Last news in Fakti

23 Април, 2020 18:54 3 035 18

Tesla Model 3 стана най-продаваният електромобил в Китай

  • tesla-
  • model 3-
  • пазар-
  • продажби-
  • статистика-
  • китай

Най-големият автомобилен пазар в света - китайският - започва постепенно да се съвзема след шока от пандемията. Продажбите все още са далеч от миналогодишните показатели, но спадът за март е "едва" 51% в сравнение със срива от -65% през февруари и много експерти прогнозират пълно възстановяване към края на годината.

Голямата новина от Поднебесната обаче е първото място на Tesla Model 3 в статистиката за продажбите през изминалия месец. Един от най-скъпите електромобили на китайския пазар оставя далеч зад себе си доста по-евтини модели на ток като BYD Qin Pro EV, BAIC EU, GAC Aion S и т.н.

Tesla Model 3 стана най-продаваният електромобил в Китай

Отличните резултати на Tesla се обясняват отчасти с решението на властите да възобновят отпускането на субсидии за покупка на електромобил. Максималният размер на помощта от 25 000 юана (€3 300) обаче важи само за коли на ток, които могат да зминават минимум 400 км с едно зареждане. По този начин Китай се опитва да стимулира компаниите да произвеждат високотехнологични возила, като крайната цел е през 2025 г. електромобилите и хибридите да съставляват 25% от пазара.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опорна точка

    18 12 Отговор
    А в Русия защо никой нищо не купува?

    Коментиран от #6

  • 2 Лелеее

    19 5 Отговор
    Това трудно ще се преживее, от голяма част от коментиращите! Пригответе валериан и Спешното, нащрек!

    Коментиран от #3

  • 3 гост

    10 8 Отговор

    До коментар #2 от "Лелеее":

    Да бе , как сега ще пишат за "огромния спад " на продажбите на електички , хахахах !!

    Коментиран от #4

  • 4 Ще продължат да пишат за водородът

    5 8 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Нали според тях той бил бъдещето? Защо така малките градски автомобили с малки батерийки за стотина километра пробег, каквито между другото масово се ползват в Китай. Както се вижда в статистиката, дори за в пъти по-евтина цена, никой не ги иска, а се купуват автомобили с голям пробег. Как пък не познаха поне веднъж от хорски срам.
  • 5 Опорките падат като плочки от домино

    13 7 Отговор
    Според антиелектриците
    1. водородът бил бъдещето,
    2. клиентите търсили евтини електромобили с малък пробег,
    3. Тесла щяла да изгуби пазарния си дял, когато другите производители започнат да предлагат електромобили,
    4. Илон Мъск бил лъжец и измамник и само събира от депозити за автомобили които не смята да произведе,
    5. Заради коронавируса, никой нямало да купува електромобили, а само автомобили до 15-20 хиляди евро, а Тесла щяла да фалира защото не предлагала нищо в този ценови диапазон.
    6. Електромобилите били по-мръсни за производство и експлоатация отколкото дизеловите автомобили.

    Новините и фактите обаче сочат точно обратното и опорните точки падат една след друга.
  • 6 tost

    10 7 Отговор

    До коментар #1 от "опорна точка":

    A защо в комунистически Китай купуват повече,, тесли,, отколкото в капиталистическа България?

    Коментиран от #7, #9

  • 7 факти

    13 3 Отговор

    До коментар #6 от "tost":

    В Китай комунизма е само на думи.Китай е див капитализъм и нищо друго.

    Коментиран от #16

  • 8 факти

    12 7 Отговор
    Интересно защо купуват Тесла,а не Лада ?!

    Коментиран от #10

  • 9 гост

    7 3 Отговор

    До коментар #6 от "tost":

    Ами за начало щото са 1,5 милиарда , а "милионерите" или по-точно заможните хора са повече от цялото население на България !! Което не пречи пък бедняците и то тия дето тук им викат клошари са десет пъти колкото цялото население на България !! Искаш ли да пробваш ти от кои ще си в Китай ??
  • 10 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "факти":

    Щото не се предлага там, ти тука saic да си виждал?

    Коментиран от #11, #12

  • 11 гост

    3 6 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    Къде не се предлага Лада , в Китай ???? Ххахахахахаххах !! Че тя само там се предлага и то без изисквания за безопастност , които тя посмъртно не може да изпълни , поне докато не мине изцяло на ребрандирани модели на Дачия , което предстои до края на годината !!
  • 12 Borislav Popov

    5 9 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    Защото там никой неще да ги види, руските боклуци. ТЕСЛА ФОРЕВЪР.
  • 13 Jack Bauer

    6 4 Отговор
    Модел 3 на Тесла си е оферта с този пробег от 560км и ако имах излишни 90-100К лв щях да си я купя.
  • 14 саса

    4 3 Отговор
    Забележете Китай как мислят, стимулират практични и смислени електромобили, да изминават ползотворна дистанция. Германците пък орязват субсидията до дадена сума пари, 60х.евро, защо? Богаташите да не получавали субсидии, добре де, ама богаташа като я покара 3г. тази кола той ще я продаде, както повечето правят, и ще си купи новата версия, а този, който няма толкова пари, ще чака стойността да падне и ще я купи не за 70х.евро, а за 40х.евро от богаташа. Обаче ако богаташа е получил субсидията, то тя се предава в цената нататък и след 3,4г. колата няма да е 40, а 35х.евро, което е добре за следващия позлвател.
  • 15 Гост5

    7 3 Отговор
    Забелязвате ли как ,,гост,,сам си коментира ,като използва различен ник

    Коментиран от #18

  • 16 Deathstroke

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "факти":

    Само когато стане дума за свобода на словото и заплати на работниците е комунизъм. Мачкат те като мравка. Другото е капитализъм
  • 17 Джуган

    3 5 Отговор
    Истината е в японския пикап, дизелче, 4х4, бързи/бавни, блокажи, до един тон товар, може да влачи ремарке до три тона и половина и минава над 1000 км с един резервоар, джендърите да си карат миксерите.
  • 18 Ха ха

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "Гост5":

    Боре и Норвежеца, джендъри форевър, хахаха