16 Декември, 2021 19:08 2 023 13

VW подобрява зареждането на ID.3 и ID.4

  • vw-
  • volkwagen-
  • зареждане-
  • id.3-
  • id.4-
  • id.5

Двата модела ще получат онлайн ъпдейт

VW подобрява зареждането на ID.3 и ID.4 - 1

Volkswagen не спира да обновява своите електрически автомобили, а последният ъпдейт за ID.3 и ID.4 обещава да подобри чувствително зарядните способности на двата модела.

VW подобрява зареждането на ID.3 и ID.4

При моделите със 77кВч батерия максималната мощност на зареждане ще бъде покачена до максимални 135кВ в сравнение със 125кВ, които са налични в момента. Не се споменава нищо за моделите с по-малък капацитет на батерията и най-вероятно те няма да се възползват от възможността за по-бързо зареждане.

VW подобрява зареждането на ID.3 и ID.4

Ъпдейт ще получи и ID.5 GTX, който все още не се продава официално. При него максималната мощност на зареждане ще достига до 150кВ.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пилот на Ферари

    9 3 Отговор
    Ма много грозни тез Фолксвагени. На живо още по грозни.

    Коментиран от #2, #4

  • 2 😂😂😂

    3 9 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    Ама вие у БГ много хубави коли карате, че тези са ви грозни! Като гледам Голф 4,Голф 5, Форд Ескорт още са масови, че тези са ви грозни! 😂😂
  • 3 Ами ...

    9 4 Отговор
    Застават 10 такива на зарядната станция и хоп - 1.5 мегавата. 😀 АЕЦ-а ще може да зарежда 13 000 електрички. Днес автомобилите в България са близо 3 милиона.

    Коментиран от #5

  • 4 ценител

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    вече ги правят така, че да се харесат на тия от 3-ти до 37-ми пол. ние, от първите два, сме поставени назад и у лево.
  • 5 😂😂😂

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "Ами ...":

    Хахахаха! Браво! Математик! По коя формула е това? По твоята ли? 😂😂

    Коментиран от #6

  • 6 Еми добре ги е сметнал

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "😂😂😂":

    Но малко са му криви сметките, както на всички. Наистина като без много да мислиш разделиш мощността на АЕЦ Козлодуй която е 2100 мегавата на мощността на една зарядна станция в която е 0,15 мегавата, се получава, че атомната централа може да зарежда само по 14000 автомобила едновременно.

    Само че групичката анти все още не могат да правят разлика между мощност и енергия и не вдяват вече трета година, че това не е едно и също.

    Не могат да разберат, че енергията е по-важна от мощността в случая. Не вдяват, че за 24 часа АЕЦ Козлодуй произвежда 50 400 мегаватчаса, които ако разделиш на капацитета на батерията 0,077 мегаватчаса, излиза че за едно денонощие АЕЦ Козлодуй може да зареди 654 545 пълни батерии. Тоест ако се построи атомна централа само да зарежда електричките, ще заради всичките 3 милиона за по-малко от 5 денонощия, а след това трябва да я затворим, докато дойде отново време за зареждане.

    Напълно достатъчно е повечето електромобили да се зареждат през нощта, когато има излишни както енергия така и мощност, а бързо зареждане да се ползва само по магистралите и при спешни случаи. Най-малкото защото ще струва два пъти повече за киловатчас, отколкото на бавно зареждане.

    Коментиран от #7

  • 7 Ами ...

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Еми добре ги е сметнал":

    Интерпретации върху неща, които не съм написал. 😀 Не знам коя е групичка анти, но е ясна групичка "бизнесинженеринг". 😀 Виждам, че достигнахме до консенсус, че АЕЦ-а може да зарежда по 14 000 возила едновременно. Ако приемем, че времето на зареждане от 0 до 100% е 4 часа (оптимистично), то през нощта ще могат да заредят максимум 3 групи по 14 000 возила, т.е. 42 000. И още толкова през деня, значи около 85 000 дневно. При това организирани по стриктен график - зарядните станции да са винаги заети, което разбира се е практически невъзможно. 😀 Ако приемем, че средния пробег е 1200 км. месечно (под 15 000 км. годишно), то при съвременните грандиозни постижения на електричките, ще трябва да се зарежда средно по 4 пъти на седмица и то при равномерно разпределение на пробег през 7те дни, което също не е възможно. Но да приемем, че е така. Та ако се поограничим и електричката зарежда веднъж на 2 дни, то с един АЕЦ, чисто теоретично, ще можем да подържаме около 170 000 електро возила. За сравнение - при социализма са били 3 пъти повече. Но тогава вишите партийнци са считали, че гражданите НЕ ТРЯБВА да притежават лични МПС. Да приемем, че е истина твърдението, че за 30 минути може да се зареди батерия (до 80%) и до толкова ще зареждаме. Следователно броя обслужване ЕППС става около 1,3 милиона. Реално вероятно на половина. Т.е. броя МПС ще намалее 3-4 пъти и ще се върнем на нивото на социализма. И даже под него - тогава имаше влакове, а в нашите сметки ток за тях н

    Коментиран от #8, #9, #10

  • 8 Ами ...

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ами ...":

    Продължение: И даже под него - тогава имаше влакове, а в нашите сметки ток за тях няма. Следователно, ако мечтите на електричарите се сбъднат, ще можем да подържаме някаква част от товарния транспорт и без никакви транзитни преминавания на ТИР-ове. 😀 Очертава се преминаване на конска тяга, а за обикновените хора - ходене пеш. Е и някое и друго велосипе. 😀 Мобилността на населението ще се ограничи до населеното място в което даден човек живее или квартала - за по-големите градове. Както в средновековието. Само свръхбогатите и вишите държавни чиновници ще разполагат със собствен транспорт и хората ще се обръщат със завист при преминаване на ЕППС по празните улици. И всичко това, защото електричките в този си вид са примитивни, но група политици - фантазьори, на които ние плащаме заплатите, пробутват на хората митове за зелени политики и глобално затопляне. Е, има и друг вариант. Да построим още 4 АЕЦ-а. Евтинийка. 😀
  • 9 😂😂😂

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "Ами ...":

    Не мъжки. Човека ти написа, че е за 654 хиляди! Ама ти и това не схвана! Нищо, айде другия път!
  • 10 И ти си от групата анти

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "Ами ...":

    А анти е умалителното на Антиелектиците. Те са против електромобилите защото им се губи връзката между мощност и енергия и не могат да видят предимствата които носи електрификацията на всичко. Усетих те още преди да напишеш ферманите. Всеки човек като турбо hile дизела е гост с голямата буква не правят разлика между мощност и енергия. Всичките до един. И те като тебе твърдят че ако една батерия се зарежда 4: часа с мощност 150 киловата ще се зареди 77 киловатчаса. И обратното - че 77 киловатчаса независимо в батерия или във вид на 7, 7 литра дизел, може да задвижва автомобила 4 часа с мощност 77 киловата.
  • 11 Ти хубаво започна, ама послееее...

    2 3 Отговор
    "Ако приемем, че средния пробег е 1200 км. месечно (под 15 000 км. годишно), то при съвременните грандиозни постижения на електричките, ще трябва да се зарежда средно по 4 пъти на седмица и то при равномерно разпределение на пробег през 7те дни, което също не е възможно. Но да приемем, че е така. Та ако се поограничим и електричката зарежда веднъж на 2 дни..."

    А по колко е пробегът с едно зареждане на на батерия 77kw часа? Средно около 400 километра. Ако зареждаш на всеки два дни, означава по 200 километра на ден, което е 73000 километра годишно.

    За 1200 километра месечен пробег, ще трябва да зареждаш три пъти в месеца за по 400 километра. Тоест веднъж на десет дни пълна батерия. Това прави по 7,7 киловатчаса на ден.

    Ако се върнем на сметките ти за зареждане на два дни през нощта, ще трябва да се заредят по 15,4 киловатчаса на нощ. Само на нощна тарифа с мощност 2 киловата което е половината от мощността на обикновен контакт, ще се заредят 16 киловатчаса. За един милион електромобила, мощността е точно два гигавата, колкото мощността на АЕЦ Козлодуй и колкото е разликата в мощността между дневното и нощното потребление. Тоест само за 8 часа през нощта, АЕЦ Козлодуй може да зарежда 2 милиона електромобила с излишната енергия от най-обикновен контакт без нужда от скъпи бързи зарядни станции.

    Коментиран от #12

  • 12 Ами ...

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ти хубаво започна, ама послееее...":

    Прощавай, но не ти дочетох поста. Като докарате 400 км комбиниран пробег, се обади. За да бъдат заменени ДВГ с електрички е необходимо те, електричките да са малко по-добри от автомобилите с ДВГ. Да имат същия или по-голям пробег с едно зареждане, да се зареждат за същото време или по-бързо, да имат не по-лоши скоростни и товароподемни параметри, да са с по-ниска цена, по евтина експлоатация, по-евтина поддръжка, да са по-надежни. Понеже те не са такива не могат да се наложат сами вече към век и половина, та идеята е да се забранят ДВГ, та да няма избор. Това ни е ясно на всички, освен на религиозните фенове. 😀 Налагането с политически средствата, на примитивно решение в стратегическа област като транспорта, не може да не доведе до катастрофа. Когато електричките станат по-добри от автомобилите с ДВГ, аз моментално ще си купя. На секундата. А до тогава - мерси, но с примитивни решения нямам намерение да се занимавам. Между другото, ако електромобилите в днешния им вид победят, вие феновете на електрички също ще въртите педалите, освен ако не сте свръхбогати или висши чиновници. И за вас няма да има ред за зареждане. 😀 А натам отиват нещата и на "стратезите" от ЕК това им и пределно ясно. Защо иначе така ударно се строят велоалеи, цяло поколение се възпитава във "велокултура"? 😀 Така, че ориентирай се към велосипе. 😀 Пък аз вероятно, ще се преместя в някоя по-нормална държава, по-далече от ЕС (понеже истерията е на практика ЕС патент).
  • 13 И най-важно

    0 0 Отговор
    цената и качеството да оправят.