Last news in Fakti

31 Юли, 2014 11:07 23 453 51

Lancia се завръща

  • lancia-
  • fiat-chrysler

 

Болшинството фенове на италианските автомобили и в частност на Lancia знаят, че преди време Серджо Мариконе обяви, че ще продава Lancia само в Италия, като заяви още, че ще съкрати моделната гама само до субкомпактната Ypsilon. Ако това стане, то би белязало началото на края за легендарната марка.
 
Сега обаче автопроизводителя от Торино опроверга това намерение, като представители на марката заявиха, че Lancia ще бъде възродена като "феникс от пепелта". Това обаче ще стане, след като концерна Fiat-Chrysler обнови моделната гама на другата италианска марка изпаднала в немилост Alfa Romeo.
 
Имайки предвид тези изказвания, можем да заключим, че нов модел на Lancia ще се появи на пазара най-рано през 2018 година. За да се случи това обаче, продажбите на един модел в Италия трябва да излязат на печалба, защото в противен случай ще трябва да се сбогуваме с новите генерации на Delta Integrale, Fulvia и Thema.
 
За възраждането на марката Lancia най-голяма заслуга има семейството Аниели, които са най-върлите привърженици на появата на нови модели с марката Lancia. При това те искат това да са изцяло нови автомобили, а не "преоблечени" возила от Fiat. Така че надежда за почитателите на Lancia все още има.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Златин Славчев

    3 12 Отговор
    itliancite nemojeli da praviat koli a :D

    Коментиран от #3

  • 2 Кобрата

    8 3 Отговор
    Има още какво да се промени в дизайна на колата, не е нищо особено.
    За да си достоен конкурент на пазара и да се бориш с големите компании ти трябва постоянство и желание за работа.

    Коментиран от #31

  • 3 Никой

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "Златин Славчев":

    МожеХА. Особено Алфа и Ланчия. Преди Фиат да се намеси...

    Коментиран от #7

  • 4 Segbal Ali

    4 7 Отговор
    imenno italiancite pravqt avtomobili no za sijalenie sa pod natiska na benz,bmw.vw a v evropa te komandvat parada

    Коментиран от #5, #8

  • 5 Киро Стоев

    10 5 Отговор

    До коментар #4 от "Segbal Ali":

    Изобщо не са под никакъв натиск на мерцедес и други марки. При тях нещата се казват... италианска мафия. Може да по прочетеш малко кои са семейство Фиат, за какво става дума. Това с колите им е незначителна част от мега-бизнеса които владеят

    Коментиран от #6

  • 6 Shmeker

    10 1 Отговор

    До коментар #5 от "Киро Стоев":

    Даже и в Уикипедиа пише за мафията и ФИАТ....
  • 7 Златин Славчев

    1 7 Отговор

    До коментар #3 от "Никой":

    fiat ferarri ,maserati,alfa i lancia
  • 8 Златин Славчев

    1 8 Отговор

    До коментар #4 от "Segbal Ali":

    v turskite selca da
  • 9 Бай Иван

    5 5 Отговор
    За италианските боклуци или добро или нищо!

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Maurice

    4 7 Отговор

    До коментар #9 от "Бай Иван":

    Дано си искал да напишеш: "или лошо или нищо", че не се връзва нещо. Алфа имат един от най-яките дизайни в днешно време. Жалкото е, че от към качество не го докарват до никъде.
  • 11 Златин Славчев

    0 5 Отговор

    До коментар #9 от "Бай Иван":

    da prav si italiancite ili go praviat ili ne se zanimavat sas vsichko sa taka s obuvki s pizza i prochie
  • 12 Тодор Калчев

    6 1 Отговор
    Всички нови коли се правят за определен пробег и бизнеса с резервните части е много по доходоносен ,просто това е .Няма ги онези коли на по 500 000 км и да вървят като нови.Ще ви дам пример Ивеко камионите са Италиански но се произвеждат в Германия и пак дават много дефекти,същото е и с Мерцедеса на камионите МАН си е немска фирма но електрониката в камиона си е пълен провал
  • 13 Тодор Калчев

    3 1 Отговор
    Така е и при автомобилите ,печалбата е за сметка на качеството.Лека вечер на всички
  • 14 Симеон Тасев

    0 4 Отговор
  • 15 ярослав станчев

    5 4 Отговор
    А дано,ама надали.
    Жалко наистина за тази легендарна марка.Ама то който се е хванал с Фиат хубаво не е видял.Почти изтриха Ланча от картата,сега усилено трият и Алфа.След 5-6 годинки може и Крайслер да потопят изцяло.
    Едно Ферари дето правят като хората,ама то там няма на къде,години традиция и успехи не се затриват лесно.Мазерати го обърнаха на евтино Ферари.Ламборгини и то беше взело дало,добре че бяха гюнтерите да го спасят.А наскоро имаше статия за фалита на Бертоне.
    Какво повече да кажем.

    Коментиран от #16

  • 16 Nickname

    2 4 Отговор

    До коментар #15 от "ярослав станчев":

    Какво се опитваш да кажеш?

    От 5 изречения нямаш нито едно в което да си написал нещо вярно




    Коментиран от #17

  • 17 ярослав станчев

    7 4 Отговор

    До коментар #16 от "Nickname":

    И кое не е вярно?
    Че от 20 години рали легендата Ланча,благодарение на Фиат "цъфти и вързва" ли?
    Или че Алфа Ромео се сдоби с име на красива,но и "надеждна и продаваема" марка,пак благодарение на Фиат.
    Или че Ферари,ако не е великото и окичено със слава име немаше да последва съдбата на Ламборгини.
    Или че се хванаха с полузатъналия Крайслер,за да стъпят на американския пазар и то с префасонирани фиати.
    Или че Каджива,Бимота,Джилера,Дукати,Мазерати и за капак Бертоне не фалираха и изчезваха по 20 пъти за 20 години,благодарение на великата италианска инженерна мисъл.
    С кое не си съгласен?

    Коментиран от #18, #19, #22

  • 18 Nickname

    3 4 Отговор

    До коментар #17 от "ярослав станчев":

    Нищо не е вярно в това което казваш. Това е твоята представа защото не си запознат с тези марки.



    Коментиран от #20, #21

  • 19 zendera

    3 4 Отговор

    До коментар #17 от "ярослав станчев":

    Прав си,специално Ланча бяха индивидуалисти,особено през 60-70 те години но Фиат сасипа всичко..

    Коментиран от #23

  • 20 ярослав станчев

    1 5 Отговор

    До коментар #18 от "Nickname":

    Щом казваш,значи си по-добре запознат със състоянието на Ланча от Серджо Маркионе.
  • 21 Никой

    2 3 Отговор

    До коментар #18 от "Nickname":

    Тука няма представи има факти. И най-точните са на колегата, както обясни той. Не разбирам как може да ги опровергаеш.
  • 22 Nickname

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "ярослав станчев":

    Разбира се че нищо не е вярно в писаниците ти.

    Мнението ти е на база емоционалното ти състояние и минаващите автомобили покрай теб на улицата.

    Не си компетентен да твърдиш кое е "надеждна и продаваема" кое затъва и кое не, защото не си бизнес анализатор, не разполагаш с документи, нямаш отчети, не си техническо лице



    Коментиран от #24, #25

  • 23 Златин Славчев

    1 4 Отговор

    До коментар #19 от "zendera":

    kakvo zasipaha fiat

    Коментиран от #35

  • 24 Златин Славчев

    4 2 Отговор

    До коментар #22 от "Nickname":

    prav si tuk nikoi ne e kompetenten no sa mnogoznaikovci ni dobrt marka bila bmw za tui ne ostanaha darveta ot teia bmw ta po patishtata
  • 25 ярослав станчев

    2 5 Отговор

    До коментар #22 от "Nickname":

    Абе човек ти влизал ли си в сайта на Ланча?Там има точно 4 модела коли.Ипсилон,което си чисто Фиат 500 с емблема на Ланча,Тема,която е 1:1 с Крайслер 300,Вояджър,а сети се сам от къде му е името и едната тяхна Делта.И толкова.И ако ми кажеш един модел на Ланча,дето е достигнал популярността на Делта,Дедра и Тема ще се съглася с теб.Ама да ми оспорваш без никакви факти,няма как да стане.
    Делта,Дедра и Тема бяха върха на Ланча,след тях нищо свястно не е създала фирмата.И то,защото точно Фиат ги изостави на произвола на съдбата.
    На времето в рали "Албена" се състезаваха и чужди екипажи.Имах щастието да гледам на живо Ланча Делта HF,мисля че я караше Бертоне,голям звяр беше колата.И като се видя до къде я докараха направо ......
  • 26 Златин Славчев

    0 1 Отговор
    Текст към връзката
  • 27 Златин Славчев

    0 1 Отговор
    Текст към връзката

    Коментиран от #34

  • 28 Златин Славчев

    0 1 Отговор
    Текст към връзката
  • 29 Златин Славчев

    0 1 Отговор
    Текст към връзката
  • 30 ярослав станчев

    1 1 Отговор
    Браво,Злати,браво открил си им двата модела на Ланча.Сега ако се поразтърсиш още малко ще им откриеш и другите ..... два.
  • 31 Пламен Пепелов

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Кобрата":

    2, ай молим, баш феновете на БМВ и Бенз да не говорят за дизайн , до към 2000г. всички модели са им пълни дървета, качеството е друг въпрос, но и то на моменти е спорен факт, а БМВ 15-тина г. правеха едни и същи на външен вид
  • 32 кара Лада

    3 1 Отговор
    Една легенда да не умира, браво.
  • 33 S Doichinov

    3 2 Отговор
    Това жълтото на първата снимка грабва окото.Изглежда даже прекалено добре.Остава и под капака да сложат подобаващ агрегат и всичко ще е ок.Изгуби идентичност марката покрай фиат и тези премаскирани крайслери.Помня преди години когато имаше няколко истински Делти в Сф.Време в което почти нямаше дизел с турбина а какво остава за бензин с охльов под капака.Гледах какво правят по светофарите,голям кеф
  • 34 Никой

    3 2 Отговор

    До коментар #27 от "Златин Славчев":

    Еднато си е чист Крайслер 300С, а дригото - Фиат 500. Пълни боклуци. Бледа сянка в сравнение с миналото на марката...

    Коментиран от #36

  • 35 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Златин Славчев":

    нещо да си чувал за такива уникати като Ланча Фулвиа,Стратос Традале от 70-те,струващи 200-300 хиляди евра...Нищо незнаеш за Лнча,а би трябвало.Пак те питам един тапанарски въпрос-Нещо да си чувал за Фиат Уно Турбо?Имаш ли си на представа как се харчи в Европа?

    Коментиран от #37

  • 36 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Никой":

    starite modeli na lancia s mnogo darveni ne fiat 500 a fiat bravo da badem po tochni

    Коментиран от #41

  • 37 Златин Славчев

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "zendera":

    sigurno si i po malak ot men a na men govorish kav sam bil takiva stari koli ne me interesuvat lanciata ne e poznavam kato marka no modelite im sa krasivi a ot unoto tragna puntoto,mnogo kachestveni i ikonomichni mashinki
  • 38 Диян Тонов

    2 1 Отговор
    Dobre de zashto s losho kam Fiat ''bili Italianski bokluci'', ''kupi si Fiat i shte te e yad'' i kakvi li ne gluposti. Da de, no imam 4 Fiata (2 Punto-ta, Uno i Tempra).. Temprata ya imam ot nai-dalgo vreme (11 godini) i moga da Vi izbroya na prastite na racete kakvo sam smenyal: Masla i filtri, koeto e savsem normalno i e kam podrajkata na kolata, amortisiori, diskove i nakladki, tova e..

    Коментиран от #39, #40

  • 39 Златин Славчев

    1 2 Отговор

    До коментар #38 от "Диян Тонов":

    ne sa se kachvali vav fiat biseri rasiat i az sam imal 2 fiata mn sam dovolen ,2003 punto modela deto e ot 2000 do 2003 i punto evo 2012 mn da sam dovolen
  • 40 Златин Славчев

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Диян Тонов":

    na tova ot 2003 sam smenil vazdushen filtar, nakladki, maslo i maslen filtar za 6 godini
  • 41 Никой

    2 2 Отговор

    До коментар #36 от "Златин Славчев":

    Все тая. Искам да кажа, че в сравнение с това, което правеха в миналото е голямо падение. Политиката на Фиат е да правят едни и същи коли, просто да им сменят външния вид и така да спестяват средства за разработки и да се гаврят така с легендарна марка като Ланчия или Алфа е много, ама много т*по. И то си личи по продажбите. Нищо няма да се промени преди шефът на Фиат си събере партакешите или ги продадат на някой, който знае как трябва да се управляват такива марки. В миналото и Фиат правеха много хубави коли, но нещо се промени. Едва ли си чувал за легенди като Ланчие Стратос или Ланчия 037 - единствената кола със задно победила Ауди Куатро в Б глупа. И разбира се Делта Интеграле, няма смисъл да коментирам колко е легендарна тая кола. А сега какво правят? Ypsilon - Фиат 500, но отпред с лице на ид*от, Delta - по-грозна версия на Фиат Браво и Thema - заблудил се Крайслер с емблема на Ланчия и JTD мотори...

    Коментиран от #42

  • 42 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Никой":

    niama smisal da praviat podobrenia kato te sa dobri vsichkite dizaina e po vajen za nova kola

    Коментиран от #43

  • 43 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Златин Славчев":

    mn sa skapi teia stari drageli ot 89 godina i iska 4000 lv delta integrale

    Коментиран от #44

  • 44 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Златин Славчев":

    4000 за стария "дръгел" Делта Интеграле е безумно малко. Тая кола има много прецизно управление с чудесно шаси и двигателя е доста мошен. Малко нови коли се управляват така добре, камо ли сегашните Ланчии. За кво си мислиш, че e спечелила 46 пъти в WRC. Най-великата рали кола hands down.

    Коментиран от #45, #46, #47

  • 45 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Никой":

    moje da varvi no faca niama kato gledam i niama jelaeshti da ia kupuvat a za cheshene na ezici ima
  • 46 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Никой":

    180 konq
  • 47 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Никой":

    Текст към връзката

    Коментиран от #48

  • 48 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Златин Славчев":

    Тази е много счупена. Личи си че е седяла там 2-3 години и е с най-слабия двигател. По-късните версии са с 210 и 219 к.с. Като всяка Ланчия от това време мисля че има страхотен дизайн, все пак е на Джорджето Джоджаро.

    Коментиран от #49

  • 49 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Никой":

    rabata mi e ne mi haresva

    Коментиран от #50

  • 50 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "Златин Славчев":

    Намеил се кой да коментира дизайна на Джорджето

    Коментиран от #51

  • 51 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Никой":

    za vremeto si e bilo hubavo sigurno