14 Октомври, 2017 16:51 14 727 30

Tesla уволни стотици служители за седмица

  • tesla-
  • служители-
  • уволнени-
  • съкращение-
  • сащ-
  • стотици-
  • електромобили

Уволнени са между 400 и 700 души

Tesla уволни стотици служители за седмица - 1
Снимка: БТА/ AP

Американската компания за електромобили Tesla е уволнила стотици свои служители само за седмица, съобщи Engadget. Изданието посочва, че между 400 и 700 работници са загубили работата си през последните дни. Сред уволнените има съдружници, лидери на екипи и кадри с контролни функции.

В официално съобщение на компанията се казва, че съкращенията са резултат от годишен корпоративен преглед. Tesla не уточни броя на уволнените служители.

Бивш работник в компанията разкри пред „Ройтерс“, че е загубил работата си, въпреки че в нито един момент не е получил обратен фийдбек за зле свършена работа.

В началото на този месец Tesla, чиято централа е в Пало Алто, Калифорния, обяви, че производствени затруднения са причината да се забави планираното пускане на повече бройки от новия седан Model 3, предназначен за масовия пазар.

Компанията е доставила 220 коли Model 3 и е произвела 260 през третото тримесечие. Производството на Model 3, чиято начална цена от $35 000 е наполовина по-ниска от тази на Model S, започна през юли.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Патриот

    69 12 Отговор
    Сега ще наеме българи, които ще работят за 1200 долара заплата + квартира и храна 6 дена седмично по 10 часа и ще ги осигурява на 4.
    Който пък поиска отпуска направо в България с обратният полет ще вземат нови - със зелени карти.

    Коментиран от #2, #4

  • 2 БОБИ КОЧА

    39 12 Отговор

    До коментар #1 от "Патриот":

    Хамериканската мечта
  • 3 Барчо

    52 18 Отговор
    Много интересен факт е, че тези еко автомобили не са долюбвани от американското правителство. И по-интересното обаче е, че въпреки че тази фирма е закупена от американците и работи за тях, в повечето щати е забранено да се продават ел.автомобилите. Да ти имам шибаната демокрация, а да не говорим за екология. А сега излизат и от Юнеско. Явно на тази държава истинското и място е в ОБОРА.

    Коментиран от #6, #15

  • 4 goni

    25 11 Отговор

    До коментар #1 от "Патриот":

    Много са 1200! Ще се навият и за по-малко! Колкото до квартирата и храната винаги могат да опънат палатка, а в САЩ гладен нема да умреш!:) Колкото до осигуровките в САЩ работодателя не е длъжен да ги прави! Всеки сам си ги прави! От там идва поговорката: " Каквото сам си направиш! Никой не може да ти го направи!"
  • 5 Справедлив

    47 8 Отговор
    Поредният американски балон..
  • 6 333

    23 14 Отговор

    До коментар #3 от "Барчо":

    И понеже са недолюбвани, за това Тесла има около 4 милиарда долара субсидия от правителството.

    Коментиран от #7

  • 7 jp power

    24 4 Отговор

    До коментар #6 от "333":

    Субсидията е от правителството, не от народа. То о ДПС получава субсидия, не че ги обичам..и то с моите пари от данъците
  • 8 Име (като гост)

    14 39 Отговор
    Руските подлоги ликуват

    Коментиран от #23

  • 9 ВАГ

    27 25 Отговор
    Коли с акумолатори или електрокари нямат бъдеще ,беше ясно ,че Теслите ще са както се казва "всяко чудо за 3 дни".
    За в бъдеще може и да има други технологии но НЕ и електрокари.

    Коментиран от #25

  • 10 Мартин

    23 10 Отговор
    Бизнеса на iЛън "цъфти" като гледам, затова се налага да се съкръщават служители с голямата секира. Водещи мениджъри от автомобилния свят не напразно отдавна предупреждаваща, че бизнес плана на Тесла е нереалистичен. Като им гледам качеството на изработка и надеждността ми става ясно, че тази компания няма да прокопса. Всички Тесли на ютюб влогъри през седмица са на репатрак с дестинация Тесла сервиз и май прекарват повече време там, отколкото на пътя.
  • 11 Ddd

    25 14 Отговор
    Фризери с фарове. Модел Тесла.
    Вътре са много зле и вози като каруца. Е това кола ли е.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Random

    28 4 Отговор
    обратен фийдбек
    Какво ще рече това?
    Я пробвайте на български език.

    Коментиран от #21, #29

  • 14 Един

    19 5 Отговор
    Хахаха пържиш ли се вече Свети Илончо, пържиш ли се :)
    Стягай по-бързо совалките и беж да населяваш марс, че инвеститорите като надушат че им горят парите жив ше те одерат :)
  • 15 Един

    21 7 Отговор

    До коментар #3 от "Барчо":

    Още по-интересно е, че всъщност болшинството Тесли остават в Америка, в Европа са още по-недолюбвани - просто щото тая технология дефакто няма бъдеще. Нито е практична нито екологична. А и илончо не работи за американците - напротив смъкнал е от техен гръб 5 милиарда долара субсидии.
    Последния им кусур на американците е, че не карат електрошитни и не са в ЮНЕСКО, сиурно ще мога да изброя 50 по-големи гряха, които имат :)

    Коментиран от #17

  • 16 Дан

    6 9 Отговор
    Може и съкращенията да са, заради роботизирането на работния процес . Мисля че Фолксваген също казаха че ще залагат на роботи за вбъдеще .
  • 17 Владислав

    4 12 Отговор

    До коментар #15 от "Един":

    Много си прав, само тази дума "болшинство" от къде я намери. Нямаме ли си българска. Примерно "повечето", или нещо друго.
  • 18 гощо

    20 5 Отговор
    Голяма смешка тази Тесла!!! Мой познат я върна още на 4-тия месец! Само проблеми само дефекти!!!
  • 19 инженер

    13 3 Отговор
    Проблемът на подобни коли е, че се правят от икономисти, дизайнери и самонадеяни хора, които не могат да направят елементарни инженерни изчисления, защото познават автомобила само по външен вид, секунди до 100 км/час и се надяват да продават чрез гола пропаганда.

    Коментиран от #20

  • 20 Антиелектрика

    7 1 Отговор

    До коментар #19 от "инженер":

    То пък един дизайн на Тесла, ум да ти зайде!
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 шовинист

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "xaxa":

    Щом тесла е зле, значи н сатанистите мъск, безос и гейтс не им е широко около врата. Някой или нещо ги е подгонило. А вие, другарю "кса кса" ....хммм....учете кирилица. Тя ще се запази :)
  • 23 тесла

    3 2 Отговор

    До коментар #8 от "Име (като гост)":

    Отиди на работа при Мъска, щом ти пасва
  • 24 тесла

    10 2 Отговор
    Никой не казва колко е пробега и какъв е температурния комфорт в електрическите играчки през студена зима на минус 20-30 градуса. Колко ли електрички има в Аляска и Канада?

    Коментиран от #26

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 teoоgeoo

    2 3 Отговор

    До коментар #24 от "тесла":

    При ниски(-20) пробега е ~350-370.През летния период е над 400км.Данните ми са от Норвегия.

    Коментиран от #27

  • 27 Мартин

    11 1 Отговор

    До коментар #26 от "teoоgeoo":

    Стига глупости, Model S P85 на Nürburgring Nordschleife си изпразва батерията за цифром и словом 3 (ТРИ) обиколки. Всяка обиколка е с дължина 20,9 км. Та колко казваш, че е пробега ако я караш както си трябва тази количка за голф? Качваш ги тези трошки на аутобана и ги настъпваш до 250 км/ч. И каква приятна изненада, след 2-3 минути батерията и/или мотора/ите прегрява и подаваната мощност пада като зряла круша върху мокра пръст. Уверете се сами и спрете са летите из облаците, слезте на Земята най-после:

    https://www.youtube.com/watch?v=Dphw4km60m4
    https://www.youtube.com/watch?v=UuX0wu3idJg&t=150

    Коментиран от #28

  • 28 Мартин

    13 3 Отговор

    До коментар #27 от "Мартин":

    То поне да беше постигнала някакво впечатляващо време на "ринга", а то 8:50. Кажи-речи колкото голф 3 1.9 TDI. Какво спортно виждате в тези прахосмукачки? Теслите са тежки като бетоновози и се управляват като такива. Вдигнал коня крак да го подковават и жабата Илънчо да не остане назад и той.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Кумчо Вълчо

    1 0 Отговор
    Ей това българина е много злобен човек.