ФАКТИ.БГ

Tesla Model 3 стана най-продаваният електромобил в Китай

Публикувана: 23 Април, 2020 18:54
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2440
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 4 гласа.

Най-големият автомобилен пазар в света - китайският - започва постепенно да се съвзема след шока от пандемията. Продажбите все още са далеч от миналогодишните показатели, но спадът за март е "едва" 51% в сравнение със срива от -65% през февруари и много експерти прогнозират пълно възстановяване към края на годината.

Голямата новина от Поднебесната обаче е първото място на Tesla Model 3 в статистиката за продажбите през изминалия месец. Един от най-скъпите електромобили на китайския пазар оставя далеч зад себе си доста по-евтини модели на ток като BYD Qin Pro EV, BAIC EU, GAC Aion S и т.н.

Отличните резултати на Tesla се обясняват отчасти с решението на властите да възобновят отпускането на субсидии за покупка на електромобил. Максималният размер на помощта от 25 000 юана (€3 300) обаче важи само за коли на ток, които могат да зминават минимум 400 км с едно зареждане. По този начин Китай се опитва да стимулира компаниите да произвеждат високотехнологични возила, като крайната цел е през 2025 г. електромобилите и хибридите да съставляват 25% от пазара.


Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 4 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
опорна точка
1 Отговор
А в Русия защо никой нищо не купува?

Коментиран от #6


Оценка:
-12 +18

Лелеее
2 Отговор
Това трудно ще се преживее, от голяма част от коментиращите! Пригответе валериан и Спешното, нащрек!

Коментиран от #3


Оценка:
-5 +19

гост
3 Отговор

До коментар #2 от "Лелеее":


Да бе , как сега ще пишат за "огромния спад " на продажбите на електички , хахахах !!

Коментиран от #4


Оценка:
-8 +10

Ще продължат да пишат за водородът
4 Отговор

До коментар #3 от "гост":


Нали според тях той бил бъдещето? Защо така малките градски автомобили с малки батерийки за стотина километра пробег, каквито между другото масово се ползват в Китай. Както се вижда в статистиката, дори за в пъти по-евтина цена, никой не ги иска, а се купуват автомобили с голям пробег. Как пък не познаха поне веднъж от хорски срам.

Оценка:
-8 +5

Опорките падат като плочки от домино
5 Отговор
Според антиелектриците
1. водородът бил бъдещето,
2. клиентите търсили евтини електромобили с малък пробег,
3. Тесла щяла да изгуби пазарния си дял, когато другите производители започнат да предлагат електромобили,
4. Илон Мъск бил лъжец и измамник и само събира от депозити за автомобили които не смята да произведе,
5. Заради коронавируса, никой нямало да купува електромобили, а само автомобили до 15-20 хиляди евро, а Тесла щяла да фалира защото не предлагала нищо в този ценови диапазон.
6. Електромобилите били по-мръсни за производство и експлоатация отколкото дизеловите автомобили.

Новините и фактите обаче сочат точно обратното и опорните точки падат една след друга.

Оценка:
-7 +13

tost
6 Отговор

До коментар #1 от "опорна точка":


A защо в комунистически Китай купуват повече,, тесли,, отколкото в капиталистическа България?

Коментиран от #7, #9


Оценка:
-7 +10

факти
7 Отговор

До коментар #6 от "tost":


В Китай комунизма е само на думи.Китай е див капитализъм и нищо друго.

Коментиран от #16


Оценка:
-3 +13

факти
8 Отговор
Интересно защо купуват Тесла,а не Лада ?!

Коментиран от #10


Оценка:
-7 +12

гост
9 Отговор

До коментар #6 от "tost":


Ами за начало щото са 1,5 милиарда , а "милионерите" или по-точно заможните хора са повече от цялото население на България !! Което не пречи пък бедняците и то тия дето тук им викат клошари са десет пъти колкото цялото население на България !! Искаш ли да пробваш ти от кои ще си в Китай ??

Оценка:
-3 +7

Random
10 Отговор

До коментар #8 от "факти":


Щото не се предлага там, ти тука saic да си виждал?

Коментиран от #11, #12


Оценка:
-1 +2

гост
11 Отговор

До коментар #10 от "Random":


Къде не се предлага Лада , в Китай ???? Ххахахахахаххах !! Че тя само там се предлага и то без изисквания за безопастност , които тя посмъртно не може да изпълни , поне докато не мине изцяло на ребрандирани модели на Дачия , което предстои до края на годината !!

Оценка:
-6 +3

Borislav Popov
12 Отговор

До коментар #10 от "Random":


Защото там никой неще да ги види, руските боклуци. ТЕСЛА ФОРЕВЪР.

Оценка:
-9 +5

Jack Bauer
13 Отговор
Модел 3 на Тесла си е оферта с този пробег от 560км и ако имах излишни 90-100К лв щях да си я купя.

Оценка:
-4 +6

саса
14 Отговор
Забележете Китай как мислят, стимулират практични и смислени електромобили, да изминават ползотворна дистанция. Германците пък орязват субсидията до дадена сума пари, 60х.евро, защо? Богаташите да не получавали субсидии, добре де, ама богаташа като я покара 3г. тази кола той ще я продаде, както повечето правят, и ще си купи новата версия, а този, който няма толкова пари, ще чака стойността да падне и ще я купи не за 70х.евро, а за 40х.евро от богаташа. Обаче ако богаташа е получил субсидията, то тя се предава в цената нататък и след 3,4г. колата няма да е 40, а 35х.евро, което е добре за следващия позлвател.

Оценка:
-3 +4

Гост5
15 Отговор
Забелязвате ли как ,,гост,,сам си коментира ,като използва различен ник

Коментиран от #18


Оценка:
-3 +7

Deathstroke
16 Отговор

До коментар #7 от "факти":


Само когато стане дума за свобода на словото и заплати на работниците е комунизъм. Мачкат те като мравка. Другото е капитализъм

Оценка:
-0 +4

Джуган
17 Отговор
Истината е в японския пикап, дизелче, 4х4, бързи/бавни, блокажи, до един тон товар, може да влачи ремарке до три тона и половина и минава над 1000 км с един резервоар, джендърите да си карат миксерите.

Оценка:
-5 +3

Ха ха
18 Отговор

До коментар #15 от "Гост5":


Боре и Норвежеца, джендъри форевър, хахаха

Оценка:
-1 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
доц. Андрей Чорбанов
Имунологът доц. Андрей Чорбанов коментира новото огнище на коронавирус в Китай
За 10 минути българското ХЕИ щеше да затвори пазара в Пекин"

Още бисери