До появата на iPhone 15 има около 10 месеца, но това не означава, че в интернет пространството вече няма слухове за бъдещия топ модел на Apple. Според известни анализатори, компанията планира да се върне към стария дизайн на устройствата при iPhone 15, подобен на този при предходните модификации.
Припомняме, че Apple се завърна към корените си през 2020 година с появата на iPhone 12. Тогава устройството представи отново остри ръбове, които преди това бяха премахнати с представянето на iPhone 7.
Изглежда сега облите ръбове отново ще се върнат, а заедно с това ще видим и титаниеви рамки, които да въздействат на теглото, а също така да помогнат и за здравината. Разбира се, все още няма официална информация за тези промени и крайно решение ще бъде взети в бъдеще.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван
19:13 21.11.2022
2 Въпрос
19:16 21.11.2022
3 Кук смешника
Коментиран от #4
19:37 21.11.2022
4 Джон
До коментар #3 от "Кук смешника":
Защо не си коментираш китайските боклуци? Престанете да се врете където не ви е работата!Коментиран от #8
19:41 21.11.2022
5 Нормално
19:47 21.11.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 бай
19:58 21.11.2022
8 Кук смешника
До коментар #4 от "Джон":
Защото всеки има право да си изказва мнението, дори то да не се харесва на част от публиката. Точно и заради това са възможни коментарите под статията. Схващате ли ? Ние ползвателите на Андроид, сме свикнали със свободата, вие феновете на ябълката - приемате това, което ви позволят.Коментиран от #9, #10
20:12 21.11.2022
9 Джон
До коментар #8 от "Кук смешника":
Вие сте роби на Гугъл :) Тея ви следят навсякъде, после таргетирани рекламки ви пускат. Иначе от какво изкарват пари Гугъл, ако не от вас, мишки?Коментиран от #11, #13, #15
20:15 21.11.2022
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Тоалетна хартия
До коментар #9 от "Джон":
То айфона щото не се следи...Фирма спонсорирана от американското правителство!!!Коментиран от #17
20:21 21.11.2022
12 Тоалетна хартия
20:23 21.11.2022
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Бай Дън
20:28 21.11.2022
15 Тим смешника
До коментар #9 от "Джон":
Дали? Гугъл използва събраната информация за видимо подобряване на услугите си, например Гугъл мапс, например чудесната клавиатура, безпроблемното разпознаване на езика, без значение от акцента и др. Между другото, в чуждите сайтове, дори вече и в нашите се вихри скандал със следене на потребителите на Iphone от Apple.Коментиран от #16, #18, #26
20:28 21.11.2022
16 Ама нека така трябва
До коментар #15 от "Тим смешника":
На Гугъл прясно прясно им шибнаха 400 милиона глоба и така трябва! Епъл пък и те следят въпреки, че потребителите им си включват privacy опцията. Аз съм за прозрачността! Не може да ползваш Privacy като PR и да мамиш потребителите си така /лицемерие/. Гугъл, Епъл няма значение..играят ли срещу потребителите си.20:48 21.11.2022
17 Джон
До коментар #11 от "Тоалетна хартия":
Нещо, май… “лошите американци”? Наки не сте комунета, уж.00:19 22.11.2022
18 Джон
До коментар #15 от "Тим смешника":
Гугъл изкарва при от реклама а всички рекламни интернет фирмички работят на процент. Андроида им го бутат за без Бари на китайците за да ви точат денонощно. Апъл спряха кукитата към други домейни и Фейсбук се срина. Хром (и патерицата Мозила) обещаха да спрат и те кулите, ама от догодина.Коментиран от #19, #60
00:23 22.11.2022
19 Ти сериозен ли си?
До коментар #18 от "Джон":
А не се ли усещаш, че не ние, а ти си най-голямата жертва на рекламите и пропагандата?Ние все още имаме избор между iphone, samsung, xiaomi, huawei и която и да е марка която ще предложи най-добрият телефон за цената си и можем да си изберем конкретен телефон спрямо нашите нужди без да правим компромиси с каквото и да било.
Ти също си направил компромис, но за разлика от нас някой друг е решил с какво ще ги направиш, защото каквито и да са ти изискванията, ти ще си купиш iphone, независимо дали друг телефон по-добре ти покрива изискванията.
Тебе вече са те облъчили, промили са ти мозъка и не им трябват кукита. По-скоро са противопоказни, за да не научиш нещо ново и да избягаш от кошарата.
Тоест като нападаш Android не ни казваш нищо ново. Ние си му знаем недостатъците и сме избрали по-малкото зло. А който се притеснява от кукита и дори от следене на ip, си ползва тор и други подобни.
Пак ти казвам че проблемът ти не е в iphone или iOs. И двете са добри. Проблемът е в тебе, че не можеш да погледнеш отвъд тях и отричаш всичко останало.
Коментиран от #20, #63
07:58 22.11.2022
20 Джон
До коментар #19 от "Ти сериозен ли си?":
Ти не разбра ли, че Гугъл Хром и Мозила Файърфокс ви точат? Е, какъв избор имаш на андроида?Коментиран от #21, #22
08:40 22.11.2022
21 Знаеш ли какво е тор
До коментар #20 от "Джон":
И какво точно ми точат и как ми вредят по този начин?Коментиран от #23, #27
09:02 22.11.2022
22 Иван
До коментар #20 от "Джон":
Те са свикнали да ги точат, горките.09:46 22.11.2022
23 Джон
До коментар #21 от "Знаеш ли какво е тор":
Цялата ти уеб история точат09:55 22.11.2022
24 Ся да се разберем
10:19 22.11.2022
25 Като цяло
10:31 22.11.2022
26 Не се заблуждавайте
До коментар #15 от "Тим смешника":
Всичко се следи! Няма значение кой е производителя. Въпроса е как се използва събраната информация.10:37 22.11.2022
27 Джон
До коментар #21 от "Знаеш ли какво е тор":
Тор не спира безконтролното разпространение на кукита, а крие истинското ти айпи от сървърите. Отделно, Тор, не представлява проблем за службите и могат да проследят заявките до твоето реално айпи.Коментиран от #28, #29
12:36 22.11.2022
28 Сега вече разбрах
До коментар #27 от "Джон":
Купил си си iphone за да не те следят в службите защото все още не са успели да преодолеят защитите на iphone!Браво има смисъл предвид колко си важен за службите и как всички служби в световен мащаб са тръгнали да ти хакват точно твоя телефон и да ти следят историята!
12:46 22.11.2022
29 А за кукитата
До коментар #27 от "Джон":
Къде ги събира тор? При кукитата на хром ли ги праща? Какво става с кукитата в момента в който затвориш тор?Коментиран от #31
12:47 22.11.2022
30 Не ми отговори на въпроса
Коментиран от #32, #48
12:50 22.11.2022
31 Джон
До коментар #29 от "А за кукитата":
Въпросът не е какво става с кукитата след като затвориш браузъра, ти можеш да си направиш всеки браузър да ги трие като затвориш, въпросът е какво става преди да затвориш браузъра.Тор Браузър е Firefox.
Коментиран от #33
12:59 22.11.2022
32 Джон
До коментар #30 от "Не ми отговори на въпроса":
Прав си, не е някакъв голям проблем. Но аз се радвам, че пиявици като Гугъл и Фейсбук почнаха да си сриват печалбите от реклами.13:01 22.11.2022
33 Изплюй камъчето де
До коментар #31 от "Джон":
Какво правят преди да затвориш браузъра на тор? Как могат да ми навредят и какво могат да прочетат извън тор?Коментиран от #34
13:21 22.11.2022
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Джон
На мен лично не ми пречи това, но се радвам, че Апъл с един замах заклаха фейсбук, а Гугъл се прави, че нямало проблем и те щели да спират кукитата през 2023.
Коментиран от #36, #38
14:55 22.11.2022
36 Знаем какво правят кукитата
До коментар #35 от "Джон":
Обясни ми как това ще проработи при тор?Как половин час след като съм затворил Тор и го отворя наново, някой ще разбере, че съм същия потребител, за да ми лепне таргетирана реклама?
Коментиран от #37
15:12 22.11.2022
37 Джон
До коментар #36 от "Знаем какво правят кукитата":
Няма значение дали си с Тор или друг браузър. Това е опция на всеки браузър - да трие кукита при затваряне. А може да ползваш Incodnito за същата цел.Естествено, че като изтриеш кукитата вече не знаят, че си същия човек. Обаче ти затваряш ли бразура след всеки сайт, който отваряш? Примерно сега си отворил Факти, след това искаш да отидеш в друг сайт, затваряш бразура и го отваряш пак? :)
Коментиран от #39
15:16 22.11.2022
38 За разлика от тебе
До коментар #35 от "Джон":
Аз дори не съм си сложил adblocker. Знам че безплатен обяд няма и ако това е цената, която трябва да платя за безплатните услуги на google, съм склонен да направя този компромис.А ти сега не получаваш ли реклама? И като не е таргетирана лично към тебе какво печелиш от това че никой "не те точи"?
Смяташ ли за голяма привилегия вместо реклама на iphone и аксесоари за него, защото това те интересува, да получаваш реклами за уголемяване на оная работа, защото така или иначе ще ти пратят някаква реклама, независимо дали тя те интересува или не.
Коментиран от #40
15:20 22.11.2022
39 Че защо ми е да го правя
До коментар #37 от "Джон":
За целта си има раздели инкогнито, които не помнят кукита а не ми се налага да трия бисквитките на целия браузър.Те както и тор криптират всичко и дори не ми позволява да ползвам гласовото въвеждане на клавиатурата с което ти пиша и в момента, за да не остават никакви следи.
А след като на всеки броузер могат да се изключат кукитата и дори да ползваш различно ip или vpn всеки път като ползваш android, какво беше предимството на iphone?
15:28 22.11.2022
40 Джон
До коментар #38 от "За разлика от тебе":
Че кой ти ползва addblocker, а да - вие андроидаджиите и уиндоусджиите, които сте едни и същи хора. Вие и антивирусни програми май си слагате.Предпочитам да не ме точат, защото знам кк на коя съветска фирма ще продадат данните си Гугъл, преди да се разпаднат.
Вече всички браузъри изискват криптирана връзка. Тор не прави нищо различно, само ти крие айпито, което не е малко.
Ти ако изключиш кукитата няма да можеш да де логнеш никъде, повече нямаш профил в целия интернет, нямаш акаунти - 0.
Предимството на Айфон е, че не трябва да си спирам кукитата, защото Сафари изпраща кукичката само от сайтовете, от които ги е получило. Като влезнеш в сайт А поличаваш куки, но после сайт Б не го получава. При Хром и Файърфокс кукито го получава и сайт Б и В и тн.
16:28 22.11.2022
41 Кастфони мастфони
16:36 22.11.2022
42 Айкю 1
Иновация айфон.. след 2 3 години нова иновация аифон мини същия от предишните 2 3 години
Сега стария дизайн.. айде и стари камери копета параметри и какво излиза 1 телефон го купуваш 3,4 пъти самоче с ъпдейтнат софтуер
Няма такива мозъци и такива високо-коефицентни индивиди(айфонджий)
Коментиран от #43, #44, #46
18:36 22.11.2022
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Бай Дън
До коментар #42 от "Айкю 1":
Наричат се инкрементални ъпдейти. Иначе казано, когато нещо е перфектно - не го променяш. И името вярно ти подхожда.Коментиран от #45, #47
19:00 22.11.2022
45 Така е!
До коментар #44 от "Бай Дън":
Само където и тесла модел 3 не е променяна защото няма какво да ѝ се промени, но собствениците не я сменят всеки път, когато излезе нов софтуер, преинсталират само софтуера, а не дават всяка година по 50 000 долара за да си купят същия автомобил, но с нов софтуер.Това се опита да ти обясни човека.
19:16 22.11.2022
46 Джон
До коментар #42 от "Айкю 1":
Мнението ти само за Айфон ли е или и за другите Апъл продукти кант Макинтош?Коментиран от #54
19:32 22.11.2022
47 Пирфектну
До коментар #44 от "Бай Дън":
Смяташ котлоня за перфектен? Перфектни неща нЕма...добър дизайн може ама ай ся пък перфектнууууКоментиран от #49
19:35 22.11.2022
48 Джон
До коментар #30 от "Не ми отговори на въпроса":
Ще направя аналогия със пъзел, който трябва да се нареди. Всичко, което правиш в интернет е един огромен пъзел. Всеки сайт, който посещаваш, всяко нещо, което правиш в този сайт е едно парченце от пъзела. Гугъл постоянно събира парченцата. като това става чрез рекламите, които вкарват код в сайтовете, а кодът праща парченцата (твоите действия) към гугълските сървъри. Милиарди парчета от всички потребителите по света се трупат на едно място - в базата на Гугъл. Благодарение на Сафари, Гугъл не може да сглоби пъзела на отделния човек. Обаче, чрез Хром и Файръфокс на Гугъл му е позволено да ти лепне едно такова особено куки, с едно ID вътре, дето рекламките си го ползват и комбинират ID-то с парченцето от твоя пъзел, което пращат на Гугъл.За мен това не е нормално и се радвам, че Апъл им прасна секирата.
Парите на Гугъл са основно от тази схема. Ако рекламите не са таргетирани приходите на Гугъл ще паднат многократно. Андроидът се финансира от тези пари. Андроидът се подарява на жълтите, за да разпространяват Хром, който задвижва цялата схема.
До 2008 г. нямаше Хром. Гугъл се издържаше от AdWords - пишеш в търсачката шампоан и ти излизат реклами за шампоан. Там приходите са миниятурни в сравнение, с това, което се случва сега. Сега търсиш раница в един интернет магазин и после тези раници те преследват във всички сайтове, докато не купиш.
Надявам се скоро да я затрият тази компания. Не съм фен на Майкрософт, но поне правят Офис, който е ядрото
Коментиран от #50
20:48 22.11.2022
49 Бай Дън
До коментар #47 от "Пирфектну":
Има перфектен правопис също.20:50 22.11.2022
50 Благой
До коментар #48 от "Джон":
Лично аз съм си задал даденото ID да бъде виртуално и достъпа до него съм дал само на 2 приложения с които да се подобрят услугите им. Отделно има опция за ресетването на реалното ID на/от Гугъл, което в случая е замаскирано от виртуалното ID. Реклами пак си има, но не са свързани с моите предпочитания и всичко си работи. За разлика от служебното PC където рекламите са навързани, но там е друга темата. Не ползвам adblocker-и, но ползвам DNS. Забелязахме с една колежка която беше с iphone8 преди, че примерно нещо си бяхме казали и тя с голямо учудване (понеже казаното беше нещо необичайно и рядкост) каза, че и е излезнала реклама точно на същата тема 30 мин след това. Истината е, че каквото и да ни говорят в 21 век в света на интернет няма как да се предпазиш изцяло от следенето. Няма значение дали си с android, windows, macos, iphone и т.н.Коментиран от #51
21:39 22.11.2022
51 Джон
До коментар #50 от "Благой":
Не знам за какво говориш, явно си много напреднал. Какво дадено ID, какво виртуално, какъв достъп до него... Аз ти обяснявах с за ID, което се намира в куки, не знам ти за какво ID говориш.Щом колежката ти е говорила по дадена тема е възможно и да е ровила в нета по същата тема, а пък Гугъл си е добавил още едно парченце към нейния пъзел.
Коментиран от #53, #66
22:00 22.11.2022
52 РеалистЪ
Коментиран от #55
22:23 22.11.2022
53 Благой
До коментар #51 от "Джон":
Иненно за това ID става дума. Незнам, как обаче айфона и ни е ЧУЛ. Подчертавам , че само си бяхме говорили като единствено тя беше с телефона си през това време и не беше писала нищо. Аз даже не повярвах в първия момент като ми го каза. И двамата бяхме еднакво изненадани, защото за нещото за, което говорехме беше нещо рядко и необичайно. Съвпадение? 1:1 000 00022:34 22.11.2022
54 АйййййШии..
До коментар #46 от "Джон":
Ти по принцип си плякаш глупостите и незнаеш нищо и само се пънеш. И няма как да е другояче като даваш мнение на базата на ограничения си опит само с пръчките и неговото софтуерно затворче. Главата ниско долу в пясъка и по-добре не се пъни, че за Н-ти път се излагаш като се правиш на разбирач. Ако им беше адвокат гол и бос щеше да ходиш. И по темата..сегашната форма наистина не е удобна за нещо което се ползва толкова често и се държи в ръката.Коментиран от #56
22:54 22.11.2022
55 Джон
До коментар #52 от "РеалистЪ":
Хром има опция да си спреш "third-party" куките, но нарочно така е забита, че никой нормален потребител няма да я намери. Отделно, че обикновните юзъри не знаят какво е това. В Сафари тази опция по дефолт е включена.Иначе се чудя на опциите на Хром - как може да е такава джунгла, толкова задръстено и непрегледно, направя ме напряга. Май цялата им гугълско-андроидска работа е такава.
Това виртуално ID, което ми показваш явно е нещо специфично за Плай Стора. Предполагам, че в App Store въобще няма такава шпация, а е директно включена.
Коментиран от #57
23:36 22.11.2022
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Благой
До коментар #55 от "Джон":
Съгласен съм за гугълските приложения, че са оплетени като джунгла и мен ме дразнят и рядко ги ползвам , но за това си ползвам miui и xiaomi , защото е по изчистено и приятно от стоковия андроид където е наблъскано с приложенията на гугъл и техния интерфейс. А и в miui има много вградени функции ,които другаде липсват а си ги ползвам често и са ми полезни а и имам доста техни продукти и са ми свързани с рутера и телефона. ID е като номера на личната ти карта така да се каже в случая на устройството. MIUI са вкарали опцията за виртуалното id и буквално замаскирва това което гугъл ползва за рекламите+тракинга от други приложения. Разбира се може и да се ресетне или изтрие ръчно (id от гугъл). Въобще гугъл са дали варианти и опции да се изключва всичко относно тракинга и рекламите , но за жалост са го направили така, че да обърка потребителите а тези , които не разбират даже незнаят за съществуването на тези опции или не се интересуват. Дал съм разрешение само за гугъл новините да ми ги подбира точните според моите любими теми/предпочитания както и на асистента. (този скрийншот е опцията на гугъл за триене/ресетване на тяхното ID)00:10 23.11.2022
58 Благой
Коментиран от #62
00:51 23.11.2022
59 Знайко
Коментиран от #61, #67
11:00 23.11.2022
60 Знайко
До коментар #18 от "Джон":
...даже новите версии на modzila имат вградена телеметрия , която не може да се изключва! Същото е положението в линукс, където Убунту и расбъри се теглят от сървъри на Майкрософт. А самите те пускта поддръжка на линукс приложения, в опит да погълнат линукс екосистемата като цяло. НО! Вече има ънгугълед хром и други моднати браузъри. За съжаление въпросния хром не поддържа любимия ми адблокер и се наложи да се разведем!11:07 23.11.2022
61 Само ще
До коментар #59 от "Знайко":
Изхабят маттряла за глупостите си не виждам смисъла12:39 23.11.2022
62 Знайко
До коментар #58 от "Благой":
...изключвайки персонализацията на рекламите, не изключваш рекламите! Просто се показват рандъм или по -скоро рекламите на който си е платил. даже по-умните сайтове ще ти кажат ,ако искаш достъп до съдържание да си изключиш адблокера13:04 23.11.2022
63 Знайко
До коментар #19 от "Ти сериозен ли си?":
Всички ОС са лоши и ще ти дрейнват батерията ако ги ставиш с настройки по дефолд и не изключиш някои неща. Пример-жена ми има приложение за камерата което е увеличително огледало. Отивам в разрешения и изключвам достъпа му до микрофон, камера,контакти ,,всичко-оставям да бачка само огледалото. Проблем е , че не всяка ОС ти дава настройки за всичко-едната ти дава едно , но ти е скрила друго. Знаеш кой браузър ти трябва , но новото МУИ ти вика-не можеш да инсталираш тоя стар браузър. За Гугълските бакии...единствените гугълски приложения които работят са под линукс. Това е така, понеже кернела има настройки едното приложение да не може да стартира само другото и така да се саморестартират докато ти падне батерията. Това е и причината да не ползвам андроид, освен като мобилен телевизор. Даже ако инсталираш приложения не от стора , а от пакети, можеш да ползваш андроида без да си даваш мейла. Иначе е приятно, всичко му работи, но не за ТЕБ!Коментиран от #64
13:22 23.11.2022
64 Джон
До коментар #63 от "Знайко":
Според мен имате много проблеми с Андроида, много настройки, стари-нови версии, проблеми - това може, онова не може. Само си намирате излишна занимавка. Телефонът е да ви заслужи, да работи безотказно като компютър (Макинтош), а не да го ръчкаш и да се чудиш дали най-накрая си го нагласил.Коментиран от #65
13:29 23.11.2022
65 Благой
До коментар #64 от "Джон":
Не съм съгласен. Аз лично не съм имал проблеми нито с ios нито с андроид. При мен всичко си работи и честно казано ми харесва повече от ios но всеки си знае най-добре за себе си.15:36 23.11.2022
66 Знайко
До коментар #51 от "Джон":
колега, ето ти истинска история.....играем с 3 приятели на хакнат плейстеишън без интернет...след 4 часа ни подаряват уникална кола....форд гт не знам си кво си....няма я на реал...някакъв тежък тунинг. На следващия ден си пускам андроида и докато гледам новини в някакъв сайт ми излиза банер на плейстейшън с същата кола! Къде е уловката? Не съм изключил безжичната и след като съм в същата мрежа с хора които се фенове на плейстейшън ,значи и аз рано или късно ще си купя! В случая с Айфоня.....вероятно Сири-то подслушва и докладва какво да ти поднасят....което доказва ,че има много неща на които пише изключено , а си бачкат за конкретни бизнесмени! Чета тука , как на много хора им е много удобно ,мръсното им бельо да е навсякъде по облаците и дейта базите...браво, че ви е удобно, само да не ревете после колко е несправедлив света!16:03 24.11.2022
67 Знайко
До коментар #59 от "Знайко":
Е тоя дето ми даде минус веднага да каже какво има с титаниум или по-скоро какво няма....аман от разбирачи...даже не е само титаниеви панти и магнезиево шаси,а и IPS 1600x1200, Ati FIRE gl3200, Intel pentium 780 не на 2,13 а на 2.2 мгх, Sparky linux 6.5 potolo 32 бита, ядро 5.19.3 термопади към клавиатурата ,за да го играе пасивен охладител...ай не цъкайте наизуст, моля!16:27 24.11.2022
68 Този коментар е премахнат от модератор.