Huawei се превърна в лидер на световния пазар на аксесоари за китки, като завладя значителен пазарен дял от 20,3% с доставки от 8,9 млн. броя през второто тримесечие на 2024 г. Това представлява забележителен ръст от 42% на годишна база за китайския технологичен гигант.
Китай изигра решаваща роля за успеха на Huawei, като компанията достави приблизително 6 милиона носими устройства за китки в региона. Това рязко нарастване на търсенето увеличи пазарния дял на Huawei в Китай до 38,4%.
Въпреки господстващото положение на Huawei, общият световен пазар на интелигентни носими устройства отбеляза лек спад от 0,7 % в сравнение със същия период на миналата година.
Xiaomi си осигури втората позиция с 5,9 милиона доставки и 13,5% пазарен дял. За доброто представяне на компанията допринесоха серията Redmi от начално ниво и премиум устройства като Watch S3 и Watch 2.
Apple, макар и да държи третата позиция с 5,7 млн. доставки и 13,1% пазарен дял, се сблъска със спад от близо 12% в сравнение с предходната година. Интензивната ценова конкуренция от страна на китайските конкуренти, включително Huawei, се посочва като основен фактор за намаления пазарен дял на Apple.
Часовникът Watch Fit 3 на Huawei е основен двигател на нейния успех, като се радва на значително търсене в световен мащаб. Компанията също така разшири пазарния си дял в региони като Централна и Източна Европа, Близкия изток и Африка и Латинска Америка.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА