Китай подкрепя диалога между Москва и Киев без намеса от други страни. Това заяви китайският посланик в Руската федерация Джан Ханхуей пред вестник "Известия".
„Ние подкрепяме диалога между Русия и Украйна без външна намеса. Поддържаме тесни контакти с Руската федерация. Ние също сме ангажирани с разрешаването на конфликта и поддържаме контакти с други страни, така че всички заинтересовани страни да могат да разговарят. Мисля, че всеки конфликт може да приключи само с преговори, няма друг изход“, каза той пред изданието.
Посланикът отбеляза, че платформата „Приятели на мира“, създадена от Китай и Бразилия за обсъждане на начините за мирно разрешаване на украинския конфликт, вече е привлякла достатъчен брой участници, главно сред страните от глобалния Юг.
„Първоначалният мотив на подобна инициатива е да постигнем мирно разрешаване на този конфликт. Второ, ние можем да обединим всички развиващи се страни – страни от глобалния Юг най-важното е, че искаме страните, чрез преговори и консултации, да могат да се споразумеят за създаването на архитектура за сигурност в Европа, която да вземе предвид интересите и опасенията на всички заинтересовани страни. Ние не можем да защитим собствените си интереси в областта на сигурността като накърняваме интересите на други страни, например, ние сме против разширяването на НАТО на изток“, добави дипломатът.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Петър
До коментар #1 от "Демократ":
САЩ не са ли агресор?05:41 05.11.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Китай непризнава окупиранияКрим за руски
Путин допусна нова геостратегическа военна грешка с вкарването на северно корейски войници за обучение за воюване с модерни ракети , което за Китай е абсолютно неприемливо...!!! Още повече като се знае че Тръмп е приятелски настроен към Путин и Ким и е решил да им помага във войната срещу Украйна , но е обявил Китай за най големия враг на САЩ ....!!!!
Коментиран от #9, #15
06:04 05.11.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Петър
До коментар #3 от "Аби":
Прав си, опитах се да ти кажа нещо, но не ми дават06:06 05.11.2024
9 Тц тц, бегай брже в Кремле
До коментар #6 от "Китай непризнава окупиранияКрим за руски":
да му кажеш на Путин колко голяма грешка е допуснал.06:15 05.11.2024
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Правилно
А гражданската война Русия-укра си е вътрешен конфликт. Други да не се бъркат.
Коментиран от #23
06:20 05.11.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Да,да
До коментар #1 от "Демократ":
Агресорът е хегемонът. Последният дипломатически опит на Русия да се договори с тях, беше 2021 г ПРЕДИ войната.И как биха реагирал сащ, ако Русия имаше над 20 военни биолаборатории за разработване на ОМП и 7 разузнавателни поделения па границата им с Мексико? Твоето мнение е на малка страна, васал. Големите имат други представи за национална сигурност!
Коментиран от #17, #21
06:26 05.11.2024
15 Китай също няма
До коментар #6 от "Китай непризнава окупиранияКрим за руски":
Друга възможност. Сащ открито вече се насочват към тях. И стига с това нейно увъртане. Ако Китай твърдо дипломатически беше застанал на страната на Русия, западналите щяха да се откажат от директна намеса във войната на РФ-укра. Какво са против участието на С.К. ? ТЕ сами можеха да са на мястото на С.К. ще ги видим, когато сащ и западналите тях ги нападнат, на какво мнение ще са!!!06:32 05.11.2024
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Демократ
До коментар #14 от "Да,да":
Чугунените кремълски опорки като папагали повтарят всички руски безсмислици, защото там мисъл няма. Промитият мозък е гладък, без гънки.Коментиран от #22, #27, #35
06:55 05.11.2024
18 Наблюдател
06:55 05.11.2024
19 Демократ
До коментар #10 от "АЛОООО ТЪПЧО":
Всички терористични държави са под ръководството на любимия ви путлер, който е прероден Сталин и Хитлер и изпълнява девиза: "Терористи от всички страни, обединявайте се".06:58 05.11.2024
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Не е нужно да си задаваш въпроса
До коментар #14 от "Да,да":
Отговорът е в Карибската криза.07:04 05.11.2024
22 Ти и мозък
До коментар #17 от "Демократ":
Нямаш, dришльо07:04 05.11.2024
23 За съжаление
До коментар #11 от "Правилно":
Войната в Украйна не е просто "гражданска" - а е на "колективния Запад" срещу славянската цивилизация, за заграбване на славянските земи и богатствата на земята. Неоколониализъм ....Коментиран от #30
07:05 05.11.2024
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Интересно, защо ли
До коментар #20 от "Демократ":
пленени украински войници и семействата им не щат да се върнат в Украйна, а искат гражданство в Русия! Не щат "свободата" в Украйна!07:08 05.11.2024
27 Не се обаждай,
До коментар #17 от "Демократ":
ако не си запознат с доктрината за национална сигурност на САЩ.07:10 05.11.2024
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Ксаниба
07:15 05.11.2024
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Преговори
07:24 05.11.2024
33 Механик
До коментар #30 от "Пак ще ви вземат земите и ресурсите, а?!":
Ауууу, хайде само за жени да не си говорим!Ти виждал ли си красива немкиня, англичанка, французойка, канадка, австралийка??? Ама не на кориците на списанието или в някой холивудски филм, ами ей така на пътя?
07:27 05.11.2024
34 Минувач
До коментар #1 от "Демократ":
Демократче, я първо кажи, какво означава НАТО! Какъв Атлантик ти се привидя в този район или дори на Балканите и цяла източна Европа? Какво прави атлантическия съюз толкова на Изток? И, какво отбранително си видял досега от НАТО, изброй поне една отбранителна операция на НАТО! А после си спомни, че ВСИЧКИ войни на НАТО са нападателни, което прави този съюз нападателен, а не отбранителен! И много често НАТО напада БЕЗ резолюция на ООН, т.е. своеволно. След всичко това, как ти се струва Русия да допусне нападателен съюз до границите си на около 1000 км от самата Москва и то не просто съюз, а този нападателен съюз, който е създаден точно да бъде заплаха за СССР. А сега кажи, като няма вече СССР, защо този съюз вместо да се разпусне или поне да започне да се свива, то той обратно - разширява се при всяка възможност и винаги в посока Русия? Защо??? Няма СССР, Русия беше взела да се разоръжава, да се отваря към Запада, към Европа, но НАТО противно на логиката ставаше все по-голямо и все по на изток. Защо? И защо централна и източна Европа, които не чувстваха руска заплаха, бяха принудени да станат членки на НАТО, за да ги приемат в ЕС. Винаги първо условие беше да станеш член на НАТО, ако искаш да станеш член и на ЕС. Защо?07:36 05.11.2024
35 Ясно е
До коментар #17 от "Демократ":
Колко разбираш. 1000 тамоховки с ядрени глави на границата с Русия и спусъкът им е в САЩ. Те това е "демокрацията ", нали? И ако руснаците не слушат, сащ ги изстрелват, а отговора от Русия ще получат бандерите в Киев, Одеса, Днепро, Харков. ...А сащ там ще се радват, че са ги премахнали, тези "руснаци", понеже за тях няма "украинци". Всичките са руснаци.
07:37 05.11.2024