Новини

Велосипед без педали от Skoda

Публикувана: 9 Септември, 2019 14:10
43 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 18205
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 39 гласа.

Skoda представи концептуален хибрид между велосипед и хувър борд. Електрическият Klement няма педали и се управлява от стъпенки, които ускоряват колелото при наклон напред.

На кормилото липсват обичайните спирачки. Предвидена е стойка за смартфон, с който през специално приложение може да се следи зарядът на батерията, скоростта и други данни.

Тежащият 25 кг Klement се задвижва от електромотор с мощност 5.4 к.с. Максималната скорост е 45 км/ч, а двете сменяеми йон-литиеви батерии с капацитет 1.25 кВтч всяка осигуряват пробег до 62 км с едно зареждане.

Оригиналната система за управление със стъпенките изисква известно привикване, но компактните размери, високата скорост и големият обсег без презареждане прави Klement идеален за градски условия.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 39 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Етичност по пътищата
1 Отговор
Това определено е нещо, което е по-добро от недоразумението ел. тротинетка!

Коментиран от #19, #31, #32


Оценка:
-14 +130

сектант
2 Отговор
някой има ли инофрмация за цена?

Коментиран от #5, #6


Оценка:
-5 +38

onq s konq
3 Отговор
Коги шъ ги пуснат теа колелета?И дали ше мое да сложим акумулатора от беенвето на ниего штото фчера се строши и ми писна от ниего!

Коментиран от #4


Оценка:
-12 +42

Вуте
4 Отговор

До коментар #3 от "onq s konq":


Шъ мое бе конски ! Що да не мое ? Ама ще трябва да си купиш и смартфон ...

Оценка:
-3 +37

Гъзарийките струват пари
5 Отговор

До коментар #2 от "сектант":


Колкото за една Skoda.

Оценка:
-7 +24

Баба Ланга
6 Отговор

До коментар #2 от "сектант":


Малко по-скъпо от дачията ти ...

Коментиран от #8


Оценка:
-5 +38

7
Този коментар е премахнат от модератор
сектант
8 Отговор

До коментар #6 от "Баба Ланга":


понеже уважавам възрастните хора няма да те обиждам на коли и няма да кажа, че си абсолютен дебилник, който щом не разбира не заслужава Дачия в гаража си

Оценка:
-18 +12

Ивайло
9 Отговор
Интересно, но като гледам как е тръгнало и за него ще искат регистрация!!! А най-големия абсурд е, че ако те хванат да караш ел. тротинетка или триколка, ти пишат акт, БЕЗ ДА ИМАТ ПРАВНО ОСНОВАНИЕ И БЕЗ ДА Е РЕГЛАМЕНТИРАНО КАК ДА СТАВА РЕГИСТРИРАНЕТО!!! Щото шефа на полицията така е бил наредил!!! Пълен абсурд!!! Иначе е интересно като концепция и ще е забавно за каране!!!

Коментиран от #21


Оценка:
-6 +28

САМО ДИЗЕЛ И БЕНЗИН БЕЗ ТОК!!
10 Отговор
Дизела е по-добър от тока!!! Аз само дизел карам!!

Коментиран от #17


Оценка:
-29 +19

електротариката
11 Отговор
нещо не ми излизат сметките моето и то е 24кг само че е 1000w и без проблем си поддържа 45-50км/ч само на ток.А за да е 5.5к.с това означава че е 4kw и 90-100км/ч не трябва да са му проблем.

Коментиран от #23


Оценка:
-9 +13

12
Този коментар е премахнат от модератор
12345
13 Отговор
Интересно превозно средство, само че нашите фуражки предполагам че ще искат да се регистрира както ел.тротинетките. След това задължителна гражданска и данък в общината. Очаквам да се иска талон са синя зона и т.н. Абе ние сме най-яката държава в ЕС. Слава на ГЕРБ и на ББ.

Оценка:
-2 +24

Замислен
14 Отговор
Някой може ли да ме светне, от какъв зор трябва да накланяш степенките, като ръцете ти и без друго са на кормилото, където може да имаш добре познатите "масури" (от мотоциклетите) и лостчета за палеца (от тротинетки, снежни скутери и АТВ-та) ?

Оценка:
-4 +27

Бай Тошо
15 Отговор
Има ел колелета с педали из бг от доста време ,но си е хубаво да има и педали, че при авария ставаш пешеходец, и ако си на далеч от дома ще е весело

Оценка:
-0 +31

Льо Шкодилак
16 Отговор
Ша излитами, ама как ша спирами?!? Гльодам - има спир. дискове отпредика.... Знам ли

Оценка:
-2 +9

Дизел Тротинетков
17 Отговор

До коментар #10 от "САМО ДИЗЕЛ И БЕНЗИН БЕЗ ТОК!!":


Давай нафтата, баце, само така!

Оценка:
-9 +7

18
Този коментар е премахнат от модератор
Ганьо
19 Отговор

До коментар #1 от "Етичност по пътищата":


25 кг? Как ще го смъкваш по стълбищата? И е грозен също както колите им. По-добре обикновена шосейка за 1000 лв!

Оценка:
-4 +10

20
Този коментар е премахнат от модератор
Отговор
21 Отговор

До коментар #9 от "Ивайло":


Отивай и ги съди.Като не си мпс какво правят 90% от тези с тротинетките на пътя?Има велоалеи,да си кретат там.Ще го пазя а той на Цариградско в средната лента.Бегай,легай

Оценка:
-5 +10

22
Този коментар е премахнат от модератор
гост
23 Отговор

До коментар #11 от "електротариката":


Скоростта е ограничена умишлено , защото над нея се иска регистрация и книжка за управление на мотоциклет поне !!

Оценка:
-1 +10

иЗУМЕНТ
24 Отговор
Как така велосипеди без педали - кой ще ги кара? Автономни?

Оценка:
-0 +6

Колоездач
25 Отговор
Така, както електрическите "велосипеди" не са велосипеди, тези, които ги карат, не са колоездачи. Един добре трениран и редовно каращ колоездач-любител винаги ще победи всеки един стоков електрически велосипед при по-дълга дистанция, да речем - София-Бургас. Един добър колоездач ще вземе София- Бургас по подбалканската за около 13-14 часа. На електричката ще и трябват поне 3-4 зареждания за същото растояние. По равно, електричка с двигател под 750 Вата никога няма да избяга на една шосейка с трениран колоездач.

Коментиран от #26, #29


Оценка:
-12 +9

гост
26 Отговор

До коментар #25 от "Колоездач":


И за какво ги изписа всички тия глупости ??? Този велосипед и всички като него на са за "трениране на колоездачи" , а за ежедневно придвижване предимно в градски условия , вместо с обществен транспорт !! С такива колела хората на запад ходят и се връщат от работа , училище , магазин и т.н. Кой го интересува за колко някакъв спортист може да стигне до Бургас или каква скорост може да развие ??? Това ще го карат хора от 13-14 до 65-70 години !!! Не мислиш ли , че ги интересува предимно удобството и карането без усилия , а не твоите мераци за състезания ??

Оценка:
-3 +16

Откъде
27 Отговор
ще познават кой е педал за да не го пускат на това чудо?

Коментиран от #28


Оценка:
-0 +1

ИМПЕРИАЛИСТ
28 Отговор

До коментар #27 от "Откъде":


По миризмата на Критиан Диьор!

Оценка:
-1 +1

Cyclist
29 Отговор

До коментар #25 от "Колоездач":


Тук малко се оля. Проучи какви мощности може да поддържа човешкия организъм и за какви периоди от време. Без проблем един двигател 0.5 kW ще засрами професионален велосипедист. Ако е и с един хубав правилно конструиран редуктор, ще го и разплаче. Затова сме измислили машините. И както колегата каза, електрическите велосипеди се използват от масите за да си свършат работа или за развлечение. Никой не си купува електрически велосипед с мераци да кара 400 км и да се състезава с други професионалисти. Купува си го да си покара в парка или в покрайнините и по велоалеите. Аз още не съм видял някой да си монтира електромотор с мераци да прави downhill, road racing или да се пуска до морето, надявайки се да зарежда по крайпътни капанчета.

Оценка:
-1 +4

Cyclist
30 Отговор
Не е правилно да се управлява спирачката чрез наклона на степенките. Това не е ховърборд, който да вдигне 15 км/ч, а и да си изправен и да можеш да отскочиш. Като цяло изобщо конструкцията не изглежда добре замислена. Конвенционален велосипед с централен мотор изглежда много по-удачно конструиран. Неслучайно е по-разпространен вариант от подобни "концепции". Като че ли тук е нарушено златното правило - "ако нещо работи добре, не се пипа".

Оценка:
-0 +8

куку руку ку
31 Отговор

До коментар #1 от "Етичност по пътищата":


И като ти свърши тока по средата на пътя... буташ?

Оценка:
-1 +2

Нищо подобно
32 Отговор

До коментар #1 от "Етичност по пътищата":


Хората на запад си купуват тротинетки защото след употреба са малки и практични, сгъваш кормилото и няма проблем да я оставиш в офиса, коридора, метрото и т.н. и не се потиш да въртиш педалите. На запад мястото е скъпо, апартаментите са бетер новото строителство у нас. А това недоразумение няма да се харчи: като му свърши тока не може да го буташ като тротинетката, или караш като колело, голямо и тежко е.

Оценка:
-1 +3

Бай хой
33 Отговор
А парламент без педали кога? И правителство. Спешно. За България.

Коментиран от #34, #35, #36


Оценка:
-2 +10

34
Този коментар е премахнат от модератор
35
Този коментар е премахнат от модератор
36
Този коментар е премахнат от модератор
deadman1488
37 Отговор
АЗ ИСКАМ САМО ГУМИТЕ И КОРМИЛОТО И СЕДАЛКАТА

Оценка:
-0 +0

присмехулНИК
38 Отговор
Без педали не става! Сега са на мода !

Оценка:
-0 +1

незнайко
39 Отговор
И защо трябва да се усложнява с тези управляеми степенки ? Масур за газ, като на мотор е класика. Дръжки като на обикновени спирачки също са достатъчни . Двигател 4 киловата е наистина много за "велосипед". Захрънването сигурно е с батерия 72 волта 20 амперчаса за да има тази мощност . Данните за пробета са малко преувеличени за тази конфигурация. МОЖЕ БИ ТОВА Е САМО ПО РАВЕН ПЪТ !!!

Коментиран от #40


Оценка:
-2 +0

Cyclist
40 Отговор

До коментар #39 от "незнайко":


72 V * 20 A = 1440 W. 1.4 Квт. И това е консумирана енергия, т.е. преди загуби. Оределено или е по-високо напрежението, или тока, а още по-вероятно е и двете.

Оценка:
-0 +0

гост
41 Отговор
Велосипед без педали ама е точно за педали. Аз живея в Норвегия и имам Тесла но ще си го купя и ще отида с него на прайда

Оценка:
-0 +1

глупави хора СЛАБА държава
42 Отговор
От тъп коментар към по-тъп.
Единия вика самоооо дизел олигофрен ли си или да.Ти виждал ли си Mercedes benz дизел срещу mercedes benz ток ,как тока изяжда дизела за секунди. Още по-тъп коментар е по скъпо от твоята шкода ,аве маняци няма да струва повече от 800или 900 лв. Това е бъдещето искате или не искате, горивата свършват трябвя да се мисли един ход на пред защото сме на заем на така наречената планетата ЗЕМЯ.

Оценка:
-1 +0

Хахо
43 Отговор
Първо да се научат да правят коли, след това велосипеди!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Трайчо Трайков
Кандидатът за президент на Реформаторския блок, по повод позорния акт на журналиста Миленко Неделковски:
Появи се поредният македонски гамен, този път поругал паметта на българските герои от Каймакчалан."

Още бисери