Renault планира радикално обновление на Megane

16 Септември, 2025 12:07 2 920 4

  • renault-
  • megane-
  • e-tech

По-голяма батерия и по-голям пробег

Renault планира радикално обновление на Megane - 1

Продажбите на електрическия Renault Megane e-tech отбелязват спад, докато по-малките ретро модели Renault 5 e-tech и renault 4 e-tech се радват на огромен успех. За да се справи с това предизвикателство, главният изпълнителен директор на Renault, Фабрис Камболив, потвърди, че моделът ще получи сериозни подобрения.

Според изявленията на Камболив по време на автомобилното изложение в Мюнхен, компанията се стреми да направи Megane e-tech по-привлекателен, като добави по-голяма батерия и по-атрактивен дизайн.

Renault възнамерява да увеличи пробега на Megane e-tech с нова, по-голяма батерия. Най-вероятната опция е батерията от модела Scenic с капацитет от 84 kwh, която осигурява пробег до 615 километра. Това е значително увеличение спрямо сегашната батерия от 60 kwh, която предлага до 459 км.

Ръководителите на компанията обмислят и използването на батерия от Nissan Leaf с капацитет 75 kwh, която би осигурила пробег от 488 км. И трите модела използват един и същ електродвигател на предния мост с мощност 218 конски сили.


Главният дизайнер на Renault, Лорънс ван ден Акер, подчертава, че смяната само на батерията не е достатъчна. За да оправдае по-високата цена на обновения модел, е необходимо да има и радикална промяна в дизайна.

Освен това, Renault планира да позиционира новия Megane e-tech като спортен хечбек. Не е изключено и използването на по-мощен двигател, за да се постигне този ефект. Камболив намекна, че Renault обмисля възраждането на емблемата Renaultsport, която е била използвана за известни спортни модели преди повече от 20 години. Все още не е ясно дали този ход е пряко свързан с плановете за новия Megane, но той със сигурност ще допринесе за спортната му насоченост.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тошо

    16 3 Отговор
    Вместо по голяма батери да бяха сложили по голям двг-1.8, 2.0 куб.
  • 2 От тва никакво спортно хеч бече не

    10 3 Отговор
    става,формата му е на счупена тухла четворка. След предните истински класни спорт хечове на модела Меган,това е просто подигравка с името .
  • 3 Сбогом Рено!

    1 3 Отговор
    Преди фалита или след него!
  • 4 Ален

    2 0 Отговор
    ако е-Мегана беше пуснат и в хибридна версия, нямаше да имат проблем с продажбите, купето е супер, но е само във вариант електрокар