Мюнхен, Германия. Наш екип от мястото на събитието.
Названието на голямото SUV на VW произлиза от името на племето Туареги - африкански народ, който до края на деветнайсети век властва в голяма част от пустинята Сахара. Известни са със суровия си вид и репутацията на непобедими войни. Volkswagen неслучайно избира Touareg като име за своя високопроходим автомобил, а с течение на времето колата оправда названието си и се превърна в един от най-успешните и продавани SUV-та от т.нар. премиум сегмент. Първата генерация на модела се появи на бял свят през 2002 година, като от тогава до днес са продадени 720 000 екземпляра, а само през миналата година са реализирани 70 000 бройки. VW продължава да развива модела, като през 2010-а извади втората генерация, а сега четири години по-късно на ход е фейслифт версията на въпросната втора генерация. Първите тестове на обновения Touareg компанията направи в германския град Мюнхен, а нашият екип не пропусна възможността обстойно да се запознае с подобренията по модела. Ето и първоначалните ни впечатления.
Екстериор и интериор
Още от пръв поглед се виждат корекциите, които немците са нанесли по външния вид на колата. Фаровете са видоизменени, като дневните LED светлини са по-стилни. Предната и задната брони също са различни, нови са джантите и дифузьора в задната част на кросоувъра. Допълнителна ексклузивност дизайнерите целят да постигнат чрез хромираните детайли, опасващи цялата кола. Те са дискретни, но в същото време подчертават принадлежността на Touareg към класа на луксозните всъдеходи. Този пакет се нарича Chrome & Style. Фаровете за мъгла също са с различна форма и пасват добре като допълнение към новата предница. "Муцуната" на Touareg впечатлява и с различна радиаторна решетка. Тя се характеризира с четири хоризонтални линии, подчертаващи широчината на всъдехода, вместо досегашните две. Като цяло екстериорът е станал по-стилен, луксозен и същевременно изчистен.
В купето се забелязва продължение на гореспоменатия Chrome & Style пакет, но сериозни изменения няма. Салонът е тапициран с кожа, която е ефектно допълнена с алуминиеви детайли. Налични са и дървени апликации, които се предлагат в два нюанса - абанос и махагон. Козметичните корекции в салона завършват с ново осветление и WLAN hot spot. В парктроник системата е включена опцията "орлово око", чрез която система от камери и процесор дават възможност на водача да вижда автомобила от птичи поглед в реално време.
Двигател и ходови характеристики
Многофункционалността на кросоувъра Touareg се състои в това, че този автомобил се държи еднакво добре и на магистрала, и на умерено трудни off-road терени. Водачът и пасажерите се чувстват комфортно, като основна заслуга за това има, предлаганото като опция, модернизирано въздушно окачване. Благодарение на него клиренсът може да се регулира, като повдига колата до 300 мм. Именно в този режим изпробвахме качествата на Touareg на специално подготвен off-road полигон край Мюнхен. SUV-то безпроблемно се справи със 100-процентови наклони, водни препятствия и доста сериозни неравности. Интерес представлява и системата за подпомагане на спускането, която е напълно автоматична. Що се отнася до пътното поведение на колата на асфалт, може да се каже, че Touareg си е истински "магистрален играч", заслуга за което има и модернизирания адаптивен круиз контрол. Единственият по-сериозен недостатък открихме на планински асфалтиран път със завои, където по-меката возия и по-високия център на тежестта са причина за малко по-голям крен.
Що се отнася до двигателите, то новост при тях е V-образния шестцилиндров дизел. Именно автомобил с този агрегат решихме да изпробваме най-продължително. Новият V6 TDI е със 17 к.с. по-мощен от досегашния. Пиковата му мощност е 262 к.с. Максималният въртящ момент също е увеличен с 30 Нм, като вече достига до 580 Нм. Въпреки по-голямата мощ, която се усеща в доста моменти, моторът е станал по-икономичен с над половин литър на 100 километра пробег. Освен това V6 TDI е и по-екологичен и отговаря на строгия стандарт Euro 6.
Цена и екстри
Новият Touareg предлага пет нови разцветки - Light Silver Metallic, Sand Gold Metallic, Moonlight Blue Metallic, Black Oak Brown Metallic и Reef Blue Metallic. От опциите интерес представляват и 20-цоловите лети джанти Masafi, но в пълния списък има още доста интересни екстри. Цената на модела в Германия стартира от 52 125 евро. За тези пари получавате един от най-проходимите SUV-та от този клас, който в същото време предлага комфорт и функционалност.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Атанас Димитров
08:55 23.09.2014
2 Shmeker
За коли с еднакви гуми ли говориш?
Коментиран от #3
08:57 23.09.2014
3 Ицо
До коментар #2 от "Shmeker":
Най-малкото е с по-късо междуосие и по-висок клиренс. Системите му също са настроени за по-добра работа в офроуд режим. Q7 си е паркетник, докато Touareg изглежда такъв, но в същото време има много добри качества извън асфалта.09:04 23.09.2014
4 Даката Даков
Коментиран от #6
09:21 23.09.2014
5 Shmeker
09:30 23.09.2014
6 Shmeker
До коментар #4 от "Даката Даков":
Рейндж роувър може да те разори ако не е в гаранция.Коментиран от #23
09:30 23.09.2014
7 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
Коментиран от #8, #9
09:38 23.09.2014
8 Дошо
До коментар #7 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":
Ти много го възвелича тоя Тракторег.Не на Джук а на Дачия Дъстър09:49 23.09.2014
9 Shmeker
До коментар #7 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":
Май не е толкова просто да признаеш VORSPRUNG-а на немското.09:50 23.09.2014
10 Julio
Коментиран от #21, #24, #59
10:00 23.09.2014
11 stenly
Коментиран от #14, #16, #20, #29
10:03 23.09.2014
12 Стач
10:09 23.09.2014
13 Туарег Фен
Коментиран от #17
10:10 23.09.2014
14 Бате Цецо
До коментар #11 от "stenly":
100 % накло = 45 градуса наклон.10:11 23.09.2014
15 Никой
10:12 23.09.2014
16 Бате Цецо
До коментар #11 от "stenly":
За първаото поколение Туарег инам впечатления, че доста се чупи дори и без да се кара извън пътя.10:12 23.09.2014
17 Zendera
До коментар #13 от "Туарег Фен":
Хаха яко си се прецакалда си беше взел х5
10:14 23.09.2014
18 Симеон Тасев
Коментиран от #55
10:33 23.09.2014
19 Туарег Фен
Коментиран от #28
10:34 23.09.2014
20 Кристиян
До коментар #11 от "stenly":
Пичовете от мобиле определено имат понятие от автомобили, но както е видно ти съвсем нямаш. Чети повече и коментирай по-малко, че се излагаш.10:41 23.09.2014
21 Shmeker
До коментар #10 от "Julio":
Сменете задкормилното устройство и ще се оправиКоментиран от #22
11:01 23.09.2014
22 Julio
До коментар #21 от "Shmeker":
Мноо оригинално...Същото задкормилно устройство кара в момента трета поредна кола купена от магазина за над 100 хилки. И с другите две нямаше и няма никакви проблеми (туарега беше втората подред). Пък и как точно "задкормилното устройство" влияе на прецакан главен цилиндър за охлаждаща течност (2 хилки), горивна помпа и 4 дюзи (16 хилки) и изпуснала въздушна възглавница на окачването (2 хилки)?
Коментиран от #33
11:25 23.09.2014
23 Autohouse Randm
До коментар #6 от "Shmeker":
a poneje Q7 i Touareg izvan garanciono se popraviat bez pari.Коментиран от #32
11:34 23.09.2014
24 Autohouse Randm
До коментар #10 от "Julio":
11:35 23.09.2014
25 майстора
Коментиран от #26
12:05 23.09.2014
26 Мони НСА
До коментар #25 от "майстора":
12:05 23.09.2014
27 Туарег Фен
12:08 23.09.2014
28 Име:
До коментар #19 от "Туарег Фен":
Има леки коли с понижаващи предавки, предимно от 1 марка.12:17 23.09.2014
29 Splash
До коментар #11 от "stenly":
Ей много си зле.100% наклон е равен на 45 градуса,което си е сериозен наклон,но напълно преодолим от такива по-сериозни джипки като Туарег.12:21 23.09.2014
30 Crazyboy
12:39 23.09.2014
31 Dell
12:45 23.09.2014
32 Shmeker
До коментар #23 от "Autohouse Randm":
То всяка кола се чупи колега. До сега не съм виждал кола, която да не се чупи/обслужва и т.н.Колкото до това дали е без пари - ами скъпо е, ама за това има и морги като не можеш да си позволиш отиваш на моргата и си вземаш каквото ти е необходимо. Докато при япончетата примерно и моргата не е вариант, щото вече някой го е купил преди теб
Коментиран от #46
12:51 23.09.2014
33 Shmeker
До коментар #22 от "Julio":
Ами тия цени са някакви много силно надути колега. Може и да е така, да е скапана сглобка, но не забравяй, че в БГ може всичко да ти продадат за ново. Аз имам познати с Тоурег на няколко години и само масла, ремъци и филтри са сменяли.Коментиран от #37
12:57 23.09.2014
34 хахахахахах
Иначе нищо лошо му няма на туарега - като го гледам де не мога да кажа друго като не съм го карал (имам предвид поне 50 к).
Коментиран от #35
13:04 23.09.2014
35 Shmeker
До коментар #34 от "хахахахахах":
За всеки влак си има пътници колега. Факт е, че някои немски автомобили дори поддържани с оригинални части на старо могат да надживеят доста от закупените нови. Просто защото нещата опират до ресурс, а немеца не го пести. Все още немците и шведите не правят кола, която умира отведнъж... както гласи народната поговорка.Естествено най-добре е всичко да е ново, но оригинално или за оригинално вграждане. Евтините части си носят риска.
Коментиран от #47, #49
13:08 23.09.2014
36 Иван
Коментиран от #38
13:29 23.09.2014
37 Julio
До коментар #33 от "Shmeker":
Това са цените на Порше.БГ. Безспорно са надути ма като си купуваш кола от магазина за шест-цифрени суми не ти и минава през ума да ходиш за части от италианеца, пакистанеца, индиеца и т.н...А иначе не смея да твърдя дали е правило или изключение нашият бивш туарег. Но това са фактите които имам от наблюдение първа ръка.
М/у другото човека кара доста внимателно колите си и целият му "оффроуд" се свежда до чат-пат ходене на риба и относително често ходене на ски...
Което за подобна кола не би следвало да е бог знае кво натоварване и би следвало да има един доста по приличен живот...
Коментиран от #40
13:38 23.09.2014
38 Julio
До коментар #36 от "Иван":
Г-на с въпросният туарег има купени още 9 коли от поршебг но от по-нисък клас - тигуан, пасати, голфове. Ако намекваш че е имало начин тея неща да бъдат покрити от гаранция но умишлено са го минали е възможно и да се съглася. Лично си контактувах с тея хора и ми направиха впечатление на такива дето са склонни да дрънкат квито глупости им попадне само и само да си оставиш парите там.Да не говорим че той самият се опасява че в порше при първото трайно застояване в сервиза са му подменили оригиналната помпа с няква стара и шитава която в последствие си плати като поп...
13:58 23.09.2014
39 Julio
Коментиран от #60
14:04 23.09.2014
40 Shmeker
До коментар #37 от "Julio":
Не, но може да ги вземеш директно от WABCO за възглавницата, Лемфьордер за окачването и т.н. - т.е. да не минават през Порше. Ще са два или три пъти по-евтини.Но каквото и да си говорим, тези коли са наблъскани с технологии и най-малкия проблем, който не е отрстранен своевременно може да доведе до опразване на банковите сметки или набълбукването с кредити.
Другото което е че "майсторите" сменят поголовно и здрави части. И ти надписват сметката.
Скоро гледах едно БМВ дали 1000 лв. за разни свещи, бобини и т.н. глупости, а проблемът се оказа нарушена изолация на кабел. Малко изолирбанд за 1 лв. и колата върви като нова.
Коментиран от #41
14:04 23.09.2014
41 Julio
До коментар #40 от "Shmeker":
Бе частите със сигурност не бяха здрави щото колата не вървеше (в слуачая с помпата и окачването). От друга страна се постави в тая ситуация - влизаш в магазина, оставяш 145 хил за кола, след 2 год и три месеца (точно излезнала от гаранция) ти се скапва нещо - е сега кажи ми ще я повериш ли на някой самоделец в квартален гараж да ти я поправя? Логичното и нормалното е да отидеш при вносителя и там да я лекуваш. Още повече че си постъпвал със всички службни коли които са до 5-6 години (щото има и някоя друга дето има по някоя година отгоре) по този начин - без значение от марка или модел...Коментиран от #43
14:20 23.09.2014
42 Гошко
14:45 23.09.2014
43 Shmeker
До коментар #41 от "Julio":
Слагам VAG-COMa и виждам какво й има. Следва ревизиране, подмяна и каране. Тва е.Коментиран от #45, #48
15:38 23.09.2014
44 Tihomir
Коментиран от #51
16:06 23.09.2014
45 Дошо
До коментар #43 от "Shmeker":
Буахахаха а ако караше истински автомобил всичко това нямаше да ти се налага.Колега на мой приятел му се хвалил, че си купил една джаджа с която си чистел грешките на Алудито и го питал той с какво си чисти грешките на неговата кола, при което моя приятел отговорил.Аз не карам Алуди та да чистя грешки постоянно.Оня останал да го гледа.А как ли е гледал като преди няма и месец двигателя на Алудито беше блокирал?16:21 23.09.2014
46 Дошо
До коментар #32 от "Shmeker":
Цитирам по спомен диалог от СОЦваген клуб относно темата Голф или Сивик- Естествено, че Голфа ще вземеш.Много по-здрав е а и части за него има навсякъде.В моргите е пълно.Ти виждал ли си такава японска чикия в автоморга?
Хахахаха
Коментиран от #53, #58, #80
16:26 23.09.2014
47 Мони НСА
До коментар #35 от "Shmeker":
16:27 23.09.2014
48 Autohouse Randm
До коментар #43 от "Shmeker":
VAG samo sramiat nemcite16:29 23.09.2014
49 Дошо
До коментар #35 от "Shmeker":
Гледам специалист си по темата за частите.А мен като ме питат скъпи ли са частите на Хондата казвам:-Не знам.
Много ме кефи какви физиономии вадят.
Та така това е сигурно пак нещо свързано с ресурса който швабите не жалят а?Кажи ти нали си специалист по части и морги за качествени немски автомобили
Коментиран от #50, #57
16:29 23.09.2014
50 Мони НСА
До коментар #49 от "Дошо":
Хонда са много надеждни автомобили16:35 23.09.2014
51 Стоян Стоянов
До коментар #44 от "Tihomir ":
1,5 - 2 л. на 1000 км. нормално??? А стига бе - верно всички тия новите са пълен ш.т значи. На моя стар котор (98-и набор) масло не съм му доливал никога досега. При смяната си е както преди 10000 К. км.Все повече подкрепям Ярослав Станчев и се чудя какво ли ще си взема след няколко годинки, когато вече няма как да си карам колата - все пак ще чукне и 20-така. Като виждам как всичко ново е горе-долу едно и също, без значение от класа си, марката, началната стойност, която е имала в ново състояние. Ужас!
17:13 23.09.2014
52 millenn
17:58 23.09.2014
53 Ярослав Станчев
До коментар #46 от "Дошо":
Хехехе,много весели лафове редиш.Има ги и японските по моргите.И добре,че ги има,щото иначе на тъста ми ЦРВ-то щеше да излезе златно.Един заден диф е 200 лева в моргата,а в магазина е мама и тати.А шарнири и кормилни накрайници,нови,са си "без пари",по 30-40 лева.Хубаво е да ги разправяш тия лакардии ама на някой друг.Ей на,аз карам дърто Ауди,ама знам колко пари са частите на Хонда ЦРВ.И от магазина и от морга.Много статистики четеш,а реално е малко по-различно.Коментиран от #56, #67
18:24 23.09.2014
54 Бхд БхД
19:10 23.09.2014
55 mentra
До коментар #18 от "Симеон Тасев":
СимеонТасев
19:37 23.09.2014
56 Audi
До коментар #53 от "Ярослав Станчев":
Остави го.Дошо е тарикат и всичко знае и разбира.Карай си грозната Хонда и само гледай да не вземе дати падне я някоя вежда или праг че те много обичат ръждата.20:02 23.09.2014
57 Shmeker
До коментар #49 от "Дошо":
Хондаджиите имате още един тъп лаф: "Хайде да се дръпнем" и гледате как хората се изненадват и отказват от страх. Само дето аз след това казвам - давай да видим до Бургас кой ще стигне по-бързо и като разберат че немските щайги вдигат и поддържат без проблем 240-250 км/ч си подвивате опашките.20:11 23.09.2014
58 Shmeker
До коментар #46 от "Дошо":
Не е пълно само с голфове. Има почти всички модели на VAG щото са масови. Не е като да караш Субару, дето само във форума се чака да разфасоват някое.Коментиран от #63
20:13 23.09.2014
59 PlimP
До коментар #10 от "Julio":
10, болезнено прав си, и аз познавам един човечец, който беше горд собственик на Туарег бензинка, пак от нов, е няма такива хилядарки за реонти, вечно даваше заето тъпата кола, та и той с голям кеф се раздели с него, относно проходимост старият модел беше абсолютен РЕЗИЛ, едвали новият ще е нещо коренно различно20:44 23.09.2014
60 Иван
До коментар #39 от "Julio":
Това с джантите и хомологацията за товарен автомобил беше задължително от завода. Германците си правят някакви сметки и заради лекота ли, заради здравина ли, си ги искаха, за товарна регистрация. Иначе темата за пореден път се изроди. Кой бил чул кое къде се чупело. Има си статистики по темата. И колкото да не му се иска на Дошо - хонда отдавна не са отличниците в тези статистики. Оставете го момчето, не спорете с него. Просто му е скучно на момчето, че никой не коментира темите за моделите на Хонда, а и никой в нашето отечество не си купува Хонда. Ама то щото всички са глупави, нали, а не защото Хонда са екзотична за нашия пазар далекоизточна марка, със срокове на доставка на резервни части, която предполага клиентите на марката да са предимно хора без работа или хора с по 4-5 коли в семейството :)Коментиран от #68
20:57 23.09.2014
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 някой
Коментиран от #76
21:25 23.09.2014
63 Име:
До коментар #58 от "Shmeker":
Можеш да влезеш във форума на Субару и да си умреш от скука. Там се показват предимно снимки!Що не си коментирате голфа ами говорите глупости не знам.
Коментиран от #66, #69, #75
21:27 23.09.2014
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 max
04:37 24.09.2014
66 Zendera
До коментар #63 от "Име:":
Разгледах форума на субару всичко е само теми за проблеми.Един собственик няма доволен
Коментиран от #71
07:25 24.09.2014
67 Дошо
До коментар #53 от "Ярослав Станчев":
Като започнеш да караш Алуди произведено след 2000г тогава ще разправяш за здравите АлудитаКоментиран от #73, #74
08:09 24.09.2014
68 Julio
До коментар #60 от "Иван":
Значи положението е още по зле - завода и производителя са тези които търкалят клиента по пистата...Щото N1 се издава на база съотношение товаропоносимот/брой пасажери...
Е има и вариант да има и общото тегло да има значение но само ако с метални джанти голфо тежи над 3,5 тона...
Коментиран от #70
10:46 24.09.2014
69 ярослав станчев
До коментар #63 от "Име:":
Наскоро влизах в Субару форума.И наистина видях снимки.....на скъсани колянови валове от Форестър дизел 2008 г. на 80000 километра.Останах като гръмнат.И се начетох на проблеми с този мотор.И на проблеми със скоростни кутии,с датчици,с разход на масло,турбини и какво ли още не.И там е весело.Явно и Суби дава фира след 2000 г.Май не са само Фауве и Ауди проблемни в новото хилядолетие.11:11 24.09.2014
70 Иван
До коментар #68 от "Julio":
Не знам, точно защо е. Може летите джанти да намаляват теглото с (примерно 8-10кг) и така да покрива стандарта за N1. Или пък по-широката гума да повишава стабилността на автомобила, който като е товарен, е с по-висок център на тежестта. Какво значение има. Производителя го иска. Като не е доволен клиента, може да си купи друга марка автомобил. Или да не ползва данъчен кредит.11:26 24.09.2014
71 Име:
До коментар #66 от "Zendera":
Що говориш глупости бе? Я пак разгледай! И фани и направи сравнение с който искаш друг форум... :D :D :D :D :D15:00 24.09.2014
72 Кобрата
15:23 24.09.2014
73 Мони НСА
До коментар #67 от "Дошо":
17:41 24.09.2014
74 ярослав станчев
До коментар #67 от "Дошо":
Дооообре господин академик по автомобилостроене.Много поздрави имаш от Нафта спорт тим.1-во и 2-ро място на 6 часа Америка.А Тойота отново спечели почетното 3-то място.Казах ти аз,че "трошливото" Ауди пак ще начупи канчетата на "коравата" Тойота ама ти не та не.И кой сега е номер 1 във WEC? Ауди естествено,кой друг.
Коментиран от #77
19:16 24.09.2014
75 Shmeker
До коментар #63 от "Име:":
Ааа да, снимайте се докато не са се дисинтегрирали, че после само снимки с метли как ги метете ще има07:42 25.09.2014
76 Shmeker
До коментар #62 от "някой":
Кое им е икономичното на японските? Една 10 годишна тойота дизел гори поне с литър повече от аналогичен VW.07:44 25.09.2014
77 Име:
До коментар #74 от "ярослав станчев":
Газ-та е да готвиш, нафтата е да се топлиш, бензина е да караш! Вие за състезателни дизели говорите.... Ей да не си от типа 1.9 ТДИ страшен спортист!Коментиран от #78, #79, #82
12:16 25.09.2014
78 ярослав станчев
До коментар #77 от "Име:":
Я па ти.Не съм от тез дет са с 1,9 тди с чеп. Карам на пръдня и хич не ми дреме.Икономията е важна и е майка на мизерията.Обаче за състезателните дизели не си прав.Има и още как,питай Дошо. От 2006-та насам Ауди чупи тиквите на всеки,когото хване в Льо ман с нафтовите си печки.Трета година подред рита и Тойота във WEC с "трошливото" ТДИ.
16:41 25.09.2014
79 ТДИ
До коментар #77 от "Име:":
@77 Избърши си жълтото и после мЕтай лафове чути пред блока. Ежедневно с дизел сцепвам отворени рацери с "бензина е да караш!". Нема после такъв смех - обясняват кое е за каране и гледат после стопове от далече през саждите ми - хахаха...Коментиран от #81
20:37 25.09.2014
80 Сульо
До коментар #46 от "Дошо":
@46 Прав си! И аз констатирах същото и се поинтересувах - що така? Питах по моргите и какво се оказа? Никой не взимал японско щото след една година стоене на двора от колата оставала само прегоряла ронлива пластмаса. Всичко останало ръждата го отнасяла по бързо и от опел капка! Хахахаа... Много задрави и надеждни с мега ресурс - ръждиви пластмасови трошляци! Немските каски поне имат ламарина, не целофан за кенчета!20:57 25.09.2014
81 Име:
До коментар #79 от "ТДИ":
Сцепвал рацери. Къде ги сцепваш тия рацери? Между светофарите или ходиш на Калояново? А те изобщо разбират ли че ти си рацер и се рацервате заедно?Коментиран от #87
07:36 26.09.2014
82 Shmeker
До коментар #77 от "Име:":
Едно такова Ауди Куатро 1.9 ТДИ от последните версии ако покараш за месец ще забравиш за Субару. Ще ти се струва, че си се качил на самолет или ракета, нищо че са само 131 коня.Коментиран от #83, #86
08:16 26.09.2014
83 Мони НСА
До коментар #82 от "Shmeker":
ако си купи Ауди ще му побелее косатаКоментиран от #84, #85
08:23 26.09.2014
84 Shmeker
До коментар #83 от "Мони НСА":
Най-много някой носач да има за смяна08:36 26.09.2014
85 Shmeker
До коментар #83 от "Мони НСА":
И забравяш най-същественото - разход под 5/100 при 90 км./ч и около 6-6,3 на 100 км. смесено.08:52 26.09.2014
86 Неанонимен
До коментар #82 от "Shmeker":
Брат ми се качва на такова и го изтрая точно 7 месеца10:07 26.09.2014
87 ТДИ
До коментар #81 от "Име:":
@81 Ела пиле с на мама ти субариту и доволен шъ останеш! ;) Всички сте еднакви жълтите - ежи се (нали е с китайски ксенон и кюнец) и после "аз съм за гъби", че тъпо семейна нафтова печка да ги прави смешни.Коментиран от #88
17:22 26.09.2014
88 Име:
До коментар #87 от "ТДИ":
Май ти си тоя дето се ежи. Сцепващия рацери. - ОП типичен Ханс, чипнал голфа и със 150к.с. и 150метра сажди е вече най-бързия и намръщил фаровете на 3ката и вече лелеееее дизелов състезател от Льо Ман, ненадминат шофьор, не търпи разни семейни коли по пътя да му се пречкат....Коментиран от #90
19:54 26.09.2014
89 Shmeker
Коментиран от #93
22:42 26.09.2014
90 ТДИ
До коментар #88 от "Име:":
@88 Ами докато вие сте велики само по форумите, а на живо карате като лелки ние дето караме истински коли в реалността ви подминаваме като спрели. То за това толкова се ежите тук - избивате комплексите дето ви създаваме на пътя. Греда баце, греда - така само задълбочавате проблем си! Хахаха....Коментиран от #91
10:59 27.09.2014
91 Име:
До коментар #90 от "ТДИ":
ХАХАХАХАХАХАХАХА я пак прочети какво пишеш и виж кой избива комплекси! Върни си се ако искаш и до първия коментар.. комплексар.Коментиран от #92
11:17 27.09.2014
92 Shmeker
До коментар #91 от "Име:":
Що доста добър разход дават бензиновите японки до 70-80 км/ч. 1.9 TDI гори около 6 със 160 км/ч.12:33 27.09.2014
93 Мони НСА
До коментар #89 от "Shmeker":
единственият голф които бих карал е R32Коментиран от #94
23:08 27.09.2014
94 Shmeker
До коментар #93 от "Мони НСА":
Единствения голф който бих карал е а3Коментиран от #95
12:11 29.09.2014
95 Мони НСА
До коментар #94 от "Shmeker":
А3 е пален клозет.тотален кошник пък и грозно.13:06 29.09.2014