Mercedes-Benz се стреми да намали разходите и ще го направи с нов модел за директни продажби. Въпреки че компанията очаква продажбите през 2023 г. да останат стабилни спрямо миналата година, очакванията са и за по-ниска възвръщаемост.
Предварителните изчисления показват, че печалбите ще намалеят с 12-14 процента, като това се отнася за автомобилното подразделение на марката. Главният финансов директор на Mercedes-Benz Харалд Вилхелм казва, че основният приоритет на Mercedes-Benz тази година ще бъде балансирането на цените и обема.
Основните фактори, които се очаква да повлияят на Mercedes-Benz през годината, включват слабо търсене в Европа, високи разходи за енергия и суровини, инфлационен натиск и бавно облекчаване на коронавирусните ограничения в цял Китай.
Mercedes-Benz също ще продължи да търси начини за намаляване на разходите през 2023 г., продължавайки приетото решение от 2020 г. за намаляване на фиксираните разходи, капиталовите разходи и разходите за научноизследователска и развойна дейност с повече от 20 процента, като това трябва да се случи до 2025 година.
Ключов начин, по който Mercedes-Benz ще може да намали разходите, е чрез преминаване към модел на директни продажби на различни пазари в цяла Европа. Компанията вече прави това на някои пазари, включително Великобритания и Германия.
По информация на Германската автомобилна асоциация, цитирана от Ройтерс, тази година в световен мащаб ще бъдат продадени 74 милиона коли. Това ще представлява 4% увеличение от нивата от миналата година, но все пак ще бъде с 8% по-малко от нивата преди пандемията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА