Volkswagen пусна в продажба седмото поколение Golf преди по-малко от две години и моделът все още дори не е подлаган на модернизация. Във Волфсбург обаче вече кипи усилен труд над осмата генерация на бестселъра. Според вътрешна информация, до която са се добрали от британското сп. Autocar, инженерите и дизайнерите на VW си блъскат главите най-вече как да намалят разхода на гориво и вредните емисии, за да посрещнат адекватно еконормите през 2020 г.
Немците планират да впрегнат целия си арсенал от перспективни технологии, за да постигнат тази цел. Икономичността на двигателите ще бъде подобрявана по пътя на електрифицирането, внедряването на хибридни разработки и допълнителен даунсайзинг. На дневен ред са също технологии като променлива степен на сгъстяване и електрическо турбо, върху които работят колегите от Audi.
Съществена роля за снижаване на разхода обаче е поверена на аеродинамиката. В тази област германските конструктори смятат да се възползват щедро от опита, натрупан със свръхикономичния хибрид XL1. В случая с Golf голяма част от технологичните особености на дизел-електрическото чудо с цена 110 000 евро и разход под 1 литър нафта на 100 км остават неизползваеми заради необходимостта да се запази традиционният дизайн и да не се надхвърля бюджетът.
Спънки пред оптимизирането на аеродинамиката поставят и пропорциите на класическия компактен хечбек с висок покрив и къса каросерия. Ето защо немците ще започнат от дреболиите, разказва Autocar. Golf VIII ще има спойлер на вратата на багажника и странични обтекатели на задното стъкло, които ще намаляват завихрянията зад колата. В радиаторната решетка ще се появят активни жалузи, а страничните огледала ще бъдат заменени от камери.
Новият Golf ще бъде построен на модулната платформа MQB, която вече напълно измества старите шасита на Volkswagen. Според Autocar осмата генерация ще бъде представена през 2019 г.
18 Август, 2014 12:26 8 693 41
Първи подробности за Golf VIII
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Autohouse Randm
Коментиран от #10
12:36 18.08.2014
2 Emre Mustafa
Коментиран от #3, #9, #17
12:51 18.08.2014
3 Дошo
До коментар #2 от "Emre Mustafa":
Оууу усещам някой с афинитет към Гоуфу и опити със спортни изяви.Типичен фен на марката!Коментиран от #8, #11
13:55 18.08.2014
4 golf mk3
14:51 18.08.2014
5 искрено засмян
Коментиран от #6, #7
15:38 18.08.2014
6 Стоян Стоянов
До коментар #5 от "искрено засмян":
абсолютно еднотипни - да. Но и се продават повече от добре. Намерили са хората печеливша стратегия и си я следват вече доста години. За това - Браво. Но и аз лично не бих си купил Голф - просто не ми допада дизайна.Като отношение цена на поддръжка/качество има доста други по-приемливи предложения. Например която и част от старото ми Ренде - Меган набор 98-а да се почупи (а не се случва толкова често, противно на масовото схващане за крехките и непрактични френски возила), все ще е по-евтино като цена на частите и ремонт от съответната година Голф. В случая Голф 4-ка. Возията си е по-мека и въобще не виждам смисъл да го сменям точно с Голф.Но - има едно голямо Но - продажбите говорят сами по себе си - много хора биха предпочели точно Голф пред едно Рено или Опел - въпрос на вкус е работата.
15:58 18.08.2014
7 Autohouse Randm
До коментар #5 от "искрено засмян":
16:14 18.08.2014
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Кобрата
До коментар #2 от "Emre Mustafa":
ще ти е*ат м....та от данъци за тези кубатури дето ги изреждаш, за разхода да не говорим...дизела е 2,50;2,60, бензинът също не е евтин...като искаш мощност купи си BMW или Mercedes, Golf е кола за масовия потребител и 105к.с са напълно достатъчни за нашите пътищаКоментиран от #12
17:19 18.08.2014
10 Кобрата
До коментар #1 от "Autohouse Randm":
Има кой да ги купува, щом всеки ден се произвеждат по 1500 Golf-аКоментиран от #16
17:20 18.08.2014
11 Emre Mustafa
До коментар #3 от "Дошo":
Голям фен съм на ФолксвагенКоментиран от #14, #20
19:00 18.08.2014
12 Emre Mustafa
До коментар #9 от "Кобрата":
Еми достатъчно е ,но просто исках да кажа ,че от тази Економия се улясаха , аз не казвам да има само 1.8 180к.с и пак да има 1.2 85-110 к.с нека пък да има голям изборКоментиран от #13
19:03 18.08.2014
13 Кобрата
До коментар #12 от "Emre Mustafa":
Да прав си трябва да има избор, но избора хич не е малък, можеш да си вземеш версията GTI, която е 200к.с, пък ако не ти е достатъчна има и Golf R 300к.с, това е напълно достатъчно, 300 коня е предостатъчно за България и е бая жадно на бензиностанцията...Аз попринцип харесвам 115-116к.с до към 140 е добре, нагоре вече е много, но както е казано за всеки влак си има пътници, трябва да има и клиенти, които си купуват по-мощни...
Коментиран от #23
19:25 18.08.2014
14 Кобрата
До коментар #11 от "Emre Mustafa":
и аз също, много добри машинки са19:26 18.08.2014
15 S Doichinov
20:10 18.08.2014
16 Autohouse Randm
До коментар #10 от "Кобрата":
ochudvam se chestno kazano21:51 18.08.2014
17 Златин Славчев
До коментар #2 от "Emre Mustafa":
1,6 100 k,s da beshe s malkia danak a te s teia 5 konq danaka kato na 150 k,sКоментиран от #19, #29
22:29 18.08.2014
18 Tobradex
01:24 19.08.2014
19 Autohouse Randm
До коментар #17 от "Златин Славчев":
nali si zamojen kakvo te interesuva danaka.nali si zlatistia razboinik ot DupnicaКоментиран от #21, #24
08:51 19.08.2014
20 Дошo
До коментар #11 от "Emre Mustafa":
Личи ти09:18 19.08.2014
21 Кобрата
До коментар #19 от "Autohouse Randm":
вие се оказахте познати майКоментиран от #25, #27
15:01 19.08.2014
22 христо
15:19 19.08.2014
23
До коментар #13 от "Кобрата":
Представям си как тая масова конфекция с това предно предаване и 300к.с. ще завива, сигурно ще има 15 блокажа за да не изправя завоя горе долу.15:37 19.08.2014
24 Златин Славчев
До коментар #19 от "Autohouse Randm":
ne sam hodil dori v dupmicaКоментиран от #26
21:22 19.08.2014
25 Златин Славчев
До коментар #21 от "Кобрата":
edva li21:23 19.08.2014
26 Autohouse Randm
До коментар #24 от "Златин Славчев":
nali si grac nesi li minaval ot tamКоментиран от #28
22:47 19.08.2014
27 Autohouse Randm
До коментар #21 от "Кобрата":
ne te razbrah ?22:48 19.08.2014
28 Златин Славчев
До коментар #26 от "Autohouse Randm":
za garcia ima mnogo patishta moia ne minava prez dupnicaКоментиран от #31
01:11 20.08.2014
29 БУМЕР КАМОР
До коментар #17 от "Златин Славчев":
ne e tema za italianska shtaiga.Golfa e super.Коментиран от #30
08:28 20.08.2014
30 Златин Славчев
До коментар #29 от "БУМЕР КАМОР":
haresvam ne samo italiaski haresvam i opel i vw11:22 20.08.2014
31 Autohouse Randm
До коментар #28 от "Златин Славчев":
ti kakto si vijdal Benz samo na snimka taka i garciaКоментиран от #32
11:53 20.08.2014
32 Златин Славчев
До коментар #31 от "Autohouse Randm":
karal sam no sam niamal karal sam c clas 95 godina karal sam e clas ot 90 i s clas sam karal 2003 godina i ..Коментиран от #33
11:59 20.08.2014
33 Autohouse Randm
До коментар #32 от "Златин Славчев":
i fiata e po dobarКоментиран от #34, #40
15:12 20.08.2014
34 Златин Славчев
До коментар #33 от "Autohouse Randm":
ne ne bih kazal sashtata rabota e kato s claseto govorim za staroto s klaseКоментиран от #35
17:53 20.08.2014
35 Autohouse Randm
До коментар #34 от "Златин Славчев":
brat karai si novi fiatcheta i neme zanimavai che shte vikna kamor i tam amg i kvi oshte gi izmisliashe xaxaКоментиран от #36
18:17 20.08.2014
36 Златин Славчев
До коментар #35 от "Autohouse Randm":
kato sa edin i sasht chovek ko da gi vikashКоментиран от #37, #38, #39
21:55 20.08.2014
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Autohouse Randm
До коментар #36 от "Златин Славчев":
izlagash se choveche.pokrii si glavata s pepel i zamalchi22:17 23.08.2014
40 Emre Mustafa
До коментар #33 от "Autohouse Randm":
Друг път00:19 25.08.2014
41 CarPro
12:08 29.08.2014