Украинският кикбоксьор Роман Холоватюк, носител на много международни и национални отличия, е загинал в бой срещу руската инвазия в Украйна, съобщи Укринформ, цитирана от БТА, като се позовава на комисията по младежта и спорта на Върховната рада.
„На 31 август научихме за смъртта на медалиста от Световното първенство, заслужилия майстор на спорта на Украйна Холоватюк“, пише в съобщението.
Роденият в Каменец-Подолски спортист беше смятан за един от най-добрите атлети в рамките на Световната асоциация на организациите по кикбокс (WAKO).
Сред отличията на Холоватюк е медал от Десетото световно първенство в Полша през 2017 г., шампион на WAKO, финалист на Световното първенство, световен шампион, многократен носител на световни и европейски купи, многократен шампион на Украйна. „Славен атлет, истински украинец, боец и герой“, се казва в съобщението.
Както съобщи по-рано Укринформ, бившият член на националния отбор на Украйна по бокс Денис Яшчук също загина в бой.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ако не беше
Коментиран от #6, #66, #77, #103, #117, #123, #125, #138, #145
06:00 01.09.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Един
До коментар #1 от "Ако не беше":
Ц, ако не беше намесата на Рашистан нямаше да загиват хора.Коментиран от #9, #82, #85, #91, #115, #189
06:14 01.09.2024
7 дон Вито
Че от скоро украинците завладяват руски села, вместо да бранят своите.
Иначе тук долу всеки живот е ценен, само св.
Петър горе вади големия тефтер и смята баланса....
06:14 01.09.2024
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Ако САЩ
До коментар #6 от "Един":
си стояха у дома и не спонсорираха тероризма и фашизма, нямаше да загинат стотици хиляди!Коментиран от #13, #14
06:18 01.09.2024
10 МАЙДАН
Коментиран от #120
06:18 01.09.2024
11 Може да не е фашист
До коментар #8 от "Един фашист по-малко":
А да е облъчен от фашистката пропаганда в Украйна!Коментиран от #22, #194
06:19 01.09.2024
12 ВлАдимир Кличко
Коментиран от #63
06:19 01.09.2024
13 Един
До коментар #9 от "Ако САЩ":
Ако самите украинци не искаха да се освободят от влиянието на Москва, нищо нямаше да стане. В Афганистан щатите наляха стотици милиарди и....нищо. Талибаните се върнаха. А на Украйна са дали много, много по-малко. Основната движеща сила са украинците щатите само помагат.Коментиран от #17, #186
06:23 01.09.2024
14 100
До коментар #9 от "Ако САЩ":
А що рашките не си стоят у дома. Тероризма и фашизма ги търси в Рашистан, не в Украйна, която се бори за свободата си срещу рашистите, които съвсем открито казват, че искат да заличат всичко украинско. Т.е. искат да унищожат държавата и нацията.Коментиран от #19, #20, #104, #126, #191
06:26 01.09.2024
15 веселяк
06:29 01.09.2024
16 НА РОМАН
06:31 01.09.2024
17 Ами те си бяха свободни
До коментар #13 от "Един":
Стига САЩ да си стоеше у тях и да не ги ръчкаше с интригите срещу Русия!Коментиран от #24
06:31 01.09.2024
18 До Един
Коментиран от #27, #131
06:32 01.09.2024
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Руснаците са си у дома
До коментар #14 от "100":
Тероризма и фашизма за твое съжаление го виждаме в Украйна и спонсора им САЩ! Ако САЩ си стоеше у дома и не спонсорираше тероризъм и фашизъм в Украйна, сега Украйна щеше да е цяла и нямаше да са загинали стотици хиляди!Коментиран от #30
06:33 01.09.2024
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Прав си!
До коментар #11 от "Може да не е фашист":
Аз обаче се чудя КозякМиндилаГанефф кога ще го последва?06:35 01.09.2024
23 Васко
А иначе,всеки намира това,което търси!
06:37 01.09.2024
24 Един
До коментар #17 от "Ами те си бяха свободни":
Май не са се чувствали много свободни щом направиха Майдана. Само не ви казвай, че всичките стотици хиляди украинци, които участваха и се биеха с Беркут са били платени от САЩ. Украинците искаха в НАТО и ЕС, а Рашистан ги искаше зависими от тях, там е проблема.Коментиран от #26, #29, #134, #144, #190
06:38 01.09.2024
25 100
До коментар #19 от "Град Козлодуй":
Отстрелват си ги като у дома.06:39 01.09.2024
26 Факт
До коментар #24 от "Един":
За да ти налее някой отвънка милиарди и да ти направи преврат, със сигурност си бил продаден от вътре! Също като при нас! Същото посолство направило ти Майдана там, ти реди правителства и министри, разпорежда се с проекти и инфраструктура, загробва те, дииктува ти външна и вътрешна политика, докато те облъчва, че си "свободен"!06:43 01.09.2024
27 Един
До коментар #18 от "До Един":
И какво за Майдана? Украинците са искали и са си го направили. И да е имало чуждо финансиране, не е било решаващо. В СССР като имаше пуч срещу Елцин в началото на 90-те, безредици и стрелба с танкове в Москва, трябваше ли някой да ги нападне отвън?Коментиран от #31, #35, #160
06:43 01.09.2024
28 НА РОМАН
До коментар #3 от "Презвитер Козма":
ОДИ И ТИ ХИРОУ------- ПЕСЕН ШЪ НАПИША ЗА ТЕБ и СВЕЩИЧКА ШЪ ТИ ПАЛНА06:47 01.09.2024
29 В НАТО
До коментар #24 от "Един":
Украйна няма как да бъде, нито преди, нито сега, нито в послдствие и това беше заложено още при изкуственото създаванне на Украйна! А за ЕС никой не ги е спирал! Проблема е, че ви облъчват с глупава прпаганда и не мислите! Именно сближаването на Европа и Русия беше големият проблем за САЩ, който го решиха с продажни политици в Европа и съсипването на Украйна, като я вкараха във война с Русия!Коментиран от #33, #100
06:48 01.09.2024
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Айде бе
До коментар #27 от "Един":
Само факта някой да се меша в страната ти, е достатъчен, за да ти е ясно, че ти не си суверенна страна!Коментиран от #40
06:50 01.09.2024
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Един
До коментар #29 от "В НАТО":
Наистина ли? Значи излиза, че Русия играе по свирката на САЩ и е влязла във война с Украйна. И защо създаването на Украйна да е изкуствено? Очевидно има такава нация и милиони хора, готови да дадат живота си за нея. Да имаше споразумение 91-а за невстъпване на Украйна в НАТО, срещу което тя предаде ядрените си оръжия, а Русия и САЩ й дадоха гаранции за сигурност. Но Украйна и сега не е в НАТО. Тя засили контактите си със САЩ, след 2014 г., защото Русия взе територии от нея и Украйна искаше да се защити от други посегателства.Коментиран от #37, #143
06:58 01.09.2024
34 Презобил си ти с пропаганда
До коментар #30 от "100":
Надраскал си откровенни лъжи от пропагандата за глупаци на САЩ! Нито някой е спирал Украйна за ЕС, нито някой твърдиче украинците са руснаци! Руснаци са болшинството в източна Украйна! Пропагандата е тишично гьобелсов приоритет!Коментиран от #48, #64
06:59 01.09.2024
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 никва загуба
кок бокс -отврат
07:01 01.09.2024
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Бойкот на алчните от О.Л.Х.
07:03 01.09.2024
39 Джефрито
Конфликтът в Украйна отразява нарастващото напрежение между
Съединените щати и Русия през последния четвърт век, според Джефри
Сакс, икономист и професор в университета "Колумбия", който добавя,
че "войната започна преди девет години с участието на Съединените
щати при свалянето на украинския президент Виктор Янукович", а
бомбардировките над Сърбия той нарича "ужасна грешка".
И всичко започна с експанзионистичната и хегемонистична политика
на Америка и тяхната идея, че „в еднополюсен свят САЩ могат да
правят каквото си искат и да строят военни бази където си искат и
когато си искат“, разкрива той пред читателите на The New Yorker.
07:04 01.09.2024
40 Един
До коментар #31 от "Айде бе":
Да бе, а преди, когато рашките се месеха в делата на Украйна, тя е била свободна страна, така ли? Е, сега тя избира с кого да е. Има някаква степен на зависимост от САЩ, но сама си го избира. Не й го налагат насилствено. Впрочем, ако Русия не беше нападнала Украйна, тя нямаше да е толкова военно зависима от САЩ. С политиката си Русия допринася Украйна да е по-зависима от САЩ.Коментиран от #46, #83, #97
07:04 01.09.2024
41 само така
07:06 01.09.2024
42 Факти
07:06 01.09.2024
43 Не е загинал,
07:06 01.09.2024
44 факуса
До коментар #3 от "Презвитер Козма":
ами отивай там да живееш вечно,що драскаш тука07:06 01.09.2024
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 100
До коментар #34 от "Презобил си ти с пропаганда":
Ама ти не четеш дори собствените си кумири. Ако беше следил не избирателно изказванията на Путин, Медведев и други високопоставени лица в Русия, щеше да забележиш какви ги плещят за Украйна. Путин още от преди 5-6 години обяснява, че Украйна дори не е държава. Сега в интервюто с американския журналист обясняваше, че украинците са руснаци. Медведев също обяснява, че украинците са руснаци и т.н. и т.н.Коментиран от #52, #72
07:11 01.09.2024
49 БАНко
07:12 01.09.2024
50 Кое от всичко не разбра
07:13 01.09.2024
51 Един
До коментар #37 от "Ами наистина":
САЩ нямаше да имат толкова голямо влияние в Украйна ако Русия не ги беше нападнала. Украйна иска да се защити, а как да го направи освен чрез обвързване със САЩ?Коментиран от #54
07:16 01.09.2024
52 Аз кумири нямам
До коментар #48 от "100":
Кумири имат глупаците! Аз следвам истината! А тя се вижда в действията! Затова кой какво казал, не е важно! Защото той може да е казал друго, а ти да си чул само часта която ти харесва! Затова умен човек гледа действията! А, че източна Украйна е преобладаващо руско население, е факт, дори и в последното преброяване в Украйна!07:17 01.09.2024
53 Иван
До коментар #3 от "Презвитер Козма":
А този, който падне в бой за хазарската еврейска хунта?07:21 01.09.2024
54 Почваш да се въртиш
До коментар #51 от "Един":
като фурнаджийска лопата! Войната е следствие, а не причина! А САЩ бяха преди следствието там! :)) Това са фактите! Да не говорим, че реално след като две области обявиха автономия и поискаха помощ от Русия, Украйно според всички международни закони, не е нападната! Друг е въпроса, че ако някой обяви автономия не по заповед на САЩ, не се признава! :))Коментиран от #61
07:22 01.09.2024
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Забелязал
Коментиран от #133
07:24 01.09.2024
57 Баба
07:25 01.09.2024
58 Зеления ги погубва
07:27 01.09.2024
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Ами ДА...!
Ама те взели,че излезли по-силни...
07:28 01.09.2024
61 Един
До коментар #54 от "Почваш да се въртиш":
САЩ бяха там, но не толкова много, колкото сега, заради войната. И бяха там по волята на Украйна. Защото основателно се опасяваха от Русия. И ня бяха само двете области, а и Крим, който Русия си присвои. А за по въпроса за отцепниците, когато Чечня опита да се отцепи от Русия, какво стана? 2 войни и обратно във федерацията. Не че оправдавам насилстените методи за връщане на отцепници обратно в страната.Коментиран от #68
07:29 01.09.2024
62 Факт
07:33 01.09.2024
63 ВОлОдимир Завоевателя
До коментар #12 от "ВлАдимир Кличко":
Ти що не си се прекръстил бе, като мене!Аз дори и "украински" понаучих напоследък. А ти?
07:33 01.09.2024
64 Факти
До коментар #34 от "Презобил си ти с пропаганда":
Никой не е спирал Украйна за ЕС? Ти сериозно ли? Янукович обеща, че ще вкара Украйна в ЕС за да го изберат за президент. Украинският парламент одобри договора за сътрудничество с ЕС, но Янукович изневиделица отказа да го подпише, прекрати преговорите с ЕС и сключи договор за сътрудничество с Русия. Янукович винаги е бил марионетка на Путин. Практически Путин излъга украинците и спря Украйна за ЕС. На излъганият народ му писна и излезе на площада. Стотици хиляди протестираха в продължение на три месеца в най-големия студ и ти вярваш на нелепите кремълски лъжи, че това го били финансирали американците. Ти ако си щастлив от живота си под руско влияние за колко пари ще изневериш на себе си за да прекараш цялата зима на площада, протестирайки срещу президента, от който си доволен? Вие усещате ли се изобщо с колко абсурдна пропаганда ви промиват мозъците?Коментиран от #70, #75
07:33 01.09.2024
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Браво
Коментиран от #71
07:40 01.09.2024
68 Дали
До коментар #61 от "Един":
Дали по нечия воля САЩ го съсипва? :)) А Крим Русия си го взе, след преврата в Украйна, организиран от САЩ! Има следствия на събитията! Не може да си ги слагаш и местиш напред назад, за да ти пасне на пропагандата и лъжите на САЩ! :)) А когато в Чечня, Украйна, Грузия или друга страна около Русия се намесва САЩ, резултата ще е винаги един и същ! Война! Както казах не Русия е до границите на САЩ, А САЩ до Русия! Ако Русия прави същото покрай САЩ, там ще е същото като тук! Имаме и такъв пример с карибската криза! Всичко е пред вас! Лъжите на САЩ са само за глупаци!Коментиран от #110
07:43 01.09.2024
69 Антон
Какво повече да кажем
07:43 01.09.2024
70 Фукти
До коментар #64 от "Факти":
Разбира се че Русия не е спирала Украйна за ЕС. Украйна не влезе в ЕС заради това, че изпълнява нормите за ЕС като най-корупирана в Европа и света. За НАТО това обаче няма значение.Условията на Русия при създаването на държавата Украйна бяха да не влиза в никакви военни съюзи. А ЕС бе икононически съюз.
Сега обаче след капитулалацията на Украйна и в ЕС няма да може влезе, защото ЕС вече се преструкурира като военен съюз.
07:45 01.09.2024
71 Не се знае дали е бил нацист
До коментар #67 от "Браво":
или азовците на Зелко патриота не са го прибрали насила от улицата и да му дали от вълшебните американски хапчета са смелост07:50 01.09.2024
72 Бла-бла
До коментар #48 от "100":
Айде да не ни " преразказваш" какво е казал Путин в интервюто. Всички сме го гледали. И нищо не е излъгал. Македонците българи ли са?Коментиран от #124
07:50 01.09.2024
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Ами сериозно
До коментар #64 от "Факти":
Фактите са ти типично манипулативни! Янукович винаги е бил за интграция към ЕС, но също и за запазване на добрите отношение с Русия, както и неутралите спрямо НАТО! Това, че някой иска добри отношения с Русия и веднага се анетемосва, е тъпо като при нас! И аз не вярвам на кремълски лъжи, а не вярвам на лъжите на САЩ! Малка разлика, но същствена! А за финансирането на Майдана има изказване от най високо ниво в сената на САЩ! Поинтересувай се кой, кога и защо, за да не драскаш лъжи! Те не са в твоя полза!Коментиран от #102
07:56 01.09.2024
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Това ли са ви новините
Яко са ви затегнали каишката май, а?
Иначе лека му пръст! Жалко!
А можеше да си е жив още
/Борис Джонсън, Виктория Нюланд, Меркел и Оланд- миротворците/
08:00 01.09.2024
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Господина
08:03 01.09.2024
81 българин 777
08:04 01.09.2024
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Факти
До коментар #40 от "Един":
В днешния свят никой не е независим. Изолирани държави няма. Всички имат партньори. Дори и най-мощните държави са зависими от партньорите си. Украйна е между запада и изтока. Поглежда на запад, поглежда на изток и прави един логичен избор. Тя предпочита да е партньор на Запада и да е зависима от него, отколкото да е партньор на Русия и да е зависима от нея. Украйна има три века опит под руско влияние и то изобщо не й харесва, особено като гледа как западните й съседи се развиват. Единствената независимост, която една държава има, е в това сама да избере партньорите си. Русия отне тази независимост на Украйна. САЩ никога не са го правили. Те не са нападали Украйна когато тя беше с Русия. Не са нападали и Беларус, който е с Русия. Американците са минали по този път и отдавна са се научили, че не е рентабилно да държиш чужда държава подчинена с груба сила. Затова печелят партньори с мека сила - нещо, което Русия за три века като империя още не е успяла да придобие.Коментиран от #87, #90, #92, #156
08:06 01.09.2024
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 заминавай
До коментар #77 от "Личи си, че си изял":
при еврейна крадец да изядеш два джендър оч„;.у;.-ка„;-н „;в буквалния смисъл08:09 01.09.2024
87 ахахахах
До коментар #83 от "Факти":
"Американците са минали по този път и отдавна са се научили"Ама верно ли са се се научили вече? Държавата разпалила над 200 военни конфликта след Втората световна война и намираща се във война през 90% от времето на съществуването си? Кога точно се научиха американците? Наскоро ли, след 20 годишна "мека сила" в Афганистан като побягнаха от там панически оставяйки оръжия за 90 милиарда долара?
08:13 01.09.2024
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Този нацiсткi хероi бил загинал от стра
Iзия........
08:14 01.09.2024
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Личи си, че си изял
До коментар #6 от "Един":
един вагон с рускиЛайна...08:15 01.09.2024
92 фалшивия град козлодуй
До коментар #83 от "Факти":
държиш първо място по тъпизъм - джендаризъм08:16 01.09.2024
93 Баце
08:17 01.09.2024
94 Ще обявиме Национален Траур!
08:20 01.09.2024
95 Един
До коментар #85 от "Анонимен":
А Чечня, когато опита да се отцепи от Руската федерация, рашките какво направиха? 2 войни. Не че оправдавам избиването на цивилни и въобще войните.Коментиран от #98, #147
08:21 01.09.2024
96 много
08:22 01.09.2024
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Изпускаш намесите на САЩ
До коментар #95 от "Един":
Утре така и за Грузия ще пишеш!08:22 01.09.2024
99 Този е допринесъл много с Научните си
08:22 01.09.2024
100 И също Е.С се оказа НАТО???
До коментар #29 от "В НАТО":
НАТО е Е.СКоментиран от #105
08:23 01.09.2024
101 фАНТОМасс
08:24 01.09.2024
102 Един
До коментар #75 от "Ами сериозно":
И украинците ей така са въстанали за нищо, това ли искаш да кажеш? И всички стотици хиляди украинци от Майдана ли са били платени от САЩ?Коментиран от #111
08:24 01.09.2024
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Хохо Бохо
До коментар #14 от "100":
Щото окраина им е у дома. За това08:25 01.09.2024
105 Ами не
До коментар #100 от "И също Е.С се оказа НАТО???":
НАТО е частната организация на САЩ, която за да същствува, трябва да има войни! А Европа стана лекей на САЩ, като я превзеха от вътре и бавно и полека САЩ я затрива!Коментиран от #118
08:25 01.09.2024
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 Да малчо
До коментар #106 от "Готов за бой":
Бягай на кънтъра да громиш рашките, вместо да гнусиш хората, показвайки как злото САЩ съсипва глупави и съсипани от родителите си деца!08:29 01.09.2024
109 Дано се оправи човека
Някакъв бандера герой...
Не гледам вече футбол от англия и от запада
08:30 01.09.2024
110 Един
До коментар #68 от "Дали":
А Русия да не е някаква свещена крава, че само нейните интереси и сигурност да имат значение? А националните интереси и сигурността на народите около Русия нямат ли значение? Те също искат сигурност и гаранции, съвсем основателно, както се видя, а къде другаде да намерят сигурност освен в съюз с НАТО или САЩ? А какво за карибската криза? Да щатите се опитаха да направят преват, но не се намесиха директно с войски. Куба си стоя в соц лагера десетилетия наред под носа на САЩ.Коментиран от #112
08:32 01.09.2024
111 Разбира се, че не всички
До коментар #102 от "Един":
Пез 2020 всички ли на площада бяха изкарани от НПО-тата? :)) Ами не! Оня лодкар ристето го пратиха с лодката на Росенец, изкараха платените протестиращи на боец и още на няколко НПО-та и така отприщиха и останалите хора! Но затова и бързо му падна енергията на протеста!08:33 01.09.2024
112 Ами никой не ти говори
До коментар #110 от "Един":
че Русия е свещенна крава! Но както Русия няма място покрай САЩ, така и САЩ няма около Русия! И ако САЩ си стояха зад океана, а не се занимаваха с иннтриги да вкарат Украйна във война, сега нямаше да са загинали толкова хора, Европа нямаше да закъса икономически и света щеше да е малко по добър!Коментиран от #114, #148
08:38 01.09.2024
113 Шарли Ебдо
Путин да гориш в ада!
Коментиран от #162
08:39 01.09.2024
114 Да допълня!
До коментар #112 от "Ами никой не ти говори":
Аналена Бербок-Министър на Външните работи на Германия :,,Ако Путин промени позицията си на 360 градуса,ще заживеем в един много по-добър свят!"
Коментиран от #132
08:41 01.09.2024
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 До последният!
Коментиран от #135
08:47 01.09.2024
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 На, Майдана бяха 8-10 хиляди Алкаши
Коментиран от #122
08:52 01.09.2024
122 Ти там ли беше рубладжийче coполиво?
До коментар #121 от "На, Майдана бяха 8-10 хиляди Алкаши":
Или пишеш за да избиваш комплекс?Коментиран от #136
08:55 01.09.2024
123 Роро
До коментар #1 от "Ако не беше":
А за майките в Донбас?08:55 01.09.2024
124 дончичо
До коментар #72 от "Бла-бла":
Ами не сме българи,защо ни викате македонци,кхм,защо!?Коментиран от #152
08:55 01.09.2024
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 Роро
До коментар #14 от "100":
Ако четеш редовно може и да разбереш!?!08:57 01.09.2024
127 ЧИТАТЕЛ
Коментиран от #130
08:58 01.09.2024
128 Е ако давт рубли за истина
До коментар #118 от "От пасолья":
щеше ли да има глупаци да се продават и въргалят жално и тъпо в лъжите на САЩ? :)) Лъжеца е дъно в обществото! Има по достойни занимания, от лъжите на САЩ!08:58 01.09.2024
129 Още е рано и само
До коментар #125 от "Защо имаш толкова много":
t-ролетариатът на Козак е на линия.Като се събудят нормалните хора ще му сложат плюсчета.
08:59 01.09.2024
130 Путлер не спазваше
До коментар #127 от "ЧИТАТЕЛ":
Минските споразумения.Коментиран от #139
09:00 01.09.2024
131 Роро
До коментар #18 от "До Един":
Моля Ви пишете факт по факт че има хора на които им трябва овече време...09:00 01.09.2024
132 Допълни и Меркел
До коментар #114 от "Да допълня!":
Меркел: Минските споразумения бяха подписани, за да се даде време на Украйна да стане по-силна! Може и още много да добавиш! Примерно и за една визита на конрсемен на САЩ на връх нова година и агитация срещу Русия! И толкова още много за да докара САЩ тази война!Коментиран от #146
09:05 01.09.2024
133 Роро
До коментар #56 от "Забелязал":
Не обиждай ! Не ставаш по-умен""09:06 01.09.2024
134 Съгласен
До коментар #24 от "Един":
От няколко хиляди само няколко стотин са били платени . Вики Нуланд пред Сената “ дадохме 5 млрд “.В преврата участваха грузински снайперисти по покривите, стрелящи в Беркут и цивилни - Шпигел
Участваха и отявлено фашистки групи като Свобода и Д Сектор в листа на терористите на САЩ до 2015 .
Налице са насилие , финансова и логистична намеса от вън - елементи на преврат .
09:08 01.09.2024
135 Както беше казал един американец
До коментар #119 от "До последният!":
Да си враг на САЩ е опасно, да си приятел на САЩ е фатално!09:09 01.09.2024
136 Не е нужно
До коментар #122 от "Ти там ли беше рубладжийче coполиво?":
нито да си рубладжия, нито да си някъде, когато фактите говорят! Нужно е само да има някой на рамената!09:11 01.09.2024
137 Никос
Коментиран от #140, #157
09:11 01.09.2024
138 Стоян
До коментар #1 от "Ако не беше":
Виж колко софииски евроатлантическипедали са ти варкирали минуси09:12 01.09.2024
139 Евтина лъжа
До коментар #130 от "Путлер не спазваше":
Лъжата е приорите на хора ударили дъното, също и на спонсора а лъжи САЩ!09:13 01.09.2024
140 За съжаление
До коментар #137 от "Никос":
умря като глупак, използван за чужди интереси!09:16 01.09.2024
141 Стоян
09:17 01.09.2024
142 Пенчо Вейков
09:20 01.09.2024
143 Съгласен
До коментар #33 от "Един":
Тогава Укр трябва да изпълни Споразумение 91 което е подписала в Будапеща .Автономните републики определят сами съдбата си като автономни .
Победителя следва примера на победителите , САЩ и Израел - бази и коридори .
09:28 01.09.2024
144 Един
До коментар #24 от "Един":
Много п100т, ама се прави на умен.09:39 01.09.2024
145 Абсолютни глупости
До коментар #1 от "Ако не беше":
си написал, копейкоВъшлива!Коментиран от #149
09:42 01.09.2024
146 Един
До коментар #132 от "Допълни и Меркел":
Явно е имало защо Украйна да стане по-силна. Правилно решение.Коментиран от #150
09:49 01.09.2024
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 Един
До коментар #112 от "Ами никой не ти говори":
САЩ помагат на съюзниците си, щото без САЩ такива откачалки като Путлер ще започнат да нападат съседите си. Путин поне от 10 година говори, че няма Украинци, че Украйна не е държава и т.н. Украинците се откъснаха от опеката на Москва. Там ги стяга чепика москалите. Като не можеш да задържиш някой доброволно с привлекателна икономика, цивилизация и култура, задържаш го на сила....рашън стайл. Да Украйна потърси помощ от САЩ, но сами са избрали това. Никой не им го е наложил на сила. А руското нахлуване в Казахстан и то ли беше заради американците? Щатите и в Казахстан ли присъстват?Коментиран от #151, #182
10:00 01.09.2024
149 Ами те тез "глупости"
До коментар #145 от "Абсолютни глупости":
заченати от злото САЩ се случиха пред всички ни! :))10:08 01.09.2024
150 Имало е
До коментар #146 от "Един":
САЩ готвеше Украйна за война, а не за мир! Затова и спонсорираше бомбардировките по Донбас и Луганск!10:10 01.09.2024
151 Може
До коментар #148 от "Един":
Но фактите не са на твоя страна! А това означава, че или лъжеш или си глупав! Видно преди преврата в Украйна, спретнат и финансиран от САЩ, Русия нямаше проблем с Украйна! Та тази "помощ" на САЩ да вкарат Украйна във война, не им се отрази добре! А и на нас в Европа също! Да не говориме и на нас САЩ как ни "помага" да губим милиарди! Останалото дето си надраскал, са по детски глупави опорки от пропагандата за глупаци на САЩ и не си заслужава да се коментират!Коментиран от #158, #167
10:15 01.09.2024
152 Бла-бла
До коментар #124 от "дончичо":
И родопчаните не са българи сигурно?10:46 01.09.2024
153 Гоце Делчев
Коментиран от #155
11:25 01.09.2024
154 Даа!
11:39 01.09.2024
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 😂😂😂😂
До коментар #83 от "Факти":
💊💊💊💊💊11:46 01.09.2024
157 Мухаа ха!
До коментар #137 от "Никос":
Ако и ти си Истински мъж, директно в тяхното посолство.Бъркаш в гуглето и търсиш адреса.Там изяви желание,като Истински Мъж,борец за демокрация,че желаеш да заминеш " да помагаш" в окопите срещу лошите руснаци.Ще те приемат с прегръдка ,всичко ще ти подсигурят.И самолетен билет, облекло ,храна,спане- дори ще ти плащат- до 10К според " моженето" .Докато влезеш в окопа- дали ще им се радваш и ползваш - въпрос на шанс! А шанса в 99% от случаите е като на този не щастник- нулев!Коментиран от #159
11:46 01.09.2024
158 Този коментар е премахнат от модератор.
159 Хм! Странно!
До коментар #157 от "Мухаа ха!":
Направих анкета сред познати копейки и случайни минувачи с въпроса: "Можете ли да посочите поне едно име на съвременна копейка-герой".Хората много се стараха, ползваха търсачка, помощ от приятел, помощ от публиката - не и не! Нула герои.
Тогава попитах: "А да се сещате за паметник, издигнат на съвременна. копейка?"
И един нададе радостен вик: "Е, как ве, брато, оня ден с родата слагахме надгробен паметник на помена за една година, откак се спомина вуйчо Гоша".
Коментиран от #163
12:01 01.09.2024
160 Стършел
До коментар #27 от "Един":
Жалко че тогава на Утрепаха Елцин! Сега светът щеше да бъде по Добър!12:04 01.09.2024
161 Този коментар е премахнат от модератор.
162 светли са твойте
До коментар #113 от "Шарли Ебдо":
шорти с кафяво по средата 🦹♂️12:15 01.09.2024
163 аз пък питах
До коментар #159 от "Хм! Странно!":
за тъпи джендари и казаха че има няколко в бг но си купували чували че заминавали при наркото амин12:18 01.09.2024
164 хари потър
12:27 01.09.2024
165 Този коментар е премахнат от модератор.
166 Един
До коментар #165 от "Копейката е монета малчо":
Ако беше чел Червената шапчица, щеше да знаеш, че този, който се представя за добра баба, не винаги е добра баба.Коментиран от #168, #170
13:48 01.09.2024
167 Един
До коментар #151 от "Може":
И как пък прецени, че фактите не са на моя страна. Може би в някаква паралелна реалност. Дори в Украйна да е направен преврат, дори украинците да са искали помощта на САЩ за това си е работа на Украйна. Решаваща роля са имали украинците, не САЩ. Ако ставаше само с пари, сега Афганистан щеше да е най-големия съюзник на САЩ. Щатите налягане там стотици милиарди, но нищо....талибаните пак се върнаха. Вие путинофилите упорито отказвате да разберете, че има украинска нация със собствени интереси и право на съществуване и самоопределение.Коментиран от #169, #188
13:54 01.09.2024
168 Този коментар е премахнат от модератор.
169 Просто малчо
До коментар #167 от "Един":
Като тиражираш евтините лъжи и пропаганда за глупаци на злото САЩ, което се разминава със случващото се около всички ни! Ако Украйна не бе продадена на злото САЩ, сега нямаше да има война и нямаше да е съсипана държава!Коментиран от #171
14:04 01.09.2024
170 Факт малчо
До коментар #166 от "Един":
Затова който е чел, вижда лъжите, пропагандата и глупавите деца въргалящи се в тях на злото на света САЩ!14:05 01.09.2024
171 Един
До коментар #169 от "Просто малчо":
Искаш да кажеш, че ако Украйна беше останала руска марионетка като Беларус, сега нямаше да има война. Да, ама украинците не искат да са руска марионетка.Коментиран от #172, #176
14:33 01.09.2024
172 Украйна
До коментар #171 от "Един":
имаше шанс да са преуспяваща страна в ЕО , без да са член ва НАТО спазвайкиСпоразумението 91 от Будапеща . Те избраха да го нарушат .
14:48 01.09.2024
173 Този коментар е премахнат от модератор.
174 МА--ТИ ФА--СТКА МОДЕРАТОРСКА
15:32 01.09.2024
175 55588
15:35 01.09.2024
176 Ами исках да кажа
До коментар #171 от "Един":
че ако Украйна бе суверенна страна, сега злото на света САЩ нямаше да я вкара във война и да я съсипе!Коментиран от #177
15:43 01.09.2024
177 Един
До коментар #176 от "Ами исках да кажа":
Хм, а не я ли вкара Путин във война? Щатите ли нападнаха Украйна?Коментиран от #178, #179
15:45 01.09.2024
178 НАПАДНАТИЯ
До коментар #177 от "Един":
ТИ...КАТО " НАШИТЕ МЕДИИ ,КЪДЕ БЕШЕ 2014 Г ? СПА ЛИ 8 ГОДИНИ КАТО ТЯХ ? ЧЛ.106,107 ОТ УСТАВА НА ООН ДАВА ПРАВО НА РУСИЯ ДА ЛИКВИДИРА ПОВТОРНО ЗАРОДИЛИЯ СЕ ФАШИЗЪМ В МАРИОНЕТНА УКРАЙНА С ПОМОЩА НА ЗАПАД...И ТОВА СТАВА УСПЕШНО ! СЛАВА НА РУСИЯ !16:01 01.09.2024
179 Ами аз до колкото помня
До коментар #177 от "Един":
Путин години наред предупреждаваше! А САЩ наливаха милиарди и оръжия Украйна да избива жени и деца! Ти де беше, че не помниш? Или корабите на САЩ и Великобритания които бяха постоянно покрай бреговете на Русия и трябваше да ги гонят изтребители! И куп още такива неща, от САЩ на 11 000 км от дома им! Всичко е било пред теб! Или си отсъствал или са ти били вързани очите! Цял ден се въртиш като фурнаджийска лопата в лъжи!16:13 01.09.2024
180 Гръч
16:33 01.09.2024
181 В.В.П.
17:16 01.09.2024
182 Лазо
До коментар #148 от "Един":
Съгласен съм. От поне 14-15 г. години гледам руските телевизии. При тях е така - само се гововори за заплахи от запада, от НАТО и за това, че трета световна е неизбежна. Конкретно за война се върти тая мантра от 10-на години. Това население там е вече облъчено като минало през рентген, те до мозъка на костите си вярват, че са под заплаха. А иснината е, че най-голямата заплаха за обикновените хора там са техните олигарси, бивши комунисти, които държат властта и парите. Това важи и за нас. Само че нашите са прекалено страхливи да водят войни, а то вече нямаме и хора да работят и да плащат данъци и осигуровки, а камо ли за война. Докато там човеишкия живот е едно нищо. Нула.17:19 01.09.2024
183 В.В.П.
17:22 01.09.2024
184 72620
17:34 01.09.2024
185 ВСИЧКО ТАМ
17:42 01.09.2024
186 да бе
До коментар #13 от "Един":
сащ са още преди 2014 в основата на конфликта те са инициаторите и спонсорите а украинците са изпълнители накрая ще стане като в авганистан талибаните са си още там ....17:51 01.09.2024
187 Стенли
18:29 01.09.2024
188 Наистина ли !
До коментар #167 от "Един":
Украйна иска помощта на САЩ за преврат и това си е “ тяхна работа “ ?Укр правителство не е искало помощ за преврат от САЩ .
Преврата и назначаването на марионетно правителство не е “тяхна работа “
Всеки преврат е незаконнен .
19:37 01.09.2024
189 Не бе
До коментар #6 от "Един":
Само руснаци .Или те не са хора .
То и ти още си по клоните .
20:13 01.09.2024
190 Този коментар е премахнат от модератор.
191 Български гражданин
До коментар #14 от "100":
Те ако искаха да унищожат държавата и нацията можеха да го направят, не за месеци или години, а за минути.Някои дори обвиняват Путин, че е много мек във войната и май има защо, като гледам как украински военни завземат руски територии.20:42 01.09.2024
192 Той
00:11 02.09.2024
193 Този коментар е премахнат от модератор.
194 Татоти
До коментар #11 от "Може да не е фашист":
Фашист се става много лесно. И това е защото човек много лесно може да бъде манипулиран. Първо го лишаваш от реална информация и го облъчваш колко е велик, ако се включи във въпросните бригади, като същевременно ако се включи му даваш право да убива и граби без съд. Факта че Зеленчука чак сега разписва преследването на военнопрестъпници, но след приключването на войната срещу РФ е показателно. Има доста богати украинци, но много повече не са.22:31 02.09.2024