14 Юни, 2021 10:33 8 928 111

Tesla разочарова с максималния пробег на Model S

  • tesla-
  • model s-
  • автономен пробег

Версията с най-голям пробег няма да може да изминава повече от 652 километра с едно зареждане

Tesla разочарова с максималния пробег на Model S - 1

Няколко дни след началото на доставките на обновения Tesla Model S, производителят на автомобили актуализира данните за автономния пробег на този модел. За съжаление новите данни са по-лоши от досегашните.

Говорим за основната версия на Long Range, която е снабдена със същата батерия като флагманската Plaid, но благодарение на два мотора вместо три и по-малко мощност, тя може да измине повече километри с едно зареждане.

Първоначално се предполагаше, че колата може да измине до 663 километра с едно зареждане, което е равно на 412 мили. На представянето на първите рестайлиг автомобили миналия четвъртък шефът на автомобилния концерн Илон Мъск дори се пошегува, че според тях, където са 412, там са и 420.

Няколко дни след презентацията на официалния уебсайт на Tesla, стойността на автономния пробег беше намалена от 412 на 405 мили или 652 километра. Тук става дума за измервания съгласно методологията на американската агенция EPA.

Първоначално Tesla Model S Long Range не трябваше да бъде версията с най-голям пробег. Компанията обяви версия на Plaid +, която комбинира динамиката на тримоторен Model S Plaid с голяма батерия и пробег от 837 километра.

В навечерието на началото на доставките обаче ръководителят на компанията Илон Мъск каза, че работата по Plaid + е спряна, защото не вижда смисъл от автомобили с пробег повече от 400 мили, което е равно на 644 километра.

По този начин базовият модел Tesla Model S Long Range се превърна във версията с най-голям пробег в моделната линия на компанията.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 DrivingPleasure

    41 19 Отговор
    И ква станъ тя... прореса при електричките бил да ти намалят пробега и да ти увеличат цената... нали голямо развитие имаше при батериите бе бацета, ква стана тя?

    Коментиран от #15, #110

  • 2 У Ес А

    32 18 Отговор
    400 мили, ако караш със 30 мили в час. Изрежеш ли я със 60 мили в час са 200 мили пробег. Продават батерии на ремаркета за тия недоразумения

    Коментиран от #50

  • 3 1234

    25 16 Отговор
    Рано или късно тоя бизнес с батерии ще приключи, батерията е лоша технология. Влияеща се от време и консумация фаровв радио климатик и пътни условия
  • 4 Автоматичен лост

    24 10 Отговор
    Илончо не виждал смисъл от по-голям пробег, аз пък не виждам къде е смисъла да си купя Тесла. Немци и франсета вървят в същата посока, по-добре ако е... европейски тостер да е.
  • 5 Turbo

    34 12 Отговор
    И как така решиха,че 600 км са достатъчни?Те Тесла толкова си могат.Къде останаха обещанията за 1600 км с едно зареждане и милионите цикли на зареждане на батерията? Поредното неспазено обещание от Мъск.
  • 6 Прав е

    20 23 Отговор
    Не е нужно! Достатъчно е! След като има добра мрежа и бързо зареждане, за какво да прави една голяма батерия на кола, а да не направи две коли? Никой не кара повече от това без почивка (или поне нормалните хора)

    Коментиран от #7, #10, #70

  • 7 DrivingPleasure

    16 8 Отговор

    До коментар #6 от "Прав е":

    Чеки де, колега... що по-голяма батерия? Аз да не си слагам по-голям резервоар на колата? Нали същата батерия требе да може повече щот са била подобрила с много? Или не е? Че па и поскъпнала и то с 10 бона...

    Коментиран от #8, #9

  • 8 Прав е

    10 11 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    Че като незнаете колега, какво коментирате? Има се предвид, че тримоторната Тесла Плейд изразходва малко повече от двумоторната Лонг Рейндж! След като има още един мотор, значи има повече тежест и още един консуматор и е нормално, да има малко по-голям разход! Не е ли така при ДВГ колите? По-мощната гори повече? Батериите на двете са еднакви! Не се сравнява със стар модел, а двата нови! И защо да не вдигнат цената, на кола с такива характеристики? Тя пак не е висока, за кола с такива характеристики? Тайкана е пак по-скъп от тази!

    Коментиран от #17

  • 9 Прав е

    9 7 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    А за изминаване на разстояние, трябва енергия, физика брат, чети! И това не може да се избегне! Батерията и да стане ефективна, пак се изисква определена енергия да върви колата!

    Коментиран от #13

  • 10 Дизела

    20 7 Отговор

    До коментар #6 от "Прав е":

    Не са достатъчни за мен.От рано сутринта съм на път и вече навъртях 600 км.Ако съм с електромобил следва няколко часово висене по зарядни.С моето каране за 24 часа трябва да зареждам един път в къщи и един път по пътищата.След 2 години ще съм с батерия за смяна.А сега паля дизела и продължавам.Почивката ми свърши.

    Коментиран от #11

  • 11 Прав си

    8 10 Отговор

    До коментар #10 от "Дизела":

    Ами не няколко часово! 15 минути за 300 километра! Това, че няма зарядни в България, все още не е проблем на Мъск! Той няма магазин в България! Там където се продава има достатъчно добра мрежа за да не е проблем! Като се изгради мрежа, няма да е проблем! С пълна батерия 600, един стоп още 300! 900 километра се минават с 15 минути почивка! Стига ли?

    Коментиран от #16, #24

  • 12 Ииииии

    10 7 Отговор
    В западна Европа зарядните на Тесла са през 50 км една от друга, не е никакъв проблем да се спре и дозареди! Пълно е със зарядни на Тесла по ресторанти и хотели (безплатно) като ползваш услугите на мястото където си спрял! БГ бензиностанциите също могат да изградят зарядна мрежа, не е никакъв проблем! САМО ЧЕ НЯМА ДА ПЕЧЕЛЯТ ТОЛКОВА!

    Коментиран от #14, #19

  • 13 DrivingPleasure

    12 7 Отговор

    До коментар #9 от "Прав е":

    Нали подобрявате плътността на батерията бе? Ама явно не...

    Коментиран от #21, #26

  • 14 DrivingPleasure

    18 6 Отговор

    До коментар #12 от "Ииииии":

    Най кефи това с безплатното...
    Безплатно е само сиренцето в капана за мишки ;)

    Коментиран от #18

  • 15 Гост

    21 9 Отговор

    До коментар #1 от "DrivingPleasure":

    Всички прогнози на тукашните Теслюфци излязоха точно наопаки в реалния свят. Но Теслюфците продължават да се величаят и да вярват на гурото Мъск. Това вече е диагноза.

    Коментиран от #111

  • 16 Практически

    24 5 Отговор

    До коментар #11 от "Прав си":

    Не е така. Живея в Германия и в нашия град има само една зарядна станция за Тесла в радиус 30тина километра. Зареждането и чакането отнема до 2-3 часа. А за останалите електрички има поне 15тина само в града. Та чакай ти, да ти изградят бързозарядни Тесла станции като живееш в 9та глуха. Тия приказки за 15те минути са само бала_бала...
  • 17 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #8 от "Прав е":

    Не е задължително. Жигулата с 1200 мотор гори повече от Реното с 1600 мотор. Има много други примери.
  • 18 За Тесла

    12 2 Отговор

    До коментар #14 от "DrivingPleasure":

    В Германия не е безплатно. Струва 12-15 евро и пак чакаш. За другите е без пари засега. В новите оферти предлагат колата + определени безплатни KW . От което следва, че ще се плаща за всеки зареден киловат.

    Коментиран от #23

  • 19 Не е точно така

    11 4 Отговор

    До коментар #12 от "Ииииии":

    Има зарядни на всеки 50 км. ама не и на Тесла. Германци и Шведи са заели позициите и имат изградена мрежа, предлагат своите електромобили и те им дреме за Тесла. Което е разбираемо....

    Коментиран от #22

  • 20 Гост

    4 6 Отговор
    Първите две думи в заглавието са достатъчни. Няма нужда от по-нататъшни пояснения.
  • 21 Е така де!

    4 12 Отговор

    До коментар #13 от "DrivingPleasure":

    Новата Тесла е с малко по-голяма или същата батерия като капацитет, но е олекнала с 300 кг, а батериите вече не загряват дори при високо натоварване. Тоест енергийната им плътност е подобрена. Бензиновите автомобили със същата мощност вече са по-тежки и при натоварване или градско шофиране изминават по-малко километри с един резервоар.

    Коментиран от #28

  • 22 Какво?

    5 6 Отговор

    До коментар #19 от "Не е точно така":

    Ми влез в мрежата на Тесла и виж на какво разстояние са, преди да коментираш! Пиша за западна Европа! Не навсякъде са по на 50, но са между 50 и 150 километра! Влезте и вижте!
  • 23 Чакай чакай

    5 2 Отговор

    До коментар #18 от "За Тесла":

    Ти за Destinasjon charger чувал ли си? Като прочетеш, коментирай! Безплатна е когато ползваш услугите, на тези които го предлагат! Това са ресторанти, хотели, магазини и т. н.!
  • 24 Turbo

    7 3 Отговор

    До коментар #11 от "Прав си":

    Такива бързи зарядни станции в България още няма и скоро няма и да има.Чакането по зарядните станции си е с часове.За 100 Квч батерия на 50кв зарядна ще ти трябват 2 часа,ако ти трябват 600 км да се прибереш в къщи.

    Коментиран от #25

  • 25 Така е

    4 6 Отговор

    До коментар #24 от "Turbo":

    Значи зарядните са проблема, а не колите!

    Коментиран от #27, #29, #30

  • 26 Така е

    2 5 Отговор

    До коментар #13 от "DrivingPleasure":

    Но даже и да я подобрява, не му трябва да я прави повече от 120 кВч! Могат да съберат и 200 кВч в колата, но е по-добре да направят две с тази батерия! А плътността е повишена! Виждал ли си батерията на Римак? Не е голяма по размери, нали? А е 120 кВч!
  • 27 Turbo

    14 8 Отговор

    До коментар #25 от "Така е":

    Електромобилите също са проблем с високата си цена, тесльо.Цените уж щяха да падат,а те се вдигат.Батериите щяха да издържат милиони цикли на зареждане,а се оказа,че изкарват 500 цикъла при 100% използване капацитета на батерията и 1000 цикъла при 20% буфер на батерията.Батериите си остават все така скъпи и с малък живот, тесльо.Проблемите на електромобилите са много и скоро няма да изместят автомобилите с двг.
  • 28 Гост

    9 4 Отговор

    До коментар #21 от "Е така де!":

    Децата си знаят само едно - мощност та мощност. Само това гледате в колата, защото само по това сте сравнявали картинките от дъвките пред блока. Ще порастнеш тогава, когато спреш да сравняваш колите по мощност. Всички теслар4ета искате 1000 коня мощност и ускорение под 2 секунди, а се напи.кавате от страх, когато дядо ви ви вози с Жигулата със 130.

    Коментиран от #71

  • 29 Гост

    6 7 Отговор

    До коментар #25 от "Така е":

    Не, проблема е в нивите, които ще бъдат унищожени заради зарядните. По-гъстата ви мрежа иска повече площи, които сега са крайпътни ниви и дават реколта. А вие ще намалите тези площи, за да станат на зарядни и ще намалите добивите от реколта. Това е проблема и той води до световен глад и зависимост от други страни.

    Коментиран от #32

  • 30 Гост

    11 4 Отговор

    До коментар #25 от "Така е":

    Все едно да кажеш, че кола, която с 50 литра минава 1000 км и друга, която с 50 литра минава едва 500 км, проблема на втората не бил в разхода, а в липсата на бензиностанции по на често.

    Коментиран от #31, #35

  • 31 Така е

    3 7 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Ще ти го кажа така! Ако и ти имаш две бензиностанции, едната във Видин, а другата в Тополовград и ти няма да караш бензинова кола!

    Коментиран от #34, #43

  • 32 Не не

    5 7 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Бензиностанциите могат да станат ел. станции и няма да се обезлесява нищо!

    Коментиран от #42

  • 33 Не не

    2 4 Отговор
    Ето това се има предвид!

  • 34 Turbo

    6 7 Отговор

    До коментар #31 от "Така е":

    Ще си купя туби бе тесльо тсорп хахахахаха
  • 35 Не не

    5 5 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    След като колата е напълно използваема в едни държави, а напълно неизползвавма в други държави, проблема не е в колата! Проблема е в инфраструктурата! Но нищо, цената на нефта скача, вече е над 73 долара. Някой трябва да го купува!

    Коментиран от #44

  • 36 секта умрела

    7 7 Отговор
    "гост" що не се пишеш , а се пишеш с други никчета??? Колкото и да се пениш, си гола вода , от коли не разбираш, само джендърите поткрепят това недоразумение теслА.

    Коментиран от #37, #38

  • 37 Не не

    4 7 Отговор

    До коментар #36 от "секта умрела":

    Ами щото не е само гост дето пише тука бе! То и ти тогава трябва да се пишеш само Турбо! Това ли ти е последната опорка? Че джендъри подкрепяли Тесла? Имаш доста комплекси ако ДВГ те прави мъж! 😂😂 Проблема пак не е в колата! 😂😂
  • 38 Не не

    5 3 Отговор

    До коментар #36 от "секта умрела":

    гост си пише винаги с гост! Той не си е променил ника! Явно и не бяга от него!
  • 39 дедо

    4 5 Отговор
    НИкой от тук пишещите"спецове' не е виждал толкова пари през живота си . Така че чоплете си семки пред входа и дърпайте Ариана. Има и други теми за разговор,като на Кольо жената от съседния вход..
  • 40 Не не

    5 8 Отговор
    И между другото, тук "специалистите" твърдяхте, че Тесла няма да има такъв волан, нямало да бъде приет от закона? Какво ще коментирате сега? Тесла е с такъв волан! Мъск, пак си спази обещаното, а вие отново не познахте, отново и отново! Историята се повтаря отново и отново! Няма да направи Модел Х, няма да направи Модел 3, няма да направи това, няма да направи онова! А той каквото е казал, го е направил! Може със закъснение, но го е направил!
  • 41 ЮмретеЕкоДжендори

    9 6 Отговор
    Изрязвам с V-осмака си облак дим върху недъгавото джендър недоразумение Тесла и продължавам напред с мръсна газ!
  • 42 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #32 от "Не не":

    Бензиностанциите са с 2 до 14 колонки. За ел колите ви трябват по 50 колонки. Няма как да съберете 50 коли на същата площ, предвидена за 14. Ще ви трябват етажи.

    Коментиран от #46

  • 43 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #31 от "Така е":

    Не беше толкова далеч това време, когато имаше 10 бензиностанции в цялата страна. Но хората си караха колите. А днес имаш зарядни за електрически коли във всеки гараж, и въпреки това не ви излиза сметката.
  • 44 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #35 от "Не не":

    Забеляза ли че цената на С плейд скочи с 10 000$?

    Коментиран от #48

  • 45 Койчо

    1 4 Отговор
    652 км малко ли е ?
  • 46 Дрън-дрън

    2 6 Отговор

    До коментар #42 от "Гост":

    Пред вашия блок колко паркоместа има? А колко бензиноколонки? Всяко паркомясто в държавата е потенциална зарядна станция. Бензиностанциите в градовете ще са отживелица след двайсетина-триисет години и няма да съществуват такива или ще са рядкост. На тяхно място ще бъдат построени други сгради.

    Коментиран от #51, #84

  • 47 Дизела

    6 3 Отговор
    Кога се е случвало Мъск да спази обещанието си?Това за пробега с едно зареждане е поредното неспазено обещание.

    Коментиран от #49

  • 48 Егати опорната точка

    1 6 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    То и цената на ferrari скочи с повече от десетина хиляди долара. И какво от това? Смяташ ли че милиони хора са се втурнали да си купуват автомобил с ускорение под две секунди? След като цената на стоманата се е вдигнала двойно, цените на почти всички материали също са се вдигнали, не мислиш ли че това ще се отрази и на останалите автопроизводители?
  • 49 Осборн

    1 4 Отговор

    До коментар #47 от "Дизела":

    Чувал ли си за ефекта на Осборн? Ти ако не си чувал, Илон Мъск сигурно е! Всички знаем, че Илон Мъск не си спазва сроковете, като например обещанието че ще пусне Тесла плейд в края на 2021 година. Смяташ ли, че миналата седмица беше края на 2021 година? Ето ти поредното неспазено обещание и неспазен срок!

    Коментиран от #52

  • 50 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "У Ес А":

    Ще каже човек, че си карал електромобил. Не е такава разликата, всъщност почти няма разлика м/у каране с 50 и 90км/ч. От 80км/ч се увеличава много разхода.

    Коментиран от #69

  • 51 Анонимен

    4 2 Отговор

    До коментар #46 от "Дрън-дрън":

    Това с паркомесрата и зарядните няма да стане, милиони зарядни станции из целият град,
    На всеки тротоар ел мобилите с батерии си имат ограничения, за това се мисли за водородни такива, иначе автомобилната промишленост ще се свие рязко

    Коментиран от #54

  • 52 Дизела

    6 3 Отговор

    До коментар #49 от "Осборн":

    Къде са сайбъртрък и семи? Какво стана с хилядите километри пробег с едно зареждане,къде останаха милионите цикли живот на батериите?

    Коментиран от #53

  • 53 Ти да видиш?

    3 5 Отговор

    До коментар #52 от "Дизела":

    Я кажи с колко закъсня производството на cyber truck? Кога трябваше да почне? Преди 3 години? Преди 2 години? Миналата година? Хайде стига с фалшиви опорни точки! Виж за камиона си прав, но е логично, че издърпа производството на Тесла модел У с една година напред благодарение на батериите, които бяха предвидени за камиона, а сега и производството на Тесла плейд с половин година по-рано. Към момента подобряват дизайна на структурните батерии за да започнат масовото производство на клетките 4680 за които говориш. За тях също се очаква да изпреварят сроковете, особено в Берлин, където се очакваше тяхното производство да започне през 2024 година. Сега този срок е началото на 2022 година. Както виждаш въпрос на приоритети.

    Коментиран от #55

  • 54 Защо са ти милиони зарядни

    3 5 Отговор

    До коментар #51 от "Анонимен":

    Средния годишен пробег на автомобил в Европа е 13 хиляди километра. Тоест по 250 км на седмица. Следователно трябва да зарежда всяка седмица по 4-5 часа с мощност 11kW. За 8 часа в работно време ще заредиш за две работни седмици и няма да ползваш зарядни пред блока. А зарядната пред блока ще може да обслужва над 30 автомобила.

    Коментиран от #57

  • 55 Turbo

    5 3 Отговор

    До коментар #53 от "Ти да видиш?":

    Подобряват "дизайна на структурата на батериите" хахахаха тесльо по овапулг нещо не съм чувал хахахаха надухте ни главите миналата година с батъри дей,а афрото показа картинка с обещания хахаха година след това батерии още няма.Семи и Сайбъртръка ги отлага вече няколко пъти,съмнявам се дали изобщо ще се появят хахахаха

    Коментиран от #56, #59

  • 56 И тебе да питам?

    0 5 Отговор

    До коментар #55 от "Turbo":

    Колко пъти отложиха пикапа и преди колко години трябваше да почнат продажбите? Колко години минаха от Батери Дей досега? Вече колко години и колко месеца минаха от началото на строителството на завода в Тексас. Остин Тексас. Припомням че Остин не е град в Германия и Берлин не е в Тексас защото много ги бъркаш понятията и след десет повтаряния на думата Тексас обикновено все още си мислиш че говорим за Берлин защото така се подразбирало! Тексас, Остин Тексас. Cyber truck Това е пикапа. Колко години?
  • 57 Turbo

    6 1 Отговор

    До коментар #54 от "Защо са ти милиони зарядни":

    Средният годишен пробег не ти дава вярна информация.Били яли пиле със зеле.Някои яли пиле,повечето зеле.Значи общо са яли пиле със зеле хахахахаха.Аз минавам 35х.км. годишно.Дизела минава 100 х.км.Има хора, които минават повече.На тези хора какво ще им кажеш,за да си купят електромобили с малък пробег?Ако им кажеш средният годишен пробег в Европа е 13 000 км,ще ти теглят една и ще ти се изсмеят.Пак си гласиш опорките както на теб ти изнася тесльо вапулг хахахаха

    Коментиран от #58

  • 58 Пак не си добре с математиката?

    2 5 Отговор

    До коментар #57 от "Turbo":

    И как точно това променя броя на зарядните станции всъщност? Дори не се усещаш, че го намалява! Ако в блока на дизела има 100 автомобила, които минават средно годишно 13000 километра, означава че общо изминават 1,3 милиона километра. Ако 10 автомобила включително този на Дизела изминават 400 хил. км. , за останалите 90 остават по 10 хиляди километра годишно. Ако всеки от тях ходи по веднъж на море, ще му останат още 9000 км, които ще трябва да зареди от бавна зарядна станция за цялата година.


    Тоест, ако пред блока има 5 зарядни по 11 киловата, с обща мощност колкото е моята партида на къщата, през две трети от времето ще стоят свободни, но въпреки това ще осигурят пробегът на всички автомобили в блока, без да се налага и да се ползват други зарядни, освен бързи зарядни на дълъг път.

    Всеки автомобил ще зарежда по 8 часа на 20 дни или по четири часа на 10 дни или по два часа на 5 дни или по 25 минути на ден. Кой както му е удобно! На година се събират около 150 часа зареждане на автомобил за такъв пробег.

    Коментиран от #61

  • 59 Хихи

    6 4 Отговор

    До коментар #55 от "Turbo":

    А като ги направи, какво ще кажеш? Същото което сега за волана, нали? Същото, като пусна Модел 3? Като пусна сега Плейд? И т. н.! Нищо няма да кажеш! Каквото го е казал, го е направил! Много като теб такива се плюнчеха и накрая взеха да му вярват! Всякакви шефове на автомобилни компании и те казваха-Това било невъзможно, Онова не можело да стане! А Мъска накрая ги пуска и те се плюнчат и незнаят, какво да кажат! Та и ти си един такъв!

    Коментиран от #72

  • 60 Научи се да смяташ

    2 2 Отговор
    Удвояване на 100 бона за година, означава, че в края на годината имаш 200 бона в кеш.

    35 000 км за година делено на 2, означава че минаваш средно по 17 500, което не е чак толкова далеч от статистиката!

    Поне умножение и деление на 2 научи! Не е чак толкова сложно, колкото ти изглежда първоначално. Помоли племенникът ти, да ти обясни? Нали поне той, макар и трудно е завършил средно образование?

    Коментиран от #62

  • 61 Turbo

    5 2 Отговор

    До коментар #58 от "Пак не си добре с математиката?":

    Пак се правиш на неразбрал хахаха тесларски номера.Питах те какво ще предложиш на хората,които правят голям годишен пробег.Първите 400 км ще ги заредиш на нощна у дома.Ако маршрута ти е 1200 км,трябва да зареждаш два пъти по два часа на 50 кв зарядна хахахахахаха.Гледах картата със зарядни станции,тези с мощност 120кв са само няколко в България.Повечето зарядни са 22 кв и 50кв.По пътя ще зареждаш на каквато зарядна уцелиш.На 22 кв станция ще ти трябват даже 5 часа.Дизела ще измине 1200 км за около 15 часа.С електромобил ще изминеш тези километри за 2 дена с преспиване, тесльо.За сега няма електромобил,който да върши работа за голям годишен пробег.Гласиш си опорките за хора, които карат от къщи до работа, защото така ти изнася.

    Коментиран от #65

  • 62 Turbo

    4 3 Отговор

    До коментар #60 от "Научи се да смяташ":

    Правя по 35 000 км на година със фирмената товарна кола.Леката кола я кара повече сина.Аз я карам по малко,не съм засичал точните километри.
    За оборота ти го показах как става,за вариант търговия на дребно и вариант търговия на едро.Толкова ли си път,че пак питаш тесльо вапулг.
  • 63 Turbo

    2 3 Отговор
    Правя по 35 000 км на година със фирмената товарна кола.Леката кола я кара повече сина.Аз я карам по малко,не съм засичал точните километри.
    За оборота ти го показах как става,за вариант търговия на дребно и вариант търговия на едро.Толкова ли си път,че пак питаш тесльо вапулг.

    Коментиран от #66

  • 64 Размисли и страсти

    3 3 Отговор
    Стига сте го дъвкали и предъвкали ел.недоразумение ...Китайските ел.боклуци със същия пробег са много по-ефтини и интересни...
  • 65 Научи се да смяташ

    1 4 Отговор

    До коментар #61 от "Turbo":

    Тази математика помага и при електромобилите и не зареждаш където намериш, а където си решил предварително. 1200 км няма къде да навъртиш в България. Дизела върти По 2000 км на седмица, а не на ден! Ако за ден от седмицата върти 1000км, значи че кара по някоя магистрала, а вече е по всички магистрали има по няколко 120 киловата зарядни станции. Дори да има една по средата на пътя и една близо до крайната точка, ако поне малко знае математика, като тръгне със заредена батерия, ще зареди за 15 минути по средата на пътя, като си свърши работа ще иде да хапне за половин час на другата зарядна станция, а на връщане след три часа път, пак може да спре за 15 минути да пие кафе на онази по средата на маршрута. Ето ти хиляда 1200км пробег за ден с абсолютно нормални за всеки човек почивки. Престанете да се правите на роботи които нямат нужда от храна и тоалетна.

    За останалите шест дни от седмицата му остават 800 - 1000 километра пробег, тоест 2 зареждания. Чиста математика!

    А да ти направи впечатление, че всички тези 120 киловата зарядни станции са изградени тази година, и то последните месеци и продължават да ги цвъкат из цяла България? По Нова година нямаше къде да заредиш на бързо зарядно до морето, а вече има на пет места.

    Коментиран от #67

  • 66 Не питам как

    1 4 Отговор

    До коментар #63 от "Turbo":

    Питам ако в момента някой ти даде 100 000 евро, можеш ли да ги удвоиш за една година, както твърдеше? Нали затова не си купуваше чисто новото peugeot за 50 000 лв на лизинг, а не в брой, за да въртиш парите и да ги удвояваш годишно! Или вече забрави какви ги лъжеш и мажеш?

    Нали вече втори чисто нов автомобил така купуваш на лизинг? Доколкото си спомням и предишния беше Пежо! Или ти и това не помниш? Става все по-трудно човек да ти следи мисълта, тоест лъжите! Очевидно редовност сънуваш чисто ново Пежо.

    Коментиран от #68

  • 67 Turbo

    3 2 Отговор

    До коментар #65 от "Научи се да смяташ":

    Ти излизал ли си от къщи изобщо, тесльо? Маршрута Добрич Варна Видин София Петрич Пловдив Кърджали Бургас Варна Добрич е по дълъг от 1200 км без да съм го смятал хахахахахаха.Може и повече да навъртиш стига да имаш желание.
    Отварям всичко ток и намирам само няколко зарядни 120кв на Финес Тракия всички останали са по 50 кв и 22 кв,голям цежъл си.За 15 минути на 120 кв станция ще заредиш 30квч за 150 км,ако си близо до такава.Ако си близо до 22кв ще ти трябват 4-5 часа.На зарядна станция ще ядеш само,ако си носиш в кола сандвичи.
    За удвояването на ОБОРОТА вече ти казах как става,който разбрал разбрал.
    Едно ново Пежо е около 30 000 лева.Защо да ги давам в брой вместо да ги въртя в търговията.Оскъпяването на лизинга е само 2-3%.На мен така ми е изгодно.
  • 68 Turbo

    4 2 Отговор

    До коментар #66 от "Не питам как":

    Със 100 000 лева допълнително мога да отворя още няколко магазина с други стоки.Ако искам да ги удвоя за година трябва да правя по 800лв на ден (200 000 :250 дни= 800).Дали няма да направя 800 лв оборот от няколко магазина окапулг?Такъв оборот се прави от един магазин хахахаха.Мога да купя два магазина с тези пари,сега има много свободни, който се продават много изгодно от фалирали търговци.После може да ги продам на двойна цена.Който разбрал,разбрал.По тази тема няма да споря.

    Коментиран от #81

  • 69 Тъпомер

    0 5 Отговор

    До коментар #50 от "Гост":

    Гост коментара ти чупи тъпомера:
    1. Почти няма разлика от 50 до 90 км/ч
    2. При 80 км/ч се увеличава много разхода.
    Всеки който може да брои знае че 80 е преди 90.

    Коментиран от #83

  • 70 Тъпомер

    1 3 Отговор

    До коментар #6 от "Прав е":

    Абсолютно си прав и аз отдавна казвам 500 км са напълно достатъчни за кола. Трябва да се набляга на станциите и зареждането. Факт е обаче, че батерията не се зарежда като бензина, за бензин ти трябва 2 минути за батерия и аз не знам вече колко стана, но едва ли е намаляло повече от 20 мин. Освен това при батерията има нещо друго бързото зареждане става до около 75 % после става по-бавно(поправете ме ако греша), тоест за мен ел. колата трябва да изминава на 70% батерия 500 км. и пак времето май е над 15 мин. Нямой ако има данни за зареждане на ТЕСЛА графика време-проценти моля да сподели.
  • 71 Тъпомер

    2 3 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    Напълно подкрепям, малка кола повече от 110 коня не ти трябва, семен седан повече от 160 и джип от 210. 7-9 сек от 0-100 км/ч си е напълно достатъчно. Особенно в западна европа където има магистрали. Каква е тази мания за коне не разбирам . Каква е тази кола 600 коня!!!!!! повтарям 600 коня!!!!!! Кой е този семеен човек които си купува семеина кола и търси 600 коня искам да го видя, моля те покажи се?????

    Коментиран от #86

  • 72 Дизайнер

    3 1 Отговор

    До коментар #59 от "Хихи":

    Не е въпроса дали може да направиш такъв волан или не а е въпрос на регулации. Същото е и с страничните огледала където все още закона забранява да бъдат заменени със камери. Това кормило още не се знае дали ще бъде одобрено от NHTSA a за Европа със сигурност няма да бъде одобрено. Отделен е въпроса колко ще бъде удобно дори и да бъде одобрено за САЩ. Не всяка гъзария е ергономична и удобна за съжеление хората като теб се прехласват по нея. Същото между другото е и с големият екран, но Тесла повлече крак и вече всички го имат а е абсолютно ненужен.
    Като казваш за обещания спомняш ли си кога беше представен Роадстера, нещо много се бави????

    Коментиран от #73, #74

  • 73 Хихи

    0 3 Отговор

    До коментар #72 от "Дизайнер":

    Кое не е одобрено? Кои камери не са одобрени? Виж камерите на Ауди Е-трон? С огледала, а камерите са екстра с доплащане! Но ги има!

    Коментиран от #75

  • 74 Хихи

    0 4 Отговор

    До коментар #72 от "Дизайнер":

    Също и Хонда Е е с камери!
  • 75 Дизайнер

    3 1 Отговор

    До коментар #73 от "Хихи":

    Ти камерите си ги слагай може и 200 да сложиш, но огледалата не можед да махнеш засега това си е регулация. Същото е и с този волан за Европа абсурд да се одобри това да не е Ф1. За САЩ незнам 50 на 50.

    Коментиран от #76, #77

  • 76 Хихи

    0 4 Отговор

    До коментар #75 от "Дизайнер":

    Пиша ти, че тези коли нямат огледала, а камери, ти пак пишеш глупости! При Ауди е екстра, при Хонда няма огледала а само камери! При Ауди доплащаш и нямаш огледала, а камери!
  • 77 Хихи

    0 4 Отговор

    До коментар #75 от "Дизайнер":

    А новия спортен Мерцедес с технология от Ф1, също е с такъв волан, одобрен за цивилната мрежа! Така, че не си запознат достатъчно!

    Коментиран от #78

  • 78 Дизйнер

    1 1 Отговор

    До коментар #77 от "Хихи":

    А ти като си запознат кой е този мерцедес?
    Ти като си запознат много защо мислиш че в САЩ Тесла не пуска Тесла без огледала????
    Отговора е ясен, ама не ти изнася, има си законодателства на различните държава, в Япония е едно, В САЩ друго в България трето.
    Като си купиш Е трона и го регистрираш в България ела ми се обади.

    Коментиран от #79, #80

  • 79 Хихи

    0 4 Отговор

    До коментар #78 от "Дизйнер":

    Е трон се предлага в България, като екстра-камери на место огледала! Влез на страницата им! Цената мисля беше над 2 хиляди лева! А Хондата е само с камери! А Мерцедеса е АМГ Project One! Влизаш и гледаш и се ограмотяваш!

    Коментиран от #85

  • 80 Хихи

    0 3 Отговор

    До коментар #78 от "Дизйнер":

    А Хонда Е се предлага в Европа от година! Влизаш и гледаш! Тя няма никакви огледала, даже и като екстра!
  • 81 Ех фантазьорче, Велик бизнесмен

    0 4 Отговор

    До коментар #68 от "Turbo":

    Като можеш, защо не го правиш? Ще удвоиш 100 000 лв и ще ги удвояваш всяка година само във фантазиите си! Антон, което притежава автомобили за около половин милион дори ти се подигра, че това е невъзможно.

    След като можеш изниква логичния въпрос защо не го правиш? И вземи да си записваш лъжите, защото базовата версия на автомобилът ти била 45000 лв и си ги давал защото си ползвал автомобила за работен кон, а не да си возиш зaдникa на него. После изведнъж peugeot то не минавало по 35000 км и синът ти го карал. То бяха два, то бяха четири чисто нови автомобила, два пъти едно и също нещо не казваш.

    Да ти имам безумната бизнес стратегия, да нямаш оборотни средства и за целта да купуваш автомобил на лизинг за 30000 лв защото по този начин си увеличавал оборота с 30 000 лв . Ами да беше си купил като Антон последната S класа, на лизинг. Тогава оборотът ти щеше да се увеличи със 100 хиляди евро и нямаше да удвоя ваш по 30 хиляди лв на година, а по 100 хиляди евро! Тогава щеше да си още по-велик бизнесмен!

    Коментиран от #82

  • 82 Turbo

    5 1 Отговор

    До коментар #81 от "Ех фантазьорче, Велик бизнесмен":

    Без съмнение буташ масло яко.Ти си по зле и от племенника ми.Всичко извърташ в твоя полза, тесльо вапулг.Твоето мнение изобщо не ме интересува,местя си го в другия крачол.Пишеш с различни никове да имаш подкрепа,знам ти номерата тесльо,сега и Антон стана хахахахаха да не ти казвам до обед колко ми е оборота,че ще има да ревеш с глас от яд хахахахаха то като си аматьор и гледаш отстрани може да ти изглежда невъзможно хахахахаха марш да ливадата окапулг.

    Коментиран от #90

  • 83 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #69 от "Тъпомер":

    Той не е Гост. Аз съм. Този се появи от два дни и ми краде името.
  • 84 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #46 от "Дрън-дрън":

    И какъв кабел ще ти трябва да захраниш паркоместата пред всички блокове в квартала с по 20 квт зарядни?

    Коментиран от #87

  • 85 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #79 от "Хихи":

    На съседката от съседния вход така и спря камерата за задно виждане, че вика мъжа си да гледа колата, докато тя бавно излиза назад от паркинга.

    Коментиран от #88

  • 86 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #71 от "Тъпомер":

    Такъв човек се казва гост. Има и още един, който е с много имена и не можеш го разбра кой е и защо се напъва. И двамата си нямат представа от реално ускорение и мощност, но постоянно искат още коне и още ускорение. Единият е на път да му омръзне ускорението от 1 секунда до 100 и ще иска отрицателно ускорение, под 0 хахахахахаха
  • 87 Turbo

    3 1 Отговор

    До коментар #84 от "Гост":

    Този е наш теслю с етинмуолам идеи.Толкова си може момчето.Главата му е ахук и празна като водоноска,но си мисли ,че слага Айнщайн в джоба си.То неговото си е диагноза.Племенника ми е същия случай.
  • 88 Хихи

    0 5 Отговор

    До коментар #85 от "Гост":

    Ти пък кво си тръгнал да се напъваш, след коментарите? Написал съм ясно, че такива коли има и се регистрират, защото колегата обяснява, че няма право! Има! Но от Ауди не продават много с камери, защото са скъпи, а не са удобни. Хората не са свикнали и изкривяват представата! Но са разрешени!

    Коментиран от #89

  • 89 Дизайнер

    1 1 Отговор

    До коментар #88 от "Хихи":

    Ок съгласи се че се регистрират, но в някои държави. За САЩ е забранено и затова все още Тесла е с огледала.

    Коментиран от #91

  • 90 Давай ти си наред

    0 4 Отговор

    До коментар #82 от "Turbo":

    Обявявай че някой ти пише с Ника, че толкова простотии изписа последните дни, че ще те подигравам цяла година! Оправдай се с племенника, че ти е писал от компютъра, и кажи колко чисто нови коли си имал досега, че на всяко питане са различен брой? После сметни като отвориш един магазин, колко са му годишните разходи, че като те гледам идея си нямаш и смяташ 50% от оборота за чиста печалба. И да споменеш коя е тази стока с 50 процента надценка дето се продава като топъл хляб и някои само чака да заредиш два пъти повече за да я изкупи веднага?

    Коментиран от #93, #94

  • 91 Хихи

    0 4 Отговор

    До коментар #89 от "Дизайнер":

    До колкото виждам Хонда е се продава в Америка! А ТЯ НЯМА СТРАНИЧНИ ОГЛЕДАЛА!

    Коментиран от #92

  • 92 Дизайнет

    1 1 Отговор

    До коментар #91 от "Хихи":

    Напротив ако отвориш Уикипедия на продажби там си пише че няма да се продава в Америка. В момента в който разрешат повярвай ми Тесла ще е първата кола която ще ги махне.
  • 93 Turbo

    4 1 Отговор

    До коментар #90 от "Давай ти си наред":

    От аматьор акъл не искам.Оше повече от аматьор с нелоб казом.С търговия не си занимавал никога,стой си в къщи и си пии лекарствата.На теб не може да ти се помогне,твърде късно е.Да виждаш някой да ми се подигравам?Само ти с многото си никове.Местя си го в другия крачол хахахахаха.А на теб всички ти се подиграват,използваме те да си правим майтап с теб,а ти не се усещаш тесльо пътхахахахаха
  • 94 Turbo

    3 1 Отговор

    До коментар #90 от "Давай ти си наред":

    Убедих се,че си вапулг,но не очаквах да си пялс или нетомагрен.
    От предишната тема за Рено Зое цитирам мой пост 55 "В бизнеса няма ли разходи бе едейот такъв?Наем, заплати, осигуровки, данъци,ДДС,ток,вода,, транспорт....."
    Има го написано тухльо,може да провериш.

    Коментиран от #95, #97

  • 95 Пак не отговори

    0 4 Отговор

    До коментар #94 от "Turbo":

    Колко нови автомобила си купил? 1, 2 или 3? За товарен кон ли си го купил или да го кара сина ти? Че и аз мога да цитирам?

    Коментиран от #96

  • 96 Turbo

    4 1 Отговор

    До коментар #95 от "Пак не отговори":

    Защо да ти отговарям,като пак ще ми се извъртиш както на теб ти удобно.Племенника ми прави точно така,ясен си ми.Колко коли имам,какъв оборот правя,не ти влиза в работата.

    Коментиран от #98

  • 97 За удвояването

    0 6 Отговор

    До коментар #94 от "Turbo":

    Като си отвориш втори магазин, може да си удвоиш оборота за годината, но няма да печелиш два пъти повече, отколкото с един магазин в който работите семейно! Само наем, ток, консумативи и двама продавача са ти 40 000 лв разходи за година. Тоест всеки ден още със събуждането си 110+ лв назад още преди да си направил един лев оборот включително почивните дни. А ако мислиш че продавачите ще се отнасят към клиентите както тебе и ще правят същия оборот си в голяма грешка, да не говорим че касата никога не е им излиза!

    Щял да удвоява 100 бона в евро с отваряне на втори магазин, защото пасивни доходи от едно чисто ново peugeot всяка година в кеш, му се стрували малко!

    Аз вече остарях и предпочитам като се събудя всяка сутрин от тези 100 бона да съм на плюс 80лв без да си мръдна пръста, вместо с много труд да се опитам да обърна минус 110 лева от магазина, плюс още минус 15 лева лизинг за peugeot на плюс, че и да изкарам нещо отгоре! А на краят на годината, не си купувам peugeot, а следващия гараж два, които превръщам на търговски обект, фризьорски салон, козметичен салон или баничарница в зависимост от местоположението за допълнителни десетина петнайсет лева на ден, колкото и малко да ти изглеждат.

    Коментиран от #100

  • 98 Е как ще ми отговориш

    0 5 Отговор

    До коментар #96 от "Turbo":

    Като не помниш колко си лъгал! Ще кажеш ли колко нови автомобила си имал или да цитирам? И понеже за разлика от тебе на моята мъжка дума може да се разчита, ти обещавам, че ако отговориш, макар и да ме излъжеш, всичко ще си остане в тази тема, а иначе ще последваш инженерина Радев, и ще те споменавам като лъжец при всеки удобен случай в бъдеще с цитати и линкове къде и какво си писал ! Помисли два пъти преди да ми отговориш.

    Коментиран от #99

  • 99 Turbo

    5 1 Отговор

    До коментар #98 от "Е как ще ми отговориш":

    Не ми дреме,местя си го в другия крачол.Представата ти за търговията е толкова грешна,че чак не искам да я коментирам.Всеки който прочете какво си написал ще му стане ясно какъв аматьор кинмуолам си.Племенника ми е по нему от теб.
  • 100 Turbo

    4 1 Отговор

    До коментар #97 от "За удвояването":

    А ако останеш без наематели какви пасивни доходи ще прибереш бе окапуът хахахаха оставаш с пръст в азъг и само данъци на търговските обекти ще плащаш без 1лев приход хахахаха продавачите при мен са на процент,ако касата не излезе са без заплати,сложил съм и камери за наблюдение хахахаха нямаш абсолютно никаква представа как вървят наемите,какви заплати и осигуровки се плащат, защото никога не си имал бизнес тесльо път хахахаха Колко магазина могат да се отворят със 100 000 лв,само един ли тухльо тсорп?Само по това си личи,че си лапни шаран аматьор.Колко пъти могат да се завъртят 100 000 лв в годината?Защо смяташ,че 50% е голяма надценка?Защо мислиш,че Дизела пътува много?Защото по този начин могат да се намерят стоки на голяма далавера,който можеш да продадеш на двойна и тройна цена.Такива стоки ти не можеш да намериш,докато лежиш на шезлонга и поръчваш по телефона фантазьорче.
    За възрастта.Май вече уточнихме,че съм доста по възрастен от теб.

    Коментиран от #101

  • 101 Мечтай си!

    0 6 Отговор

    До коментар #100 от "Turbo":

    Докато ти твърдиш, че няма наематели, тази година след поредното годишно увеличаване на наемите, никой дори не спомена коронавируса и не възрази. Някои се отказаха още в началото на кризата, но това ми дойде добре, защото бяха най-големите мрънкачи, а тогава направих ремонтите на повечето обекти, защото майсторите ми направиха добра оферта. Включително на фризьорите, маникюристите и козметиците, които първи ги хвана локдауна. Така всички останахме доволни, защото те не плащаха наем по време на ремонта, а сега всичко е обновено и имам повод да вдигна наемите. На мястото на мрънкащите сега са много точни и плащат повече.

    Пък и не разчитам на тези доходи за да преживявам. Имам и бизнес, макар и не толкова успешен като твоя, за да се удвоява с всяка година днес 1 магазин, догодина 2, а след 2 години 4 магазина с удвояване на оборота всяка следваща година. Карам го по-скромно и не съм ВЕЛИК бизнесмен като тебе!

    Не мога да си позволя да си купувам автомобили по над 45 бона чисто нови и след 3 години да ги продавам на половин цена и да купувам следващия като тебе. Взимам ги втора ръка, понякога и по-скъпи, но гледам да ги продам на по-висока или поне същата цена, отколкото съм ги купил. Ти си ПО ВЕЛИКИЯ признавам си без бой!

    Само не разбрах, защо си мислиш, че търгувам със стоки на дребно? Само това ли е бизнес в твоите представи?

    Коментиран от #102

  • 102 Turbo

    4 1 Отговор

    До коментар #101 от "Мечтай си!":

    Никъде,никога не съм казвал,че съм велик бизнесмен.Нямам претенции да съм такъв.Един професионалист винаги може лесно да разпознае аматьора.Няма да оспорвам дали имаш гаражни магазинчета.Ако лъжеш си е за твоя сметка.Но да ми твърдиш,че в период на криза си вдигнал наеми,тук вече лъжеш.Като виждам колко празни магазини има и знам колко наем се плаща за гаражни магазинчета,максимално 100 лева.Вдигнеш ли наема и наемателите ще се преместят в съседния празен и по евтин.Козметичен ремонт ще ти помогне да си намериш наематели,всеки ще хареса ремонтирания магазин.Но с по висок наем няма да се съгласят,защото работата много намаля.
    На едро няма как да продаваш от вкъщи,клиента трябва да види,да пипне стоката,да спазарите цена според количеството.По скоро ти продаваш на дребно през интернет магазин.
    Няколко пъти ти споменах ДДС, ДДС, ДДС.Досега трябваше да вденеш,че щом прага на ДДС е 50 000 лв ,аз като търговец регистриран по ДДС правя по големи обороти от 50 000 лв годишно.Кой търговец на дребно е регистриран по ДДС ?Никой.
    В колко квадрата магазин мислиш,че работим ?Дали в гаражен магазин магазин може да работим толкова хара?

    Коментиран от #103

  • 103 Оф завалията, много си ограничен

    0 6 Отговор

    До коментар #102 от "Turbo":

    Дотолкова, че даже не схвана смисъла на въпроса! Толкова ти е дребнаво мисленето, че от целия въпрос само "дребно" видя. Защо си мислиш, че бизнес означава само търговия със стоки, които влизат в багажника на peugeot? Дори търговията със стоки включва доста широки граници. Може да имаш сергия на пазара да произвеждаш и продаваш мартенички, но може и да произвеждаш и продаваш кораби и самолети или сгради "на дребно" на крайни потребители. А за сезонен бизнес да си чувал?

    А за бизнеси, при които няма стоки да си чувал? Как точно искаш да пипнеш услуга и защо по дяволите клиентът трябва да бъде в офиса ти, за да я договорите? Договорът с мобилния ми оператор договорих по телефона и подписах чрез куриер.

    И как точно реши, че в момента съм вкъщи, а не в офис, предприятие, магазин, парк, плаж, на път или където и да било? Виждаш ли колко ти е ограничено мисленето - не виждаш по-далече от носа си и сравняваш всичко с ежедневието си!

    Като ме пита колко оборот имам до обяд, дилърът от който си купи peugeot то колко оборот има според тебе до обяд? Дори и за деня или седмицата? А строителя от който си купи апартамента, колко апартамента е продал тази сутрин? Ако си го купил от брокер, той колко апартамента е продал като услуга? Ама те са по-прости от тебе нали и нямат 50 % надценка и дори оборот нямат колкото тебе днес? Сигурно и не са регистрирани по ДДС? Май и през ума не ти минава, че само една продажба може да те вкара в ДДС?

    Коментиран от #104

  • 104 Turbo

    4 1 Отговор

    До коментар #103 от "Оф завалията, много си ограничен":

    Бля бля бля нищо съществено не си написал тесльо хахахаха само общи приказки и фантазии хахахахаха Ако работеше като мен,нямаше да си цял ден по форумите хахахаха сравни времената между последните ми два коментара и сам се сети какво съм правил през това време.

    Коментиран от #106

  • 105 незнайко

    0 5 Отговор
    Плюс минус 50 километра няма да съборят имиджа на ТЕСЛА !!!
  • 106 Бля бля бля

    0 5 Отговор

    До коментар #104 от "Turbo":

    Абе то и аз от сутринта съм на работа, ама още няма лев оборот. Ама как си измислям едни брокери, строители и дилъри на автомобили, които няма как да съществуват в реалния живот и са само плод на моето въображение, Как не ме е срам! Единственият бизнес е пазаруване в багажника на внимавайте и каране на стоката в магазина за да се продава с 50 процента надценка! Други бизнеси не съществуват!

    Коментиран от #107

  • 107 Поправка

    1 4 Отговор

    До коментар #106 от "Бля бля бля":

    Единственият бизнес е пазаруване в багажника на peugeot и каране на стоката в магазина за да се продава с 50 процента надценка! Други бизнеси не съществуват!

    Коментиран от #108

  • 108 Turbo

    4 1 Отговор

    До коментар #107 от "Поправка":

    За стоене в къщи никой не плаща.Работиш само във фантазиите си и когато сънуваш.Тогава изглеждаш герой в своите очи.
  • 109 оня с коня

    0 1 Отговор
    много е забвано как тролчетатта дето никога не са сядали зад тоя електрокар тесла го коментират

    първо си купете, после покарайте и накрая коментирайте, тъпанарии!
  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 QWERTY

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Ти караш ли повече от 650км без почивка, имбецил? Пробега е предостатъчен, подобренията са в сигурност, мощност, бързина зареждане, автопилот и т.н.