Новини

Проблем в един от двигателите на VW

Публикувана: 7 Август, 2019 15:13
77 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 33718
Проблем в един от двигателите на VW
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 45 гласа.

Германските медии алармират, че все повече собственици на автомобили, произведени от Volkswagen Group се оплакват от сериозни вибрации при студен мотор. По-конкретно става дума само за един двигател на концерна и то само в случаите, когато е комбиниран с механична скоростна кутия.

Моторът е 1.5-литровият TSI Evo, като интересното е, че той работи перфектно с роботизираната DSG трансмисия. Още в началото на годината от Volkswagen заявиха, че са запознати с проблема, но по техните думи той се случва изключително рядко.

Сега, седем месеца по-късно този проблем все още е на дневен ред и от VW най-после реагираха адекватно, като заявиха, собствениците на автомобили с подобни проблеми трябва да се обърнат към дилърите, които да ги решат. Проблемите засягат автомобили с 1.5-литровия TSI на марките SEAT, Skoda, Volkswagen и Audi, като най-често срещани са при първите две марки.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 45 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Алекс
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Тази марка не е това което е била преди години. Иначе историята помни и други такива случай не е трагедия. :)

Коментиран от #38


Оценка:
-9 +102

Емил
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Все повече проблеми заради тъпото намаляване на обема!

Оценка:
-18 +92

Сектант
(гост)

Неутрално
3 Отговор
1.5 dci на Дъстъра няма такива проблеми

Коментиран от #5, #7, #9, #17, #36, #59, #71


Оценка:
-70 +83

Ангел
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Голф 2 епоследното хубаво нещо от фолксваген.

Коментиран от #20, #65


Оценка:
-29 +107

Dell
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #3 от "Сектант":


Да, 1.5 dci на Дъстъра няма такива проблеми. Има по-големи.....

Коментиран от #37


Оценка:
-44 +122

Един
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Икономия - лагерчетата на основния вал на скоростната кутия са мънички и не издържат! (Лакоми акционери - калпава продукция!)

Оценка:
-3 +111

Dads
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #3 от "Сектант":


Ми тя Дачията не пали зимата,няма как да има такива проблеми

Оценка:
-32 +87

Дфен
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Оффф пак ли соцваген не минава и ден без тяхните проблеми.Още ли се произвежда тази 🚗.

Оценка:
-21 +63

123
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #3 от "Сектант":


То няма кола, той проблеми да имало..

Оценка:
-22 +23

ВАГ
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Пак писали недописали Факти!!!!!!!
Няма никакъв проблем с Двигателя това е най новия и модерен двигател на ВАГ ЕА 211/211Ево дошъл да замени проблемните 1.4тси в всичките си варианти.Натъпкан с всички нови решения от двигателостроенето .В Германия има вече на 80-100хил и само добри отзиви......

Оценка:
-50 +10

ВАГ
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Проблема е че за всички по малки бензинки ВАГ предлага ръчната кутия MQ 200 но няма как да работи еднакво с- 1.6 който се предлага за Руска Федерация и има 146нм , 1.4тси 122кс има 200нм ,1.4тси 150кс с 250нм и накрая 1.5тси на който също дават 250нм но реално на диното показва 280/290нм!!!!!Трябва кутия по горно ниво!

Коментиран от #14, #16


Оценка:
-28 +18

4.2
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Пак са сложили от евтините демпфери

Оценка:
-2 +47

1,5 tsi manual
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Mи на жена ми вече е на 35 000 км.,с ръчка-кога ще започва да тресе?!?

Коментиран от #18, #47, #63


Оценка:
-23 +11

ганчо зубидренката
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #11 от "ВАГ":


Човек...Не се занимавай с глупостите на ВАГ...Цял урок си научил,с конски сили и нютонметри...Вземи научи,как да станеш по-добър работник на дино-стенда,че ВАГ-ените без ЧИП не могат откъсна...

Оценка:
-15 +28

1,5 tsi manual
(гост)

Неутрално
15 Отговор
А, гроздето е кисело,ха ха

Оценка:
-24 +10

ганчо зубидренката
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #11 от "ВАГ":


Пиши си НИК-а във форума на ВАГ,да почетем колко си компетентен.
Голф 4 или Пасат 5.5 караш?

Оценка:
-3 +22

Уеуе
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #3 от "Сектант":


Бате тва е страшна каруца , Жигулата вози по-хубаво

Оценка:
-10 +32

4.2
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #13 от "1,5 tsi manual":


Има време

Оценка:
-1 +15

Пешко
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Не е в един, а във всички.

Оценка:
-0 +18

Ghia
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #4 от "Ангел":


Голф две е каруца.С това смотано табло което скърца и постоянно чупещи дръжки

Оценка:
-9 +25

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Само с един ли!? Каква изненада, VW да има проблем с двигател или скорости...

Оценка:
-2 +28

ВАГ
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Карам Супърб 2017г 2.0тди 190коня на чип от АПР 230кс и 500нм !!!!!Също на дсг !!Колата Лизинг живея и работя от 5години в Пасау Германия!!
Фейсбук за доказателств?Ако искаш давам веднага имам 1000 снимки на колата си , а ти какво караш ?????
Да не би новото БМВ М6 Компетишън????
Комплексари работещи за 800лв но знаещи всичко

Коментиран от #24, #25, #26, #58


Оценка:
-60 +24

Диамантената ръка
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Ми да го предлагат само с автомат тогава

Оценка:
-2 +13

Анонимен
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #22 от "ВАГ":


Давай фейсбука да видиме

Оценка:
-2 +22

Госта
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #22 от "ВАГ":


Xaxaxa,карал бил ново Шкодре и вече хванал Господ за шлифера,о свещенна простота......

Оценка:
-9 +49

за гъби съм
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #22 от "ВАГ":


да не си се объркал нещо - не са ли 2500 коня и 5000 нютона на тоя извънземен шкодилак дето ние бедните не сме го и сънували муахахаха :)

Оценка:
-7 +34

Бай Оня
(гост)

Неутрално
27 Отговор
А колко е бе отворен на ст.1 2.0тди 190кс??????????? А селски нормално като лараш Астра 1.6 16в екотек. Хахахаххахахаах

Оценка:
-14 +4

Бай Салам
(гост)

Неутрално
28 Отговор
Мани ги бе коплексари кара някоя избушена мазда или хонда селския тарикат.Супърб 2.0тди само можеш да мечтаеш овчи

Коментиран от #29, #39


Оценка:
-21 +11

29
Този коментар е премахнат от модератор
Бай Оня
(гост)

Неутрално
30 Отговор
Селски бек и на ТДи има какво да се направи о колко си пр....ст.Има ли смисъл а????? Карай там 20годишния си дарак и се хвани отзад като видиш Супърб 2.0тди за тебе това е като Бугати Широн

Коментиран от #31


Оценка:
-8 +7

макак така
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #30 от "Бай Оня":


Абе ти да не си ония сектант с Дъстъра - сега на шкода ли мина хахаха !??!
Ма пийте ги тия хапчета бе младежи, като станете на години за книжка няма да минете психото с тия приказки! :)

Оценка:
-4 +21

32
Този коментар е премахнат от модератор
макак така
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #32 от "Бай Оня":


Хайде не се впускай в лирични отклонения - разкажи пак за шкодилака - вдигаш ли 350 по магистралата за морето, светиш ли къси-дълги като настигнеш някой бавен амг, панамера или баварка :)

Оценка:
-10 +29

Иве
(гост)

Неутрално
34 Отговор
Франсетата май не са с лоши двигатели...

Оценка:
-6 +21

Веско
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Искам супърб

Оценка:
-6 +13

Анонимко
(гост)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #3 от "Сектант":


То кола няма, ти проблеми търсиш.

Оценка:
-7 +9

37
Този коментар е премахнат от модератор
Азззз
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #1 от "Алекс":


Алекс, първо си оправи правописа, пък после коментирай. "други такива случаЙ"

Оценка:
-3 +9

Гостилничаря
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #28 от "Бай Салам":


ВАГинална кола без пари да ми дават, не вземам. Ядох 12 години супата на Сеат и Ауди, косата ми побеля от тях! Между другото в момента съм именно с Мазда 6 закупена от Германия, с нея забравих сервизите къде са. Кога путьовците...... аааа това ВАГините се научат да правят коли, тогава може и да си помисля....

Коментиран от #40, #55


Оценка:
-15 +26

Hshejendhd
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #39 от "Гостилничаря":


Като си купуваш каруци по 1000 лева и не ги подържаш нормално да береш ядове.

Коментиран от #41


Оценка:
-16 +10

Гостилничаря
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #40 от "Hshejendhd":


Точно тук грешиш, именно постоянната поддръжка ми изяде здравето, постоянно в сервиз. Мисля, че основният проблем беше, че ги взех от България, а всички знаем, че Ганчо е баш шофьора на Европа - всеки ден слушаме по новините за подвизите му на пътя. Та в този ред на мисли, почти няма кола по родните автокъщи, които да не са удряни, с превъртян километраж, с издухан двигател и скрити дефекти. Затова си поръчах Маздата от Германия и не съжалявам. В перфектно състояние е, карана е с немска нафта, по аутобаните, обслужвана само в центрове на марката.

Коментиран от #45, #50, #62


Оценка:
-3 +21

Стара американска поговорка
(гост)

Неутрално
42 Отговор
"There is no replacement for displacement"


Чуеш ли двигател "1.5 150 коня" ведната да ти мирише на поне двойно турбо, което е двоен проблем ако се развали, а конете ще ги разделиш на две.

Оценка:
-6 +17

Прегрели Пистоли с нагар
(гост)

Неутрално
43 Отговор
Добре, че не си купих тази бракма, чаках ги половин година и добре, че се забавиха с този двигател..., а бях готов да им дам над 33 000 евро..., за повдигнат таралясник...
Фанатизираните маниаци на марката да си купуват, като им харесва да ги мамят...
Немската “Тойота”, а-ха-ха!:)

Оценка:
-2 +20

Пешо
(гост)

Неутрално
44 Отговор
Аз пък карах Мазда 6,после Тойота Рав 4,сега от 6 години карам от ВАГините и не се сещам въобще за японските аутомобили!!!

Оценка:
-24 +19

Hshejendhd
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #41 от "Гостилничаря":


За това се оглежда много внимателно, когато купуваш кола в България.Това с километрите не се прави само в България.Също така удар не се скрива толкова лесно особенно, ако е голям.

Оценка:
-2 +7

НЯКОЙ СИ
(гост)

Неутрално
46 Отговор
Ей комплексари долни работя във Германия карам чисто ново Мондео 2017 Битурбо какво ми спорите за Шкодата на колегата че лъже елате работете и си вземете долна завислива напаст сте засрамете се.

Коментиран от #53


Оценка:
-26 +16

Trese
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #13 от "1,5 tsi manual":


То тресе ама само на място и в оцъствие на половинката

Коментиран от #57


Оценка:
-0 +11

Опа
(гост)

Неутрално
48 Отговор
Пичов, тука се продават или икономически тотали от запада или милионници с N- пъти превъртан километраж. Нормално е да има недоволни от тази или онази марка. А и много добре знаем, че Ганьо мрази да поддържа кола!

Оценка:
-4 +10

kick
(гост)

Неутрално
49 Отговор
То да беше само един...

Оценка:
-1 +4

Бастун
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #41 от "Гостилничаря":


Имаше ли вътре🤔🤔🤔

Коментиран от #61


Оценка:
-1 +2

51
Този коментар е премахнат от модератор
Д.Тръмп
(гост)

Неутрално
52 Отговор
Аман от рокфелери-бежанци.

Оценка:
-1 +12

Ганчовия
(гост)

Неутрално
53 Отговор

До коментар #46 от "НЯКОЙ СИ":


Тоа пък с Форд се хвали, малиии колко е гоуем, бачкал бил в Германия и си купил!.... Форд. Утепа рибата отворко! Зимата как е? пали ли битурбото? Щот нещо съм чувал че циганин и Форд зимата не бачкат. Сигурно живееш в квартирка за 400 евра в някой краен квартал и си я взел да е близо до АЛДИ, ама иначе се хвалиш че живееш в Германия.

Коментиран от #76


Оценка:
-10 +18

gradski
(гост)

Неутрално
54 Отговор
Те и с DSG-тата 7 степения имаха проблем, 2л дизел дето пукаше глави, 1.8л двигател..... Лошото е, чее не си признават и не правят сервизни акции а го набиват на клиента.

Оценка:
-0 +14

Кафява чума
(гост)

Неутрално
55 Отговор

До коментар #39 от "Гостилничаря":


А приятел тенекеджия имаш ли?

Оценка:
-0 +3

Кочо
(гост)

Неутрално
56 Отговор
След мерца,БМВ и Ауди се нарежда голфа и VAG групата.затова другите да си траят.защото много боли като ви издуха гоулфу.

Оценка:
-10 +3

1,5 tsi manual
(гост)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #47 от "Trese":


Тресе ми се дясната ръка

Оценка:
-0 +4

ганчо зубидренката
(гост)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #22 от "ВАГ":


Баф мааму...Како е АПР??? И като плащаш лизинга,какво?Свивай се в двустайния и се моли да не останеш без работа,че в ОСТ ГЕРМАНИ,не е като във ВЕСТ ГЕРМАНИ...Още са изостанали,въпреки,че запада наля трилиони там...DSG не ми го хвали...Имам близък с Пасат,купен е нов...От първия месец виси по сервизите...Нещо по окачването му скърцало-в "Поршето" го смазали с грес и през 2-3 месеца ходи да го гресират,като стара Волга...В багажника му влиза вода при дъжд,сервиза казва,че тези коли са си така...Да не забравя...DSG кутията му тропала(тракала)...Сервиза казва-те са си така)...И за тази кола наля 80 000 лева... Не си вдигай носа много,караш второ качество кола,и да я чипосваш,няма да стане самолет.

Оценка:
-1 +10

Uuuuuu
(гост)

Неутрално
59 Отговор

До коментар #3 от "Сектант":


Той има други.... :D

Оценка:
-0 +1

анонимен
(гост)

Неутрално
60 Отговор
То да беше само в този двигател!

Оценка:
-1 +7

Kuzmanovv
(гост)

Неутрално
61 Отговор

До коментар #50 от "Бастун":


Не ... те ги изхвърлят в Унгария ... 😂 .

Оценка:
-0 +0

Kuzmanovv
(гост)

Неутрално
62 Отговор

До коментар #41 от "Гостилничаря":


А един мармот завива шоколада в станиол ... 😂 .

Оценка:
-1 +0

Факт
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #13 от "1,5 tsi manual":


Питай комшията от кога тресе!?

Оценка:
-0 +4

потърпевш
(гост)

Неутрално
64 Отговор
не е само този двигател.... вЕрвайте ми.... болезнен опит....

Оценка:
-0 +5

The witcher
(гост)

Неутрално
65 Отговор

До коментар #4 от "Ангел":


Golf 3 !

Оценка:
-0 +2

ФауВе
(гост)

Неутрално
66 Отговор
Противно на ника ми, откак се хванах с ВАГ, само псувам конструкторите им. Няма по-глупаво измислена кола. Не говоря за качество на изработка, а за начин на конструиране. Правена е в кръжок по трудово обучение.

Оценка:
-0 +7

селянин 1
(гост)

Неутрално
67 Отговор
А бе ваг,да одът,като бенц..да пазаруват двг от рено.

Оценка:
-0 +3

Мордор
(гост)

Неутрално
68 Отговор
Моят Фау Ве е производство 2005 година, никога не съм имал проблеми с двигателя, велик!!!!

Оценка:
-6 +0

каунь
(гост)

Неутрално
69 Отговор
поло класик, муцка сака само атом и газзз

Оценка:
-2 +1

Асен
(гост)

Неутрално
70 Отговор
Най добрия мотор на VW за всички времена е бензиновия нискокомпресионен 1,8 ААМ /75 коня монтиран на някой Sondermodellen на Golf 3. Производството му е прекратено умишлено.Тоя двигател е върхът на немската инженерна мисъл.

Коментиран от #74


Оценка:
-3 +3

71
Този коментар е премахнат от модератор
Шаран БГ
(гост)

Неутрално
72 Отговор
Не разбирам от автомобили и не мога да се "надхващам" със никой от специалистите тук .... а и не искам. За какво си взема автомобил човек? Нали да му върши работа- не да"продава фасони !! Карал съм различни .След доста монтьорски упражнения преди 7 години ми падна един ФолЦваген бензинов. Вземах го на майтап -бе 6 годишен и при запалване /пали -чакмак -зиме-лете/ трака на умряло. Те и за това хората, може да се каже, ми го подариха. Вече 7 години, всички консумативи най-акуратно сменям, запаля ли го, хлопа,тропа,тресе, подскача -който го чуе и види , казва - край ,този дарак ще се разпадне. Ама и аз ,първата година си викам, разпадна се...тук, пред дома, ще стана за майтап...на хора и кучета. Обаче, като позагрее до 65-70 градуса се кротва - няма и да " мърка като котенце" -не се чува и не трепва.Обикновено го изчаквам на място. Бързам ли - макс. с 2000 оборота на двигателя, на първа или втора предавка го каканижа километър-два до горните градуси. И.......и си върша работа. Най-добре се чувства от 3000 до 3500 оборота, на пета, със около 110-115 км/ч - на равен път /нормално 2700 оборота/ 90 км/ч. Вярно-вече карам много по-малко- до 10 хилядарки в месец. Ама върви пущината и не знам какво е "ремонт". Само да ми се повреди яко- правя го "парче-парче" да му видя мозъка и на вторични.............Ще му взема една камара пари!!!!

Оценка:
-1 +2

Дфен
(гост)

Неутрално
73 Отговор
Аз пък карам такси и не ме интересува студена ли е топла ли е паля и газ няма 1 или 2 и чакане да загрее само газ и така 10 години и свят километри.

Оценка:
-2 +2

ФауВе
(гост)

Неутрално
74 Отговор

До коментар #70 от "Асен":


Да, така е. Това беше култов мотор за ФВ, но както ти каза - нярочно го спряха, защото не се връзва с новата политика на новите шефове: да правим по-чупливи коли, че да си ги купуват по-начесто клиентите/балъците.

Оценка:
-0 +4

unreal
(гост)

Неутрално
75 Отговор
Идеално! Познайте как ще изкарат 20 години тея боклуци щом на първата година почват да им излизат дефектите.

Оценка:
-1 +1

76
Този коментар е премахнат от модератор
анонимен
(гост)

Неутрално
77 Отговор
Двигателите задвиждат доста адекватно купето на тигуан, но имат проблем с дълговечността. Не бих препоръчал на някого да купува малолитражен TSI с идеята да кара колата 10-15год. Общо взето са ширпотреба, която издържа 5 години. Старият ми тигуан беше 1,4тси с ръчни скорости 2017 година, новият ми е 2019год. с 1.5tsi s DSG. Всичко по колата е супер, но се сменя на 2 години, а след това да е жив и здрав този, който ще плаща ремонтите.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът към журналисти при инспектирането на сградата на спецсъда:
Тихо, че сме в една мрачна сграда, както каза г-н Груев, сграда с мрачно минало и светло бъдеще."

Още бисери