Last news in Fakti

6 Юли, 2014 11:18 4 516 27

Subaru отзовава 1.2 млн. коли

  • subaru-
  • fuji heavy industries-
  • forester-
  • impreza-
  • legacy-
  • outback-
  • кампания-
  • отзоваване

Японският концерн Fuji Heavy Industries обяви кампания за отстраняване на възможен дефект на спирачната система на 1.18 млн. автомобила Subaru по цял свят. Причина за отзоваването е недостатъчна антикорозионна защита на спирачните магистрали. В страни, където пътищата се третират със сол през зимата, са регистрирани откази, макар че неизправността не е довела до нито едно ПТП.

В сервизите на Subaru ще трябва да се явят всички Forester-и от 2009-2013 г., Impreza (2008-2014 г.), включително версиите WRX и WRX STI, Legacy (2005-2009 г.) и Outback (2005-2009 г.). Най-голяма част от колите - 660 000 - са регистрирани в Щатите. Около 300 000 автомобила са продадени в Европейския съюз, а 150 000 - в Китай.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 milennn

    0 5 Отговор
    koga tova njkoga 6te go napravi frenska ili 6vabska kompaniq

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Никой

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "milennn":

    Имаше преди време за отзоваване на М5 и М6...
  • 3 Xterminatorable .

    5 2 Отговор
    Ами швабите няма да го направят, защото тия важни компоненти като спирачките ги домислят още в завода.в
  • 4 Shmeker

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "milennn":

    1.2 милиона коли? Че те произвели ли са повече тия?
  • 5 ярослав станчев

    7 1 Отговор
    Жалко за Субару.Най-вероятно страдат от немарливостта на някоя компания,която им прави спирачните части.Като с въздушните възглавници.10 фирми отзовават коли заради една,Таката,която не си е свършила работата.Друг е въпроса,защо се доверяват на честна дума и не тестват частите.
    Гледам някой пак намесил швабите.Не са виновни те,мой човек.Прост пример,вчера сменях накладки на моята бангия,набор 1992 г.Спирачните дискове оригинални-92-ра,апаратите Гирлинг-92-ра,няма корозия по тръбичките,а сигурно и те са от миналия век.Дори ми направи впечатление,че и гърнетата на ауспуха са поцинковани,нямат ръжда.Е за какво говорим тогава.Сега вече никой не ще да прави така,частите да изкарват по 20+ години и като се сменят още толкова.Не са виновни швабите,виновен е така наречения прогрес или с по-прости думи,алчността на големите компании за лесна и бърза печалба.

    Коментиран от #6

  • 6 Shmeker

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "ярослав станчев":

    Не бе. Субару винаги са ръждясвали. Другата им слабост са трансмисиите и боксера, който като остарее почва да прави проблеми.

    Просто едно време колите се караха по няколко години а сега с тая криза хората си ги карат повечко. И излизат някои нещица. Ама ние тука си ги знаем. Щото идват търд-хенд

    Коментиран от #7, #11

  • 7 Гешшът

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    Карам субару на да кажем 20 години +- някоя. Проблем, двигателя не ми е правил. Трансмисиите (освен шест-степенната) са им наистина не-хубави, но е нормално от малък производител за тогава да се очаква, не им е лоша трансмисията, усеща се всичко, но задната е направо ад, както и първа понякога се противи. Пак казвам, с двигател проблем съм нямал, спирачките им са зле, не като спирачна сила, ами тези проблеми, много хора се оплакват поне , че са предприели мерки. За мен това е най-добрата японска компания за правене на коли, понеже си останаха верни на принципите, които бяха отхвърлени от много други марки. Ръжда принципно може да има, но по моята има само на едно място, където е била ударена някъде из запада, проблеми освен с газовото не ми е правила, за кола на "оригинални" 317 хиляди е повече от прекрасна, зимата е брутално яко да видиш някой да се мъчи да върви, докато ти си минаваш нормално и катериш преспи по над половин метър. Затова ги уважавам. Имат си своите проблеми, но си остават верни на своето.

    Коментиран от #10, #19

  • 8 Благовест Стефанов

    5 1 Отговор
    В момента съм в Чикаго и мога да ви кажа, че тук почти всяка кола на над 10 години е цялата в ръжда с огромни дупки от които може да влезе котка. Колите в България са в пъти по-запазени.
    Зимата се соли много яко. Направо върви камиона с надигната каросерия и сипе. Колите се карат само с гумени стелки и се събира по 1см кора от сол.
    Много често може да видиш нова кола на 1-2-3 години, като навърти волана и отдолу е цялата в ръжда.
    Ауди на над 5 години не съм виждал въобще!

    Само на ярослав станчев Аудито може да искара тук, обаче Чък Норис ще му го взема като го види.

    Коментиран от #9, #27

  • 9 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Благовест Стефанов":

    Не си виждал ауди над 5 години щото няма. Ауди продават в америка от 5 години. Преди това са продавали само VW-та там
  • 10 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "Гешшът":

    Сигурно е италянка за тва.
    Колкото до трансмисиите и мотора- явно не си я карал много.

    Коментиран от #12

  • 11 stenly

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    Приятелю, вземи да споделиш коя точно кутия НЕ е здрава...за АТ ли говорим или за МТ? Принципно ако става дума за АТ, техните се водят едни от най-дуракоустойчивите. Какъв ти е горчивият опит със Субару, какъв модел. какъв агрегат(имам предвид кубатура, коне) коя година е пройзведено?
  • 12 Гешшът

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Shmeker":

    Холандка е, смятам, че 35 хиляди километра са достатъчно, да разбера, колата дойде с газово, и много грозен вход за газта, но се живее. И както каза колегата, сподели твоите преживявания с марката, да раберат хората двете страни на монетата.

    Коментиран от #13

  • 13 Shmeker

    3 2 Отговор

    До коментар #12 от "Гешшът":

    35 ги правя за година.

    Много добре си спомням как както си карам гледам на пътя легнало едно Субару. Субаруто на един приятел. Спукал гума, почнал да сменя.. крикът влязал в купето и колата легнала без гума на пътя. Спирам, гледам го хем се смее хем му се реве. Бяхме няколко по-яки приятели в моята кола и я вдигнахме на ръце да може да си сложи гумата.
    С двойното предаване също имаше проблеми, боксера сменя разни гарнитури и т.н.

    Тва беше Субару на 10 години от Австрия. Беше фен на японските коли, имаше няколко. След това не се е качвал на японско.

    Коментиран от #18

  • 14 zendera

    3 2 Отговор
    Къде е Дошо и компания(джапан пауър),да ми обяснят колко са надеждни японските автомобили и как японските производители мислели за клиентите и там незнам си още какво...Отзовават модели дори от 2005-2009-та легаси.Ми те вече са сменили първоначалния си собственик вероятно...но това е мислене и загриженост за клиента,макар примерния автомобил да е станал на 9 години .Абе набийте си го в главите че качествени коли вече няма.

    Коментиран от #15, #22

  • 15 Гешшът

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "zendera":

    Иначе като отзовават вагени и ко. Вие си мълчите, ама сега много ви знаят устите. Сега ще кажеш, че съм фен на джапан пауа, и това ще е вярно, но уважавам толкова и немските марки, не ги харесвам толкова много, но ги уважавам, не съм тръгнал да "тропам" немска кола безпричинно. Имал съм вземане-даване с дизелите на ВАГ и мога да кажа, че не са най-надежните дизели, говоря за около 2000 година, но все пак на втората (тук не съм сигурен) най-продаваната кола, каквото и да кажеш е излишно времето и цифрите са си го казали. А относно 35-те хиляди километра, аз я имам от две години, колата е карана в града предимно. Времето ще си покаже. Казвал съм го преди, ще го кажа пак- няма лоша кола, има лоша поддръжка, айде лек ден.

    Коментиран от #16

  • 16 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Гешшът":

    Ми ко?Нищо!И бмв-та отзовават,и пак нищо.Идеята ми беше,че не само немски коли отзовават,ами и много японски.С качеството до тук.И нищо не съм ти казал за 35-тте хиляди километра-това си е ваш спор,не ме вълнува..

    Коментиран от #17

  • 17 Гешшът

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "zendera":

    Километрите бяха към шмекера, а предимно отзовават япоснски коли или по-скоро тойоти, ГМ сега и те извикаха повечето коли, но принципа си остава същия, коли се отзовават за щяло и нещяло и ние само се нареждаме, кой е най-малкия боклук.
  • 18 stenly

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Shmeker":

    ...не ми отговори на въпроса"Приятелю, вземи да споделиш коя точно кутия НЕ е здрава...за АТ ли говорим или за МТ? Принципно ако става дума за АТ, техните се водят едни от най-дуракоустойчивите. Какъв ти е горчивият опит със Субару, какъв модел. какъв агрегат(имам предвид кубатура, коне) коя година е пройзведено?"
    Незная каква е връзката със скоростната кутия и висналото във собствената си ръжда Субару на приятеля ти но...щом ти
    (отявлен капацитет на марката Субару) казваш че са гола вода...

    Коментиран от #25

  • 19 Петър Петков

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Гешшът":

    първата се противи щото са й тежки валовете(голям инерционен момент) и синхронизацията е трудна сама по себе си. иначе скоростите и съединителя са здрави - можеш да теглиш малка планина зад теб. Първа в движение не се вкарва - моторите са достатъчно яки да минаваш легналите полицай на 2ра при 500 оборота, а в екстремна ситуация - междинна газ и тогава низходящата предавка, даже влизат и без съединител. Колата си е за шофьори, не за водачи на МПС- отнася се за моделите преди 2000 г.

    Коментиран от #20

  • 20 Гешшът

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "Петър Петков":

    Просто споделих мнението и по-точно негативите според мен. Не се оплаквам, това е най-трудно каращата се кола(нова) и супер много и се кефя, понеже усещам всичко. Както каза, кола за шофьор, не за водач. Всичко си ми харесва, засега не бих я заменил за нещо от същата ера, за същите пари.
  • 21 Пламен Бакърджиев

    4 0 Отговор
    Корозират магистралите на спирачките защото ги правят от некачествени алуминиеви трябички. Навремето се правеха от мед или поцинковани железни. Рядко имаше Лада или Москвич с изгнили тръички а те бяха на много години.
  • 22 Дошo

    2 7 Отговор

    До коментар #14 от "zendera":

    Японските автомобили са най-надеждни и японските производители мислят за клиентите си

    Коментиран от #23, #24

  • 23 ярослав станчев

    5 1 Отговор

    До коментар #22 от "Дошo":

    И как точно мислят за клиентите си?Като им отзовават всеки месец надеждните коли,за да не замърсяват природата и по този начин карат собствениците им да ходят пеш,защото е здравословно ли?
    Дошо,щом и Субару започна да връща коли,сметай колко надежда има вече за надеждност.А поне Субару си бяха,са и да се надяваме,че ще бъдат една от малкото марки,които останаха качествени.
    Махни за малко жълтите очелки и спри да пишеш клишета."Джапан пауа е най-големия пауа" важеше до преди 10-15 години.Вече и "джапан пауа" е като останалия пауа-талаш пауа.
  • 24 Кобрата

    2 2 Отговор

    До коментар #22 от "Дошo":

    Ех Дошо не разбираш ли, че от немските коли по-добри НЯМА...те ако мислеха за клиентите си японците нямаше да допускат толкова дефектни коли да достигат до собствениците им.
    Сега трябва да мине време и то много докато отстранят дефектите от тези 1.18 млн. автомобила Subaru по цял свят.
    На това ли му викаш надеждна кола
    Само немско и това е истината.

    Коментиран от #26

  • 25 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "stenly":

    Основно централния диф се прецаква. То не е и диф там.
  • 26 Нен Нен

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Кобрата":

    Аз харесвам коли от почти всички националности, но все пак не разбирам как само феновете на немското не признават нищо друго и са като коне с капаци .
  • 27 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Благовест Стефанов":

    Господин Стефанов,на Ярослав Станчев,Аудито му го подари Чък Норис,затова е така кораво.Правено е от брадата на Чък Норис.