Японският концерн Fuji Heavy Industries обяви кампания за отстраняване на възможен дефект на спирачната система на 1.18 млн. автомобила Subaru по цял свят. Причина за отзоваването е недостатъчна антикорозионна защита на спирачните магистрали. В страни, където пътищата се третират със сол през зимата, са регистрирани откази, макар че неизправността не е довела до нито едно ПТП.
В сервизите на Subaru ще трябва да се явят всички Forester-и от 2009-2013 г., Impreza (2008-2014 г.), включително версиите WRX и WRX STI, Legacy (2005-2009 г.) и Outback (2005-2009 г.). Най-голяма част от колите - 660 000 - са регистрирани в Щатите. Около 300 000 автомобила са продадени в Европейския съюз, а 150 000 - в Китай.
6 Юли, 2014 11:18 4 516 27
Subaru отзовава 1.2 млн. коли
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 milennn
Коментиран от #2, #4
11:28 06.07.2014
2 Никой
До коментар #1 от "milennn":
Имаше преди време за отзоваване на М5 и М6...12:33 06.07.2014
3 Xterminatorable .
13:04 06.07.2014
4 Shmeker
До коментар #1 от "milennn":
1.2 милиона коли? Че те произвели ли са повече тия?14:56 06.07.2014
5 ярослав станчев
Гледам някой пак намесил швабите.Не са виновни те,мой човек.Прост пример,вчера сменях накладки на моята бангия,набор 1992 г.Спирачните дискове оригинални-92-ра,апаратите Гирлинг-92-ра,няма корозия по тръбичките,а сигурно и те са от миналия век.Дори ми направи впечатление,че и гърнетата на ауспуха са поцинковани,нямат ръжда.Е за какво говорим тогава.Сега вече никой не ще да прави така,частите да изкарват по 20+ години и като се сменят още толкова.Не са виновни швабите,виновен е така наречения прогрес или с по-прости думи,алчността на големите компании за лесна и бърза печалба.
Коментиран от #6
15:09 06.07.2014
6 Shmeker
До коментар #5 от "ярослав станчев":
Не бе. Субару винаги са ръждясвали. Другата им слабост са трансмисиите и боксера, който като остарее почва да прави проблеми.Просто едно време колите се караха по няколко години а сега с тая криза хората си ги карат повечко. И излизат някои нещица. Ама ние тука си ги знаем. Щото идват търд-хенд
Коментиран от #7, #11
21:25 06.07.2014
7 Гешшът
До коментар #6 от "Shmeker":
Карам субару на да кажем 20 години +- някоя. Проблем, двигателя не ми е правил. Трансмисиите (освен шест-степенната) са им наистина не-хубави, но е нормално от малък производител за тогава да се очаква, не им е лоша трансмисията, усеща се всичко, но задната е направо ад, както и първа понякога се противи. Пак казвам, с двигател проблем съм нямал, спирачките им са зле, не като спирачна сила, ами тези проблеми, много хора се оплакват поне , че са предприели мерки. За мен това е най-добрата японска компания за правене на коли, понеже си останаха верни на принципите, които бяха отхвърлени от много други марки. Ръжда принципно може да има, но по моята има само на едно място, където е била ударена някъде из запада, проблеми освен с газовото не ми е правила, за кола на "оригинални" 317 хиляди е повече от прекрасна, зимата е брутално яко да видиш някой да се мъчи да върви, докато ти си минаваш нормално и катериш преспи по над половин метър. Затова ги уважавам. Имат си своите проблеми, но си остават верни на своето.Коментиран от #10, #19
23:51 06.07.2014
8 Благовест Стефанов
Зимата се соли много яко. Направо върви камиона с надигната каросерия и сипе. Колите се карат само с гумени стелки и се събира по 1см кора от сол.
Много често може да видиш нова кола на 1-2-3 години, като навърти волана и отдолу е цялата в ръжда.
Ауди на над 5 години не съм виждал въобще!
Само на ярослав станчев Аудито може да искара тук, обаче Чък Норис ще му го взема като го види.
Коментиран от #9, #27
00:14 07.07.2014
9 Shmeker
До коментар #8 от "Благовест Стефанов":
Не си виждал ауди над 5 години щото няма. Ауди продават в америка от 5 години. Преди това са продавали само VW-та там11:17 07.07.2014
10 Shmeker
До коментар #7 от "Гешшът":
Сигурно е италянка за тва.Колкото до трансмисиите и мотора- явно не си я карал много.
Коментиран от #12
11:41 07.07.2014
11 stenly
До коментар #6 от "Shmeker":
Приятелю, вземи да споделиш коя точно кутия НЕ е здрава...за АТ ли говорим или за МТ? Принципно ако става дума за АТ, техните се водят едни от най-дуракоустойчивите. Какъв ти е горчивият опит със Субару, какъв модел. какъв агрегат(имам предвид кубатура, коне) коя година е пройзведено?12:50 07.07.2014
12 Гешшът
До коментар #10 от "Shmeker":
Холандка е, смятам, че 35 хиляди километра са достатъчно, да разбера, колата дойде с газово, и много грозен вход за газта, но се живее. И както каза колегата, сподели твоите преживявания с марката, да раберат хората двете страни на монетата.Коментиран от #13
13:07 07.07.2014
13 Shmeker
До коментар #12 от "Гешшът":
35 ги правя за година.Много добре си спомням как както си карам гледам на пътя легнало едно Субару. Субаруто на един приятел. Спукал гума, почнал да сменя.. крикът влязал в купето и колата легнала без гума на пътя. Спирам, гледам го хем се смее хем му се реве. Бяхме няколко по-яки приятели в моята кола и я вдигнахме на ръце да може да си сложи гумата.
С двойното предаване също имаше проблеми, боксера сменя разни гарнитури и т.н.
Тва беше Субару на 10 години от Австрия. Беше фен на японските коли, имаше няколко. След това не се е качвал на японско.
Коментиран от #18
13:12 07.07.2014
14 zendera
Коментиран от #15, #22
13:46 07.07.2014
15 Гешшът
До коментар #14 от "zendera":
Иначе като отзовават вагени и ко. Вие си мълчите, ама сега много ви знаят устите. Сега ще кажеш, че съм фен на джапан пауа, и това ще е вярно, но уважавам толкова и немските марки, не ги харесвам толкова много, но ги уважавам, не съм тръгнал да "тропам" немска кола безпричинно. Имал съм вземане-даване с дизелите на ВАГ и мога да кажа, че не са най-надежните дизели, говоря за около 2000 година, но все пак на втората (тук не съм сигурен) най-продаваната кола, каквото и да кажеш е излишно времето и цифрите са си го казали. А относно 35-те хиляди километра, аз я имам от две години, колата е карана в града предимно. Времето ще си покаже. Казвал съм го преди, ще го кажа пак- няма лоша кола, има лоша поддръжка, айде лек ден.Коментиран от #16
14:30 07.07.2014
16 zendera
До коментар #15 от "Гешшът":
Ми ко?Нищо!И бмв-та отзовават,и пак нищо.Идеята ми беше,че не само немски коли отзовават,ами и много японски.С качеството до тук.И нищо не съм ти казал за 35-тте хиляди километра-това си е ваш спор,не ме вълнува..Коментиран от #17
14:42 07.07.2014
17 Гешшът
До коментар #16 от "zendera":
Километрите бяха към шмекера, а предимно отзовават япоснски коли или по-скоро тойоти, ГМ сега и те извикаха повечето коли, но принципа си остава същия, коли се отзовават за щяло и нещяло и ние само се нареждаме, кой е най-малкия боклук.14:54 07.07.2014
18 stenly
До коментар #13 от "Shmeker":
...не ми отговори на въпроса"Приятелю, вземи да споделиш коя точно кутия НЕ е здрава...за АТ ли говорим или за МТ? Принципно ако става дума за АТ, техните се водят едни от най-дуракоустойчивите. Какъв ти е горчивият опит със Субару, какъв модел. какъв агрегат(имам предвид кубатура, коне) коя година е пройзведено?"Незная каква е връзката със скоростната кутия и висналото във собствената си ръжда Субару на приятеля ти но...щом ти
(отявлен капацитет на марката Субару) казваш че са гола вода...
Коментиран от #25
17:24 07.07.2014
19 Петър Петков
До коментар #7 от "Гешшът":
първата се противи щото са й тежки валовете(голям инерционен момент) и синхронизацията е трудна сама по себе си. иначе скоростите и съединителя са здрави - можеш да теглиш малка планина зад теб. Първа в движение не се вкарва - моторите са достатъчно яки да минаваш легналите полицай на 2ра при 500 оборота, а в екстремна ситуация - междинна газ и тогава низходящата предавка, даже влизат и без съединител. Колата си е за шофьори, не за водачи на МПС- отнася се за моделите преди 2000 г.Коментиран от #20
17:37 07.07.2014
20 Гешшът
До коментар #19 от "Петър Петков":
Просто споделих мнението и по-точно негативите според мен. Не се оплаквам, това е най-трудно каращата се кола(нова) и супер много и се кефя, понеже усещам всичко. Както каза, кола за шофьор, не за водач. Всичко си ми харесва, засега не бих я заменил за нещо от същата ера, за същите пари.17:53 07.07.2014
21 Пламен Бакърджиев
17:53 07.07.2014
22 Дошo
До коментар #14 от "zendera":
Японските автомобили са най-надеждни и японските производители мислят за клиентите сиКоментиран от #23, #24
09:31 08.07.2014
23 ярослав станчев
До коментар #22 от "Дошo":
И как точно мислят за клиентите си?Като им отзовават всеки месец надеждните коли,за да не замърсяват природата и по този начин карат собствениците им да ходят пеш,защото е здравословно ли?Дошо,щом и Субару започна да връща коли,сметай колко надежда има вече за надеждност.А поне Субару си бяха,са и да се надяваме,че ще бъдат една от малкото марки,които останаха качествени.
Махни за малко жълтите очелки и спри да пишеш клишета."Джапан пауа е най-големия пауа" важеше до преди 10-15 години.Вече и "джапан пауа" е като останалия пауа-талаш пауа.
10:17 08.07.2014
24 Кобрата
До коментар #22 от "Дошo":
Ех Дошо не разбираш ли, че от немските коли по-добри НЯМА...те ако мислеха за клиентите си японците нямаше да допускат толкова дефектни коли да достигат до собствениците им.Сега трябва да мине време и то много докато отстранят дефектите от тези 1.18 млн. автомобила Subaru по цял свят.
На това ли му викаш надеждна кола
Само немско и това е истината.
Коментиран от #26
21:46 08.07.2014
25 Shmeker
До коментар #18 от "stenly":
Основно централния диф се прецаква. То не е и диф там.21:49 08.07.2014
26 Нен Нен
До коментар #24 от "Кобрата":
Аз харесвам коли от почти всички националности, но все пак не разбирам как само феновете на немското не признават нищо друго и са като коне с капаци .02:36 11.07.2014
27 ярослав станчев
До коментар #8 от "Благовест Стефанов":
Господин Стефанов,на Ярослав Станчев,Аудито му го подари Чък Норис,затова е така кораво.Правено е от брадата на Чък Норис.13:58 14.07.2014