Тема: Украйна

Украинската армия категорично отрече: Кремъл лъже, няма руски боен пробив край Покровск

12 Август, 2025 13:05 6 952 206

  • русия-
  • украйна-
  • покровск-
  • донецка област-
  • олександър сирски-
  • володимир зеленски

По-рано украински военни наблюдатели съобщиха за руско настъпление на повече от 10 км североизточно от град Покровск в Донецка област

Украинската армия категорично отрече: Кремъл лъже, няма руски боен пробив край Покровск  - 1
Снимка: БГНЕС/ЕРА

Украинската армия отхвърли твърденията за пробив на руските сили близо до източните градове Покровск и Добропиля, където силите на Киев се сражават, за да не допуснат да бъдат обсадени, предаде ДПА, цитирана от БТА.

"Проникването на (руски) групи ... все още не означава "поемане на контрол върху територията", написа снощи в "Телеграм" говорител на войсковата групировка "Днепър", която отговаря за сектора. "Разбира се, ситуацията е и остава трудна, в този район се водят най-интензивните боеве" по фронтовата линия, пише още в текста.

По-рано украински военни наблюдатели съобщиха за руско настъпление на повече от 10 км североизточно от град Покровск в Донецка област.

В няколко официални военни сводки се говори и за малки групи руски войници, които навлизат в самия Покровск. Градската агломерация на Покровск и Мирноград е обградена от три страни от руски войски. Единствената украинска линия за снабдяване остава един коридор с ширина около 15 км.

Украинската армия страда от недостиг на военнослужещи заради проблеми с набирането на нови попълнения и дезертьорство и украински анализатори все по-често изказват предположения за разпадане на фронта в Източна Украйна, отбелязва ДПА.

Междувременно Министерството на отбраната на Руската федерация заяви, че през последната нощ руските военновъздушни сили са прехванали 25 украински дрона над Ростовска област и Ставрополския край, предаде Ройтерс.

"От 23:50 ч. московско време на 11 август до 03:40 ч. московско време на 12 август дежурните сили за противовъздушна отбрана прехванаха и унищожиха 25 украински безпилотни летателни апарата", пише военното ведомство. В текста се посочва, че 22 от дроновете са били прехванати над Ростовска област, а 3 над Ставрополския край.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 63 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 десетина града

    126 14 Отговор
    ще паднат като домино

    Коментиран от #20, #180

  • 2 То и при Часов Яр няма,

    163 12 Отговор
    и при Торецк, и при Угледар, Авдеевка, Селидово, Курахово, Соледар, Бахмут, Мариупол....

    Коментиран от #80, #91

  • 3 Гориил

    143 9 Отговор
    Хитлер също категорично отказа да приеме поражението през 1945 г.

    Коментиран от #133, #166

  • 4 Зевс

    141 10 Отговор
    Не бе, няма изобщо материали от руски и украински източници, боевете вече са в града, който е почти обкръжен.

    Коментиран от #194

  • 5 Програмиста

    23 81 Отговор
    След 3 дни в Москва!

    Коментиран от #9, #143

  • 6 Тея пък

    94 9 Отговор
    укро-нещастници!!! А къде е градинското джудже?!

    Коментиран от #187

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Ще им се на руснаци и на русофили

    19 131 Отговор
    да видят пробиви. Русия не може да пробие отбранителните линии в Украйна, защото руските затворници са на свършване. Республиките вече не искат да изпращат свежо месо на кръволока Путин!
  • 9 Вече са във Владивосток

    57 6 Отговор

    До коментар #5 от "Програмиста":

    и Сахалин.
  • 10 Я пък тоя

    126 6 Отговор
    Воените наблюдатели казват, че има пробив, Зеленски казва, че няма.
    Ами и Зеленски ще признае след ден-два.
    Вярно, е обаче , че тази територия е без стратегическо значение.
  • 11 Мишел

    11 101 Отговор
    "Руските щурмове към Покровск, продължаващи повече от една година са обречени на неуспех."

    Коментиран от #145

  • 12 Ха ХаХа

    33 5 Отговор
    Ха ха ха ха
  • 13 за случката в Кировоград

    76 6 Отговор
    Удар и вторична детонация: американски наемник говори за последиците от удара в тренировъчен лагер на въоръжените сили на Украйна. Според The New York Times, позовавайки се на американски доброволец, дошъл в Украйна, за да се бие срещу Русия от далечна Флорида, се съобщава за най-малко 15 загинали и повече от 100 ранени войници.

    Коментиран от #16, #188, #206

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Само

    81 6 Отговор
    Ви обкръжават. Искат братски да ви гушкат.

    Коментиран от #89

  • 16 гайтанджиева

    10 65 Отговор

    До коментар #13 от "за случката в Кировоград":

    Това са руски фейкове.

    Коментиран от #46, #140

  • 17 Зелен Ски

    58 7 Отговор
    След като вземем Москва, очаквайте пълномащабна война със САЩ. Вашингтон ще падне максимум за 3-4 месеца. Да видим тогава Тръмп какви преговори ще води.

    Коментиран от #200

  • 18 Диванен стратег

    82 4 Отговор
    След седмица ще си признаят. Може и след три дни, в случая. Положението на ВСУ е тричано.

    Коментиран от #173

  • 19 Той всъщност Покровск

    65 5 Отговор
    няма каквото има се било изобщо стратегическо значение и украинските сили имат предварително подготвени по-изгодни позиции на които ще се оттеглят.
  • 20 Покровск

    19 85 Отговор

    До коментар #1 от "десетина града":

    е място, което се превърна в гробница за поне 100 000 руснака. Украиниците не го отстъпват, защото е много удобно за поразяване на непрекъснато атакуващите руснаци. Колкото повече и по-дълго атакуват, толкова повече руски жертви има. Така че скоро няма да има руски успехи там, то руски успех е силно казано, защото вече толкова много руски войници са избити, че цената платена от руснаците е брутална и жестока.

    Коментиран от #27, #36, #40

  • 21 Механик

    10 54 Отговор
    "Още малко и"ЩЕ" и след три до четири деня сме в Киев с парадните униформи в Арматите.
    Ще победим!
  • 22 Хахо

    73 5 Отговор
    Чакаме съобщението, че укрите са се изтеглили по стратегически причини, направили са успешна евакуация и градът вече не е важен за тях.
  • 23 Ивелин Михайлов

    55 5 Отговор
    Според най-големия Исторически парк в света до Варна, украинците пак почнаха да замазват положението.. 😅🤣😂 собствените им офицери дори пищят в туитър, че фронтът е рухнал 😆

    Коментиран от #201

  • 24 Евроатлантик

    70 6 Отговор
    Това,на евроатлантически диалект значи,че руснаците не само са пробили,но са минали като горещ нож през масло.Следващия коментар от Киев ще е за загубеното стратегическо значение на покровск. И те така с хибридите.
  • 25 Българин

    54 5 Отговор
    РУСИЯ ПОБЕДА!
  • 26 БаГо

    57 4 Отговор
    Няма пробив, ама интерактивните карти на бойните действия показват друго. Включително украинските такива.
  • 27 Димитринчо

    8 53 Отговор

    До коментар #20 от "Покровск":

    Не са 100 000 избитите руснаци повечко са.
  • 28 Последния Софиянец

    51 4 Отговор
    Руски войски в град Доброполе който е на десетки километри в тила зад Покровск и Мирноград.
  • 29 Дърт Кремълски педофил с токчета (Ботокс

    10 52 Отговор
    Няма да мръдна от бункера
  • 30 Бай Ганьо

    8 44 Отговор
    За нашите копейки остава бибека

    Коментиран от #148

  • 31 Цоню Ганев Мекия

    9 51 Отговор
    Братя и сестри путинофили, без нас нашият фюрер няма да успее да подчини Украйна. Всички дружно да се съберем, сестри и братя и да отидем да му помогнем. Настанало е време разделно. Възраждането, мечът и величието на майка Русия ще пребъдат. Коце Блицкрига вече подготвя списъци с вашите имена в посолството. Всички дружно към Русия, братя и сестри, всички да се омитаме незабавно от сатанистките НАТО и ЕС и да се преместим, където ни е мястото.

    Коментиран от #48

  • 32 Коко

    27 3 Отговор
    И утре е ден!
  • 33 Рамбо

    61 4 Отговор
    Сайтът дийп стейт, който се финансира от украинското правителство и дава карта на военните действия, е отчел в последните 2-3 дни значително напредване на руснаците северно от Покровск... Всеки може да го види. Тъй че тия не знам защо отричат
  • 34 123456

    37 2 Отговор
    Ей тази на снимката , ако се поразпее в Радата и доста неща ще се наредят !
  • 35 Мишел

    63 7 Отговор
    12 км. вчера, 20 км. за последните 2 дни - това те е никакъв пробив.
    От 2 дни руската армия влезе флангово зад втората украинска отбранителна линия на Покровск и настъплението върви отлично. Отделно в центъра на града има повече руски щурмови групи, отколкото украински защитни.
    Още 5 украински града са пред превземане. ВСУ нямат войници.
    .

    Коментиран от #179

  • 36 Я пък тоя

    68 7 Отговор

    До коментар #20 от "Покровск":

    Руснаците там имат 50 000 армия, ти изби 100 000. Явно са умирали по два пъти.🤣

    Коментиран от #95

  • 37 Коко

    38 5 Отговор

    До коментар #7 от "руzкo = боклук":

    Ако си човек не е лошо да вземеш мерки за здравето си.
  • 38 украинците са като нашите соросойди

    46 4 Отговор

    До коментар #7 от "руzкo = боклук":

    само те са прави само те казват истината и самата истина -само те са умните -и само те са с меки кит
  • 39 Смени дилъ

    34 3 Отговор

    До коментар #7 от "руzкo = боклук":

    Ра, че както си я подкарал с тез некачествени Зеленки....
  • 40 наркоман да спреш дрогата

    28 6 Отговор

    До коментар #20 от "Покровск":

    и другите три неща задължително намври добър психиатър -след това добър прогтолог и накрая нормална работа .ако си следваш в този ред може и да има напредък в живота ти -ако ли не ще си останеш един завършен джендър наркоман
  • 41 Гориил

    43 4 Отговор
    Европа отново загуби войната от Русия. Декларацията е поредният „Mein kampf".
  • 42 Монголоиден ботоксов педофил с токчета

    6 31 Отговор
    Няма да мръдна от бункера

    Коментиран от #45, #50

  • 43 Иван Станков

    3 15 Отговор
    Анализ за срещата между Тръмп и путин.

  • 44 Дякон Унуфрий Араллампиев

    37 3 Отговор
    Ако Русия тръгне към Одеса няма спиране Защо не тръгва не знам Нещо се мъти

    Коментиран от #56

  • 45 Кокича

    12 6 Отговор

    До коментар #42 от "Монголоиден ботоксов педофил с токчета":

    А имаш ли бункер?
    За един приятел питам.

    Коментиран от #49, #84

  • 46 Атина Палада

    31 3 Отговор

    До коментар #16 от "гайтанджиева":

    Американец от Флорида дошъл в Украйна да се бие срещу Русия,а друг американец-синът на зам.шефа на ЦРУ отишъл в Русия да се бие срещу Украйна...
    Шарен свят...
  • 47 Вервам им

    3 5 Отговор
    Не е верно и всеки ден губят 😝
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Я пък тоя

    16 2 Отговор

    До коментар #42 от "Монголоиден ботоксов педофил с токчета":

    Като Ви чета, май Ви е мръднал " бункера"
  • 51 Зелю

    30 1 Отговор
    Изтегляме се на по-добри позиции, Покровск не е важен вече
  • 52 пешо

    21 2 Отговор
    няма украйна вече
  • 53 НЯМААААА

    11 2 Отговор
    НЯМАААААААААА
    ГУЛЮ ГУЛЮ
    НЯМАААААААА
    И В КЛЕМАНБИК СИЧКОТО Е В ГЪ......ЗА
    АМА НЯМАААААААА
    АЙДЕ ВАЗЕЛИН.....ЧЕТО ЩОТО НЯМАААААА
    УРЯЯЯЯЯЯЯЯ
  • 54 за малко

    23 2 Отговор
    Както е тръгнало - за зелената въшка и цялата укрия няма да има никакво стратегически значение ....Ха-ха ! Клоунът си е клоун ...
  • 55 Смешник

    28 2 Отговор
    Ще си признаят след няколко дни закъснение Те и за Бахмут признаха след един месец а според украинската пропаганда в Часов яр все още се водят боеве
  • 56 Атина Палада

    30 3 Отговор

    До коментар #44 от "Дякон Унуфрий Араллампиев":

    Бях чела източници- някакви високопоставени близки до настоящата власт в САЩ ,че Одеска област и още една съседна щели да станат нещо като автономия ли ,кво ги бяха нарекли там ..под юрисдикцията на Русия.По този начин излаз на Черно море ще се контролира от Русия,както и ,че по този начин ще бъдат изхвърлени англичаните от Одеса...
    Вероятно е ,предвид ,че САЩ и Англия са в конфронтация...

    Коментиран от #60

  • 57 Кико

    22 3 Отговор
    Странно, украинските военни карти твърдят точно обратното....

    Коментиран от #58

  • 58 Я пък тоя

    2 7 Отговор

    До коментар #57 от "Кико":

    От коя година са картите?

    Коментиран от #150

  • 59 ти да видиш

    16 3 Отговор
    Проникването означава, че зеленияпор го поел!
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Сатана Z

    17 1 Отговор
    Ермак е поискал касапинът Сирски да хвърли всички резерви и най-добрите части близо до Покровск, за Банкова сега е важно да задържи ситуацията и да елиминира пробива на руската армия. Главнокомандващият докладва за трудната ситуация за украинските въоръжени сили, резервите и техниката остават за 2-3 месеца интензивни сблъсъци, сега е необходима спешна пауза на фронта.

    Коментиран от #68

  • 62 Руслана

    21 3 Отговор
    Недостиг на военнослужещи може и да има, но Бело не може да няма.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 СВО= ПЪЛЕН ПРОВАЛ

    2 15 Отговор
    Киев два дня.

    Коментиран от #70, #155

  • 65 Дедо ви...

    17 5 Отговор
    А бе те и в сумска област бандерите си върнали 2 села ама май работата друга...?!?!?!? ВКС и "Герани" изравнили оборудването и персонала на въоръжените сили на бандерщината. Екипажите на самолета SU-34 и БПЛА нанасят изчерпателен удар върху концентрационната зона на механизирания на 144-ия отделен батальон на ВСУ в района на Суми, използвайки UMPK-500 и URANI-2 UAV.
    В резултат на удара са унищожени:
    - до 50 бойци;
    - Склад на боеприпасите;
    - До 10 единици чуждестранна военна техника на въоръжените сили на Украйна, включително два танка на Абрамс, четири BMP Bradley;
    - Различни превозни средства и бронирано оборудване на въоръжените сили на Украйна.
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Атина Палада

    13 3 Отговор

    До коментар #61 от "Сатана Z":

    А на Сирски родителите живеят в Москва..Това е всеизвестно..Обаче неотдавна единият от родителите му се разболял и се лекувал в частна болница в Москва,а Сирски плащал на болницата за лечението на родителят му..
  • 69 1236

    1 20 Отговор
    Ама това градче Покровск още ли е украйнско, ай ай айййй, Киев за три дни, малиии, ама още колко време ще се мотат братушките там, ам че то чичо вова няма да доживее да се порадва на парада в Киев, айййй :(((((((

    Коментиран от #74

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Няма край руското безсилие

    5 16 Отговор
    Няма. .

    Коментиран от #88

  • 72 Град Козлодуй ОРИГИНАЛА

    5 14 Отговор

    До коментар #60 от "Дякон Унуфрий Араллампиев":

    От руснак войник не става.В това е проблема.
  • 73 Васил

    15 2 Отговор
    Покровск е град без никакво стратегическо значение. Две къщи и кучешка колиба.
  • 74 Атина Палада

    16 4 Отговор

    До коментар #69 от "1236":

    Докато набутат Европата в още по голяма дългова криза ,,все ще се мотат...Наистина Зеленски се оказа голям актьор ..

    Коментиран от #97, #124

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Левски

    15 4 Отговор
    Значи има пробив.
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 ССС

    7 6 Отговор

    До коментар #63 от "Реалист":

    "...Литва , Латвия и Естония също са руски, нали ..."
    "През следващите 600 години различни части от територията на Латвия попадат под владение на различни чужди сили, включително Дания, Прусия, Жечпосполита, Швеция и Русия..."
    "Литва е в Руската империя до Първата световна война, когато през 1915 г. е окупирана от Германия..."
    "1721 – след Северната война по Нищатския мирен договор Естония е присъединена към Русия...."
    Май ти трябва да пиеш хапчета! Оли...рен обикновен.
  • 80 стоян

    2 13 Отговор

    До коментар #2 от "То и при Часов Яр няма,":

    До 2 ком - другар Часов яр сега рузки ли е че руски военкори казват че още не бил - на кого да вярваме

    Коментиран от #127

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Атина Палада

    20 4 Отговор

    До коментар #75 от "Реалист":

    Това,че Одеса е руски град,построен от Руската Империя не го отрича никой по света,включително и САЩ и ЕС! Защото е факт!

    Коментиран от #90, #102, #117

  • 83 Глуп... ак....

    2 18 Отговор

    До коментар #60 от "Дякон Унуфрий Араллампиев":

    Кърджали да не би да е турски град?, или Диарбакър който е населен с 90% кюрди да е на Кюрдистан? От къде на къде Одеса ще е руски град след като е на територията на независима общо призната по международните закони Украйна.

    Коментиран от #87, #113, #160

  • 84 гост

    3 8 Отговор

    До коментар #45 от "Кокича":

    Бункерът му е пълен - затова пищи!
  • 85 Караджата

    12 1 Отговор
    Значи и украинската Дийпстейт лъжат?
  • 86 стоян георгиев

    2 12 Отговор
    Русия постоянно жертва войниците си в подобни пробиви при които биват масово избивани.така пр си две седмици вкара около 140.човека в покровск.всички са избити или пленени.сега направи същото навлизайки с диверсионни групи на седем км в дълбочина и понеже фронта не е като през втората световна а е изграден от позиции с дупки между тях руснаците успяха да се набират доста навътре.едва.ли обаче някои от тези ще успее да се върне.

    Коментиран от #100

  • 87 стоян георгиев

    2 10 Отговор

    До коментар #83 от "Глуп... ак....":

    Тоя памперс е на над 75 и е бил милиционер.калво друго да бълнува завалията....самия факт че още може да пише е парадоксален.
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 варна

    3 12 Отговор

    До коментар #15 от "Само":

    да ти кажа, такова нещо няма. Руснаците край Покровск, повече от година се хвърлят всеки ден в самоубийствени атаки, но друг ефект, освен загуба на руска жива сила, няма. Напоследък русия има нова тактика, но също дават много големи жертви и при нея. купили 40-50 хиляди мотори от Китай и с тях атакуват с по двама руснака на мотор. тези руски атаки с мотори също завършват почти винаги трагично, защото на мотора първо не си защитен и второ си много лесна мишена за дроновете.
  • 90 И при това положение....

    6 2 Отговор

    До коментар #82 от "Атина Палада":

    Одеса руски ли е?, трябва ли да е в състава на РФ?
  • 91 Мишел

    5 16 Отговор

    До коментар #2 от "То и при Часов Яр няма,":

    Мосфилм: "Превземането" на Часов Яр. "Превзелите" го са избити (ВИДЕА, 18+). Руският пропаганден канал Readovka показват видеокадри с "руския успех" - издигането на руски знамена в покрайнините на Часов Яр, в картал "Шевченко" и квартал "Цех 2". Но руските канали не показват какво се случва с издигащите знамената – 15 руски войници, сред които изглежда има дори жени. 24-та украинска механизирана бригада обаче публикува видеокадри какво се случва с издигащите знамената руски войници. Кадрите не са за лица под 18 години, съдържанието им съдържа жестоко насилие.

    Коментиран от #129

  • 92 Караджата

    6 6 Отговор
    Само Тръмп може да спаси Украйна от пълен разгром
  • 93 Тодор Юруков

    0 1 Отговор
    Курило Сазонов за ситуацията в Покровск.

  • 94 Тома

    9 2 Отговор
    Вчера брутален пробив на 50 км.в ДНР да кажат нещо укронацистите.
  • 95 Не си достатъчно

    3 10 Отговор

    До коментар #36 от "Я пък тоя":

    запознат. Убитите руснаци веднага се заместват от нови мобилизирани, така че да се поддържа броя, иначе ще стане лошо. Путин и Песков обявиха - Всеки месец 60 хиляди нови руснака заминават да попълват загубите. Брутално е, но факт.

    Коментиран от #104

  • 96 стоян георгиев

    3 5 Отговор
    Я сашла с ума...
  • 97 Европа няма общ дълг....

    0 4 Отговор

    До коментар #74 от "Атина Палада":

    Защото няма общ БВП....
  • 98 Левски

    10 1 Отговор
    До "реалист". Ти реално имаш 2 по история. Чети и книги, образовай се. Областта, наречена Украйна, е Русия. Първата столица на Русия е Киев. Като повечето европейски държави, и Русия била разделена на княжества. След погрома на Чингис хан( Темучин) Русия се обединява. Ленин,( който е евреин) измисля Украйна и Беларус за държави. Защото, особено в Украйна е пълно с тях,

    Коментиран от #105

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Бай Ставри

    10 0 Отговор

    До коментар #86 от "стоян георгиев":

    Бати Стояне укровермахта не може да излезе от бункерите бе човек.Фаб 3000 ги прави луди.Стига с тези мокри сънища
  • 101 стоян георгиев

    4 2 Отговор
    Мама само руски чушки ллаппа
  • 102 Реалист

    2 4 Отговор

    До коментар #82 от "Атина Палада":

    Желязна логика имаш, неукий паля чо! Примерно Белград от сърбите ли е построен, че е техен??? Куха манерка неука...чети книги, не лай само в интернет.
  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 60 хиляди.....

    2 5 Отговор

    До коментар #95 от "Не си достатъчно":

    Елиминирани пишеш, и веднага нови 60 хиляди в кланицата, и това нещо велико ли е?, нещо героично ли е?, нещо за възхищение и за подражание ли е?
  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 Възпален роZов hемороид

    8 2 Отговор
    ВСУ напредна нови 10 км в посока Крематорск ! Ураааа победа !
  • 107 факт

    7 2 Отговор
    Нямат край украйнските победи/перемоги/ във Фейк-ти, ха, ха, ха!
  • 108 Реалист

    1 10 Отговор
    Забелязвате ли, че тук всъщност има един русофилски трол, който бълва пропаганда и лъжи...ще го познаете по това как изписва украЙнски примерно с Й, щото е неграмотен копейкаджия....

    Коментиран от #116, #120

  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Москва

    8 2 Отговор
    Не вярва на сълзи

    Коментиран от #119

  • 111 ССС

    9 0 Отговор

    До коментар #88 от "хуавей":

    "...Зеленски не трябва да има никаква милост към Путин и Русия..."
    И понеже зеления в момента е в стойка "партер", кво предлагаш да направи? Да се врътка и стиска, докато ги изтощи до смърт ли?
  • 112 Крайцера Москва

    1 8 Отговор
    И аз сега на кого да вярвам? Абе какво стана, Кремъл призна ли потъването на флагмана, или още си плава?
  • 113 ССС

    3 6 Отговор

    До коментар #83 от "Глуп... ак....":

    "От къде на къде Одеса ще е руски град след като е на територията на независима общо призната по международните закони Украйна..."
    Понеже след отделянето от СССР това не е направено.
    Вече можеш да махнеш точките от ника си. Приляга ти.
  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Мишел

    0 12 Отговор
    " Посланикът на САЩ Матю Уитакър в интервю за Newsmax : Главата на Путин е болна и неадекватна. Той живее извън обективната реалност. "

    Коментиран от #123

  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Последния Софиянец

    1 7 Отговор

    До коментар #82 от "Атина Палада":

    И Пловдив е построен от Турция, да го връщаме ли

    Коментиран от #132, #146, #147

  • 118 Я пък тоя

    8 0 Отговор
    Украинската армия категорично отрече: Русия изобщо не е на украинска територия, още се бием на границата. Всичко това може да се види на украинските карти.

    Коментиран от #199

  • 119 Браво, киноман

    1 5 Отговор

    До коментар #110 от "Москва":

    Много т.ъ.п. филмо беше тоя, отдето е цитата ти.
  • 120 ССС

    0 5 Отговор

    До коментар #108 от "Реалист":

    "... щото е неграмотен копейкаджия...."
    Реалист До коментар 98 от "Левски":
    "бЕгай с тези руски опорки бе! Едни книга не си прочел, само ..."
  • 121 Зеленото съм

    12 1 Отговор
    Още се държим в Авдеевка, а и напредваме към Часов Яр да си го върнем ;) Вервайте ни!
  • 122 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 123 болгарин..

    10 2 Отговор

    До коментар #115 от "Мишел":

    Много шизообъсанячки тука бе..избегали от карлуковскио диспансер

    Коментиран от #178

  • 124 Европа

    1 6 Отговор

    До коментар #74 от "Атина Палада":

    има огромни приходи почти 19 трилиона долара, така че никакви дългове не могат да я притеснят.
  • 125 Дедо ви...

    12 1 Отговор
    „В следващите часове ще се реши съдбата на 29% от територията на ДНР, останала под украински контрол“, - военен наблюдател на Bild
    ▪️Дълбочината на пробива на фронта северно от Покровск е около 18 км (преди оценките бяха 10-12 км), което позволи на руските войски да достигнат до магистралата от Днепропетровск до Славянск и Краматорск.
    ▪️Според Репке, украинските въоръжени сили имат няколко дни, за да си върнат тези територии, преди руските въоръжени сили да прехвърлят там дронове и механизирани части, които ще консолидират и задържат окупирания район.
    ▪️В този случай последните два големи града на Донбас - Славянск и Краматорск - ще бъдат откъснати от Днепър и ще могат да получават доставки само през Харков. А Украйна „е малко вероятно да успее да задържи региона в дългосрочен план“.
    ▪️Ако пробивът не бъде елиминиран, „веригата от твърде оскъдни участъци от фронта и по-нататъшни загуби на територия ще продължи и ще се ускори“, а Русия може да оттегли условието си за изтегляне на украинските въоръжени сили от Донбас през в замяна на прекратяване на огъня на други места, пише Репке.
  • 126 Анонимен

    11 1 Отговор
    Така падна Авдеевка!
  • 127 И Угледар не е, и Торецк и той,

    13 1 Отговор

    До коментар #80 от "стоян":

    и в Бахмут е така, а в Мариупол Азовците от мазетата на Азовстал водят успешен Контраступ, даже завладяха град Курск.
  • 128 Съдията

    9 0 Отговор
    Няма бе, няма. Жив руснак в цяла Украйна няма. Лъъъки, ти си геврек, както хипнотизираше Алф котарака.😂
  • 129 Така е и в Торецк, Курахово, Соледар,

    13 2 Отговор

    До коментар #91 от "Мишел":

    Бахмут, Угледар, Мариупол, всичко е Мосфилм, украинските войски вече са в Москва.

    Коментиран от #167

  • 130 Хохо Бохо

    8 0 Отговор
    Тъй де, то и нашите мбогополови обясняват, че проникването отзад не означава, че са нетрадиционалисти
  • 131 Кви боеве бе аз ше срина сичко там

    6 0 Отговор
    Ше прата 100 000 ракети ше нареда милион далекобойни гаубици и ше стрелям дорде сичко се превърне в пясък
  • 132 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 133 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 134 Хохо Бохо

    4 4 Отговор

    До коментар #14 от "Българин":

    Ба бе ама за сега мора е по руския добитък украинска порода
  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Другарят с Стайков

    5 0 Отговор
    Лъже безобразно!
  • 137 Всичко от московия е лъжа и измама !

    1 14 Отговор
    Кога не са лъгали от московското блато ?!

    „Руснакът е най-големият и най-наглият лъжец в целия свят“. (Тургенев).

    „Лъжа, лъжа, лъжа… Лъжа за спасението, лъжа за изкуплението на вината, лъжа за постигането на някаква цел, лъжа за кариерата, за благополучието, за ордените, за квартирата. Лъжи. Цяла Русия се е покрила с лъжи, като с краста“ (Василий Шукшин).

    Коментиран от #138, #203

  • 138 гост

    11 1 Отговор

    До коментар #137 от "Всичко от московия е лъжа и измама !":

    На баба умното!Баба ще гали!
  • 139 Жалката руска армия

    3 17 Отговор
    Сбор от затворници,алкохолици и маргинали! Умират за смешни пари. КАКВА гавра за радост на беге комплексарите,а?

    Коментиран от #151, #196

  • 140 Посетител

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "гайтанджиева":

    Ти си фейк. Отвсякъде...
  • 141 УДРИ ВОВА

    14 1 Отговор
    Ами няма, просто Покровск е Руски ....

    Коментиран от #186

  • 142 дончичо

    3 0 Отговор
    миш маш е хакти
  • 143 дончичо

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Програмиста":

    ДОС командос
  • 144 Артилерист

    15 1 Отговор
    Наистина укроармията може да се окаже в случая права. Пробивът на руските войски може и да не е "боен", защото украинците са се оттеглили предварително или са се предали. Коридора от 15 км със сигурност е прострелян и достъпът до Покровск от там е изключен. Няма място да обяснявам ефективността (и красотата) на АРТИЛЕРИЙСКАТА СТРЕЛБА по движеща се цел, когато мястото за попадение на снарядите в залпа е определено чрез стрелба и остава само да се изчисли разстоянието, което целта ще измине за времелетенето на снарядите...

    Коментиран от #190, #191

  • 145 дончичо

    7 0 Отговор

    До коментар #11 от "Мишел":

    Те и английските летци не са у Ренье
  • 146 гост

    7 0 Отговор

    До коментар #117 от "Последния Софиянец":

    Нещо май си учил-недоучил.Специално за Тримонциум иде реч..Римският град на 3 хълма.
  • 147 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 148 Гай Баньо

    5 0 Отговор

    До коментар #30 от "Бай Ганьо":

    Да,те ще ти го поднесат под носа,да не се трудиш много,само да го повееш.
  • 149 456

    13 1 Отговор
    Те укрите винаги така казват" не е вярно. Москва лъже" ,а пък после казват " този град, село не е от особено значение и преминахме на по- безопасни позиции ". Нищо де ,след 3 дни искат ,не искат ще го признаят.
  • 150 Кико

    6 1 Отговор

    До коментар #58 от "Я пък тоя":

    Картите са от днес.
  • 151 Петров

    2 10 Отговор

    До коментар #139 от "Жалката руска армия":

    Напълно жалки. Типични диваци. Типични варвапи,както цялата им история,варварска, робска
  • 152 Не бе глупако

    2 10 Отговор

    До коментар #147 от "т-п трол соросоиден":

    Човекът ти казва да смениш плочата от Митрофанова
  • 153 Падението на троловете

    18 1 Отговор
    Забавни напъни на укротроловете. Руснаците лъжели. Ама това за Покровск го пишат украински канали. И Института за изследване на войната - САЩ бре! Четете преди да драскате!
  • 154 Факти, дом на беге комплексаря

    3 13 Отговор
    Щом видите някой да се кланя и възхещава на тиранин( Путлер),энайте роб и комплексар е
  • 155 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 156 Пробивач😁

    10 12 Отговор
    Има пробив единствено в кратуните на руските тротинетки.

    Коментиран от #157, #162, #198

  • 157 веселяк

    9 8 Отговор

    До коментар #156 от "Пробивач😁":

    Като минеш покрай огледало, спри и виж дали и твоята кратуна не издиша от някъде!

    Коментиран от #161

  • 158 Само минаре са и сложили

    5 0 Отговор

    До коментар #147 от "т-п трол соросоиден":

    "Според някои изследователи Джумая джамия е построена на мястото на по-ранна християнска църква, посветена на света Петка Българска, изградена след преминаването на нейните мощи през града през 1228 година.4 През XIX век Любен Каравелов пише, че джамията „едно време е била черква“
  • 159 Левски

    2 1 Отговор
    До "реалист". Книгите, които съм чел, са европейски и са толкова, че ти нямаш толкова гънки в мозъка. Оправи си и правописа. Имаш още жълто около устата, за да даваш мнение. Завършил съм българска филология и история. Отиди на вечерно училище.
  • 160 Смитаняк

    2 0 Отговор

    До коментар #83 от "Глуп... ак....":

    И какъв град е Кържали на,госпожа?
  • 161 Винтоверт Бош

    2 9 Отговор

    До коментар #157 от "веселяк":

    Кратуните на руските тротинетки са пробити и затова липса сивото вещество. ☝️😁
  • 162 НЯМА БОЕН ПРОБИВ

    6 0 Отговор

    До коментар #156 от "Пробивач😁":

    ВЯРНО Е
    ПРОБИВА Е ЧИСТО СЕК.....СУАЛЕН
    СКЪСАХА ВИ ГА......ЗА В ПОКРОВСК
  • 163 Извънредно!

    5 1 Отговор
    Руската армия отстъпва.... На запад
  • 164 Мишел

    7 1 Отговор
    Според различни военни карти, вчера руската армия е превзела от 112 до 127кв.км, документирано с геолокации. Според същите карти, отворът на котела с Покровск и Миргород вчера е бил 8км.
    Гарнизоните в двата града са били общо 13 000 украински военни. Колко от тях са оцели в котела предстои да .видим.
    Преди срещата в Аляска руската армия напредва с много високо темпо. Путин ще има какво да покаже на Тръмп.
  • 165 Древен

    4 2 Отговор
    Аре ве...
    На кого да верваме...
    На Укринформ- доказано 100% лъжци...
    Руски пробив в Покровск ИМА и то отпреди седмица...
    Даже щабът на Всу се изнесе от Покровск-панически....

    Коментиран от #171

  • 166 Точно така

    1 4 Отговор

    До коментар #3 от "Гориил":

    Прав си!Както Путин не иска да приеме поражението си през 2025 година.

    Коментиран от #204

  • 167 Ганьовото

    2 6 Отговор

    До коментар #129 от "Така е и в Торецк, Курахово, Соледар,":

    ВСУ навлизат дълбоко в руска територия,Завземат територии в Сумска област.Какво пречи и до Москва да стигнат? Пригожин кой го спря по протежение на 200 км.?

    Коментиран от #177

  • 168 Вуте....

    1 0 Отговор

    До коментар #132 от "маке..":

    На Фильо ли бре?, не е ли кръстен на нашиот Фильо Киркоров? 🤔
  • 169 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 170 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 171 Дребен

    1 3 Отговор

    До коментар #165 от "Древен":

    Има пробив,ама само в мечтите и сънищата ти! Ватенките опитват с малки диверсионни групи,но не се получава!Украинците ги трепят като хлебарки.

    Коментиран от #181, #182

  • 172 Бухахаххахаха хихихи

    1 3 Отговор

    До коментар #135 от "az СВО Победа80":

    Още по накратко: Тези алабализми ги слушаме още от 2022 година! Хотели как лучше, а получилось как всегда.
  • 173 А бе

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Диванен стратег":

    Тричания си ти,но не са ти казали.Като малък са те объркали с кучето
  • 174 А бе смотан

    2 0 Отговор

    До коментар #132 от "маке..":

    Ми елате да си го вземете,ама нямате велик цар.Македония е област в Гърция,какво общо имате вие?
  • 175 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 176 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 177 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 178 Така ли бе

    1 1 Отговор

    До коментар #123 от "болгарин..":

    Ти си чужденец,ми тебе те изгониха от там щото имаше българи за лечение.
  • 179 НЕ ЛЪЖИ!

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "Мишел":

    Вашите уйдурми са ни до болка познати!
  • 180 МОЖЕ,АМА

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "десетина града":

    КОГА БОР РОДИ СЛИВИ!
  • 181 Древен

    0 0 Отговор

    До коментар #171 от "Дребен":

    Абе смехурко когато оспорваш поне трябва малко от малко да си подготвен...
    Инфото ми е АКТУАЛНО почти от фронтовата линия...
    Така че като не знаш-мълчи си...
    Поне ще изглеждаш умен

    Коментиран от #185, #189, #192

  • 182 Едър

    4 0 Отговор

    До коментар #171 от "Дребен":

    И за Часов Яр така говорехте, отреди това за Торецк и т.н. Въпрос на немного време и за Покровск.
  • 183 Така казват за всеки

    4 1 Отговор
    важен за Украйна град. Щом казват, че не е верно значи до няколко дни или седмица ще лъсне истината ама под друга форма.
  • 184 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 185 Дребен

    1 0 Отговор

    До коментар #181 от "Древен":

    Кой упорито ти внушава че си умен ? Или сам го правиш?
  • 186 СТАВА,АМА

    0 1 Отговор

    До коментар #141 от "УДРИ ВОВА":

    НА КУКОВО ЛЯТО!
  • 187 Сульоооо

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Тея пък":

    А къде е бункерния джуджо? Умира от шубе,че трябва да ходи до Аляска.
  • 188 А бе

    0 2 Отговор

    До коментар #13 от "за случката в Кировоград":

    Не ни занимава с фейкове за руския пролетариат.
  • 189 Сульовче

    1 0 Отговор

    До коментар #181 от "Древен":

    Подбирай си думите, да не се налага,да те обучавам.
  • 190 Ганьовото

    0 1 Отговор

    До коментар #144 от "Артилерист":

    Ми то и никой не ти иска обясненията!
  • 191 Бай Ху (By Who)

    1 0 Отговор

    До коментар #144 от "Артилерист":

    Здраве желая другарю Артилерист.
  • 192 А бе кух

    1 0 Отговор

    До коментар #181 от "Древен":

    не стига че си дребен,ами и това
  • 193 Сульоооо

    1 4 Отговор

    До коментар #184 от "ЗАГУБИТЕ НА УКРАЙНА ПРЕВИШИХА = 2,2 МЛН.":

    НЕ ЛЪЖИ! НИЕ НЕ СМЕ ВАТЕНКИ!!!
  • 194 Копейпръдляк

    1 6 Отговор

    До коментар #4 от "Зевс":

    Ако наистина града беше обкръжен,ватенките щяха дигнат вой до небесата.
  • 195 Солинген

    2 1 Отговор
    BBC и тя ли лъже?Соросе,Соросе.
  • 196 Айларипи

    3 1 Отговор

    До коментар #139 от "Жалката руска армия":

    Абсолютно,като феновете на ,,промяната,,забили хоботче в соросова, НПО хранилка.
  • 197 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 198 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 199 Я па тоя

    1 0 Отговор

    До коментар #118 от "Я пък тоя":

    Ти знаеш ли какво е карта?Да не си хванал някоя книжка с комикси?
  • 200 Сульовче

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Зелен Ски":

    Не се пъни толкова да изглеждаш интелигентен,постигаш обратен ефект.
  • 201 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 202 Ееебгаси и пробива, ееебгacи и напредък

    2 0 Отговор
    Отбраната на украинските въоръжени сили в Донбас беше разкъсана на парчета. Зеленски ще се изправи пред срамна капитулация — ще бъде срамно да отговаря пред Тръмп...
    През последните седмици руските войски направиха мощен пробив към Красноармейск, който е в полукръг, а също така предислоцираха диверсионни групи към Доброполе и магистралата, водеща към Краматорск.
  • 203 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 204 Ха ХаХа

    0 0 Отговор

    До коментар #166 от "Точно така":

    Какво поражение на Путин бе идиот?
    Зеленски ли е в Русия или Путин е в Украйна
    Боклук Сър Джон
  • 205 Бжежински

    0 0 Отговор
    В борбата ни срещу Русия ще ни помогне Украйна където няма никакъв морал и морални ценности
  • 206 Сульоооо

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "за случката в Кировоград":

    Rheinmetall изгражда два големи оръжейни завода в България.Познай продукцията им за къде е предназначена?..........щях да забравя.......вас питаха ли ви?
Новини по държави: