ФАКТИ.БГ

Най-после автомобилите Lada ще се правят на модерна платформа

Публикувана: 12 Октомври, 2020 17:07
26 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9725
Най-после автомобилите Lada ще се правят на модерна платформа
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 31 гласа.

Руският автомобилен производител планира да пусне автомобили на най-новата платформа на французите от Renault. Става дума за т.нар. CMF-B-LS платформа, като това се очаква да се случи още през следващата 2021 година.

Информацията е на портала Drom.ru, като от изнесените данни става ясно, че болшинството от автомобилите на руския автомобилен производител ще бъдат произведени именно на платформата CMF-B-LS.

На тази платформа ще се произвеждат и автомобили на Renault. Както вече съобщихме, АвтоВАЗ модернизира предприятието си и сега ще започне да сглобява моделите Lada Granta и Lada Niva на нова платформа.

Така може да се заключи, че Largus, XRay, Logan и Sandero ще бъдат произвеждани на платформата CMF-B-LS. Все още се очаква официално потвърждение от руския автопроизводител.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 31 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Съдията Дред
1 Отговор
Демек Дачия, произведена в Русия ?

Коментиран от #7


Оценка:
-13 +38

2
Този коментар е премахнат от модератор.
3
Този коментар е премахнат от модератор.
Бертоне
4 Отговор

До коментар #3 от "Бай Киро":


То не беше и тяхно, даже.

Коментиран от #12


Оценка:
-6 +20

Браво
5 Отговор
Доживяхме!

Оценка:
-4 +11

СТОЙО
6 Отговор
ДАЧИЯ РЕНО и ЛАДА правят 1.6ТДЙ който го слагат в ЦЕ КЛАСА 2020 модел а като си поръчаш и АМЖ ПАКЕТ караш и ти харчи 4литра на 100 магастрала и 4.9-5 градско

Оценка:
-5 +13

автоконструктор
7 Отговор

До коментар #1 от "Съдията Дред":


Русофилите ведна са сложили минусите.Горките,не могат да приемат ,че са с 2 леви ръце и автомобилостроенето не им се отдава.

Оценка:
-22 +21

РАМБО
8 Отговор
Лада - Фиат 124
Чайка - Пакард [ по заповед на Сталин ]
Волга - Форд Фалкон
Москвич - Опел Капитен
По материали от съветския печат .

Коментиран от #11


Оценка:
-12 +28

никола
9 Отговор
ма те си произвеждат логана в автоваз повече от 10 години , с подсилено шаси. И си го карат и са си доволни. някакви си 900 000 бр до сега.......

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +21

10
Този коментар е премахнат от модератор.
11
Този коментар е премахнат от модератор.
куку руку ку
12 Отговор

До коментар #4 от "Бертоне":


Lada Niva си е изцяло тяхна разработка.

Оценка:
-4 +10

13
Този коментар е премахнат от модератор.
СПЕЦПИДARAZ
14 Отговор

До коментар #9 от "никола":


Логан се произвежда в бившият АЗЛК . Във ВАЗ произвеждат Ларгус , което е комбито на първият Логан на платформата В0

Оценка:
-1 +3

Голям Слон
15 Отговор
Условният рефлекс на троловете сработва безупречно! А аз пак ще задам своя въпрос: нашите автомобили къде са? :-) Можете да не ми отговаряте. Всички знаем.

Коментиран от #18


Оценка:
-4 +21

еййй
16 Отговор
Руските коли, най-сделаните коли.

Оценка:
-4 +4

Емил
17 Отговор
Малка грешка - Москвич 401 - Опел Олимпия! От Капитена може да стане Волга, ама откраднали от германия само Олимпията. 408 е американски дизайн - Раймънд Лоули (официално), но за съжаление многократно "модернизиран" и накрая замяза на нищо.

Коментиран от #22, #26


Оценка:
-4 +5

Емил
18 Отговор

До коментар #15 от "Голям Слон":


Знаем, разбира се! Още 1972 Т.Ж. се опитва да се договори с РЕНО и започва производство в Пловдив, ама Русия затваря завода, за да правим Москвич в Ловеч! А сега за нашия дребен пазар, няма смисъл от такова производство.

Коментиран от #19, #23


Оценка:
-3 +6

Голям Слон
19 Отговор

До коментар #18 от "Емил":


Така ли са ти казали, че е било? :-) Вече съм разказвал истинската история на Рено Пловдив. От тогава обаче са минали 50 години, 30 от които в някакъв празен от съдържание и смисъл преход. Нека да говорим от 30 години насам. Кой ви открива и най-вече кой закрива автомобилните заводи? Пак ли Москва, комунистите, партизаните, Корнелия, Виденов, Свинаря? КОЙ? На дъщерите ми това е навикът, който от много години се опитвам да го изкореня - все някой друг за нещо им е виновен. А не искат да погледнат собственото си нежелание да се справят с даден проблем. Та и троловете така. Москва това, Москва онова. Нищо обаче за Вашингтон и пуделите от ЕС.

Коментиран от #20


Оценка:
-4 +21

Рико
20 Отговор

До коментар #19 от "Голям Слон":


Или си млад и са те излъгали ,или грозно лъжеш. ВСИЧКО! Всичко в "социалистическия лагер" се произвеждаше по решение от Москва. Тази държава ще произвежда това, другата държава-друго, следващата -нещо друго. Големите работи, важните работи ,само ние ще правим.Всичко се разпореждаше от Москва. България ще произвежда електрокари (първите, по руска спесификация),паста за зъби и цигари някакви. Каквото кажат те - като вид и като цени за тях.

Коментиран от #21


Оценка:
-12 +6

Голям Слон
21 Отговор

До коментар #20 от "Рико":


Нито съм млад, нито лъжа. Половината ми роднини бяха ръководни органи в Устрем. :-) Ако Москва някога не е искал този завод, той въобще нямаше да бъде построен. Да не говорим, че СССР не беше в състояние да задоволи собствения си пазар с автомобили. Какво говорим за другата част от лагера. Заводът го "изяде" пословичната българска лакомия и Рено дръпна шалтера. Неслучайно и след промените ни заобикаляха. Предпочетоха Турция и Румъния. Престанете вече всичко с Москва да оправдате. Кажете си истината. Може пък и да ви олекне.

Оценка:
-1 +21

РАМБО
22 Отговор

До коментар #17 от "Емил":


Вярно , така е , sorry !

Оценка:
-1 +2

Това
23 Отговор

До коментар #18 от "Емил":


Рено в България се провали по две основни причини .Опит за ценови дъмпинг на международните пазари , което е непростим грях , и желанието на Рено да доставя части и консумативи само срещу западна валута , и това е трудно. За изпитващата трудности за набавяне на такава валута соц. Икономика.

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +4

Голям Слон
24 Отговор

До коментар #23 от "Това":


Не, просто българите както винаги се случва, нарушиха договорните си обязателства и започнаха да продават в Северна Африка. А клаузите бяха ясни: само за вътрешния пазар.

Оценка:
-0 +1

ээээ
25 Отговор
Не е до платформата, там мястото е прокълнато.

Оценка:
-1 +0

ето
26 Отговор

До коментар #17 от "Емил":


Питай корифеите от ляво примерно Румен Гечев! Може и да прочетеш и защо ни отказаха от РЕНО през 1968г.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


ТОП 5