Тези камиони все още се срещат на територията на нашата страна, но допреди няколко години, присъствието им по нашите пътища беше още по-масово. Знаете ли обаче колко харчат най-популярните съветски камиони? Отговор на този въпрос ни дават руснаците от autoreview. Става дума за камионите ЗиЛ-130 и Газ-52.
Първият се произвежда от 1962 година и по заводски данни трябва да харчи 30 литра на 100 километра пробег в смесен режим. В реални условия обаче цифрите са съвсем други. При напълно изправна машина, руснаците от autoreview твърдят, че разходът 60/100, но по нашите ширини сме чували и за доста по-стряскащи цифри.
Газ-52, който се произвежда от 1964 година и се прави 29 години без изменения би следвало да харчи по паспортни данни само 20 литра на 100 километра, но и при тази машина реалността се разминава с данните на хартия. Руските журналисти обаче твърдят, че реалният разход на Газ-52 е доста по-нисък от този на ЗиЛ-130 - само 35 литра на 100.
Двигателят на Газ-ката е с обем 3 485 см3, а мощността му е 75 конски сили. Този на ЗиЛ-130 е доста по-голям. Той е с работен обем от 5 969 см3 и разполага с мощност от 150 конски сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иванушка
Коментиран от #3, #10, #12, #29, #120, #127, #140, #181, #190, #193, #213, #232
10:56 05.08.2019
2 Станислав Лем
Коментиран от #7, #8, #11, #16, #21, #61, #64, #84, #104, #116, #180, #188, #212, #227, #228, #229
10:56 05.08.2019
3 Шел
До коментар #1 от "Иванушка":
Ем, то при руснаците колкото има вода, толкова и петрол.Коментиран от #27, #256
10:57 05.08.2019
4 Голям Слон
10:58 05.08.2019
5 супер са
10:59 05.08.2019
6 Един
Коментиран от #17
11:01 05.08.2019
7 Познат на всички
До коментар #2 от "Станислав Лем":
За първи път ли чуваш??? Американските автомобили от 50те и 60те години с какво съотношение обем/мощност са? При камионите не всичко е конски сили, въртящият момент е по-важен! То в днешно време и мотор 1000сс е 180к.с., ама не дърпа 5 тона мясък нали... Разсъждавайте преди да коментирате или не коментирайте, когато сте пълни лаици!Коментиран от #13, #225
11:02 05.08.2019
8 Голям Слон
До коментар #2 от "Станислав Лем":
При камионите е различно. Там терминът "въртящ момент" и мощност имат някакъв смисъл. Не е като при субаруто :-)11:02 05.08.2019
9 гост
Коментиран от #48, #242
11:02 05.08.2019
10 гост
До коментар #1 от "Иванушка":
Искаше да кажеш боклуци без аналог , нали ?? И да ги изкопират като хората от американските им оригинали не могат !!Коментиран от #41
11:04 05.08.2019
11 Новобранец
До коментар #2 от "Станислав Лем":
Качи на субаруто 6 тона и го покарай да видиш как върви11:04 05.08.2019
12 дрът шафиор пенсия
До коментар #1 от "Иванушка":
Ха ха Важното е да вдигат пушилка а сметката за бензина се плащаше от всички11:05 05.08.2019
13 гост
До коментар #7 от "Познат на всички":
Да де , само дето американскте пикапи , дето са и луксозни коли , а не кошници като тия с 6000 кубика вадят по 450-500 коня и 6-7 000 оборота и пак си дърпат 5-6 тона товар и вътре са като луксозна лимузина , а не тия гробници !!! Да не говорим , че горят наполовина , че и по-малко !!!!Коментиран от #15, #18, #52, #54, #138, #196, #199, #211
11:08 05.08.2019
14 АМГ
Половината дърва за огрев които са на свободния пазар в момента са подвозени с ГАЗ, подвоза означава - да влезе колата вътре в гората да се натовари и да извози до временен склад.
До ден днешен на никой не му пука колко гори, щото вътре в гората правилата са други - важното е да излезеш и да си свършиш работата.
Разбирачите дето сигурно си нямат и представа на какъв принцип работи ДВГ, мога да им кажа да се *бат в ...
Коментиран от #33, #49, #55
11:10 05.08.2019
15 Голям Слон
До коментар #13 от "гост":
...да не говорим, че въобще нямаш понятие от разход на американска бангия. Астрото ми беше с два резервоара от по 40 галона. През ден бях да зареждам. Добре, че галонът, когато отидох беше 80 цента.Коментиран от #60, #125
11:14 05.08.2019
16 ФауВе
До коментар #2 от "Станислав Лем":
А теглителната му сила знаеш ли колко е? И тракторите Булгар бяха по 65кс, ама ще ти влачи джипа заедно с гаража.11:15 05.08.2019
17 антрашпиц
До коментар #6 от "Един":
Таман за туй си мислех.Какъв е проблема като има газови уретби?11:16 05.08.2019
18 ФауВе
До коментар #13 от "гост":
Ти говориш за късните големи мотори на американците. Ранните им в8 бяха по 7 литра и 85 коня.Коментиран от #31
11:17 05.08.2019
19 Вова
Коментиран от #216
11:18 05.08.2019
20 Кочияшите
11:18 05.08.2019
21 Гост
До коментар #2 от "Станислав Лем":
Животът на субаровия мотор е 10 пъти по-кратък от на тия машини. Те не си знаят километрите. Многомилионници са.Коментиран от #253
11:18 05.08.2019
22 оскар
Коментиран от #130, #176
11:21 05.08.2019
23 16-та република
11:22 05.08.2019
24 Къртев 🐓
Коментиран от #203
11:25 05.08.2019
25 filo
11:26 05.08.2019
26 Woldemars
11:28 05.08.2019
27 Jonathan
До коментар #3 от "Шел":
Да ама, акъл няма11:30 05.08.2019
28 анонимен
Коментиран от #39
11:36 05.08.2019
29 Безпроблемно ?!?!?!??
До коментар #1 от "Иванушка":
Безпроблемно и руска техника - това е като кокошка и висша математика ! Също като трезво мислещ русофилистик на кило водка ! Водоноската трескаше 80/100 и всеки ден се сменяше нещо по нея - пълен кенеф !Коментиран от #38
11:51 05.08.2019
30 Гостилничаря
11:58 05.08.2019
31 гост
До коментар #18 от "ФауВе":
Аха , значи си дойдохме на думата , че руските боклуци са си в 50-те години и даже и там не са !!!!! Щото тия двигатели са допълнително скопени за да горят бензин 76 (няма грешка) и керосин , не че има голяма разлика между двете !!! Което може да е предимство в миризливото блато Сибир , но навсякъде другаде е недостатък и то голям , откъдето и безумния разход !! И американските двигатели никога не са били по 85 коня , да не говорим , че отдаааавна са си в настоящия век , а не в "50-те" !!!!Коментиран от #36, #50, #239
12:02 05.08.2019
32 Алфа Ромео
12:08 05.08.2019
33 дървар
До коментар #14 от "АМГ":
Само с едно леко допълнение: на 90% им са сменени двигателите с мерцедесови дизелаци и дифовете от незнам къде .... абе щом кабината е на ЗИЛ значи е ЗИЛКоментиран от #46
12:17 05.08.2019
34 outlander
Коментиран от #37
12:19 05.08.2019
35 Пацо
Коментиран от #108, #245
12:20 05.08.2019
36 Random
До коментар #31 от "гост":
ХАХАХАХА, били в настоящия век, АХАХАХАХА... Та те са 1:1 със ЗИЛ-а - разпред. вал в блока. Единствено са с инжекцион и по-висока компресия за повече коне. Кадилак 75г от 8,2 мотор са изкарвали 190 коня, тръгнал тоя тука да мрънка как руснаците от 6л 1964 са изкарвали само 150 и то при положение че върви и на 76 бензин, а хамерския минимум 91. Вземи се скрий12:31 05.08.2019
37 Random
До коментар #34 от "outlander":
Някой кара ли те да влизаш в тоя сайт?12:31 05.08.2019
38 Random
До коментар #29 от "Безпроблемно ?!?!?!??":
На кофти майстор колата му е крива. Като сте калпави майстори не всеки ден, а всеки час ще сменяте части12:33 05.08.2019
39 Random
До коментар #28 от "анонимен":
Инженерните решения са си съвсем адекватни, само дето изработката е под всякаква критика. Хеле пък качеството на каквито и да е уплътнения и гарнитури.12:35 05.08.2019
40 Зрител
12:36 05.08.2019
41 Random
До коментар #10 от "гост":
Какви американски оригинали бе? Кое е изкопирано? Я покажи черно на бяло кое какво кога е изкопираноКоментиран от #51, #224
12:36 05.08.2019
42 Кеворк Яшхуян
Коментиран от #96
12:39 05.08.2019
43 Иван
12:59 05.08.2019
44 гост
Коментиран от #162
13:19 05.08.2019
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 ванката
До коментар #33 от "дървар":
явно наистина си дървар доста си неинформиран ти дори не си виждал и 2% от наличните въпросни машини но говориш какво били правели с 90% от тях ...13:20 05.08.2019
47 Дзвер
13:22 05.08.2019
48 ванката
До коментар #9 от "гост":
по-правилното сравнение със изгрева на слънцето е с това ти да не напишеш някоя глупост...и слънцето и твоите глупости са ежедневие!!!13:23 05.08.2019
49 Коко
До коментар #14 от "АМГ":
Не с ГаЗ а съм ЗиЛ 131 газката е слаба и е само с един задвижващ мост13:25 05.08.2019
50 333
До коментар #31 от "гост":
Щото нямат дизелови двигатели руснаците... Имали са още от времето на Т-34, когато американския Шърман е бил с бензинов, на който са му викали горящия гроб. Ronson като запалките и Tommycooker.Масовите бензинови двигатели в товарни автомобили в щатските леки камиони не са били по-мощни през 80-те, когато са били актуални тия модели. По-големите камиони и в русия си бяха дизели. Със сигурност не са били толкова икономични, колкото лидерите в класа, но те с петрола проблем нямат.
Много е хубаво да си говорим за автомобилната промишленост в Щатите и Русия. В момента европейските производители притежават голяма част от нея в Щатите. В Русия често произвеждат с двигатели от Европа, или в партньорство с европейски производители. Mack, Peterbilth, Freightliner мисля че всички имат сериозно европейско участие. Камаз май също. Бегачката им дето печели Париж - Дакар обикновено е с двигател Iveco.
Продължавай да сравняваш руснаци и американци, благодатна тема е :D. Всичките са жив зян. Крайслер го купи ФИАТ :D.
Коментиран от #68
13:35 05.08.2019
51 История
До коментар #41 от "Random":
Двигателя на Газката 4,2л е пълно копие на ДВГ на пикап Студебейкър от 1942г. Зила е на пикап Шевролет 5,5л. от 1943г. Студебейкърите са дадени като безвъзмездна помощ на съветите по време на войната от американците. Шевролетите обаче са докарани в СССР малко след края на войната. Това е оцеляла техника от САЩ изоставена на територията на източна Европа.Коментиран от #171, #187
13:36 05.08.2019
52 visitor
До коментар #13 от "гост":
За кои американски пикапи намекваш.... за съвремените или за тези от времето на Зиловете и Газките... да уточниш може ли?13:38 05.08.2019
53 История
13:38 05.08.2019
54 visitor
До коментар #13 от "гост":
За кои американски пикапи намекваш.... за съвремените или за тези от времето на Зиловете и Газките... да уточниш може ли?13:38 05.08.2019
55 Да да
До коментар #14 от "АМГ":
Като влезе тоя ЗИЛ,там където ходят ИФА и Вердао,ела ми звънни. Повечето ГАЗ-ки в движение са с Перкинс,дизел! Дори така докарват разхода на ТИР. Заводския разход го дават празни и по равното, с не повече от 60 км/ч. Икономия даваха с бормашината на жилото и 0 минати километри. Даже се краднеше бензин от тях. Оп,то през комунизма не се е крало, взимаше се икономия за домашно ползване!!! И сега милЙончева така прави - спести от командировки до Тамбукту и хоп 100 000 лв. приход. А Радев - честен,достоен мъж,спестил от цената на апартамента!!!13:41 05.08.2019
56 пиш ми яжката
Коментиран от #97
13:44 05.08.2019
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Бай Иван
14:09 05.08.2019
60 Митко
До коментар #15 от "Голям Слон":
Браво бе, ти си имал резервоари с вместимост 410л... тоест си харчил по 200л дневно. Най-обичам неразбирачи да пишат глупости. Ама никой не помни как зиловете и газките през 1000-2000км са в бокса за ремонт.Коментиран от #71, #73
14:10 05.08.2019
61 БАРО
До коментар #2 от "Станислав Лем":
А защо Субару да не би да е най-великото пред него предпочитам тройкаGTI14:12 05.08.2019
62 Бай Иван
14:13 05.08.2019
63 Бай Иван
Коментиран от #210
14:14 05.08.2019
64 Бай хой
До коментар #2 от "Станислав Лем":
Айнщайн напиши по точните данни на този двулитров двигател на Субару със 150 коня от 1964година. Също нещо и за въртящия момент и оборотите при които е наличен. При мен са работили доста самосвали и разхода си беше между 30 и 40 на сто при смесено каране асвалт/макадамия. Хитруляците сигурно са пробвали само на черен път и пълно пълно.Коментиран от #66, #67
14:16 05.08.2019
65 БАРО
До коментар #57 от "Телевизора на Елвис":
Ами някой тъпанар трябва да се направи на умен а машинките си бяха много добри за нашето разгръщане на живота преди 30 години шофьорите си ги изкупиха със страшен кеф от дъбовете и бяха много щастливи Защо всички дрънкат глупости без да знаят14:16 05.08.2019
66 Бай хой
До коментар #64 от "Бай хой":
Опа макадам - от Джон МакАдам. Да еа и тъпия хандроидски редактор да еа.14:18 05.08.2019
67 БАРО
До коментар #64 от "Бай хой":
Въртящия момент на субаруто е Доста и се доближава до камион Само дето сравнението на колегата е много тъпо пораснала пилци проебааа квачки ама бащите са по-добриКоментиран от #70
14:23 05.08.2019
68 Бай хой
До коментар #50 от "333":
Те и сейчас танковете консервните кутии абрамси са с бензинови двигатели и детето минат опожаряват кукуруза.Коментиран от #124, #154
14:25 05.08.2019
69 Бай Иван
14:25 05.08.2019
70 Бай хой
До коментар #67 от "БАРО":
Бръкааааш много. Японките са със смешен въртящ момент и то при големи обороти. Така двигателчетата им са не натоварени и съответно не се повреждат често но за сметка на работата. Въпроса ми бе за годината на производство.Коментиран от #72, #74
14:28 05.08.2019
71 БАРО
До коментар #60 от "Митко":
Ти като не знаеш Един галон колко литра е Защо се обаждаш или пък си неграмотен и не можеш да смяташ14:29 05.08.2019
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Голям Слон
До коментар #60 от "Митко":
80 галона са по-малко от 320 литра гориво. За два дена в Хюстън изхарчвах почти всичко. Разходът беше около 38-40 на 100. Говорим за 4,3 двигател, шестак. DAF с 460 коня и 17 тона товар дава среден разход 27-29 литра.Коментиран от #75
14:31 05.08.2019
74 БАРО
До коментар #70 от "Бай хой":
Извинявай колега коментара ми по-горе не беше насочен към теб А към този на когото ти отговаряш оня втория със субаруто нещо не се разбрахме14:35 05.08.2019
75 БАРО
До коментар #73 от "Голям Слон":
80г Луна са точно 250 литра В Google има преобразуване на мерни единици ПогледниКоментиран от #80
14:36 05.08.2019
76 БАРО
14:37 05.08.2019
77 Маталафофоро
14:41 05.08.2019
78 Бай Ганьо
Коментиран от #102
14:42 05.08.2019
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Голям Слон
До коментар #75 от "БАРО":
Гугъл ли да питам или своята глава? Аз и без Гугъл знам, че галоните са два - британски и американски. Американският е 3.8 литра. Явно според гугъл 80 галона х 3.8 литра дават 250... Ужас. Смятайте, бе, хора, не се излагайте. И преди да се направите на знаещи, знайте, има по-знаещи от вас. 304 литра са тези 80 галона. До резерва почти никога не съм стигал, но около нулата - без проблем. При разход в града около 5 мили на галон... Вече усещам колко много те обърках. Току виж гугъл няма отговор на задачата..15:01 05.08.2019
81 Пичага
15:10 05.08.2019
82 Random
До коментар #79 от "бай Кольо":
ГАЗ-52 — советский и российский среднетоннажный грузовой автомобиль грузоподъёмностью 2,5 т.15:13 05.08.2019
83 Бай хой
До коментар #72 от "БАРО":
спецификацииSubaru Forester Кросоувър 1998, 1999, 2000, 2001, 2002От какъв тип е каросерията? Кросоувър, 5 врати, 5 места
Колко е разходът на гориво? 9.1 л/100 км
25.85 US mpg
31.04 UK mpg
Колко бърза е колата? 178 км/ч
10.7 сек 0-100 км/ч
10.2 сек 0-60 mph
Каква е мощността на двигателя? 125 кс, 184 Нм
135.71 lb.-ft.
Какъв е обема на двигателя? 2.0 л
1994 см3
121.68 cu. in.
Колко цилиндъра има моторът? 4, Боксер
Какво е задвижването? Пълно (4x4)
Каква е дължината на превозното средство? 4460 мм
175.59 in.
Колко широка е колата? 1735 мм
68.31 in.
Колко тежи автомобилът? 1440 кг
3174.66 lbs.
Каква е максималната допустима маса? 1875 кг
4133.67 lbs.
Какъв е обемът на багажника? 406 - 1525 л
299.45 - 1124.78 lb.-ft.
Колко предавки има кутията? 5
Subaru Forester I 2.0 (125 Hp) | Технически характеристики, Разход на гориво, Размери: https://www.auto-data.net/bg/subaru-forester-i-2.0-125hp-16221
Коментиран от #88
15:23 05.08.2019
84 Голям Слон
До коментар #2 от "Станислав Лем":
Я, този форумен бисер съм го пропуснал. Нещо не се сещам кой точно Форестър е 150 коня, но няма значение. По-интересното е, че 170 коньовата версия на един от по-старите модели е 240 нютонметра. От по-новите модификации със 158 коня - 186 нютон метра. До 2.300 нютонметра при около 1400 оборота... Абе, нещо днес ви е огряло силно слънцето. Приказвате ми тук някакви фантасмагории относно галони и торг..Коментиран от #86
15:26 05.08.2019
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 vasik atanasova
там е истината
преминаване от висока на по ниска предавка с двойно амбиране
и подаване на междина газ за изравняване на зъбните колела
благодарен съм на моя инструктор КИРОВ че ме прие и ме научи
15:41 05.08.2019
88 Бай хой
До коментар #83 от "Бай хой":
Горивен двигател Ауди Q3 2,0 tfsiЗадвижваща система Двигател с вътрешно горене
Обем на двигателя 1984 см.3
Емисии CO2 179 гр./км.
Мощност 211 кс. / 155 kW
-при обороти 5000
Въртящ момент 300 Nm
-при обороти 1800
Турбо Да, с интеркулер
Горивна система Директно впръскване
Разпределителен вал dohc
Бр. цилиндри 4, Редови
Клапани на цилиндър 4
Бутала ширина 82.5 мм.
Бутала ход 92.8 мм.
Компресия 9.6
Катализатор Да та разликата е очевадна. Най интересното е че скромния въртящ момент на Субару то се достига при по високи обороти. Двигател на косачка. Би трябвало да е вечен.
Коментиран от #90
15:43 05.08.2019
89 Серго
15:52 05.08.2019
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 ПРЪЧА
16:01 05.08.2019
94 Парашурама
Коментиран от #109
16:08 05.08.2019
95 Д-р Бръкнипутев
Коментиран от #250
16:11 05.08.2019
96 Алфа Ромео
До коментар #42 от "Кеворк Яшхуян":
Вярно и аз малко се позамислих, доколкото помня нямаше ГАЗ-ки тук 75 коня, бяха 4000 кубика и мисля 125 коня.Коментиран от #163, #255
16:12 05.08.2019
97 Глупостта лимит няма
До коментар #56 от "пиш ми яжката":
Значи щото било лошо поради липса на хубаво, трябвало да го обичаме и харесваме?16:14 05.08.2019
98 смешни бушмени
16:15 05.08.2019
99 Парашурама
Коментиран от #103, #113
16:17 05.08.2019
100 Бензинджия
16:17 05.08.2019
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Алфа Ромео
До коментар #78 от "Бай Ганьо":
Звяр си е, но отстъпва доста пред дизелов Урал, ей тва вече е истински танк.16:18 05.08.2019
103 БАРО
До коментар #99 от "Парашурама":
Само за ваната не си прав Купиха си лиценз А иначе има още много16:26 05.08.2019
104 Кутригур
До коментар #2 от "Станислав Лем":
Тъпанар! Когато на смотаното ти СубЛайнаро Сфинкстер натовариш 3,5 кубика течен бетон клас 25, и го транспортираш поне на 10 км. И така поне 1 година работа, тогава пръцкай всезнаещ. На коя предавка тръгва ЗиЛ-бе всезнайко? 3,5 м3 бетон тежат цели 8,75 тона. Сега си представи твоето СубЛайнаро под този тонаж... :-)16:27 05.08.2019
105 degan
Коментиран от #206
16:31 05.08.2019
106 духачи червени
До коментар #101 от "соросоид дебил":
Смотльо ти работил ли си с руски камион да ги пишеш тези глупости ве тъпанар На мен живота ми мина на тези таратайки Като ти напълнят коша да обърне ресорите ще ти гори 30 на путкин денКоментиран от #110, #112
16:34 05.08.2019
107 Алфа Ромео
Коментиран от #111, #123, #151
16:34 05.08.2019
108 Пончо
До коментар #35 от "Пацо":
Пацо то може да са то напълнили бензин не заради коняка, а щото си им пуснал....16:42 05.08.2019
109 Random
До коментар #94 от "Парашурама":
Глупости на търкалета. Нищо не е копирано освен външен вид.16:44 05.08.2019
110 Кутригур
До коментар #106 от "духачи червени":
Парашурама, ти си "бибиткал" на двама? СССР получава като малка компенсация дървената немска техника, като победител. А днес САЩ и Китай използват двигателите РД-180 и РД-181 за космическите си кораби.През 1993 до 1998 Русия продава цели 130 броя двигатели на САЩ. от които 93 ползвани по един път. До 2018 вече Русия, доставят 113 двигателя РД-130 за Atlas-5 и 17 двигателя РД-181 за Antares... Знаеш ли ка се произвежда това и че 100 000 опела 2018 модел струват 15 двигателя РД... За космически технологии даже няма да ти обяснявам, защото на 23-12-2018 Илън Мъск каза в своя туитър: Срамно е, че Боинг и Локхийд Мартин използват руският двигател РД за своите Атлас и Антарес, въпреки че конструкцията на този двигател е великолепна! Сега си кудкудяка за опели, москвипи, лади, мерцедес и високи технологии... :-)
Коментиран от #114, #143
16:45 05.08.2019
111 червени чакали
До коментар #107 от "Алфа Ромео":
И като ги имаше тези заводи какво хвана на Правешкия циганин шлифераКоментиран от #122
16:46 05.08.2019
112 соросоид дебил
До коментар #106 от "духачи червени":
аа верно ли бре, че когато камиона е натоварен харчи повече? аз как не съм знаел до сега..Знам че ги товареха двойно повече на това което им даваха че могат да носят и ако се карат дърва по планински път наистина може зила да стигне 60 на 100, а газката 40 на 100, но това не значи че по толкова харчи идиотино! ако зила го караш натоварен до горе с дърва по баири само на втора и трета наистина може да ти харчи 100 на 100.Коментиран от #115
16:48 05.08.2019
113 Random
До коментар #99 от "Парашурама":
1. Взет като репарации, нищо откраднато няма.2. От 124 остава само формата, по-дебели ламарини, съвсем друг двигател, подсилено окачване и др.
3. ЗаЗ съвсем нищо общо няма с нсу, нито двигател, нито скорости, нито окачване, само външния вид е подобен. В
4. ЗиС - да, Сталин е поръчал да му изкопират, ама не е 1:1
5. Чайката пак само външен вид.
6. Победа пък съвсем нищо общо с други модели няма
Коментиран от #139
16:49 05.08.2019
114 червени чакали
До коментар #110 от "Кутригур":
Голяма работа сте затова ще чакате и молите пожара в Сибир Шаманите и Врачките да ви го изгасят16:51 05.08.2019
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Ако баба ти беше мъжка
До коментар #2 от "Станислав Лем":
Преструваше се на много прост. Правиш сравнения недопустими.Не е възможно да си широк и дълъг профан.Достатъчно е да си примерен профан.При теб се получава.16:56 05.08.2019
117 Жоро
Коментиран от #129
16:57 05.08.2019
118 Ivan
130 си гори 35-40л на 100
16:58 05.08.2019
119 Танкист
Коментиран от #148
16:59 05.08.2019
120 Димчо Несторов
До коментар #1 от "Иванушка":
Ти да не си Иванушка Глупака . Никой не го интересувало колко харчат . Ти забравили купоните за бензин и когато ни даваха по 20литра на месец .Бензинът купувахме по 1.20лв , а на черно вървеше до 2лв за литър . Знаеш ли колко е това сега след толкова години. и понеже никой не се интересувал затова фалирахме няколко пъти и се чудехме от къде да си доставим елементарни продукти.16:59 05.08.2019
121 Усмивката
17:01 05.08.2019
122 Алфа Ромео
До коментар #111 от "червени чакали":
Не съм членувал никога в партия и не ми дреме за никоя, не съм гласувал никога за БСП, СДС или ГЕРБ, БСП са червени комунисти другите са сини комунисти, като цяло са едни и същи б...уци. Просто съм реалист, имаше и тогава много несправидливости но някои неща не трябваше да се разрушават и съсипват, но както и де, така е трябвало да стане...17:05 05.08.2019
123 Инженер Стрезов
До коментар #107 от "Алфа Ромео":
Както казват руснаците ,няма по-голям боклук от Отечествения.17:07 05.08.2019
124 ТАС
До коментар #68 от "Бай хой":
Танковете Айбрамс са с газотурбинни (вид реактивни) двигатели и са на керосин. Те затова ракетите с топлинно насочване се влюбват в соплото (ауспуха) на двигателя му.Коментиран от #126
17:10 05.08.2019
125 Biter
До коментар #15 от "Голям Слон":
Шевролет Астро 91 - това имах:)17:25 05.08.2019
126 Жоро
До коментар #124 от "ТАС":
Само където няма унищожен Ейбрамс в битка,нито от танк,нито от ракета...Коментиран от #185
17:29 05.08.2019
127 Имах Газ53 и разхода и беше 25на100 газ
До коментар #1 от "Иванушка":
Имах Газ 53 и разхода на газ беше 25 на 10017:33 05.08.2019
128 Ивайло
Коментиран от #146
17:35 05.08.2019
129 Жоро
До коментар #117 от "Жоро":
Такава ви е била газката или шофера17:38 05.08.2019
130 Карал си на
До коментар #22 от "оскар":
дядо си бастуна на конче вихрогонче. Пишеш простотии не отговарящи на истината и си мислиш,че ядем доматите с колците и калта палячо.17:55 05.08.2019
131 Грешка имате
17:56 05.08.2019
132 Парашурама
17:59 05.08.2019
133 Баба Яга
18:00 05.08.2019
134 АНАЛИЗАТОР
18:00 05.08.2019
135 ЗиС пият ,
18:06 05.08.2019
136 Дааа, а Жук-ът?
18:09 05.08.2019
137 Герой
18:12 05.08.2019
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 Парашурама
До коментар #113 от "Random":
1. Победителите не ги съдят... Денят М е 6.юли 1941...датата за нападение над свободния свят съгласно постулатите на световната пролетарска революция... Ноооо... 2 седмици преди един Човек се противопоставя на разпространението на болшевишката чума... Загуби, жертвайки се... Така че Кадетът не е компенсация, а зловещо грабене... И не само автомобили... Съветската система е мъртво родена и си е на командно дишане от време оно. А за ракетните двигатели--Американос /или една малка част / са отлични бизнесмени... По изгодно е да купят, отколкото да произведат... А между другото част от индустриалното сърце на Русия е в Татаристан... Напр. ТУ и Су... И т. Н.Коментиран от #166
18:19 05.08.2019
140 Геро
До коментар #1 от "Иванушка":
Има ли някой толкова луд, да прави аналог на тези??Ще излезе че тези са кофти интерпретация на някой западен модел.
Сега вече се гледа разхода. Да не би да има руски модели, отговарящи на екологични норми??
18:23 05.08.2019
141 ДОН
18:26 05.08.2019
142 Източна Македония
18:31 05.08.2019
143 Парашурама
До коментар #110 от "Кутригур":
Нищо срамно нема... Бизнесът си е бизнес... Бльядд не разбират от това... Други им са бизнесмените... Които помпат ресурсите им още от 1934та. И не могат да се учат... Такава им е природата... Елитът им не е руски... Напр. Почти всеки се заблуждава, че девойките и жените им до фаза отлежала мискет са елитни... Номер... Да, но ще уточня... Само потомките на кимерийската, болг-арийската и впоследствие куманската раса са на 1 ниво... А иначе за краварката Дуся си чувал... Еее това е маде ин ссср.. За друго да не се ьахващат18:41 05.08.2019
144 Иван
18:41 05.08.2019
145 Нека бъдем позитивни
18:56 05.08.2019
146 GODORO
До коментар #128 от "Ивайло":
Сталин си е Сталин,но златният резерв на СССР отива в САЩ,така,че нищо не е безплатно,даже и реактивните двигатели на първите МиГ-ове са английски,но не и подарени.За автомобилите-Русия има производство на автомобили преди революцията.18:58 05.08.2019
147 Парашурама
19:28 05.08.2019
148 Алфа Ромео
До коментар #119 от "Танкист":
Какво искаш да кажеш с това най-ме кефеха спирачките, не държаха или напротив!?Коментиран от #153, #165
19:43 05.08.2019
149 Некой си 1
Коментиран от #161
19:48 05.08.2019
150 Дориан Попа
19:53 05.08.2019
151 Този коментар е премахнат от модератор.
152 Офицер
20:03 05.08.2019
153 гост
До коментар #148 от "Алфа Ромео":
Държаха много яко .Освен това, Зил-ът го свалих чисто нов от вагона, на гара Сливен.20:03 05.08.2019
154 Греда
До коментар #68 от "Бай хой":
Те са със газотурбинен двигател,тоест керосин20:14 05.08.2019
155 Тиквар
20:17 05.08.2019
156 майстора
Коментиран от #258
20:18 05.08.2019
157 Русонефил
20:20 05.08.2019
158 Кошава
20:20 05.08.2019
159 ПЕНКО
20:21 05.08.2019
160 Боко мъд.то
20:25 05.08.2019
161 Тиквар
До коментар #149 от "Некой си 1":
Прав си. Да се огледаме в тубата. Има цял сериал за това.20:27 05.08.2019
162 фики
До коментар #44 от "гост":
ААА - 50 л .значи в Москвича 20 л -и 30 л в ЗИЛА ТА 50 -Ей човече и ние сме участвали в оня цирк.-Аз с една ГАЗКА - ДВЕ ЛАДИ потроших от каране с разни каки .20:38 05.08.2019
163 ФИКИ
До коментар #96 от "Алфа Ромео":
ГАЗ-бЕНЗин -140 К.С-ДИЗЕЛ С ТУРБО-90 -К.С-БЕЗ ТУРБО -ОКОЛО- 55 К.С20:52 05.08.2019
164 сдс
20:59 05.08.2019
165 фики
До коментар #148 от "Алфа Ромео":
Ако немаш усет. непипай спирачките на ЗИЛА- ЩОТ ША ИЗЛЕТИШ през предното стъкло .21:01 05.08.2019
166 Ами
До коментар #139 от "Парашурама":
Заеби не разбират езика племе са. Иначе по дискавъри казаха създават се 2 супер сили като остава 1на САЩ в опит да я спасят защото. Виждаш ли някой комплексар там прави луди работи. Няма проблем някакъв да си вози задника с разход 50 на сто хеми до работа 😁. Ама други защо не са екологични бре.21:01 05.08.2019
167 Повръщащия
Сегашната ми кола от 4 литров мотор вади 350 коня. Без турбина.
А пияниците от почти 6 литров мотор 150.
Коментиран от #172
21:02 05.08.2019
168 ГОРСКИ
Коментиран от #184
21:09 05.08.2019
169 Мимо
21:11 05.08.2019
170 Bate Baro
21:32 05.08.2019
171 Борислав Младенов
До коментар #51 от "История":
Много точно казано, с изключение на : "безвъзмездна помощ".риканските ленд-лийз доставки се оценяват на около 11 млрд. долара и на възстановяване подлежи само оцелялата във войната техника. Преговорите колко трябва да върне СССР започват веднага след войната, като през 1951г. Вашингтон приема сумата да е 800 милиона долара, но Москва е готова на не повече от 300 милиона. Споразумение е постигнато чак през 1972г. и според него до 2001г. СССР трябва да изплати 722 млн. долара. До юли 1973г. са направени три плащания за общо 48 млн. долара, след което преводите спират. През 1990г. разговорите се подновяват и има споразумение за нов краен срок - 2030г., а сумата е 674 млн. долара. След разпадането на СССР основната част от задълженията се поемат от Русия и към 2003г. са в размер на около 100 милиона долара.
В крайна сметка Москва връща 722 млн. долара, или около 7% от оригиналната сума. Но когато се вземе предвид обезценяването на долара спрямо 1945г., през 1990г. то е 7.7 пъти. Иначе казано на американците са върнати малко над 1%.
Коментиран от #177
21:38 05.08.2019
172 Този коментар е премахнат от модератор.
173 ДО ПИСАТЕЛЯ НА СТАТИЯТА
Коментиран от #251
22:15 05.08.2019
174 анова
22:15 05.08.2019
175 Този коментар е премахнат от модератор.
176 СЪС СИГУРНОСТ МЕЖДУ ТЕБ И ЗИЛА
До коментар #22 от "оскар":
БОКЛУКА НЕ Е ЗИЛА...ЯВНО ТИ Е ЛЮБИМА ДУМА И ЧЕСТО Я ИЗПОЛЗВАШ..НЕ СИ КАРАЛ САМО ТИ ЗИЛ...АКО ВЪОБЩЕ СИ КАРАЛ НЕЩО..22:22 05.08.2019
177 Бачо Киро
До коментар #171 от "Борислав Младенов":
Аре още един разбирач... Те хората го написали, ма нашия си дрънка... Само HMS Edinburgh е носел 5.5 тона злато през 1942. Русия е плащала в злато и природни богатства, за разлика от останалите, на които са им изчистили дълговете безвъзмездно. Още преди войната на САЩ почват да им пращат ресурси, около 20% от всичко което са пратили въобще... Май си копвал само каквото ти изнася от статийката, а? Англия плаща техния дълг след Русия примерно, а сметката е била надута отвсякъде... Четеш статиите като дявол Евангелието...22:22 05.08.2019
178 Човек
22:26 05.08.2019
179 Инж Илич
22:26 05.08.2019
180 На брат пит брат му
До коментар #2 от "Станислав Лем":
Нищо не ти е ясно пък се обаждаш-подготви се първо...а и 2 литра субару е 116 к.с до 97г после 122 к.с за пластмасовите колектори и 125 к.с за алуминиевите до 2003г след това за 136 к.с а единствено дизела е 147 к.с но тук не говорят за дизел...имаш ли си на представата къде е разликата между ГАЗ 52 и ГАЗ 53? да не те мъча много -52 е 6 цилиндъра от газ 51 /молотовка/ а 53 е 8 цилиндъра 120 к.с само кабината е еднаква...пък ако не си карал ГАЗ или ЗИЛ значи нищо не знаеш22:27 05.08.2019
181 Този коментар е премахнат от модератор.
182 селянин 1
22:49 05.08.2019
183 Чакаленко
Прегледай моля те още виднъж снимката и цифрите за Зила.
Некаа бъдем по-коректни...
Със здраве....:)))
22:55 05.08.2019
184 Мао Цзъ Дун
До коментар #168 от "ГОРСКИ":
Браво Горски , след кат си изплувал с ГАЗ и ЗИЛ , вземи да режеш вестници като ходиш по голяма нужда , за да не вземеш да фалираш като си купиш хубава тоалетна хартия. Бушмен.Коментиран от #209
22:59 05.08.2019
185 Знаещ
До коментар #126 от "Жоро":
Питай хулите в Йемен - те ще ти обяснят за саудитските абрамси23:01 05.08.2019
186 Стоян Гергов
23:01 05.08.2019
187 Руснак
До коментар #51 от "История":
а От къде е взаимстван студБейкъра бе сливо разпардяна КАТо си толко знаеща23:07 05.08.2019
188 Климбо
До коментар #2 от "Станислав Лем":
Това умирисано Субару, което само малоумни,,велики разбиратели" купуват ще върши ли работа, като ЗИЛ ?23:09 05.08.2019
189 сноу
23:09 05.08.2019
190 Някой
До коментар #1 от "Иванушка":
То затова комунизма не стигна до никъде защото на никои не му пукаше23:09 05.08.2019
191 емо
23:11 05.08.2019
192 Войводата от Чавдар
23:12 05.08.2019
193 Когато
До коментар #1 от "Иванушка":
В казармата зила който карах му даваха 24/100 А реално гореше 28...23:17 05.08.2019
194 333
OM936 на Мерцедес, съвсем актуален двигател от това десетилетие е 7.7л и няма 180kW, което няма 32кс литрова мощност.
Малките евтини камиони от това време не бяха кой знае колко по-луксозни, дори и тия от запада.
След 90-та са имали избор в Русия дали да купуват техните стари, или значително по-скъпите и по-добри камиони. А щом има кой да ги купува, има кой да ги произвежда.
Камионите в тия класове са за къси дистанции, по-големите са със съвсем различно оборудване, както чисто техническо, така и откъм грижа за водача. Дори и руските. Май имат някакви влекачи. Хората си произвеждат машини, съобразени със спецификите на пазара им и външните им пазари. Карал съм архаичния Зил 157 в казармата, вдигах 100км/ч с него и не гореше 100л/100км, каквито вицове имаше. И 131 съм карал, гореше около 60/100 с над тон установка върху него постоянно, ама това е камион с 3 моста, два от които двигателни постоянно. Та това как Зил 130 горял 60/100 е малко в сферата на вицове.
23:20 05.08.2019
195 Цигани
Пиши по добре за ВАГ/групите
По интересно ми е,колко е яко и здраво ауди-бате
23:33 05.08.2019
196 Този коментар е премахнат от модератор.
197 На брат пит брат му
До коментар #196 от "Кое вадят бе палячо?":
От къде да знае,по-лесно е да плямпа и току виж и самолет подкарал...23:41 05.08.2019
198 Инж Илич
23:45 05.08.2019
199 Хайл
До коментар #13 от "гост":
Колко пикапа си карал отворко или на картинка само си ги виждал? Знаеш ли че газка съм товарел по 8 тона и върви-огъва ресорите и дърпа а е 120 коня,чул не дочул само мозък ръсишКоментиран от #200, #201
23:45 05.08.2019
200 Злобко
До коментар #199 от "Хайл":
Тоя гост е наистина много тъпо парче.23:57 05.08.2019
201 анова
До коментар #199 от "Хайл":
РЕКОРДА МИ Е 9ТОНА НА КЪСО РАЗТОЯНИЕ СТРАХОТЕН КАМИОН00:03 06.08.2019
202 РККА
01:39 06.08.2019
203 Az бе аз
До коментар #24 от "Къртев 🐓":
38/100 беше за 130 с брезент нормата,с надбавките 42,501:45 06.08.2019
204 стоян георгиев
02:32 06.08.2019
205 Париж-кептаун , спечелено от камаз!
До кока ще глвдат и цъкат с език?
Тия западни инженери толкова ли са некадърни да слобят нещо като руския камаз?
Коментиран от #207, #221
02:33 06.08.2019
206 Станчо
До коментар #105 от "degan":
Няма 5.802:52 06.08.2019
207 Инж Илич
До коментар #205 от "Париж-кептаун , спечелено от камаз!":
Ами да излязат на магистралата където се карат камионите да се състезават да ги видим колко струват бракмите им с бракмиКоментиран от #222
06:04 06.08.2019
208 Човека
Така че предполагам 35/100 км да харчи 130
06:38 06.08.2019
209 ГОРСКИ
До коментар #184 от "Мао Цзъ Дун":
Не .трия се с шума за по ефтино .А ти си баровец.с ЕМЕКА.07:08 06.08.2019
210 Камион-манияка
До коментар #63 от "Бай Иван":
Краз 255💪07:50 06.08.2019
211 Къде е курск ?????
До коментар #13 от "гост":
руски боклуци08:16 06.08.2019
212 Дизела
До коментар #2 от "Станислав Лем":
Не забравяй все пак че Зил е проектиран и изготвен през 60-те години,което за времето си е било нормален разход за камион от този ранк.08:26 06.08.2019
213 Димитърдд
До коментар #1 от "Иванушка":
Тези боклуци са доказателство, че които се хванал с руснаците хаир не е видял.Коментиран от #215, #217
08:31 06.08.2019
214 гощо
09:25 06.08.2019
215 Този коментар е премахнат от модератор.
216 Патриот,но не от обединените патриоти
До коментар #19 от "Вова":
Кой какво е писал,първо провери,и тогава пиши.Дори и на газ,тези автомобили не харчат това,което пишете.Реалните разход8 за ГАЗ са 20-25л,а за ЗИЛ 30-35л,в зависимост от годините и експлоатацията им.Всеки случай американските дранголници от 50- 60 години,които все още се търкалят из Куба,и други латино страни,харчат повече от ЗИЛА.Коментиран от #237
09:41 06.08.2019
217 Гошо Тъпото
До коментар #213 от "Димитърдд":
Напиши в тубата бездарожие и гледай ? Да виждаш някъде западна техника ? НЯМА ! Няма и да има , защото не издържа !Само за пример :https://www.youtube.com/watch?v=GMfXi-kaGM0
09:46 06.08.2019
218 нафто
09:46 06.08.2019
219 руски каруци
Шапкара, като дава газ се виждаше, как спада нивото на бензина, ако е пълен резервоара до края на тръбата.
10:10 06.08.2019
220 Този коментар е премахнат от модератор.
221 Чичо АДИ
До коментар #205 от "Париж-кептаун , спечелено от камаз!":
Спечелено от Камаз а прочел ли си да видиш какво точно е останало от камаза , като гледам Камазите и зиловете са масово по пътищата на Европа ,СССР боклуци дори и Катюшите са дошли в БГ на Студебейкъри !! А не ме разсмивайте със Съветските недоразумения !! Като ролкова ахкате по тях купете си руска пералня и телевизор ,кола и компютър най-вече телефон !!10:27 06.08.2019
222 БАРО
До коментар #207 от "Инж Илич":
Карал съм ги и двете без проблем вдигаха 100 на равно задминаваме газ-ка когато аз съм карал със 110 Може би беше леко нанадолно но не мога да го забравя когато се обърнах и през прозореца видях калника на каската се шашнах сега са пълни боклуци но 90-та година ми бяха мечта10:38 06.08.2019
223 БАРО
10:42 06.08.2019
224 не случаен
До коментар #41 от "Random":
Какво все да ти показват и доказват бе,нищознайко?!Не си бил дори замислен като сме ги карали...Сега в чичо ти Гугъл всичко се намира.А почини малко с некомпетентните си писаници...11:36 06.08.2019
225 коко
До коментар #7 от "Познат на всички":
Само да ви свтна, че Газката, както и Чайката са с американски мотори от Кадилак, дарени от научно техническата подкрепа на САЩ към СССР по време на ВСВ. Естествено няма как мурзилките да измислят нещо сами и си ползват двигател от 40те години за масов, просто защото е хубав и здрав.Коментиран от #241
14:34 06.08.2019
226 Кракра
15:14 06.08.2019
227 Ujas
До коментар #2 от "Станислав Лем":
Bate ne govori kato ne razbirash parvo tuka moshtnosta ne e factor a teglitelnata sila i vtoro tova sa mashini ot predi 50 godini togava amerikancite ot 7.0 vadeha po 140 konq stegni se malko 8 stiga pisa gluposti15:26 06.08.2019
228 Кьосев
До коментар #2 от "Станислав Лем":
Гледам много разбираш от съотношения!Натовари го това Субару с 6 кубика дърва да те видя!15:49 06.08.2019
229 Светльо
До коментар #2 от "Станислав Лем":
Сравняваш спорна кола с работен самосвал.Работната машина няма нужда от коне а от нисък въртящ момент който при бензиновия двигател се постига по друг начин.
15:58 06.08.2019
230 Путкин
Коментиран от #234, #235
16:16 06.08.2019
231 Краз
16:23 06.08.2019
232 Този коментар е премахнат от модератор.
233 Мирко
18:00 06.08.2019
234 БАРО
До коментар #230 от "Путкин":
Абе аматьор всеки камион празен и без гуми зимата боклук що дрънкаш Като не разбираш18:04 06.08.2019
235 БАРО
До коментар #230 от "Путкин":
Като толкова много знаеш Я кажи каква е била формата на първото колело18:08 06.08.2019
236 Г-н Никой
18:34 06.08.2019
237 В.Георгиев
До коментар #216 от "Патриот,но не от обединените патриоти":
Точно колега!През90 бях шеф на транспорт някъде!Нормата на Газ53 беше 24литра,а ма Зил 130-32 литра като при зимни условия се завишаваше с 2процента!Горивото беше б-н А86 октана!Всезнайковци да не ми правят съпоставки с пикапи,със дизели,ракети,някои намесиха даже и "Курск" защото стават смешни.Хубави,лоши с тях се построиха много неща в България!18:42 06.08.2019
238 В.Георгиев
18:43 06.08.2019
239 Гад
До коментар #31 от "гост":
Мозъкът ти явно гори олио от мекичарниците19:38 06.08.2019
240 Краз дизел
21:14 06.08.2019
241 Иван
До коментар #225 от "коко":
Нито Газ 53 е с двигател на Кадилак, нито Газ 13 Чайка. Газ 53 е с копие на Студебейкър, като руснаците са до работили ДВГ за техния бензин и кубатурата му е намалена от 4,3 на 4,2. Ангренажната верига е заменена от зъбчатки. Махнат е четирикамрния карбуратор и е хакнат двукамерен. Едва по-късните модели са с 4,3 с верига, но пак с допотопния К126Б, К131 и К135. Чайката е копие или смесица между два модела на Пакард от 1956г. Седана Патрициан и кабриото Карибиан. ДВГ е изкопирано от Пакарда и е кръстен ЗМЗ 13 5,5л 195 коня. Карба е пак умрел К113 на ранните версии и К114 на по-късните. Разхода на гориво е в диапазона 15 - 25л/100. Не е някаква бегачка, но сравнена с останалите съветски кенефи от ония години, си е самолет. От къде го го измисли тоя Кадилак незнам.22:02 06.08.2019
242 Пешо
До коментар #9 от "гост":
Ми всъщност не изгрява - Земята се върто :)00:22 07.08.2019
243 Хаааах
01:31 07.08.2019
244 хаха
10:39 07.08.2019
245 Едно време
До коментар #35 от "Пацо":
При комунистическия режим на Елцин ли е било , сега е различно няма нищо общо с тогава !10:39 07.08.2019
246 Дападжия
12:30 07.08.2019
247 Ивайло
16:35 07.08.2019
248 Ивайло
16:36 07.08.2019
249 Атанас
23:43 07.08.2019
250 Косьо
До коментар #95 от "Д-р Бръкнипутев":
...и менгеме!!!17:44 08.08.2019
251 Guest
До коментар #173 от "ДО ПИСАТЕЛЯ НА СТАТИЯТА":
Има Газ 52, но в България не е внасян. Той е преходен модел между 51 и 53 и външно е като 53, но с двигател от 51 - 6 цилиндров редови със стоящи клапани, нискооборотен като дизелов.22:03 08.08.2019
252 Балъци
15:26 10.08.2019
253 Ебаси госта
До коментар #21 от "Гост":
Какви многомилионници бе, ти не си добре. Като не ги виждал на живо, по добре не се обаждай, че си смешен.22:34 10.08.2019
254 slavi
18:45 10.11.2019
255 Тореро
До коментар #96 от "Алфа Ромео":
ГАЗ 52 е много рядък модел,стария мотор със седящи клапани 6 цилиндров редови и новата кабина. Чувал съм за около 20/25 произведени. Възможно е да е грешка на редактора,масовият модел е ГАЗ 53,или са разровили прашният архив.09:02 04.02.2020
256 ОМВ
До коментар #3 от "Шел":
Само че , нито могат да си добият петрола ,нито да си изработят горивата сами. До ден днешен е така.16:58 26.04.2020
257 Бай Иван
Като остане бензин - неоткраднат се изливаше в дъждарката или в полето, само и само да се докаже че...харчи много.
Много се крадеше по комунизма....в пъти повече от сега...
09:51 06.05.2020
258 ХХХ
До коментар #156 от "майстора":
Толкова си и майстор00:44 05.06.2020