8 Октомври, 2014 09:11, обновена 8 Октомври, 2014 09:33 33 538 51

УАЗ ще модернизира 452

  • уаз-
  • 452-
  • буханка

Уляновският автомобилен завод планира да пусне обновена версия на култовата "Буханка" ("Самун хляб") през 2016 г., съобщава пред "Газета.ру" министърът на промишлеността и търговията на Русия Денис Мантуров. В момента УАЗ-452 се предлага в няколко модификации, сред които фургони и пикапи с единична и двойна кабина с товароносимост до 1 225 кг.



"Буханката" се оборудва с 2.7-литров бензинов двигател с мощност 112 к.с. и петстепенна механична предавателна кутия. Моделът е снабден с антиблокираща система на спирачките и хидравличен усилител на волана.

УАЗ-452 се произвежда от 1965 г. Последната модернизация на всъдеходния бус бе проведена през 2011 г. Актуалните цени на модела започват от 469 000 рубли (9 300 евро).

Jeep Forward Control (1956-1964), дизайнер Бруукс Стивънс

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пламен Бакърджиев

    1 3 Отговор
    Ако променят външния вид може да има напредък.
  • 2 GAZ 21

    3 0 Отговор
    Че какво му има на външния вид, даже са много симпатични. По скоро да пуснат Уаз с дизелов двигател.
  • 3 Vasik Atanasova

    2 2 Отговор
    ХАРЕСВА МИ
    ТОВА Е БУС СЪС СПЕЦИАЛНО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ
    ВИСОКО ПРОХОДИМО
  • 4 YoYo

    4 0 Отговор
    Нищо му няма на външния вид. Много си е добра и удобна. Карал съм такава. Няма спиране, минава кото танк. Страхотна за лов.Само една, две забележки: бензиновият двигател харчи много и малко повече конфорт няма да и навреди.
  • 5 Име:

    4 3 Отговор
    Ако успеят да направят шофьорското място по-удобно ще е ОГРОМЕН напредък. Волана му е почти отвън на огледалото а педалите ..... Толкова ли няма авто новини че коментираме Нивата и УЖАСКАТА. Че те се изчерпаха тия теми още 80те години!
  • 6 Никой

    2 4 Отговор
    Незнам защо ги купуват тея трошки. За 20 бона има втора ръка пикапи и джипове, които ще са по-красиви, по-мощни, дизели, по-практични, много по-безопасни и със сигурност ще имат повече ектри от ABS и серво ( дори и да е от 80-те стига да не е Руски). Много ме дразнят такива, които печелят пари на гърба на 50 годишни разработки(които са откраднали) и не си и мръдват пръста да подобрят нещо. Направо се чудя как руските автомобилни производители не са най-богатите, тъй като само печелят от продажби, а не дават и 2 рубли за подобрения и разработки. Слава богу, че има и други по-умни такива.
  • 7 Петър В

    6 3 Отговор
    Преди 2 години правих поход по Рила . При започването ми от ски центъра х-л Мальовица до хижа Мальовица спрях за почивка. По едно време гледам как до хижата приближава / не по път/ а по камънаците встрани, ей такава зелена УАЗ-ка със закачен български флаг. Изперках ! По такива камъни , някой 30-40 сантиметрови. .. Разбрах ,че с този автомобил зареждат хижата. А разстоянието е около 2,5 км. Който е ходил, знае.
    Та това за УАЗ-ката. Няма друг сериен автомобил който да изпълни това

    Коментиран от #12, #34

  • 8 Симеон Тасев

    1 7 Отговор

    кофа за смет
  • 9 Дошо

    4 6 Отговор
    Абе хайде стига руски простотии!Тия са .ахти смотаняците братче .50 години никакво подобрение.
  • 10 Мужик

    7 1 Отговор
    До Никой. Правят ги, защото има пазар за тях. В тайгата и в средата на Сибир няма кой да ти поддържа комън рейл дизел, хидравлика на волана и АБС на спирачките . Хората искат да имат нещо просто и надеждно, да ги закара от т.А до т.Б и когато закъса да се приведе в движение с тел и клещи. Иначе отвори коя и да е уеб камера в Русия и виж какви коли карат руснаците в градовете. Ние има още много години да минем докато стигнем техния стандарт.

    Коментиран от #13, #14, #15, #23

  • 11 Веско

    4 0 Отговор
    В русия дизели се карат само по топлите части.В някой части е толкова студено(сибир,която заема не малка част от територията на Русия)че нафтата кристализира от студа и курец.За тва има само бензинки.

    Коментиран от #24

  • 12 кара Лада

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Петър В":

    Обясни им го пак това, може да го схванат накрая... като излязат от градо у гората.
  • 13 кара Лада

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "Мужик":

    М-да така си е. И там разтоянията на някои места са толкова колосални че ако е зимата може да си умрял преди пътна помощ да стигне до теб.
    На запад е лесно... няма празно място и е нагъчкано всичко и пътна помощ стига лесно по удобните магистрали за нула време.
  • 14 Никой

    2 4 Отговор

    До коментар #10 от "Мужик":

    Гледал съм клипчета от Русия и повечето коли са Лади така че не ми говори за стандарт. Колкото до това , че може да се оправи лесно и е надеждно, то един Рейндж Роувър, Нисан, Джип или Тойота от 80-те, 90-те са по същия начин. При това по-добри и ще ти останат пари за много резервни части.
  • 15 Име:

    0 3 Отговор

    До коментар #10 от "Мужик":

    Защо направиха нивата с инжекцион тогава???
  • 16 Десислава Димитрова

    2 3 Отговор
    само в русия може да се случи това ,да караш автомобил конструиран преди 50 години.абсолютен мазохизъм .

    Коментиран от #17

  • 17 Shmeker

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "Десислава Димитрова":

    Това са военни модели, утвърдени за техните терени. Вършат работа и хората си ги ползват, при това на добри цени. В Уазката има всичко на всичко 3 ел. предпазителя и тва е. Нищо излишно.

    Коментиран от #19, #25

  • 18 МикиМаус

    0 1 Отговор
    А, що?
  • 19 бай Иван

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Shmeker":

    Честно казано си напълно прав!На Руснаците не им пука дали е красиво а да върши работа а УАЗ ката си е добра машина минава почти навсякъде.Можеше поне един климатик да и сложат , но и така става.
  • 20 Стефан

    0 0 Отговор
    виждал ли си т.н.инжекцион?
  • 21 Оги

    1 0 Отговор
    За дърва е екстра.
  • 22 ловец

    1 2 Отговор
    Да вземат да я преградят за кучкарник, че сутрин на гоначите и течът сълзи от кучешката пръдня!
  • 23 Хрисофор Карамфилов

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "Мужик":

    Точно така е,ако на -40 не можеш да си поправиш автомобила за 15-20 минути замръзваш като куче и те намират на пролет.За това знанията за автомобилите в Русия се предават от баща на син,а основният инструмент е пробната лампа.
  • 24 Аптт

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Веско":

    Да бе, те Мазовете лесовози в тайгата са всичките бензинови. Виждал ли си в Коми нафта на минус 35 градуса?
  • 25 Десислава Димитрова

    1 3 Отговор

    До коментар #17 от "Shmeker":

    ти се шегуваш.освен в русия и в доста други държави има студ и големи разстояния,но такива метални каруци не се ползват ни в канада ни в норвегия.тази таратаика вози ,ужасно ,харчи за световно и не става за нищо.

    Коментиран от #27, #29, #30, #31, #32

  • 26 EMSKI

    0 0 Отговор
    Как ме надцака такава УАЗ-ка ...не е истина,а си мислех,че карам джип!!!! С Toyota Hilux закъсах яко в едни батаци......човечеца мина покрай мен...спря...издърпа ме...и отиде при кошерите си с пчели.Имам уважение към тези возила-някак си са направени само за екстремни условия
  • 27 карам таратайка

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Десислава Димитрова":

    не си прав,аз карам такава таратайка няма трошене.а ако се "строши"частите са жълти стотинки.

    Коментиран от #37

  • 28 Путиновец

    1 2 Отговор
    За 50 години никакъв напредък.Можеха да олекотят каросерията,да сложат пластмасови брони,нови фарове,нов салон, още много подобрения по дизайна и да махнат стойката за калашника.
    Ами да си ги карат в Сибир руснаците.
    А тези защитници на "Хлебарката" тук искам да ги кача в такава и да ги повозя от София до Бургас по магистралата.Не е направена за хора,а за сървайвари.След 100 километра разтояние ще ти гръмне главата,а средната скорост е 80 км/ч.Разхода е прекрасен,но в Русия бензина е 1,50лв.
    Малко от познатите ми руснаци ще карат такова чудо.Там на мода е японското.
    И не ми пишете за стандарта в Русия,всичките са до гуша в кредити.Добре,че рублата пада,малко да си оправят кредитите.
    Пише всичко това човек,женен в Русия.

    Коментиран от #35

  • 29 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Десислава Димитрова":

    Що бе точно такава съм карал в казармата. Топло е вътре, минава през всякакви препятствия. Колкото до харченето - в Русия за това не им пука. Стига да пали при минусови температури. Хората в БГ ги ползват за да се качват до високопланински хижи без реално да има път до тях. Единственото което могат да подобрят е качеството и спазването на технологиите при правенето на мотора, макар че си е катър и той.
  • 30 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Десислава Димитрова":

    Вярно в Канада и Норвегия нямат такива, но се кефят на подобни модели на американски, японски и немски производители, както и на някои корейски, примерно Кия Ретона.
  • 31 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Десислава Димитрова":

    Освен това вози добре, поне отпреде щото отзад не съм се возил, понеже я карах. Стига да не са й изтървали амотрисьорите и т.н.
  • 32 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Десислава Димитрова":

    По принцип аз съм "ЗА" такива военни модели. Останаха съвсем малко такива коли. Мерцедес си държат Г-класата, обаче тя е много усложнена вече. И й търсят някакви баснословни суми.

    Другата опростена кола, която я има на пазара е Дачия. По-скоро харесвана зарад прагматичността и практичността, икономията и евтините части. Макар, че започнаха да обръщат внимание и на дизайна вече. Разбира се УАЗ-ките са доста по-прости.

    Коментиран от #36

  • 33 Ъц

    3 0 Отговор
    Деца мои. Бусове всъдеходи, почти няма. Да не кажа че това е единствения модел. Другото което е цената спрямо качеството. Тука долу някой ми намисат Киа и други подобни, правени от материали за сувенирни играчки. Този легендарен автомобил е с години напред. Никой не го интересува визията. Във война, не ти пука за LED диодните габарити, интересува те да излезеш от калта и този автомобил го прави и то успешно. Това е военна машина и е доста уважавана. Това, че бащите ви карат Опел Астра или Мерцедес 200Д и имат, малко по добре изглеждащ външен вид, не ги прави пристойни за сравнение с УАЗ! Другото което е, че на руснаците както сами се досещате не им пука за цената на горивата. Бензина си е бензин. Това не ви е навтова печка разберете го. Някой мъчил ли се е от вас да запали Гранд Чероки дизел при -13С? Аз съм се опитвал и то безуспешно. Така, че не лайте по адрес на УАЗ-ката, защото се е доказала с годините. А тия безлики корейски, китайски, японски шитни, минават и змаинават, никой не ги помни. Но УАЗ ще остане вечна. Незнам дали ви е известно но в Китайската армия, присъстват по голяма част руски машини.

    Коментиран от #42

  • 34 Пепо

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Петър В":

    Да, приятелю. УАЗ ката е точна такава, с малко изпочупени стъкла.
    Но бъркаш като мислиш че се качва само тя. Жалко че няма опция да публикувам снимки, щях да ти пусна една от хижата- в която до въпросната УАЗ-ка е паркиран един Сузуки Самурай.
  • 35 кара Лада

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "Путиновец":

    Май не схващаш. Това е кола не да си ходиш на работа сутрин и по пътя да оставяш децата на училище. Това е автомобил който е направен да върши работа при тежки условия с акцент към ниска себестойност. Такъв автомобил не се очаква от него да направи пробег от 4-500000км за 5 години като някоя градска маршрутка. Още по малко да се кара по магистрали, то това е самоубийство и тотално грешен избор.
    Това е военна машина в основата си, не лека кола за жени.
    Едва ли си женен в Русия, ако беше щеше да знаеш колко по напред са от нас.
  • 36 Десислава Димитрова

    1 2 Отговор

    До коментар #32 от "Shmeker":

    колата за 60 те си е била ок.днес е възможно да се кара от ексцентрици и любители на ретрото,както и на бедни хора ,които нямат възможност за друго,но нека да не я сръвняваме със сегашните коли.както и да не говорим колко се харесва на руснаците и колко е ефективна там.това е военен модел със слаб двигател които гори за световно и няма никакъв конфорт нито при каране нито при возене.наистина за лов става в условията на бедност,но това е всичко.да я сравняваш хаилукса или с някои друг проходим пикап от съвремието си е направо неадекватно .

    Коментиран от #38, #40

  • 37 Десислава Димитрова

    0 2 Отговор

    До коментар #27 от "карам таратайка":

    наистина шасито и е здраво щото е максимално опростено и не се чупи ,но една кола не е само шаси нали.
  • 38 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "Десислава Димитрова":

    Ми слагаш й метан и става свръх-ефективна. Дуракоустойчива и т.н.
    Слагаш й масла от реномирана марка и си я караш със съвременни консумативи и тва е. Става си колата, естествено не става толкоз за дълъг път до морето, но за работа, проходимост и непретенциозност нямат равни. Не ти пука дали ще я одереш някъде и т.н. - много голямо предимство.

    Коментиран от #47

  • 39 Кобрата

    1 0 Отговор
    Добри един УАЗ да е, като е нов привлича погледа.
  • 40 кара Лада

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "Десислава Димитрова":

    Покажи ми един джип който е икономичен в гората, ама истинската гора дето път няма, и го купувам.

    Коментиран от #46

  • 41 ярослав станчев

    1 0 Отговор
    Абе дърта била,неудобна била,не била съвременна,ала бала.Тая узка е изкарала виетнамската,афганистанската война и маса други военни конфликти по цял свят.Още я ползват за социално подпомагане из Родопите,носят хляб по селата,защото с друго не става.Още я ползват за линейка през зимата,защото освен с МТ-ЛБ,с друго не става.Масово транспорта на горските стопанства е с такива уазки и ниви,щото и с друго става,ама поддръжката е златна.
  • 42 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #33 от "Ъц":

    Да си чувал за Mitsubishi L300 4x4?
    Ярославе в кои държави е изкара тия войни Ужаската?
    Какво се кара в Канада, Норвегия, Южна Америка и Африка?
    Просто народа няма пари за друго, а не че това е върха на сладоледа :D :D

    Коментиран от #43

  • 43 Ъц

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Име:":

    Писал съм почти няма, не че няма! А и какво сравняваш това Митсобиши с УАЗ? То просто място за сравнение няма. Те и дайхатсо имат подобни, но са малки колкото кофа за смет.

    Коментиран от #44

  • 44 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Ъц":

    "Да не кажа че това е единствения модел"
    Факти БГ да вземат да пуснат и соц статия за Чавдар 4х4....
  • 45 Сульо

    2 1 Отговор
    Абе балалайкайте си колкото си искате, ама помня едни филмчета по дискавъри некви дето се пънеха из сибир с нисанчета патрул и драми...драми. А отзад се виждаше, че операторчетата, поддръжката и багажа с Уазки 452 и си вършеха кротко и безпроблемно работата.
    Гледах и едни дето прекосяваха монголия - стотици км. без нормален път - степи...и познайте - пак УАЗ 452...и да пак безпроблем...
    Хората додят със скъпите играчки да се снимат като съвайвъри и преминали некви драми, а хората са така там всеки ден и са с какво? Уаз 452... Та айде по кротко с колко други велики 4х4 имало...
    @44 Да бе пич, кво ми го хвалят тва соц тенеке, от където минава субару тва не може!;) Смех...
  • 46 Десислава Димитрова

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "кара Лада":

    с двигател 1,3 мога да ти кажа да речем сузуки самораи.от по-големите ,дизеловите японски пикапи също ще дадът по-малък разход поне тези до 2,5 .

    Коментиран от #48

  • 47 Десислава Димитрова

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "Shmeker":

    на тази кола единственото ценно е шасито,което е американска разработка от 50 години до колкото си спомням.само че в европа и на запад отдавна са надградили тази технология .ако бе толкова голяма работа за европеици и американци не би било проблем да произвеждат такива коли.между другото има и други такива модели ,като най старата ландкрузерка или старите ровъри,но днес тенденцията е колата освен шаси да има и ред други екстри.не ми се спори повече ,за да си доказваме колко голяма кола е уазката с технология от втората световна война ,но една от тежките клетви ми е ,цял живот уазка да караш :).не ти го пожелавам, но щом ти харесва успех!
  • 48 кара Лада

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "Десислава Димитрова":

    Знам го Самурая... не го хвалете, по-добре Ужаската. Тя поне гние мнооого пъти по малко и се чупи по малко реално. Един познат се мъчи години със Самурай и накрая го разкара и си все точно УАЗ 452 и си върши работата с него с много по малко ядове. За сведение той имаше Самурай къса база 1.0 и дълга база също 1.3.
  • 49 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор
    ок караите уазки .здрави и живи всеки има мнение.аз казах моето от моята гледна точка и наблюдения.в случая със саморая ти дадох пример за кола дето харчи доста по-малко щото ти това пита.
  • 50 Лудия Макс

    0 0 Отговор
    ГАЗ 69 е създаден не да лети, а да пълзи, но пълзи отлично
  • 51 Николай

    0 0 Отговор
    Десислава димитрова уаз-ката си е много добра това че не е комфортна и харчи много тя не е направена за капризни хора тя е направена за да си върши човек работа с нея много е проходима имам такава само че не е бус а е бордова много върви и е издражлива трудно се чупи а и за някои които мислят че е грозна според мен си е много хубава да и сузукито върви ама неможе да си вършиш работа с него и уаза е по проходим