ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Има още какво да се промени в дизайна на колата, не е нищо особено.
За да си достоен конкурент на пазара и да се бориш с големите компании ти трябва постоянство и желание за работа.
Изобщо не са под никакъв натиск на мерцедес и други марки. При тях нещата се казват... италианска мафия. Може да по прочетеш малко кои са семейство Фиат, за какво става дума. Това с колите им е незначителна част от мега-бизнеса които владеят
Дано си искал да напишеш: "или лошо или нищо", че не се връзва нещо. Алфа имат един от най-яките дизайни в днешно време. Жалкото е, че от към качество не го докарват до никъде.
Всички нови коли се правят за определен пробег и бизнеса с резервните части е много по доходоносен ,просто това е .Няма ги онези коли на по 500 000 км и да вървят като нови.Ще ви дам пример Ивеко камионите са Италиански но се произвеждат в Германия и пак дават много дефекти,същото е и с Мерцедеса на камионите МАН си е немска фирма но електрониката в камиона си е пълен провал
А дано,ама надали.
Жалко наистина за тази легендарна марка.Ама то който се е хванал с Фиат хубаво не е видял.Почти изтриха Ланча от картата,сега усилено трият и Алфа.След 5-6 годинки може и Крайслер да потопят изцяло.
Едно Ферари дето правят като хората,ама то там няма на къде,години традиция и успехи не се затриват лесно.Мазерати го обърнаха на евтино Ферари.Ламборгини и то беше взело дало,добре че бяха гюнтерите да го спасят.А наскоро имаше статия за фалита на Бертоне.
Какво повече да кажем.
И кое не е вярно?
Че от 20 години рали легендата Ланча,благодарение на Фиат "цъфти и вързва" ли?
Или че Алфа Ромео се сдоби с име на красива,но и "надеждна и продаваема" марка,пак благодарение на Фиат.
Или че Ферари,ако не е великото и окичено със слава име немаше да последва съдбата на Ламборгини.
Или че се хванаха с полузатъналия Крайслер,за да стъпят на американския пазар и то с префасонирани фиати.
Или че Каджива,Бимота,Джилера,Дукати,Мазерати и за капак Бертоне не фалираха и изчезваха по 20 пъти за 20 години,благодарение на великата италианска инженерна мисъл.
С кое не си съгласен?
Мнението ти е на база емоционалното ти състояние и минаващите автомобили покрай теб на улицата.
Не си компетентен да твърдиш кое е "надеждна и продаваема" кое затъва и кое не, защото не си бизнес анализатор, не разполагаш с документи, нямаш отчети, не си техническо лице
Абе човек ти влизал ли си в сайта на Ланча?Там има точно 4 модела коли.Ипсилон,което си чисто Фиат 500 с емблема на Ланча,Тема,която е 1:1 с Крайслер 300,Вояджър,а сети се сам от къде му е името и едната тяхна Делта.И толкова.И ако ми кажеш един модел на Ланча,дето е достигнал популярността на Делта,Дедра и Тема ще се съглася с теб.Ама да ми оспорваш без никакви факти,няма как да стане.
Делта,Дедра и Тема бяха върха на Ланча,след тях нищо свястно не е създала фирмата.И то,защото точно Фиат ги изостави на произвола на съдбата.
На времето в рали "Албена" се състезаваха и чужди екипажи.Имах щастието да гледам на живо Ланча Делта HF,мисля че я караше Бертоне,голям звяр беше колата.И като се видя до къде я докараха направо ......
2, ай молим, баш феновете на БМВ и Бенз да не говорят за дизайн , до към 2000г. всички модели са им пълни дървета, качеството е друг въпрос, но и то на моменти е спорен факт, а БМВ 15-тина г. правеха едни и същи на външен вид
Това жълтото на първата снимка грабва окото.Изглежда даже прекалено добре.Остава и под капака да сложат подобаващ агрегат и всичко ще е ок.Изгуби идентичност марката покрай фиат и тези премаскирани крайслери.Помня преди години когато имаше няколко истински Делти в Сф.Време в което почти нямаше дизел с турбина а какво остава за бензин с охльов под капака.Гледах какво правят по светофарите,голям кеф
нещо да си чувал за такива уникати като Ланча Фулвиа,Стратос Традале от 70-те,струващи 200-300 хиляди евра...Нищо незнаеш за Лнча,а би трябвало.Пак те питам един тапанарски въпрос-Нещо да си чувал за Фиат Уно Турбо?Имаш ли си на представа как се харчи в Европа?
sigurno si i po malak ot men a na men govorish kav sam bil takiva stari koli ne me interesuvat lanciata ne e poznavam kato marka no modelite im sa krasivi a ot unoto tragna puntoto,mnogo kachestveni i ikonomichni mashinki
Dobre de zashto s losho kam Fiat ''bili Italianski bokluci'', ''kupi si Fiat i shte te e yad'' i kakvi li ne gluposti. Da de, no imam 4 Fiata (2 Punto-ta, Uno i Tempra).. Temprata ya imam ot nai-dalgo vreme (11 godini) i moga da Vi izbroya na prastite na racete kakvo sam smenyal: Masla i filtri, koeto e savsem normalno i e kam podrajkata na kolata, amortisiori, diskove i nakladki, tova e..
ne sa se kachvali vav fiat biseri rasiat i az sam imal 2 fiata mn sam dovolen ,2003 punto modela deto e ot 2000 do 2003 i punto evo 2012 mn da sam dovolen
Все тая. Искам да кажа, че в сравнение с това, което правеха в миналото е голямо падение. Политиката на Фиат е да правят едни и същи коли, просто да им сменят външния вид и така да спестяват средства за разработки и да се гаврят така с легендарна марка като Ланчия или Алфа е много, ама много т*по. И то си личи по продажбите. Нищо няма да се промени преди шефът на Фиат си събере партакешите или ги продадат на някой, който знае как трябва да се управляват такива марки. В миналото и Фиат правеха много хубави коли, но нещо се промени. Едва ли си чувал за легенди като Ланчие Стратос или Ланчия 037 - единствената кола със задно победила Ауди Куатро в Б глупа. И разбира се Делта Интеграле, няма смисъл да коментирам колко е легендарна тая кола. А сега какво правят? Ypsilon - Фиат 500, но отпред с лице на ид*от, Delta - по-грозна версия на Фиат Браво и Thema - заблудил се Крайслер с емблема на Ланчия и JTD мотори...
4000 за стария "дръгел" Делта Интеграле е безумно малко. Тая кола има много прецизно управление с чудесно шаси и двигателя е доста мошен. Малко нови коли се управляват така добре, камо ли сегашните Ланчии. За кво си мислиш, че e спечелила 46 пъти в WRC. Най-великата рали кола hands down.
Тази е много счупена. Личи си че е седяла там 2-3 години и е с най-слабия двигател. По-късните версии са с 210 и 219 к.с. Като всяка Ланчия от това време мисля че има страхотен дизайн, все пак е на Джорджето Джоджаро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Златин Славчев
Коментиран от #3
11:11 31.07.2014
2 Кобрата
За да си достоен конкурент на пазара и да се бориш с големите компании ти трябва постоянство и желание за работа.
Коментиран от #31
11:18 31.07.2014
3 Никой
До коментар #1 от "Златин Славчев":
МожеХА. Особено Алфа и Ланчия. Преди Фиат да се намеси...Коментиран от #7
11:31 31.07.2014
4 Segbal Ali
Коментиран от #5, #8
12:14 31.07.2014
5 Киро Стоев
До коментар #4 от "Segbal Ali":
Изобщо не са под никакъв натиск на мерцедес и други марки. При тях нещата се казват... италианска мафия. Може да по прочетеш малко кои са семейство Фиат, за какво става дума. Това с колите им е незначителна част от мега-бизнеса които владеятКоментиран от #6
12:39 31.07.2014
6 Shmeker
До коментар #5 от "Киро Стоев":
Даже и в Уикипедиа пише за мафията и ФИАТ....14:24 31.07.2014
7 Златин Славчев
До коментар #3 от "Никой":
fiat ferarri ,maserati,alfa i lancia15:46 31.07.2014
8 Златин Славчев
До коментар #4 от "Segbal Ali":
v turskite selca da15:47 31.07.2014
9 Бай Иван
Коментиран от #10, #11
18:58 31.07.2014
10 Maurice
До коментар #9 от "Бай Иван":
Дано си искал да напишеш: "или лошо или нищо", че не се връзва нещо. Алфа имат един от най-яките дизайни в днешно време. Жалкото е, че от към качество не го докарват до никъде.20:01 31.07.2014
11 Златин Славчев
До коментар #9 от "Бай Иван":
da prav si italiancite ili go praviat ili ne se zanimavat sas vsichko sa taka s obuvki s pizza i prochie22:22 31.07.2014
12 Тодор Калчев
22:38 31.07.2014
13 Тодор Калчев
22:39 31.07.2014
14 Симеон Тасев
09:00 01.08.2014
15 ярослав станчев
Жалко наистина за тази легендарна марка.Ама то който се е хванал с Фиат хубаво не е видял.Почти изтриха Ланча от картата,сега усилено трият и Алфа.След 5-6 годинки може и Крайслер да потопят изцяло.
Едно Ферари дето правят като хората,ама то там няма на къде,години традиция и успехи не се затриват лесно.Мазерати го обърнаха на евтино Ферари.Ламборгини и то беше взело дало,добре че бяха гюнтерите да го спасят.А наскоро имаше статия за фалита на Бертоне.
Какво повече да кажем.
Коментиран от #16
10:08 01.08.2014
16 Nickname
До коментар #15 от "ярослав станчев":
Какво се опитваш да кажеш?От 5 изречения нямаш нито едно в което да си написал нещо вярно
Коментиран от #17
11:22 01.08.2014
17 ярослав станчев
До коментар #16 от "Nickname":
И кое не е вярно?Че от 20 години рали легендата Ланча,благодарение на Фиат "цъфти и вързва" ли?
Или че Алфа Ромео се сдоби с име на красива,но и "надеждна и продаваема" марка,пак благодарение на Фиат.
Или че Ферари,ако не е великото и окичено със слава име немаше да последва съдбата на Ламборгини.
Или че се хванаха с полузатъналия Крайслер,за да стъпят на американския пазар и то с префасонирани фиати.
Или че Каджива,Бимота,Джилера,Дукати,Мазерати и за капак Бертоне не фалираха и изчезваха по 20 пъти за 20 години,благодарение на великата италианска инженерна мисъл.
С кое не си съгласен?
Коментиран от #18, #19, #22
12:16 01.08.2014
18 Nickname
До коментар #17 от "ярослав станчев":
Нищо не е вярно в това което казваш. Това е твоята представа защото не си запознат с тези марки.Коментиран от #20, #21
12:22 01.08.2014
19 zendera
До коментар #17 от "ярослав станчев":
Прав си,специално Ланча бяха индивидуалисти,особено през 60-70 те години но Фиат сасипа всичко..Коментиран от #23
12:31 01.08.2014
20 ярослав станчев
До коментар #18 от "Nickname":
Щом казваш,значи си по-добре запознат със състоянието на Ланча от Серджо Маркионе.13:21 01.08.2014
21 Никой
До коментар #18 от "Nickname":
Тука няма представи има факти. И най-точните са на колегата, както обясни той. Не разбирам как може да ги опровергаеш.13:41 01.08.2014
22 Nickname
До коментар #17 от "ярослав станчев":
Разбира се че нищо не е вярно в писаниците ти.Мнението ти е на база емоционалното ти състояние и минаващите автомобили покрай теб на улицата.
Не си компетентен да твърдиш кое е "надеждна и продаваема" кое затъва и кое не, защото не си бизнес анализатор, не разполагаш с документи, нямаш отчети, не си техническо лице
Коментиран от #24, #25
16:23 01.08.2014
23 Златин Славчев
До коментар #19 от "zendera":
kakvo zasipaha fiatКоментиран от #35
16:35 01.08.2014
24 Златин Славчев
До коментар #22 от "Nickname":
prav si tuk nikoi ne e kompetenten no sa mnogoznaikovci ni dobrt marka bila bmw za tui ne ostanaha darveta ot teia bmw ta po patishtata16:37 01.08.2014
25 ярослав станчев
До коментар #22 от "Nickname":
Абе човек ти влизал ли си в сайта на Ланча?Там има точно 4 модела коли.Ипсилон,което си чисто Фиат 500 с емблема на Ланча,Тема,която е 1:1 с Крайслер 300,Вояджър,а сети се сам от къде му е името и едната тяхна Делта.И толкова.И ако ми кажеш един модел на Ланча,дето е достигнал популярността на Делта,Дедра и Тема ще се съглася с теб.Ама да ми оспорваш без никакви факти,няма как да стане.Делта,Дедра и Тема бяха върха на Ланча,след тях нищо свястно не е създала фирмата.И то,защото точно Фиат ги изостави на произвола на съдбата.
На времето в рали "Албена" се състезаваха и чужди екипажи.Имах щастието да гледам на живо Ланча Делта HF,мисля че я караше Бертоне,голям звяр беше колата.И като се видя до къде я докараха направо ......
18:21 01.08.2014
26 Златин Славчев
18:36 01.08.2014
27 Златин Славчев
Коментиран от #34
18:37 01.08.2014
28 Златин Славчев
18:38 01.08.2014
29 Златин Славчев
18:41 01.08.2014
30 ярослав станчев
19:29 01.08.2014
31 Пламен Пепелов
До коментар #2 от "Кобрата":
2, ай молим, баш феновете на БМВ и Бенз да не говорят за дизайн20:58 01.08.2014
32 кара Лада
21:30 01.08.2014
33 S Doichinov
22:05 01.08.2014
34 Никой
До коментар #27 от "Златин Славчев":
Еднато си е чист Крайслер 300С, а дригото - Фиат 500. Пълни боклуци. Бледа сянка в сравнение с миналото на марката...Коментиран от #36
00:11 02.08.2014
35 zendera
До коментар #23 от "Златин Славчев":
нещо да си чувал за такива уникати като Ланча Фулвиа,Стратос Традале от 70-те,струващи 200-300 хиляди евра...Нищо незнаеш за Лнча,а би трябвало.Пак те питам един тапанарски въпрос-Нещо да си чувал за Фиат Уно Турбо?Имаш ли си на представа как се харчи в Европа?Коментиран от #37
01:01 02.08.2014
36 Златин Славчев
До коментар #34 от "Никой":
starite modeli na lancia s mnogo darveni ne fiat 500 a fiat bravo da badem po tochniКоментиран от #41
02:29 02.08.2014
37 Златин Славчев
До коментар #35 от "zendera":
sigurno si i po malak ot men a na men govorish kav sam bil takiva stari koli ne me interesuvat lanciata ne e poznavam kato marka no modelite im sa krasivi a ot unoto tragna puntoto,mnogo kachestveni i ikonomichni mashinki02:31 02.08.2014
38 Диян Тонов
Коментиран от #39, #40
03:46 02.08.2014
39 Златин Славчев
До коментар #38 от "Диян Тонов":
ne sa se kachvali vav fiat biseri rasiat i az sam imal 2 fiata mn sam dovolen ,2003 punto modela deto e ot 2000 do 2003 i punto evo 2012 mn da sam dovolen09:41 02.08.2014
40 Златин Славчев
До коментар #38 от "Диян Тонов":
na tova ot 2003 sam smenil vazdushen filtar, nakladki, maslo i maslen filtar za 6 godini09:59 02.08.2014
41 Никой
До коментар #36 от "Златин Славчев":
Все тая. Искам да кажа, че в сравнение с това, което правеха в миналото е голямо падение. Политиката на Фиат е да правят едни и същи коли, просто да им сменят външния вид и така да спестяват средства за разработки и да се гаврят така с легендарна марка като Ланчия или Алфа е много, ама много т*по. И то си личи по продажбите. Нищо няма да се промени преди шефът на Фиат си събере партакешите или ги продадат на някой, който знае как трябва да се управляват такива марки. В миналото и Фиат правеха много хубави коли, но нещо се промени. Едва ли си чувал за легенди като Ланчие Стратос или Ланчия 037 - единствената кола със задно победила Ауди Куатро в Б глупа. И разбира се Делта Интеграле, няма смисъл да коментирам колко е легендарна тая кола. А сега какво правят? Ypsilon - Фиат 500, но отпред с лице на ид*от, Delta - по-грозна версия на Фиат Браво и Thema - заблудил се Крайслер с емблема на Ланчия и JTD мотори...Коментиран от #42
11:42 02.08.2014
42 Златин Славчев
До коментар #41 от "Никой":
niama smisal da praviat podobrenia kato te sa dobri vsichkite dizaina e po vajen za nova kolaКоментиран от #43
14:08 02.08.2014
43 Златин Славчев
До коментар #42 от "Златин Славчев":
mn sa skapi teia stari drageli ot 89 godina i iska 4000 lv delta integraleКоментиран от #44
15:24 02.08.2014
44 Никой
До коментар #43 от "Златин Славчев":
4000 за стария "дръгел" Делта Интеграле е безумно малко. Тая кола има много прецизно управление с чудесно шаси и двигателя е доста мошен. Малко нови коли се управляват така добре, камо ли сегашните Ланчии. За кво си мислиш, че e спечелила 46 пъти в WRC. Най-великата рали кола hands down.Коментиран от #45, #46, #47
17:22 02.08.2014
45 Златин Славчев
До коментар #44 от "Никой":
moje da varvi no faca niama kato gledam i niama jelaeshti da ia kupuvat a za cheshene na ezici ima17:29 02.08.2014
46 Златин Славчев
До коментар #44 от "Никой":
180 konq17:30 02.08.2014
47 Златин Славчев
До коментар #44 от "Никой":
Текст към връзкатаКоментиран от #48
17:31 02.08.2014
48 Никой
До коментар #47 от "Златин Славчев":
Тази е много счупена. Личи си че е седяла там 2-3 години и е с най-слабия двигател. По-късните версии са с 210 и 219 к.с. Като всяка Ланчия от това време мисля че има страхотен дизайн, все пак е на Джорджето Джоджаро.Коментиран от #49
19:30 02.08.2014
49 Златин Славчев
До коментар #48 от "Никой":
rabata mi e ne mi haresvaКоментиран от #50
19:45 02.08.2014
50 Никой
До коментар #49 от "Златин Славчев":
Намеил се кой да коментира дизайна на ДжорджетоКоментиран от #51
22:10 02.08.2014
51 Златин Славчев
До коментар #50 от "Никой":
za vremeto si e bilo hubavo sigurno23:19 02.08.2014