговор
    В гипсовата мина вкарваме тойоти на 320м под земята не искаха дори да запалят вкараме ЗИЛ и УАЗ не са спрели вече 20г от там нататък коментарите са забранени и то от лигльовци които и в казарма не са били
  • 159 ПЕНКО

    12 2 Отговор
    НЕОБХОДИМО ЗНАНИЕ !!! ТЕ ХАРЧАТ " А -75 " ДО "А-87" ...А НЕ "А-95" !!!
  • 160 Боко мъд.то

    0 0 Отговор
    https://youtu.be/kLIipIAoFVA
  • 161 Тиквар

    2 0 Отговор

    До коментар #149 от "Некой си 1":

    Прав си. Да се огледаме в тубата. Има цял сериал за това.
  • 162 фики

    11 3 Отговор

    До коментар #44 от "гост":

    ААА - 50 л .значи в Москвича 20 л -и 30 л в ЗИЛА ТА 50 -Ей човече и ние сме участвали в оня цирк.-Аз с една ГАЗКА - ДВЕ ЛАДИ потроших от каране с разни каки .
  • 163 ФИКИ

    2 0 Отговор

    До коментар #96 от "Алфа Ромео":

    ГАЗ-бЕНЗин -140 К.С-ДИЗЕЛ С ТУРБО-90 -К.С-БЕЗ ТУРБО -ОКОЛО- 55 К.С
  • 164 сдс

    10 3 Отговор
    За сечището/ в гората/ само ЗИЛ 157 И ПРАГА-V3S
  • 165 фики

    13 2 Отговор

    До коментар #148 от "Алфа Ромео":

    Ако немаш усет. непипай спирачките на ЗИЛА- ЩОТ ША ИЗЛЕТИШ през предното стъкло .
  • 166 Ами

    3 0 Отговор

    До коментар #139 от "Парашурама":

    Заеби не разбират езика племе са. Иначе по дискавъри казаха създават се 2 супер сили като остава 1на САЩ в опит да я спасят защото. Виждаш ли някой комплексар там прави луди работи. Няма проблем някакъв да си вози задника с разход 50 на сто хеми до работа 😁. Ама други защо не са екологични бре.
  • 167 Повръщащия

    6 21 Отговор
    Недоразумения сделани от пияниците.
    Сегашната ми кола от 4 литров мотор вади 350 коня. Без турбина.
    А пияниците от почти 6 литров мотор 150.

    Коментиран от #172

  • 168 ГОРСКИ

    30 4 Отговор
    КАРАХ ДЪРВА С ГАЗ И ЗИЛ -ЗАМОГНАХ СЕ .КУПИХ 2 ЩАЕРА ЗА ЕДНА ГОДИНА МЕ ФАЛИРАХА ОТ СКЪПИ РЕМОНТИ -ПАК СИ ЗЕХ ГАЗ И ЗИЛ ТА ИЗПЛУВАХ .

    Коментиран от #184

  • 169 Мимо

    12 2 Отговор
    Зила 35-40,а газката-28-30 вс друго е лъжа.
  • 170 Bate Baro

    23 4 Отговор
    Това е газ 53 автора явно Хабер си няма газките са велики машини и им харесвам двойното амбриране това е старата школа .това са машини не за траверси и метросексуални анално податливи куротресини а за мъже със здрави ръце.Карал съм я в сечище и се държеше прекрасно. Газката текезесарка и прагата са незаменими за сечище.
  • 171 Борислав Младенов

    3 4 Отговор

    До коментар #51 от "История":

    Много точно казано, с изключение на : "безвъзмездна помощ".
    риканските ленд-лийз доставки се оценяват на около 11 млрд. долара и на възстановяване подлежи само оцелялата във войната техника. Преговорите колко трябва да върне СССР започват веднага след войната, като през 1951г. Вашингтон приема сумата да е 800 милиона долара, но Москва е готова на не повече от 300 милиона. Споразумение е постигнато чак през 1972г. и според него до 2001г. СССР трябва да изплати 722 млн. долара. До юли 1973г. са направени три плащания за общо 48 млн. долара, след което преводите спират. През 1990г. разговорите се подновяват и има споразумение за нов краен срок - 2030г., а сумата е 674 млн. долара. След разпадането на СССР основната част от задълженията се поемат от Русия и към 2003г. са в размер на около 100 милиона долара.


    В крайна сметка Москва връща 722 млн. долара, или около 7% от оригиналната сума. Но когато се вземе предвид обезценяването на долара спрямо 1945г., през 1990г. то е 7.7 пъти. Иначе казано на американците са върнати малко над 1%.

    Коментиран от #177

  • 172 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 173 ДО ПИСАТЕЛЯ НА СТАТИЯТА

    14 5 Отговор
    НЯМА ГАЗ 52..ИМА ГАЗ 51 И ГАЗ 53...НЕ ПИШЕТЕ ТЪПОТИИ..СТРАХОТНИ КАМИОНИ ЗА ВРЕМЕТО СИ СА И ДВАТА ...ТЕ СА ЧАСТ ОТ МАШИНИТЕ КОИТО ПОСТРОИХА БЪЛГАРИЯ...НАДЕЖНИ И ЗДРАВИ МАШИНИ...ПОЧТИ ВИНАГИ ГИ ПРЕТОВАРВАХА...

    Коментиран от #251

  • 174 анова

    19 5 Отговор
    Температура минус 25гр ГАЗ53 НЕ Е ПЪЛЕН 3 МЕСЕЦА ДЪРПАМ СМУКАЧА И ПРИ ПЪРВОТО ЗАВЪРТАНЕ С МАНИВЕЛАТА СЕ ЧУВА РЕВ НА МОТОР запалете ми при тези условия западен образец на МАНИВЕЛА
  • 175 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 176 СЪС СИГУРНОСТ МЕЖДУ ТЕБ И ЗИЛА

    3 5 Отговор

    До коментар #22 от "оскар":

    БОКЛУКА НЕ Е ЗИЛА...ЯВНО ТИ Е ЛЮБИМА ДУМА И ЧЕСТО Я ИЗПОЛЗВАШ..НЕ СИ КАРАЛ САМО ТИ ЗИЛ...АКО ВЪОБЩЕ СИ КАРАЛ НЕЩО..
  • 177 Бачо Киро

    6 1 Отговор

    До коментар #171 от "Борислав Младенов":

    Аре още един разбирач... Те хората го написали, ма нашия си дрънка... Само HMS Edinburgh е носел 5.5 тона злато през 1942. Русия е плащала в злато и природни богатства, за разлика от останалите, на които са им изчистили дълговете безвъзмездно. Още преди войната на САЩ почват да им пращат ресурси, около 20% от всичко което са пратили въобще... Май си копвал само каквото ти изнася от статийката, а? Англия плаща техния дълг след Русия примерно, а сметката е била надута отвсякъде... Четеш статиите като дявол Евангелието...
  • 178 Човек

    5 2 Отговор
    Който не е достатъчно глупав,след този факт, разбира защо комунизма- социализма се спомина през 1989 г. Глупаци дал господ много, но достатъчно глупави не чак толкоз много.
  • 179 Инж Илич

    8 5 Отговор
    От тези чудеса на автомобилостроенето всички шофьори на тези тартайки хващаха майсъл и си потрошаваха бъбреците
  • 180 На брат пит брат му

    10 1 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    Нищо не ти е ясно пък се обаждаш-подготви се първо...а и 2 литра субару е 116 к.с до 97г после 122 к.с за пластмасовите колектори и 125 к.с за алуминиевите до 2003г след това за 136 к.с а единствено дизела е 147 к.с но тук не говорят за дизел...имаш ли си на представата къде е разликата между ГАЗ 52 и ГАЗ 53? да не те мъча много -52 е 6 цилиндъра от газ 51 /молотовка/ а 53 е 8 цилиндъра 120 к.с само кабината е еднаква...пък ако не си карал ГАЗ или ЗИЛ значи нищо не знаеш
  • 181 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 182 селянин 1

    4 2 Отговор
    А бе,я не знам колко арчат бензинките,я карах една газка-събрана у шумен,ама беше с дизел,,перкинс,,-80 к.с.гореше около 25-30 л.нафта.
  • 183 Чакаленко

    5 1 Отговор
    До Радослав Славчев..
    Прегледай моля те още виднъж снимката и цифрите за Зила.
    Некаа бъдем по-коректни...
    Със здраве....:)))
  • 184 Мао Цзъ Дун

    9 10 Отговор

    До коментар #168 от "ГОРСКИ":

    Браво Горски , след кат си изплувал с ГАЗ и ЗИЛ , вземи да режеш вестници като ходиш по голяма нужда , за да не вземеш да фалираш като си купиш хубава тоалетна хартия. Бушмен.

    Коментиран от #209

  • 185 Знаещ

    3 4 Отговор

    До коментар #126 от "Жоро":

    Питай хулите в Йемен - те ще ти обяснят за саудитските абрамси
  • 186 Стоян Гергов

    10 7 Отговор
    Другари ,бъбреци не ми останаха от тая руска техника , а ръцете се в масла. Да ни пази господ от тези боклуци.
  • 187 Руснак

    1 3 Отговор

    До коментар #51 от "История":

    а От къде е взаимстван студБейкъра бе сливо разпардяна КАТо си толко знаеща
  • 188 Климбо

    7 5 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    Това умирисано Субару, което само малоумни,,велики разбиратели" купуват ще върши ли работа, като ЗИЛ ?
  • 189 сноу

    21 1 Отговор
    Че те шофьорите по онова време, докарваха от молив и по 120 л/100км.Та нали трябваше да поддържа поне още 5 коли с гориво.То сега се краде, ама тогава всичко беше само крадене.Тока 2 ст ама всеки с по 3-4 акум.печки прескача електромера като ненужна вещ,шофьора от месокомбината храни цялата улица,а другия дето зарежда училището с нафта ,пусне тон, а другото в джоба.И т.н.На такова крадене няма система ,която може да издържи.
  • 190 Някой

    13 2 Отговор

    До коментар #1 от "Иванушка":

    То затова комунизма не стигна до никъде защото на никои не му пукаше
  • 191 емо

    10 2 Отговор
    Тоя малоумен съпоставя тех. развитие на тогавашия СССР сякащ е била 50--години назад- те Американските леки автомобили харчеха повече от камионите или най-малкото колкото тях защото по малко от 3.500 сс не се произвеждаха.
  • 192 Войводата от Чавдар

    12 2 Отговор
    Последният който карах беше миналата година 131 бордови, в пресечена местност 4,5 пъти опирах нощтно време звездите а по равното правеше 120 км беше само на 9000 км уникален камион. 2 -ри такъв ще си мечтая да карам пак.разход на бавни и постояно зацепен преден мост 70 литра на 100 км.а 130 съм карал много от 30 до 37 литра на 100 км зависи как се кара.
  • 193 Когато

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Иванушка":

    В казармата зила който карах му даваха 24/100 А реално гореше 28...
  • 194 333

    10 2 Отговор
    Много са ми интересни тия, дето викат "моята кола е по-мощна"
    OM936 на Мерцедес, съвсем актуален двигател от това десетилетие е 7.7л и няма 180kW, което няма 32кс литрова мощност.
    Малките евтини камиони от това време не бяха кой знае колко по-луксозни, дори и тия от запада.
    След 90-та са имали избор в Русия дали да купуват техните стари, или значително по-скъпите и по-добри камиони. А щом има кой да ги купува, има кой да ги произвежда.
    Камионите в тия класове са за къси дистанции, по-големите са със съвсем различно оборудване, както чисто техническо, така и откъм грижа за водача. Дори и руските. Май имат някакви влекачи. Хората си произвеждат машини, съобразени със спецификите на пазара им и външните им пазари. Карал съм архаичния Зил 157 в казармата, вдигах 100км/ч с него и не гореше 100л/100км, каквито вицове имаше. И 131 съм карал, гореше около 60/100 с над тон установка върху него постоянно, ама това е камион с 3 моста, два от които двигателни постоянно. Та това как Зил 130 горял 60/100 е малко в сферата на вицове.
  • 195 Цигани

    2 2 Отговор
    Славчев ква е тая стара новина...
    Пиши по добре за ВАГ/групите
    По интересно ми е,колко е яко и здраво ауди-бате
  • 196 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 197 На брат пит брат му

    6 0 Отговор

    До коментар #196 от "Кое вадят бе палячо?":

    От къде да знае,по-лесно е да плямпа и току виж и самолет подкарал...
  • 198 Инж Илич

    5 7 Отговор
    Абе и камионите им като Москвичи те ама ибриците пак запушиха с гол гъз амбразурата
  • 199 Хайл

    12 2 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Колко пикапа си карал отворко или на картинка само си ги виждал? Знаеш ли че газка съм товарел по 8 тона и върви-огъва ресорите и дърпа а е 120 коня,чул не дочул само мозък ръсиш

    Коментиран от #200, #201

  • 200 Злобко

    7 1 Отговор

    До коментар #199 от "Хайл":

    Тоя гост е наистина много тъпо парче.
  • 201 анова

    7 2 Отговор

    До коментар #199 от "Хайл":

    РЕКОРДА МИ Е 9ТОНА НА КЪСО РАЗТОЯНИЕ СТРАХОТЕН КАМИОН
  • 202 РККА

    3 2 Отговор
    Забравихте за КРАЗ и МАЗ
  • 203 Az бе аз

    4 1 Отговор

    До коментар #24 от "Къртев 🐓":

    38/100 беше за 130 с брезент нормата,с надбавките 42,5
  • 204 стоян георгиев

    6 9 Отговор
    гледам тия руски дараци имат бая фенове.другари пожелавам ви ги за цял живот да ги карате.да ви върнат във времето пак да им сте шофьори и моля без сърдене.прочетох как са вървели супер много са товарили и малко са харчили.та на всеки един от вас по един такъв дарак ,но без право на смяна.кеф ви за работа кеф ви за ходене на море!смях!
  • 205 Париж-кептаун , спечелено от камаз!

    9 2 Отговор
    Абе голяма работа са западните камиони а а едно световно състезание като париж-дакар го печели няколко пъти подред руски камион? Що тъй бе?
    До кока ще глвдат и цъкат с език?
    Тия западни инженери толкова ли са некадърни да слобят нещо като руския камаз?

    Коментиран от #207, #221

  • 206 Станчо

    0 0 Отговор

    До коментар #105 от "degan":

    Няма 5.8
  • 207 Инж Илич

    3 6 Отговор

    До коментар #205 от "Париж-кептаун , спечелено от камаз!":

    Ами да излязат на магистралата където се карат камионите да се състезават да ги видим колко струват бракмите им с бракми

    Коментиран от #222

  • 208 Човека

    4 1 Отговор
    В казармата карах Зил 131 и харчеше 50/100 км .
    Така че предполагам 35/100 км да харчи 130
  • 209 ГОРСКИ

    2 1 Отговор

    До коментар #184 от "Мао Цзъ Дун":

    Не .трия се с шума за по ефтино .А ти си баровец.с ЕМЕКА.
  • 210 Камион-манияка

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "Бай Иван":

    Краз 255💪
  • 211 Къде е курск ?????

    5 8 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    руски боклуци
  • 212 Дизела

    7 3 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    Не забравяй все пак че Зил е проектиран и изготвен през 60-те години,което за времето си е било нормален разход за камион от този ранк.
  • 213 Димитърдд

    6 8 Отговор

    До коментар #1 от "Иванушка":

    Тези боклуци са доказателство, че които се хванал с руснаците хаир не е видял.

    Коментиран от #215, #217

  • 214 гощо

    5 1 Отговор
    ГАЗ-ката е с алуминиев блок а ЗИЛ-а с чогунен!
  • 215 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 216 Патриот,но не от обединените патриоти

    6 3 Отговор

    До коментар #19 от "Вова":

    Кой какво е писал,първо провери,и тогава пиши.Дори и на газ,тези автомобили не харчат това,което пишете.Реалните разход8 за ГАЗ са 20-25л,а за ЗИЛ 30-35л,в зависимост от годините и експлоатацията им.Всеки случай американските дранголници от 50- 60 години,които все още се търкалят из Куба,и други латино страни,харчат повече от ЗИЛА.

    Коментиран от #237

  • 217 Гошо Тъпото

    7 2 Отговор

    До коментар #213 от "Димитърдд":

    Напиши в тубата бездарожие и гледай ? Да виждаш някъде западна техника ? НЯМА ! Няма и да има , защото не издържа !Само за пример :
    https://www.youtube.com/watch?v=GMfXi-kaGM0
  • 218 нафто

    11 3 Отговор
    Ей разбирачи,тези камиони са от 1962 и 1964г.,и бяха отлични по всички показатели.Не забравяйте, че в онези години харча на гориво не стоеше като проблем.
  • 219 руски каруци

    4 4 Отговор
    Уралът в казармата харчеше 100 на 100! Бях на такъв кенеф, водеше се свързочна станция.
    Шапкара, като дава газ се виждаше, как спада нивото на бензина, ако е пълен резервоара до края на тръбата.
  • 220 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 221 Чичо АДИ

    7 7 Отговор

    До коментар #205 от "Париж-кептаун , спечелено от камаз!":

    Спечелено от Камаз а прочел ли си да видиш какво точно е останало от камаза , като гледам Камазите и зиловете са масово по пътищата на Европа ,СССР боклуци дори и Катюшите са дошли в БГ на Студебейкъри !! А не ме разсмивайте със Съветските недоразумения !! Като ролкова ахкате по тях купете си руска пералня и телевизор ,кола и компютър най-вече телефон !!
  • 222 БАРО

    3 1 Отговор

    До коментар #207 от "Инж Илич":

    Карал съм ги и двете без проблем вдигаха 100 на равно задминаваме газ-ка когато аз съм карал със 110 Може би беше леко нанадолно но не мога да го забравя когато се обърнах и през прозореца видях калника на каската се шашнах сега са пълни боклуци но 90-та година ми бяха мечта
  • 223 БАРО

    3 2 Отговор
    Държа да отбележа на газката полезния товар е три тона и половина а на зила шест някои от вас знае ли ако строиме една газ-ка с Мерцедес 814 щото каската е 140 коня и един ЗИЛ с Мерцедес 817 какво ще им направят руските боклуци на мергелите ще ги оставят в точка
  • 224 не случаен

    2 3 Отговор

    До коментар #41 от "Random":

    Какво все да ти показват и доказват бе,нищознайко?!Не си бил дори замислен като сме ги карали...Сега в чичо ти Гугъл всичко се намира.А почини малко с некомпетентните си писаници...
  • 225 коко

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "Познат на всички":

    Само да ви свтна, че Газката, както и Чайката са с американски мотори от Кадилак, дарени от научно техническата подкрепа на САЩ към СССР по време на ВСВ. Естествено няма как мурзилките да измислят нещо сами и си ползват двигател от 40те години за масов, просто защото е хубав и здрав.

    Коментиран от #241

  • 226 Кракра

    3 2 Отговор
    Потресаващи боклуци. Руснаците за толкова години не успяха да сътворят един седлови влекач. В целия соц лагер ТИР-овете бяха със западни влекачи.
  • 227 Ujas

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    Bate ne govori kato ne razbirash parvo tuka moshtnosta ne e factor a teglitelnata sila i vtoro tova sa mashini ot predi 50 godini togava amerikancite ot 7.0 vadeha po 140 konq stegni se malko 8 stiga pisa gluposti
  • 228 Кьосев

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    Гледам много разбираш от съотношения!Натовари го това Субару с 6 кубика дърва да те видя!
  • 229 Светльо

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав Лем":

    Сравняваш спорна кола с работен самосвал.
    Работната машина няма нужда от коне а от нисък въртящ момент който при бензиновия двигател се постига по друг начин.
  • 230 Путкин

    3 4 Отговор
    Няма по голям боклук от Зил и Газ, особено зимата! Някой виждал ли е такъв боклук през зимата?!? Само звукът от осмака е страхотен, всичко друго е боклук!

    Коментиран от #234, #235

  • 231 Краз

    9 1 Отговор
    Дядото цял живот е бил камьонджия и все на руски кочини и през деветдесет и някоя година се качи на ВОЛВО, като му видях лицето, беше толкова щастлив и превъзбуден и каза само три думи, карах истински камион.......!
  • 232 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 233 Мирко

    5 0 Отговор
    Притежавам Понтиак кабрио, модел 8-Аспен-1953г,първия автомобил с автоматична ск. кутия-овердрайв. Двигател: 8 цилиндъра,редови 8000куб.см.150к.с,-разхода си е винаги 50л.
  • 234 БАРО

    2 1 Отговор

    До коментар #230 от "Путкин":

    Абе аматьор всеки камион празен и без гуми зимата боклук що дрънкаш Като не разбираш
  • 235 БАРО

    2 1 Отговор

    До коментар #230 от "Путкин":

    Като толкова много знаеш Я кажи каква е била формата на първото колело
  • 236 Г-н Никой

    4 4 Отговор
    Виждал съм Додж 12 годишен да излиза с около 3 тона товар от джунглата в Сантос/Бразилия и Зил 23 годишен с около 5 тона товар да излиза от тайгата в Уст Луга /Русия. Място за сравнение няма. Зила си излезе като от гараж. Бях моряк. После за да се образовам малко взех че учех и Автомобилна мехатроника. Само ще спомена че 95% от коментарите са чисто изхвърляне "видяхте ли колко съм компетентен".
  • 237 В.Георгиев

    6 4 Отговор

    До коментар #216 от "Патриот,но не от обединените патриоти":

    Точно колега!През90 бях шеф на транспорт някъде!Нормата на Газ53 беше 24литра,а ма Зил 130-32 литра като при зимни условия се завишаваше с 2процента!Горивото беше б-н А86 октана!Всезнайковци да не ми правят съпоставки с пикапи,със дизели,ракети,някои намесиха даже и "Курск" защото стават смешни.Хубави,лоши с тях се построиха много неща в България!
  • 238 В.Георгиев

    4 4 Отговор
    Точно колега!През90 бях шеф на транспорт някъде!Нормата на Газ53 беше 24литра,а ма Зил 130-32 литра като при зимни условия се завишаваше с 2процента!Горивото беше б-н А86 октана!Всезнайковци да не ми правят съпоставки с пикапи,със дизели,ракети,някои намесиха даже и "Курск" защото стават смешни.Хубави,лоши с тях се построиха много неща в България!
  • 239 Гад

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    Мозъкът ти явно гори олио от мекичарниците
  • 240 Краз дизел

    1 2 Отговор
    Краза харчи 100 на 100
  • 241 Иван

    2 0 Отговор

    До коментар #225 от "коко":

    Нито Газ 53 е с двигател на Кадилак, нито Газ 13 Чайка. Газ 53 е с копие на Студебейкър, като руснаците са до работили ДВГ за техния бензин и кубатурата му е намалена от 4,3 на 4,2. Ангренажната верига е заменена от зъбчатки. Махнат е четирикамрния карбуратор и е хакнат двукамерен. Едва по-късните модели са с 4,3 с верига, но пак с допотопния К126Б, К131 и К135. Чайката е копие или смесица между два модела на Пакард от 1956г. Седана Патрициан и кабриото Карибиан. ДВГ е изкопирано от Пакарда и е кръстен ЗМЗ 13 5,5л 195 коня. Карба е пак умрел К113 на ранните версии и К114 на по-късните. Разхода на гориво е в диапазона 15 - 25л/100. Не е някаква бегачка, но сравнена с останалите съветски кенефи от ония години, си е самолет. От къде го го измисли тоя Кадилак незнам.
  • 242 Пешо

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Ми всъщност не изгрява - Земята се върто :)
  • 243 Хаааах

    7 3 Отговор
    Всичко им е най- най . Руският боклук ! Най-големият боклук на света. Смешна товароносимост, близо до нулева надеждност и огромен разход.....само пиян руснак може да сътвори нещо подобно. Само малоумни русороби дето не са го виждали наживо може да го харесат. Ай Цъкайте минуси руски тролове .
  • 244 хаха

    5 0 Отговор
    ИмаХМЕ зил 131, харчеше м/у 70-100л на 100 км. Сложихме му чисто нов двигател, с найлони беше... Разхода си остана абсолютно същия.
  • 245 Едно време

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Пацо":

    При комунистическия режим на Елцин ли е било , сега е различно няма нищо общо с тогава !
  • 246 Дападжия

    2 0 Отговор
    Зилът надълго демек на магистралата гори четири четири и половина,а градско между 6 и 7 ама да уточня моя беше комби
  • 247 Ивайло

    1 0 Отговор
    Урал карах в казармата 6х6 ще дърпа и гаската и зила на 3та.
  • 248 Ивайло

    2 0 Отговор
    100 на 100 харчеше
  • 249 Атанас

    2 1 Отговор
    Моя Газ53 гори 25/100 и си го карам на бензин никога не е карам на газ и и си е супер машина
  • 250 Косьо

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "Д-р Бръкнипутев":

    ...и менгеме!!!
  • 251 Guest

    1 0 Отговор

    До коментар #173 от "ДО ПИСАТЕЛЯ НА СТАТИЯТА":

    Има Газ 52, но в България не е внасян. Той е преходен модел между 51 и 53 и външно е като 53, но с двигател от 51 - 6 цилиндров редови със стоящи клапани, нискооборотен като дизелов.
  • 252 Балъци

    0 2 Отговор
    Явно всички сте карали тези боклуци, няма какво да ги коментирам, стигами вашето, е да се бяхте качили и друго, а японеца доста по добър между другото
  • 253 Ебаси госта

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Какви многомилионници бе, ти не си добре. Като не ги виждал на живо, по добре не се обаждай, че си смешен.
  • 254 slavi

    2 0 Отговор
    моя зил гори 15 литра нафта на 100 км 175коня
  • 255 Тореро

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "Алфа Ромео":

    ГАЗ 52 е много рядък модел,стария мотор със седящи клапани 6 цилиндров редови и новата кабина. Чувал съм за около 20/25 произведени. Възможно е да е грешка на редактора,масовият модел е ГАЗ 53,или са разровили прашният архив.
  • 256 ОМВ

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Шел":

    Само че , нито могат да си добият петрола ,нито да си изработят горивата сами. До ден днешен е така.
  • 257 Бай Иван

    0 0 Отговор
    Истината е че: харчеха много, защото се крадеше много бензин...
    Като остане бензин - неоткраднат се изливаше в дъждарката или в полето, само и само да се докаже че...харчи много.
    Много се крадеше по комунизма....в пъти повече от сега...
  • 258 ХХХ

    0 0 Отговор

    До коментар #156 от "майстора":

    Толкова си и майстор