За да отпразнува 60-ата годишнина на Renault 4, Режията си партнира с интериорния дизайнер Матийо Леанър, за да създаде концепцията за апартамент N°4, оформена като малка хотелска стая. Цялата задна част на автомобила е изработена от поликарбонат, оригиналният двигател е заменен с електрически силов тракт, а на покрива са монтирани прозрачни слънчеви панели.
Субкомпактното Renault 4L (1961–1994) е един от най-успешните модели на френската марка. Малкият автомобил е произвеждан в 28 страни, а тиражът му надхвърля осем милиона копия. както вече споменахме, за да отпразнува 60-годишнината на "четворката", Renault ползва помощ от дизайнера Матийо Лианър, който по свой характерен начин „обедини света на автомобилите и съвременната архитектура“.
Следвайки модата, Renault 4L преминава на ток. Задната част на каросерията, заедно с задната врата, са превърнати в панорамен прозорец с поликарбонатно „стъкло“. И за да има още повече светлина в колата, вместо стандартен покрив са монтирани прозрачни слънчеви панели, захранващи батерията когато колата е паркирана. Решетката на радиатора е заменена с лист от полиран алуминий, а каросерията е боядисана с трислойна цветова схема, подобна на цимент, придавайки на автомобила вид на сграда.
За интериора на концепцията са използвани жълт рипс и шенилна оребрена тъкан. Подът на багажника е покрит с текстил, изтъкан от растителни влакна. В купето има и прибираща се дървена степенка с надпис Suite № 4. Всички тези материали, като оригиналното Renault 4L, с гордост носят етикета Made In France и се произвеждат предимно от парижки производители на мебели.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 447
11:42 25.10.2021
2 Дървено желязо
Коментиран от #4
16:03 25.10.2021
3 ibs
07:34 26.10.2021
4 Гост
До коментар #2 от "Дървено желязо":
Към коментар 2 и 3. Вие сте въплащение на българската народопсихология. Може спокойно да се наречете истинските съвременни българи.10:47 29.10.2021