Last news in Fakti

16 Октомври, 2019 16:07 71 011 94

Subaru спира производството на автомобили

  • subaru-
  • хагибис-
  • тайфун

Японският производител Subaru обяви, че заводът на компанията в гр. Ота, префектура Генма, ще преустанови работа поне до 25 октомври. Ръководството е взело такова решение заради тайфуна Хагибис, който е нарушил доставките на части.

Хагибис удари североизточната част на главния японски остров Хоншу и нанесе огромни щети в префектурите Фукушима, Мияги и Канагава. Стихията отне живота на 75 човека и рани 220. 11 души се водят безследно изчезнали.

Subaru не е единствената компания, която ще спре производството заради тайфуна. Toyota Industries, Hirose Electric Co., Anritsu, Alps Alpine и Taiyo Yuden също ще преустановят временно работа. Прекъснати са железопътни връзки, а токийското летище "Ханеда" е затворено.

В завода на Subaru в Ота се произвеждат по 650 000 автомобила годишно. От компанията не уточняват как ще се отрази принудителното спиране върху доставките на готова продукция.


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 74 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сърбаро

    58 206 Отговор
    Нормално беше да спрат да се мъчат

    Коментиран от #72

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Иван

    365 11 Отговор
    Факти, стига с тия клик бейт заглавия, че хептен смешни ставате. Не че сте някавка сериозна медия. Основно криво преведени новини от чуждоезични сайтове, но само надъхвате бавно развиващата си аудитория като коментиралия номер 1.

    Коментиран от #28, #50, #69

  • 4 Гост

    33 141 Отговор
    Отдавна трябваше да спре.

    Коментиран от #8, #16

  • 5 Голф 2

    32 140 Отговор
    То тяхното производство като нашия футбол.

    Коментиран от #13, #87

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 ГлОпаци кисело е гроздето

    89 49 Отговор
    Субаро е уникална марка импреза ВеЕрХикс 4по4 е резачка карам такава

    Коментиран от #11

  • 8 Домакин

    48 16 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Абе ти добре ли си с главата?
  • 9 Коки

    44 3 Отговор
    В Япония нямат складове,доставка в определен ден и час!
  • 10 жжжж

    176 1 Отговор
    егати заглавието,написано е сякаш повече няма да правят коли!?

    Коментиран от #19

  • 11 Мунчо

    16 26 Отговор

    До коментар #7 от "ГлОпаци кисело е гроздето":

    Чак толко не ми киселее тая джанка

    Коментиран от #27

  • 12 метео

    98 1 Отговор
    Слава тебе, Господи, че в България няма тайфуни! То и без това изглеждаме, като след тайфун, ама ако ни застигне това природно бедствие ще изчезнем и като територия.
  • 13 А бре тарикат.......

    68 15 Отговор

    До коментар #5 от "Голф 2":

    Мога да ти кажа че Субару са доста стабилни коли........

    Коментиран от #41

  • 14 Боксер

    17 60 Отговор
    Е малко земята ще се Прочисти от масларки!!!

    Коментиран от #32, #33

  • 15 Иве

    95 17 Отговор
    Колеги пепел ви на устенцата, Тойота и субару са уникални машини признати на всички континенти. А вие кои сте по точно.

    Коментиран от #54

  • 16 Хайл

    14 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Навлек тук ли си
  • 17 Св Георги со велосипедо

    31 6 Отговор
    Екстра. Сега остава и завода на беемве да го удари тайфуня...
  • 18 Хич да не почнат пак

    37 76 Отговор
    Уникални кенефи. Имам близък който кара само Субару от 25год и ми е давал да ги пробвам всичките. Поне 10 ги е сменил за това време. Абсолютно безлични коли. Горят като газ 53, караш семеен автомобил а купуваш части като за премиум марка. Така и не разбрах какво им харесва освен един клиренс друго нищо няма в тях. Давал съм му да покара моето бмв 530 както и преди имах е класа 320 цди. Всеки път казва че го кефят много и след 5 месеца пак отива и взима по ново Субару. Викам му защо бе....А той" Ми незнам брат така съм свикнал". Уникален тъпанар

    Коментиран от #22, #23, #36, #46, #59

  • 19 Момичето с БМВ-то

    27 9 Отговор

    До коментар #10 от "жжжж":

    Пепел ти на устата! Като не харесваш марката карай си велосипедо и мълчи.
  • 20 Аз съм

    60 2 Отговор
    Най-тъпите заглавия на "новини" в нета. Бомбастичен контекст и коренно различно съдържание. Кой ви храни вас бе, червеи?
  • 21 Ха ха ха ха ха ха ха

    10 32 Отговор
    Да спира, аз не ги харесвам.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Гост

    60 6 Отговор

    До коментар #18 от "Хич да не почнат пак":

    Приятелят ти е решил, че е безмислено да спори с теб и е решил съвем правилно да не се карате за коли. Остава на теб да прецениш, защо си купува такава кола, а не БМВ.
  • 24 Алфа Вълкът

    6 59 Отговор
    Още един тайфун и да фалират всички японски пластмасарии! ВАГ #1!

    Коментиран от #30, #38

  • 25 Най-добрия

    8 44 Отговор
    Да ги спират със закон!!!!! И без тва не стават за каране те дрънкалки и бензинопили...
  • 26 Румен

    40 0 Отговор
    Много е просто. Вместо WV....... , завод за Субаро в наща мила родина и няма да спират работа! Това е, какво чакат!!!!
  • 27 Като гост

    14 3 Отговор

    До коментар #11 от "Мунчо":

    Мунчо..... Така ли ти казват в квартала? Явно има за какво.
  • 28 Байт а Не Бейт

    8 4 Отговор

    До коментар #3 от "Иван":

    Мой човек.И българския ако ти е кьт ингилизкия.....
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Алфа глупак

    11 6 Отговор

    До коментар #24 от "Алфа Вълкът":

    карай си голфу и се гордей с тва ве...

    Коментиран от #31

  • 31 Алфа Вълкът

    9 27 Отговор

    До коментар #30 от "Алфа глупак":

    Аз карам Астра, ама да ви дразня преди лягане е безценно! Ама по принцип японските коли не струват. Направят 150 000км и ги хвърляш.

    Коментиран от #34, #57

  • 32 муньо

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Боксер":

    апа на мене мунчо беенвето и мерцедеса ама изобщо не ми киселеят
  • 33 Уотсън

    11 1 Отговор

    До коментар #14 от "Боксер":

    след като не разбираш от автомобили, не говориш,.. елементарно уотсън
  • 34 Алфа глупак

    29 7 Отговор

    До коментар #31 от "Алфа Вълкът":

    карам японско и вече е на 320 000 км. и още не съм го хвърлил без да ми гори и грам масло.Кво ще кажеш?

    Коментиран от #58

  • 35 Dokata

    23 2 Отговор
    Господи прости им на тези от коментар 1,4,5 тези,,гоуфаджии" не знаят какво говорят !
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Dokata

    22 2 Отговор
    Господи прости им на тези от коментар 1,4,5 тези,,гоуфаджии" не знаят какво говорят !а този с астрата за него думи нямам.Без да ми се обижда но сигурно изобщо не разбира от автомобили !

    Коментиран от #42

  • 38 Dokata

    26 2 Отговор

    До коментар #24 от "Алфа Вълкът":

    Точно твоите гоуф-ове са НАЙ-ГОЛЕМИТЕ БОКЛУЦИ и добре че са те и такива като теб че да поддържате сервизите в България.
  • 39 Дизел мен

    17 31 Отговор
    Не се карайте бе. Няма за какво. То е казано отдавна......... МЕРЦЕДЕС и всички останали! Абе да ви питам.....тия субарута купуват ли се от нейде или се падат от зрънчо.

    Коментиран от #45, #48

  • 40 jullliann 72

    9 12 Отговор
    Много ми е интересно как кола на 320 000км не гори и грам масло.Е тогава хич не и трябва и пръчка за маслото.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Село София

    13 20 Отговор

    До коментар #37 от "Dokata":

    Ако трябва на 80 000 км да се прави основен ремонт на двигател,разбиране ли е?
    Субару когато и да спре производството ще е късно.

    Коментиран от #62

  • 43 Субара на пазара

    16 12 Отговор
    Subaru 2,0 и 2,5 boxer бегай далече, няма непрегрят, много като вас вече плакаха. Що глави се направиха, що бутала и гарнитури отидоа, субару ако спре с частите увисваме. Иначе са мноо яки, ама друг да плаща в сервиза...

    Коментиран от #63

  • 44 червени боклуци

    15 12 Отговор
    Купуваш Субару караш Трабант. 6500 след 4 месеца ти стъпва на 10500,това нормално ли е ? Знам за четири подобни случая,другите субараджии се крият.Пичове кажете честно акции ли имате в Субару,че го хвалите толкова?Занимавам се с внос на коли,следя доста марки само Субару ми ги предлагат всичките счупени.

    Коментиран от #52, #53

  • 45 hmhmhm

    23 2 Отговор

    До коментар #39 от "Дизел мен":

    Това твърдение за мерцедеса беше вярно но миналия век. Сега сме в друг и в този не важи. Малко си изостанал
  • 46 Хайл

    9 2 Отговор

    До коментар #18 от "Хич да не почнат пак":

    Ти май си правил завойчета около субару за да видиш "колко вдига" 😂😂😂
  • 47 Субару

    13 12 Отговор
    Нищо не разбирам от коли ама все пак да питам...Брат ми си взе Субару 3000куб бензин боксер. Като му дам газ горе доле върви.....ама не моем си обясним защо на тоя 6так мотор звука му е също като на миксера на снахата кога мачка плодове за племенника ми.

    Коментиран от #51

  • 48 Хайл

    18 5 Отговор

    До коментар #39 от "Дизел мен":

    Твоето е в солетите...аман от хора НЕСЯДАЛИ в субару и пишещи глупости...ако нямате пари за такава кола си карайте астрите и бенветата,сменяйте всеки месец биалетки и носачи от blueprint където са по 10 лв парчето и не берете грижа ние със субару кога и за какви пари правим ремонти-не ни ги плащате
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Ами не се ли сещаш

    17 13 Отговор

    До коментар #44 от "червени боклуци":

    Всичките са счупени защото здраво Субару има само в магазина. А като прибавим към това и факта че са по грозни и от Миглена Каканашева(мегз), стават най готините коли. Дизайна им е като на дискова брана
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 разбирачите

    10 19 Отговор
    Що говорите глупости и хвалите тези японски консервени кутии погледнете хора като президентите на почти всички страни футболисти , шейхове само карат Мерцедеси Майбах ферарита Ламборджинита Бугати също тук таме и БМВ какво ми говорите японски коли тези косерви всички красиви,бързи, луксозни коли идват от европа като мине някое феррари по улиците всички гледат коя консерва от тези японци може да застане до Феррари или до Бугатти или Майбах? Никоя назаде са още дръпнатите очи доста

    Коментиран от #65, #79

  • 57 Лемеж

    9 3 Отговор

    До коментар #31 от "Алфа Вълкът":

    Вълк с астра...мислех,че животните не могат да карат
  • 58 Алфа Вълкът

    1 9 Отговор

    До коментар #34 от "Алфа глупак":

    Сигурно си пенсионер и стрелката 6000 оборота не ги е стигала никога.

    Коментиран от #78

  • 59 сузуки

    9 5 Отговор

    До коментар #18 от "Хич да не почнат пак":

    виж статистиката на загробените с бе ен фе,и тогава говори за японките-а и са почти вечни-коя германска съвременна тенекия се движи повече от гаранцоинния си срок?!?и недей да сравняваш твоя модел с коренно различен клас автомобили
  • 60 червени боклуци

    2 6 Отговор

    До коментар #52 от "Хайл":

    Да има и ремонтирани с пълна сервизна история,но вие искате боклуците да си купите.

    Коментиран от #67

  • 61 Уха

    7 11 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    Приятелю от Субару по-голям кенеф няма.
    Факт.

    Коментиран от #64

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 лекси

    13 4 Отговор

    До коментар #56 от "разбирачите":

    толкова си зле, че чак няма смисъл да те коментирам - така или иначе нищо няма да ти влезе в главата. колкото до марката - 6 години карах едно старо Легаси, беше на незнайни километри, аз лично му навъртях едни душмански 150х.км. и послендите 5 години съм сменил една биелетка за 30 лв. и един акумулатор. Като го продадох беше в перфектно здраве. Сега смених марката и честно казано ми липсва уникалната стабилност и сигурност, която ти дава куатрото.
  • 66 audi a8

    4 9 Отговор
    е най после да се сетат че не стават за нищо
  • 67 Хайл

    16 0 Отговор

    До коментар #60 от "червени боклуци":

    Аз за това не купувам кола от селски тарикати а си ходя сам да си я купя,а на печатите които слагате по сервизните книжки са едни и същи без износване и все един и същи човек с един и същи химикал е писал...поне се научете да пишете правилно думите на немски или италиански,че е смешно да е на маймуница "oil filtar" не е " oil filter"😂😂😂
  • 68 Стамат

    6 7 Отговор
    Верно ли че субаро са измислили ръждата съвместно с опел. 6778

    Коментиран от #71, #73

  • 69 Иии

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "Иван":

    Много си прав относно сериозността на медията!
  • 70 Журналята

    5 4 Отговор
    Тъкмо се зарадвах на заглавието, а то подвеждащо. Не ва е срам!
  • 71 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #68 от "Стамат":

    Верно, съвместно с Мерцедес обаче. Явно не си виждал Субару, Опел или Мерцедес след 2005 година обаче, за да пишеш за ръжда.
  • 72 Сърбаро,ти си тъп и некомпетентен

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Сърбаро":

    И вероятно никога не си карал Субару.
    Нахрани кокошките на село,запали Жигулата или Москвича и се разходи до кръчмата близо до ж.п. гарата да пиете по една ракия с твоя баджанак.
  • 73 Стамат,и ти вероятно

    4 1 Отговор

    До коментар #68 от "Стамат":

    имаш някакъв ръждив Опел или Голф отпреди 15-20 г. подобно на масовото панелно простолюдие,но се правиш на разбирач за неща,относно които не си компетентен.
  • 74 Лолман

    4 7 Отговор
    Карал съм 2.5 бензин на легаси,3.0 на трибека и никога няма да си купя субару!
    Верно е че има кожи и телевизори,но си смърди на японско!
    На легасито( 2014) му сменяваха цялата моторна инсталация,добре че беше в гаранция.Трибеката обаче ме изръси с 5 бона за смяна на дясната глава и всички съпровождащи шутории!

    Коментиран от #75

  • 75 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #74 от "Лолман":

    Чшшш, аре по-полека с измислиците. 5 бона за ремонт на 3,0 двигател на Трибека, знаеш ли кога? Само да те светна, че този мотор се прави до 2007 г. и такива ремонти не са повече от 1500 лева. Ама защо ли си мисля, че си слагал газчица, щом пишеш такива простотии от рода на това, че кожата в Субару миришела на японско.

    Коментиран от #80

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Дългия

    3 0 Отговор
    Абе стига с тия подвеждащи заглавия!
  • 78 Дългия

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "Алфа Вълкът":

    Я обясни ти как караш с 6000 оборота?

    Коментиран от #81

  • 79 Лъки

    4 2 Отговор

    До коментар #56 от "разбирачите":

    На тебе Skyline, Supra, GT-R, Land Cruiser нищо ли не ти говорят, я пак виж в Саудитска Арабия как почти всеки кара японска кола. Като не знаеш за никой японски модел не се прави на разбирач, защото се излагаш.
  • 80 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #75 от "Гост":

    Остави ги тия лаици-радват се че сменят биалетки по 10 лв бройката през месец,моята е 30 лв и вече 3 години не е мръднала от форестъра...нека си се радват на кошовете ние ще си караме колите

    Коментиран от #83

  • 81 Хайл

    5 1 Отговор

    До коментар #78 от "Дългия":

    Само на задна за да я вкара в гаража че съеденителя му боксува 😂😂😂
  • 82 Отпадъци

    6 7 Отговор
    Тези кофи за боклук трябва да ги забранят със закон! Кенефи горящи по 14-20/100,гарнитурите им пръдват при най-малкия зор, подвижни самовари! Собствениците са абсолютни идиоти, за реглаж клапани броят по 2000лв.

    Коментиран от #84, #90

  • 83 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #80 от "Хайл":

    Така е, но няма биалетка за 10 лева на кола в класа на Форестъра. За това питам тукашните оплювачи коя кола, например в класа на Форестър с 230 к. с. и 4х4, е с по-евтина поддръжка. Обаче така и не получих отговор.

    Коментиран от #86

  • 84 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #82 от "Отпадъци":

    Ето го поредния разказвач на глупости. Абе ти за какъв реглаж на клапаните пишеш? Оп, сигурно си поредния цървулко, който си слага газчица на колата и е чул, че тогава се прави реглаж на клапаните, който обаче не е 2000 лева, а е 300. Та се вижда кой е идиота, щом си тръгнал да избиваш комплекси с хейтене по коли, които не си виждал и които са те наказвали редовно по светофарите.
  • 85 Luche

    7 1 Отговор
    Аз живея в щатите. Карам 2018 Subaru Outback. Ами много добра кола е. Тук американците ги тачат много. Може би по долу господата които са купували Subaru за по 6000 лв е възможно да имат проблеми защото предполагам закупените коли на такава цена са сигурно модел от 1999-2000 година и са на незнайни километри (да, идвам си редовно в БГ и занм че всички употребявани коли при закупуване са само на 150000 км :) )
  • 86 Хайл

    3 1 Отговор

    До коментар #83 от "Гост":

    Как да получиш като ще ги е срам да кажат...само който не е карал и имал субару не може да разбере за какво иде реч...карай със здраве и не се връзвай на тия лаици
  • 87 Бай Коле

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Голф 2":

    Карай си сиромашкия швабски кенеф и някой ден ако успееш да продадеш някоя от нивите на баба ти, не прави грешката да си купиш последния Голф ...или друга швабска недомислица. Явно си нелеп колкото и колата ти.
  • 88 локомотива

    2 4 Отговор
    драги сектанти,попитайте павката от пловдив за надежността на тези тоалетни наречени субару.Дано само си признае защото неговия сервиз е най-големия в южна България и има големи впечатления за тези кенефи.АЙДЕ ПОЧВАЙТЕ С МИНУСИТЕ.е-ан нещастен няма.

    Коментиран от #89, #91

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 факт

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "Отпадъци":

    ако си мислите че пък бмв и мерцедес правят коли се лъжете едно време правеха сега за нищо не стават, аз също карам бмв греят проблемни са всички бемвисти си го знаят, но никой не си признава щото носи марката бмв, да хубави коли са красиви но за хора с нерви и пари,
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 суби

    1 0 Отговор

    До коментар #91 от "Гост":

    има го сервиза в Пловдив, както и 4-5 сервиза в София, има и два във Варна, знам и за един в Плевен и да, всички имат доста работа но причината не е защото Субару са по-трошливи от останалите, а защото на много малко места разбират от марката. Всички, които имат такъв сервиз са луди фенове на марката и обикновено имат по 2-3 Субара и посещаването на тези сервизи си е истински празник по отношение на влимание към детайла и клиента. Не случайно всички - и майстори и собственици и колеги се познаваме - имаме нещо, което вие с конфекцията никога няма да имате. Могат да ме разберат единствено нас-подобните - собственици на Сааб, Алфа, Мицубиши и др.подобни.

    Коментиран от #93

  • 93 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #92 от "суби":

    Че аз от 3 години съм собственик на Субару и знам и положителните и отрицателните му качества. Не знам с какво точно не си съгласен от поста ми, след като той е насочен към хейтър, който казва, че Субару били кенефи? А и това, че Субару трябвало да се прави само от хора занимаващи се само с тази марка, е наполовина вярно, защото всяка марка си има специфика, но все пак не са космически кораби.
  • 94 Субару

    1 0 Отговор
    2.5 легаси 2010г. 150лв реглаж клапани. 100лв масло със смяната и филтъра. Разход 4.8лв газ, и 3лв бензин на 100км, с нормално каране 90-100. С коя кола 170к.с ще имате такива разходи?
    п.с. И до всички коментиращи, моля пише се субару а не субарО.