8 23541

Първи подробности за Golf VIII

  • volkswagen-
  • golf viii-
  • xl1-
  • audi

Volkswagen пусна в продажба седмото поколение Golf преди по-малко от две години и моделът все още дори не е подлаган на модернизация. Във Волфсбург обаче вече кипи усилен труд над осмата генерация на бестселъра. Според вътрешна информация, до която са се добрали от британското сп. Autocar, инженерите и дизайнерите на VW си блъскат главите най-вече как да намалят разхода на гориво и вредните емисии, за да посрещнат адекватно еконормите през 2020 г.

Немците планират да впрегнат целия си арсенал от перспективни технологии, за да постигнат тази цел. Икономичността на двигателите ще бъде подобрявана по пътя на електрифицирането, внедряването на хибридни разработки и допълнителен даунсайзинг. На дневен ред са също технологии като променлива степен на сгъстяване и електрическо турбо, върху които работят колегите от Audi.

Съществена роля за снижаване на разхода обаче е поверена на аеродинамиката. В тази област германските конструктори смятат да се възползват щедро от опита, натрупан със свръхикономичния хибрид XL1. В случая с Golf голяма част от технологичните особености на дизел-електрическото чудо с цена 110 000 евро и разход под 1 литър нафта на 100 км остават неизползваеми заради необходимостта да се запази традиционният дизайн и да не се надхвърля бюджетът.

Спънки пред оптимизирането на аеродинамиката поставят и пропорциите на класическия компактен хечбек с висок покрив и къса каросерия. Ето защо немците ще започнат от дреболиите, разказва Autocar. Golf VIII ще има спойлер на вратата на багажника и странични обтекатели на задното стъкло, които ще намаляват завихрянията зад колата. В радиаторната решетка ще се появят активни жалузи, а страничните огледала ще бъдат заменени от камери.

Новият Golf ще бъде построен на модулната платформа MQB, която вече напълно измества старите шасита на Volkswagen. Според Autocar осмата генерация ще бъде представена през 2019 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Autohouse Randm

    1 5 Отговор
    balvat se modeli vsiaka godina .ima li koi dagi kopuva?

    Коментиран от #10

  • 2 Emre Mustafa

    3 3 Отговор
    Защо пък Голфа правят економична кола нали имат Поло или Ъп , нека Голфа да е с големи мощности например 2.0 ТСИ 180 к.с пак дизелите сега има 1.6 105к.с , нека това пък да е 1.6 140-150 к.с ,а ГТИ-то да е Шестсилиндров 3.0 330 к.с и т.н

    Коментиран от #3, #9, #17

  • 3 Дошo

    2 6 Отговор

    До коментар #2 от "Emre Mustafa":

    Оууу усещам някой с афинитет към Гоуфу и опити със спортни изяви.Типичен фен на марката!

    Коментиран от #8, #11

  • 4 golf mk3

    0 4 Отговор
    vse poveche zapochvat da prilichat na izvanzemni koli zashto ???? golf 7 e dobre ama golf 8 ne me kefi

  • 5 искрено засмян

    1 4 Отговор
    Защо вместо да седнат и да измислят нещо ново и атрактивно, ваг всяка година бълва нов контейнер (голф) и го представят като нов... и кое е новото, всичките са някак супер еднотипни.

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Стоян Стоянов

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "искрено засмян":

    абсолютно еднотипни - да. Но и се продават повече от добре. Намерили са хората печеливша стратегия и си я следват вече доста години. За това - Браво. Но и аз лично не бих си купил Голф - просто не ми допада дизайна.Като отношение цена на поддръжка/качество има доста други по-приемливи предложения. Например която и част от старото ми Ренде - Меган набор 98-а да се почупи (а не се случва толкова често, противно на масовото схващане за крехките и непрактични френски возила), все ще е по-евтино като цена на частите и ремонт от съответната година Голф. В случая Голф 4-ка. Возията си е по-мека и въобще не виждам смисъл да го сменям точно с Голф.
    Но - има едно голямо Но - продажбите говорят сами по себе си - много хора биха предпочели точно Голф пред едно Рено или Опел - въпрос на вкус е работата.
  • 7 Autohouse Randm

    0 4 Отговор

    До коментар #5 от "искрено засмян":

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Кобрата

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "Emre Mustafa":

    ще ти е*ат м....та от данъци за тези кубатури дето ги изреждаш, за разхода да не говорим...дизела е 2,50;2,60, бензинът също не е евтин...като искаш мощност купи си BMW или Mercedes, Golf е кола за масовия потребител и 105к.с са напълно достатъчни за нашите пътища

    Коментиран от #12

  • 10 Кобрата

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "Autohouse Randm":

    Има кой да ги купува, щом всеки ден се произвеждат по 1500 Golf-а

    Коментиран от #16

  • 11 Emre Mustafa

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "Дошo":

    Голям фен съм на Фолксваген

    Коментиран от #14, #20

  • 12 Emre Mustafa

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Кобрата":

    Еми достатъчно е ,но просто исках да кажа ,че от тази Економия се улясаха , аз не казвам да има само 1.8 180к.с и пак да има 1.2 85-110 к.с нека пък да има голям избор

    Коментиран от #13

  • 13 Кобрата

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Emre Mustafa":

    Да прав си трябва да има избор, но избора хич не е малък, можеш да си вземеш версията GTI, която е 200к.с, пък ако не ти е достатъчна има и Golf R 300к.с, това е напълно достатъчно, 300 коня е предостатъчно за България и е бая жадно на бензиностанцията...
    Аз попринцип харесвам 115-116к.с до към 140 е добре, нагоре вече е много, но както е казано за всеки влак си има пътници, трябва да има и клиенти, които си купуват по-мощни...

    Коментиран от #23

  • 14 Кобрата

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Emre Mustafa":

    и аз също, много добри машинки са

  • 15 S Doichinov

    1 3 Отговор
    Дизайна ми харесва.Далеч повече ми хваща окото от голф7 например.
  • 16 Autohouse Randm

    0 4 Отговор

    До коментар #10 от "Кобрата":

    ochudvam se chestno kazano
  • 17 Златин Славчев

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "Emre Mustafa":

    1,6 100 k,s da beshe s malkia danak a te s teia 5 konq danaka kato na 150 k,s

    Коментиран от #19, #29

  • 18 Tobradex

    4 2 Отговор
    То си го пише защо, ама кой да чете. ЕКОНОРМИ! Но ми се струва, че с толкова технологии за пестене на гориво и т.н. има повече коли на боклука и реално къде отиват тея Еконорми. В г*за!!!
  • 19 Autohouse Randm

    4 3 Отговор

    До коментар #17 от "Златин Славчев":

    nali si zamojen kakvo te interesuva danaka.nali si zlatistia razboinik ot Dupnica

    Коментиран от #21, #24

  • 20 Дошo

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Emre Mustafa":

    Личи ти
  • 21 Кобрата

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "Autohouse Randm":

    вие се оказахте познати май

    Коментиран от #25, #27

  • 22 христо

    1 2 Отговор
    Абе и аз съм привърженик на марката, но съм на мнение, че след 2000г почти нямат здрав двигатл както бяха преди. Всичко помоа дюза и фси... все проблемни технолотии(проблемни за нас българите). Преди да си взема пасата се чудех дали да не скокна на е класа от същата година, но добре че не го направих, че и там не е хич розово. Всички си имат мърша. Да не забравяме, че колите вече се правят дя нлсят приходи от авточастите. За мощността... Моето комби с 1.8т се представя доста прилично, но човек винаги иска повече и повече. И малкия данък е до 101 коня, а не до 100 както лъжят масово хората!
  • 23

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Кобрата":

    Представям си как тая масова конфекция с това предно предаване и 300к.с. ще завива, сигурно ще има 15 блокажа за да не изправя завоя горе долу.
  • 24 Златин Славчев

    1 4 Отговор

    До коментар #19 от "Autohouse Randm":

    ne sam hodil dori v dupmica

    Коментиран от #26


  • 25 Златин Славчев

    1 4 Отговор

    До коментар #21 от "Кобрата":

    edva li
  • 26 Autohouse Randm

    3 3 Отговор

    До коментар #24 от "Златин Славчев":

    nali si grac nesi li minaval ot tam

    Коментиран от #28

  • 27 Autohouse Randm

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "Кобрата":

    ne te razbrah ?
  • 28 Златин Славчев

    1 6 Отговор

    До коментар #26 от "Autohouse Randm":

    za garcia ima mnogo patishta moia ne minava prez dupnica

    Коментиран от #31

  • 29 БУМЕР КАМОР

    6 3 Отговор

    До коментар #17 от "Златин Славчев":

    ne e tema za italianska shtaiga.Golfa e super.

    Коментиран от #30

  • 30 Златин Славчев

    1 5 Отговор

    До коментар #29 от "БУМЕР КАМОР":

    haresvam ne samo italiaski haresvam i opel i vw
  • 31 Autohouse Randm

    2 4 Отговор

    До коментар #28 от "Златин Славчев":

    ti kakto si vijdal Benz samo na snimka taka i garcia

    Коментиран от #32

  • 32 Златин Славчев

    1 4 Отговор

    До коментар #31 от "Autohouse Randm":

    karal sam no sam niamal karal sam c clas 95 godina karal sam e clas ot 90 i s clas sam karal 2003 godina i ..

    Коментиран от #33

  • 33 Autohouse Randm

    3 4 Отговор

    До коментар #32 от "Златин Славчев":

    i fiata e po dobar

    Коментиран от #34, #40

  • 34 Златин Славчев

    1 4 Отговор

    До коментар #33 от "Autohouse Randm":

    ne ne bih kazal sashtata rabota e kato s claseto govorim za staroto s klase

    Коментиран от #35

  • 35 Autohouse Randm

    3 4 Отговор

    До коментар #34 от "Златин Славчев":

    brat karai si novi fiatcheta i neme zanimavai che shte vikna kamor i tam amg i kvi oshte gi izmisliashe xaxa

    Коментиран от #36

  • 36 Златин Славчев

    1 5 Отговор

    До коментар #35 от "Autohouse Randm":

    kato sa edin i sasht chovek ko da gi vikash

    Коментиран от #37, #38, #39

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Autohouse Randm

    0 3 Отговор

    До коментар #36 от "Златин Славчев":

    izlagash se choveche.pokrii si glavata s pepel i zamalchi
  • 40 Emre Mustafa

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "Autohouse Randm":

    Друг път
  • 41 CarPro

    0 1 Отговор
    For Pernik