Last news in Fakti

24 Октомври, 2019 14:53 2 623 4

Нов еърбег в първото електрическо VW

  • volkswagen-
  • id.3-
  • еърбег-
  • въздушна възглавница

Заедно с първия електрически Volkswagen на пазара ще дебютира въздушна възглавница от нов тип. Тя ще се издува между водача и пътника до него, за да намалява риска от травми на главата при страничен удар. В средата на септември аналогичен еърбег показа Hyundai, но немците го внедряват в сериен модел първи.


Централната въздушна възглавница на Volkswagen ID.3 се монтира в дясната част от облегалката на шофьорската седалка. От компанията обясняват, че новият еърбег става възможен благодарение на особеностите на електрическата платформа MEB, макар че от Hyundai не споменават за подобни ограничения.

Централните въздушни възглавници ще помогнат на производителите да адаптират продукцията си към новите серии краш тестове, част от които Euro NCAP ще започне да провежда от догодина за оценка на безопасността при страничен удар. По данни на Hyundai тези еърбегове намаляват риска от травма на главата с 80%.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 фенъ

    2 0 Отговор
    А eUP и eGolf не са електрически вагени?
  • 2 Rado

    10 6 Отговор
    Русофил: Братя русофили ние не сме джендъри с меки китки. Не използвайте електрическите стартери на Ладите и Москвичите, а слезте от колата и завъртете с манивелата. Да живее Русия, тя дава технологиите на света.
  • 3 Генерал Иванушка Водков

    3 3 Отговор
    Щом Волво не са го направили значи има нещо криво в тоя дизайн на възглавницата. Гледайки клипо се замислих кво ли би станало ако некой от человеците вътри се е бил бил навел на към средата на колата. Да си рови у подлакътника?
  • 4 type-R

    1 0 Отговор
    WC, не броя на ербеговете е важен, а конструкцията на цялата кола. Поглъщане на енергията, разпределянето и около купето, рушене на колата, с цел да се запази пътническата клетка и т н..... Във F1, да не би да им слагат ербег? Вместо да въведат нещо радикално, което да доближи сигурността на масовите коли до тази във F1, те си играят на цифри, сякаш като се напраскаш в ербег все едно не е като да се удариш в камък!