Новини

Porsche Taycan ускори 26 пъти до 200 км/ч без загуба на мощност

Публикувана: 9 Август, 2019 18:46
72 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 13132
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 29 гласа.

Porsche демонстрира ефективността на силовата установка на първия си електрически модел Taycan на писта в гр. Лар, като ускори тестовото муле 26 пъти подред до 200 км/ч. Разликата между най-бързия и най-бавния опит е била едва 0.8 сек.

Porsche Tyacan има два електромотора с постоянни магнити, бифилярни намотки и сумарна мощност 600 к.с. Електромагнитните бобини на статора се състоят от правоъгълни, а не от кръгли проводници, което позволява по-ефективно охлаждане.

Средното време, за което Taycan е ускорявал от 0 до 200 км/ч, е било по-малко от 10 секунди. По време на демонстрационните изпитания температурата на въздуха е била 28 градуса.

Първият сериен електромобил на Porsche ще ускорява от 0 до 100 за 3.5 секунди, а максималната му скорост ще бъде ограничена на 250 км/ч. Taycan ще бъде представен официално на автосалона във Франкфурт, а стартът на продажбите е насрочен за края на годината.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 29 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Фвагин
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Какво му има на очите на това порше...прилича на жаба

Коментиран от #30, #52


Оценка:
-27 +43

гост
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Аз имам Тесла и с нея съм ускорявал 0-200 км/ч 50 пъти без загуба на мощност и без да ми падне много заряда.

Коментиран от #6, #18, #38


Оценка:
-87 +15

мнение
(гост)

Неутрално
3 Отговор
И аз имам Тесла и съм ускорявал 60 пъти.

Коментиран от #9


Оценка:
-48 +21

Тесла
(гост)

Неутрално
4 Отговор
И аз имам Тесла и ускорявам 100 пъти на ден

Коментиран от #8, #26


Оценка:
-39 +23

Хахо
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Не ми хвалите електрическите ви недоразумения! Кажете след тези ускорения колко км ще минете!😀😁😑😂🤣

Коментиран от #7


Оценка:
-21 +41

ТИ ИМАШ
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #2 от "гост":


ТЕСЛА САМО ЧЕ ЗА ДЯЛАНЕ

Оценка:
-7 +58

гост
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #5 от "Хахо":


2800 километра за 24 часа!!!

Коментиран от #25


Оценка:
-22 +14

Дедо ви
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #4 от "Тесла":


И аз имам Тесла и съм забивал по 200 пирона на ден без да и стане нищо.

Оценка:
-2 +86

мнение
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #3 от "мнение":


Т.пака, пак започна с т.пите си коментари! Не пиши с други никове!

Коментиран от #10


Оценка:
-6 +14

гост
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #9 от "мнение":


Не ми кради ника!!!!!

Коментиран от #11


Оценка:
-6 +5

мнение
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #10 от "гост":


Като собственик на Тесла ви казвам от опит, няма по добра кола на пазара, с нетърпение чакам сравнителния тест с това жалко Порше.

Коментиран от #13, #20


Оценка:
-42 +11

Ай стига бе
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Лелеее, това порше много грозно, бе. Прилича на настъпен жабок, чак очите му изскочили. Че той Дъстъра е много по-красив!

Оценка:
-18 +24

мнение
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #11 от "мнение":


Не пиши, с моя ник! Не мисля, че Поршето е жалко! Напротив, хубаво е! Недостатък, за сега е липсата на зарядни, както при Тесла! Но, качеството ще е по-добро, за това и цената е по - висока!

Коментиран от #15


Оценка:
-12 +9

Дфен
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Ааанебе

Оценка:
-4 +3

мнение
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #13 от "мнение":


Не пиши с моя ник!!! Тесла е по красива от Поршето!!!! Сравнителният тест ще ти отвори очите за мощността!!!!!

Оценка:
-13 +5

Дъ Клаш
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Жалките напъни на немчугите да се задържат над водата са безсмислени.В електрическите автомобили нямат патентите и технологиите да се мерят с големите.Не е като досега Ото Дизел били измислили сменят цилиндърчета ха тука 2 ха там три 10 литрови 12 цилиндрови лами тровят въздуха и викат ние сме най.Свърши тая!Като направи 5 ускорения и ще минава по 100 км.Батериите не са немски дори.Смешници!

Коментиран от #21


Оценка:
-17 +17

ХаХа🙈
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Подарявам Порше !
Страшно грозно , ама го ПОДАРЯВАМ !
Кой от тия които “ не го искат” това “ боклучивото” ( не може да си го позволи)
ще го вземе ?
Ей ей чакаите , не може всички .....
Ха Ха

Оценка:
-12 +7

гост
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #2 от "гост":


Лапето наигра ли се или друга занимавка не може да си измисли ? Земи си го прибери , че само му гледат сеира и умират от смях !! А иначе ти си кауза пердута , не схвана ли вече , хахахахахах !!!!

Оценка:
-2 +4

гост
(гост)

Неутрално
19 Отговор
За всички почитатели на "немското инженерство" , пазете си силичките и не скачайте предварително , щото на първия сравнителен тест ще ревете със сълзи !!! И със глас !!!

Оценка:
-14 +9

333
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #11 от "мнение":


Хахаха! Хахаха! Хахаха!
Тесла? Не ставай смешен!

Оценка:
-5 +7

333
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #16 от "Дъ Клаш":


Пък батериите на Тесла са на Панасоник.
Интересно, кви патенти имат? За електродвигател? Че той е измислен преди повече от век.

Оценка:
-6 +20

гост
(гост)

Неутрално
22 Отговор
А иначе Тесла продължава да продава годишно ДВА ПЪТИ повече от модел С и Х от 30 000 "предварителни заявки , дето Поршр ще има да ги изпълнява поне 3-4 години , щото за повече нямат и батерии даже , а пък и с тях ще си останат като лъсне скоро , че Тесла ги бие като маче у дирек !! И това със стария модел на същата цена , а предстои нов и то мнооого по-добър !!!!

Коментиран от #32


Оценка:
-15 +9

Дъ Клаш
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Верно ли е измиален преди век що не си тургнеш на колата двигател измислен преди век същия да видим доде ще стигнеш.На глупака му дай само кой измислил нещо все едно тва нещо не се е развивало един век.Тесла вече сами си правят батериите.А немците нищо не правят измислена тъпа държавичка с територия колкото полша от която Източната част е по-зле от нас.

Коментиран от #33, #47


Оценка:
-18 +7

дявола
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Ей хора тези консерви са във пъти по-вредни от най-лошия дизел запитай те се къде отиват батерийките им когато свършат

Коментиран от #27


Оценка:
-9 +13

Random
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #7 от "гост":


Е, айде малко по-реалистичен бъди, 48 минимум

Коментиран от #28, #29


Оценка:
-6 +7

666
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #4 от "Тесла":


и аз имам Тесла , и не съм ускорявал нито веднъж

Оценка:
-2 +9

Да да
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #24 от "дявола":


Викаш батериите се виждат, а изгорялата нафта само за малко! Влез в едно помещение и покарай 1 час на ток и на нафта. Гледай да не е много голямо и да е добре изолирано! После пиши кое е по-вредно

Коментиран от #34, #67


Оценка:
-11 +8

гост
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #25 от "Random":


Ами не , за 24 , за твое най-голямо съжаление и то доказано !! И това със сегашните суперчарджъри на 120 квт !! А есента ще ги модернизират на над 200 , тоест почти два пъти по-бързо зареждане !! Тоест до половин една година чакай нов рекорд , поне 3500-3600 за денонощие !!!

Коментиран от #36


Оценка:
-7 +3

гост
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #25 от "Random":


Не че на някой са му притрябвали такива безумни пробези , ама за да запуши устите на такива дървени философи като тебе и дружинката Анти !!!!

Оценка:
-8 +3

незнайко
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #1 от "Фвагин":


Вярно, таман се чудех на какво прилича .

Оценка:
-5 +3

ФауВе
(гост)

Неутрално
31 Отговор
Умират стогодишните. Умират от развитие и от високи акции. Задушават се от приходи и печалби, докато Тесла се чуди как да намали загубите и тоя месец.

Оценка:
-4 +12

ФауВе
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #22 от "гост":


Порше прави печаби с много по-малко бройки, от Тесла, която прави много повече, но пак е на загуба. В задачата се пита: оти се напинят абуриканците?

Оценка:
-3 +11

ФауВе
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #23 от "Дъ Клаш":


Правиш ли разлика между патент за изобретение и патент за полезен модел? Между патент за технология, за иновация, и патент за модификация?

Оценка:
-3 +6

ФауВе
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #27 от "Да да":


Посети кобалтова мина. После ела да пишеш как е.

Коментиран от #64


Оценка:
-3 +11

гост
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Повярвайте ми, аз наистина живея в Норвегия, наистина изкарвам много пари, наистина имам Тесла и съм мега доволен!!! А това което пише "мнение" че съм гей и ходя на прайда, това е абсолютна лъжа!!!!!!

Коментиран от #37


Оценка:
-7 +2

ФауВе
(гост)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #28 от "гост":


Даваха един с кола като моята, който обиколи света. Ама моята няма да може. И твоята Тесла няма да може да мине 2000км за денонощие. А ако се опиташ да го направиш, ще я скапеш преди финала.

Коментиран от #39


Оценка:
-5 +8

ФауВе
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #35 от "гост":


Всеки има право да мечтае.

Оценка:
-0 +5

Драйвър
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #2 от "гост":


А аз пироните ги вадя с керпеден не с Тесла;)

Оценка:
-2 +7

гост
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #36 от "ФауВе":


Това не е вярно!!!!! Виж на Ютюб как Тесла минава над 2800 км за едно денонощие!!!!!! Аз имам Тесла и съм минавал 2000 км за 24 часа, при това само с три зареждания защото съм много добър шофьор!!!!!!!!!!!!!

Коментиран от #42


Оценка:
-13 +3

мнение
(гост)

Неутрално
40 Отговор
И аз имам Тесла и ви казвам че 2000 км за 24 часа не са никакъв проблем!!!!! Минавам ги редовно!!!!!!!

Коментиран от #43


Оценка:
-10 +4

Мишо перничанчето
(гост)

Неутрално
41 Отговор
Аз минавам 2000 км на ден с Москвето без проблеми. Освен това бъркам с пирон в контакта и не ме хваща ток

Оценка:
-2 +18

ФауВе
(гост)

Неутрално
42 Отговор

До коментар #39 от "гост":


Ти имаш Тесла. Ти си супер шофер. Ти живееш в ЕС. Ти изкарваш много пари. Но някак си, основното ти занимание е да кибичиш в тоя сайт и да дрънкш глупости. Нещо не се връзва.

Коментиран от #44


Оценка:
-3 +18

ФауВе
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #40 от "мнение":


Редовно?!?! Поне по два пъти на ден, нали?

Коментиран от #45


Оценка:
-4 +5

гост
(гост)

Неутрално
44 Отговор

До коментар #42 от "ФауВе":


Отбелязвам с усмивка че Норвегия НЕ Е в ЕС.

Коментиран от #56


Оценка:
-2 +9

мнение
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #43 от "ФауВе":


4-5 пъти в месеца!!!!!!

Оценка:
-7 +1

До теслараста
(гост)

Неутрално
46 Отговор
Няма статия която да не оповръщаш с твоята гадна Тесла.

Коментиран от #48


Оценка:
-1 +9

333
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #23 от "Дъ Клаш":


Електродвигателя, който е измислен преди век не е много по-различен от двигателите в момента. ДВГ за това време се е развил много, електродвигателите няма какво да им се развива, освен подобренията в обработката на материалите. Електродвигателите още преди век са с КПД над 80%, използват се от тогава в автомобили, влакове, подводници, тежки минни машини, тролеи, трамваи и прочее. Та тия електродвигатели отпреди век най-много да тежат 2, 3 пъти повече от двигателя на теслАта, което не е драма, понеже няма да са над 100кг. Само лагери ще им сложа модерни, понеже преди век не е имало добри лагери.
В теслАта има маса компоненти, разработени от европейски компании, Бош, Брембо, даже гумите им са европейски.
Харли викаха Порше да им подобри технологиите за двигателостроене, защото в Щатите няма кой, ама иначе нищо не правят. Фиат купи крайслер.
Тесла не си правят сами батериите. Батериите все още се правят в Гигафакторито, което е jointvenure с Панасоник. С технологии на ПАНАСОНИК. Голяма част от фирмите, производители на американските товарни камиони са собственост на европейски компании - коя на Мерцедес, коя на Рено, даже мисля, че има и VAG. Порше вероятно нямат много интерес в пазар под 4%, колкото е глобално дела на електрическите автомобили. На останалите 96% имат прилични позиции, и не губят по 400 милиона. Тая година VAG са най-успешната автомобилна компания в света, а тази компания е контролирана от Porsche SE, което е на фамилията Porsche. Те п

Коментиран от #60


Оценка:
-3 +8

мнение
(гост)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #46 от "До теслараста":


Не разбираш ли , че някой пише с моя ник? Нито един от коментарите, не съм писал аз! Лека!

Оценка:
-3 +2

123
(гост)

Неутрално
49 Отговор
Този който пише с чужди никове, е Driving pleasure!

Оценка:
-5 +4

мнение
(гост)

Неутрално
50 Отговор
Изводите са ясни, Тесла е по красива, ускорява по бързо, има по голям пробег с едно зареждане, по дълга гаранция, по качествени материали, по елегантен интериор, по як софтуеър и е по "cool"!!! Порше пък може да се "похвали" само с много по високата си цена!!!!!!!!

Коментиран от #51, #57


Оценка:
-10 +6

Asd
(гост)

Неутрално
51 Отговор

До коментар #50 от "мнение":


От кога на безличните коли им викат яки? Ситуацията много ми прилича с тази на iPhone, демек - голяма гъзария е да имаш такъв телефон, ама за никъв чеп не става

Коментиран от #54


Оценка:
-2 +9

Сап
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #1 от "Фвагин":


И аз имах ТЕСЛа, ама и се счупи сапа.
На теслата дръжката,как влезе мъшшшката ,а?
На жаба мяза. 😀😀😀😀😀

Оценка:
-1 +0

Доктора
(гост)

Неутрално
53 Отговор
И аз имам тесла. С нея вадя пирони!

Оценка:
-1 +2

Доктора
(гост)

Неутрално
54 Отговор

До коментар #51 от "Asd":


Докато ползваш телефона за чеп — все няма да става. Хахахаха
Пробвай с твоя. Белким запуши все нещо.

Оценка:
-3 +1

toyota
(гост)

Неутрално
55 Отговор
От кога тесла има качествен интериор.До сега само лоши мнения съм чувал от такива който ги карат.Интериора е мега грозен ,както и дизайна.Евтини пластмаси като на дачия ,само че за много по висока цена.

Коментиран от #58


Оценка:
-2 +8

ФауВе
(гост)

Неутрално
56 Отговор

До коментар #44 от "гост":


Отбелязвам с усмивка, че останалите твърдения не ги оспори :)

Оценка:
-2 +1

ФауВе
(гост)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #50 от "мнение":


И въпреки това, пак Тесла е на загуба, а Порше печели пари от продукта си. Явно продукта на Порше е поросто печеливш, или просто - по-добър. Тесла съществува единствено заради наливането на пари в нея от правителството. Дори и това не й помага. Скоро ще задължат хората да си купуват само Тесла, а след това, дори ще задължат и тези, които не иска кола, да си купуват поне по една Тесла на всеки 5г.

Коментиран от #59


Оценка:
-3 +5

ФауВе
(гост)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #55 от "toyota":


Тесла няма интериор. Това е гол варел на колела. Нищо повече. Гнус ме е да вляза в такъв бункер.

Оценка:
-7 +8

гост
(гост)

Неутрално
59 Отговор

До коментар #57 от "ФауВе":


Еми така ще е , като гледаш как "стогодишните" ти любимци издъхват , остава само да злобееш , хаххаха !!! А между другото не бързай толкова с "печалбата" на Порше , да не останеш пак изненадан !!! А и явно и в Европа "задължават" хората да си купуват Тесла вместо умрялото Порше , хахаххаха !!!!

Коментиран от #68


Оценка:
-5 +3

незнайко
(гост)

Неутрално
60 Отговор

До коментар #47 от "333":


Явно не сте виждал в дейсвителност, колко е голям 50 киловата асинхронен двигател . Това което сте написал, че с нищо не са по различни е смешно. С каква електроника биха управлявали преди 1970 -80 година тези двигатели на ТЕСЛА ако СЪЩЕСТВУВАХА ? Моля Ви не пишете неща, които даже не сте прочели какво представляват !!!

Коментиран от #61


Оценка:
-4 +5

123
(гост)

Неутрално
61 Отговор

До коментар #60 от "незнайко":


Да, ама виж и другите т..аци , колко +са му дали! И те със същото образование!

Оценка:
-3 +1

Боре
(гост)

Неутрално
62 Отговор
В белите държави Тесла е кола за средна класа. Ще минат още доста години докато достигне нивото на Порше. Поздрав за всички собственици на Тесла. Аз карам 5,7 Hemi.

Оценка:
-6 +3

Голям Слон
(гост)

Неутрално
63 Отговор
:-))) Тролей, който като го ускориш така 20 пъти и ще ти изпрати съобщение на мобилния, че трябва да си заредиш батериите. С един резервоар изминавам минимум 1000 км. Горивото го зареждам за приблизително 5 минути :-) И после още 700 до хотела. 1700 км пробег с едно зареждане и най-много две малки води :-) Когато батерийната технология достигне тези нива - тогава може и да започна да харесвам тролейчетата. Но едва ли на 95 ще ми е до автомобили...

Оценка:
-4 +4

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
64 Отговор

До коментар #34 от "ФауВе":


Ами не Тесла не се напинят, напинят се всички останали да я догонват и да предложат нещо подобно. Не съм фен на електрокарите но това е реалноста...

Коментиран от #65


Оценка:
-3 +3

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
65 Отговор

До коментар #64 от "Алфа Ромео":


До номер 32 ми беше коментара

Оценка:
-0 +0

Ram1
(гост)

Неутрално
66 Отговор
Кво се хвалите с тея тесли и Кво тесла е една загубена кола без звук нито звук има нито някъв дизайн нищо особено не ми харесва тоя кошер

Оценка:
-2 +5

Язе
(гост)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #27 от "Да да":


Повечето каращи в затворено помещение не са на ток а на LPG. Замисли се защо?Защото само сменяваш бутилката и продължаваш а не чакаш на зареждачката.

Оценка:
-0 +1

68
Този коментар е премахнат от модератор
69
Този коментар е премахнат от модератор
70
Този коментар е премахнат от модератор
aaaaaaaaa
(гост)

Неутрално
71 Отговор
Що не кажете,че магнитите в ротора са неодимови и ,че неодим се добива в Китай с робски труд и катастрофални последици за природата, само да може некой мазен немски гъз да кара Порше на ток.Скоро ще дойде апокалипсиса.

Оценка:
-0 +0

72
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Димитър Бербатов
Това заяви българският нападател Димитър Бербатов, който днес ще поведе атаката на ПАОК срещу Борусия (Дортмунд) в груповата фаза на Лига Европа
Ще се опитвам да забавлявам хората – докато ме държат краката. Искам да показвам на хората красивата страна на футбола."

Още бисери