Руският автомобилен производител планира да пусне автомобили на най-новата платформа на французите от Renault. Става дума за т.нар. CMF-B-LS платформа, като това се очаква да се случи още през следващата 2021 година.
Информацията е на портала Drom.ru, като от изнесените данни става ясно, че болшинството от автомобилите на руския автомобилен производител ще бъдат произведени именно на платформата CMF-B-LS.
На тази платформа ще се произвеждат и автомобили на Renault. Както вече съобщихме, АвтоВАЗ модернизира предприятието си и сега ще започне да сглобява моделите Lada Granta и Lada Niva на нова платформа.
Така може да се заключи, че Largus, XRay, Logan и Sandero ще бъдат произвеждани на платформата CMF-B-LS. Все още се очаква официално потвърждение от руския автопроизводител.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Съдията Дред
Коментиран от #7
17:13 12.10.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Бертоне
До коментар #3 от "Бай Киро":
То не беше и тяхно, даже.Коментиран от #12
17:34 12.10.2020
5 Браво
17:45 12.10.2020
6 СТОЙО
20:09 12.10.2020
7 автоконструктор
До коментар #1 от "Съдията Дред":
Русофилите ведна са сложили минусите.Горките,не могат да приемат ,че са с 2 леви ръце и автомобилостроенето не им се отдава.21:51 12.10.2020
8 РАМБО
Чайка - Пакард [ по заповед на Сталин ]
Волга - Форд Фалкон
Москвич - Опел Капитен
По материали от съветския печат .
Коментиран от #11
21:55 12.10.2020
9 никола
Коментиран от #14
23:00 12.10.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 куку руку ку
До коментар #4 от "Бертоне":
Lada Niva си е изцяло тяхна разработка.09:06 13.10.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 СПЕЦПИДARAZ
До коментар #9 от "никола":
Логан се произвежда в бившият АЗЛК . Във ВАЗ произвеждат Ларгус , което е комбито на първият Логан на платформата В011:38 13.10.2020
15 Голям Слон
Коментиран от #18
12:11 13.10.2020
16 еййй
14:13 13.10.2020
17 Емил
Коментиран от #22, #26
14:35 13.10.2020
18 Емил
До коментар #15 от "Голям Слон":
Знаем, разбира се! Още 1972 Т.Ж. се опитва да се договори с РЕНО и започва производство в Пловдив, ама Русия затваря завода, за да правим Москвич в Ловеч! А сега за нашия дребен пазар, няма смисъл от такова производство.Коментиран от #19, #23
14:39 13.10.2020
19 Голям Слон
До коментар #18 от "Емил":
Така ли са ти казали, че е било? :-) Вече съм разказвал истинската история на Рено Пловдив. От тогава обаче са минали 50 години, 30 от които в някакъв празен от съдържание и смисъл преход. Нека да говорим от 30 години насам. Кой ви открива и най-вече кой закрива автомобилните заводи? Пак ли Москва, комунистите, партизаните, Корнелия, Виденов, Свинаря? КОЙ? На дъщерите ми това е навикът, който от много години се опитвам да го изкореня - все някой друг за нещо им е виновен. А не искат да погледнат собственото си нежелание да се справят с даден проблем. Та и троловете така. Москва това, Москва онова. Нищо обаче за Вашингтон и пуделите от ЕС.Коментиран от #20
15:48 13.10.2020
20 Рико
До коментар #19 от "Голям Слон":
Или си млад и са те излъгали ,или грозно лъжеш. ВСИЧКО! Всичко в "социалистическия лагер" се произвеждаше по решение от Москва. Тази държава ще произвежда това, другата държава-друго, следващата -нещо друго. Големите работи, важните работи ,само ние ще правим.Всичко се разпореждаше от Москва. България ще произвежда електрокари (първите, по руска спесификация),паста за зъби и цигари някакви. Каквото кажат те - като вид и като цени за тях.Коментиран от #21
19:04 13.10.2020
21 Голям Слон
До коментар #20 от "Рико":
Нито съм млад, нито лъжа. Половината ми роднини бяха ръководни органи в Устрем. :-) Ако Москва някога не е искал този завод, той въобще нямаше да бъде построен. Да не говорим, че СССР не беше в състояние да задоволи собствения си пазар с автомобили. Какво говорим за другата част от лагера. Заводът го "изяде" пословичната българска лакомия и Рено дръпна шалтера. Неслучайно и след промените ни заобикаляха. Предпочетоха Турция и Румъния. Престанете вече всичко с Москва да оправдате. Кажете си истината. Може пък и да ви олекне.19:53 13.10.2020
22 РАМБО
До коментар #17 от "Емил":
Вярно , така е , sorry !21:32 13.10.2020
23 Това
До коментар #18 от "Емил":
Рено в България се провали по две основни причини .Опит за ценови дъмпинг на международните пазари , което е непростим грях , и желанието на Рено да доставя части и консумативи само срещу западна валута , и това е трудно. За изпитващата трудности за набавяне на такава валута соц. Икономика.Коментиран от #24
07:54 14.10.2020
24 Голям Слон
До коментар #23 от "Това":
Не, просто българите както винаги се случва, нарушиха договорните си обязателства и започнаха да продават в Северна Африка. А клаузите бяха ясни: само за вътрешния пазар.09:38 15.10.2020
25 ээээ
09:50 15.10.2020
26 ето
До коментар #17 от "Емил":
Питай корифеите от ляво примерно Румен Гечев! Може и да прочетеш и защо ни отказаха от РЕНО през 1968г.16:20 15.10.2020