Заложени в оборудването екстри ще могат да се активират срещу допълнително заплащане в новите BMW-та, произведени след 1 юли. Германската компания започна внедряване на новата си система за цифрово обновяване iDrive 7, която позволява на собствениците на базови комплектации да се абонират за временно ползване или покупка на определени опции от по-скъпите модификации на същия модел "по въздуха".
Ако си е купил ново BMW без подгряване на седалките, например, клиентът ще може да активира екстрата, като се абонира за нея за определен период от време или я закупи през фирменото приложение. За някои функции е предвидено безплатно изпробване в рамките на месец. В списъка с опции срещу допълнително заплащане са включени също адаптивният круиз контрол, асистентът за дълги светлини и адаптивното окачване.
Сред цифровите обновления ще бъдат достъпни и последното поколение на помощника BMW Personal Assistant и нова навигационна система с информация за най-близките интересни обекти и зарядни станции за хибридите на марката. В ъпгрейда влиза и функция за поддръжка за безжично сдвояване със смартфон и възможност за използването на iPhone като дигитален ключ за колата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пешо
09:47 03.07.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Москвич 407
Коментиран от #7
09:55 03.07.2020
4 Стамат
10:09 03.07.2020
5 Наляга
10:11 03.07.2020
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Гост
До коментар #3 от "Москвич 407":
Глей ко прай на втора. Удар в крайпътно дърво или стълб си остава безплатно.12:02 03.07.2020
8 АзАз
Какво значи това, което е написано в статията. Че ти ще си платиш, като поп за да ти инсталират физическите компоненти в автомобила (реотани, духалки, масажи в седалките, хедъпи и всякакви други), като накрая ще трябва да платиш 2 път за правото да ги ползваш...
Ами то още малко ще започнат и ключовете на колата да са с абонамент. Купуваш колата, ама за да можеш да влезеш в нея всеки месец плащаш такса ключ...
Off: Не ми го побира ума, честно. В тази криза, която се задава особено в премиум сегмента тея правят толкова тъпи неща, че отказват и последните си изстрадали клиенти и фенове на марката... (не само БМВ, ами и останалите, като Мерцедес, Ауди и др.)
Коментиран от #10, #12
12:31 03.07.2020
9 1234578
13:49 03.07.2020
10 1234578
До коментар #8 от "АзАз":
За ключовете вече е така. Аз имам Фиат от 2009 г. и във фирменият сервиза ми заявиха, че ключа му струвал 900 лева и 100 лева трябвало да платя за да го "обучат". Умният ми смартфома ми е по-евтин от този "прост" ключ.Не си купувайте коли от подобни фирми рекеттьори.
13:55 03.07.2020
11 далдовиден
14:30 03.07.2020
12 Никой
До коментар #8 от "АзАз":
Всъщност в доста случаи е по-евтино да се продава един и същи хардуер с различен софтуер и цена, вместо да разработваш отделни версии окачване, фарове и т.н. както и да се грижиш за тяхното производство. Това има голям потенциал да опрости производствения и r&d процес. Като искаш опцията плащаш, като не, какво те брига дали хардуера го има или не. Дори по-добре ако в последствие решиш че тази опция би ти била полезна. Сегашните коли в голяма степен са замразени във времето и всеки ъпгрейд и промяна по спецификацията изисква много ресурси и хардуерни намеси.15:08 03.07.2020
13 прррц
18:42 03.07.2020
14 Бре
09:51 04.07.2020
15 циганин
Коментиран от #17
19:39 04.07.2020
16 Странгер
Малко е гадно да знаеш, че си ги имаш хардуерно екстрите, но трябва да снесеш са ти ги отключат....
02:41 05.07.2020
17 34уе
До коментар #15 от "циганин":
според мен си прав и и ключа за палатката за да бъдат здрави колите в бъдеще те трябва да нямат нещото което се троши най-много днес а именно Двигател и скорости. Електромотора е прост като гъба. остава да се реши проблема с батерията. всичко останало ще е софтуер за автономност и мултимедийни екстри на хората в кабината :)02:29 08.07.2020