13 Юни, 2022 18:02 2 531 7

Tesla и Samsung сключиха сделка за близо 4 милиарда евро

  • tesla-
  • smasung-
  • автопилот-
  • камери-
  • компоненти

Корейската компания ще осигури камери за автомобилите на Мъск

Tesla и Samsung сключиха сделка за близо 4 милиарда евро - 1

Въпреки затруднението в производството на повечето автомобилни брандове, Tesla си подсигури компоненти за своя автопилот като сключи сделка на стойност от близо 4 милиарда евро със Samsung. За това съобщава корейското издание The Korea Economic Daily, което цитира свои източници от технологичната компания.

Tesla и Samsung сключиха сделка за близо 4 милиарда евро

Сделката осигурява на Tesla камери, които да бъдат вграждани в автомобилите и да служат за усъвършенствания автопилот на компанията. Припомняме, че Мъск се отказа от LiDar-ите и те спряха да се поставят на електрическите коли. Преди време Samsung подсигури и доставките на чипове за автопилота след подобна сделка.

Tesla и Samsung сключиха сделка за близо 4 милиарда евро

Samsung ще осигурява 80% от камерите, които ще бъдат вграждани в Model S, Model 3, Model X, Model Y, както и пристигащия скоро Cybertruck.Останалите 20% от компонентите ще бъдат доставяни от LG Innotek.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тех

    9 1 Отговор
    В Тесла никога не е имало LIDAR, имаше RADAR, но ги махнаха поради 2 причини - не бяха достаъчно точни и защото доставките им бяха непредвидими поради липсата на компоненти. В близко бъдеще ще интегрират отново RADAR с доста по-добра разделителна способност.

    Коментиран от #4

  • 2 Брабус

    3 15 Отговор
    Има ли Самсунг - бЕгай!

    Коментиран от #3

  • 3 За твое съжаление

    12 1 Отговор

    До коментар #2 от "Брабус":

    Samsung е почти във всичко
  • 4 Евала

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "тех":

    Точно същото щях да напиша. Отново дезинформираща статия.

    Единственото, което не си споменал е причината за премахването на предишния радар - само объркваше системите, защото заради ниската си разделителна способност не можеше да засича обекти на далечно разстояние. Това предизвика доста катастрофи при високи скорости в спрели по средата на магистралата катастрофирали автомобили или автомобили на аварийни служби.

    Високо точния радар, който сега разработват и ще слагат в бъдеще ще реши този проблем, а няма да го задълбочава.

    Неслучайно Mercedes има "автопилот" до 60 километра в час дори на магистрала. Егати автопилота, който кара с 60 на магистрала!

    А го рекламират като най-добрия автопилот на света, разчитайки на скъпи лидари, които ограничават технологично скоростта, защото над 60 километра в час, времето до пълно спиране става по-дълго от времето до достигане на препятствията, които е успял да засече лидара .

    Тесла ще промени и тази индустрия с технологичните си решения.
  • 5 То да беше само това

    6 0 Отговор
    А защо не напишете за колко стотици милиарда договори са подписали с абсолютно всички производители на батерии в света, като са изкупили предварително дори батериите от непостроените още заводи, чието строителство на практика финансират?

    Защо не подпишете колко концесии за добив на материали за батерии подписаха, за да осигурят материали както за своите, така и за чуждите предприятия на батерии, защото знаят че мина и преработващо предприятие не се прави за година-две, а имат планове само за собствено производство на батерии са 40 милиона автомобила годишно през 2030 година, като поне половината ще се ползват за автомобили а другата половина за съхранение на енергия.

    Неслучайно докато другите имат проблеми с полупроводниците, covid и други кризи и намаляват драстично производството, Тесла миналата година го увеличи с 89%, а тази година въпреки затварянето на фабриките в Китай, смята че няма да падне под планирания 50% годишен ръст в дългосрочен план.

    Коментиран от #6

  • 6 Кози

    1 5 Отговор

    До коментар #5 от "То да беше само това":

    Дано си инвестирал стабилно в Тесла, иначе си като някое фенбойче прехласнато по своя идол...

    Коментиран от #7

  • 7 Дрън-дрън

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Кози":

    И кой ти казва че това което съм написал задължително трябва да ми харесва, за да е истина?

    Не осъзнаваш ли че всичко това означава, че останалите няма да има откъде да си купуват евтини батерии и цените им спекулативно ще се държат високи, като само Тесла ще печеля от това, а ние потребителите ще губим, независимо какъв електромобил изберем?

    Мен по-скоро ме е яд, че останалите не виждат че с или без забрана на ДВГ, със или без субсидии, светът ще премине към електромобили и съхранение на енергията от мрежата в батерии.

    Монополът никога не е бил добро нещо, а Тесла е монополизирала пазара на батерии.

    Повече ме е яд на слепотата на останалите като Toyota е типичният пример на късогледство. Чак по средата на миналата година се сетиха, че светът минава към електромобили и решиха че и те ще правят. Тогава обаче установиха, че на света няма производител който да може да им отдели батерии само за скромните 10 000 електромобила, аз се наложи да правят един модел с батерии от два различни производителя. Това според тебе не е ли притеснително или още не ти е светнала червената лампичка?