Renault прекратява разработката на дизелови двигатели, обяви техническият директор на компанията Жил Льо Брон в интервю за френското издание Auto Infos. Засега нафтовите мотори остават в гамата, но до 2025 г. те ще бъдат заменени изцяло от хибриди.
Освободените ресурси ще бъдат инвестирани в развитието на електрифицирани силови установки. В Режията планират след пет години хибридите да генерират 15% от продажбите, а до 2030 - 30%.
До два месеца в гамата на Renault във Великобритания ще остане само един дизелов модел - обновеният Megane. Той обаче също ще престане да се предлага до 12-15 месеца, тъй като в края на 2021 г. ще бъде представено новото поколение на бестселъра.
Renault е поредният производител, който се отказва от развитието на дизела след Honda, Mitsubishi, Nissan, Porsche и Volvo. Някои компании обаче продължават да вярват в технологията - Mazda продължава да разработва нови нафтови мотори, а в Audi все така ги смятат за най-ефективните.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бойко
Коментиран от #33
09:15 02.11.2020
2 Иван
Коментиран от #13
09:18 02.11.2020
3 провинциалист
09:18 02.11.2020
4 Пламен
Коментиран от #7, #12, #30
09:19 02.11.2020
5 Кур4о
Коментиран от #9
09:24 02.11.2020
6 Груди
Хора пазете си дизелите , цените им тепърва ще тръгнат нагоре..
Коментиран от #10, #11, #14, #45, #102
09:27 02.11.2020
7 Ynd
До коментар #4 от "Пламен":
И как стигна до този "Факт"? Защото като се излива алуминиевия блок на двигателя, работят само мравки и щурчета?Коментиран от #8
09:39 02.11.2020
8 Пламен
До коментар #7 от "Ynd":
Не, и металургията замърсява. Ел. Батерия, обаче много повече. Те и"Мариците" са с 'филтри', но са в България, не в Америка!09:45 02.11.2020
9 Фауве-фен
До коментар #5 от "Кур4о":
И какво чакаш още? Давай,минавай и въобще няма да съжаляваш. Повярвай ми!09:51 02.11.2020
10 Точно
До коментар #6 от "Груди":
Така е Колега! Подкрепям всяка дума от коментара ти.👍💯+++++++++++++09:54 02.11.2020
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 само,че....
До коментар #4 от "Пламен":
в Германия(понеже бях там 3 години), дизелаците са или фирмени коли, или таксита.Там гаранцията на дизелите изтича най-много на първата година.
Имам познати фирмени агенти, на които колите за две години навъртат по милион и половина километра.
А познай, печка на 3-4-5 години на колко реални километра я купуваш в България,
Ами най-купуваните, на 9-10,
А колко сажди са хвърлили за тези километри?
А за производството на всеки един елемент от сложният двигател, колко енергия и ресурс?
А маслата, които си сменял, антифриза, те не са ли замърсители като отпадък?
А процеса на производството им чист ли е?
А добивът на редките и скъпи елементи за катализаторите, как е?
Сакън пипат ви нафтовата печка с кюнците?
Тъкмо сте ги чипосали и сега искат да ви ги вземат, нали?
Коментиран от #15, #16, #75
09:56 02.11.2020
13 Йойо
До коментар #2 от "Иван":
Как така разбра че дизела само се чупи?А бензина хич не се чупи?Аз съм имал 3 бензинови коли и на трите проблем със двигателите сега съм заложил на дизел и мъркат като котенца,много е спорно кой мотор повече се чупи говорим може би кой как подържа автомобила.09:57 02.11.2020
14 само нови коли
До коментар #6 от "Груди":
Надявам се след 2025г. изобщо да забранят карането на дизелови леки и лекотоварни автомобили. И понеже сме просперираща страна от ЕС да се наложи и у нас без никакви компромиси!Коментиран от #19, #35, #37
10:05 02.11.2020
15 Пламен
До коментар #12 от "само,че....":
Прав си до някъде.., но полезните изкопаеми за Ел. Батерия се добиват само в Южна Америка и част от Африка. Без контролно копаене. Открити мини.Погубена безвъзвратно природа. Ма на нас кво ни пука? Ние сме в Европа! И караме готина Тесла'.Коментиран от #26
10:08 02.11.2020
16 Гад
До коментар #12 от "само,че....":
Аре посмали малко, милион и половина километра за две години. По 2 хиляди на ден. Като ще се оливаш поне не се осирай.Коментиран от #17, #18
10:13 02.11.2020
17 Пламен
До коментар #16 от "Гад":
2054км.Сигурно казва за автопарк от 50 автомобила. Знам ли?10:20 02.11.2020
18 да, на 3 смени.
До коментар #16 от "Гад":
По автобана с Е 220 дизелака, кара с 230. Денонощно тигели, разкарват някакви незнам си какви, костюмари нагоре надолу. Ползват ги за шатъли. С-ки, аудита, особено по луксозните.10:20 02.11.2020
19 Пламен
До коментар #14 от "само нови коли":
Ами тжкотварните дизели какво ги правим?Коментиран от #20
10:22 02.11.2020
20 там пък, не е истина
До коментар #19 от "Пламен":
колко километра навъртат.Ресурса на двигателя е 3 милиона преди основен ремонт, и после още толкова.
10:23 02.11.2020
21 Гост 1
10:37 02.11.2020
22 4x4
10:57 02.11.2020
23 Коментар
Дай й на оФцата някакъв повод за страх (напр., че дизела бил ултра отровен за разлика от бензина), пък после й гледай сеира!
Само изпражнения не са казали още да се ядат срещу короната, но белина и течен сапун вече някои пиха!
Коментиран от #28, #101
11:07 02.11.2020
24 Т-рекс
11:09 02.11.2020
25 Дфен
11:11 02.11.2020
26 прав си
До коментар #15 от "Пламен":
но....По добре да е за това.
Ресурса на новите батерии е цикли на зареждане за милион и половина километра, засега.
По добре мините да са за това, а не за диаманти, смарагди, рубини, нали. Щото и тях ги има, ама си купил диамантче на жената за годежния пръстен, нали?
Коментиран от #27
11:11 02.11.2020
27 Пламен
До коментар #26 от "прав си":
Не, не съм. Живях в друго време, когато се жених. 1989год.11:49 02.11.2020
28 Точно
До коментар #23 от "Коментар":
Така е Колега. И те много добре го знаят това,ама на големите "еколози". Абе всичко е един голям кьорфишек за пред електропитеци,но всъщност става въпрос за едни пари.12:17 02.11.2020
29 От ауспуха само чист въздух излиза
Мръсният въздух отнема над 2 години и половина от живота на хиляди българи тихо и незабелязано, смятат експертите.
Коментиран от #49, #58
12:19 02.11.2020
30 Чист дизел
До коментар #4 от "Пламен":
Знаете ли, че всеки софиянец губи годишно по над 2 хиляди евро от джоба си заради мръсния въздух? А град като Русе губи поради същата причина почти 10 процента от икономиката си? Тези стряскащи цифри са от европейско изследване, за което говорим в предаването с експерт по темата.Коментиран от #32
12:26 02.11.2020
31 Диамантената ръка
12:29 02.11.2020
32 Пламен
До коментар #30 от "Чист дизел":
Знам че Американските 'Марици' замърсяват колкото 400 Пернишки голфа на ден.Коментиран от #34
13:53 02.11.2020
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Жалкото е
До коментар #32 от "Пламен":
Че мариците ще спрат много по-рано, отколкото ще навлязат електромобилите в България. Жалкото е, че за да вардят мариците, американските и българските, не предприемат никакви промени по електроенергийната система и ще се наложи да си купуваме ток от чужбина в най-скоро време. Процес който вече започна от тази година и ще се задълбочава в бъдеще.Коментиран от #38
14:20 02.11.2020
35 Айде бе
До коментар #14 от "само нови коли":
Надявам се изобщо да забранят троленето на разни нискоинтелигентни големи на живото,които са непохватно изобщо да работят някъде и се занимават само с глупости.14:46 02.11.2020
36 Ния
14:55 02.11.2020
37 Т-рекс
До коментар #14 от "само нови коли":
Надявам се след 2025-та да се повтори някоя нова глобална "пандемия",ЕС да се разпадне и всички евроджендърчета да си затворят плювалниците!14:56 02.11.2020
38 Т-рекс
До коментар #34 от "Жалкото е":
Добре колега да кажем,че до тук си прав. Само ако можеш да ми обясниш как и коя година според теб експериментите ще навлязат в България? То на нас с нашият стандарт са ни скъпи сегашните наръчници "нов внос",та камо ли електрички!? Те тия тепърва ще се сетят,че за тях трябва да се изгради допълнителна електроенергия система както сам казваш,ама май ще струва и много пари сигурно,ААА?! Отделно да не говорим,че такава на запад все още няма. Отделно да не говорим,че тая същата електроенергия която трябва да се произвежда в пъти по-голямо количество пак ще се произвежда предимно от въглища и нефт май,ааа? И тогава сигурно екологията дали няма да е пак същата май,ААА? То вярно друг е въпроса,че елтротинетките имат някакво бъдеще,но не такова каквото го сънуват електропитеците. И да ще минат ДЕСЕТИЛЕТИЯ докато навлязат масово на СТАРИЯ КОНТИНЕНТ, за разлика от някой богаташки квартал в НОРВЕГИЯ.Коментиран от #40
15:49 02.11.2020
39 Мдааа
17:04 02.11.2020
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Т-рекс
Коментиран от #42
18:09 02.11.2020
42 Т-рекс
До коментар #41 от "Т-рекс":
Ай де модератор върни го! Знам,че можеш!18:47 02.11.2020
43 Ковидиоти
Коментиран от #44, #56
18:53 02.11.2020
44 Точно
До коментар #43 от "Ковидиоти":
И абсолютно вярно!👏👏👏👍👍👍19:09 02.11.2020
45 Бедняка.
До коментар #6 от "Груди":
Извинявай ама френския дизел е хубав като японския. Доста по добри са от немските19:22 02.11.2020
46 Бедняка.
19:26 02.11.2020
47 Леонид
Коментиран от #53
19:31 02.11.2020
48 type-R
Коментиран от #51
20:11 02.11.2020
49 type-R
До коментар #29 от "От ауспуха само чист въздух излиза":
Бе ти ела в голям град. Въздуха Вони! Не ги разбирам, ем пари нямат, ем купуват скъпата нафта, ем я чипосват! Тиквенски народ! Досега един автомонтьор с дизелов автомобил не съм виждал! Всички или на бензин или на газ карат! И си тунинговат колите с по 200 коня отгоре, а не ги правят на вонящи трактори, зад които трябва да си затваряш прозореца и да чакаш 2 мин, да се издуха кюмюра преди да слезеш!20:21 02.11.2020
50 Дидизел
21:10 02.11.2020
51 Т-рекс
До коментар #48 от "type-R":
А дано по-скоро всички автоцензура си седнат на суетата и замлъкна за винаги!!!Коментиран от #52
22:03 02.11.2020
52 Т-рекс
До коментар #51 от "Т-рекс":
Пърдом,грешка на клавиатурата/изглежда в бързината бърка клавишите и не отчита правилно/,та исках да кажа:А дано по-скоро всички евроджендъри си седнат на суетата и да замълчат завинаги!!!22:15 02.11.2020
53 Точно така е!
До коментар #47 от "Леонид":
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏22:17 02.11.2020
54 Тома
22:29 02.11.2020
55 Асан
Коментиран от #63
07:54 03.11.2020
56 Дрън-дрън
До коментар #43 от "Ковидиоти":
"най-ефективните са !нищо не може да замени дизела по мощност...икономичност...дълга експлоатация....надеждност."Електричката го бие по абсолютно всички показатели които си изброил и то с много.
Коментиран от #60
08:12 03.11.2020
57 Мето
Коментиран от #59
08:45 03.11.2020
58 Деда ти
До коментар #29 от "От ауспуха само чист въздух излиза":
Ама от короната са повече.08:45 03.11.2020
59 Дрън-дрън
До коментар #57 от "Мето":
В най-лошия случай, най-голямата батерия изчиства въглеродния отпечатък на електромобила за 80 000 километра, ако е произведена по най-мръсния начин. Дори в този най-лош сценарий, ако приемем че живота на един автомобил е 400 хиляди километра, електромобилите са поне пет пъти по-чисти, дори от автомобил на газ. Въпреки мантрите които повтаряте тук, на газ автомобила отделя само 20% по-малко въглероден диоксид, отколкото бензинов автомобил.09:50 03.11.2020
60 Дрън-дрън-дрън/та пляс
До коментар #56 от "Дрън-дрън":
Бие ги друг път! Мнооого има да чакаш още! А и по-скоро е,че хем фантазираш,хем си вярваш!Коментиран от #61
09:56 03.11.2020
61 Дрън-дрън
До коментар #60 от "Дрън-дрън-дрън/та пляс":
Ако искаш направи сравнения точка по точка, да видим поне по една точка Дали дизела бие електричката? Най-смешната точка беше за мощността. Сравни мощността на серийните дизели със серийните електромобили. Мощността на електромобилите е по-висока не с проценти, а с пъти.Коментиран от #62
10:02 03.11.2020
62 Дрън-дрън-дрън/та пляс
До коментар #61 от "Дрън-дрън":
А ток за батериите от къде?! А инфраструктора?! И като ти замине батерията на 8-10-тата година и какво правим?! ЗАЩО никой не споменава реално колко е животът на една батерия и колко ще струва чисто нова?! Айде първо нека да доживеем да си купим електрички,пък чак тогава да ги коментираме,аа? Ти сигурно караш рено 19,замайващи електрички?! Аз също не че имам нещо против тях,но както беше писал някой по-горе ще минат ДЕСЕТИЛЕТИЯ преди да навлязат масово на СТАРИЯ Континента разлика от някой богаташки квартал в Норвегия. Те,да имат някакво бъдеще,но не такова каквото го сънуваш драги мой. Даже до скоро се подмяташе тук една статия,че докъм 2025 цените на ДВГ и електрическите,но...мен лично много ме съмнява.Коментиран от #64, #65
11:45 03.11.2020
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Време е за смяна на опорките
До коментар #62 от "Дрън-дрън-дрън/та пляс":
Всичко което си написал вървеше, ама преди две-три години. Сега и на децата са ясни решенията на всички проблеми които си засегнал. Вземи провери колко процента пазарен дял имат електрическите модели през септември в Европа и сметни колко ток е необходимо за зареждане на 5 милиона електромобила в България.Нали се сещаш че в момента няма и 5000, а спокойно може да зареждаме пет милиона без да имаме необходимост от допълнителни мощности, защото само износа на ток осигурява зареждането на тези 5 милиона, а в България няма толкова автомобили с каквото и да е задвижване.
11:57 03.11.2020
65 Забравих за живота на батерията
До коментар #62 от "Дрън-дрън-дрън/та пляс":
Не е лошо преди да изръсиш поредната глупост първо да потърсиш отговор на въпроса, който задаваш. Най-новото поколение батерии издържат два три милиона километра. Ти за колко месеца ги минаваш та се притесняваш? Щото нали въртите по две-три хиляди километра нон-стоп без да зареждате всяко денонощие 365 дни в годината, та нямате време за зареждане на батерията.Коментиран от #66, #70
12:02 03.11.2020
66 Дрън-дрън-дрън/та пляс
До коментар #65 от "Забравих за живота на батерията":
Е па доообре бе смешен,карайте си ги със здраве! Само не ми решете и обвинявайте ДВГ-то,че "замърсява". Радвайте се сега,че елтротинетките са с привилегии о освободени от данъци,ама като станат масови дали пък няма да им се плащат ДАНЪЦИ и дали няма да им наложат РЕСТРИКЦИИ! Ще ви видим и ЗИМАТА до къде ще стигнете с тези таблети на колела!!Коментиран от #67
12:19 03.11.2020
67 Прав си
До коментар #66 от "Дрън-дрън-дрън/та пляс":
Зимата не стават за каране. Неслучайно най-много електромобили има в Норвегия. Тя нали е Южна и топла страна. Ако там беше студено въобще нямаше да има нито един електромобил, защото не могат да помръднат дори при 0 градуса.Коментиран от #71, #72, #73
12:23 03.11.2020
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 тайп-Р
12:25 03.11.2020
70 Галфон галфонов
До коментар #65 от "Забравих за живота на батерията":
Човекът задава и други важни въпроси,но ти не искаш и да разбереш! Искаш ти да даваш акъл. Просто всеки един от коментиращите тук става сутрин излиза от дома си и запалва ДВГ-то,нали? Така,че те са ни ангажиментите и ТОВА Е РЕАЛНОСТТА В МОНЕНТА за сега. ЗАПОМНЕТЕ ГО ПОНЕ ЕДИН ПЪТ ЕЛЕКТРОПИТЕЦИ КОМПЛЕКСИРАНИ!!!!!Коментиран от #76, #79
12:39 03.11.2020
71 Дрън-дрън-дрън/та пляс
До коментар #67 от "Прав си":
А нещо за бъдещи ДАНЪЦИ както вече попитах няма ли да изръсиш и по този въпрос някой бисер?! А шемет?! Или просто всички електропитеци избягвате този отговор?! ЩОТО НЕ ВИ ИЗНАСЯ!!Коментиран от #77
12:48 03.11.2020
72 Да,да,прав си
До коментар #67 от "Прав си":
Тук за съжаление си малко или много прав да. Те змиите и в България напоследък са меки и безбрежни.13:34 03.11.2020
73 Дрън-дрън-дрън/та пляс
До коментар #67 от "Прав си":
В момента съм седнал,но щом казваш,ОК.13:35 03.11.2020
74 Т-рекс
14:10 03.11.2020
75 Малоумници
До коментар #12 от "само,че....":
За две години - милион и половина км.За една 750 000,за всеки месец - 62 500,за всеки ден- 2000км на ден,без спирка и почивка.Много лъжи тука има!15:50 03.11.2020
76 Галфона си остава галфон
До коментар #70 от "Галфон галфонов":
С това ниво на мислене, още дълго време това ще е българската реалност. Това го запомни ти.Но когато говорим за бъдещето на Рено или която и да е друга автомобилна компания, нито твоя квартал нито дори цяла България са целевите клиенти, от които да зависи каквото и да било. Хората които си купуват чисто нов автомобил на всеки три години, нямат същите потребности и мислене като твоите. Точно те са бъдещите клиенти на електромобилите и целева група.
Коментиран от #91, #93
16:08 03.11.2020
77 Бисерите са в твоя ресор
До коментар #71 от "Дрън-дрън-дрън/та пляс":
Какво искаш да ти кажа за данъците? Разбира се че и електромобилите плащат и за в бъдеще също ще плащат данъци. Но данъците на ДВГ винаги ще са по-високи. ВИНАГИ. Ако ще слагат данъци на електромобилите, тези на пушещите автомобили ще ги увеличат поне пет пъти в същото време.16:11 03.11.2020
78 Африканец
Коментиран от #81
16:15 03.11.2020
79 Африканец
До коментар #70 от "Галфон галфонов":
Значи, след 10 год, когато вече няма да има от къде да си купиш ДВГ, тръгваш пеш ? Така ли да разбираме, г-н некомплексиран, на нафта смърдящ?Коментиран от #80, #82, #84, #88
16:19 03.11.2020
80 Не си разбрал правилно
До коментар #79 от "Африканец":
След 10 години, неговия автомобил ще е навършил 40 години, и той ще продължи да си го кара още 20. Точно затова се притеснява дали ще има 30 годишни електромобили нов внос за тогава!Коментиран от #83
16:27 03.11.2020
81 Галфон галфонов
До коментар #78 от "Африканец":
А мисленето е само за хора! Не за шимпанзета като теб!18:51 03.11.2020
82 Галфон галфонов
До коментар #79 от "Африканец":
Ей гилермо виждам че,че мисленето не ти се отдава много затова си заври санитарното мнение в кафявата дупка и АЙДЕ чупка! Човек като теб "африканец"трабва да коментираш В.Е.Л.О.С.И.П.Е.Д.И нямам по-големи букви да ти го напиша!! Не мисля,че си в компетенцията си да коментираш автомобили!!18:58 03.11.2020
83 Галфон галфонов
До коментар #80 от "Не си разбрал правилно":
Първо:колата ми е 2004-та година производство и не,че я имам за нова но и не мисля че ти влиза в сметката да ми ДЪРЖИШ СМЕТКА колко години ще я карам! И второ човек като теб който не знае най-елементарното устройство на автомобила НЯМА право да се подиграва на положението на другите. И трето ти сигурно и книжка НЯМАШ и 2×1 1лева в джоба,ама си поредният отворило лежащ на заплата та на мама и на тати. Сиреч т#п ц@рвул. Познай,нали?!Коментиран от #85
19:07 03.11.2020
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Тцъ, ни пузна!
До коментар #83 от "Галфон галфонов":
Колата ми е 11 години по нова от твоята и догодина ще я сменям. Аз не ти държа сметка, но пък ти се опитваш да държиш сметка на останалите какво да НЕ карат. Догодина няма да си купя електромобил, но пък по следващия автомобил със сигурност ще е електромобил, независимо от мнението ти.Коментиран от #86, #87, #89, #90
19:24 03.11.2020
86 Пасат не схвана
До коментар #85 от "Тцъ, ни пузна!":
Моето момче! Първо на никого не съм държал сметка какво да не кара! Просто културно се опитах да намекна,за всеки да кара каквото му е според възможностите. Само,че ти си с ограничено мислене и изобщо не схвана. И за пореден път току що ми го доказа като се опитваш да ме дразниш,че твоята кошница е 11годишна и че догодина ще я сменяш,пък по-следващата ще е електромобили АМИ жив и здрав бе. Пожелавам ти със здраве да си ги караш! Не ти завиждам изобщо. Просто ти не позна годините на моята кола и колко ще я карам. Това си е лично моя работа. Пък колкото до твоите коли които възнамерявал да караш в бъдеще,е късмет ти пожелавам. При такива коли и с такива доходи,то ако не си някое разглезени синче,фукльото на мама и на тати които ще му купят поредното БМВ,то какво друго си?Коментиран от #92
20:13 03.11.2020
87 Галфон галфонов
До коментар #85 от "Тцъ, ни пузна!":
И понеже признавам,че допуснах техническа грешка в заглавието,колата ми не е пасат да знаеш.20:15 03.11.2020
88 Т-рекс
До коментар #79 от "Африканец":
Разбирането не е за теб. Нещо не ти се отдава.20:22 03.11.2020
89 Т-рекс
До коментар #85 от "Тцъ, ни пузна!":
Ти каква кола караш бе,разбирачо?20:32 03.11.2020
90 домакин
До коментар #85 от "Тцъ, ни пузна!":
Моят съвет е да минеш на по-лека дрога.20:45 03.11.2020
91 Ало,ало
До коментар #76 от "Галфона си остава галфон":
А твоите потребности какви са? И в състояние ли си да си купиш 3 годишен електромобили?!Коментиран от #94
21:52 03.11.2020
92 Галфона си остава галфон
До коментар #86 от "Пасат не схвана":
Първо се научи да смяташ, пък после се изказвай. Ако твоя автомобил е 2004 година а моя е 11 години по нов от твоя, на колко ли години е моя? Определено не е 11-годишна кошница. И ако мама и тати ми купуват ново BMW на всеки пет шест години, дали пък нямаше да ми купят Тесла?Коментиран от #95
21:52 03.11.2020
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Не мога да купя електромобил
До коментар #91 от "Ало,ало":
Дори тригодишен модел 3, защото ако нов струва 100 бона, то след три години струва 90 бона.Честно казано предпочитам да продължа да си купувам 3 годишни автомобили среден клас с повечко екстри почти на половин цена, а след още 2-3 години да ги продам със съвсем малка загуба. За електричките това време още не е дошло. Държат цена пущините, а тези на половин цена са за скрап.
Коментиран от #96, #97
21:58 03.11.2020
95 Дзурльо мамин
До коментар #92 от "Галфона си остава галфон":
Виж сега моето момче аз много добре мога да смятам така,че да кажем возилото ти е от 2015-та. Така,че прощавай просто не прочетох добре словосъчетанието ти. Та да караме по същество;) Това е поредното доказателство,че догодина татко ще ти купи поредният лъскав талант в стил БМВ,нали?! Кажи ми познах ли? Колкото и да го отричаш и да те тормози това. И май почнахме да се засягаме нещо и да се дразним май аа?! Такива като теб трябва да си карат гъзариите с табела отзад и отпред:"отворени афродизиаци които си търсят белята";пък ние "бедните вретеновидна си караме старите пушилниците с радост.22:15 03.11.2020
96 Ало,ало
До коментар #94 от "Не мога да купя електромобил":
Ми като не можеш да си позволиш електромобили,какво се оженил тогава и ги хвалиш?! АЙДЕ като им дойде времето и станат МАСОВИ в България,чак тогава да ги коментираме! Съгласен ли си? А и не само ти,ами и повечето българи не могат да си ги позволят драги мой! За сега.Коментиран от #98
22:20 03.11.2020
97 Ало,ало
До коментар #94 от "Не мога да купя електромобил":
Прощавай исках да кажа,КАТО НЕ МОЖЕШ ДА СИ КУПИШ ЕЛЕКТРОМОБИЛ КАКВО СЕ ПЕНИШ ТУКАА НЕ "ОЖЕНИЛ";)/просто техническа грешка на клавиатурата,да не ме разбереш погрешно;)22:27 03.11.2020
98 Какво коментираме тук?
До коментар #96 от "Ало,ало":
Твоето житие битие или статията и бъдещето на автомобилната промишленост? Хайде не се величай толкова, не става въпрос нито за тебе, нито за мен?Коментиран от #99
22:54 03.11.2020
99 Ало,ало
До коментар #98 от "Какво коментираме тук?":
Аз изобщо не се величая бе дрънгел. Доста далеч си от някой мои разбирания като гледам.Коментиран от #100
05:07 04.11.2020
100 Прав си
До коментар #99 от "Ало,ало":
Много съм далече от твоите разбирания. Все пак доста отдавна съм бил там и оттогава доста се отдалечих. След 10-20 години и ти ще стигнеш до моите разбирания, че като гледам при тебе е око да види ръка да пипне, а не можеш да си представиш нещата предварително за да ги разбереш.07:37 04.11.2020
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Тодор
До коментар #6 от "Груди":
Груди, абсолютно си прав ! Как не маже да се разбере, че за да се зареди една батерия е необходима ЕНЕРГИЯ !!! Строим нови ел.централи , нови преносни източници , центрове за заряд и така нататък...... А КАКВО ЩЕ ПРАВИМ С МИЛИОНИТЕ ПЛАНИНСКИ МАСИВИ ОТ УПОТРЕБЯВАНИ АКУМУЛАТОРИ !!! ВЪПРОСИТЕ НЯМАТ КРАЙ !!! Но Илон Мъск , като истински представител на една велика нация , ще ПРЕЦАКА ВСИЧКИ НАС !!! КАКТО С ИСТЕРИЯТА -КОВОД !!!!Коментиран от #103
18:17 04.11.2020
103 Т-рекс
До коментар #102 от "Тодор":
Тодор е,в тая статия има много "компетентни"електропитеци,които като почнеш да им задаваш толкова сложи въпроси и все едно им бъркаш в г##...нали?!18:35 04.11.2020
104 Отговаряно е хиляди пъти
Производството на нови батерии от рециклиране на старите е много по-евтино, отколкото материалите за тях да се добиват наново. Единствената причина засега да няма много на брой рециклиращи предприятия е защото няма какво да рециклират. Вашето е като да се притеснявате за планини от златни бижута и кюлчета които се търкалят по полетата изхвърлени защото са ненужни. Кой ще изхвърли ценни суровини?
19:53 04.11.2020
105 Вървим
11:23 05.11.2020
106 Docenta
20:30 12.11.2020