3 Юли, 2020 09:30 3 487 17

BMW въведе абонамент за екстри

  • bmw-
  • idrive 7

Заложени в оборудването екстри ще могат да се активират срещу допълнително заплащане в новите BMW-та, произведени след 1 юли. Германската компания започна внедряване на новата си система за цифрово обновяване iDrive 7, която позволява на собствениците на базови комплектации да се абонират за временно ползване или покупка на определени опции от по-скъпите модификации на същия модел "по въздуха".

Ако си е купил ново BMW без подгряване на седалките, например, клиентът ще може да активира екстрата, като се абонира за нея за определен период от време или я закупи през фирменото приложение. За някои функции е предвидено безплатно изпробване в рамките на месец. В списъка с опции срещу допълнително заплащане са включени също адаптивният круиз контрол, асистентът за дълги светлини и адаптивното окачване.

Сред цифровите обновления ще бъдат достъпни и последното поколение на помощника BMW Personal Assistant и нова навигационна система с информация за най-близките интересни обекти и зарядни станции за хибридите на марката. В ъпгрейда влиза и функция за поддръжка за безжично сдвояване със смартфон и възможност за използването на iPhone като дигитален ключ за колата.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пешо

    39 1 Отговор
    Всичко е за пари.Алчността няма граници.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Москвич 407

    35 0 Отговор
    Ще има абонамент за ляв и десен завой. Обсъжда се дали да има отстъпки при абониране и за двата.

    Коментиран от #7

  • 4 Стамат

    26 0 Отговор
    Ненормална работа... Първо си плащаш за колата тройно, а после за да ползваш това което си платил.
  • 5 Наляга

    24 1 Отговор
    ме носталгията по 20 или 30 годишните коли като чета такива, статии.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Гост

    14 0 Отговор

    До коментар #3 от "Москвич 407":

    Глей ко прай на втора. Удар в крайпътно дърво или стълб си остава безплатно.
  • 8 АзАз

    25 1 Отговор
    Така наречените "екстри" са на практика физически елементи, които присъстват. Тяхното наличие, или отсъствие не може да бъде контролирано софтуерно. Екстрите се заплащат допълнително точно поради тази причина, че трябва да бъде инсталиран модул на съответния автомобил. Ако няма екстри, колата е по - евтина.
    Какво значи това, което е написано в статията. Че ти ще си платиш, като поп за да ти инсталират физическите компоненти в автомобила (реотани, духалки, масажи в седалките, хедъпи и всякакви други), като накрая ще трябва да платиш 2 път за правото да ги ползваш...
    Ами то още малко ще започнат и ключовете на колата да са с абонамент. Купуваш колата, ама за да можеш да влезеш в нея всеки месец плащаш такса ключ...

    Off: Не ми го побира ума, честно. В тази криза, която се задава особено в премиум сегмента тея правят толкова тъпи неща, че отказват и последните си изстрадали клиенти и фенове на марката... (не само БМВ, ами и останалите, като Мерцедес, Ауди и др.)

    Коментиран от #10, #12

  • 9 1234578

    13 0 Отговор
    Голяма глупост плащащ за "хардуера", но не можеш да го ползваш. Т.е. плащаш неща, които не ползваш. А след това плащаш за софтуера, за да може да ги ползваш.
  • 10 1234578

    14 0 Отговор

    До коментар #8 от "АзАз":

    За ключовете вече е така. Аз имам Фиат от 2009 г. и във фирменият сервиза ми заявиха, че ключа му струвал 900 лева и 100 лева трябвало да платя за да го "обучат". Умният ми смартфома ми е по-евтин от този "прост" ключ.
    Не си купувайте коли от подобни фирми рекеттьори.
  • 11 далдовиден

    17 1 Отговор
    Айдее купуваме БМВ-та с фул екстри хардуердно, но не активирани софтуерно. Викам Пешо - програмиста и прави ХАК и опаа БМВ фулл екстри отключени, препродавам на почти двойна цена. Същата работа както с пиратството ще стане, така че не ми се струва много автентична тази новина. Както "АзАз" коментар номер 8 казва така наречените екстри са физически. Ако ти присъстват в колата няма да отнеме много време преди да ги отключат с ИТ манипулации.
  • 12 Никой

    10 1 Отговор

    До коментар #8 от "АзАз":

    Всъщност в доста случаи е по-евтино да се продава един и същи хардуер с различен софтуер и цена, вместо да разработваш отделни версии окачване, фарове и т.н. както и да се грижиш за тяхното производство. Това има голям потенциал да опрости производствения и r&d процес. Като искаш опцията плащаш, като не, какво те брига дали хардуера го има или не. Дори по-добре ако в последствие решиш че тази опция би ти била полезна. Сегашните коли в голяма степен са замразени във времето и всеки ъпгрейд и промяна по спецификацията изисква много ресурси и хардуерни намеси.
  • 13 прррц

    3 2 Отговор
    аз за това карам дачия и без да е свързана към интернет си върви чудесно
  • 14 Бре

    2 2 Отговор
    Кво стана тя - накрая почнаха да копират Тесла ...
  • 15 циганин

    1 3 Отговор
    Автомобилите с времето ще станат, просто услуга, както в момента са кабелната телевизия или Spotify. Минуса ще бъде абонамента и заплащането му, а плюса ще е, че може би колите, ще са на по-достъпна цена и ще бъдат в пъти по-здрави. Мисля, че ще ги направят по-здрави, защото няма да имат далавера да им висят в сервиза, а да са на улицата.

    Коментиран от #17

  • 16 Странгер

    1 1 Отговор
    Това не е новина при ВМW. Отдавна екстрите се отключват дистанционно, че и за софтуера важи дистанционното коригиране от поне f10 модела.
    Малко е гадно да знаеш, че си ги имаш хардуерно екстрите, но трябва да снесеш са ти ги отключат....
  • 17 34уе

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "циганин":

    според мен си прав и и ключа за палатката за да бъдат здрави колите в бъдеще те трябва да нямат нещото което се троши най-много днес а именно Двигател и скорости. Електромотора е прост като гъба. остава да се реши проблема с батерията. всичко останало ще е софтуер за автономност и мултимедийни екстри на хората в кабината :)