Last news in Fakti

12 Октомври, 2020 17:07 10 611 26

Най-после автомобилите Lada ще се правят на модерна платформа

  • лада-
  • lada-
  • производство-
  • платформа-
  • renault-
  • рено

Най-после автомобилите Lada ще се правят на модерна платформа - 1

Руският автомобилен производител планира да пусне автомобили на най-новата платформа на французите от Renault. Става дума за т.нар. CMF-B-LS платформа, като това се очаква да се случи още през следващата 2021 година.

Информацията е на портала Drom.ru, като от изнесените данни става ясно, че болшинството от автомобилите на руския автомобилен производител ще бъдат произведени именно на платформата CMF-B-LS.

На тази платформа ще се произвеждат и автомобили на Renault. Както вече съобщихме, АвтоВАЗ модернизира предприятието си и сега ще започне да сглобява моделите Lada Granta и Lada Niva на нова платформа.

Така може да се заключи, че Largus, XRay, Logan и Sandero ще бъдат произвеждани на платформата CMF-B-LS. Все още се очаква официално потвърждение от руския автопроизводител.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 31 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Съдията Дред

    38 13 Отговор
    Демек Дачия, произведена в Русия ?

    Коментиран от #7

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Бертоне

    20 6 Отговор

    До коментар #3 от "Бай Киро":

    То не беше и тяхно, даже.

    Коментиран от #12

  • 5 Браво

    11 4 Отговор
    Доживяхме!
  • 6 СТОЙО

    14 5 Отговор
    ДАЧИЯ РЕНО и ЛАДА правят 1.6ТДЙ който го слагат в ЦЕ КЛАСА 2020 модел а като си поръчаш и АМЖ ПАКЕТ караш и ти харчи 4литра на 100 магастрала и 4.9-5 градско
  • 7 автоконструктор

    21 22 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    Русофилите ведна са сложили минусите.Горките,не могат да приемат ,че са с 2 леви ръце и автомобилостроенето не им се отдава.
  • 8 РАМБО

    29 12 Отговор
    Лада - Фиат 124
    Чайка - Пакард [ по заповед на Сталин ]
    Волга - Форд Фалкон
    Москвич - Опел Капитен
    По материали от съветския печат .

    Коментиран от #11

  • 9 никола

    22 3 Отговор
    ма те си произвеждат логана в автоваз повече от 10 години , с подсилено шаси. И си го карат и са си доволни. някакви си 900 000 бр до сега.......

    Коментиран от #14

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 куку руку ку

    10 4 Отговор

    До коментар #4 от "Бертоне":

    Lada Niva си е изцяло тяхна разработка.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 СПЕЦПИДARAZ

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "никола":

    Логан се произвежда в бившият АЗЛК . Във ВАЗ произвеждат Ларгус , което е комбито на първият Логан на платформата В0
  • 15 Голям Слон

    21 4 Отговор
    Условният рефлекс на троловете сработва безупречно! А аз пак ще задам своя въпрос: нашите автомобили къде са? :-) Можете да не ми отговаряте. Всички знаем.

    Коментиран от #18

  • 16 еййй

    4 4 Отговор
    Руските коли, най-сделаните коли.
  • 17 Емил

    5 4 Отговор
    Малка грешка - Москвич 401 - Опел Олимпия! От Капитена може да стане Волга, ама откраднали от германия само Олимпията. 408 е американски дизайн - Раймънд Лоули (официално), но за съжаление многократно "модернизиран" и накрая замяза на нищо.

    Коментиран от #22, #26

  • 18 Емил

    6 3 Отговор

    До коментар #15 от "Голям Слон":

    Знаем, разбира се! Още 1972 Т.Ж. се опитва да се договори с РЕНО и започва производство в Пловдив, ама Русия затваря завода, за да правим Москвич в Ловеч! А сега за нашия дребен пазар, няма смисъл от такова производство.

    Коментиран от #19, #23

  • 19 Голям Слон

    22 4 Отговор

    До коментар #18 от "Емил":

    Така ли са ти казали, че е било? :-) Вече съм разказвал истинската история на Рено Пловдив. От тогава обаче са минали 50 години, 30 от които в някакъв празен от съдържание и смисъл преход. Нека да говорим от 30 години насам. Кой ви открива и най-вече кой закрива автомобилните заводи? Пак ли Москва, комунистите, партизаните, Корнелия, Виденов, Свинаря? КОЙ? На дъщерите ми това е навикът, който от много години се опитвам да го изкореня - все някой друг за нещо им е виновен. А не искат да погледнат собственото си нежелание да се справят с даден проблем. Та и троловете така. Москва това, Москва онова. Нищо обаче за Вашингтон и пуделите от ЕС.

    Коментиран от #20

  • 20 Рико

    6 12 Отговор

    До коментар #19 от "Голям Слон":

    Или си млад и са те излъгали ,или грозно лъжеш. ВСИЧКО! Всичко в "социалистическия лагер" се произвеждаше по решение от Москва. Тази държава ще произвежда това, другата държава-друго, следващата -нещо друго. Големите работи, важните работи ,само ние ще правим.Всичко се разпореждаше от Москва. България ще произвежда електрокари (първите, по руска спесификация),паста за зъби и цигари някакви. Каквото кажат те - като вид и като цени за тях.

    Коментиран от #21

  • 21 Голям Слон

    21 1 Отговор

    До коментар #20 от "Рико":

    Нито съм млад, нито лъжа. Половината ми роднини бяха ръководни органи в Устрем. :-) Ако Москва някога не е искал този завод, той въобще нямаше да бъде построен. Да не говорим, че СССР не беше в състояние да задоволи собствения си пазар с автомобили. Какво говорим за другата част от лагера. Заводът го "изяде" пословичната българска лакомия и Рено дръпна шалтера. Неслучайно и след промените ни заобикаляха. Предпочетоха Турция и Румъния. Престанете вече всичко с Москва да оправдате. Кажете си истината. Може пък и да ви олекне.
  • 22 РАМБО

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Емил":

    Вярно , така е , sorry !
  • 23 Това

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "Емил":

    Рено в България се провали по две основни причини .Опит за ценови дъмпинг на международните пазари , което е непростим грях , и желанието на Рено да доставя части и консумативи само срещу западна валута , и това е трудно. За изпитващата трудности за набавяне на такава валута соц. Икономика.

    Коментиран от #24

  • 24 Голям Слон

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Това":

    Не, просто българите както винаги се случва, нарушиха договорните си обязателства и започнаха да продават в Северна Африка. А клаузите бяха ясни: само за вътрешния пазар.
  • 25 ээээ

    0 1 Отговор
    Не е до платформата, там мястото е прокълнато.
  • 26 ето

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Емил":

    Питай корифеите от ляво примерно Румен Гечев! Може и да прочетеш и защо ни отказаха от РЕНО през 1968г.