Изискването, при изменение на конструкцията на силовия тракт, тоест, монтирането на газова уредба, да бъде регистрирано в КАТ масово не се спазва от родните водачи на моторни превозни средства и любители на АГУ-та.
Това важи, както за пропан-бутан уредби, така и за метанови такива. Поради тази причина от КАТ започват акция за проверка на газовите уредби.
Съгласно чл. 179 ал. 1 т.3 от Закона за движение по пътищата собственик или длъжностно лице, което допуска в движение по пътищата пътно превозно средство, чиято конструкция е изменена без съответно разрешение се наказва с глоба в размер на 150 лева. Акцията ще засегне цялата страна.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Герб
Коментиран от #5, #6, #47, #58, #59, #116, #192
14:04 17.02.2020
2 Той е
Коментиран от #64
14:06 17.02.2020
3 Ал та фанах Атаопънах
Коментиран от #46
14:07 17.02.2020
4 MAK
Коментиран от #9, #19, #30, #43, #65, #76, #91, #93, #105, #115, #119, #137, #142, #152, #159, #177, #181
14:07 17.02.2020
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Гост
До коментар #1 от "Герб":
Тоест ти казваш че закона не трябва да се спазва. Искаш да сме китно село от индийски тип така ли?Сега разбирам защо тиквун каза че 80% от електората не става.
Коментиран от #16, #17, #20, #31, #85, #97, #118, #145, #155, #254
14:08 17.02.2020
7 ОТКАЧАЛНИК
14:08 17.02.2020
8 Коментиращ
Коментиран от #95
14:09 17.02.2020
9 Гост
До коментар #4 от "MAK":
Дишай си дизеловите сажди! Аз съм си монтирал АГУ-то в лицензиран представител на BRC със запазване на заводската гаранция на новия ми автомобил и съм го регистрирал в КАТ. Бомба има само в главата ти.Коментиран от #14, #191, #259
14:10 17.02.2020
10 тапири
14:10 17.02.2020
11 Тиктак
Коментиран от #15, #22, #34, #66, #69, #120, #261
14:10 17.02.2020
12 Гарван
14:11 17.02.2020
13 Нафта
Коментиран от #114, #121, #180, #203, #257, #271, #272, #281
14:14 17.02.2020
14 MAK
До коментар #9 от "Гост":
ти си глопак щом си мунтирал газова на нова кола!! ще си скапеш двигатела малко след като изтиче гаранциата!!! колко неграмотен триабва да е човек за да сложи агу на нова кола не знам!!!Коментиран от #21, #49, #51, #68, #87, #96, #98, #169, #179, #185, #210, #235, #253, #267
14:17 17.02.2020
15 С тея пари де имат гробарите
До коментар #11 от "Тиктак":
И с електорат от ромове е чудо ако не печелят вовеки избори😂😂😂😂14:18 17.02.2020
16 ГОСТ 2
До коментар #6 от "Гост":
Веднага ти отговарям. За да си купиш кола не регистрирана тук и да и и сложиш ГАЗ трябва пак да минеш каналите. Дори и да я монтираш преди това и да имаш паспорти и т.н. на газта ПАК трябва да ходиш да сменяш талони защото номерът на колата трябва да е записан в документите за газта иначе не ти дават преглед което значи - Отиваш ,регваш, минаваш на преглед газта и пак в КАТ . Еми майната им ,няма да отида да си я регистрирам. Аз трябва да обикалям 1 седмица по сервизи и канали, а хората в Англия си получават талоните по пощатаКоментиран от #23, #117
14:18 17.02.2020
17 куку руку ку
До коментар #6 от "Гост":
Колкото повече разрешителни режими, толкова повече кожи, съдрани от гърба на народа.14:19 17.02.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Ванко 1
До коментар #4 от "MAK":
Щи ебеме маиката ето това14:20 17.02.2020
20 Анти герераст
До коментар #6 от "Гост":
ГЕРБ спазват ли законите на България? Гербераст изсипан?14:21 17.02.2020
21 Гост
До коментар #14 от "MAK":
Колата нито е с директно впръскване, нито е с механично регулиране на клапаните, нито е японка със слаби легла на клапаните. Не ме мисли ти мен. За щастие все още има 2-3 модела на пазара които се газифицират безпроблемно. Да не говорим че има и заводски решения на LPG - предполагам си чувал?!?Коментиран от #25, #29, #133, #136, #188
14:24 17.02.2020
22 Гацо Бацов
До коментар #11 от "Тиктак":
Как кой? Бай Мангау...14:24 17.02.2020
23 Гост
До коментар #16 от "ГОСТ 2":
В грешка си колега. С документите от фирмата извършила монтажа отиваш в КАТ / само с документите / и сменяш талона с нов. Цена 13 лева. Чакане час и половина. Никакъв канал не се минава. Говоря за КАТ София. В другите губернии не знам как е!Коментиран от #28, #44, #183, #242
14:26 17.02.2020
24 бате боко глобата
Коментиран от #62
14:33 17.02.2020
25 Гост
До коментар #21 от "Гост":
Ти защо му се връзваш и защо изобщо му обясняваш на този лаик?! Не виждаш ли как пише?! Как очакваш да разбере за какво изобщо му говориш?! Освен, ако не е трол, но дори и в този случай пак си губиш времето с него, защото умишлено ще те провокира. По темата - да, контрол трябва да има, но процедурата следва да бъде максимално опростена. Така или иначе се минава ГТП, достатъчно е данните от пункта да отиват в КАТ, където да се отрази съответната информация. Издава се нов талон, който в еди какъв си срок отиваш и си го получаваш на гише, с връщане на стария такъв и точка.Коментиран от #82
14:37 17.02.2020
26 Kakadu
на самоделните бомби на колела в държавата. За 4 лева разлика с дизела ще се скъсате направо, като нямате пари да подържате кола има реис влак и т.н
Коментиран от #27, #35, #122, #125, #128, #182, #194, #268, #280
14:40 17.02.2020
27 Глупасти глупости и пак глупости
До коментар #26 от "Kakadu":
Монтирам си аз уредбата отивам в сервиза дават ми талончето черпа ги 20 пари после отивам в кат давам им 13 пари и вече имам законна бомба😂😂😂😂😂😂😂14:43 17.02.2020
28 Гоуст
До коментар #23 от "Гост":
Ти ли ще ми платиш тоя час и половин киснене в КАТ.Чиста равносметка.1.5 часа по 10 кинта на час са 15 кинта от джоба ми.При цена на смяна на талона 13 кинта всичко ми излиза 28 лв.Като сметнем удръжките които ми правят всеки месец за данъци,ддс-то което плащам на всичко,за заплатите на тези които искат и още.Хем аз да загубя 15 кинта от надницата си ами и 13 отгоре да им дам,че изаплатите да им плащам.Следите ли ми мисълта.Коментиран от #50, #77, #110, #130
14:43 17.02.2020
29 Здраво
До коментар #21 от "Гост":
Ако беше вложил времето изгубил в теория на газовите впръсквания можеше в момента да не се товариш на човечеца че си изказва мненкетл ами да си позволиш даже и бензин да сипваш до горе всеки ден.14:44 17.02.2020
30 Газова
До коментар #4 от "MAK":
Мойта газова е със всички документи. Пък и ми е евтино14:45 17.02.2020
31 някой си
До коментар #6 от "Гост":
как не се спазва закона спазва се ноооооооооооо пак вратички за някой си плаща се газова система на сервиз защо КАТ погва бедняка газта е екологичен продукт защо не се стимулира да се поставят такива както е в по развитите държави а не пак санкции нали има паспорт при поставянето защо пък и в КАТ кво ще се промени ..........Коментиран от #39
14:55 17.02.2020
32 пояснение
Коментиран от #153
14:59 17.02.2020
33 Някой си
Докато мога да ги храня тия шест цилиндъра с бензинец ще карам на бензин, после ако някога все пак не мога да си позволя ще си карам пак някой дизелак :)
15:01 17.02.2020
34 някой си
До коментар #11 от "Тиктак":
тъпчат народа не се живее тук остана ми един пацел да продам и айде отивам да ме ебават в чужбина но там нямам нищо не ми пука и тук вече нямам един живот все ще го изживея аиде от тука само глоби то не кола не къща циганина краде не се живеее тука чета тук и се чудя гледам телевизия и се чудя май след години няма да остане никой15:03 17.02.2020
35 Никой си
До коментар #26 от "Kakadu":
Шушумига , ти гледай как ще погнат такива като теб с изтърбушените ДПФи на дъртите печки. че и хубав ник си си избрал....на папагал.ха ха хаКоментиран от #37
15:04 17.02.2020
36 Газ до дупка
15:05 17.02.2020
37 Някой си
До коментар #35 от "Никой си":
Ей много си нагъл :)Избери си друг ник бре момче :)
Коментиран от #38
15:07 17.02.2020
38 Някой си
До коментар #37 от "Някой си":
Извинявай, коментара е до 34, не до теб.Коментиран от #40
15:08 17.02.2020
39 доктор Ох Боли
До коментар #31 от "някой си":
В Германия пропана е с данъчна премия до 2025,след това премията ще пада с 20% на година.Тоест еко премията ще отпадне чак в 2030.За метана ще е 2032 година.Нашите гербасжийски хитреци само такси и данъци им дай, уж че трябвало да се спазва закона...кой закон бе? Дето ги пишете по котурките в парламента,обградени от калинки с купени дипломи.Аре метла......ще ви останат червенокожите само в тая територия.Коментиран от #41, #60
15:10 17.02.2020
40 Никой си
До коментар #38 от "Някой си":
Еее нали се разбрахме уж....ха ха ха .ето смених го ,Очаквах да се вържеш в началото :-)15:12 17.02.2020
41 Някой си
До коментар #39 от "доктор Ох Боли":
То в Германия и нормален 95 бензин има ( без биоетанол) и не са задължителни светлините през деня, освен ако не вали и автобани без ограничения има и хубава бира също :)15:14 17.02.2020
42 Ивайло
15:20 17.02.2020
43 Хитьр потьр
До коментар #4 от "MAK":
Абе миндил,какви бомби,какви 5 лева?ходи си пий хапчетата,дето са ти предписани от психотерапевта ти,че си и за освидетелстване.15:21 17.02.2020
44 Коко
До коментар #23 от "Гост":
Нещо такова ама не е точно така.С документите от монтажа отиваш в лицензиран пункт за ГТП за АГУ и там минаваш преглед,лепват ти стикер с номер,дават ти документ за прегледа и тогава в КАТ за смяна на талоните.Коментиран от #94
15:29 17.02.2020
45 МАК ГЛУПАК
15:30 17.02.2020
46 Unlike
До коментар #3 от "Ал та фанах Атаопънах":
Стани и ти богат за да не плащаш.15:39 17.02.2020
47 Unlike
До коментар #1 от "Герб":
Нека, глобите слагат ред и граници. Като ги няма сте като маймуни.15:45 17.02.2020
48 Боко българоубиец съм
15:48 17.02.2020
49 Тъп
До коментар #14 от "MAK":
Ами,като гледам,трябва да е неграмотен,колкото теб!!! А за новите коли,щом си излизат заводски на метан и на газ,кой си ти,че да даваш експертна оценка,Ганьо?!15:50 17.02.2020
50 Иван
До коментар #28 от "Гоуст":
Знаеш и как ти повярвах, че вземаш €5/час в България? Мишките прибират минималната и затова монтират АГУ. Ти стоиш и се криеш да не те мернат и като не те търси никой за отговорност се смяташ за много смел! Глобите за подобно конструктивно изменение на автомобила и последващо необявяване в срок пред властите трябва да са спиране на колата от движение за поне 6 месеца, задължително да се мине Технотест (приготви едни 2 бона), и отделно поне €500 за самоуправство. Гарантирам ти, че максимално бързо всичките ще влезете в час. Те затова са тези безумия с газта и метана, защото кьопаво и сакато тръгнали да монтират АГУ с каква да е бутилка, дали е проверена, дали не е за годност, никой не контролира датата на изтичане на годността и т.н. Би следвало да ви спират и за техническия преглед и да не ви го дават, докато не си платите регистрация и технически преглед само за качеството на поставяне на АГУ.Коментиран от #55, #147, #262
15:53 17.02.2020
51 Глей ти
До коментар #14 от "MAK":
"глОпaк, мУнтирaл, гaрaнциАтa!!! кoлкo нeгрaмoтeн трИАбвa дa e чoвeк"Найс, а?!
Коментиран от #52, #245
15:56 17.02.2020
52 Пази боже
До коментар #51 от "Глей ти":
Пълен идиот е, но има самочувствие да дава мнение по технически въпроси:)16:00 17.02.2020
53 цвцв
16:11 17.02.2020
54 Кореаца
16:23 17.02.2020
55 Враца Баце
До коментар #50 от "Иван":
Много си заблуден! При ГТП се проверява и газовата уредба, ако имаш такава, и се издава специален талон. Какво конструктивно изменение е поставянето на 50 литрова газова бутилка в багажника? Ами, ако сложа 50 килограмова торба цимент, пак ли е конструктивно изменение?Коментиран от #112
16:28 17.02.2020
56 Японеца
Коментиран от #73
16:29 17.02.2020
57 мани мани
и как газовата нарушава конструкцията на купето? като само се дупчи една малка дупчица отзад в багажника за да мине маркуч...
мойта като има отстрани една малка газова бутилчица 25л. и какво?
а документ не ни е нужен зщото минаваме техн. преглед всяка година, нищо че там не проверяват дали е читава уредбата :) но кихаме 3лв. в повече и минаваме прегледа... като получите такава глоба отивайте в съда и глобата ще падне! няма закон! а и сте минали техн. преглед и всичко е документирано! от кат не са компетентни по тоя въпрос относно газовите уредби! и те така карайте си спокойно! а с наложеният акт, право в съда отивайте!
16:34 17.02.2020
58 мани мани
До коментар #1 от "Герб":
за славуня ли да гласуваме? или за бсп, или за дпс? отвори ни очите! защо си мислиш, че славунякът няма да ти пердаши още по-тегави закони и наредби тоя урод! иди да бачкаш за него тогава да те видя как ще ревеш кат' хималайска мечка... а заплатката ти мижава ще е в лв. а оня ще си богатее... закоту си прозд!16:35 17.02.2020
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 мани мани
До коментар #39 от "доктор Ох Боли":
точно в любимата ви германия относно газовите бутилки в колите е хипер строго! затова и наще ганчовци там дето са на газ, идват тук да си ги махат уредбите! понеже постоянно ги спират ченгетата там и им пишат все глоби за щяло и не щяло по колата! 'айде стига с тая чужбина смотаната, че ми писна! карайте си на газчица спокойно и това е!16:43 17.02.2020
61 мани мани
Коментиран от #134
16:45 17.02.2020
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 vasik atanasova
бой по бедните хорица
дето си броят стотинките
и 100 тояги малко им са
бой бой е това е то
днеска и при мене имаше бой
синя зона ми започват айде още 60 лв на годината върху данака ми
огън огън само пари се събират
Коментиран от #84, #131
16:56 17.02.2020
64 vasik atanasova
До коментар #2 от "Той е":
и забелижи къде удрятмного българи си карат със газово
всеки гледа бензин да е че да му турят газово
да ама
ето ти нова мода и там
16:59 17.02.2020
65 999
До коментар #4 от "MAK":
щъ ибем17:07 17.02.2020
66 Хах
До коментар #11 от "Тиктак":
Никой не гласува за тях те сами се избират17:08 17.02.2020
67 За твоите говориш👳🦃🕌👳🦃🕌
До коментар #18 от "Мила родино😂😂😂":
Твоята,твоята и родата ти от новите попълнения,пък и родината на баба ти и дедо ти...17:09 17.02.2020
68 При
До коментар #14 от "MAK":
Моите уважения, господине, но Вие сте толкова неграмотен, че нямате право изобщо да изразявате мнение!17:10 17.02.2020
69 Стефан
До коментар #11 от "Тиктак":
Досега съм гласувал за ГЕРБ, НОООООООО ще поправя тази грешка.....Коментиран от #219
17:10 17.02.2020
70 Грета да ама не
17:23 17.02.2020
71 Буко Баламата
17:30 17.02.2020
72 Гъзар тънкач с А8 на гаС
17:33 17.02.2020
73 EL orizaro
До коментар #56 от "Японеца":
Ма.а ти да ева кютук.Само тролиш нещаст..к.Като няма кво да кажеш,не говори глупости.Ей така си хеити----кенеф---кошник---Глуп.к.17:34 17.02.2020
74 газаджия
Какво се оплаквате,като някакви мисирки....
17:39 17.02.2020
75 Гад
17:43 17.02.2020
76 Slayer
До коментар #4 от "MAK":
Имах бензинка и тя се запали така че се моли да не ти дойде до главата17:44 17.02.2020
77 Карай така
До коментар #28 от "Гоуст":
Ясно е, че разбираш нещата. Не прави нищо, като те хванат си е записано 150лв. Глоба и после пак се прави на интересен. Има си закони , спазват се. Като не, не търси причината в други.17:47 17.02.2020
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Да започнат с
17:51 17.02.2020
80 Зайко Байко многознайко
Коментиран от #167
17:52 17.02.2020
81 ГЕРБ мачкат народа постоянно
17:55 17.02.2020
82 Guest
До коментар #25 от "Гост":
Аааа, не може така! "Скъсява" се мегдана за глоби, а всички постулати основно гонят финансовата част. На второ място е евентуално превенцията! Ето и катаджийте: въртят и сучат първо да намажат кайметата от акта и едва, след това - възпитателнито влияние на санкцията! Това е положението в България - мъни, мъни, мъни... 'бем ти и хорицата!17:55 17.02.2020
83 Бойкови тормоз край няма
17:56 17.02.2020
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Поддръжник
До коментар #6 от "Гост":
Виж, виж!! Под твоя коментар са се нагласили идио-ти към нормални 80 на 20%.18:01 17.02.2020
86 Driving pleasure
Абе тва еничарите са имали повече милост към раята окотлкото герберастката палач!
18:24 17.02.2020
87 масик
До коментар #14 от "MAK":
Колко неграмотен трябва да си за да напишеш такова нещо - щял да се скапе двигателя,майко мила18:35 17.02.2020
88 мани мани
18:47 17.02.2020
89 gosho
18:58 17.02.2020
90 Bot
19:07 17.02.2020
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Супер
Коментиран от #99
19:17 17.02.2020
93 Екогориво
До коментар #4 от "MAK":
Миризлив пушещ нафтов комин,такъв.твоите пръдни да не смърдят по добре от пропан-бутана.и още-течовете от нафта остават с години като лекета на асфалта,трайно и продължително съсипват водоемите.всичко,което се запали гори и фирми при определени условия,тъпанар такъв,а особено атрактивно-нафтатс19:32 17.02.2020
94 Почти
До коментар #44 от "Коко":
По закон си прав. КАТ София регистрира и без прегледа. Челен опит!19:43 17.02.2020
95 Пунта Мара
До коментар #8 от "Коментиращ":
Точно. В големия талон за технически преглед пише: монтирана газова уредба. И Ко правим ся?19:53 17.02.2020
96 буквар
До коментар #14 от "MAK":
неграмотен колкото теб, никой не може да бъде19:54 17.02.2020
97 Боец
До коментар #6 от "Гост":
Да казваме, че закона не трябва да се спазва когато е глупав или е направен да обере малкото пари и на бедния. Народе.20:04 17.02.2020
98 Йонко - понко
До коментар #14 от "MAK":
Грамотността, не е силната ти страна!Коментиран от #101
20:06 17.02.2020
99 МАК
До коментар #92 от "Супер":
така е колега!!! тиа с газувите са прости пърчета!!! нищо не разбират от двегатели!!! аз имам вишу образувание ДВГ и чодесно знаия как се отразиава агу на двигатела!!!Коментиран от #132
20:08 17.02.2020
100 КАТ са номер 1
20:10 17.02.2020
101 МАК
До коментар #98 от "Йонко - понко":
аз пиша от телефона и допускам не волни грешки!!! гледаи смисала на написаното не право писа!!!20:17 17.02.2020
102 Аз да ти кажа
20:18 17.02.2020
103 До овцете
20:20 17.02.2020
104 бай Шиле
Коментиран от #109, #138
20:20 17.02.2020
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 сссс3330000000
Коментиран от #206
20:26 17.02.2020
107 Орт
А колкото до това дали износват двигателя АГУ не защото темп.на възпламеняване на газта е много по ниска от бензина.Всеки би разбрал,че при висока темп.износването е по високо.
Коментиран от #221
20:28 17.02.2020
108 Орт
Ти сериозно ли?
20:29 17.02.2020
109 Санитар
До коментар #104 от "бай Шиле":
Пак не си си пил хапчетата !20:31 17.02.2020
110 хахаха
До коментар #28 от "Гоуст":
Сметни си и 3—те цигари кафето сметанката горивото и светофарите и то стана 5 дни надник хахаха лумпен20:33 17.02.2020
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Иван
До коментар #55 от "Враца Баце":
Въобще не съм заблуден. Добавяш елементи от система на друго гориво и качваш и резервоар за това гориво. Ако нашите си гледат работата както трябва, ти най-напред няма да минеш технически преглед, защото АГУ не си я узакони и я нямаш в документа. Следващ въпрос е, дали си ползвал читав майстор, който е сертифициран да поставя АГУ. Ако не е в одобрения списък на държавата - редно е да изгориш с много кинти! И оттам нататък - спрат те катаджиите. Случайна проверка. Отваряш багажника и там газова, която никъде не ти се води в талоните. Получаваш предпис в рамките на 30 дни да обявиш АГУ пред властите. Не го правиш - колата се спира от движение. Заради тази глупост, че в България всеки си прави каквото си иска, се получават експлозии и загиват хора.20:43 17.02.2020
113 Боко
20:45 17.02.2020
114 Боко
До коментар #13 от "Нафта":
Гърми ти тамбурата!20:46 17.02.2020
115 Чопи
До коментар #4 от "MAK":
Пише се бомбаджии бе цървул продънен 😂 от бомба не бонба🤣🤣🤣20:48 17.02.2020
116 Чичо Ви
До коментар #1 от "Герб":
А ти защо не си си регистрирал уредбата бе подал с подал. Уж ривете за спазване на законите, а се правите на мотики.20:54 17.02.2020
117 Емо
До коментар #16 от "ГОСТ 2":
Да ама нали знаеш как се монтира газова уредба в Англия и как се минава преглед!20:59 17.02.2020
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 -------
До коментар #4 от "MAK":
Предполагам ти си нафтов пушак и замарсяваш въздуха повече от тия на газ.Коментиран от #168
21:02 17.02.2020
120 Цецо с чувала
До коментар #11 от "Тиктак":
Шъ му фанеш за апартамента21:03 17.02.2020
121 ------
До коментар #13 от "Нафта":
то по скоро тия нафтовите печки ще спрат21:05 17.02.2020
122 Аз съм аз
До коментар #26 от "Kakadu":
Русе-София ми излиза 22лв газ. Същото разстояние го минавах на дизел при цена 2лв за 50 лв. Дали нямам сметка от газта???21:06 17.02.2020
123 ссссссссс
21:07 17.02.2020
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 Фост
21:08 17.02.2020
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 Енергия
21:08 17.02.2020
130 Ха ха
До коментар #28 от "Гоуст":
Ми карай си на бензин бе тарикат21:09 17.02.2020
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 The bear
До коментар #21 от "Гост":
Би ли ми казал тези 2-3 модела? Важно ми е в избора на коли. Имаме 6 служебни дизела, а вероятно ще трябва да ги сменяме с бензин на газ. Иначе сметката не излиза.Коментиран от #165
21:13 17.02.2020
134 Чук
До коментар #61 от "мани мани":
Ей трол гейберастки сопри се малко веКоментиран от #232
21:19 17.02.2020
135 Този коментар е премахнат от модератор.
136 Q4 00
До коментар #21 от "Гост":
Е ,нали имаше Subaru 250 коня21:24 17.02.2020
137 Pokoloko
До коментар #4 от "MAK":
една дума с две правописни грешки, браво21:25 17.02.2020
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 Браво
21:28 17.02.2020
140 Този коментар е премахнат от модератор.
141 Генадий
21:37 17.02.2020
142 Този коментар е премахнат от модератор.
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 .....
22:08 17.02.2020
145 минаващ
До коментар #6 от "Гост":
А как точно се изменя силовия тракт, след като няма пряка интервенция по двигател и ходова част, и има промяна единствено на мощността и то в посока надолу. Значи ако отрежа колата през средата и впрегна два коня, съм за глоба, така ли? По същата логика трябва да се регистрират и битовите бутилки, не са малко инцидентите в тази посока. Струва ми се обаче, че това няма да е по силите дори на могъщата напоследък Гешефтура. Не симпатизирам на режими, чието мото е "Дайте, да дадем".22:21 17.02.2020
146 минаващ
22:23 17.02.2020
147 минаващ
До коментар #50 от "Иван":
Навремето ЕРП-тата опитаха подобен произвол, ако не ме лъже паметта, пак по времето на Бащицата. Последиците ги знаем всички.22:31 17.02.2020
148 ПАПУА НОВА ГВИНЕЯ
Коментиран от #166, #208, #225
22:33 17.02.2020
149 Лемеж
22:40 17.02.2020
150 Иван
Коментиран от #172
22:40 17.02.2020
151 Васил Божков
22:46 17.02.2020
152 Мирослав
До коментар #4 от "MAK":
БоНба се пише с “М”! Като се научиш да пишеш,тогава коментирай кой какъв е ;) Иначе просто изглежда несериозно!22:48 17.02.2020
153 АГУ
До коментар #32 от "пояснение":
Защото са свикнали да взимат и то по много от народа,но не и да му дават.В прочем,дават на народа едно голям нещо с 3 букви.22:58 17.02.2020
154 Ха ха ха ха ха ха ха
Коментиран от #187
23:02 17.02.2020
155 Ей,така ми дойде
До коментар #6 от "Гост":
Да, закона е за да се спазва но закона има смисъл в случая е чист рекет.....герб,кокарда все тая23:17 17.02.2020
156 Хектор
23:32 17.02.2020
157 Този коментар е премахнат от модератор.
158 чичо Джо
Коментиран от #243
23:53 17.02.2020
159 Този коментар е премахнат от модератор.
160 бай станко
Че ми фанат опинците
00:06 18.02.2020
161 Този коментар е премахнат от модератор.
162 GG1989
05:32 18.02.2020
163 Аз пиша
05:35 18.02.2020
164 Този коментар е премахнат от модератор.
165 Служебни
До коментар #133 от "The bear":
За служебни има и Dacia MCV и Dacia Duster фабрично на пропан-бутан. Дъстъра с прилично оборудване е 30 хил. Комбито е по-евтино.06:49 18.02.2020
166 Умньо
До коментар #148 от "ПАПУА НОВА ГВИНЕЯ":
В Германия АГУ в подземен паркинг е разрешено от 1982. И в много ЕС държави е така. Всъщност БГ е от малкото в които е забранено. А за миризма на газ - явно не си и разбрал когато те е изпреварил някой с BRC Plug&drive. Ма ти е простено да не ги знаеш тези неща. Простичък си...06:53 18.02.2020
167 111
До коментар #80 от "Зайко Байко многознайко":
Точно така си е. Всички съдове високо налягане трябва да минават водна проба на 5г.Това е за България .В други европейски държави изискването е различно. Например в Гърция е 2г.06:55 18.02.2020
168 MAK
До коментар #119 от "-------":
да моита кола е голф 3 тди но се грижа много добре за него и е исключително чист!!! както казах заваршил съм ДВГ вишу и си подаржам сам колата!!! наливам само качиствено масло 5в30!!! за 43 лв. литъра деректна доставка от германиа!!! след настроиките по двегатела покривам еконормите с 40% по ниски емисий!!! колата ми гори 3.7 / 100 дизел!!! с тия изтърбушени бонби дето ги карате замарсявате 10 пати повече от мен!!! защото колите ви харчат масло!!! поради износване на двегатела!!!Коментиран от #220
07:43 18.02.2020
169 Нау
До коментар #14 от "MAK":
Научи се да пишеш на български език тогава пиши коментари.Коментиран от #170
07:46 18.02.2020
170 MAK
До коментар #169 от "Нау":
умните ще расберат смисала на написаното от мен!!! няма да се хващат за правописат ми!!! аз сам авто-инжинер не сам учител по балгарски език!!!Коментиран от #277
07:57 18.02.2020
171 гост
08:02 18.02.2020
172 Не р
До коментар #150 от "Иван":
Не е така. Искат да е вписано в талона, дето ти го дават от Кат. Иде реч за едни пари и висене по опашки. А можеше по електронен път да отива инфото до там от техническия преглед. И само да върнеш стария и да вземеш новия талонКоментиран от #184
08:07 18.02.2020
173 Катаджийска
08:09 18.02.2020
174 bgбг
23% от заплатата отива в удръжки
20% ДДС
акциз на горивата 50% от цената на колонка
от 3 години всяка година се вдигат местните данъци и и такси
че ние гоним скандинавските държави по данъци ама не и по доходи и стандарт на живот
08:32 18.02.2020
175 Raptor
08:34 18.02.2020
176 незнайко
08:42 18.02.2020
177 Язе
До коментар #4 от "MAK":
Глупакоооо, глупако......08:50 18.02.2020
178 240 ай дука ни докараха до тука
08:58 18.02.2020
179 Този коментар е премахнат от модератор.
180 Сссс
До коментар #13 от "Нафта":
Кога???? Къде?????09:07 18.02.2020
181 Дддд
До коментар #4 от "MAK":
Мак на Майкати нова путка ще правят.09:12 18.02.2020
182 Сссс
До коментар #26 от "Kakadu":
🖕🖕🖕🖕🖕🖕09:14 18.02.2020
183 Милен
До коментар #23 от "Гост":
С протокола от монтажа на АГУ първо се минава преглед и узаконяване в лицензиран технически пункт. След това с документите от пункта + гражданска, старите талони и лична карта се минава през КАТ за смяна на талона. Колата не минава други прегледи. Всичко това става бързо и не е никаква драма. Друг е въпроса, че всичко е направено за още едни 15-20 лева...09:24 18.02.2020
184 Иван
До коментар #172 от "Не р":
Добре де ясно. Ама като те спре катаджия не ти казва дай големия талон нали? Така, че всичките тея писаници от журналистите са излишни. Вече на ГТП ако не те пуснат заради това е друго нещо.Коментиран от #270
09:27 18.02.2020
185 Без име
До коментар #14 от "MAK":
А пък ти се научи да пишеш !09:54 18.02.2020
186 гост
09:57 18.02.2020
187 Ма ха Ма Ха ..ха Ма..Нааа
До коментар #154 от "Ха ха ха ха ха ха ха":
Има клипове как бензинови (Не се палят) а Направо се ВЗРИВЯВАТ в движение и изгарят за НЕ за (3 минути)..а за 3 секунди...МладежоКарай си там Котора'...и Акъл недей да ръсиш НЕ ПОДГОТВЕН!
Температурата на само-взривяване на Бутана е 440 градуса по Целзий -Знаеш ли Умнико -Колко е на бензиновите въглеговодори -ЯВНО НЕ ЗНАЕШ.
10:01 18.02.2020
188 Ахахахаа
До коментар #21 от "Гост":
Да не дава господ, ноооо друга песен ще запееш от отвъдното. Първо в България ПТП-тата са с голяма концентраци и се кара олигофренски и безразсъдно. Второ при катастрофа тия с АГУ-тата са на 72% покойници.Коментиран от #190, #195
10:12 18.02.2020
189 ОК шматки
11:43 18.02.2020
190 бг1234
До коментар #188 от "Ахахахаа":
е тия проценти от къде ги изкара само ти си знаешколко ПТП-та има къде е установена пряка причинно-следствена връзка с наличието на АГУ и по-тежки травми или смърт, които същевременно са щели да се избегнат при бензинова кола.
факт е че преди една седмица почнаха да мерят изгорели газове и съответно трябваше да се ударят и тия с АГУ по някакъв начин - е ето го начина
11:54 18.02.2020
191 Леля Гошка
До коментар #9 от "Гост":
Нов автомобил, ама с газова уредба...мизерен цървул !Коментиран от #202, #215
12:09 18.02.2020
192 Бай Миле
До коментар #1 от "Герб":
Утре когато гръмне кола с фалшива газ.уредба и има жертви пак ще те питам!12:15 18.02.2020
193 Чичо БХ
12:28 18.02.2020
194 Този коментар е премахнат от модератор.
195 Този коментар е премахнат от модератор.
196 Чичовото
12:39 18.02.2020
197 Бачо Киро
13:02 18.02.2020
198 Бачо Киро
Тa знaчи, зa дa рaбoти бизнeca, трябвa дa caнкциoнирaш "нaрушитeлитe", тe дa cи ocтaвят кoлитe c AГУ-тa и дa cи купят дизeли. Cлeд някoлкo гoдини вдигaш дaнъцитe зa пo-ниcкитe EВРO cтaндaрти и принуждaвaш cъщитe тeзи хoрa, кoитo тъкмo ca пoгacили крeдитa cи зa кoлa, дa тeглят нoв и дa cмeнят кoлaтa, ocвeн, aкo нe иcкaт дa плaщaт cкъпo... Cхeмaтa e гaднa, пoрoчнa и... типичнo бългaрcкa!!! Caмo дa вмeтнa, чe пo cвeтa кoлитe нe ce дeлят нa "НOВИ" и "CТAРИ", a нa "ИЗПРAВНИ" и "НEИЗПРAВНИ"! Нo тeмaтa зa изпрaвнocттa нa кoлитe в Бългaрия и e ли възмoжнo дa cи пoддържaтe 100% изряднa кoлaтa в рoднитe ceрвизи e тeмa нa oтдeлeн рaзгoвoр!
13:04 18.02.2020
199 ЧИЧО ГОШО
Коментиран от #209
13:11 18.02.2020
200 Този коментар е премахнат от модератор.
201 Димитър
По този начин уредбата се вписва в архивите на бившата ДАИ и колата не може да мине ГТП без да е минала преглед на АГУ.
Сега КАТ ще ни глобяват че системата им няма връзка с тази на ДАИ. Т.е. от КАТ не признават ГТП на автомобила. Сигурно и за него трябва да се редиш на опашка в КАТ, за да им оставиш копие.
Дръжте се, скоро и дишането на въздух ще обложат с такса!
13:57 18.02.2020
202 Гост
До коментар #191 от "Леля Гошка":
Лельо брикетке, хората произвеждат нови автомобили заводски с гориво пропан-бутан или метан. Произвеждат и продават. Обаче ти си бесен селски бек и за теб тия неща не са известни селооо...Още преди 40 години в Токио всички таксита бяха на газ! Сигурно защото японците за разлика от теб не са прости селяндури
15:19 18.02.2020
203 20vTurbo
До коментар #13 от "Нафта":
Мога да кажа че ако газта е монтирана като хората няма никакви проблеми. По-добре да спрат дизеловите печки.15:53 18.02.2020
204 Бочко
16:51 18.02.2020
205 Дедо
16:55 18.02.2020
206 LPG
До коментар #106 от "сссс3330000000":
Скрии се някъде с твоято леща и умри тихо-моля те !!!17:01 18.02.2020
207 коментар
17:17 18.02.2020
208 Този коментар е премахнат от модератор.
209 Гец
До коментар #199 от "ЧИЧО ГОШО":
Да направят закон за тъпаци и да те конфискуват и тебе17:50 18.02.2020
210 Той
До коментар #14 от "MAK":
Браво добре казано !!!!!!!!!18:00 18.02.2020
211 гост
18:34 18.02.2020
212 Този коментар е премахнат от модератор.
213 Доналд Борисов
19:24 18.02.2020
214 Доналд Борисов
19:25 18.02.2020
215 Чичо Иван
До коментар #191 от "Леля Гошка":
Хубаво е човек, да има малко познания, преди да влиза в какъвто и да било спор. Газта изгаря по-добре от бензина и оставя по-малко вредни емисии. Най-вредни са дизеловите след това са бензиновите и чак накраря тези с монтирана газова уредба.19:40 18.02.2020
216 газаджията
Коментиран от #218
21:27 18.02.2020
217 Бобо
21:53 18.02.2020
218 Този коментар е премахнат от модератор.
219 ерудит
До коментар #69 от "Стефан":
Е стана ми ясно .Щом досега си гласувал така - няма как да поумнееш от тук нататък.
Моите съболезнования.
23:09 18.02.2020
220 Ха Ха Ха ..
До коментар #168 от "MAK":
Научи се да пишеш на Български език...Ако не е късно вече..
Или вие си пишете както си говорите😂
23:16 18.02.2020
221 ерудит
До коментар #107 от "Орт":
"A кoлкoтo дo тoвa дaли изнocвaт двигaтeля AГУ нe зaщoтo тeмп.нa възплaмeнявaнe нa гaзтa e мнoгo пo ниcкa oт бeнзинa.Вceки би рaзбрaл,чe при виcoкa тeмп.изнocвaнeтo e пo виcoкo."Боя се че , не си учил достатъчно!
Да, газта се възпламенява при по ниска температура , ама върши по-малко работа . Сещингс?
Метан - СН4 - един атом въглерод и 4 атома водород :
етан - C2H6 или 2 атома въглерод и 6 атома водород :
прескачаме няколко въглеводородни връзки
C8H18 - това би трябвало да е бензина
С16Н34 - тва е печката .
При съединение с кислород, колкото е по малко числото на "С" ,толкова по-малко обемно разширение и толкова по-голяма отделена топлина има . И обратното.
И тъй като , съвременните ДВГ работят все още на принципа на контролирано разширение на газ в контролиран обем ,
Най-добре е да имаш газов котлон и дизелова кола .
23:28 18.02.2020
222 Този коментар е премахнат от модератор.
223 не знам
при положение че нищо не съм изменил?
23:35 18.02.2020
224 Миле
01:55 19.02.2020
225 Не се коси
До коментар #148 от "ПАПУА НОВА ГВИНЕЯ":
Да бе,пък като кара те с краден дизел димящи печки сте лордове09:06 19.02.2020
226 ттт
Това не е от некадърност, това е умишлено. Целта е каквото и да направи държавата, полза за хората да няма. Да не би някой да успее да се измъкне от тресавището и да стане конкурент на властимащите. Затова и стотици стадиони се направиха там, където останаха само осемдесет годишни старци, а не там където правнуците им биха могли да тренират някакъв спорт.
10:22 19.02.2020
227 ттт
1. Подобряване на околната среда, като се ограничи грубото замърсяване от изгорелия пропан-бутан или метан?
2. Подобряване на безопасността на движението?
Могат ли от КАТ да обяснят и да се аргументират. Ако не могат, просто търсят начин, да вкарат пари в бюджета. Но КАТ не е създаден за това, не пише такова нещо в длъжностната му характеристика! А ако съществуват, за да пълнят бюджета, аз имам много по-радикална идея: Закриваме КАТ! Парите от глоби, които тази служба осигурява, са по-малко от разходите по нея. Следователно със закриването и в бюджета ще има повече пари, отколкото докато я държим да глобява населението за глупости!
10:36 19.02.2020
228 ТИР
10:49 19.02.2020
229 Турбо
Коментиран от #230, #233, #240, #241, #269, #278
10:52 19.02.2020
230 Не са ти верни сметките
До коментар #229 от "Турбо":
Преди години си купих ландиренцо (висок клас уредба) за 1400 лева. Изплати ми се за едно ходене до Фетие. Тогава в Турция цените на горивата бяха най-високи в света. А относно това, че по-често виждам лади с газови уредби от преди 40 години, отколкото ескорти, голфове и кадети на бензин (а те са доста по-нови и откакто са в България едва ли ги карат повече отколкото ладите), значи и за двигателите не е толкова страшно.11:15 19.02.2020
231 Принципно е вярно
11:23 19.02.2020
232 мани мани
До коментар #134 от "Чук":
ей боклук педерастки, ти ли ще ми казваш какво да правя бе кретен мръсен комунист, гъзолицето прост, подлога на руските блядове?! кой ще ми диктува на какво гориво ще си карам спортната кола? мръсен комунисте, мри!11:47 19.02.2020
233 Читател
До коментар #229 от "Турбо":
Благодаря ти. С моите над 300 000 км. на газ (сеат ибиза - 80 000 км, опел астра - 150 000 км. и хонда црв - 72000 км.), не знаех какви проблеми съм имал до сега. Жив и здрав да си! Отвори ми очите :)Коментиран от #236
11:49 19.02.2020
234 Нафта
Коментиран от #239
11:56 19.02.2020
235 Лолю
До коментар #14 от "MAK":
Много си прост,без майтап11:59 19.02.2020
236 TDI
До коментар #233 от "Читател":
Ти трябва да си станал милионер вече с тея спестени пари от газ...Коментиран от #237, #238
12:01 19.02.2020
237 Читател
До коментар #236 от "TDI":
Така е. Ама ги кътам за предстоящия ремонт на двигателя ;)13:25 19.02.2020
238 Читател
До коментар #236 от "TDI":
А и освен за ремонт на вече "издухания" ми двигател, трябва да 10000 км. да сменям филтър за 6 лв.! А на 20000 км. още един филтър - ти той не е евтин - 2 лв. струва! А на 100-120 000 км. трябва да сменям дюзите на АГУ. Това ще ми струва към 180-200 лв. за среден клас! И това вече ме събаря. И се замислям, струва ли си наистина.... за 100 000 км. да правя разходи за 400-500 лв., като ще похарча около 6000 лв. по-малко за гориво. Май не си заслужава. Продавам хонда црв бензин/газ (двигателят е за ремонт, защото е минал 70К км. на газ а по принцип за 20К двигателят се скапва) или правя бартер за дизелова таква. С доплащане от моя страна.13:36 19.02.2020
239 Читател
До коментар #234 от "Нафта":
Напишете "катастрофа автомобил" в гугъл и се замислете... дали да се качвате на леки автомобили изобщо. Напишите "самолетна катастрофа" в гугъл и се замислете - дали да пътувате със самолет. Позаинтересувайте се, как завършва животът... и се замислете - струва ли си да живеете?Ти си гений!
Коментиран от #251
14:25 19.02.2020
240 Дудка
До коментар #229 от "Турбо":
Наградата за *диот на година беше спечелена току що от теб14:38 19.02.2020
241 Гост
До коментар #229 от "Турбо":
Публикувано във факти.бг: понеже гори на 105 октанаДа разбирам ли че според теб бензина гори на 95, 98 и 100 октана и ако колата ми е направена за бензин 95 и налея бензин 100 октана и ще ми се прецака двигателя.
Ама ти си много зле бе хлапе
14:39 19.02.2020
242 Бабатунде
До коментар #23 от "Гост":
С документите от фирмата за монтаж се отива за изваждане на паспорт за ГУ(лиценз ),а оттам със тези документи в КАТ-София!!!!!(опит от януари)Коментиран от #246
16:06 19.02.2020
243 Отговорил
До коментар #158 от "чичо Джо":
Отговор:И двете взети заедно.
Кухороги тапири.
16:19 19.02.2020
244 Бабатунде
Коментиран от #248
16:20 19.02.2020
245 A според теб
До коментар #51 от "Глей ти":
щом има грешка в думата -гаранцията . си безкрайно неграмотен.Да хубаво е да имат техн преглед агутата ама защо гтп не ги издава16:30 19.02.2020
246 Читател
До коментар #242 от "Бабатунде":
А от къде се отива за "изваждане на паспорт за ГУ(лиценз )"?Коментиран от #247
17:08 19.02.2020
247 Гост
До коментар #246 от "Читател":
В София има поне двадесетина ГТП пунктове които имат лиценз за първоначален преглед на АГУ. Порови в нета - има ги на много местаКоментиран от #249
17:25 19.02.2020
248 1234
До коментар #244 от "Бабатунде":
Трябваше да пробваш без първоначален преглед - КАТ изобщо не ги интересува - попълних заявление за смяна на талона, платих си 13 лева и в новия талон вече пише Petrol / LPG17:26 19.02.2020
249 Читател
До коментар #247 от "Гост":
Намерих, благодаря.17:46 19.02.2020
250 123
17:56 19.02.2020
251 Нафта
До коментар #239 от "Читател":
Приятел, не се сещам за самолетни катастрофи в България последните 30 години. Но ако се замислиш за гръмналите газови бомби последните 3 месеца, които си ги слагате в багажника ... Така че твоето сравнение е меко казано НЕуместно!Коментиран от #255
18:37 19.02.2020
252 1234
20:07 19.02.2020
253 Грамотното
До коментар #14 от "MAK":
Говори за грамотност а прави девет правописни грешки на едно изречение! Странно!20:38 19.02.2020
254 Домакин
До коментар #6 от "Гост":
Това го каза Професор Иво Христов! Туквун няма капацитет да прецени такова нещо.22:18 19.02.2020
255 Читател
До коментар #251 от "Нафта":
Само в България гледаш, тесен ти е кръгозора. Да споделиш нещо за автомобилните катастрофи в България? Малко, много според теб?Коментиран от #258
22:38 19.02.2020
256 Яяяя
02:21 20.02.2020
257 карам на газ
До коментар #13 от "Нафта":
не си в ред нещо..колите се палят от бензин,не от газ..ама откъде толкова акъл..мхм08:15 20.02.2020
258 Нафта
До коментар #255 от "Читател":
Колега виждам, че си майстор на късия разказ, но на мен не ми разправяй за никакви самолетни катастрофи? Тук става въпрос за друго нещо КАТ погват тарикат газаджиите които не им е регистрирана газовата и са потенциални убиици! Поеми си малко въздух, прочети я още 2-3 пъти и може би ще разбереш.Коментиран от #263
12:02 20.02.2020
259 Някой си
До коментар #9 от "Гост":
Ей малко по кротко със таэи пръдня като те нацепя във эадника ще ти стане доста горещо эа винаги ясно. Мнения всички си имаме кой на какво да кара не си първия и последния със таэи смрад автомобилен гаэов убиец.12:41 20.02.2020
260 висок
Днес направих тази работа, отне ми 90 минути и струваше 20 лв печата и подмяната на талоните.
13:40 20.02.2020
261 Патриот
До коментар #11 от "Тиктак":
Който винаги е гласувал - роми и мъртви.13:56 20.02.2020
262 Патриот
До коментар #50 от "Иван":
Гарантирам. В Сливен има един кьорчо ми сложи газова и после 3месеца ремонтирам последствия.Кога да я регистрирам?
14:01 20.02.2020
263 Читател
До коментар #258 от "Нафта":
Явно много те е яд на "газаджиите" :) Смени колата - не боли, ще имаш повече финанси за забавления... няма да смърдиш на трактор, няма да има черна пушилка след теб. Няма да шофираш автомобил, който бълва канцерогени. Дай по-весело...Коментиран от #265
16:08 20.02.2020
264 пак номера
17:42 20.02.2020
265 Нафта
До коментар #263 от "Читател":
Мерси за съвета - ще си взема Сеат Ибиза на газ и ще съм вечно щастлив и весел.... Мнеее мерси вече съм си взел котлон на газ. Колата може и да я сменя скоро, но не мисля да и слагам газ, макар и да рискувам да не забогатея от спестените пари.17:59 20.02.2020
266 hipito62
18:55 20.02.2020
267 Stanev
До коментар #14 от "MAK":
Само си виж колко правописни грешки имаш и после казвай кой е неграмотен..!!!😆😆😆😆😆
19:36 20.02.2020
268 Иван
До коментар #26 от "Kakadu":
Бомба е в гъзъ ти13:06 21.02.2020
269 Иван
До коментар #229 от "Турбо":
Ти си тъп брат.13:09 21.02.2020
270 Някакъв си
До коментар #184 от "Иван":
Това го пише и в малкия талон! Преди 3 години минах по този път.А, какво трябва да стане, ако колата е с газова от преди 2013г. и няма документ за монтаж от сервиз?
16:36 21.02.2020
271 Този коментар е премахнат от модератор.
272 Този коментар е премахнат от модератор.
273 само за ръжда да не глобяват
15:43 23.02.2020
274 Никито
07:36 24.02.2020
275 НАРЕДБА
❗️Срокът за първоначална проверка е ПРЕДИ следващия годишен технически преглед. Давам пример-Новозакупен НОВ автомобил, на който му е монтирана веднага газова система- автомобилът трябва да мине през първоначална проверка до 3 години след дата на монтажа, тъй като тогава му е следващия ГТП.
❗️Ако автомобилът е минал ГТП ноември и автомобилът минава всяка година ГТП, а газовата система е монтирана сега, февруари- срокът за преминаване на първоначална проверка е ноември 2020.
❗️За автомобили, с монтирани газови ситеми ПРЕДИ септември 2014 И ВПИСАНИ в удостоверението за годишен технически преглед, ПЪРВОНАЧАЛНА проверка НЕ се први.
❗️За тях обаче НЯМА срок за смяна на талона.❗️
❗️Смяната на талона в КАТ на автомобил с монтирана АГУ след 2014 год трябва да се извърши до 3 години СЛЕД първоначална проверка.
❗️Първоначалната проверка представлява именно идентификацията и установяването на съответствия по отношение на евростандарти и изисквания.
❗️КАТ НЯМАТ тези правомощия и техническа компетентност.
❗️Първоначалната проверка е процедурата, при която официално се вписва в регисъра на Автомобилна регистрация чрез системата на Демакс всеки един автомобил, конвертиран на газ. Проверката се извършва от двама специалсти –инженери, оторизирани за тази дейност.✅Има протокол за монтаж по образец
11:14 24.02.2020
276 Този коментар е премахнат от модератор.
277 Този коментар е премахнат от модератор.
278 Бат
До коментар #229 от "Турбо":
Образовай се малко,личи си че караш печка на дърва и въглища22:48 25.02.2020
279 Йорданов
евала на гърците задружни са ,в такива случаи всички протестират и постигат тяхното си. а тук ще напълним джоба на бандюгите и всичко ще бъде наред.
18:31 26.02.2020
280 По добре
До коментар #26 от "Kakadu":
По добре бомба в багажника че я гръмне я не отколкото да триеш сажди от бронята всеки ден19:30 17.04.2020
281 Този коментар е премахнат от модератор.