Last news in Fakti

4 Август, 2020 13:04 7 221 47

Цифрови сензорни панели вместо бутони и контролни прибори за новия Volkswagen Tiguan

  • volkswagen-
  • tiguan-
  • инфотейнмънт-
  • системи

Цифрови сензорни панели вместо бутони и контролни прибори за новия Volkswagen Tiguan - 1

В интериора на новия модел, дизайнерите и специалистите по ергономия на Volkswagen са добавили изцяло нов сензорен модул2 за управление на функциите на климатичната инсталация. В допълнение към сензорните бутони, за настройка на вентилацията и контрола на температурата се използват, удобно оразмерени и осветени сензорни плъзгачи. По желание сензорните бутони могат да се използват и за управление на други функции като настройките на седалката, отоплението на задното и челното стъкло, както и за отваряне на менюто за управление на климатичната инсталация. Като опция се предлага и цифрова версия на новия мултифункционален волан с осветени сензорни панели и плъзгачи. Осветените USB-C портове са разположени под сензорния модул за управление на функциите на климатичната инсталация.

Цифрови сензорни панели вместо бутони и контролни прибори за новия Volkswagen Tiguan

MIB3 и App-Connect Wireless2. Друг технологичен акцент в Tiguan е новата гама от инфотейнмънт системи (на новата платформа MIB3), които дават възможност на потребителя да се свързва и използва различни онлайн услуги. Благодарение на възможностите на модула за онлайн свързаност OCU (Online Connectivity Unit) с вградена отделна eSIM карта, разширените и усъвършенствани функции на инфотейнмънт системите MIB3 включват онлайн услугите на We Connect (подготвени за неограничен период на използване) и We Connect Plus (подготвени за безплатно използване за една или три години в Европа ). В зависимост от оборудването, MIB3 системите предлагат и нови функции, възможности и удобства, сред които гласово управление с естествени фрази2 и достъп до мултимедийни стрийминг услуги2 като Apple Music™ например. Потребителите могат също да персонализират много от настройките2 и чрез Volkswagen ID да ги запаметят в облака, за да ги използват в други автомобили на Volkswagen. Друга нова функция е възможността за безжична интеграция на смартфон приложения чрез App-Connect Wireless2 за Apple CarPlay™ и Android Auto™.

Цифрови сензорни панели вместо бутони и контролни прибори за новия Volkswagen Tiguan

Звукова система Harman Kardon. Инженерите на Volkswagen са работили в тясно сътрудничество с аудио специалистите на Harman/Kardon в разработката на нова озвучителна система от висш клас за Tiguan, която ще се предлага като опция. Тя използва общо десет висококачествени озвучителни тела и усилвател с 480 Вата мощност. Звуковата картина в интериора  може да бъде конфигурирана индивидуално с помощта на четири предварително зададени аудио профила. Съчетанието от богати басове, кристално чисти високи честоти и брилянтна яснота на гласовото възпроизвеждане създава неповторимо и вълнуващо аудио изживяване.

Нови асистиращи системи и системи на светлините

Цифрови сензорни панели вместо бутони и контролни прибори за новия Volkswagen Tiguan

Travel Assist1/2 е нова IQ.DRIVE система

Volkswagen консолидира асистиращите системи в гамата на IQ.DRIVE, а асистираното шофиране в Tiguan прави крачка напред със системата Travel Assist , която се предлага за първи път в това моделно семейство. Travel Assist може активно да подкрепи водача в управлението, спирането и ускоряването на новия Tiguan в скоростния диапазон между 0 км/ч (при DSG трансмисия с два съединителя), респ 30 км/ч (при механична предавателна кутия) и 210 км/ч, като водачът остава отговорен за управлението на автомобила по всяко време. За целта системата използва усъвършенствани асистиращи функции, включващи адаптивен темпомат Adaptive Cruise Control1/2 (за асистирано поддържане на скоростта и дистанцията) и система за поддържане на лентата движение Lane Assist1/2 (за асистирано управление). Водачът може да активира системата чрез натискане на бутона Travel Assist на новия мултифункционален волан. Ръцете му трябва да бъдат върху волана дори при активен режим на Travel Assist, като електрониката на Tiguan регистрира това чрез чувствителни на допир сензори в неговата повърхност, които регистрират наличието на контакт много по-надеждно от системите, базирани на ъгъла на отклонение нм волана, дори и при движение по много дълги и равни пътни участъци.

Цифрови сензорни панели вместо бутони и контролни прибори за новия Volkswagen Tiguan

Превантивна ACC1/2

Най-новото поколение адаптивен темпомат (ACC) следи проактивно актуалната информация за ограниченията на скоростта, пътните знаци за границите на града, обикновените и кръговите кръстовища. За тази цел асистиращата система използва видеоданните от фронталната камера, данните от GPS и картографската информация от навигационната система. Системата ACC в Tiguan е ярък пример за постоянното развитие на добре познатите асистиращи системи, които стават все по-интелигентни и ефективни. Друг пример в тази насока е системата Front Assist2 с функция АЕВ за автономно аварийно спиране (Autonomous Emergency Braking), която е част от стандартното оборудване на Tiguan, предлага разширена функционалност и са направени редица подобрения в начина, по който системата реагира при пешеходци, пресичащи пътя в сложни ситуации. Третият пример за усъвършенствана система е Lane Assist - най-новото поколение на системата за поддържане на лентата за движение вече е в състояние да регистрира и следи още по-точно ограничителните линии на лентите и пътното платно включително и в случаите, в които банкетът е покрит с трева.

Цифрови сензорни панели вместо бутони и контролни прибори за новия Volkswagen Tiguan


Новите светлини IQ.LIGHT2

За първи път в Tiguan се предлага и новия еволюционен етап в развитието на автомобилните светлини матричната LED система IQ.LIGHT. Volkswagen използва за първи път тази система на предните светлини в Touareg - по-големия събрат на Tiguan. Следвайки стъпките на Touareg, Passat и Golf, новият Tiguan е четвъртият модел на марката Volkswagen, който се предлага с тази LED система, считана за една от най-добрите по рода си в световен мащаб към момента. Във всяка от предните светлини се използва матрица от 24 светодиодни елемента, която може да изпълнява различни светлинни функции (част от които  интерактивни), предлагащи различен профил на осветяване на пътното платно в зависимост от конкретната ситуация. Друга премиера в новия Tiguan е динамичната, „преливаща” анимация на светодиодните мигачи, интегрирани в матричния LED модул на предните светлини IQ.LIGHT. Светодиодните задни светлини също са обновени изцяло, като по-високите нива на оборудване3 също използват „преливаща” анимация на мигачите. Сред другите нови функции тук са визуално впечатляващото  „клик-клак” превключване между функцията на светлините за заден ход и спирачните светлини, както и анимираните функции за посрещане и изпращане на водача до автомобила при отключване и заключване на Tiguan.

Цифрови сензорни панели вместо бутони и контролни прибори за новия Volkswagen Tiguan


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 КОЮ

    50 1 Отговор
    Още една електронна игра , която ще се предлага изключително скъпо и няма да се наложи на пазара в България.
  • 3 свидетел

    51 2 Отговор
    кошмар !!! ей, произвеждайте автомобили и за нормални хора! колкото по-просто , толкова по-надеждно! оставете ни удоволствието от "кормуването" !

    Коментиран от #6, #47

  • 4 Миро

    21 1 Отговор
    Ако наплювам дисплея панела цялото това нещо става неизползваемо. Компа трябва гласово да е наясно с пцувните и да действа.
  • 5 сектант

    22 3 Отговор
    ами то все повече започва да прилича на тиган
  • 6 Дрън-дрън

    12 24 Отговор

    До коментар #3 от "свидетел":

    Ако щеш ми вярвай, ама тези приказки съм ги слушал преди 40 години. Тогава старите шофьори обясняваха как ние нищо не разбираме, защото Жигулитата и москвичите се карали много лесно. Майсторлъка бил да караш с двойно амбриране, когато скоростите били несинхронизирани. После слушах и продължавам да слушам същото за автоматичните скоростни кутии, а сега ти припяваш на нов глас за други улеснения. А защо шофирането трябва да бъде трудно, за да ти носи удоволствие? Сигурно ще ме сметнете за луд, но за мен удоволствието е от мощността и стабилността на колата. Дори ръчкането на скорости не ми липсва вече.

    Коментиран от #7, #9, #16, #17, #18

  • 7 Алфа Чакал

    15 2 Отговор

    До коментар #6 от "Дрън-дрън":

    Каква кола караш
  • 8 Komapak

    11 1 Отговор
    Гласът на мързела.
  • 9 Jack Bauer

    27 3 Отговор

    До коментар #6 от "Дрън-дрън":

    Човека до някъде е прав - сензорните "копчета" в колите разсейват много повече от обикновените. С автомобили като този очаквам много повече катастрофи, след като няма и читав автопилот. Докато гледаш таблетчето на средната конзола и се чудиш къде са пипнеш губиш ориентация в пътната обстановка.
  • 10 В е л и к и я

    19 4 Отговор
    Изроди , ако сензорните бутони беше удачен и надежден вариант щяха да ги слагат на совалките и космическите кораби , копаете си гроба така да знаете ... !

    Коментиран от #19

  • 11 Гост

    12 3 Отговор
    Цитирам: “ Най-новото поколение адаптивен темпомат (ACC)...” и съкращението ACC -> Adaptive Cruise Control. Ама иначе е темпомат ... колко ли са им объркани нещата преводно в малките главички ...

    Коментиран от #13, #20

  • 12 Един

    21 0 Отговор
    В съседната статия пише как един шофьор на ТеслА са го глобили, че е катастрофирал, докато настройва скоростта на чистачките по сензорния дисплей. Тука това ни се предлага като хай-тек екстра! Смешници!
  • 13 Марио

    7 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Круиз контрол и темпомат е едно и също бе, ц?рвул

    Коментиран от #15

  • 14 бат Тонка

    6 2 Отговор
    Идеален служебен автомобил на Главен прокурор.

    Коментиран от #24

  • 15 КОЮ

    4 5 Отговор

    До коментар #13 от "Марио":

    Явно не сте наясно с двете системи . Круиз контрол е система която ограничава движението на автомобила до определена зададена стойност на скоростта , темпомат е отделна система с помоща на която се поддържа зададена скорост . Дано сега ви е стана ясно колко са различни .
  • 16 свидетел

    15 1 Отговор

    До коментар #6 от "Дрън-дрън":

    момченце, явно нищо от написаното от мен не си разбрало ! автоматиката и електрониката до определена степен са полезни, след това започват да пречат, досаждат, отклоняват вниманието и се стига до прекалено самонадценяване на възможностите на превозното средство. при сегашния трафик, мощности и некадърни водачи това често е фатално ! говоря като човек притежаващ и 50-годишн , и 5-годишен автомобили. а , пък съвсем новите са пълна заблуда и кошмар ! дори не са по-икономични като се има предвид обслужването.

    Коментиран от #25

  • 17 Гост

    7 3 Отговор

    До коментар #6 от "Дрън-дрън":

    Я ми припомни кое Жигули и кой Москвич се кара с двойно амбриране, че съм ги карал и двете без такова.

    Коментиран от #22

  • 18 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "Дрън-дрън":

    Ако удоволствието ти е от мощността и стабилността значи още си с плакатите на пайнерките по стаята си. Пиши пак като си купиш кола.
  • 19 Дрън-дрън

    2 4 Отговор

    До коментар #10 от "В е л и к и я":

    Разсъждаваш като в миналия век. А капсулата Драгон с която отидоха и онзи ден се върнаха от МКС с какво се управляваше? Изненадааааа... със сензорни екрани!

    Коментиран от #21

  • 20 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Ами станало е така: Радо, като аджамиа журналистче, е попитал Жоро Касабата - "Абе, бат Жоро, що е то туй круиз контрол бе?" - а она, като пореден лаик му отговорил - "Това, Рачко, си е чиста проба темпомат, да знаеш."
  • 21 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "Дрън-дрън":

    А ти разсъждаваш като в началното училище.

    Коментиран от #23

  • 22 Научи се да четеш

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Кога съм казал че са с двойно амбриране? "Тогава старите шофьори обясняваха как ние НИЩО НЕ РАЗБИРАМЕ, защото Жигулитата и москвичите се КАРАЛИ МНОГО ЛЕСНО. Майсторлъка бил да караш с двойно амбриране, когато скоростите БИЛИ НЕСИНХРОНИЗИРАНИ. "

    Коментиран от #26

  • 23 Прав си

    1 4 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Дори в началото училище разбират повече от вас от нови технологии, а вие разсъждавате като пенсионери от 90-те.
    Астронавтите на НАСА Боб Бенкен (Bob Behnken) и Дъг Хърли (Doug Hurley) са първите хора, които излетяха в космоса с помощта на частна ракета, но освен това са и първите, които пилотират космически кораб с помощта ЕДИНСТВЕНО НА СЕНЗОРНО УПРАВЛЕНИЕ.

    В космическия кораб Crew Dragon го НЯМА ОБЪРКАНИЯТ ЛАБИРИНТ от БУТОНИ, ЛОСТОВЕ И ПРЕВКЛЮЧВАТЕЛИ на ръчното управление, познато от кораби като Space Shuttle или космическите модули Apollo. Вместо това пилотите на Crew Dragon разполагат с три доста големи сензорни екрана пред себе си и няколко резервни бутона под тях. Цялото УПРАВЛЕНИЕ на новия космически кораб се осъществява с помощта на СЕНЗОРЕН ИНТЕРФЕЙС подобно на компютърна игра. Единственият кабел, който се вижда, е на микрофона, който се използва за връзка със Земята.

    Коментиран от #27

  • 24 Случаен

    6 0 Отговор

    До коментар #14 от "бат Тонка":

    Бъркаш туарег и тигуан. Едното е MQB, другото MLB(демек напречен и надлъжен мотор, тоест едното е голям голф, другото е евтин кайен)
  • 25 Очевидно не съм те разбрал

    1 4 Отговор

    До коментар #16 от "свидетел":

    "кошмар !!! ей, произвеждайте автомобили и за нормални хора! колкото по-просто , толкова по-надеждно! оставете ни удоволствието от "кормуването" !" След като имаш и 5-годишен и 50-годишен автомобил, защо не караш само 50-годишния, който е по-прост и по-надежден? Защо въобще си си купил новия, който е сложен ненадежден и неикономичен? Ей това не мога да разбера?

    Коментиран от #28, #29

  • 26 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Научи се да четеш":

    Прочетох, как скоростите им били несинхронизирани, което не е вярно. Отварял ли си кутия на Жигула? Не си, то е ясно.

    Коментиран от #30

  • 27 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Прав си":

    Ти не разбираш от нови технологии. Ти преписваш статии от сайтове, както невежият лаик преписва на изпит. Това не те прави разбирач, а те прави кълвач. Научи разликата и спри да се мислиш за нещо, което не си. Хората достатъчно те преценяват и оценяват. Погледни си оценките и ще разбереш какво си.

    Коментиран от #34

  • 28 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Очевидно не съм те разбрал":

    Аз си карам повече старата кола. Проблем? А виждал ли си как хората подържат кола на 40 години? Части само на доставка от дилър, ремонт само от оторизиран специалист, полиране, хромиране, ваксане, ароматизиране, гараж с влагомер, чистене на гумите при всяко прибиране в гаража. Дали полага такива грижи и за 15 годишната си евридейка? Какво ли ти обяснявам, като си с ампутиран усет за машините и никога не си изпитвал радостта от шофиране на такъв автомобил. Ти само се возиш от точка А до точка Б, като чувал с картофи.

    Коментиран от #31

  • 29 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Очевидно не съм те разбрал":

    Всъщност, надявам се да си жив и здрав и да можеш да караш. не съм искал да те обидя, ако има проблем заради който да не можеш. Ако е така се извинявам.
  • 30 Чети внимателно

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    А бе умник, що все на тебе трябва да ти се обяснява? Старите шофьори обясняваха, като вас, че майсторлъка при шофирането е да включваш скоростите с двойно амбриране както едно време, при Жигулитата скоростите били синхронизирани и се губело удоволствието от шофирането с двойно амбриране, където си личал майсторлъка на добрия шофьор.

    Коментиран от #32

  • 31 Не е проблем

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    Не е проблем, че си караш старата. Проблемът е защо въобще си си купил новата, а не си караш само старата?

    Коментиран от #33

  • 32 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Чети внимателно":

    Така написано може. В другият ти коментар не се разбира това.
  • 33 Гост

    6 0 Отговор

    До коментар #31 от "Не е проблем":

    Защото жената е суетна и иска нова, въпреки че не разбира нищо от коли. Заради същата причина си взех тесни модерни дънки които ми смачкаха пакета . купих душкабина в която само си бия лактите и не мога да се изкъпя без наранявания в нея . взехме щори ден и нощ които дори при отворени докрай пак имат едва 50% пропускливост на светлина и стаята съвсем потъмня . отидохме на олинклузив на почивка и заради тоя олинклузив стояхме всяко хранене в тъпия хотел вместо всяка вечер да си бръмча по различни капанчета . Всичко е заради малоумието на жената. Като се ожениш ще видиш. Може логиката да доказва че аз съм прав, но жената не я интересува логиката. Тя си иска нейното и това е. И с този дарак който взех е така . Старата ми кола не ми е искала нищо освен масла и филтри. Новата през двамесеца е на ремонт за нещо. Фен съм на немските коли но повече никога ВАГ.

    Коментиран от #35, #36

  • 34 Важно е да разбереш информацията

    0 3 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    А не откъде си я научил! Според ония ВЕЛИКИЯ умник от вашата група : "Изроди , ако сензорните бутони беше УДАЧЕН И НАДЕЖДЕН ВАРИАНТ щяха да ги слагат на совалките и космическите кораби , копаете си гроба така да знаете ... !"

    Е използват ли се? Използват се. Защо тогава му на слагахте толкова плюсове и нито един минус? Виждаш ли колко глупаво е да си вадиш изводите за стойността на мнението по плюсове и минуси. Очевидно е че подкрепете САМО глупавите мнения И ВЪОБЩЕ НЕ СТЕ В ЧАС С НОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ.

    Карайте си старите автомобили с удоволствие и възхвалявайте двойното амбриране. За разлика от вас, младото поколение предпочита новите технологии и с удоволствие ги ползва, така че и за новите автомобили ще има все повече клиенти. На практика вече автомобилът е просто един хардуер и по-важната част е софтуера, който прави автомобила това което е. Това надали ще го разберете, та не си тормозете мозъка. Важното е че шефовете на стогодишните автопроизводители най-накрая го схванаха тази година и взеха мерки.

    Коментиран от #39

  • 35 Димов

    3 0 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    Да добавя и аз: Освен това, жена кола не пази. Ако жена ти има книжка задължително и взимаш отделна кола. Не прави моята грешка да и даваш твоята кола. Купи и друга, поддържай я вместо нея, грижи се за две коли..... Колкото и да ти струва, по-добре е, отколкото да й дадеш твоята кола.

    Коментиран от #37

  • 36 Дрън-дрън

    0 4 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    От написаното, логиката показва, че си избрал неподходящата жена. Затова повече се внимава при избора на жена, отколкото при избора на щори и място за почивка, които лесно може да смениш още на следващата година. От десетина години сме на all inclusive, което въобще не ни пречи някоя вечер да отидем в някое капанче. Но удобствата са повече отколкото недостатъците. Времето за хранене драстично се намалява и остава повече време за плаж а вечерно време за разходки по крайбрежната. Когато имаш деца, ще видиш колко е лесно да ги задържиш в ресторанта или след половин час чакане за храната, да ти кажа това не ми харесва и няма да го ям. Жената обикновено не знае какво иска, но го иска веднага. Понякога трябва да е се казва НЕ. След ремонт на кухнята дори мястото на чиниите и тенджерите ги избрах аз, въпреки сборните възражения как била свикнала и какво и било удобно. Преди няколко месеца правихме освежителен ремонт и я попитах дали иска да върнем всичко както тя го искаше преди. Категорично отказа, признавайки, че съм бил прав. След няколко такива случки, жените почват да слушат. Време е да смениш щорите без да я питаш!

    Коментиран от #41

  • 37 Щастливец

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "Димов":

    Аз купих на жената отделна кола, наистина евтина втора употреба, още с взимането на книжка. Много си я хареса, защото нямаше да се притеснявам да я ожули някъде. Обаче след няколко опасни ситуации от които се отърва само с уплаха, категорично отказа да шофира. А физически се справя добре с шофирането. Дори с паркиране и каране на заден ход. Дори след като роди, предпочиташе да обикаля пеша с количката, отколкото да отиде с колата.

    Коментиран от #38, #40

  • 38 Пак редактора

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Щастливец":

    Много си я хареса, защото нямаше да се притеснявА да я ожули някъде.
  • 39 Димов

    4 0 Отговор

    До коментар #34 от "Важно е да разбереш информацията":

    Автомобилът не е просто хардуеър. Автомобилът, преди всичко, е отговорност. Докато не го проумееш, няма как да станеш шофьор. Аз имам кола с тъч бутони. По-неудобни са. Трябва да си отделя вниманието от пътя, за да ги барам. Врътките на старите коли се набутваха с периферно зрение, а очите ти са на пътя. Карал съм и от двата вида. Сам мога да преценя от личен опит.

    Коментиран от #42

  • 40 Димов

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Щастливец":

    По-добре. Ще кара само, когато си пил. С тебе до нея, ще се престраши. И няма да я мислиш, къде фърчи из пътищата.
  • 41 Димов

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "Дрън-дрън":

    Не всеки случва на жена. А някой дори нямат избор и се примиряват с каквото има. Ти може и да искаш добра жена, ама тя като не те иска..... Не съди човека. 99 на 100 от жените са като неговата.

    Коментиран от #43

  • 42 Прав си

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Димов":

    Така е, никой не спори за това. Важните функции все още, а предполагам и завинаги ще си имат физически бутони. Обаче стигаме до нуждата от натискане на бутони. Ако можеш да кажеш на чистачките да си увеличат скоростта, без да се налага въобще да пускаш волана или да си отвличаш вниманието от пътя, защо трябва да се ровиш в таблета за да се хвърлиш в канавката? Това по повод онзи малоумник, на който таблета му бил виновен.
  • 43 Прав си

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Димов":

    Няма идеална жена. Моята например не иска да шофира, но се примирявам. Обаче не може да ме накара да си облека нещо, което аз не искам. Това не зависи от жената, а от този който изпълнява. Тя е жена и може да иска какви ли не глупости, то това е част от задълженията и.
  • 44 Фьешъна

    0 0 Отговор
    Това е като да се хвалиш, че продаваш гумени ботуши, а не кожени.
  • 45 В е л и к и я

    3 0 Отговор
    Вие разбирате ли че сензорни бутони за важни системи в автомобила е безумие , по принцип сензора винаги остава у ползвателя въпрос дали ще му приеме командата или ще трябва още да натиска .. това в определен момент е равносилно на катастрофа поради разсейване и допълнително психическо натоварване за нещо което би могло да е по просто-с бутон ... !С бутон водача знае че клик и това което иска става и не се обременява много много а мисли повече за шофирането и пътя ... !

    Коментиран от #46

  • 46 И кой е този важен бутон?

    0 2 Отговор

    До коментар #45 от "В е л и к и я":

    Бутонът за включване на станцията на радио Веселина или Вероника?

    Наистина важните бутони, все още са физически и вероятно винаги ще бъдат.
  • 47 Онзи

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "свидетел":

    Ама така е по-евтино. Просто, лесно и качествено беше 1980 до към 95.