В окръжния съд в Ню Джърси е подаден колективен иск срещу General Motors, с който стотици собственици на автомобили с информационно-развлекателната система Cadillac CUE обвиняват концерна в умишлено инсталиране на некачествени сензорни екрани, съобщава сайтът Cadillac Society.
Ищците твърдят, че чувствителните на допир дисплеи на мултимедията Cadillac User Experience се пукат, разслояват и образуват мехурчета, а често престават изобщо да реагират при докосване. Тоня Гручац, от чието име е подаден искът, се оплаква, че сензорният екран в нейния Cadillac ATS от 2014 г. се повредил веднага след изтичането на гаранционния срок (четири години или 50 000 мили/80 450 км).
В дилърския център, от който жената купила автомобила, ѝ предложили нов екран срещу $1 200 (€1 097). В същото време служителите разказали на Гручац, че постоянно се сблъскват с аналогичен проблем в автомобилите на Cadillac на възраст три-четири години.
От General Motors са издали два технически бюлетина за дилърите си през 2014 и 2017 г., в които се описва разлепване и образуване на мехурчета на сензорните екрани на системата CUE, което значи, че в концерна са били наясно с дефекта. Проблемът засягал моделите ATS (2013-2017), SRX (2013-2016), XTS (2013-2017), CTS (2014-2017) и Escalade (2014-2017).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пламен
12:25 30.09.2019
2 американoсран
13:05 30.09.2019
3 Случаен
19:39 30.09.2019
4 странно
13:19 01.10.2019