13 Юни, 2019 14:33 20 652 126

Колко всъщност изминават електромобилите?

  • електромобил-
  • разход-
  • пробег-
  • тест-
  • изпитание

Пробегът с едно зареждане на батериите е един от най-важните параметри при избор на електромобил и производителите често си позволяват да внасят пожелателни корекции в реалните показатели. За да установят колко реално могат да изминат най-популярните електрически модели на пазара, редакторите на британското сп. What Car? са подложили 17 от тях на тест в смесен цикъл на движение.

Британците са си направили също труда да изчислят разходите за пълно зареждане батериите и цената на изминат километър. Резултатите от изпитанията поднасят някои изненади. Достатъчно би било да се спомене, че Tesla дори не влиза в челната тройка.

17. Smart Forfour EQ

Реален пробег - 57 мили/92 км
Мили/км с 1 кВт - 2.9/4.7
Цена за пълно зареждане - £2.42/5.32 лв.*
Цена на миля** - £0.042/0.092 лв.
* При цена от £0.12/0.26 лв. за кВт
** 1 миля е равна на 1.609 км

16. Smart Fortwo EQ Cabrio

Реален пробег - 59 мили/95 км
Мили/км с 1 кВт - 2.9/4.7
Цена за пълно зареждане - £2.43/5.34 лв.
Цена на миля - £0.042/0.092 лв.

15. Volkswagen e-Up

Реален пробег - 66 мили/106 км
Мили/км с 1 кВт - 3.5/5.6
Цена за пълно зареждане - £2.28/5.01 лв.
Цена на миля - £0.035/0.077 лв.

13. Hyundai Ioniq Electric

Реален пробег - 117 мили/188 км
Мили/км с 1 кВт - 3.9/6.3
Цена за пълно зареждане - £3.57/7.84 лв.
Цена на миля - £0.030/0.066 лв.

13. Volkswagen e-Golf

Реален пробег - 117 мили/188 км
Мили/км с 1 кВт - 3.3/5.3
Цена за пълно зареждане - £4.27/9.38 лв.
Цена на миля - £0.036/0.079 лв.

12. BMW i3 94Ah

Реален пробег - 121 мили/195 км
Мили/км с 1 кВт - 3.1/5
Цена за пълно зареждане - £4.67/10.26 лв.
Цена на миля - £0.038/0.083 лв.

11. Nissan Leaf

Реален пробег - 128 мили/206 км
Мили/км с 1 кВт - 2.8/4.5
Цена за пълно зареждане - £5.40/11.86 лв.
Цена на миля - £0.042/0.092 лв.

10. Renault Zoe Q90

Реален пробег - 132 мили/212 км
Мили/км с 1 кВт - 2.7/4.3
Цена за пълно зареждане - £5.80/12.74 лв.
Цена на миля - £0.044/0.097 лв.

9. Renault Zoe R110

Реален пробег - 146 мили/235 км
Мили/км с 1 кВт - 2.9/4.7
Цена за пълно зареждане - £6.03/13.24 лв.
Цена на миля - £0.041/0.09 лв.

8. Hyundai Kona Electric 39kWh

Реален пробег - 158 мили/254 км
Мили/км с 1 кВт - 3.6/5.8
Цена за пълно зареждане - £5.27/11.57 лв.
Цена на миля - £0.033/0.072 лв.

7. BMW i3 120Ah

Реален пробег - 165 мили/265 км
Мили/км с 1 кВт - 3.3/5.3
Цена за пълно зареждане - £6.94/15.24 лв.
Цена на миля - £0.042/0.092 лв.

6. Audi E-tron

Реален пробег - 196 мили/315 км
Мили/км с 1 кВт - 2.0/3.2
Цена за пълно зареждане - £13.43/29.49 лв.
Цена на миля - £0.069/0.151 лв.

5. Tesla Model S 75D

Реален пробег - 204 мили/328 км
Мили/км с 1 кВт - 2.4/3.9
Цена за пълно зареждане - £10.09/22.15 лв.
Цена на миля - £0.049/0.108 лв.

4. Tesla Model X 100D

Реален пробег - 233 мили/375 км
Мили/км с 1 кВт - 2.0/3.2
Цена за пълно зареждане - £13.67/30.01 лв.
Цена на миля - £0.059/0.13 лв.

2 Kia e-Niro 64kWh

Реален пробег - 253 мили/407 км
Мили/км с 1 кВт - 3.5/5.6
Цена за пълно зареждане - £8.74/19.19 лв.
Цена на миля - £0.035/0.077 лв.

2. Jaguar I-Pace

Реален пробег - 253 мили/407 км
Мили/км с 1 кВт - 2.6/4.2
Цена за пълно зареждане - £11.87/26.06 лв.
Цена на миля - £0.047/0.103 лв.

1. Hyundai Kona Electric 64kWh

Реален пробег - 259 мили/417 км
Мили/км с 1 кВт - 3.6/5.8
Цена за пълно зареждане - £8.65/18.99 лв.
Цена на миля - £0.033/0.072 лв.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 39 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Свети Илон честния

    56 17 Отговор
    Когато цифрите говорят и сектантите екоджендъри мълчат !

    Коментиран от #58

  • 2 ЕвроЗона

    82 21 Отговор
    На газ е по-евтино! Сериозно, проверете цифрите!!!

    Коментиран от #7, #13, #29

  • 3 Eee

    69 13 Отговор
    Защо не пишат за реални мили през зимата за тия електрички?

    Коментиран от #17

  • 4 Туй

    27 5 Отговор
    Киата май най-рентабилна излиза, после двата Хюндая ако гледаме общо цена/км./разход
  • 5 Ники

    44 11 Отговор
    Имам познати , с такива коли , всички казват че са само за града .. стават да обикаляш през деня и през нощта зареждаш .. това е ... иначе са тръгвали всички на по дълак път и са оставали неприятно изненадани ...
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 ПоПо

    22 9 Отговор

    До коментар #2 от "ЕвроЗона":

    При цена на ток, 2.63лв/100 км... метана няма как да е по-евтин...

    Коментиран от #16

  • 8 123

    17 13 Отговор
    Е, че някой очаквал ли е нещо друго. Освен това, все пак британците са провеждали изпитаният в облекчени условия. Нямат планини и нямат зимата градуси далеч по нулата. Тоест ако се кара в България или алпийска държава - тези параметри са с 30 % надолу. Цена - 10 -тина лева на километър не е много далеч от среден разход 6 при среден дизелов автомобил. Като сложим и поддръжката, която при електричките не е евтина и много неудобство, никаква икономия.Tesla S cost of a prepaid 4 year maintenance plan is $2325. Това в Европа ще е поне в Евро + ДДС.

    Коментиран от #55

  • 9 123

    21 2 Отговор

    До коментар #6 от "Ойеееееаа":

    Къде ги видя тези 17 ст. - в Англия ли? Или си мислиш, че тук на чарджърите ще плащаш по-малко от 40 ст. на киловат? Наивник си ти Андрешко, наивник...
  • 10 ТАС

    31 7 Отговор
    Основния въпрос колко време държи заряда тая батерия. Бензина ще е 20 л и след месец седене, но тая батерия колко ток ще загуби за толкова време не знам.

    Коментиран от #120

  • 11 Коментара

    10 1 Отговор

    До коментар #6 от "Ойеееееаа":

    Т'ва видЕ ли го? - Публикувано във факти.бг: * При цена от £0.12/0.26 лв. за кВт ........ КПД_то им бая варира.
  • 12 23445ytd

    23 7 Отговор
    Ако наистина разходът е от порядъка на 4-6 лв/100км, значи икономията спрямо съизмерима бензинка е нещо от рода на 10-12лв/100км. Ако си газифициран/метанифициран икономията е дори по-малка. Докато се избие разликата в първоначалната инвестиция, я камилата, я камиларя. Въпреки това обаче, сега ще доприпкат норвежкия и пловдивския гост-и да ни обясняват колко много по-изгодно е да караш електричка. А да, и да забравяме - електричките ускоряват много яко!
  • 13 Ироничен

    23 6 Отговор

    До коментар #2 от "ЕвроЗона":

    Не само е по-евтино, но кола на газ в почти нормално състояние можеш да купиш за 2000 лева.
  • 14 Тоти

    10 15 Отговор
    АУДИ а2 3.5л. На 100 нафта
  • 15 Пройчо

    28 7 Отговор
    А зимата с кюмур от Перник ли се отоплява купето!
  • 16 Толкова ли сте залюхани?

    24 30 Отговор

    До коментар #7 от "ПоПо":

    Имам чувството че всички писали дотук сте със зомбирани мозъци. Яко зомбирани! На кое място е Тесла модел 3 в класацията, след като журналисти критици изминаха с нея над 530 реални километра и е най-икономичната измежду всичките? Къде е Тесла модел S с голямата батерия, която изминава даже повече километри? Чак не вярвам че може да има толкова заблудени фенове на ДВГ, които да не забележат, че на шесто място е audi модел и производство от тази година, а на пета позиция, тоест по-добър от него е модел на Тесла от 2012 година, който от няколко години е спрян от производство, следователно дори е с деградирала батерия и въпреки това е по-добра от най-новото audi. А вие ръкопляскате ли ръкопляскате на 100-годишните и плюете по Тесла.

    Коментиран от #18, #24, #27, #81, #113

  • 17 Миризлив пор

    17 4 Отговор

    До коментар #3 от "Eee":

    Няма и да напишат, за зимата имат подгряване на батерията иначе умира много бързо. Все пак този нагревател си дърпа ток и пада пробега.

    Коментиран от #22

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Още им трябва на електричките

    22 5 Отговор
    Опел Зафира 1.6 CNG 97коня - 18000лв със всички ремонти за три години по нея до тук. Изминал съм 75000км смесено и:
    4.50лв. извън градско (100-120км/ч с темпомат)
    6.50-7лв. градско
    с климатика по левче нагоре
    При цена 1.23лв. за килограм
    Нема зиме, нема лете 20лв - триста и кусур км в града и над 400 извън (зависи от терена) и станции вече навсякъде.
  • 20 посерко

    9 11 Отговор
    Абе каквото и да си говориме, друго си е дизела.

    Коментиран от #65

  • 21 Фред

    16 4 Отговор
    Какво стана сега? Казват по 500-600км,а излиза наполовина.
  • 22 i3 BEV

    7 5 Отговор

    До коментар #17 от "Миризлив пор":

    При повечето електромобили подгряването в с възможност да става по график и сутрин 30 минути преди отиване за работа, купето и батериите са подгряни от ел. мрежата, запазвайки заряда за пътуването.

    Коментиран от #28

  • 23 Гост

    13 3 Отговор
    Абе нещо не ги срещам много тия Тесли по магистралите, а не е като да са малко

    Коментиран от #26

  • 24 123

    18 3 Отговор

    До коментар #16 от "Толкова ли сте залюхани?":

    Пич, ти къде живеееш - в страната на Алиса ли? Журналисти и обективност. Журналисти - критици. Ти да не си лунатик. Тази паплач винаги пише в полза на този, който им плати. Освен това зависи от условията. Едни други зомбита бяха изминали с модел х 1000 км. в Италия, ама като погледнеш релефа на маршрута основно по надолнище са карали. Тук тези 10 автомобила са тествани при един и същ маршрут, едни и същи условия и от едни и същи задкормилни. Тоест, дори нещо да не е както трябва - то ще окаже влияние на всичките модели. А такива зомбита като теб, как ще обяснят, че освен другите недостатъци тесла 3 в Европа започва от 55 000 евро, тоест са мнооого по-скъпи от другите модели.

    Коментиран от #30

  • 25 Тисъна

    18 4 Отговор
    Като повишат тока и ще стане танто-за тунто...
  • 26 Реплика

    15 4 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Щото американците като руснаците само боклуци правят. Карат само японски и европейски коли.
  • 27 здтгнкж

    12 2 Отговор

    До коментар #16 от "Толкова ли сте залюхани?":

    Ние може да сме залюхани, но храним всичкото електрически недоразумения наред, без оглед на името и емблемата. Ти явно си някакъв "маркофил" и затова се мъчиш да носиш вода от 9 кладенеца да обясняваш колко била хубава Теслата. При това положение кой прилича повече на "залюхан трол"?
  • 28 миризлив пор

    6 1 Отговор

    До коментар #22 от "i3 BEV":

    Извинявай, но всяка вечер ли и закачаш кабела? При положение, че си минал 50-60 километра?

    Коментиран от #31

  • 29 Селянин

    7 2 Отговор

    До коментар #2 от "ЕвроЗона":

    И аз го сметнах така... Кошницата, дето я карам, излиза, че гори по-малко от Е -трон....Ако някой с Е -трон е навит на чист бартер, да се обади.....
  • 30 Толкова ли сте залюхани?

    4 10 Отговор

    До коментар #24 от "123":

    То бива наивност, ама вече кълвете на бастун. Къде е това 1000км нанадолнище и докъде слиза? Дори само при 1 процент наклон, ако тръгне да спуска от Еверест, за 1000 километра ще слезе на 3 км под морското равнище, а един процент наклон няма да окаже кой знае каква разлика в пробегът.

    Коментиран от #85

  • 31 Въпрос на навик

    5 7 Отговор

    До коментар #28 от "миризлив пор":

    Включването на зарядното на електромобил Не отнема кой знае колко повече от включването на зарядното на телефона. Ти не зареждаш ли всяка вечер?

    Коментиран от #32

  • 32 Миризлив пор

    9 2 Отговор

    До коментар #31 от "Въпрос на навик":

    Телефона е на бързо зарядно и го зареждам къде мога и кога има време в общи линии на 2 дни да са живи и здрави китайците за голямата батерия. Иначе бутилката на газта събира 22 литра и я зареждам кога свърши, не ми се налага всекидневно "ухажване". Отделно къде живея от въздуха или от нещо друго на кабелите им поникват крачета и бягат, много бягат.... Сещам се и друго - нисаните Leaf не на всички имаше нагреватели май ги слагаха само на тези за по-студените страни и имаше оплаквания ако купиш кола за неправилен регион.

    Коментиран от #34

  • 33 Правлно

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Ойеееееаа":

    Сметките са правени там, където енергията струва в паунди...
  • 34 Въпрос на навик

    2 4 Отговор

    До коментар #32 от "Миризлив пор":

    Ако това си ти навиците, можеш да ги прехвърлиш и към електромобила. Може да отделиш веднъж седмично по 15 минути на бързо зарядно. Колко минаваш с една бутилка в момента? А при минусови температури? Относно Нисан лийф, крепи се на стара слава, защото все още се води най-продавания електромобил, понеже беше единственият автомобил който се продава вече десет години и има много натрупани продажби, иначе в годишните класации вече е към дъното на таблиците.

    Коментиран от #44

  • 35 Pap

    14 3 Отговор
    Нека ги пуснат да карат зимата парно чистачки задно стъкло може да пуснат и подгрев на седалките и тогава да смятаме Колко километра ще изминат и колко ще струва на километър

    Коментиран от #36

  • 36 Я сметни и твоя разход?

    6 6 Отговор

    До коментар #35 от "Pap":

    Колко ти гори колата през лятото и колко при минусови температури, като я чакаш да подгрее всяка сутрин? После сметни колко си излиза на километър зиме и лятос. Да не забравиш да споделиш сметките, защото иначе става 'присмял се хърбел на щърбел"
  • 37 Сашо

    14 5 Отговор
    Колата ми е на газ с бутилка 60 литра. Харчи 8 -9 литра при скорост 140 150 км в час. Резервоара ми събира 60 литра бензин, направете сметка колко километра мога да измина с това количество гориво и може ли да се сравни с една електричка.А не ми се мисли колко километра ще измине една електричка през зимата, когато всичко е замръзнало ,пътищата неразчистени или лошо разчистени и по баирите в България. Мисля, че електричките няма да пробият скоро в България.
  • 38 гост

    9 7 Отговор
    Момчета,как ги правите тези сравнения,може да падне човек! До вчера сравнявахте,че ракета е по-бърза от Модел С,а днес пишете че кола на газ за 3000 лв.харчи по-малко! Писах и преди,че евтино винаги можеш да минеш,особенно в БГ! Но дайте пример за кола,която ускорява за 2.5 до 100,вдига 250 и харчи 5 лв.на 100 км? Можете ли да ми отговорите? Модел 3 харчи 15-16 кW на 100 средно! Перфопмънс изминава 500 км.при скорост 90 км/ч! Изминава над 5 км.с 1 кW. Тук е сметнато на цена 26 стотинки,но прочетох че нощна в БГ струва 13 стотинки,тогава разхода ти пада на половина,нали? Модел 3 при тези пари на нощна,би изразходвал около 2 лв.на 100! Но като сравнявате,вземете поне адекватни коли,а не коли за по 3000 лв.!

    Коментиран от #39

  • 39 Сашо

    13 6 Отговор

    До коментар #38 от "гост":

    Нито имам намерение да се състезавам с някой, нито пък да карам 500 км с 90 км в час. А за цената на тия супер електрички не ми се и говори.

    Коментиран от #40

  • 40 гост

    6 9 Отговор

    До коментар #39 от "Сашо":

    Да,аз разбрах за теб! Ти имаш намерение да караш до безкрай по баира! Чак до луната!
  • 41 гост

    3 4 Отговор
    Най-доброто е Кона 64кв., за 39х.евро няма друго на пазара. Евентуално модел 3, но той е евтин само в САЩ, а не в Европа.

    Коментиран от #42, #60

  • 42 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    Модел 3 във Франция с малката батерия е 42600 евро! Вече пусках страницата много пъти!
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Миризлив пор

    8 2 Отговор

    До коментар #34 от "Въпрос на навик":

    Не всички автомобили позволяват "бързото зарядно" да се ползва 2 пъти подред, специално Лийф-а имаше ограничение като се пусне бързо зарядно после 1 или 2 цикъла трябва да е на нормално. Имам някакви спомени че зарежда с около 30А ток така че минимума на кабела е 3х4мм за монофазни за 3 фазни 5х2.5мм. Сам разбираш че ако оставя такъв кабел пред блока без надзор може и бой да има кой ще го гепи. Не казвам че не е нещо хубаво или че ти не си прав, проблемите са чисто логистични. Иначе като разход - бутилката събира 22 литра около 250-280 извънградско, в градски режим на отсечки по 2-3 километра около 150-170.

    Коментиран от #48

  • 45 факт

    10 2 Отговор
    Докато не направят батериите да издържат с едно зареждане поне 600км с всички екстри, като парно , климатик и прочее , или да направят бързото зареждане в рамките на няколко минути , но не повече от 5мин. електричките ще са само за градско и около градско каране . В момента дори няма и икономическа изгода при тези цени на батериите . Цените за зареждане ги смятаме при домашни условия , но на станциите за бързото зареждане ще е в пъти по-скъп тока , така че скоро време без технологичен пробив това е екзотика за богати или зелено мислещи хора.

    Коментиран от #46, #49

  • 46 Миризлив пор

    8 2 Отговор

    До коментар #45 от "факт":

    Хората са го измислили - няма защо да се носи постоянно голямата батерия, идеята е пътя да се електрифицира - дали ще е тип "тролей" с жици отгоре или с релса в асфалта като при метрото е въпрос на време да се утвърди технологията. Просто по големите артерии си караш на ток отвън и зареждаш батерията, а на батерия само при прекачването от път на път или от магистрала на друга и градско. Много малко хора познавам които карат по 500-600 километра без да спират. А в нормалните страни се придвижват със самолет на големите разстояния и после с рент-а-кар, само тук си ходим навсякъде с колите.

    Коментиран от #50

  • 47 за гъби съм

    15 12 Отговор
    Здравейте прошляци! Не знам кой ви е казал че ще ви е "евтино". Това са коли за средната класа в богати държави - не знам къде се бутате от села и паланки със самоделки на газ, дето струват колкото един телефон от по-евтините. Отпуснете се и се кефете, след 15 години и вие ще имате шанса да се качите на някоя от колите в статията :):):)

    Коментиран от #82

  • 48 Въпрос на навик

    1 3 Отговор

    До коментар #44 от "Миризлив пор":

    Прав си. Не всеки автомобил може да се зарежда на бързо зарядно в момента, пък и да може няма бързи зарядни в България. Очевидно говоря за белите държави или след време в България. Въпросът е, че технологиите го позволяват вече в някои страни, аз не говорим ще ще ще ще, ама евентуално. Бързите зарядни станции обикновено са обществени, така че няма кой да ти открадне кабела, пък и за 15 минути зареждане на седмица, най-вероятно просто се и пушиш една цигара покрай автомобила докато се зареди и няма да го оставиш без надзор. Ако все пак решиш 'да пуснеш един кабел от терасата" или да ползваш публична зарядна станция с твоя си кабел, пак трудно ще го откраднат, защото той се заключва и за зарядната станция и за автомобила и никой не може да го извади. Трябва да го отрежат на две места под напрежение, което не е невъзможно, но малко хора ще рискуват.

    Коментиран от #54

  • 49 За 10 минути проблем ли правиш

    7 8 Отговор

    До коментар #45 от "факт":

    И като не са пет минути а са 15, да не мислиш че повечето шофьори ще се откажат да карат няколко пъти по-евтино заради тези 10 минути разлика? проблемът не е пробега с едно зареждане, а първоначалната цена на електромобилите. Веднъж изравнят ли им се цените, само някой глупак би си купил бензинов или дизелов автомобил.
  • 50 факт

    8 1 Отговор

    До коментар #46 от "Миризлив пор":

    Да много малко хора карат по 500-600км. без да спрат , но ако трябва да спираш на всеки 200км . за дори и бързо зареждане , което отнема 30мин. даже за малка България ще ти трябват две спирания от единия до другия край на страната. Това прави 1час висене и загуба на време . Ха сега си представи колко трябва да е голяма една зарядна станция , че да поеме всички пътуващи , които ще висят на кабела по половин час . За другите работи си прав и затова казах , че когато има технологично решение тогава елетромобилите имат шанс да заместят напълно тези с ДВГ

    Коментиран от #51, #53

  • 51 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #50 от "факт":

    За това се прави,колите да зареждат бързо! Не заемат дълго време място и хората не чакат дълго време.Модел 3 беше ъпдейтвна преди 4 дни да зарежда с 200 кW!Пиковата скорост достигна 1900 км/ч заряд! В БГ за сега няма бързи зарядни,за това е проблемно! В момента работят в Европа зарядни IONYTY ,на които също може да зарежда и Модел 3.При тях скороста е най-голяма,могат да зареждат с до 350 кW,но все още няма кола да зарежда с тази скорост!
  • 52 браво господине

    3 0 Отговор
    не съм специалист,но ми се струва изгодна само последната хюндай кона електрик 4,56 лв. за 100 км .Не знам колко струва чисто нова,ако някой знае да пише .

    Коментиран от #104

  • 53 Има я вече технологията

    9 3 Отговор

    До коментар #50 от "факт":

    Колко пъти трябва да ти се каже. Тесла модел 3 зарежда 325 километра за първите 12 минути. Няма две точки в България, между които да трябва да зареждаш повече от десетина минути през лятото и 20 през зимата. Правилния въпрос е кога тази технология ще навлезе в България? Не ми казвай че тези 10 20 минути са ти проблема? На мен проблемът са ми десетина двайсет хиляди евро в повече

    Коментиран от #80

  • 54 Миризлив пор

    6 1 Отговор

    До коментар #48 от "Въпрос на навик":

    Въпрос на технология, обикновено някой по-умен обучава тарикати как се краде под напрежение, бедна ти е фантазията какви неща се крадът та един кабел ли? Друг голям проблем който се сещам са застраховките. Не знам как е в белите държави НО тук ако ти гепят електричката, свалят и батерията без да трошат и я изоставят някъде застрахователя не плаща - пише си - не се заплащат демонтирани части. Та като се има в предвид какви са ни сервизите и застрахователите ще е страшно.

    Коментиран от #56

  • 55 Помали ман*о

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    "Цена - 10 -тина лева на километър не е много далеч от среден разход 6 при среден дизелов автомобил. Като сложим и поддръжката, която при електричките не е евтина и много неудобство, никаква икономия.Tesla S cost of a prepaid 4 year maintenance plan is $2325. Това в Европа ще е поне в Евро + ДДС."нали сме се разбрали какво не когато пишете цифри, да не се изхвърляте толкова. Първо тези 10 лева, при модел 3 са колкото при hyundai kona, а там са 7лв. Второ тези 7 лв са сметнати за цена 26 стотинки за киловатчас, а ако гониш цена ще зареждаш на нощна тарифа, която е 12 стотинки, и ще станат 3,20. Трето, тези три и 20 не са за 100 километра са за 100 мили, следователно за 100 километра ще изхарчиш 2 лв за зареждане, което е под литър дизел. Точно вчера излезе статия за разходите по поддръжка на модел 3. Първо не са 2300$, а са 980$. Второ не са за година, а са за 5 години, с включени четири нови гуми, смяна на два чифта чистачки и два пъти филтри и течности.

    Коментиран от #59, #83

  • 56 Прав си

    9 1 Отговор

    До коментар #54 от "Миризлив пор":

    Ако те нарочат за кражба, спасение няма, независимо дали е електричка, ДВГ или друго имушество. Крадат се части влючително в сервизите. Сменят здрави части с повредени.

    Коментиран от #63

  • 57 Диамантената ръка

    10 4 Отговор
    Купувайте и карайте бензин и дизел Евро 6 и не се занимавайте с глупости следващите поне 7-8 години. Може и метан.
  • 58 Да да

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Свети Илон честния":

    Нещо Модел 3 липсва! Модел S с голямата батерия също! Малко стъкмена ми се вижда тази класация! Моля противниците на Светията Илон да се изкажат неподготвени. Ако бяха написали за колко пътника са, обем на багажника и товароносимост, май щеше да е друга работа!
  • 59 Т-34

    4 0 Отговор

    До коментар #55 от "Помали ман*о":

    И клечането докато зареди
  • 60 pojik

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    И като видиш, че бензиновата Кона е едно 10-15 хил. евра по-евтина и ги обърнеш в разходи за гориво и обслужвания, и разбираш, че най-хубовото тепърва предстои.

    Коментиран от #61, #62

  • 61 гост

    1 4 Отговор

    До коментар #60 от "pojik":

    С кой двигател,най-слабия бензинов? Кона е 39 хил.евро някой написа,а Модел 3 43 хил.евро! Разполага с много по-добра динамика,много по-добро управление,по-практична с възможност за теглич,с по-голям багажник и с мрежа от зарядни в Европа! Тесла е доста конкурентна,спрямо тази Кона!

    Коментиран от #71, #78

  • 62 Според зависи

    6 0 Отговор

    До коментар #60 от "pojik":

    Зависи по колко караш. Ако е по много, си заслужава, иначе не. Икономиите идват от многото километри, а не от стоенето пред блока, да цъкат комшиите с език.
  • 63 Миризлив пор

    5 1 Отговор

    До коментар #56 от "Прав си":

    Нещото, което е ценно е батерията и това се краде. Застрахователя не плаща ако само тя липсва и е демонтирана, полицаите като няма кой да ги ръчка не търсят и така, честито. Ако ти гепят дизеларката ти я плащат, това е разликата.
  • 64 Ivo

    9 3 Отговор
    Просто си сложете газов инжекцион а ако искате още по икономично метанов и карайте,няма никаква икономия в Ел.автомобилите това е една голяма заблуда както и с зелената енергия

    Коментиран от #66

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Ботев

    5 6 Отговор

    До коментар #64 от "Ivo":

    Пожелавам ти когато си в трафик винаги да има по един смърдящ/димящ дизел пред тебе, барем ти дойде акъла.
  • 67 гнида

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "за гъби съм":

    Определено си на гъби , а не за гъби .... Едни такива гъби ......... Инак ягуарчето кърти , а и ягуарите са ми слабост , та избрах си ел мобила от горубляне нов внос след 15 години ......
  • 68 Тихия

    0 2 Отговор
    Quantino това е кола
  • 69 МЕТАН

    6 2 Отговор
    100000 км вече карам на метан 22 23 лв за 400 и кусур километри градско
    Можете да смятате
    Климатика не се спира през лятото парното бичи през зимата

    Коментиран от #77

  • 70 Теслараст

    3 2 Отговор
    Да ама имам автопилот така че си го пускам, пускам и пръдните на Свети Илон за да предразположа мацето, колата си върви, аз ръгам яко, със сигурност свършвам преди да паднат батериите, така че ми дреме за разни Хюндайци и Голфари. Тесла кърти
  • 71 Язе

    3 1 Отговор

    До коментар #61 от "гост":

    възможност за теглич....Ей това ме спечели.ГоУем смЕх.
  • 72 Язе

    4 1 Отговор
    Някой по-горе спомена 2500$ поддръжка на година за Tesla Model S, същите вестници дават на другите премиум автомобили поддръжка над 4000$.....Пак яко изхвърляне.С кои премиум автомобили я сравняваш?Премиум според мен е А8,БМВ 7,МБ S класа.До коя от трите се нарежда Теслата?До нито една от тези.Поразгледай трите марки в този клас и разгледай Тесла.Открии поне 50-те разлики.Премиум е по цена.Качеството и лукса за един наистина премиум автомобил го търси при другите марки.
  • 73 jdm

    4 2 Отговор
    До морето няма да можеш да стигнеш с едно зареждане.....
  • 74 ВЪПРОС ЗА ГОСТ

    8 1 Отговор
    гост, изследванията показват че жени с големи цици харесват електрички, и най вече тесла. Това радва ли те или те плаши

    Коментиран от #84

  • 75 Язе

    2 3 Отговор
    Това ми попадна в пространството:

    Your first 400kW/h of recharging is free using Tesla's supercharger network, so that would be four full charges from empty (which you wouldn't do, obviously), or about 1600km worth. After that, it's 35c per kWh or $35 for a full charge"
    Та колко излиза ама честно?

    Коментиран от #90

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "МЕТАН":

    Каква кола караш?
  • 78 rxdtcfgv

    5 1 Отговор

    До коментар #61 от "гост":

    Ей, писна ми да дуднеш за тая Тесла 3 във Франция за 42600 евра, та отворих сайта им и "О, мон дьо!" - най отгоре пише на чист френски "Le prix affiché tient compte du bonus écologique de 6 000 euros auquel vous donne droit l’achat d’un véhicule Tesla.". Демек цената е след като се приспадне еко субсидия от 6000 евра!!!!!!!!! Та всъщност най-ниската цена за Модел 3 във Фарнция е 49000 евра, т.е. 10 бона (в евро) над Коната. Дай сега пак смятай експлоатационните разходи за 200 хил. километра спрямо БМВ 3 и Шкода Октавия. Ей, това "гост"-ите в този форум все едно по един калъп сте правени...
  • 79 Kkk

    3 1 Отговор
    И като сложиш метан сигур не сменяш маслото нали,не сменяш съединител,водна помпа ангренажен ремък свещи кабели делко клапани маслена помпа и някой други неща ......около 100.
  • 80 Горчив Опит с проба грешка

    7 0 Отговор

    До коментар #53 от "Има я вече технологията":

    Всеки един специалист , може да ти каже ,че бързото , ударно зареждане на батериите им еГава мамата , и скъсява бързо техният капацитет и живот. И след няколко години , когато им остане капацитет , колкото да стигнеш от Люлин до Овча Купел , и да се кръстиш през това време да не попаднеш в задръстване , и там да те остави батерията , да не ревеш после като убодена мечка , като ти назоват цената на нова батерия . Цената на новата батерия ще струва три пъти повече, от парите които си дал за електромобила 3-та употреба. Има да седи в гаража като моя китайски електрически мотопед , за който съм дал нов около 1000 лева , карал съм го година и половина , и сега ми искат 600 лева за нова батерия , ми да седи . Извадих си пак "старото" бензиново скутерче купувано преди 10 години - бензин , бастър копче и ход.
  • 81 Penio

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Толкова ли сте залюхани?":

    Пич що си ме вземеш теслата и се не гръмбеш с нея, няма да чакаш много
  • 82 BG Toll

    2 1 Отговор

    До коментар #47 от "за гъби съм":

    Вместо да пишеш по форумите се напъни да събереш пари за гражданска и за винетка че ще скоро трябва да ходиш до село с ГоУфо да затваряш буркани.

    Коментиран от #88

  • 83 123

    4 1 Отговор

    До коментар #55 от "Помали ман*о":

    Ти малоумен ли си или се правиш. Не съм писал модел 3, тесла S. В плановата поддръжка влиза да отидеш задължително до най-близкия сервиз - в нашия случай във Виена и да ти направят инспекция на колата. Ако не го направиш - няма гаранция. Планът е за 4 години и доларите за за щатите. Както стана ясно, цените на теслите в Европа са двойни, тоест и цената на обслужването е двойна. На конвенционален автомобил обслужването е 400-500 лева, веднъж на 2 години или на 30 000 км. Всички нови автомобили вече са с лонлайф масла. Тоест за 4 години ще влезеш 2 пъти за инспекция срещу 1000 лева. За да зареждаш тесла у дома, знаеш ли първо каква мрежа трябва да имаш, знаеш ли колко струва зарядното, знаеш ли с домашно зарядно колко часа ще зареждаш, знаеш ли утре като станат в Бг колите на ток повече от 1000, колко ще е акциза на този вид ток, то и сега битовия дизел и метан са двойно по-евтини. Трето цената на модел 3 базовия за Европа е 55 000 евро. Да кажем, че в този клас е Пасат - около 27 000 евро. За разликата от 50 000 лева имам към 25 000 литра гориво - сам сметни за колко километра е. Та така. И стига сте давали примери със щатски цени. Там държавата дори финансира тази фалирала автомобилна фирма за да има някакво родно производство. Всичко друго е по-евтино.
  • 84 гост

    4 0 Отговор

    До коментар #74 от "ВЪПРОС ЗА ГОСТ":

    Не ме интересуват цици, за мен идеалният партньор е разкрепостен собственик на Тесла, така двамата ще можем да ползваме едно зарядно, който включи да зарежда вечерта изпълнява всички желания на партньора си
  • 85 123

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "Толкова ли сте залюхани?":

    Свали конските капаци. Никой не ти е писал какъв е процента. Голям математик се оказа. Има разлика дали караш от Алпите към Неапол или от Неапол към Алпите, нали?
  • 86 Малкото Лорче

    3 0 Отговор
    Най евтино излиза да си намериш готин приятел с S65 AMG или Brabus
  • 87 не стават

    2 0 Отговор
    И аз тръгвал на дълъг път с по-малката Кона. Скъсах я от зареждане на бързозарядни станции, в резултат на което от Спарк сложиха ограничение ит 200км на ден. Бързите зарядни скапват батерията!
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Много си умен

    1 0 Отговор
    Разбира се аз съм малоумен, защото сравнявам разходите на Тесла модел 3 с нормален бензинов автомобил, а ти си много умен защото сравняваш разходите на Тесла модел S с бензинова корсичка 65 конски сили. И аз мога да стана толкова умен като започна да ти сравнявам годишните разходи на ferrari с разходите на най евтиния електромобил. Кажи сега колко ще струват разходите на автомобил със същия с размер и мощност като която и да е Тесла като ти избереш, кой да е този автомобил. Включи разходите за пет години плюс четири чисто нови гуми. Без разходи за зареждане разбира се. За тях ще пиша в следващия пост.
  • 90 Това много ли ти се струва

    5 1 Отговор

    До коментар #75 от "Язе":

    Тези 35 долара всъщност са най-скъпата възможна цена за зареждане на Тесла. Суперчарджър и се ползват само когато си тръгнал на дълъг път над 500 км. иначе зареждаш на бавно зарядно защото е по-добре и за батерията и за джоба ти. Дори най-високата цена много ли ти се струва? Излиза ти по 10 лв на 100 километра.

    Коментиран от #91

  • 91 До морето и обратно

    2 2 Отговор

    До коментар #90 от "Това много ли ти се струва":

    Забравих да сметна колко ще ти струва ходенето до морето и обратно. Ще ти струва от 12лв до максимум 100 лв в зависимост от това, колко ти се пести. И то говорим за два тона и половина автомобил със 700 конски сили и каране по магистрала със 140 километра в час и климатик. Колко ти излиза на тебе ходенето до морето и обратно и колко пъти зареждаш? Колко конски сили е и колко ти тежи автомобила? А колко пъти спираш по пътя и за колко време? С тесла модел 3 е значително по икономично.

    Коментиран от #122

  • 92 Julio

    2 5 Отговор
    Сметката кое е по-изгодно е абсолютно безмислена, без да бъде включена остатъчната стойност на автомобила след определен период и изминат километраж. При равни условия - изминати 200 хил. км за 4 години (това дори е сериозно занижен километраж за бизнес автомобил) - количката на батерийки е за кофата а конвенционална кола може да задържи и 30-40 % от стойността си. И с това се слага край колко е "изгодно" да си на батерийки...

    Коментиран от #93

  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Julio

    2 5 Отговор

    До коментар #93 от "за гъби съм":

    Аз ще ти предложа друго, батенце. Изръси се 100 бона за нова тесла 3 навърти й 200 хил за 4 години в България (днес например температура
    е 30+ градуса и така ще бъде близо три месеца а само след още три ще бъде -5 за още 3 месеца и т.н.) и се опитай да я продадеш на някой?

    Коментиран от #95, #97

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Julio

    1 2 Отговор

    До коментар #95 от "за гъби съм":

    Ма не ме пращай на сайтове, батенце. Превърни приказките си в дела. Заложи панелката, извади 100 хилки, екплоатирай здраво и накрая ела се похвали какво си кеширал. Хора дори с ниско ниво на интелект, стигат сами до извода че ако нещо се продава за едни пари, не значи автоматично че изобщо някой го купува за тези пари. Ма явно за теб тая мисловна летва е много висока...

    Коментиран от #98

  • 97 30 gradusa

    2 0 Отговор

    До коментар #94 от "Julio":

    30 градуса е идеалната температура за батерията и не знам какво се възмущаваш от нея? При тази температура, капацитета е най-голям, съответо и пробегът.

    Коментиран от #99

  • 98 не е нужно да си гений

    4 0 Отговор

    До коментар #96 от "Julio":

    за да прочетеш статията за обезценяване на автомобилите от преди два дни и да видиш, че тесла въобще не фигурира там, но за сметка на това само за 3 години виж по колко губят конвенционалните Публикувано във факти.бг:
    Mercedes-Benz E-Klasse
    $31 051
    55.4% BMW 5er
    53.8% Публикувано във факти.бг:
    Audi A6
    53.3%

    Не е нужно да си гений, за да разбереш, че Тесла е по-добра инвестиция отколкото изброените конкуренти! Ако пък става въпрос и за сериозен пробег, тогава и глупак не би тръгнал ори да прави сметки, защото няма смисъл - Тесла ще е победителя.

    Коментиран от #100

  • 99 Julio

    2 3 Отговор

    До коментар #97 от "30 gradusa":

    Да приятелю, идеална е. А зимата ходим пеш и държим в сауна ли? Амплитудите на които се подлагат колите в Бг са способни да скапят за 4 години най-скъпият възможен акумолатор, дали с батерийките няма да се случи същото...

    Коментиран от #101

  • 100 Julio

    0 3 Отговор

    До коментар #98 от "не е нужно да си гений":

    Ей го още един дето много чете... Ма инвестирай в тесла, кой те спира? Със сигурност ще си напред. Нали така?

    Коментиран от #102

  • 101 Ми не

    2 0 Отговор

    До коментар #99 от "Julio":

    Ползваш си я като обикновен автомобил. Не тебе не ти ли пада пробегът с един резервоар през зимата? За разлика от твоя акумулатор, Тесла няма нужда от палене през зимата и си ограничава мощността. Ако не държиш да ускоряваш за 3 сек. до 100 още с влизането в автомобила, това надали ще те притесни. Проблем не са батериите, а малкото зарядни засега.
  • 102 Бих

    3 0 Отговор

    До коментар #100 от "Julio":

    Шях да инвестирам, ако това ще ми спести разходи от транспорт. За съжаление или радост, нямам такива разходи, а няма да инвестирам в автомобил, само за да ми завиждат съседите! Времето за мацки отдавна ми е минало.
  • 103 Julio

    1 3 Отговор
    Няма да лъжа какво разбрах от защитниците на батерийките в коментарната рубрика а именно: това са страхотни автомобили които пестят пари, не се амортизират, издържат на всякакви условия, накрая ги продаваш за жестоки кинти (поне така пишело в някви обяви) НО като стане въпрос за покупка изведнъж всеки си носи оправданието (което както знаем е като гъ.ът) да не се нареди на опашката. Язък че се 'абите да пишете...

    Коментиран от #105

  • 104 Язе 2

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "браво господине":

    Hyundai Kona Electric 64kWh струва 80-86 К лв. Поне за мен е скъпичко, но все повече се доближава до представата ми за практичен автомобил. Дето се казва още малко му трябва
  • 105 Търсиш под вола теле

    5 0 Отговор

    До коментар #103 от "Julio":

    Правилно си разбрал, но си пропуснал най-важното "Публикувано във факти.бг: Проблем не са батериите, а малкото зарядни засега." Не е проблемът в самите автомобили, а в мястото на което живеем! Тези автомобили ще станат практични тук ... в светлото бъдеще!

    Коментиран от #106, #107

  • 106 Julio

    1 0 Отговор

    До коментар #105 от "Търсиш под вола теле":

    Не търся под вола теле щото знам че кравата е мъжка. Като направят много зарядни токът вече ще ви е скъп. Щото те зарядните станции не струват по два лева парчето (като изобщо няма да пиша за инфраструктура). Норвежките зелени гееве си инвестират печалбите от петрол в зарядни ама тукашните зелени джендъри ще трябва да си плащате сами за да тая услуга та не ви знам как я мислите...

    Коментиран от #108

  • 107 trfgyu

    1 0 Отговор

    До коментар #105 от "Търсиш под вола теле":

    Значи към горния списък човекът трябва да добави и "На калпава електричка, космосът...ъ.ъ...ъ, пардон, зардяната инфраструктура ѝ пречи!".

    Коментиран от #109

  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Българин

    1 0 Отговор
    Малко ми се струват тези пробези.Като се вземе предвид цената на самата кола и нейната функционалност, не мисля , че щи си купим ел кола.
  • 111 Julio

    1 0 Отговор

    До коментар #109 от "Търсиш под вола теле":

    В малко по-горен пост обясни как не си купуваш електричка щото нямало зарядни станции. Сега запя че можело да се зарежда вкъщи. Намеси цената а предвид "нечуваните" бонуси които ти носи тая кола не виждам къв е проблема да се изръсиш. Нали уж ще си избиеш цялата разлика с горница даже? Изобщо лъзгави сте като крастави жаби, електричарите, но "революция" скоро нема да си купите като гледам. Ще разчитате на бензинджии с много мангизи да изкурубят някоя такава от каране като н-тата кола в гаража за да ви кажат право в очичките че не става...

    Коментиран от #112

  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 Ами

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Толкова ли сте залюхани?":

    Това се постига в идеални условия. Имаше 1но шоу дето показва идеални и всекидневни условия. Та там реално как се вади разход на гориво. Бабичка с бъги в нива. Бъги с рали състезател да кара като бабата на супер асфалт и др. Най икономичния излезе някакъв чичко дето всеки ден кара ама просто до офиса.
  • 114 мвпнр

    0 2 Отговор

    До коментар #112 от "Търсиш под вола теле":

    В подкрепа на констатацията на Жюлио, да добавя, че нема такъв дървен философ и фурнаджийска лопата! Първо ти пречеше липсата на зарядна инфраструктура, пък после се оказа, че пробегът не е достатъчен и затова ти трябва въпросната инфраструктура, а накрая и цената е проблем. Е, нали са много хубави ел. колите, бе г-н. Електрик? Или само си чел в Интернет, че са много хубави? Хубави, хубави ама не точно сега, а някога в бъдещето, а? Изобщо, тамън решихме, че такъв пламенен радетел на ел. задвижването като теб вече е надиплил пачките и само чака да му направят 2-3 бързи зарядни на магистралата до морето и отива да я вземе електричката, пък то - кьорфишек. Пък това, пък онова, пък трето, пък пето, ама само на теория и "чуквания в Интернет". Обаче инак страстно и уверено обясняваш колко са хубави и как след 2-3-4 години щели да са такива или онакива. Ама то аз съм си за бой и е..не, че си губя времето да те чета и да доказвам за пореден път, че "функционалната неграмотност" не е в телевизора на Антиелектрика.

    Коментиран от #115

  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 wersdctf

    0 0 Отговор

    До коментар #115 от "Анти вече умее да разбира прочетеното":

    Пф, Тайкани, Тесли... Ти си като вица, дето не си ял баница, но братовчед ти ти е разказвал, че е виждал един как яде и било много вкусно. В крайна сметка се оказва, че нито можеш, нито искаш да караш електричка, въпреки безбройните споделяния на "различното си мнение" колко прекрасни са те. Да ти кажа, определенията за такова поведение отдавна, отдавна са измислени - ДЕМАГОГИЯ и ЛИЦЕМЕРИЕ. С пловдивския "гост" явно сте на принципа, "Не ме гледай какво правя, слушай ме какво ти говоря".

    Коментиран от #117, #121

  • 117 Търсиш под вола теле

    0 0 Отговор

    До коментар #116 от "wersdctf":

    Какво лошо има човек да харесва флагманите? Дори когато става въпрос за телефон, рядко си купувам флагмани. Предпочитам да изчакам само година и да взема дори по-добър телефон на поне два пъти по-ниска цена. Докато дойде това време, не обяснявам какви боклуци са тези флагмани, защото не си заслужават парите. Параметрите и възможностите не си променят качествата заради цената. От друга страна, дори ако бях много добър тракторист, не бих си купил трактор, защото ще ми излезе по-евтино , отколкото да плащам на някой да ми оре нивите, просто защото нямам ниви. Това не ми пречи нито да коментирам качествата на тракторите или да препоръчам такъв на някой, който има нужда. В същото време, мога да откажа някой друг, само защото няма да има никаква финансова изгода да си купи скъп нов трактор за да си оре десетте декара.
  • 118 1122

    0 2 Отговор
    Към №2. Как ще е по евтино на газ,ти смяташ ли,че при газта ти трябва масло за двигателя,допълнителна такса когато ходиш на преглед ,антифриз,това са все разходи,които са периодични,но са си разходи които при ел автомобила ги няма.Ти сериозно ли провери цифрите или така отгоре,отгоре колкото да пишеш само във форума.Свиквайте да проверявате всичко!

    Коментиран от #123

  • 119 кюрд

    0 0 Отговор
    Дърта Астра ф ЗО ЛВ ГАЗ -400 км извънградско
  • 120 Бай Яни

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "ТАС":

    Защо цял месец да не я караш колата бре, верно има селендури в БГ веднъж на месец си вадят трошляка и те гледат все едно са хванали господ за топките. Познавам един тъпънар от 10 години кола има ама повечето време само я мие😁.
  • 121 Пешо от панелката

    0 1 Отговор

    До коментар #116 от "wersdctf":

    Ееее, не мой с лошо, аз се чудим дали да не си земем новата Тесла Еска или да чекам да пуснат Тайкано.
  • 122 Язе

    2 3 Отговор

    До коментар #91 от "До морето и обратно":

    Питаш ме колко ми струва ходенето до морето?Казвам ти веднага.Зареждам до горе ма тръгване в Сф грубо 70л нафта по 2,3лв=160лв.Тръгвам с 140 км по магистралата,отивам връщам се и лампата не е светнала,климатик през цялото време,музика и ако някое от децата поиска спирам по пътя.Колата не е 700к.с(с 140км съм си карал и с 75к.с.кола)и не ми и трябват.Това е трик за да видиш колко много получаваш за малко.Да ама не.Моята е близо 1800кг и малко над 200к.с.Със скорост от 140км/час ми дава 6/100 разход.За какво ми е тази електричка?Колко по евтино ще ми излезе?Да не ти говоря,че съм ходил на море и с кола с LPG.Там пък на тема разход в лв миксера го отнасям.Имам и колега с метан.Там пък е 20лв Сф/Бургас.И повечето коментиращи са прави-бързите зарядни унищожават батериите.Това някъде да го споменава Илончо?Не,защото трябва да продава и батерии.
  • 123 Язе

    1 1 Отговор

    До коментар #118 от "1122":

    Ей ти пък изби рибата.Ако не е на газ няма масло ли?Колко е по-скъп прегледа,че ми стана интересно?Антифриз викаш.Че коя кола няма антифриз?хихихаха.Много взехте да си ги смучете от пръстите тези "големи"разходи.А това,че единия е дал 40-50 000€ а другия 5-6хил лв за кола в чия полза е?

    Коментиран от #124

  • 124 тъпо

    1 1 Отговор

    До коментар #123 от "Язе":

    Разбрах,че вече се спира производството на Порше и Ферари,защото човек може да ходи и с Лади на морето!
  • 125 Napoleon

    1 0 Отговор
    Нерви се вижда теста да е бил много обективен - защо не са включили Модел 3 и Модел S long range !?!?
  • 126 V 8

    0 1 Отговор
    Мисля да си купя чисто нова кола с ВЕЧЕН V 8 двигател и поне 5 литра, докато все още ги произвеждат, даже и газ ще му сложа, пък който иска да си кара електричките. NISSAN LEAF цена 80000 лв и нагоре,
    Форд Мустанг в Германия също почва от 40000 €, вие решете кое е по-добро, аз съм решил!!!