Всичко е спокойно засега и в близкото бъдеще ще бъде така, но през септември месец може би няма да е така. За това предупреди математикът от БАН и член на разпуснатия вече Национален оперативен щаб проф. Николай Витанов в сутрешния блок на БНТ.
Не се вижда делта вариантът на вируса да причинява кой знае какви съществени поражения, но това е поглед само на повърхността все още. В сметките на Витанов обаче се вижда, че делта вариантът на вируса работи подмолно.
Делта вариантът се опитва да пусне корени в София-област и по Черноморието, докато Пловдив засега остава защитен. Четири фактора пречат на делта варианта да се разпространи напълно - ваксинацията, отпускарският сезон, РЗИ-тата и конкуренцията, "която му иззема клиентелата". Делта вариантът се опитва да се бори, но засега борбата му е неуспешна, подчерта математикът.
По думите му събирането на много хора на едно място неизбежно води до разпространение на заразата. Делта вариантът е борбен и до септември месец ще се пребори с конкуренцията на британския вариант - хората ще се приберат, ще стане по-студено и РЗИ-тата няма да могат да го спрат, предупреди проф. Витанов.
Проф. Витанов предупреди, че ако допуснем разпространението на делта варианта веднага ще се промени ситуацията на страната, която към момента се намира в зелената карта. "Опасността е реална, но не засега, а есента ще ни представи сметката за това, че сега не взимаме мерки. Ако пробие делта вариантът, процесът на падане ще спре и броят на активните случаи ще тръгне нагоре", категоричен бе проф. Витанов.
Той отчете, че това, което ще ни остане в борбата срещу делта варианта, е ваксинацията, която не върви. Ние имаме доста проблеми с ваксинацията, уточни математикът. Според него политически мерки могат да преборят антиваксърското чудовище.
Теоретично може да се пребори антиваксърското чудовище, но на практика няма да стане, отчете проф. Витанов. "Вирусът ще си се разпространи и ще се вдигне нова вълничка. Въпросът е да преживеем новата вълна, коментира още математикът.
Той не приема критиката на Националния център за обществено здраве (НЦОЗА), че кризата с коронавируса се управлявала политически, вместо медицински. При тези условия здравната система се справи прекрасно. Кой не се справи прекрасно от медицинските специалисти - РЗИ-тата ли, лекарите ли, медицинските сестри ли, запита проф. Витанов.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Директора
Стига давайте тибуна на всякакви шарлатани, които плашат хората. От вас зависи, от журналистите.
Коментиран от #20
09:55 03.07.2021
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Последния Софиянец
09:57 03.07.2021
4 гост
09:59 03.07.2021
5 Факт
Коментиран от #54
10:00 03.07.2021
6 БАЙ Х@Й ‼️
10:01 03.07.2021
7 Палячо
10:01 03.07.2021
8 гост
10:01 03.07.2021
9 боково чудо
10:03 03.07.2021
10 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #42
10:04 03.07.2021
11 Българският
10:04 03.07.2021
12 Дур
10:06 03.07.2021
13 провинциалист
10:13 03.07.2021
14 Морски
10:14 03.07.2021
15 Факти
10:16 03.07.2021
16 дядо
До коментар #2 от "🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️":
Ако бях по-млад щях да го намеря задължително, подкрепямте напълно.10:16 03.07.2021
17 Тик так
10:16 03.07.2021
18 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #2 от "🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️":
Най накрая това ще си изпроси,простфесорът.... Ще го погнат,като диво прасе.....10:17 03.07.2021
19 big
Коментиран от #50
10:18 03.07.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 жжжжжж
10:23 03.07.2021
22 Провинция
10:24 03.07.2021
23 Нормален
10:24 03.07.2021
24 Буци Толупа
10:25 03.07.2021
25 Хораа
10:26 03.07.2021
26 Факти,
10:28 03.07.2021
27 boiko
10:29 03.07.2021
28 Рошко
10:30 03.07.2021
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 iiiii
10:30 03.07.2021
31 1111
10:31 03.07.2021
32 hyhy
10:32 03.07.2021
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 плюс минус
10:34 03.07.2021
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 boiko
10:35 03.07.2021
38 6565
10:37 03.07.2021
39 ч0кам
10:37 03.07.2021
40 Антон
10:41 03.07.2021
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Ваксиниран1403
До коментар #10 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
За абсолютно всяка не задължителна ваксинация се разписвате. За каквото е подписа и при ваксинация срещу грип според вас? Това е доказателството, че ти си пожелал това, а не че лекаря ви е заблудил и ви е ваксинирал без да сте искали това, но не освобождава никои от никаква отговорност. За ваксините по желание винаги се подписвате, че сте съгласен. Така е било и преди така е и сега и така ще бъде и в бъдеще. Въпроса е принципен и няма нищо общо с конкретна ваксина.Коментиран от #51, #63
10:43 03.07.2021
43 Факти, за такива
10:45 03.07.2021
44 DRIS
Коментиран от #52
10:47 03.07.2021
45 Лари
Коментиран от #68
10:50 03.07.2021
46 Психото Витанов си повтаря едно и също!!
10:51 03.07.2021
47 Предлагам
10:51 03.07.2021
48 Перо
10:58 03.07.2021
49 БГ681
10:59 03.07.2021
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #42 от "Ваксиниран1403":
Не си измисляй-това е твое виждане!!!Информирано съгласие Искат само при Операция!Сега понеже се появи да дам данни за бг днесБългария19.06–2.07
Общ брой случаи 1 019
Смъртни случаи 96
14,768/100000 сме днес,а вчера вирусоносителите ни са 0,5%Това е точност до 3знак!Да видим боцнатите англосаксонци...Великобритания
19.06–2.07
Общ брой случаи 244 276
Смъртни случаи 233
370,115/100000.......Виж вчера,колко бяха,ако си забравил...Аз припомням...Понадигат се и мъртъвците им....До 450 има още 80 парчета...Тогава ще почнем да Броим и Другото ++++!Обичаш и русията ето тиРусия
19.06–2.07
Общ брой случаи 275 345
Смъртни случаи 8 002
183,56/100000!Оказва се в евросъюза ,че Унгария е по добре от нас...!Това го пиша за да не пишете срещу СпутникV...Ще дойде времето,когато ще прозреете,че увеличената смърт в Русиятае с единственна цел да ги боцнат!Вече хората прозряха и не чакат....Печалба от ЛОТо,Единственно пред страха се затварят очите и хората стават покорни..Все още...Та сте почнали от сутринта..ААА,сега ми кажи..Когато са ти правили задължителните ваксини,кога родителите ти ,или ти си се Разписвал....Преди години имах удоволствието да играя в Ню Дели...Удариха ми една ваксина и никой не ми каза и каква...Щях да опъна жартиера,гушна букета и ударя камбаната....След време никой не ми даде и отговор Що за ваксина...Аз разбрах-Жълта треска...Та ,по кротко,като лъжеш-Утре имаш цял ден простор....Отивам на вилата ще пръскам Ябълки и сини Сливи!
Коментиран от #53, #65
11:04 03.07.2021
52 Дутерте
До коментар #44 от "DRIS":
Кат не щеш спринцовка-айде в панделата! Ще видиш една "саморазправа". Ако , беше при бай Тошо, досега да си забравил, че си ваксиниран!11:09 03.07.2021
53 Ваксиниран1403
До коментар #51 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Не е така при ваксинация за грип също се разписваш и това е така не отсега. Стига манипулации и лъжи. Когато в болницата ти правят определени манипулации също се разписващ, че си съгласен и си запознат с това което ще ти правят, но то не значи, че не можеш да си търсиш правата по съдебен път ако смяташ, че са ти накърнени.Откъде на къде твърдите подобни глупости за съгласието което се подписва при ваксинация. Това е гнусна пропаганда в която няма нищо вярно. Това много лесно може да се провери, но никои не си прави труда да провери и това се използва като “сигурно доказателство” от антиваксърите.Коментиран от #59, #61
11:13 03.07.2021
54 Възмутен народен човек
До коментар #5 от "Факт":
Вай вай!! Ама тоя още ли не е " изчегъртан"???11:14 03.07.2021
55 хах
Коментиран от #73
11:19 03.07.2021
56 Спасов
11:20 03.07.2021
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Заблуда
До коментар #53 от "Ваксиниран1403":
Не си измисляй, никога не съм разписвал информирано съгласие, като съм се ваксинирал за грип.11:21 03.07.2021
60 Българидис
11:21 03.07.2021
61 Диверсант
До коментар #53 от "Ваксиниран1403":
Още ли не си пукнал. Тичай да си сложиш днешната порция вакса11:23 03.07.2021
62 Пол Пот
11:24 03.07.2021
63 5ко
До коментар #42 от "Ваксиниран1403":
Айде стига лъга като ром на общински пазар. Никъде другаде не те карат да се разписваш. Я дай един пример поне.Коментиран от #69
11:24 03.07.2021
64 Гюнтер
11:26 03.07.2021
65 Ваксиниран1403
До коментар #51 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Продължавате да гледате само разпространението в момента, но не и смъртността предизвикана от това разпространение в момента. Контраста голямо разпространение с нищожна смъртност срещу голямо разпространени и голяма смъртност за вас не означава нищо. Чудесно е, че разпространението в България е малко и се свива, но за огромно съжаление това е временно и ни чака това което се случва в другите страни със сходно ниво на ваксинация. Всички факти доказват това, но вие се правите на щраус и си криете главата в пясъка и си мислите че като игнорирате проблема той ще изчезне, но както не изчезнал до сега така няма да изчезне и в бъдеще.Коментиран от #81
11:26 03.07.2021
66 Глупаци
Нека да отпадне и ваксинацията ще тръгне веднага.
Производителя и правителствата трябва да поемат отговорност, а не да обвиняват хората в безотговорност.
Коментиран от #72
11:27 03.07.2021
67 Руди
11:29 03.07.2021
68 5ко
До коментар #45 от "Лари":
Ти като "ваксиниран" трябва да си доволен, ще имаш по - малко опоненти.Коментиран от #70
11:30 03.07.2021
69 Ваксиниран1403
До коментар #63 от "5ко":
При ваксинация за грип се разписваш.Вече дадох пример. Вие дайте пример за ваксинация която не е задължителна и не се изисква разписване.Коментиран от #77
11:30 03.07.2021
70 Ваксиниран1403
До коментар #68 от "5ко":
А ти кажи , кой ще изплаща спасителните заеми които ще бъдат изтеглени след поредната вълна на епидемията и ужасяващата икономическа криза гарантирана ни от отказани от масова ваксинация като общество.Коментиран от #75, #80
11:32 03.07.2021
71 Забележете тактиката
11:33 03.07.2021
72 Ваксиниран1403
До коментар #66 от "Глупаци":
Само ако ваксината стане задължителна може да отпадне. За ваксините по желание винаги се подписваш, че си съгласен. Така е било и преди така е и сега така ще бъде и в бъдеще. Въпроса е принципен и няма нищо общо с конкретна ваксина.Коментиран от #76
11:35 03.07.2021
73 5ко
До коментар #55 от "хах":
Веднага обяснявам. Другите вируси не са така коварни, защото преди атака пускат молба за разрешение, заведена с входящ номер.11:36 03.07.2021
74 Плашило
Разбира се, че ще има и други вълни, стана банален с неговите заплахи.
Да го попитам, в Англия като се ваксинираха всички какво става в момента - по 27000 новозаразени на ден и броят им расте ежедневно.
Крайно време да погледнем какви са фактите и да спрем да се заблуждаваме.
Вакисината за Ковид помага само да изкараш болеста по-леко, както всяка друга ваксина. Нека не и предписваме измислени функции, като тази, че ваксиниране не могат да се разболеят или не пренасят болестта.
Коментиран от #78
11:37 03.07.2021
75 Спокойно
До коментар #70 от "Ваксиниран1403":
Няма да има друга "вълна". Зомбитата като теб се ваксинираха, а останалите го преболедуваха. Ако има друга "вълна", значи нито ваксината, нито преболедуването пази.Коментиран от #83
11:39 03.07.2021
76 Глупости
До коментар #72 от "Ваксиниран1403":
Няма такова нещо, вече се васкинирах за Б и не съм се подписвал.11:40 03.07.2021
77 5ко
До коментар #69 от "Ваксиниран1403":
Да бе, как ли пък не. Ти за съвсем наивен ме взе.Коментиран от #79
11:42 03.07.2021
78 Ваксиниран1403
До коментар #74 от "Плашило":
А защо не сравните смъртността за последните 15 дни в Русия със смъртността във Великобритания и да видите, че тя е 16 пъти по-голяма от тази в Великобритания въпреки че там също има пик, но и голяма степен на ваксинация за разлика от в Русия. Ако се сравни със смъртността в Русия с тази в Изриел излиза, че в Русия е 153 пъти по-голяма. Изводите да си прави всеки сам и да се замисли хубаво дали да вярва на антиваксърски нелепи теории и простотии.Коментиран от #82, #87
11:48 03.07.2021
79 Ваксиниран1403
До коментар #77 от "5ко":
Явно си, щом вярваш на всяка глупост тиражирана масово. Това което казвам се проверява много лесно. Провери сам и после вярвай и пиши кой е наивен.11:51 03.07.2021
80 5ко
До коментар #70 от "Ваксиниран1403":
Точно това е и една от целите заложени в пландемията. Като няма как да върнеш"заемите", а това е ОСНОВНАТА ЦЕЛ, ти се открадва по "законен" начин спестявания и всякакво имущество. Същото е и с държавите, само че в по - голям мащаб. Те - отпусналите заема, много добре знаят, че при измамното, насилствено спиране на нормалния живот, спират и икономиката. Целта е изпълнена. Честито съвременно робство. Само безумец би повярвал в "грижата" за човека.Коментиран от #86
11:51 03.07.2021
81 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #65 от "Ваксиниран1403":
В Англосаксония продължава да се понадига...смърта...Още не са в Геометричното увеличение..написах ви 450/100000..ЗА Русията ....Те не са пример за коректни данни!В Момента лъжат за да Ваксинират!Там са 150 милиона и трудно ще се справят ,само с подаръци ...Трябва Страх!В бг тези Смърти бяха плод на Кражба чрез Ковид и затова ще разследват и Щабаджиите и ще ходите да ги защитавате...11:57 03.07.2021
82 5ко
До коментар #78 от "Ваксиниран1403":
Най - лесният начин да опровергаеш истината, е да я класифицираш като конспирация. А ти от къде си сигурен в достоверността на твоя източник на информация? До сега съвпаденията говорят в ущърб на твоята теория на статуквото.Коментиран от #84
11:59 03.07.2021
83 Ваксиниран1403
До коментар #75 от "Спокойно":
Дали. То и в Русия не трябваше да има вълна ,но има и болниците са им пак пълни сигурно и до поредно затваряне ще стигнат. Да и във Великобритания има вълна, но болниците не са им препълнени и нямат нарастваща смъртност. Не е така обаче в Русия. Именно това е разликата между 50% и 10% ваксинирани.Коментиран от #91
12:01 03.07.2021
84 Ваксиниран1403
До коментар #82 от "5ко":
Много странно разсъждавате когато някои данни не ви харесват веднага приемате, че те са недостоверни, но когато ви харесват веднага ги приемате за достоверни.Коментиран от #94
12:03 03.07.2021
85 Не обръщайте
Коментиран от #88
12:07 03.07.2021
86 Ваксиниран1403
До коментар #80 от "5ко":
Разбира се, че се грижат за техния интерес.В другите развити страни се ваксинират масово защото са “тъпи” и не разбират “достоверните” теории за ваксините.Същите тези които са “тъпи” скоро ще забравят за проблема икономиката им ще се изстреля нагоре. За сметка на това ние и такива като нас “много хитри” ще се редим за спасителни заеми които ще ни отпускат “тъпите” при “перфектните” лихвени условия. Бъдещите поколения ще имат да изплащат много десетилетия тези заеми, но какво да се прави ние сме умните , а другите са тъпите. Това което човек сам си направи никои друг не може да му го направи.
12:08 03.07.2021
87 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #78 от "Ваксиниран1403":
Я да видим какво си смятал...134 302,за последните 2 седмициОбщ брой случаи 275 345
Смъртни случаи 8 002
Русия 150милиона,велика британия128 189,за последни 2 седмициСмъртни случаи 233 население 66,6милиона!Русия е 2,252 пъти по голяма по брой население от острова3553 : 233=15,25 пъти в момента на двуседмична база!или 1525% запомни това и всеки ден ще теглим калема!Да погледнем Движението!Нали си съгласен ,че за едно Нещо не може да се съди само в един определен момент!Многоо обичам Цифри,числа,манатарки...И Животни,както и птици!Сега всекой ден ще смятаме до края на ...Между тия и ония!
Коментиран от #93
12:13 03.07.2021
88 Ваксиниран1403
До коментар #85 от "Не обръщайте":
Никой не ми плаща, а аз вярвам на доказателства и факти. Единственото за което се притеснявам е, че ще трябва да живея в икономическа криза породена от нежелаещи да се ваксинират и да плащам за тяхната наивност.На никого не казвам какво да прави, а единствено да мисли самостоятелно, а не да се доверява на всяка глупост която се тиражира в най-достоверния клюкарник след пазара социалната мрежа.
Коментиран от #89
12:13 03.07.2021
89 провинциалист от провинция Тракия
До коментар #88 от "Ваксиниран1403":
След 30 г. "демокрация" и 45 г. "комунизъм" те притеснява икономическата криза от вируса... ЪнбиливъбълКоментиран от #92
12:19 03.07.2021
90 tomito
12:32 03.07.2021
91 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #83 от "Ваксиниран1403":
Във велика британия от момента на увеличаване вирусоносителите имат увеличение над 100%,засега тръгват от ниска база...Нали знаете,че една партия се играе докато завърши....а,най често власите се давят накрая.Решихме,ще смятам и това,защото обичам ИСтината,каквато и да е тя!Пак ви повтарям-Руснаците в момента Мамят,така както Щабът мамеше тук!Но оставяме настрана и почваме!И нещо друго,бяхте написали непомислено,че англосаксите,щели да имат по малка смърт от Руснаците,говорим за ковид,от началото до сега....Мисля,че няма да държите на това си твърдение???Ако държите напишете процента между руснаци и албионци и това ще смятаме!Коментиран от #95
12:36 03.07.2021
92 Ваксиниран1403
До коментар #89 от "провинциалист от провинция Тракия":
Да, защото тя бонус към цъфтящото ни положени в която се ме преди нея. А за по зле винаги има накъде. За тези които са зле всяка криза е много по-пагубна отколко за другите.12:39 03.07.2021
93 Ваксиниран1403
До коментар #87 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Аз бях написал 16 вие изкарвате 15.25, но да прием,че сме на едно мнение по въпроса разликите идват от различните данни за населението които използваме. Съгласен съм с вас статистиката дава отговорите нека да смятаме, но едно предложение нека да смятаме смъртността за две седмици, но на милион население за всяка страна. Така лесно се прави сравнение за това до каква пикова стойност е достигнала всяка една страна. За Русия аз изчислявам за последните 14 дини 54.81 починали на милион население, а за Великобритания 3.41. Тоест отношение 54.81/3.41=16.07 в момента. Не възразявам да анализираме и други страни за да правим обективни заключения, стига тези страни да не използват от китайските ваксини защото те се доказаха вече, че не стават изобщо. Може и по далеч да се стигне в подобни анализи и да се изчислява ефективност на самите ваксини на базата на статистическите данни, но за тава е необходима информация за процентното съотношение на различните ваксини използвани в съответната страна. За съжаление не за всички страни е публична точно тази информация. Сравнението на Изриел с Великобритания за момента се оказва доста интересно и впечатляващо, но нека да мине още малко време и да се натрупат данни и ще коментирам и това много подробно.Ако сам прав скоро данните от САЩ ще потвърдят заключенията ми за Изриел.13:11 03.07.2021
94 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #84 от "Ваксиниран1403":
При вас е още по странно.........Чаках дълго време да се Досетите ,как англосаксонците забравиха в началото на пандемията ,около 15000 умрели при тях да ги удостоверят пред СЗО...Сега спомни ли си...Е,като пишеш за тях имай все пак едно на ум!И същевременно се сети в бг,как един младеж от Стара загора ,здрав прав го изкара нашта стъкмистика умрял от ковид и болен!И после така си остана!!!Та,когато видиш на дневна база в англосаксония 26 706 си задай и въпросът..толкова ли са по добри та смърта там е по малко от 30 на ден,докато Русия на ден 22 791 има умрели 571,57....Задавайте си такива въпроси...!Отначало гръмко говорехте-Ваксините ви пазели от боледуване,а СЕга??сега ви остана самоВаксините ви пазели от смърт....Вярвате ли си???Коментиран от #96, #99
13:14 03.07.2021
95 Ваксиниран1403
До коментар #91 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Добре така е смъртността на седмична база при Англичаните за този пик които е повече от месец е нараснала двойно, но при нарастване на новите случаи около 10 пъти. При руснаците увеличението на новите случаи е само около 2.5 пъти, но смъртността се дигна около 2 пъти. Нарастването на новите случаи при руснаците е от около 20 дни. Те са по-назад в развитието на нарастването, а имат смъртност чието увеличение почети повтаря увеличението на новите случаи. При Англичаните въпреки че е минало повече време нарастването на смътността е 5 пъти по-малко спрямо това на новите случай. Казвате руснаците лъжели , но подобен на техния модел на поведение на епидемичния процес преди това се наблюдаваше и в Индия. Предполагам, че той отново ще се повтори в друга страна. И казано честно изобщо няма да се изненадам ако тази друга стана е именно България. Държа на всяка дума която съм написал, защото нищо и никой не е доказал, че съм сгрешил. Бях написал: Не оспоря с вас, че от началото на епидемията до сега във Великобритания жертвите отнесени към населението и са повече отколкото в Русия. Това е факт, но далече не значи, че това ще продължи да е така. Въпросната връзка за която вие говорите между новите случаи и смъртността обаче е факт в монетна в русия , защото не е прекъсната чрез достатъчна степен на ваксинация.13:37 03.07.2021
96 Ваксиниран1403
До коментар #94 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Ваксините пазят като от боледуване така и от смърт с различна вероятност зависеща от тяхната ефективност. При различните ваксини ефективността е много различна. Още повече, че тя не е еднаква спрямо различните варианти на вируса. Не случайно ви споменах за сравнения между Великобритания Изриел и САЩ. Защото англичаните постъпиха доста различно от тях и предполагам, че и резултатите им ще са доста различни, но да поизчакаме за това още малко за да не излагам неща за които още няма достатъчна статистическа информация. Между друго в Европа подобно на Англичаните действаха и други страни и ще се види имали отражение в техните данни след като при тях стане доминиращ индийския вариант на вируса.Коментиран от #97
13:48 03.07.2021
97 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #96 от "Ваксиниран1403":
Наивенсте,молете се за едно....Там от където е излязло Нещото ,да не излезе Друго Нещо....Тук в бг,ако го няма щаба и гроб това нещо ще стои на статистическахгрешка от 0,3%!Спомнихте ли си ,как англосаксонците забравиха 15000 мъртъвци и после ги вписаха в СЗО....Не е възможно при такова дневно заразяване те да имат тази малка смърт!Мислете,най вероятно и едните и другите лъжат с някаква преследвана цел!!!Коментиран от #106
13:58 03.07.2021
98 Гост
14:05 03.07.2021
99 Ваксиниран1403
До коментар #94 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Винаги може да има недостоверни случай записани в статистическите данни. Да когато няма пик на епидемията вероятно има хора записани като починали от ковид. Сигурен, че и в момента има такава практика, но това не променя общата картина много. По време на пик хората умират и то много. Даже много от починалите изобщо не са записани като починали от ковид нито са лекувани, а да не говорим, че някои от тях и не са разбрали, че са били заразени. Това обаче не променя факта, че те са починали. Смъртността от всичко сравнена с тази през предходните години показва истинската смъртност. За България от началото на епидемията жертвите на епидемията са поне един 45 хиляди човека които щяха да бъдат живи ако нямаше епидемия. Да ви напомня, че през пика от миналата есен нашата власт съвсем умишлено и напълно официално занижаваха статистиката като доста дълго време правеха антигени тестове, но не ги вкарваха в статистиката за заразени.Коментиран от #100, #101
14:08 03.07.2021
100 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #99 от "Ваксиниран1403":
Нее в бг има Висока смъртност,която няма нищо общо с Ковид!Условията на живот,това е разковничето!Въздух,Вода,Храна,СТрес!!!Ковид е оправдание!Вижте смъртноста при бай Тодор и сега!ковид не е виновен!Лекарската некадърност!Това е Причината,а най лесно е да се крие зад ковид и да се краде от Ковид!15000забравени мъртъвци е нещо случайно????Коментиран от #104
14:32 03.07.2021
101 неваксиниран
До коментар #99 от "Ваксиниран1403":
ако някой Ви каже,че не сте зомбиран не му вярвайте!15:31 03.07.2021
102 ПК инк
от лъжеинформация и раздуване на бедите от тази напаст.
Не е минало ден и час без дълги тиради по този проблем.
Ама, по телевизии, по радиа, по вестници...
С големи "капацитети" - със звания и степени.
От всичко това, здрав да си, ще се разболееш.
Добри хора, хранете се здравословно, движете се, работете.
И ЗАБРАВЕТЕ ЗА ТОВА ЗЛО.
ЗАБРАВЕТЕ БОЛНИЦИ, ЛЕКАРИ, АПТЕКИ.
Тогава ще се почувствате добре и ще бъдете здрави.
Пожелавам здраве на всички.
Коментиран от #105
15:38 03.07.2021
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Ваксиниран1403
До коментар #100 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Сигурно условията на живот се промениха изведнъж миналата и тази година, а предходните са били коренно различни. По абсолютна случайност повишаването на смъртността не равномерно разпределена, а е концентрирана точно по време на двете мощни епидемични вълни. Не говоря за това, че смъртността при нас е висока спрямо другите стани а говоря за това, че е рекордна спрямо предходните години тук при нас. И тога сме живели лошо и тогава е имало грипни епидемии, но такава смъртност никога не е достигана това е факт. Ако се погледнат статистическите данни и на другите страни нещата са аналогични просто е по-малка като стойността на увеличението е факт и при тях и това увеличение повтаря тамошните вълни на епидемията.15:46 03.07.2021
105 Ваксиниран1403
До коментар #102 от "ПК инк":
Някои хора си мислят, че когато се правят на щрауси и си заравят главата в пясъка проблема ще изчезне. Това да отричаш всичко само защото така ти се иска е много елементарна и изключително вредна психологическа защитна реакция.15:49 03.07.2021
106 Ваксиниран1403
До коментар #97 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Всички лъжат в целия свят, защото фактите не се връзват с вашите теории.Едните лъжели, че малко умирали, а другите лъжат, че много умират. Тези дето лъжели, че много умират го правели за да накарали хората да се ваксинират според вас. А тези дето лъжат, че не умират според вас сигурно според вас лъжат за да докажат ефективността на ваксините. Добре де, а защо тогава си признават за разпространеното не може ли да лъжат и за него?
Погледнете нещата обективно стига отричане на всичко само защото така ви се иска да бъде.
Напротив може да имат такава малка смъртност въпреки дневното заразяване, защото те се ваксинираха масово това е разликата между предишните им вали и сегашната.
Други страни дори и без толкова голямо разпространение ще минат, но имаха по друга стратегия при ваксинацията.
Коментиран от #109
16:12 03.07.2021
107 ФАКТ в БГто
17:14 03.07.2021
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #106 от "Ваксиниран1403":
Пак говорите само и само да говорите и да доказвате неистини ,пред себе си!В бг се лъжеше за да се Краде,това не може да го фалшифицирате с празни думи!В русия имаше най ниска смъртност в началото на НЕщото,не може да го отречете!ходиха да помагат на италия пак не можете да го отречете!Изкараха първа ваксина също не можете да отречете!Там както и тук хората са мислещи и не искат нито Руска нито никаква ваксина,не може да отречете!Стигнаха до томболи,коли за ваксиниране...Това не върви,после Задължителна за някой,пак не върви,Единственно страх ,това върви!Толкова за Русия!Сега вашия светоглед..Ваксините решават проблема,няма инфекция!Икономиката на макс,аз не искам да плащам за неваксинирани!Ваши думи....Ето в Англия и Израел няма болни ваши думи преди месец....Сега тези Дни..Ваксината пази от тежки форми и Смърт,пази от ....Постъпване в болница...Та от Какво ви пази Ваксината,това бяхте!Ето ме мен.Преди година-Имате ПО ЗДРАВ от Фамилия Кадафи от отвъдното англосаксонски псета.....Това нещо не е за БГ генотип!Това е Нещо Закачено за Корона Вирус и е създадено така,че да не може да се създаде ваксина и лекарство!Колкото и да словоблудствате вие сте много далеч от истината!Докато моята истина се вижда вече става очевадна!Това,че не искате да разберете е плод на вашето ниво на човешко развитие!за вас съществува само вашата истина и искате да я наложите с оръжие!Аз казвам-Имате глави,който иска да се дупчи да се дупчи,но това да става на доброволен принцип,а вКоментиран от #111
18:18 03.07.2021
110 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
18:20 03.07.2021
111 Ваксиниран1403
До коментар #109 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Повтаряте само англосаксонци и Кадафи. Колко и да го повтаряте това е напълно безсмислено и неоснователно. Зад всичко си има идея, но сте безкрайно далече от истинския замисъл. Много дълго може да се разсъждава върху целите и постигнатите ефекти, но това е прекалено дълго и няма нищо общо с вашите теории. Разбира се, че покрай епидемията се краде и то на всички възможни нива. Според нивото е размера на кражбата. Всичко е пари за това сте прав. Така е не само в България, а в целия свят, но това не значи, че няма проблем и всичко е наред. Ваксините пазят според ефективността си и от заразяване и от тежки форми. Ефекта във Великобритания при такова нарастване на епидемията ако нямаше ваксинация досега щеше да е въведено поредното национално затваряне защото друго нямаше да има какво да се неправи. Ситуацията щеше да трагична. Икономиката щеше да е блокирана. Сега това не е така и няма да се стигне до това. Ако нямаше ваксинацията при англичаните сега ново заразените при тях щяха да са по-няколко пъти повече от сега. Те дори не са достигнали нивата на ново заразени за ден от предната вълна, а индийския вариант е 60% по-заразен. Без ваксинация най-вероятно сега при тях новите случаи на ден щяха да са над 100 000 на ден. Пак ви казвам вижте и другите страни. Вижте какво е нарастването на новите случаи в Изриел. Там обаче не използваха ваксина с 66% ефективност за предпазване от заразяване, а такива които имаха 95% ефективност. Срещу Индийския вариант ефективнКоментиран от #112, #113
19:37 03.07.2021
112 Ваксиниран1403
До коментар #111 от "Ваксиниран1403":
Срещу Индийския вариант ефективностите обаче не са 66% и 95%, а под 50% срещу 80%. Когато нямаш ефективност 100%, а такава никога не може да има винаги ще има заразени и ваксинирани, но въпроса е в това колко ще са те. Ако процента на не ваксинираните и тези не защитени от ваксинираните е под 30% от населението епидемия и в разпространението не може да има, а просто отделни случаи, без експоненциално нарастване. Когато това не е изпълнено става точно това което се получава във Великобритания. И въпреки това цената която плащат в момента англичаните е много по-малка от тази която щяха да плащат без ваксинация и е много по -малка от цената която ще платят страните с ниски нива на ваксинация като нас. Това е част от целта на цяла епидемия.19:38 03.07.2021
113 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #111 от "Ваксиниран1403":
След това словоизлияние ваше разбрах колко сте близо!Явно сте наследникът на врачката от Петрич!Какво щяло да стане,това ви е анализа!Какво става,и защо???Как ще обясните ,другата седмица са на д 430/100000???!Божее,какво съм седнал да обяснявам на глух и сляп!Коментиран от #114
19:50 03.07.2021
114 Ваксиниран1403
До коментар #113 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
И какво като са 430 може и 500 да са и хиляда да достигнат. Такива стойност не са невиждани до сега, да не говорим че някои области дори тук при нас по време на пика гониха 1000. После ние когато гоним 2000 или 3000 тогава не знам какво ще обяснявате вие. Ако няма тежки случаи няма особен проблем, но при блокирала здравна ситемна нещата стават трагични. По рано при тях имаше полеви болници сега имат ли? Защо сега няма? Не сам порок а анализирам данни и си правя изводи за това което ще се случи.А вие казвате не е така данните не са верни всички лъжат. Кадафи си го връща на англосаксонците от оня свят.20:04 03.07.2021
115 Психото Витанов си повтаря едно и също!!
06:35 04.07.2021
116 Просветен илюминат
След толкова години развит технически прогрес и изобилие на пазара от стоки,човек живее вече малко години,все няма и не му достигат парите и е постоянно болен и в джаза и продължава да следва едни и същи правила и да слуша разни авторитети.Нормално ли е това и как по този път човек може да получи нещо различно?
Ако ваксините помагат защо не е създадена ваксина за рак или СПИН,а така бързо се загрижиха да ви спасяват от тоя Ковид?
Забележете как продължават медиите да ви зомбират и коментарите ви на каква вълна са?
Тонът ви и начина на мислене и възприемане на реалността здравословни ли са?
Тук е лесно да се пише,но тук не е реалността.
Излезе ли някой да се сблъска в реални коментари и дебати с други хора да видите какво е като имате различни виждания и мнения с хората около вас и до колко вие първо сте готови за промяна,че да искате другите да правят нещо различно а вие не?
07:40 04.07.2021