ФАКТИ.БГ

Нова кабина, нов двигател - напълно различен КАМАЗ, който вече е в продажба

Публикувана: 20 Май, 2020 15:21 Обновена: 20 Май, 2020 15:31
83 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 21997
Нова кабина, нов двигател - напълно различен КАМАЗ, който вече е в продажба
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 142 гласа.

КАМАЗ обяви навлизането на пазара на новия К5, който се характеризира с редица подобрения. Новият камион 54901 ще започне да се доставя на дилърите съвсем скоро. Иновацията получава подобрения, като по-издръжлива рама, изработена от високоякостни сплави, както и нови предни главини, които сега не изискват никаква поддръжка. Но основното предимство на камиона е кабината, създадена на базата на тази, която вече се монтира на камионите Mercedes-Benz Actros. Тя има по-висок таван, така че разстоянието от пода е почти на два метра (1980 мм). Широчината на кабината също е увеличена до 2270 мм. Между другото, подът вече е равeн, както в апартамент, а водачът няма къде да се спъне, движейки се по него на цял ръст.

Нова кабина, нов двигател - напълно различен КАМАЗ, който вече е в продажба

Скоростният лост е качен на кормилната колона, превръщайки се в своеобразен джойстик. За да влезете в кабината, трябва да изкачите четири стъпала, три от които са затворени от вратата и винаги остават чисти. Интерес представлява и тапицерията, направена в черни и кафяви цветове. Кабината на новия КАМАЗ е оборудвана с климатик, автономен нагревател, система за стартиране на двигателя с бутон, шофьорска седалка с въздушно окачване и мултимедийна система с 10-инчов екран.

Нова кабина, нов двигател - напълно различен КАМАЗ, който вече е в продажба

Камионът е оборудван и с напълно нов турбодизелов двигател 910.12–450, разработен съвместно с Liebherr. Работният обем на двигателя е 12 литра, а мощността достига 450 к.с. Максималният въртящ момент е 2 060 Нм. За първи път двигателят на КАМАЗ е оборудван с 12-степенна автоматична трансмисия ZF, като това обяснява и защо лостът на скоростната кутия е превърнат в джойстик на кормилната колона. Запасът от гориво също е по-голям: 1400 литра (800 и 600 литра) се събират в два резервоара на камиона. Благодарение на здравата рама и мощния мотор, камионът със собствено тегло от 8.4 тона е способен да транспортира 35.6-тонни ремаркета. Дилърите на КАМАЗ вече започнаха да приемат поръчки за новия модел, който според завода трябва да струва 10-15% по-евтино от чуждестранните конкуренти.

Нова кабина, нов двигател - напълно различен КАМАЗ, който вече е в продажба

Нова кабина, нов двигател - напълно различен КАМАЗ, който вече е в продажба

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 142 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ККТДЖ
1 Отговор
Дънер

Коментиран от #38, #41, #42, #50, #56, #83


Оценка:
-181 +51

x o
2 Отговор
бла бла бла ...
и нищо от изброените екстри не работи както трябва...

Коментиран от #5, #9, #17, #51, #61


Оценка:
-183 +65

ЧЕЛОПЕЧЕНЕ
3 Отговор
я Крезо май кара такъв ве???

Оценка:
-9 +27

4
Този коментар е премахнат от модератор
5
Този коментар е премахнат от модератор
Criminal
6 Отговор
За външния вид няма какво да коментирам Бенц е5, който е много приятен за каране.........но вътре е в пъти по добре от него.....за надеждност ще говорим след 10 месеца когато навърти милион и се появят отзиви иначе ми харесва.......

Коментиран от #33


Оценка:
-20 +171

7
Този коментар е премахнат от модератор
8
Този коментар е премахнат от модератор
карам Краз Белаз Камаз
9 Отговор

До коментар #2 от "x o":


Ти па кога си го карал ?

Оценка:
-11 +68

Въпрос
10 Отговор
10-15% по-евтино от конкуренцията ( разбирам Мерцедес , ДАФ, Скания, Волво и т.н. ) не е ли малко скъпичко ? Кой ще го предпочете пред другите с такава малка разлика ?

Коментиран от #77


Оценка:
-46 +63

11
Този коментар е премахнат от модератор
12
Този коментар е премахнат от модератор
Бля- бля приказки
13 Отговор
Никоя западна компанията няма да купи Камаз........

Оценка:
-74 +35

елu
14 Отговор
Когато бях в Германия строяха нова магистрала на камионите "КАМАЗ" пишеше ТРАК-3 направи ми впечетление там руски камиони? .Попитах мой познат който работи и е от много години той ми каза ; на къси растояние и то на строителен обект е по-изгодно да е евтино при покупка още по-важно подържането да е евтино.Тъй като печалбата е от първо знаение. Имах Фиат Дукато бус и бях доволен "от много акъл" го смених на Мерседес Спринтер 315 ЦДИ разбрах частите и подържането е скъпо 3-4 пъти и като се има предвид ( после разбрах) двигателите им едва рядко изкарвалит 200-000 хил.( двеста хиляди) .Така ,че основния ремонт ми излезе 4-500 евро сега като видя Мерседес Спринтер гледам на другата страна..

Коментиран от #68


Оценка:
-22 +122

Ммммммм
15 Отговор
Първо вижте какво произвеждаме ние после плюйте. И каруци не правим даже

Коментиран от #19


Оценка:
-19 +192

И що да не си зема скания
16 Отговор
Или волво а да избера тоз дарак😂😂😂😂 ватниците преди 60 години били на луната а днес не могат да разработят модерен двигател без чужда помощ😂😂😂😂некои верва ли че са били на луната😂😂😂

Коментиран от #18, #44, #52, #53


Оценка:
-133 +28

тираджия
17 Отговор

До коментар #2 от "x o":


Явно си го карал вече ;) Давай говори ми!!! Искам да купя неква бракма втора употреба за трези пари,закво ми е чисто нов тир?
Баси!! Така ли осмисляте живота,като пишете врели и никипели ,за нещата които даже и не сте видели !!

Оценка:
-8 +79

радуга
18 Отговор

До коментар #16 от "И що да не си зема скания":


Сложи повечеко усмивчици,Иначе че помисля че си некъв тинейджър-тираджия ,а не инжинер на модерните двигатели.

Оценка:
-5 +46

Не е необходимо бегето да прави нещо
19 Отговор

До коментар #15 от "Ммммммм":


Че да оценям продуктите на останалите...аз говоря като потребител че тоз дарак няма да го взема като влекач

Коментиран от #54


Оценка:
-66 +11

Изварата също е ефтина
20 Отговор
И менте кашкавала ама никои не иска да ги купува нали😂😂😂

Оценка:
-17 +26

Гената
21 Отговор
Нищо чудно, рашките десетки години громят запаните си конкуренти на суперралито Париж-Дакар. Бойната им техника е водеща в света, нормално е и тежките камиони да са добри. Скоро и Беларусите ще ударят по пазара със своите МАЗ-ове !

Коментиран от #25, #27


Оценка:
-29 +94

В.В.
22 Отговор
Чакам да го пробвам..С нетърпение...Искам поне 500кс.Изгкежда секси..

Оценка:
-9 +38

България
23 Отговор
руско ама ново и поне хората произвеждат коли .камиони и други ,а ние какво произвеждаме ЕДИН ГОЛЯМ-------
Това е проблема в България пълно е само с диванни експерти дето не са виждали колите за които говорят на живо.
Знаят само да плампат глупости

Коментиран от #28, #45


Оценка:
-16 +108

Дядо Николай
24 Отговор
До коментар 2.
Хахо, ти кога успя да изпробваш този камион?
Или дребната ти идиотофилска соросоидна душица се подриска от злоба и русофобска завист.

Оценка:
-13 +69

25
Този коментар е премахнат от модератор
Европеец
26 Отговор
Ламарините са различни. Но правят ли нов камион? А кабината изглежда като Лада от 80-те години на миналия век. Дизайн е чужда дума за руснаците.

Коментиран от #47


Оценка:
-69 +13

Европеец
27 Отговор

До коментар #21 от "Гената":


От моделът, с който победиха руснаците на Париж-Дакар, само ламарините бяха руски. Всичко друго дори и стъклата-западно производство, директно или лицензи.

Коментиран от #30


Оценка:
-64 +21

28
Този коментар е премахнат от модератор
Това е копие на западните камиони
29 Отговор
Аз разбирам това на снимката да беше се появило 1980година в сериино пройзводство да кажем суперррр а то ква 😂😂😂😂😂😂 некво гадно копие на западните камиони...язък им за ресурсите на ватниците че нищо не правят а ги пилеят залудо...пише че щял да е по ефтин от другите с 10 -15% ми то като цена е същото аз дали ше дам 150 000 евро за нова скания или 135 000 евро за тва😂😂😂

Коментиран от #31, #49


Оценка:
-51 +15

И какво от това?
30 Отговор

До коментар #27 от "Европеец":


Да не би случайно американското да не е китайско? Светът е глобален, умението да се ползват създаденото по света и да реализираш напредък се нарича интелигентност.

Оценка:
-9 +47

Верно бе...
31 Отговор

До коментар #29 от "Това е копие на западните камиони":


Ти да не си македонец, ама от западните? Също като тях - кажем едно, кажем друго - и все до най-великото стигаме . Макетата имат оправдание - родината си величаят. А ти гъзолизничиш...

Оценка:
-4 +30

идиотчо
32 Отговор
Ми кво трудно има да си 10-15 години след Мерцедес, Рено, Волво Скания, Ивеко и т.н.? Нали така можеш да гепиш идеи и технологии, на които те вече не държат.

Оценка:
-30 +7

Карам тира
33 Отговор

До коментар #6 от "Criminal":


За 10 месеца милион км не се минават.

Коментиран от #55


Оценка:
-8 +28

Перник
34 Отговор
Преди 14 години купих четири нови Камази бетоновози 8 кубикови на три оси и един шест кубиков.Колкото повече ги използвах по здрави ставаха.Първата година само драми ,явно бяха сглобявани в петък следобяд,но след това си избиха паричките.По спомен бяха на 60 процента от цената на актроса.Никога не бих го купил пак.

Оценка:
-7 +27

123
35 Отговор
Тези хора си разбират от работата, при положение че на същите линии сглобяват Мерцедес, които имат 15% собственост!!! Ама то тука при 'нас у форума' все инженери сме, и такива дръгеле не мога ни гатнат!

Коментиран от #71, #72


Оценка:
-6 +45

Бат Мишо
36 Отговор
Структурата на икономиката на матушка няма нищо общо с познатите ти икономики за да сравняваш камионите над 80 проц е на военни релси ...закво им е да правят собствен двигател да го режат за евро нам колко си да трошат ресурси като с тоя ресурс могат да направят свръхзвуков двигател за ракетата си дето германските инжинери смучат пръсти че е невъзможен за създаване и праят едни меки седалки .....А за КАМАЗ ако мислиш че е лош камион НИЩО НЕ РАЗБИРАШ ОТ КАМИОНИ ....машината е незаменима в тежки условия ...пример - в софия влиза дробилка теглена от мерцедес да мели клони в борисовата и завалява дъжд - МОЖ ЛИ ПОЗНА КАКЪВ КАМИОН ЕДИНСТВЕНО УСРЯ ДА Я ИЗТЕГЛИ В ЦЕЛИЯ АВТОПАРК на ТЛАВБОЛГАРСТРОЙ .....и имотните и разбиращите пропуснете да ми казвате че парка ви е по богат че ставате смешни .....ПС верижните в градинките фандъка не даде да влязат а и тук не спрягаме верижни

Коментиран от #37, #59


Оценка:
-10 +41

0000
37 Отговор

До коментар #36 от "Бат Мишо":


Ти явно не си карал и робувал на камаз.и не ми обяснявай за проходимост на това нещо .карали сме.знаем за какво става въпрос

Оценка:
-25 +14

38
Този коментар е премахнат от модератор
Тракторист
39 Отговор
До 37 маи си карал от тези през соца детските с жълтите кабини и червени ремаркета

Оценка:
-2 +23

Киркор
40 Отговор
15 процента по-евтин.
15 процента по-висок разход.
15 години назад спрямо другите.
Раша.....

Коментиран от #58


Оценка:
-35 +16

41
Този коментар е премахнат от модератор
Киркор
42 Отговор

До коментар #1 от "ККТДЖ":


Не говори така за себе си!

Оценка:
-7 +5

ДОКО
43 Отговор
БРАВО НА РУСНАЦИТЕ..ТОВА Е УСПЕХ И ТО ГОЛЯМ КАТО СЕ ИМА ПРЕДВИД ЧЕ ЗАПАДНОЕВРОПЕЙСКАТА ДЪРЖАВА БЪЛГАРИЯ ДОРИ НЕ МОЖЕ ДА НАПРАВИ ЧАСОВНИК СЪС МЕХАНИКА..

Коментиран от #75


Оценка:
-12 +35

44
Този коментар е премахнат от модератор
Ха ха
45 Отговор

До коментар #23 от "България":


Голям, ама гербав, абе пълен кеф))))

Оценка:
-1 +7

46
Този коментар е премахнат от модератор
47
Този коментар е премахнат от модератор
48
Този коментар е премахнат от модератор
49
Този коментар е премахнат от модератор
50
Този коментар е премахнат от модератор
Охиматон
51 Отговор

До коментар #2 от "x o":


Ти пък мухльо кога го кара тоя камион?

Оценка:
-3 +11

52
Този коментар е премахнат от модератор
Мелмак
53 Отговор

До коментар #16 от "И що да не си зема скания":


На луната бяха американците, но неможаха да останат, ветара беше много силен и им отвя байрака😂😂😂

Оценка:
-8 +30

54
Този коментар е премахнат от модератор
Criminal
55 Отговор

До коментар #33 от "Карам тира":


Моя грешка обърках нулите......

Оценка:
-0 +6

NikNay
56 Отговор

До коментар #1 от "ККТДЖ":


Дънер ама на ралито Париж - Дакар мачка на ред и на офроуд за камиони е в челните позиции.

Коментиран от #60


Оценка:
-6 +22

57
Този коментар е премахнат от модератор
хахаха
58 Отговор

До коментар #40 от "Киркор":


и 3х15 години в ляво! Камиони колкото щеш, е Камази малко! Защо, нали са без пари!

Оценка:
-10 +4

ХаХа
59 Отговор

До коментар #36 от "Бат Мишо":


За кои ракети говориш? Тези от мултфилмчетага, дето никой не ги е виждал още. А колко години минаха от как Путя ги обяви. Или Арматага от гоято няма още и 10 броя или Су 57 същато работа. Само приказки. На дело-нищо. Същото като с победата на социализма, дето щеше да стане през 1980. Е стана нищо съвсем друго 1у год. по-късно. Истината е, че нито читав камион имат, нито ракети.

Оценка:
-7 +6

Европеец
60 Отговор

До коментар #56 от "NikNay":


Спрете се бе, неграмотни, лъжливи руски тролове. Какво му е руското на Камаза, дето побеждава на Париж-Дакар? Само ламарините. И боята му даже не е руска.

Коментиран от #67


Оценка:
-13 +9

Знайко
61 Отговор

До коментар #2 от "x o":


И ти как го разбра,да не би да си го карал или си се возил...аман от фейс коментатори.

Оценка:
-2 +5

62
Този коментар е премахнат от модератор
швейк
63 Отговор
кабина мерцедес, двигател либхер ... какво е на камаз? емблемата? купуват стари разработки и ги продават за нови на пияндетата в сибир да си мислят, че карат камион

Оценка:
-6 +9

joro
64 Отговор
От тази марка а и от други съжетски марки имам милиони километри.Това е гиганско страдание, но го разбираш едва когато се качиш на някоя капиталистическа машина направена за нормални,обикновени хора.

Оценка:
-2 +11

Бетеро
65 Отговор
Всеки които има понятие от камион, от пръв поглед вижда обикновен Актрос с по некачествено оборудвана кабина.нищо ново под слънцето.Досега беше Аксор сега е Актрос те не го крият межди другото.За сетен път доказват че нищо не могат да измислят ушанките .

Коментиран от #81


Оценка:
-5 +9

66
Този коментар е премахнат от модератор
123
67 Отговор

До коментар #60 от "Европеец":


А ти, грамотния, я обясни, как тогава другите не са победители? След като частите не са руски, защо са по добре от другите, пак европейски? Е, те това те обясни!
Още малко, и ще излезе че са победители, защото ги тъпчат с Биг Мак, наместо пирожки!

Оценка:
-3 +8

Big bulgarian boss
68 Отговор

До коментар #14 от "елu":


А така няма да си даваш зор с граматиката и правописа . И без това ти разбрах почти цялата мисъл .

Оценка:
-0 +4

69
Този коментар е премахнат от модератор
70
Този коментар е премахнат от модератор
71
Този коментар е премахнат от модератор
факти
72 Отговор

До коментар #35 от "123":


Руснаците си разбирали от работата...Боже по-голяма глупост не бях чел.Руснаците са най-големите некадърници.За това си има приказка "хубава работа ,ама руска".Да не говорим и за тоя коптор наречен Камаз.Дизайна му е изостанал с поне 20 години.Вътре интериора мирише на паянтова евтиния отвсякъде и цената за изработката му сигурно е 2 лева.

Оценка:
-2 +7

Русуфил
73 Отговор
10-15% по-евтин, 99% по-голяма бракма.

Оценка:
-3 +5

гост
74 Отговор
Ако за 10 - 15% повече може да се купи Мерцедес или Волво, то не знам как си представят, че Камаз ще има пазар с ЕС.

Оценка:
-1 +6

гост
75 Отговор

До коментар #43 от "ДОКО":


България направи първия електронен часовник в света, първият компютър също е измислен от българин, първият в света преносим калкулатор. България измисли Нивалина, който се ползва от милиарди хора по света днес... От нихилисти полза няма, но е добре да помълчите или поне да употребите същото старание в намирането но повод за гордост, като в усилието си да се самоунищожавате.

Оценка:
-2 +7

Made in Germany
76 Отговор
Кои е руското в този камион?

Коментиран от #82


Оценка:
-1 +4

Голем смях
77 Отговор

До коментар #10 от "Въпрос":


Не се надявай някога да видиш това нещо по пътищата на Европа.Няма малоумници ,които да си дадат парите за руска сглобка на немски части.Направена е за руския и средноазиатския пазар.Русия,Казахстан и някой друг стан.

Оценка:
-2 +5

Ширпотреба
78 Отговор
Новите ракетоносци и те са КАМАЗ - Боевая «сороконожка» «КАМАЗ»

Оценка:
-1 +2

79
Този коментар е премахнат от модератор
За рулем
80 Отговор
Сдялано в СССР.

Оценка:
-1 +1

Ушанка
81 Отговор

До коментар #65 от "Бетеро":


Аксор е е турски мерцедес понимаеш

Оценка:
-0 +1

само истината
82 Отговор

До коментар #76 от "Made in Germany":


Емблемата !

И мужика да се бие в гърдите

Оценка:
-1 +0

Ivan Skamaza
83 Отговор

До коментар #1 от "ККТДЖ":


Ах какво са измислили тез русите комоняги

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Георги Дерменджиев
Наставникът на Лудогорец Георги Дерменджиев коментира дербито между неговия тим и Левски
"Мачът нямаше абсолютно никакви футболни достойнства""

Още бисери