4 Ноември, 2020 14:34 5 188 10

Mercedes-Benz V-Klasse получи пневматично окачване

  • mercedes-benz-
  • v-klasse-
  • airmatic-
  • пневматично окачване

Луксозният микробус на Mercedes-Benz вече може да се поръча с фирменото пневматично окачване Airmatic. Системата позволява да се поддържа постоянен клиренс независимо от натоварването или да се настройва според желанието на водача.

Mercedes-Benz V-Klasse получи пневматично окачване

От Mercedes-Benz изтъкват комфорта на първо място сред достойнствата на пневматичното окачване. Airmatic контролира индивидуално всяко колело, като по този начин намалява люлеенето на каросерията по пътните неравности. Шумът в купето също е по-нисък, а разходът при високи скорости спада.

Mercedes-Benz V-Klasse получи пневматично окачване

Заедно с Airmatic V-Klasse получава и системата Dynamic Select, което предоставя четири работни режима на окачването. При активиране на Comfort и Manual стандартният клиренс се поддържа до достигането на 110 км/ч, след което се занижава с 10 мм за намаляване на въздушното съпротивление.

Mercedes-Benz V-Klasse получи пневматично окачване

Същият ефект може да се постигне с избор на режим Sport. Функцията Lift пък позволява добавянето на 35 мм към клиренса. При достигането на 30 км/ч разстоянието между каросерията и настилката се връща автоматично в изходна позиция.

Mercedes-Benz V-Klasse получи пневматично окачване


Поставете оценка:
Оценка 5 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    27 5 Отговор
    идеално за гастербайтери които пътуват от Кърджали към Германия или от ищамбйол

    Коментиран от #2

  • 2 Аха

    14 7 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Карай си дачията и мълчи.Никога няма да се качиш на такава кола

    Коментиран от #3

  • 3 сектант

    5 2 Отговор

    До коментар #2 от "Аха":

    нали нищо лично ама леко ми се вижда грозновато това за да е кола ама като за бус става

    Коментиран от #5

  • 4 БАЙ Х@Й

    18 1 Отговор
    "V" клас - нещо което НЕ можеш да си позволиш когато ти трябва и вече НЕ ти трябва когато можеш да си го позволиш!

    Коментиран от #10

  • 5 123987

    4 9 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Не че е леко грозновато, ами си е егати кошникът.
  • 6 незнайко

    9 1 Отговор
    Французите от СИТРОЕН отдавна са го измислили, но от Mercedes-Benz не искаха да се примирят, че някой е направил по добро окачване от тях .
  • 7 заинтерисован

    5 0 Отговор
    Предполагам, че заради пневматично окачване, цената им ще падне наполовина :-)

    Коментиран от #8

  • 8 Вальоо

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "заинтерисован":

    Точно заради окачването няма да падне. Всъщност като се замисля,възможно е. Немците обичат да усложняват простите и ефективните неща,също така и да ги оскъпяват. Ако Ситроен им направи окачването,по колата ще има други неща който ще си заминат преди него.

    Коментиран от #9

  • 9 0000

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Вальоо":

    Хаха ситроен да направят за Мерцедес .нещо си се объркал май.французи и кола-все едно аз и готварска печка.
  • 10 патриота

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "БАЙ Х@Й":

    Германците когато си правят моделите не се допитват до Ганьо дали може да си го позволи.Боли ги оная работа за Ганьо .