14 09690

Драг: Nissan GT-R отново мачка

  • драг-
  • unlim 500+-
  • nissan-
  • gt-r

Състезанието Unlim 500+ е уникално не само за територията на Русия, а и в световен мащаб. На него се събират изключителни расови резачки, повечето от които са сериозно доработени.

Единственото условие за участие е автомобилът да е с мощност от над 500 к.с., а най-интересната част от надпреварата са състезанията на разстояние 1/2 миля от място.

В началото на лятото автомобилите с марка Nissan GT-R направиха показно, като спечелиха първите осем места. В десетката успяха да се вмъкнат единствено Jeep Grand Cherokee SRT и Audi RS6 (C6). Вижте.

Ето и класирането отзад напред, като в скобите е показана мощността на автомобилите, а след това и скоростта, която са развили в края на отсечката.

 
10: Jeep Grand Cherokee SRT-8 7.0L Custom Turbo (1200 BHP) -  271.69 km/h | 168.8 mph
 
9: Audi RS6 (C6) Sportmile R1K (1100 BHP) - 276.49 km/h | 171.8 mph
 
8: Nissan GT-R (R35) Mk.1 AMS Alpha 12 (1200 BHP) - 289.15 km/h | 179.6 mph
 
7: Nissan GT-R (R35) Mk.1 DT 1500R (1600 BHP) -305.34 km/h | 189.7 mph
 
6: Nissan GT-R (R35) Mk.3 Gosha Turbo Tech ZEUS (1600 BHP) - 306.38 km/h | 190.4 mph
 
5: Nissan GT-R (R35) Mk.2 AMS Alpha 12+ / Turbo Drive (1500 BHP) - 319.96 km/h | 198.8 mph
 
4: Nissan GT-R (R35) Mk.2 Altechno SS (1400 BHP) - 331.79 km/h | 206.2 mph
 
3: Nissan GT-R (R35) Mk.1 Boostlogic Godzilla (1450 BHP) - 333.95 km/h | 207.5 mph
 
2: Nissan GT-R (R35) Mk.2 Altechno A1 (1500 BHP) - 334.57 km/h | 207.9 mph
 
1: Nissan GT-R (R35) Mk.2 AMS Alpha 16 (1600 BHP) - 340.58 km/h | 211.6 mph

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Фостата

    5 3 Отговор
    Трябва да се казва 1000+ не 500+ :D
  • 2 Кирил П.

    5 12 Отговор
    Ахахах. Некво смешно немско автомобилче Audi има наглостта да мери сили с вездесъщата Годзила.

    Коментиран от #3, #6

  • 3 офффф

    8 3 Отговор

    До коментар #2 от "Кирил П.":

    Ееех, децааа....
  • 4 Мартин Алърков

    2 1 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=H8K3Nk3PghU помислете над това ! :)

  • 5 Мартин Алърков

    4 2 Отговор

    Коментиран от #7, #16

  • 6 Кобрата

    7 6 Отговор

    До коментар #2 от "Кирил П.":

    Поне не пиши глупости, че се излагаш...ти дори качвал си се в Ауди?
    Момчетата от Инголщат си знаят работата не съм обеден, че ще отстъпят на японците

    Коментиран от #9

  • 7 Кобрата

    3 6 Отговор

    До коментар #5 от "Мартин Алърков":

    Това сега е звяр...Gallardo видях тази година и се изненадах много, уникална машина е Ламбото и Murcielago Super Leggera cъм срещал на морето.
  • 8 Онзи

    6 4 Отговор
    Дам, това Ламбо и аз го следя как се развива....Направо кърти.. когато не се запали..или гръмне :) Иначе малко му трябва да направи и най-доброто време в рамките на Unmlim500... За съжаление АМС-ките там все още къртят...
  • 9 Autohouse Randm

    5 6 Отговор

    До коментар #6 от "Кобрата":

    VAG niamat shans pred tazi mashina

    Коментиран от #10

  • 10 Кобрата

    2 11 Отговор

    До коментар #9 от "Autohouse Randm":

    Не забравяй, че Porsche също е част от Volkswagen Group, а то няма да отстъпи на Nissan.

    Коментиран от #11

  • 11 Autohouse Randm

    8 4 Отговор

    До коментар #10 от "Кобрата":

    to tochno tam e problema.do kakvoto se dokosnat VAG e v laskava opakovka no inache bokluk.Nissana e ludnica.Koceto peveca mi e sased i hodihme do borovec s nego i chestno kazano kolata si zaslujava vseki lev.

    Коментиран от #13, #27

  • 12 мануел апостолов

    5 2 Отговор
    Iaponskoto kachestvo v kombinacia s tozi dvigatel i dizain pravi NISSANA ne choveshka mashina.
  • 13 Никой

    0 7 Отговор

    До коментар #11 от "Autohouse Randm":

    Карал ли си Порше, че да знаеш, умнико?

    Коментиран от #14

  • 14 Autohouse Randm

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Никой":

    Ti kak si se vazpalil vse edno pritejavash Porsche.I ne nesam pritejaval no sam karal i za men SL ili CL sa po stoinostni avtomobili.

  • 15 Пакман

    0 4 Отговор
    Много ме е яд на завистливите дечица които не са карали въпросните коли които плуят, но въпреки това се изказват много компетентно. Едно порше с аналогична мощност няма да отстъпи по никакъв начин на гтр-а. Да, добра машина е, но прекалено прехвалена от хеитърите на немското. Защо е 2 пъти по евтин от порше? Ами много просто- защото отпред пише нисан, все пак става въпрос за престиж и ако ще да е 5 пъти по бърз от порше няма как да е на цената му. И с това аргументите за превъзходството на така наречената годзила свършват. ВАГ е най големият концерн, може да купи и продаде балканския ни полуостров няколко пъти, най добрите инженери са там и разбирачи като вас са направо смешни. Има си причина колите им да са най продавани. Може различните марки да ползват еднакви части като рами и така нататък но се правят от различни хора и крайнит продукт няма нищо общо помежду им. Какво общо има между бентли например и фолксваген? Какво толкова са съсипали ваг от бентли. Или от порше? Ето това да обяснят разбирачите.

    Коментиран от #17

  • 16 Maurice

    3 4 Отговор

    До коментар #5 от "Мартин Алърков":

    Това драги ми смехурко, е скоростта на 1 миля. Правиш ли разлика? Колко е скоростта му на половината дистанция? ГТР-35 нашмъркан до козирката идва 1/4 милион евро и се подиграва с Бугатита, Ламбота, Поршета...... Разбира се, всяка кола си има цел, а тази на Ламбо и Бугати не е да къртят, а да са едни паркетници.

    Коментиран от #20

  • 17 някой

    3 2 Отговор

    До коментар #15 от "Пакман":

    Драги ми смехурко,карай си престижа и гледай стоповете на нисана.На бялото черно казваш.Прекалено прехвалена-взима първите 8 места и пак не си доволен.Там на пистата няма престиж-има време и скорост.
  • 18 Стоян Стоянов

    8 1 Отговор
    Винаги съм се чудил защо има токова плюещи по GT-R? Не съм имал , не съм карал дори не съм се и возил в GT-R. Но как можете с лека ръка да отречете очевидното: тази кола си е най-доброто откъм съотношение цена/performance. Не го сравнявам с Ферари или Ламбо - том brand-а продава - заслужили са си през годините хората колите им да са на такива цени - все пак идно Ферари не е за всеки, нали? Нито като цена, нито поддръжка.
    И все си мисля, че основната част от хейт-ващите по GT-R са абсолютни фенове на немското, невиждащи по-далеч от любимата си марка. Няма как да си изкривим душата и да кажем че БМВ или Мерц са лоши марки, но съвсем не значи че т.нар. от някои "жълти" произведения като въпросния Нисан са лоши - дори напротив. Бъдете малко по-обективни!

    Коментиран от #23

  • 19 Симеон Тасев

    0 3 Отговор
  • 20 Мартин Алърков

    3 3 Отговор

    До коментар #16 от "Maurice":

    драги ми смехурко , най-простата сметка ще ти покаже че това ламбо няма как да е с най-високата скорост развивана някога там а в същото време да не е в топ 10 на половин миля , не може да ускорява само в другата половина...
  • 21 Пакман

    0 2 Отговор
    Нисани напомпани до 1600 конски сили.. Аз мога да взема един камион и да го напомпан до 6000 коня. И какво, ще бие нисана, и каква е целта тук? Както казах гтр-а е много добра кола но просто е смешно тези които мразят немските коли не знам по какви причини винаги да се хващат за този гтр. Колкото го харесвах в началото сега точно това е причината вече да не искам да чуя за него. Защото се сещам за разни рейсъри със стари сивици които бият всичко немско по пътя.
  • 22 running wild

    1 4 Отговор
    Мисля,че периодично Ви пускат мухи за GT-R-а та да ви гледат сеира! Започва се веднага спор м/у любителите на европейските автомобили и тези на ''страната на климатиците''. . Да, Нисан-а е готин спортен автомобил... в семейния туристически клас ! 'щото на габарити е колкото старата Е класа на Мерцедес! Сложете 500 нисанови коня срещу 500 на ферари, порше, ламбо и др. и ще видм тогаз, къде ще бъде GT-R- a! Така че фИЬЕновете на Страната на изгряващото слънце да слязат малко на земята и да не удрят чак толкова челата в земята! Има по-стари автомобилни нации с доказани традиции, особено в спортните изпълнения!

    Коментиран от #24, #29

  • 23 Владислав Димитров

    1 4 Отговор

    До коментар #18 от "Стоян Стоянов":

    Аз също не съм шофирал ГТ-Р, но съм карал БТР !
  • 24 iiiiiii!!!!!!!!

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "running wild":

    Едно сравнение между Нисана и която и да е друга кола с около 550 коня , колкото е един стоков Нисан , ГТ-Р винаги е по-бърз . Въпреки това винаги бих предпочел Ферари или Ламбо , но това не променя факта , че Нисана е по=бърз от 458 или Гаярдо .

  • 25 Brum

    0 2 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=eJgod4FOkyQ - 215,93mph = 347.51 km/h
    Нисан пак е след порше... Сефте! ;) Хахаха...
  • 26 Brum

    1 1 Отговор
    hennessey ford gt 2000hp - "219.9mph in the half mile" - Смятайте дечица... Мухахах... Нисан пак е "N1"...Може би, ма надали... :р)
  • 27 Кобрата

    3 3 Отговор

    До коментар #11 от "Autohouse Randm":

    Даа то и на мен милиардерът Доналд Тръмп ми е съсед и ходихме заедно с неговото Porsche GT3 до ''Баталова воденица'' и честно казано колата си заслужава... ти чуваш ли се какви ги говориш бе, ти надали си и виждал Nissan Gt-r, пък и да си виждал какво?
    Германците от кога правят коли, още от преди войната, пък японците пуснаха един GT-R и се насраха да се гордеят с него, единствената японска марка която уважавам е Toyota, но и нея не бих предпочел пред нито един немски автомобил. хайде сега давайте още минуси чакам, въобще не ме грее това оценяване, за мен е по-важно да се изкаже мнение по въпроса.

    Коментиран от #42

  • 28 drdrdr

    2 0 Отговор
    Ей, Богу, много прост народ има по тази планета. Сами виждат, че няма немски аналог освен Порше. Нито БМВ, нито Ауди, може би само Мерцедес имат подобен спортен модел, който е по-бавен и по-скъп от нисана и пак с техните глупости за великите немски автомобили. Ами драги ми момчета, като са толкова велики тези уважавани от вас марки, защо нямат кола(освен SLR, SLS), която да e пряк конкурент на този GT-R. От Ауди и БМВ нямат ли пари да развият и направят нещо по-добро от GT-R. Имат, а защо нямат модел, който да се конкурира. Да допълня, че всеки може да направи бърза кола за 300к, нека направят обаче за 170к да видим какво ще измислят. И се замислете от нисан ако пуснат сериен спортист на стойност 300к какво ще представлява.

    Коментиран от #47, #53

  • 29 лкй

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "running wild":

    ГотЯн, я погледни Нисан срещу аналоговите коне на Ферари и Ламбо какво ги прави, сляп ли си, българска главо? Та нали като излезе, точно затова всички се чудеха, как е възможно това - той е по-тежък, по-малко коне, а ги къса карто вестници, особено на писта. Извади си ТИ главата от пясъка и легендите за Ферари, с които си закърмен от малък и само като чуеш "Ферари", начи е по-бързо от светлината автоматично. ЧЕТИ и се ИНФОРМИРАЙ, ПРЕДИ да се изказваш, че току-що стана смешен пред хиляди хора тук

    Коментиран от #49

  • 30 хгй

    1 0 Отговор
    и още нещо: когато излезе, ГТР даде по-добро време от Порше ГТ3, чисто състезателно, повтарям за тези като running wild: чисто състезателна версия. Стана скандал, че Нисана е със състезателни гуми, а поршето не било, нещо такова. А той беше със стрийт гуми, цивилни. Скандала беше отразен навсякъде, по всички медии, ПРОВЕРЕТЕ, фиеновие на беимвие и фирари и помнете едно: когато нещо е вярно, ТО ПРОСТО Е ВЯРНО. Независимо дали сме европейци, американци, немци или аборигени, факт е, че едно нисанче чупи главите на къде каквото хване, винаги и навсякъде. ФАКТ.
  • 31 хгй

    1 0 Отговор
    то ГТР съществува от 50-на години вече и всичките му модели бият аналозите си по всичко, вкл, здравина и устойчовост. Само вмятам, понеже от аватара ти виждам, че....никак, ама никак не си заслепен а напротив - много си информиран и не се изказваш неподготвен, никак
  • 32 ...

    0 0 Отговор
    долното е към Кобрата, е така, за инфо и обща култура
  • 33 Ituriel

    3 0 Отговор
    ГТР е най-съвършената кола изобретявана до момента. Само един тесногръд индивид, който няма никакви технически познания би твърдил, че Годзила не е прекрасна. Черно на бяло с най-малко средства получаваш най-добрите параметри като бързина/скорост/качество. И въпреки всичко винаги се намират всезнайковци, които да бръщоляват, че японското не струва, а БМВ/АУДИ е върха. Е, видяхме ги тук за пореден път колко са върха.
  • 34 Бай

    2 1 Отговор
    Да, да, да... А Ако на същия тоя Нисан отпред беше емблемата на някоя немска марка - ТОГАВА - какво ?!?!?! Други неща щяха да се приказват и пишат. Жалки душички сте всички. Ако не е немско, значи не струва, ама как ви яде отвътре, че тоя GTR е непобедим и е на смешна цена. И за какво е всичко в крайна сметка...кой ви проми мозъците да сте фенове и да робувате на определена марка кола, GSM, футболен отбор или каквото и да било. Използвайте си мозъците а не приемайте наготово каквото каже някой си.
  • 35 Paul Walker

    2 1 Отговор
    Да, ама в първия филм Бързи и яростни имаше тунинговани Нисани, Тойоти и Мицубишита. И от там тръгна манията по тунинга. Някой да видя в този легендарен филм (имам предвид първия от поредицата) БМВ, Ауди или Мерцедес? После в следващите части вкараха БМВ, щото баварците се усетиха да направят малко продуктово позициониране и си платиха, че да не вземат да изостанат от японските марки :)

    Коментиран от #37

  • 36 Бай

    1 0 Отговор
    Какви ги говориш и ти ?! Как можа да забравиш онова бялото Венто? :)
  • 37 Brum

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "Paul Walker":

    @35 "Някой да видя в този легендарен филм" - Бухаххааа...бегай играй на компа и не се бутай при шофьорите! Некви шарени кичове като от маалата бръмчат като изнасилени и като дадът километражът 160-180км/ч - с толкова с атмосферен дизел на до карах преди 13 години....мухахах... Бегай с тази анимация за недорасляци. Мноо ясно, че няма истински коли, нали трябват пари за тях, а не пари за пуканки.
    @33 "ГТР е най-съвършената кола изобретявана до момента." - Верно ли Ве?! "I was a GT-R enthusiast until my super great transmission went kaput this Thursday.
    Seriously, now I may want to tell you just pass a GT-R and get like a Porsche 991, a car that you don't have to worry about.", "The transmissions do appear to be the weak link with this car. My car had the transmission changed out at 7500 miles.", The GR6 remains the Achilles heel of what is otherwise a great car. I sold my lightly modded 2009 with 18K miles to avoid this issue." - Тц, Тц...'.ах тва съвършенство...
    Апропо що 1-2-ма пишат 10 мнения от 5 ник-а? Мноо зряло...комплексарчета...
  • 38 Някой

    3 0 Отговор
    Още глупости ще измислиш ли?Говори по статията,на кое място в десятката е Порше,че не можахме да го видим?
    А онова как някакъв глупак е карал без да спазва изискванията за експолатация и си е скапал кутията си се убил да го търсиш из мрежата.
    Сега вземи да потърсиш друга кола за 80 000 евро,която може това което прави GTR.
    Като намериш ела да ни кажеш коя е.
    Като си хейтър поне работи с факти не с глупости какво бил писал някой в някакъв форум.За всяка марка могат да се намерят недоволни потребители.
    Като излязат на пистата се вижда кой какво е направил и за колко пари.
    И да,нормално е уличните състезатели да търсят коли с най здрав двигател и шаси,които най лесно се тунинговат.Защо да дават 5 пъти повече пари за същия и дори по лош резултат?
    Кой знае защо много често избират Skyline сигурно не са те питали теб и оня от форума дето щял да си купи Порше.
    Голям разбирач се извъди,но не се учудвам такива "професори" под път и над път по нашите ширини.

    Коментиран от #45

  • 39 The Bohs (Dublin)

    0 0 Отговор
    Да сравнявате кола за най-бърза скорост е малоумние и незрялост. Сякаш тази кола само в права отсечка ще я карате. Сякаш само 400м ще я карате.
    Добре, искам да видя некой герой да кара по разнебитените междуселски пътища със спортно окачване на пълна газ.
    А да, и още нещо - според Джереми Кларксън най-добрият автомобил е Lexus LFA, а както знаем той доста возила е покарал през годините.
  • 40 Shmeker

    0 5 Отговор
    Хмм аз си помислих че са сток тия нисани. те по 1600 коня... тва някво PR публишинг пак
  • 41 Bobi

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=33vQwakuMEQ
  • 42 Autohouse Randm

    2 2 Отговор

    До коментар #27 от "Кобрата":

    xaxa mi shtom Koceto za teb e na nivoto na Donald TRamp.bez da poznavash choveka ne si pozvoliavai da pliuesh che kato se sreshnete moje dase ozabish.
  • 43 Монго

    1 0 Отговор
    "Нисана" е истински автомобл и без да оспорвам техническите му качества /още повече съпоставими с цената му/, ако имах парите, щях да си купя "Ламборгини". За мен последното е произведение на изкуството и бих рискувал да гледам винаги стоповете на GT-R..., въпрос на вкус
  • 44 Монго

    1 0 Отговор
    "изял" съм една буква в автомобИл...
  • 45 Brum

    2 3 Отговор

    До коментар #38 от "Някой":

    @38 Кое по точно е глупостта? ФАКТИЧЕСКИ цялото твоето мнение е глупост. Ще караме по ред - ако отидеш на сайта на драгтаймс (намери си го сам-на мен ми трябват цели 2 сек - утрепия!) ;) ще видиш, че статията е тенденциозна - 1.-во виж времената на 1/4 миля и на 1 миля - дали са 8 от 8 Нисан? 2. Това, че в конкретното събитие не участва 1300-1500кс Порше как отменя факта, че съществуват и че щяха 100/100 да пренаредят класацията?! А ако участваше Хенеси Форд-а? 3. Има драг коли с терминална на 1/4 миля над 500 км/ч и сред тях Нисан е като спрял - кво правим тогава?! 4. Общото м/у сток Нисан ГТ-Р и АМС Алфа е - 4 гуми и волан+силуета на ГТ-Р - толкос. Понеже си мноо оправен с гуглето (да не се убивам от търсене - пак! ;) ) Влез в сайта на "японската" фирма създала "нисана" с "японски" части и като видиш, че дори и волана и седалките са различни пак ми говори за Нисан ГТР. Апропо то и в България има драг коли с времена под 9 сек на 1/4 миля- и?! Нали се сещаш (а дано) че това са им най-добрите времена от10-ки старта. Със специално гориво, гуми и настройки на софта. Ако разбираш какво ти хортувам изобщо...
    Правилно е отбелязал колегата по долу, че кво като ускоряват?
    Ако се качиш ти на въпросният нисан, порше с 800 коня с пилота си ще ти направи такъв ластик, че ще ти трябва бинокъл!
    По меродавно е http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_cars_by_acceleration + времената на ринга (да е...намери си ги сам! ) и що да видиш?!
    Ти за Корвет С6 ZR1 чувал ли си? Или понеже си мноо начетен и "незнам" = няма? Я виж времето на ринга на въпросният и на ГТ-Р-а от същата година? Виж им 1/4 милята? Кво викаш нямало кола до 80000 евро да прави същото...Бухахаха... Мъка. А тези неща съм ги писал преди повече от година, сега пак...до година пак...ама както е казал Айнщайн - човешката глупост е безкрайна!
    Пак според огромният капацитет с изводите от плейстейшън и youtube хората карали и имащи колите са "някакъв глупак" Та нали същият този някакъв глупак ИМАЛ и КАРАЛ ГТ-Р (а ти?! умният?!) ще седне в друга марка и пак ще кара по същият начин и като не успее да счупи кутията кво правим? А и ако проблема не е реален що от нисан ревизират проблема? Вярно е, че много автомобили имат проблеми, ама тогава със същата лекота и тях да наречем съвършени? Смех... И да... Гаранция разбирам повече от теб - то се вижда!

    Коментиран от #46, #57

  • 46 drdrdr

    2 0 Отговор

    До коментар #45 от "Brum":

    На нито една дисциплина в драгтаймс няма Порше в топ 10.

    Коментиран от #50

  • 47 Кобрата

    0 2 Отговор

    До коментар #28 от "drdrdr":

    Марки като Mercedes, Audi и Porsche нямат нужда от много спортни модели, защото това са марки купувани предимно от мъже на средна възраст, които са постигнали нещо в живота, друг е въпроса как.
    Тези марки не се карат масово от вчерашни пишлемета, единици са младите, които карат S-class или A8 или Panamera.
    Затова правят по-малко спортни модели и те са предназначени повече за писта.

    Коментиран от #48

  • 48 drdrdr

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Кобрата":

    Еми като нямат нужда, защо ги слагате до спортните коли? И Порше ако нямат "много спортни модели" не знам кой трябва да има тогава. И кво означава спортен модел само за писта?
  • 49 running wild

    0 2 Отговор

    До коментар #29 от "лкй":

    Ха, ха... отказал съм се от всичко произведено в страната на самураите отдавна! И съм мнооого доволен. Особено "джоба ми" ! Отдавна разбрах, че няма смисъл да плащам повече за "същите играчки"! Та в сучая относно цената си прав! Ако избираме просто цена:коне, Нисана е с предимство пред Ферари например. Но ако си пия кафето на 20 метра от колата... определено Нисана няма" да изплакне окото'', като едно Ферари! Типичен скучен японски автомобил в спортния клас! И тъй като отдавна съм си "извадил главата от пясъка" и една тенекия не може да ми е мерило кое е хубаво и кое не, съм се обърнал към родното(до колкото го има) и европейско производство, а за автомобилите... просто не си заслужава да си даваш парите за made in Japan&Germany Мисля, че разумните хора точно така постъпват! А сега пожелавам на теб и хора като теб "по-меки" молитвени килимчета...

    Коментиран от #58

  • 50 Brum

    1 3 Отговор

    До коментар #46 от "drdrdr":

    @46 1. https://www.youtube.com/watch?v=eJgod4FOkyQ - 215,93mph = 347.51 km/h
    2. Това, че в конкретното събитие не участва 1300-1500кс Порше как отменя факта, че съществуват и че щяха 100/100 да пренаредят класацията?!

    Усещам, че мисловната дейност ви затруднява, но аз съм търпелив - мога и да потретя... :)
    Апропо и Ламбо и Порше са VAG - да кажа, че вече нищо тук няма да ме изненада...

    Коментиран от #51

  • 51 drdrdr

    2 1 Отговор

    До коментар #50 от "Brum":

    Има драг коли с терминална на 1/4 миля над 500 км/ч и сред тях Нисан е като спрял - кво правим тогава?! 4. Общото м/у сток Нисан ГТ-Р и АМС Алфа е - 4 гуми и волан+силуета на ГТ-Р - толкос.

    А какво е общото между Поршето от завода и това което си постнал.
    Покажи ми една "нормална" кола с терминалан 500 на 1/4 миля.
    В Русия само Ламботата и един Нисан минават 400 и то на 1 миля. Имай предвид, че те са далеч от нормални - около 1800-2000коня.

    Коментиран от #55

  • 52 Пакман

    1 2 Отговор
    Уважавам гтр колкото и пореше. Това са коли които наказват всичко което е с коне колкото техните. Но няма как да ми се хващате че този гтр е най великото нещо в вселената и че от японското по добро няма. За мен най великите коли са от сорта на порше 959 и ферари ф40. Коли които действително са били значими за следващите поколения автомобили и са написали някаква история. От новата автомобилна история може би най значим е бугати вейрон, колкото и японските фенове да не го харесват защото бил скъп а нисан гтр бил по бърз или защото бил създаден от инженери на ваг. Тази кола беше създадена преди 10 години и и с това може да сложим точка.
  • 53 Пакман

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "drdrdr":

    Не мисля че нисан ако направят кола за 300к би било нещо космическо както си го мислиш. И лексус направиха лфа за 300к евро и пак не е чак толкова по добър от гтр или порше.

    Коментиран от #54

  • 54 drdrdr

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "Пакман":

    Да де, ама вероятно ще бъде по-добър и с по-добри технологии от този за 170к.
  • 55 Brum

    0 4 Отговор

    До коментар #51 от "drdrdr":

    @51 1. Писал съм "драг коли...", т.е. драгстери! Къде видя, да споменавам за нормална (до колкото е уместен изразът) кола с такава терминална скорост? Апропо има и с над 600км/ч на 1/4 миля.
    Целта ми бе да покажа, че е тъпо да се прехласваш по нещо само заради ускорението, защото винаги има и много по! Ако искаш да говорим за "нормални" коли - в щатите им викат street legal - прочети за Red Victor с времена около 6.5сек на 1/4 миля (от статията колите са с 9 сек и повече!) и пак любимото ви съвършенство ще го яде и то много лошо!
    2. Вече споменах кое за мен е по меродавно ако сравняваме авто производители, тук става по скоро дума за съревнование м/у доработчици и не мисля че това да води автоматично коя марка е по по най... Статията трябваше да се казва АМС Алфа мачка, или доработките на основата на ГТР мачкат... и то конкретно на Ултим 500+, всичко останало е бла-бла.
    3. Поршето го показах за да ви кротна, че като чуете ГТР и пускате жълто...ерго и в тази дисциплина (доработките) колкото и да е благодатна почва нисана, пак не е N1! Толкос!

    Коментиран от #56

  • 56 drdrdr

    3 1 Отговор

    До коментар #55 от "Brum":

    "Целта ми бе да покажа, че е тъпо да се прехласваш по нещо само заради ускорението"
    Ти заради кое се прехласваш по немските машини, че ги защитаваш толкова яростно? Щото харчат 4л/100км нафта ли? Нисанът се доказа и на "Зеленият ад" с мощност от 600 коня и време 7:08. А защо АМС ползват ГТР за разработките си а не велика немска машина от рода на Р8 или М5?
  • 57 Виктор

    2 0 Отговор

    До коментар #45 от "Brum":

    Ало професора излез от NFS ще те заболят очите.Да знаеш,че с некадърно шофиране можеш да скапеш всяка кола на живо колите се чупят особено при екстремно каране.
    И като си тръгнал да правиш сравнения провери ZR1 с какви гуми е бил на пистата при теста и дали не е по скъп от GTR.
    За Порше с такива възможности въобще не е за разправяне каква е цената.
    Вижда се ,че Нисан ти е трън в очите и хейтваш само за да се намираш на приказка,но фактите са си факти каквито и глупости да пишат такива"експерти" като теб,които си дават мнението сякаш цял ден са тестови пилоти на състезателни явтомобили.

    Коментиран от #61

  • 58 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "running wild":

    Колега хубава музика слушаш,но от коли много не разбираш.
  • 59 триста итридесети

    0 2 Отговор
    мда, Путин и тука е сложил ембаргото.
  • 60 xxx

    1 1 Отговор
    И какво общо имат тези коли с Нисан?Нисана е 540 к.с. и ще мачка само асфалта.
  • 61 Brum

    0 2 Отговор

    До коментар #57 от "Виктор":

    @57 Дечко, когато съм играл на NFS си минавал прав под масата. По скоро трябва да изляза от тук, щото глупостта и неспособността на никаква самостоятелна мисъл и разсъждение са потресаващи! За сметка на това пък е пълно с "компетентни" и "начетени" дето не знам защо при целия им феноменален интелектуален капацитет трябва да им смилам всичко буква по буква, та дай боже да схванат нещо.
    1. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times - потъркваме очета замъглени от игри и тубата и що да видим: "7:26.4 Chevrolet Corvette C6 ZR1 (2009) Jim Mero 27 June 2008 General Motors conducted test,[31] base specification car with stock tires and non-stock safety equipment, video confirmed."
    И точно след това: "7:26.70 Nissan GT-R (2009) Toshio Suzuki 23 April 2009 Nissan Motors conducted test with optional tires. Video confirmed. Best Motoring (08/2009)." - Я сега капацитетчета ми обяснете (Викторчо по желние) кви гуми и на коя кола са и какви са времената? Или да превеждам, а???????!!!!!
    Цената на Корвета 2009-та е 105 000$ до 117 000 с опциите.
    Ко речИ? Времената дето са с Michelin Pilot Sport Cup Zero Pressure - ми отвори сайта на мишелин и ще видиш, че гумите си се продават. С тях излизат Корвети, Вайпари, М3, ГТ3 Поршета и т.н. Просто не се препоръчват за мокро и за температури близо и под 0-та. Цък - http://www.tirerack.com/tires/types/comp.jsp Пак търкаме очета и какво? Да не би да не са легални за улицата, ха?!
    Дават преимущество -ОК, ма камиона електроника в Нисана+4х4 не е ли?! Освен това всички знаем (а дано), че и гозила на мокро е доста по зле от на сухо, та? Къде е драмата?
    2. За още по голяма меродавност - елиминираме компонента пилот (от ОГРОМНО значение когато има разлика в нивата) и съмненията за доработки - пълен сток: "7:38 Chevrolet Corvette C6 ZR1 Horst von Saurma October 2009 Sport Auto conducted test,[47] Michelin Pilot Sport ZP run-flat tires used." и "7:38 Nissan GT-R Horst von Saurma Sport Auto (07/2009),[48] Dunlop SP Sport 600 DSST run flat tires used." Пилота е дългогодишен редактор на "спорт ауто" имал кратка кариера на състезател, много тествани коли на ринга и се счита за умел на ринга. Айде отворени мега-хипер разбирачи ми обяснете, че няма кола с подобни достижения на същата цена (дано не тръгнем да мерим центовете!). Ко речИ? Вики?
    Хич, ама хич не ми е нисана трън в очите, даже много му се кефя - ама да викам на има - нема... И да не правя разлика между сток и АМС Алфа си е...айде да спазя добрият тон.
    Още малко храна за размисъл - ако можете де:
    1. Безспорно нисана хваща 2.8 - 2.9 сек. до 100. НО - добри гуми, старт от място с ланч контрол и СУХО. После 1/4 миля 11 сек. Добре де ама при тест от 5 мили до 60мили прави 3.8 сек! Последния тест който гледах м/у ГТР и R8 - Нисана правеше до 60 мили за 2.7 и 1/4 миля за 11сек и 125.1 мили в час терминална. Ауди съответно 3.2 и 11.3 и 125.3. Много сходни са нещата и с корвета (2009!) при положение, че в случая говорим за Нисан ГТР 2014! Е, излиза,че от 60 до 125.1 нисана ускорява за 8.3 сек, ауди до 125.3 за 8.1.... При по високи скорости особено сравнено с по мощни коли нисана съвсем се губи. Ерго в ежедневна ситуация на булевард или магистрала (най-вероятни за среща) 1-во зависи най-вече от шофьора и после ....ми после при равно друго нисана отнася плувката! Колко пъти Нисан и Р8 или и корвет или ако щеш и М6 ( с макс. въртящ момент още от 1900 об) ще спрат на светофар един до друг, на първа линия, че и ще тръгнат едновременно?! Упс- и ще е сухо! :))) Разбрахте ли сега или трябва още да ви смилам?!
    Четем тук: http://www.caranddriver.com/columns/larry-webster-what-is-the-gt-rs-real-horsepower-column и що да видим - Не било милото ми съвършенство 480, ми най ми било около 520 коня - хитри малки лъжливи жълтурчета! И после въпреки малката мощност на тон и ала бала....Хахахах...
    За счупените скорости драги Вики ставаше въпрос за 3 (три!) различни собственика - даже и цитатите съм ви разделил, ма кой да гледа... Явно и тримата некадърно шофират, нищо че имат пари и за порше и за гтр, не като теб майсторската зад компа...
    А и пак?@! повтарям- нисан ревизират проблема -това да ти говори нещо? Май на празни тикви като твоята нищо! Спести си квалификации за напред...още повее простееш!

    Коментиран от #62, #63

  • 62 Виктор

    2 1 Отговор

    До коментар #61 от "Brum":

    Сега ми напиши колко струва GTR 2009 та в САЩ.Щото нещо не правиш разлика между цени в щатите и в Европа.Между 85000 долара и 105 000 има разлика не мислиш ли?
    А проблема с трите различни собственика е,че са си ползвали много често ланч контрола и изключвали електронните системи и се наложи Нисан да обяснява на такива как се кара спортна кола.Защото никой на пистата не си ползва 10 пъти за 2 минути ланч контрол ама кой да го знае,те хората карали американски каручки.

    7:24.22 Nissan GT-R (2011) Toshio Suzuki 1 October 2010 Nissan conducted test.[29] Semi-wet conditions. Video confirmed. Best Motoring (12/2010).[

    Понеже казваш нисана не бил добър на мокро.А още по интересно е как кола с 480 коня Дава същото време като такава с 640.Корвета не е лоша кола но технологично е много назад от GTR както се вижда по късно като вдигат мощността над 500 коня и корвета вече издиша.А като направиха 590 коня GTR корвета умря отвсякъде.
    Так,че мило дете не всичко е NFS и хейтърство.Японците са направили екстремна кола за най малко пари на пазара.Това трябва да им се признае колкото и да не ти харесва.

    Коментиран от #64

  • 63 drdrdr

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Brum":

    "Добре де ама при тест от 5 мили до 60мили прави 3.8 сек!"
    Мисля че трябва да си достатъчно грамотен, за да си отговориш на въпроса, защо се получава така?
    И ще те помоля като говориш за нисани и аудита да конкретизираш с кои двигатели и с какви мощности разполагат. Колкото и да се опитваш да очерниш нисана, няма да успееш. Или по-скоро опитай да го направиш пред очите на хората, които са в топ 10 на този списък и са дали доста пари за да влязат там. Иди и им кажи, че са супер тъпи понеже не са избрали Р8 или корвета. Ааа и прочети долно мнение за мощността на корвета и ГТР.
    Последно да добавя следните факти
    7:25.7 Ferrari Enzo Marc Basseng August 2008 Evo Magazine conducted test
    7:29.03 Nissan GT-R (2009) Toshio Suzuki 17 April 2008 Nissan Motors conducted test,.[35][36][37] The test used a stock GT-R with stock tires. Video confirmed.

    Направи си изводите сам! Да не говорим, че на 7+ минутна обиколка сети се колко са 3-5 секунди ;)
  • 64 Brum

    0 2 Отговор

    До коментар #62 от "Виктор":

    @62 Правя Викторчо, правя... Ма 105к не е 2 пъти на 85к, а и май познах, че ще го обърнеш до "центовете"!? Душичко дребанва - разликата е по малка от на това дали да си купиш кола за 10 или за 12 хиляди. Мислиш ли, че такава разлика е същественна? Упс, забравих, че преценяш през своя тесногръд и дребнав мироглед.
    Пак се обясняваш като ученичка - ЗАЩО Нисан ревизират кутията? Нали е съвършенна?
    Ами сам си доказваш, че на мокро е по зле от на сухо - 1.-во това е по мощната и нова версия спрямо 2009-та и 2-ро "семи-ует" не е на мокро (ует), а полу мокро ПИЧ! А разликата е 2 сек само та...
    Вики, колко пъти да повтарям, че когато съм взел книжката няма да се учудя да си бил на баща ти в гащите?
    Колко пъти да повтарям, че 480-те не са 480, а 515-520 коня?
    Не се срамувай, че не знаеш английски, ама и гугъл преводач ако не знаеш как....ужас и аз комуникирам с такъв!
    Явно малкото ти жизнен опит (ако е повече още по зле за теб!) не ти позволява да се сетиш, че след нисан гтр 599коня, следва Корвет 2015
  • 65 Brum

    0 2 Отговор
    ... Доста подскачахте радостно при временната на ГТР като се появи и я погледни сега кой е N1? Преди 918 също доста еуфория, ма за кратко! Нещо да ти светва? КоУеУото се върти и те така, сладък мамин... Каквото и да се признава, на когото и да е - не натрапвай мнението си, още повече неинформирано и необосновано.
    Сладур, за гумите нещо беше отворил въпрос? Или?
    @63 Его и тоя, кво ми обясняваш ВЕ ей?! Аз много добре знам на какво се дължи! Тук идеята бе да стоплиш (ако ти е по силите, явно не е), че като го барне Нисана в движение дори и с 10 км/ч някой с Ауди Р8 или подобно и този с нисана ще остане опулен! Къвто си ти! :))) Мноо сте зле, чесно - колко електроника има ферарито и дали е 4x4? Или викаш няма значение?
    После аз какво да направя, че имат пари САМО като за доработен ГТР? Как това ги прави мега умни? Умното в случая е че наливат по малко пари, сцепват я от каране и в коша. Истинските коли се превръщат в класики и свремето даже цените им растът. Провери на Енцото ВЕ гении... При все, че Ферари е с най много титли в Ф1 дали не могат да направят кола дето да направи смешен нисана? БМВ има двигател 1500коня от 1500кубика само още 1986година... Нещо забравихте за коли от рода на Ред Виктор? Бавни, скъпи, къв им е кусура? А, сетих се - не са ГТР....смех!
    ПоЗДРАВ ахмаци: https://www.youtube.com/watch?v=4jOQFMlpdVI
    Виж на 1000 метра колко са секунди, а ми говорите че било много 3-5 сек за 7 минути! Радвай се, че няма по дълги прави, че така ще му се дръпне л...то на нисана, че няма кой да го чуе повече.


    Коментиран от #66, #87

  • 66 drdrdr

    2 1 Отговор

    До коментар #65 от "Brum":

    Внимавай с езика, момченце!
    "Тук идеята бе да стоплиш (ако ти е по силите, явно не е), че като го барне Нисана в движение дори и с 10 км/ч някой с Ауди Р8 или подобно и този с нисана ще остане опулен!"
    На това ще ти отговоря, че едва ли някога някой ще хване такъв ГТР от 10км/ч. Това става само в твоето село с на баща ти голфа(явно там такива са критериите за бързина). Има си дисциплини за сравнение на коли и за такава дисциплина от 10-*** не се сещам да съм чул. Нека го хване от 40 бе! Не знам как прецени кое е по силите ми и кое не, но на теб ти е трудно да схванеш елементарни неща. Говориш ми за някви двигатели от Ф1 и брой титли пак там, които няма ама нищо общо с темата. Това ме кара да мисля, че не си особено в час. Намеси и някви класики, абе за мен не си добре и е хубаво да се консултираш със специалист. И за ферари ми говори - нямало електроника! А какво има карбуратор ли? Или не знаеш какво е карбуратор? И порше намеси с 918 хибрид с около 900 коня и го сравнява с нисана. Говориш за мокро, полумокро, 4х4, електроники и с си мислиш, че знаеш нещо повече от другите, но си доооста заблуден младежо. Карал ли си кола поне или впечатленията си ги добил от неколкократно прочитане на списанията на тати.

    Коментиран от #67, #69, #72

  • 67 мануел апостолов

    2 1 Отговор

    До коментар #66 от "drdrdr":

    ne smiatam che AUDI e po dobro ot iaponskiat sportist.

    Коментиран от #68, #70

  • 68 drdrdr

    2 1 Отговор

    До коментар #67 от "мануел апостолов":

    Еми чети внимателно. И аз не смятам ма момченцето отдолу е на друго мнение.
  • 69 Brum

    1 5 Отговор

    До коментар #66 от "drdrdr":

    @66 Аз кво съм виновен, че нямаш понятие кое как/какво е в един автомобил. "Има си дисциплини за сравнение на коли и за такава дисциплина от 10-*** не се сещам да съм чул." - местата дето са определени дисциплините не са на улицат или на село и за там си има състезателни автомобили - капиш? Туй дет ти е неизвестно (очевадно) се нарича ролинг старт... Освен от 0 има и доускорения при това и на коя предавка да става това... Светва ли ти сега "Не знам как прецени кое е по силите ми и кое не" ?! Бухахаха....
    Кое няма общо с темата бе? Коя е темата? Мисля, че това вече го изяснихме! Сравняваш ми ферари от 2002 с нисан бъкан с електроника от 2009 по бърз с некоя секунда и си мислиш, че казваш нещо! Enzo е изградено на основата на Ф1 технологии - стопляш ли? не ти ли казах да не се излагаш? Под електроника се има предвид всички системи подпомагащи тракцията и предотвратяващи поднасяне, блокиране на колелата и т.н. В един ГТ-р има повече процесори от колкото някога ще има у вас...то не са спирачки, диференциали, есп-та, скорости и още един камион. А колко са викаш в ензо-то? Нещо автоматик? Нещо ланч контрол? Нещо ....нищо. Явно за теб некъв датчик или резистор е електроника - Бухахаха.... Да не ме питаш пак как си правя изводите ей?! Поршето е 608коня и заедно с двата електромотора става 887. И да... ел. моторите не работят непрекъснато, та не е много коректно да се счита, че е 887коня непрекъснато.... Ма то нали инжиксИона е най-гоуемата и модерна електроника в колата (от преди близо 90години! )! Да механична инжекционна система е, ма кой е казл, че няма електронно управлявани карбуратори - Бухахаха... Нещо тука понятията са леко у лево...ма нищо... Аз когато съм свалял жигльори от карбуратор на жигула ти...ти си знаеш...прав под масата и те така... Ако ли пък няма всичко (4х4, електронни системи и т.н.) що не прегледаш изискванията при състезателните автомобили? Що ли 4х4 и с две задвижващи колела са отделни групи? Що ли не е позволено да се слага "един камион" електроника? Сигурно щот няма никакво значение...Бухаххаа...
    И само още нещо, не кола а C+E имам сладък мамин....ма дано не мислиш, че смятам задача от началното училище с 2 неизвестни, че после пак шЪ мЪ питаш как съм те преценил....

    Коментиран от #71

  • 70 Brum

    2 5 Отговор

    До коментар #67 от "мануел апостолов":

    @67 Audi R8 GT 1:09.60 135 '10 560 / 1520
    Nissan GT-R 1:09.60 135 '12 550 / 1736

    Това на Hockenheim Short, Germany (2604 m) - що не потъркаш очета и какво? Кола с 1,09,6 е спортна, а с 1,09,6 не е щото ти смяташ...
    Ми хубаво.... Капацитети под път и над път.
    Апропо на Нисан-а шасито е проектирано от старата световно известна японска марка Лотус....Бухахаха....
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #66 от "drdrdr":

    Мноооого по често "се хваща" дадена кола така - в движение по пътя - , щото иначе скоростта им трябва да еднаква, което е малко вероятно, та така, говоря за стоков нисан и М6, този спор е предъвкан отдавна, извода е че при стокови коли от летящ старт, М6 мачка

    Коментиран от #74

  • 73 ярослав станчев

    1 1 Отговор
    Голям спор се е заформил.Чета с интерес коментарите.Само едно не мога да разбера и ще се радвам някой да ми обясни.Какво общо имат тези ГТР-и,Джипа и Аудито от състезанието с нормалните модели?Доколкото знам нито един ГТР,Джип или Ауди не излизат от завода с по и над 1000 коня и над 1000 нм.
    И още нещо,AMS Performance тининговат Ауди,Порше,Субару,Мицубиши.Мерцедес,БМВ.
  • 74 drdrdr

    1 1 Отговор

    До коментар #72 от "триста итридесети":

    Летящият старт е сложна симбиоза от двигател(бензин, дизел, турбо(електрическо/малка и голяма турбина), атмосферен и т.н.), предавателни числа на кутията, скорост и предавка на която се прави старта. Всеки двигател си има работни режими, в които се чувства най-добре. По спомен БМВ-то беше с електрическа турбина, което според мен му дава преимущество от летящ. А бе общо взето летящият старт е една игра на напасване на работни режими на двигатели и кутии. Не е коректно да се сравняват коренно различни автомобили от летящ(не говоря за М6 и ГТР). Дизелите са къси кутии, бензините - не. Там е доста трудно сравнението понеже коренно се различават. Примерно моя сивик на 2-ра от 60 му е много добре, но на мой приятел с пасат АФН нито му е за 2-ра, нито за 3-та. Отделно леката турбо дупка на ТДИ-то и общо взето се получава, че сравняваме несравними неща. Общо взето много е относително при летящия старт. Изгледах няколко клипа в нета и наистина се вижда, че БМВ-то има преимущество. Но за мен лично специално летящ старт от 10км/ч е пълна глупост. И двата двигателя са на ниски обороти и общо взето който първи надуе, той дърпа.

    Коментиран от #77, #78

  • 75 Бай

    1 1 Отговор
    Ей направо се забвавихте, ама...GT-R си е готин и на готина цена и си кърти. Естествено, че и Корвета си е готин и на готина цена...и Р8 си е хубаво. И пак... Е и??? Какво пак се хванахте да се разправяте за някви секундички, стотнички, гумички, пак си точим пи*ките на нещо, с което нямаме нищо общо...
  • 76 Bobi

    1 2 Отговор
    ......абеее.......... така като гледам по нашите пътища , коли от 90-те са предимно немски !?!? ма... защо ли ?? А защо немските са по-скъпи от японските ???? По-скъпи и качествени материали ли използват ??? Ми , ДА !!! Точно за това са по-скъпи - качеството е различно . Не съм карал ГТР , но съм карал Порше 911, АУДИ А8, Мерцедес S , Фолксваген (всякакви) ..... както и Мазда 6 , Тойота Лендкруйзер (и други) и много добре знам каква е разликата в качеството !! Е , нормално е японките да са по-евтини !!!!!!!!
    Не е нормално кола на 6 години да има такива дупки на пода , че котка да може да влезне - Мазда 6 .......... и много други примери . Пак питам - къде са японските коли от 90-те ???? В Надин ???? ......нормално
  • 77 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #74 от "drdrdr":

    То и старта от място си е даже по-сложно нещо,
    Няма как нисана да спечели на летящ от 50 км/ч и нагоре, щото предния мост вече НЕ МУ ПОМАГА, освен това БМВ-то е с доооста по голям ВМ постигнат на по-малко обороти,
    и на голямата магистрала ако се движат двете коли в една посока така или иначе ще се настигнат, и тогава естествено че ще има поне една лека стъпка, и се сещаш за резултата, а защо да не са и с по двама човека в кола, че и багаж за морето да речем, ?
    Трябва да спрем за да направим старт, и тогава да ме изпревари ... за малко обаче, и то ако "случайно" не пусна съединителя по-рано

    Коментиран от #79, #80, #81

  • 78 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #74 от "drdrdr":

    Въобще не е никаква глупост летящия старт, много повече случайни дръпки стават на летящ, особено на магистралата или на хубав извънградски път.
  • 79 drdrdr

    1 1 Отговор

    До коментар #77 от "триста итридесети":

    "ако се движат двете коли в една посока така или иначе ще се настигнат, и тогава естествено че ще има поне една лека стъпка, и се сещаш за резултата, а защо да не са и с по двама човека в кола, че и багаж за морето да речем, ? "
    Ако е велика дума! Аз лично се съмнявам някой с М6 да настигне ГТР по магистралата и в ГТР-а да има 2-ма човека с багаж за море.
    Би ли ми показал къде прочете, че БМВ-то има "доооста по голям ВМ".За оборотите може и да си прав, че е на по-ниски, на чакам някакви дино графики ако може за да говорим по конкретно за ВМ и т.н. И ако си мислиш, че точно заради ВМ БМВ-то бие Нисана си в голяма заблуда.
    Ето ти една статия. Дано да ти е интересна ако не си я чел вече.
    http://www.heed-auto.com/index.php?option=com_content&task=view&id=76

    Коментиран от #82

  • 80 drdrdr

    0 2 Отговор

    До коментар #77 от "триста итридесети":

    За 4х4-то си прав, че освен за старт от място и за някаква стабилност в завой, за всичко друго е в тежест. Под друго разбирам ускорение в права линия.
  • 81 drdrdr

    1 1 Отговор

    До коментар #77 от "триста итридесети":

    "То и старта от място си е даже по-сложно нещо"
    А при летящия старт е много лесно да поддържат еднаква скорост и в един и същи момент да се подаде газ. Отделно турбо моторите при леко подаване на газ и отнемане веднага след това губят налягане на турбото и се забавя допълнително. При атмосферните не е така.
    При старт от място гледаш една лампа и газ. Там вече шофьора е важен, но по-новите коли си има системи за старт от място.
  • 82 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #79 от "drdrdr":

    630 NM при 3200 об/м за ГТР и 680 при 1500 об/м !!!

    http://www.bmw.bg/bg/bg/newvehicles/mseries/m6coupe/2012/showroom/technical_data/index.html

    http://nissan.bg/Tsenova-lista/4/NISSAN-GT-R-2014

    значи при доооста по-ниски обороти е постигнат по голям ВМ, като смесения разход е 9.9 за БМВ и 11.8 за ГТР !!!!
    като И БМВ-то е с турбини, а не с компресор,
    само не ми казвай че БМВ лъжат за разхода и че в действителност ГТРА гори по-малко.

    Коментиран от #83, #84

  • 83 drdrdr

    1 1 Отговор

    До коментар #82 от "триста итридесети":

    Аз ти се чудя на акъла, защо по дяволите е толкова важен за теб тоя разход? Разбирам ГТР да харчи 15-17-20, а М6 10, да го изтъкваш като "+", ама за тия има няма два литра разлика да го изтъкваш според мен не е коректно. Това се прави когато сравняваш икономични коли с разход уж 3-4л нафта. И да, смятам, че БМВ си позволяват да лъжат с заводските данни. В Аутобилд имаше статии по този повод, но не помня точно. Не казвам също и, че ГТР не лъжат с техните 12л.
    Значи за НМ да ти обясня - максимални ВМ при бензините е при горната граница на работния диапазон на двигателя, а не като при дизелите (1500-2000). С други думи не мисля че пика на ВМ на БМВ е при 1500об. Погледнах няколко графики и при турбо бензините има голям ВМ и при ниските но пак е максималният ВМ. Надявам се, че си прочел статията на ХЕЕД. И друго да спомена - съмнявам се ако карам кола(спортна или каквато и да е) и някой ме настигне по магистралата и се закачи с мен, да започна да се заяждам с него на 6-та предавка от 130км/ч. Що ли си мисля че масата от хората ще си изберат най-подходящата предавка за скоростта и тогава ще правят каквото и да било. С други думи няма да тръгне от 2000об, а поне от 4000-5000. Демек и с нисана да съм ще си има и той някакъв ВМ на тия обороти

    Коментиран от #85

  • 84 drdrdr

    1 1 Отговор

    До коментар #82 от "триста итридесети":

    Предполагам си ме разбрал какво имам предвид.
    Грешка:
    "Погледнах няколко графики и при турбо бензините има голям ВМ и при ниските но пак НЕ е максималният ВМ. "
  • 85 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #83 от "drdrdr":

    Чисто принципно: Даден двигател с повече цилиндри и кубик и мощност, харчи ~ два !!!! литра по-малко, ти как ще го обясниш това, и това е на среден разход, при жега или в града, разликата ще е още повече, и вече ще си става сума, да не намесвам и "новия" им 3 литров дизел на БМВ с 380 коня с около 4.5 сек. до 100 и разход като на трабант, и тогава трябва да не си знаеш милионите за да вземеш гтра, щото за какво ми е да имам няква бърза кола която ще я изкарвам само в няделя да ме видят комшиите и после пак в гаража, искам колата всеки ден да ми служи, а не да я имам само за гъзария дет се вика.
  • 86 Easy ryder

    2 1 Отговор
    Къде намеси пак боклука от Бавария при спортните коли?
    Като не искаш да караш само в неделя да те видят комшиите не си купувай БМВ отговорът е прост,но явно не ти стига капацитета да го осъзнаеш.Както няма всесезонна гума по добра от лятна или зимна така няма и БМВ по добро от Порше или GTR.Или си купуваш икономична кола като искаш икономия или си купуваш спортна ако щеш Порше ако щеш Ферари ако щеш Нисан.За всеки вкус си има оферта на пазара.
    Начетох се на простотии.Има ли статия за GTR веднага изпълзяват разни да обясняват,че някъде имало малко по бърза кола ама тя била и по скъпа ама не знам си какво ама като тръгнели от 10 км в час щели малко да му дръпнат и тям подобни мега простотии.
    Истината е една и беше повторена няколко пъти,но на някой не му харесва да я признае.
    НА ПАЗАРА НЯМА КОЛА С ЦЕНАТА НА GTR КОЯТО ДА ИМА НЕГОВИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ.
    От там нататък кой какви тунинзи може да направи и колко пари ще даде за тях е друг въпрос.
    Специално за лумпенизирания фанатизиран 330 глупости фен на БМВ да повторим:
    BMW НЕ ПРОИЗВЕЖДА КОЛА СПОСОБНА ДА ИЗПРЕВАРИ НИСАН ГТР НИТО НА ПИСТА НИТО НА УСКОРЕНИЕ.
    Дано ме разбра този път.

    Коментиран от #89

  • 87 Easy ryder

    2 1 Отговор

    До коментар #65 от "Brum":

    Айде не се пъни много ,че почна да понамирисва.БМВ имало 1500(по скоро 1350) коня двигател 1986-та.Имало ама на теория,на практика имало едно гръмнало желязо.Един от най некадърните двигатели в историята на формулата е това.Тотален провал за фирмите,които го ползват.Точно този сезон доминират Уилямс Хонда.Недей да пишеш за работи,които не знаеш.
    Голям богаташ се изкарваш,за теб 20 000 долара не били съществена разлика.
    Не са не са,но хората в щатите за тези пари си купуват нова кола.
    Като ти чета коментарите освен да търсиш под вола теле нищо друго не каза.
    Имало 3 десети разлика на 22 километрова писта между кола 480 коня и друга с 640.Ама тя не била 480 ами била 510 шото някой така казал.Добре и така да е.
    Я си помисли тогава коя кола е с по добро шаси,окачване и т.н.
    Нали си имал книжка отдавна трябва да ги поназнайваш тия работи.Пък и си бил с оксфордски английски както казваш,вземи да ги обясниш на простосмъртните тези феомени.
    Сляпата омраза ти пречи да признаеш очевидни факти.
    Успокой се малко не е срамно да признаеш нечие постижение и не е хубаво да обиждаш хората,че били малки,че не знаели английски т.н. Ако се смяташ за голям капацитет в областа на състезателните автомобили не е този начина да го покажеш.
  • 88 Симеон Тасев

    0 1 Отговор
    те нисан май само с това се хвалят друго нямат
  • 89 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "Easy ryder":

    Ехеее кацна най-после, а за 330и има ли на пазара кола с такива възможности и цена а?

    Коментиран от #90

  • 90 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #89 от "триста итридесети":

    А на баба ти каруцата дали има аналог по цени и възможности?
    Когато прочетеш статия за 330 ще зададеш тъпия си въпрос.До тогава чети и се образовай за истинските спортни коли.