23 Септември, 2014 08:45 30 490 95

Тест на Volkswagen Touareg

  • volkswagen-
  • touareg-
  • тест

Мюнхен, Германия. Наш екип от мястото на събитието.

Названието на голямото SUV на VW произлиза от името на племето Туареги - африкански народ, който до края на деветнайсети век властва в голяма част от пустинята Сахара. Известни са със суровия си вид и репутацията на непобедими войни. Volkswagen неслучайно избира Touareg като име за своя високопроходим автомобил, а с течение на времето колата оправда названието си и се превърна в един от най-успешните и продавани SUV-та от т.нар. премиум сегмент. Първата генерация на модела се появи на бял свят през 2002 година, като от тогава до днес са продадени 720 000 екземпляра, а само през миналата година са реализирани 70 000 бройки. VW продължава да развива модела, като през 2010-а извади втората генерация, а сега четири години по-късно на ход е фейслифт версията на въпросната втора генерация. Първите тестове на обновения Touareg компанията направи в германския град Мюнхен, а нашият екип не пропусна възможността обстойно да се запознае с подобренията по модела. Ето и първоначалните ни впечатления.
 
Екстериор и интериор

Още от пръв поглед се виждат корекциите, които немците са нанесли по външния вид на колата. Фаровете са видоизменени, като дневните LED светлини са по-стилни. Предната и задната брони също са различни, нови са джантите и дифузьора в задната част на кросоувъра. Допълнителна ексклузивност дизайнерите целят да постигнат чрез хромираните детайли, опасващи цялата кола. Те са дискретни, но в същото време подчертават принадлежността на Touareg към класа на луксозните всъдеходи. Този пакет се нарича Chrome & Style. Фаровете за мъгла също са с различна форма и пасват добре като допълнение към новата предница. "Муцуната" на Touareg впечатлява и с различна радиаторна решетка. Тя се характеризира с четири хоризонтални линии, подчертаващи широчината на всъдехода, вместо досегашните две. Като цяло екстериорът е станал по-стилен, луксозен и същевременно изчистен.

В купето се забелязва продължение на гореспоменатия Chrome & Style пакет, но сериозни изменения няма. Салонът е тапициран с кожа, която е ефектно допълнена с алуминиеви детайли. Налични са и дървени апликации, които се предлагат в два нюанса - абанос и махагон. Козметичните корекции в салона завършват с ново осветление и WLAN hot spot. В парктроник системата е включена опцията "орлово око", чрез която система от камери и процесор дават възможност на водача да вижда автомобила от птичи поглед в реално време.
 
Двигател и ходови характеристики

Многофункционалността на кросоувъра Touareg се състои в това, че този автомобил се държи еднакво добре и на магистрала, и на умерено трудни off-road терени. Водачът и пасажерите се чувстват комфортно, като основна заслуга за това има, предлаганото като опция, модернизирано въздушно окачване. Благодарение на него клиренсът може да се регулира, като повдига колата до 300 мм. Именно в този режим изпробвахме качествата на Touareg на специално подготвен off-road полигон край Мюнхен. SUV-то безпроблемно се справи със 100-процентови наклони, водни препятствия и доста сериозни неравности. Интерес представлява и системата за подпомагане на спускането, която е напълно автоматична. Що се отнася до пътното поведение на колата на асфалт, може да се каже, че Touareg си е истински "магистрален играч", заслуга за което има и модернизирания адаптивен круиз контрол. Единственият по-сериозен недостатък открихме на планински асфалтиран път със завои, където по-меката возия и по-високия център на тежестта са причина за малко по-голям крен.

Що се отнася до двигателите, то новост при тях е V-образния шестцилиндров дизел. Именно автомобил с този агрегат решихме да изпробваме най-продължително. Новият V6 TDI е със 17 к.с. по-мощен от досегашния. Пиковата му мощност е 262 к.с. Максималният въртящ момент също е увеличен с 30 Нм, като вече достига до 580 Нм. Въпреки по-голямата мощ, която се усеща в доста моменти, моторът е станал по-икономичен с над половин литър на 100 километра пробег. Освен това V6 TDI е и по-екологичен и отговаря на строгия стандарт Euro 6.
 
Цена и екстри
Новият Touareg предлага пет нови разцветки - Light Silver Metallic, Sand Gold Metallic, Moonlight Blue Metallic, Black Oak Brown Metallic и Reef Blue Metallic. От опциите интерес представляват и 20-цоловите лети джанти Masafi, но в пълния списък има още доста интересни екстри. Цената на модела в Германия стартира от 52 125 евро. За тези пари получавате един от най-проходимите SUV-та от този клас, който в същото време предлага комфорт и функционалност.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Атанас Димитров

    5 1 Отговор
    Отличен автомобил. Наистина е проходим, при това доста повече от Q7 например. Цената не му е ниска, но пък има защо.
  • 2 Shmeker

    0 3 Отговор
    Що пък да превъзхожда Q7?
    За коли с еднакви гуми ли говориш?

    Коментиран от #3

  • 3 Ицо

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "Shmeker":

    Най-малкото е с по-късо междуосие и по-висок клиренс. Системите му също са настроени за по-добра работа в офроуд режим. Q7 си е паркетник, докато Touareg изглежда такъв, но в същото време има много добри качества извън асфалта.
  • 4 Даката Даков

    4 5 Отговор
    По добре един Range Rover от колкото това

    Коментиран от #6

  • 5 Shmeker

    1 3 Отговор
    На мен ми е по-интересно какви са разликите в задвижването между Q7 и Toureg. Клиренс, размери са ясни.
  • 6 Shmeker

    4 3 Отговор

    До коментар #4 от "Даката Даков":

    Рейндж роувър може да те разори ако не е в гаранция.

    Коментиран от #23

  • 7 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    1 9 Отговор
    Примитивна немска щайга,не може да стъпи на малкия пръст на нисан джук

    Коментиран от #8, #9

  • 8 Дошо

    2 6 Отговор

    До коментар #7 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":

    Ти много го възвелича тоя Тракторег.Не на Джук а на Дачия Дъстър
  • 9 Shmeker

    0 5 Отговор

    До коментар #7 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":

    Май не е толкова просто да признаеш VORSPRUNG-а на немското.
  • 10 Julio

    5 3 Отговор
    Туарег е най-лошата служебна кола която сме имали. 145 хилки - 2 месеца престой на трупчета за 4 год и 3 месеца. 20 хилки ремонти и всички след изтичане на две-годишната гаранция... В крайна сметка на 124 хил км го продадохме с огромно облекчение...

    Коментиран от #21, #24, #59

  • 11 stenly

    4 3 Отговор
    "SUV-то безпроблемно се справи със 100-процентови наклони" kак се е справил със 100%наклон само не ми стана ясно? който я е писал явно си няма и понятие що е то 100% наклон.

    Коментиран от #14, #16, #20, #29

  • 12 Стач

    2 6 Отговор
    Туарега е най-големия боклук сред паркетниците
  • 13 Туарег Фен

    6 3 Отговор
    Нека хора,които са гледали Туарег само от автобусната спирка,докато той преминава покрай тях да не коментира възможностите на машината.Аз съм собственик на Туарег и мга да кажа ,че е наистина магистрална и същевременно офроуд машина.А относно "конкурента" Нисан Джук , не знам,защо хората не си купят по 3-4 за същите пари да ходят всеки ден на работа с различна,ама си карат само един Туарег :)

    Коментиран от #17

  • 14 Бате Цецо

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "stenly":

    100 % накло = 45 градуса наклон.
  • 15 Никой

    1 7 Отговор
    пълен кенеф
  • 16 Бате Цецо

    1 4 Отговор

    До коментар #11 от "stenly":

    За първаото поколение Туарег инам впечатления, че доста се чупи дори и без да се кара извън пътя.
  • 17 Zendera

    1 4 Отговор

    До коментар #13 от "Туарег Фен":

    Хаха яко си се прецакал
    да си беше взел х5
  • 18 Симеон Тасев

    0 3 Отговор

    Коментиран от #55

  • 19 Туарег Фен

    7 1 Отговор
    Джип без бавни предавки ли?За джипове ли ще си говорим или за леки коли 4x4?Мой приятел си купи X5 и продавача изрично му напомняше в никакъв случай ,ако някой негов приятел закъса да не го тегли,защото няма понижаващи предавки и може да счупи автоматика.Е за ,какво ти е "джип" X5 тогава

    Коментиран от #28

  • 20 Кристиян

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "stenly":

    Пичовете от мобиле определено имат понятие от автомобили, но както е видно ти съвсем нямаш. Чети повече и коментирай по-малко, че се излагаш.
  • 21 Shmeker

    0 4 Отговор

    До коментар #10 от "Julio":

    Сменете задкормилното устройство и ще се оправи

    Коментиран от #22

  • 22 Julio

    2 2 Отговор

    До коментар #21 от "Shmeker":

    Мноо оригинално...
    Същото задкормилно устройство кара в момента трета поредна кола купена от магазина за над 100 хилки. И с другите две нямаше и няма никакви проблеми (туарега беше втората подред). Пък и как точно "задкормилното устройство" влияе на прецакан главен цилиндър за охлаждаща течност (2 хилки), горивна помпа и 4 дюзи (16 хилки) и изпуснала въздушна възглавница на окачването (2 хилки)?

    Коментиран от #33

  • 23 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    a poneje Q7 i Touareg izvan garanciono se popraviat bez pari.

    Коментиран от #32

  • 24 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Julio":

  • 25 майстора

    3 3 Отговор
    Туарега не става за нищо. Все още са с кофти сглобка, а дизелите им се скапват като изтече гаранцията.

    Коментиран от #26

  • 26 Мони НСА

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "майстора":

  • 27 Туарег Фен

    1 2 Отговор
    Аман от разбирачи
  • 28 Име:

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "Туарег Фен":

    Има леки коли с понижаващи предавки, предимно от 1 марка.
  • 29 Splash

    2 3 Отговор

    До коментар #11 от "stenly":

    Ей много си зле.100% наклон е равен на 45 градуса,което си е сериозен наклон,но напълно преодолим от такива по-сериозни джипки като Туарег.
  • 30 Crazyboy

    1 2 Отговор
    тая задница ми прилича на аудито :D :D :D
  • 31 Dell

    1 1 Отговор
    Дас ист айне гросе шайзе.
  • 32 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Autohouse Randm":

    То всяка кола се чупи колега. До сега не съм виждал кола, която да не се чупи/обслужва и т.н.
    Колкото до това дали е без пари - ами скъпо е, ама за това има и морги като не можеш да си позволиш отиваш на моргата и си вземаш каквото ти е необходимо. Докато при япончетата примерно и моргата не е вариант, щото вече някой го е купил преди теб

    Коментиран от #46

  • 33 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Julio":

    Ами тия цени са някакви много силно надути колега. Може и да е така, да е скапана сглобка, но не забравяй, че в БГ може всичко да ти продадат за ново. Аз имам познати с Тоурег на няколко години и само масла, ремъци и филтри са сменяли.

    Коментиран от #37

  • 34 хахахахахах

    1 2 Отговор
    Смях, смях, смях. Как ще купуваш части втора употреба от моргата. Вие луди ли сте. Затова ли купувате немски коли - че има морги за тях. Сега разбрах манията по немското. Аз мислех че хвалещите немските автомобили ги вземат защото са здрави пък тя каква излезе.
    Иначе нищо лошо му няма на туарега - като го гледам де не мога да кажа друго като не съм го карал (имам предвид поне 50 к).

    Коментиран от #35

  • 35 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #34 от "хахахахахах":

    За всеки влак си има пътници колега. Факт е, че някои немски автомобили дори поддържани с оригинални части на старо могат да надживеят доста от закупените нови. Просто защото нещата опират до ресурс, а немеца не го пести. Все още немците и шведите не правят кола, която умира отведнъж... както гласи народната поговорка.

    Естествено най-добре е всичко да е ново, но оригинално или за оригинално вграждане. Евтините части си носят риска.

    Коментиран от #47, #49

  • 36 Иван

    2 2 Отговор
    Господа, не знам защо пак зачеквате теми, които си имат съвсем конкретни измерения. Има ти TUV Quality report според който Туарег е точно толкова надежден, колкото X5 и Q7. И как говорите за надеждността на новия Туарег, който тъкмо излиза, основавайки се на впечатленията на хора с Туарези от 2005 година. Не разбирам. Сравнявате несравними неща. Този Туарег има повече общи агрегати с актуалния Голф, отколкото с Туарега от 2005-та, ама кой да ги мисли тези неща. Господина с 20-те хиляди лева похарчени за Туарега явно не е попаднал на подходящ партньор в лицето на качествен оторизиран сервиз, защото голяма част от споменатите агрегати се покриват от т.нар. "куланция" на Фолксваген и се сменят безплатно или частично безплатно. Но дали си е обслужвал колата в някой гараж. А дали си е купил тези части наистина или ги е калкулирал по цени на оригинални части, а всъщност ги е купил от автоморги или неоригинални магазини. А и колко очаквате да струват резервните части на кола, която струва 130 хиляди лева? 5 лева? Купуваш си скъпа кола - поддържаш скъпа кола. Туарега е добър компромис между качеството на Audi Q7, спортното поведение на Cayenne, проходимост, пъти по-добра от на останалите паркетни SUV-ове, комфорт, пъти по-добър от на останалите off-road SUV-ове, перфектното обслужване в сервизите, за лоялни клиенти на Фолксваген и всичко това на цена, доста по-ниска от преките конкуренти. И колкото и да не ви се иска, новия модел ще продължава да се продава добре, колкото и глупави да Ви се струват, тези, които го купуват и които могат да си го позволят ;)

    Коментиран от #38

  • 37 Julio

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Shmeker":

    Това са цените на Порше.БГ. Безспорно са надути ма като си купуваш кола от магазина за шест-цифрени суми не ти и минава през ума да ходиш за части от италианеца, пакистанеца, индиеца и т.н...
    А иначе не смея да твърдя дали е правило или изключение нашият бивш туарег. Но това са фактите които имам от наблюдение първа ръка.
    М/у другото човека кара доста внимателно колите си и целият му "оффроуд" се свежда до чат-пат ходене на риба и относително често ходене на ски...
    Което за подобна кола не би следвало да е бог знае кво натоварване и би следвало да има един доста по приличен живот...

    Коментиран от #40

  • 38 Julio

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "Иван":

    Г-на с въпросният туарег има купени още 9 коли от поршебг но от по-нисък клас - тигуан, пасати, голфове. Ако намекваш че е имало начин тея неща да бъдат покрити от гаранция но умишлено са го минали е възможно и да се съглася. Лично си контактувах с тея хора и ми направиха впечатление на такива дето са склонни да дрънкат квито глупости им попадне само и само да си оставиш парите там.
    Да не говорим че той самият се опасява че в порше при първото трайно застояване в сервиза са му подменили оригиналната помпа с няква стара и шитава която в последствие си плати като поп...
  • 39 Julio

    0 1 Отговор
    Само ще кажа че дилъра "роди" следното умопомрачително твърдение: трябва да си вземеш алуминиеви джанти за голфа задължително за да е с хомологация...

    Коментиран от #60

  • 40 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Julio":

    Не, но може да ги вземеш директно от WABCO за възглавницата, Лемфьордер за окачването и т.н. - т.е. да не минават през Порше. Ще са два или три пъти по-евтини.

    Но каквото и да си говорим, тези коли са наблъскани с технологии и най-малкия проблем, който не е отрстранен своевременно може да доведе до опразване на банковите сметки или набълбукването с кредити.
    Другото което е че "майсторите" сменят поголовно и здрави части. И ти надписват сметката.
    Скоро гледах едно БМВ дали 1000 лв. за разни свещи, бобини и т.н. глупости, а проблемът се оказа нарушена изолация на кабел. Малко изолирбанд за 1 лв. и колата върви като нова.

    Коментиран от #41

  • 41 Julio

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "Shmeker":

    Бе частите със сигурност не бяха здрави щото колата не вървеше (в слуачая с помпата и окачването). От друга страна се постави в тая ситуация - влизаш в магазина, оставяш 145 хил за кола, след 2 год и три месеца (точно излезнала от гаранция) ти се скапва нещо - е сега кажи ми ще я повериш ли на някой самоделец в квартален гараж да ти я поправя? Логичното и нормалното е да отидеш при вносителя и там да я лекуваш. Още повече че си постъпвал със всички службни коли които са до 5-6 години (щото има и някоя друга дето има по някоя година отгоре) по този начин - без значение от марка или модел...

    Коментиран от #43

  • 42 Гошко

    1 1 Отговор
    100% наклон се равнява на 45 градуса, но откъде мозък за да го сметнеш и разбереш това.
  • 43 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #41 от "Julio":

    Слагам VAG-COMa и виждам какво й има. Следва ревизиране, подмяна и каране. Тва е.

    Коментиран от #45, #48

  • 44 Tihomir

    3 1 Отговор
    Собственика на фирмата в която работя кара такъв боклук преди 4 месеца върна стария си на 100 000 км защото гори масло по 1.5,2 литра на 1000 км.В магазина от който е купил колата му казали че това е нормално!!!Днешните коли са пласмасови играчки нищо общо със старите поколения.

    Коментиран от #51

  • 45 Дошо

    4 1 Отговор

    До коментар #43 от "Shmeker":

    Буахахаха а ако караше истински автомобил всичко това нямаше да ти се налага.Колега на мой приятел му се хвалил, че си купил една джаджа с която си чистел грешките на Алудито и го питал той с какво си чисти грешките на неговата кола, при което моя приятел отговорил.Аз не карам Алуди та да чистя грешки постоянно.Оня останал да го гледа.А как ли е гледал като преди няма и месец двигателя на Алудито беше блокирал?
  • 46 Дошо

    4 2 Отговор

    До коментар #32 от "Shmeker":

    Цитирам по спомен диалог от СОЦваген клуб относно темата Голф или Сивик

    - Естествено, че Голфа ще вземеш.Много по-здрав е а и части за него има навсякъде.В моргите е пълно.Ти виждал ли си такава японска чикия в автоморга?
    Хахахаха

    Коментиран от #53, #58, #80

  • 47 Мони НСА

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "Shmeker":

  • 48 Autohouse Randm

    2 2 Отговор

    До коментар #43 от "Shmeker":

    VAG samo sramiat nemcite
  • 49 Дошо

    4 4 Отговор

    До коментар #35 от "Shmeker":

    Гледам специалист си по темата за частите.А мен като ме питат скъпи ли са частите на Хондата казвам:
    -Не знам.
    Много ме кефи какви физиономии вадят.
    Та така това е сигурно пак нещо свързано с ресурса който швабите не жалят а?Кажи ти нали си специалист по части и морги за качествени немски автомобили

    Коментиран от #50, #57

  • 50 Мони НСА

    1 2 Отговор

    До коментар #49 от "Дошо":

    Хонда са много надеждни автомобили
  • 51 Стоян Стоянов

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "Tihomir ":

    1,5 - 2 л. на 1000 км. нормално??? А стига бе - верно всички тия новите са пълен ш.т значи. На моя стар котор (98-и набор) масло не съм му доливал никога досега. При смяната си е както преди 10000 К. км.
    Все повече подкрепям Ярослав Станчев и се чудя какво ли ще си взема след няколко годинки, когато вече няма как да си карам колата - все пак ще чукне и 20-така. Като виждам как всичко ново е горе-долу едно и също, без значение от класа си, марката, началната стойност, която е имала в ново състояние. Ужас!
  • 52 millenn

    1 0 Отговор
    искам теста да каже колко струва ремонта ако бласне куче златен 17 18 хил лева всичко отпред е пласмаса и се чъпи при лек сблак честито на собствениците мерси за немскиа кенеф караите си ги
  • 53 Ярослав Станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "Дошо":

    Хехехе,много весели лафове редиш.Има ги и японските по моргите.И добре,че ги има,щото иначе на тъста ми ЦРВ-то щеше да излезе златно.Един заден диф е 200 лева в моргата,а в магазина е мама и тати.А шарнири и кормилни накрайници,нови,са си "без пари",по 30-40 лева.Хубаво е да ги разправяш тия лакардии ама на някой друг.Ей на,аз карам дърто Ауди,ама знам колко пари са частите на Хонда ЦРВ.И от магазина и от морга.Много статистики четеш,а реално е малко по-различно.

    Коментиран от #56, #67

  • 54 Бхд БхД

    1 1 Отговор
    Те новите коли освен Мерц. и БМВ са еднакви всичките :))
  • 55 mentra

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "Симеон Тасев":

    Симеон
    Тасев
  • 56 Audi

    3 2 Отговор

    До коментар #53 от "Ярослав Станчев":

    Остави го.Дошо е тарикат и всичко знае и разбира.Карай си грозната Хонда и само гледай да не вземе дати падне я някоя вежда или праг че те много обичат ръждата.
  • 57 Shmeker

    2 3 Отговор

    До коментар #49 от "Дошо":

    Хондаджиите имате още един тъп лаф: "Хайде да се дръпнем" и гледате как хората се изненадват и отказват от страх. Само дето аз след това казвам - давай да видим до Бургас кой ще стигне по-бързо и като разберат че немските щайги вдигат и поддържат без проблем 240-250 км/ч си подвивате опашките.
  • 58 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #46 от "Дошо":

    Не е пълно само с голфове. Има почти всички модели на VAG щото са масови. Не е като да караш Субару, дето само във форума се чака да разфасоват някое.

    Коментиран от #63

  • 59 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Julio":

    10, болезнено прав си, и аз познавам един човечец, който беше горд собственик на Туарег бензинка, пак от нов, е няма такива хилядарки за реонти, вечно даваше заето тъпата кола, та и той с голям кеф се раздели с него, относно проходимост старият модел беше абсолютен РЕЗИЛ, едвали новият ще е нещо коренно различно
  • 60 Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "Julio":

    Това с джантите и хомологацията за товарен автомобил беше задължително от завода. Германците си правят някакви сметки и заради лекота ли, заради здравина ли, си ги искаха, за товарна регистрация. Иначе темата за пореден път се изроди. Кой бил чул кое къде се чупело. Има си статистики по темата. И колкото да не му се иска на Дошо - хонда отдавна не са отличниците в тези статистики. Оставете го момчето, не спорете с него. Просто му е скучно на момчето, че никой не коментира темите за моделите на Хонда, а и никой в нашето отечество не си купува Хонда. Ама то щото всички са глупави, нали, а не защото Хонда са екзотична за нашия пазар далекоизточна марка, със срокове на доставка на резервни части, която предполага клиентите на марката да са предимно хора без работа или хора с по 4-5 коли в семейството :)

    Коментиран от #68

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 някой

    3 1 Отговор
    Карал съм много години немски коли и после японски. Смея да твърдя, че за средностатистическия българин, японските са по-удачният вариант. Просто са по-икономични, надеждни и здрави. За 10 години съм имал три японки, едната още е кара жена ми, но с тях грижи съм нямал, дето се вика - една капка масло по двигателите не се появи!

    Коментиран от #76

  • 63 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #58 от "Shmeker":

    Можеш да влезеш във форума на Субару и да си умреш от скука. Там се показват предимно снимки!
    Що не си коментирате голфа ами говорите глупости не знам.

    Коментиран от #66, #69, #75

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 max

    2 1 Отговор
    nov darak......
  • 66 Zendera

    2 3 Отговор

    До коментар #63 от "Име:":

    Разгледах форума на субару всичко е само теми за проблеми.
    Един собственик няма доволен

    Коментиран от #71

  • 67 Дошо

    4 0 Отговор

    До коментар #53 от "Ярослав Станчев":

    Като започнеш да караш Алуди произведено след 2000г тогава ще разправяш за здравите Алудита

    Коментиран от #73, #74

  • 68 Julio

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Иван":

    Значи положението е още по зле - завода и производителя са тези които търкалят клиента по пистата...
    Щото N1 се издава на база съотношение товаропоносимот/брой пасажери...
    Е има и вариант да има и общото тегло да има значение но само ако с метални джанти голфо тежи над 3,5 тона...

    Коментиран от #70

  • 69 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #63 от "Име:":

    Наскоро влизах в Субару форума.И наистина видях снимки.....на скъсани колянови валове от Форестър дизел 2008 г. на 80000 километра.Останах като гръмнат.И се начетох на проблеми с този мотор.И на проблеми със скоростни кутии,с датчици,с разход на масло,турбини и какво ли още не.И там е весело.Явно и Суби дава фира след 2000 г.Май не са само Фауве и Ауди проблемни в новото хилядолетие.
  • 70 Иван

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "Julio":

    Не знам, точно защо е. Може летите джанти да намаляват теглото с (примерно 8-10кг) и така да покрива стандарта за N1. Или пък по-широката гума да повишава стабилността на автомобила, който като е товарен, е с по-висок център на тежестта. Какво значение има. Производителя го иска. Като не е доволен клиента, може да си купи друга марка автомобил. Или да не ползва данъчен кредит.
  • 71 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #66 от "Zendera":

    Що говориш глупости бе? Я пак разгледай! И фани и направи сравнение с който искаш друг форум... :D :D :D :D :D
  • 72 Кобрата

    1 3 Отговор
    Touareg-ът е много добра машина няма спор...
  • 73 Мони НСА

    1 2 Отговор

    До коментар #67 от "Дошо":

  • 74 ярослав станчев

    0 3 Отговор

    До коментар #67 от "Дошо":

    Дооообре господин академик по автомобилостроене.
    Много поздрави имаш от Нафта спорт тим.1-во и 2-ро място на 6 часа Америка.А Тойота отново спечели почетното 3-то място.Казах ти аз,че "трошливото" Ауди пак ще начупи канчетата на "коравата" Тойота ама ти не та не.И кой сега е номер 1 във WEC? Ауди естествено,кой друг.

    Коментиран от #77

  • 75 Shmeker

    1 5 Отговор

    До коментар #63 от "Име:":

    Ааа да, снимайте се докато не са се дисинтегрирали, че после само снимки с метли как ги метете ще има
  • 76 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #62 от "някой":

    Кое им е икономичното на японските? Една 10 годишна тойота дизел гори поне с литър повече от аналогичен VW.
  • 77 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #74 от "ярослав станчев":

    Газ-та е да готвиш, нафтата е да се топлиш, бензина е да караш! Вие за състезателни дизели говорите.... Ей да не си от типа 1.9 ТДИ страшен спортист!

    Коментиран от #78, #79, #82

  • 78 ярослав станчев

    0 2 Отговор

    До коментар #77 от "Име:":

    Я па ти.Не съм от тез дет са с 1,9 тди с чеп. Карам на пръдня и хич не ми дреме.Икономията е важна и е майка на мизерията.
    Обаче за състезателните дизели не си прав.Има и още как,питай Дошо. От 2006-та насам Ауди чупи тиквите на всеки,когото хване в Льо ман с нафтовите си печки.Трета година подред рита и Тойота във WEC с "трошливото" ТДИ.
  • 79 ТДИ

    1 2 Отговор

    До коментар #77 от "Име:":

    @77 Избърши си жълтото и после мЕтай лафове чути пред блока. Ежедневно с дизел сцепвам отворени рацери с "бензина е да караш!". Нема после такъв смех - обясняват кое е за каране и гледат после стопове от далече през саждите ми - хахаха...

    Коментиран от #81

  • 80 Сульо

    1 3 Отговор

    До коментар #46 от "Дошо":

    @46 Прав си! И аз констатирах същото и се поинтересувах - що така? Питах по моргите и какво се оказа? Никой не взимал японско щото след една година стоене на двора от колата оставала само прегоряла ронлива пластмаса. Всичко останало ръждата го отнасяла по бързо и от опел капка! Хахахаа... Много задрави и надеждни с мега ресурс - ръждиви пластмасови трошляци! Немските каски поне имат ламарина, не целофан за кенчета!
  • 81 Име:

    0 2 Отговор

    До коментар #79 от "ТДИ":

    Сцепвал рацери. Къде ги сцепваш тия рацери? Между светофарите или ходиш на Калояново? А те изобщо разбират ли че ти си рацер и се рацервате заедно?

    Коментиран от #87

  • 82 Shmeker

    1 3 Отговор

    До коментар #77 от "Име:":

    Едно такова Ауди Куатро 1.9 ТДИ от последните версии ако покараш за месец ще забравиш за Субару. Ще ти се струва, че си се качил на самолет или ракета, нищо че са само 131 коня.

    Коментиран от #83, #86

  • 83 Мони НСА

    0 2 Отговор

    До коментар #82 от "Shmeker":

    ако си купи Ауди ще му побелее косата

    Коментиран от #84, #85

  • 84 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #83 от "Мони НСА":

    Най-много някой носач да има за смяна
  • 85 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #83 от "Мони НСА":

    И забравяш най-същественото - разход под 5/100 при 90 км./ч и около 6-6,3 на 100 км. смесено.
  • 86 Неанонимен

    1 2 Отговор

    До коментар #82 от "Shmeker":

    Брат ми се качва на такова и го изтрая точно 7 месеца
  • 87 ТДИ

    2 2 Отговор

    До коментар #81 от "Име:":

    @81 Ела пиле с на мама ти субариту и доволен шъ останеш! ;) Всички сте еднакви жълтите - ежи се (нали е с китайски ксенон и кюнец) и после "аз съм за гъби", че тъпо семейна нафтова печка да ги прави смешни.

    Коментиран от #88

  • 88 Име:

    0 2 Отговор

    До коментар #87 от "ТДИ":

    Май ти си тоя дето се ежи. Сцепващия рацери. - ОП типичен Ханс, чипнал голфа и със 150к.с. и 150метра сажди е вече най-бързия и намръщил фаровете на 3ката и вече лелеееее дизелов състезател от Льо Ман, ненадминат шофьор, не търпи разни семейни коли по пътя да му се пречкат....

    Коментиран от #90

  • 89 Shmeker

    0 1 Отговор
    Що ве голфове има заводски 150 коня с 1.9

    Коментиран от #93

  • 90 ТДИ

    0 0 Отговор

    До коментар #88 от "Име:":

    @88 Ами докато вие сте велики само по форумите, а на живо карате като лелки ние дето караме истински коли в реалността ви подминаваме като спрели. То за това толкова се ежите тук - избивате комплексите дето ви създаваме на пътя. Греда баце, греда - така само задълбочавате проблем си! Хахаха....

    Коментиран от #91

  • 91 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "ТДИ":

    ХАХАХАХАХАХАХАХА я пак прочети какво пишеш и виж кой избива комплекси! Върни си се ако искаш и до първия коментар.. комплексар.

    Коментиран от #92

  • 92 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #91 от "Име:":

    Що доста добър разход дават бензиновите японки до 70-80 км/ч. 1.9 TDI гори около 6 със 160 км/ч.
  • 93 Мони НСА

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "Shmeker":

    единственият голф които бих карал е R32

    Коментиран от #94

  • 94 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #93 от "Мони НСА":

    Единствения голф който бих карал е а3

    Коментиран от #95

  • 95 Мони НСА

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "Shmeker":

    А3 е пален клозет.тотален кошник пък и грозно.