ФАКТИ.БГ

Казваме сбогом на Honda Accord

Публикувана: 24 Октомври, 2014 10:38 Обновена: 24 Октомври, 2014 10:44
112 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 33632
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 2 гласа.
Японците от Honda ще прекратят производството на европейската версия на модела Accord. Когато това се случи, моделът постепенно ще напусне пазарите в Стария континент. Причината е проста - недостатъчно търсене.
 
Honda обаче няма да се откажe от американската версия на модела. Това заяви пред The Motor Report Стивън Колинс, шеф на австралийското подразделение на компанията. Именно американският Accord ще се предлага на пазари като австралийския, където търсенето не е ниско (между другото в Австралия се продават и двете версии на Accord - европейска и американска).
 
По думите на Стивън Колинс, последните европейски Accord-и ще слязат от конвейерите на компанията през февруари 2015 година. У нас моделът също не е бестселър. Цените на Honda Accord в България са в диапазона от 47 000 лв. за базовия 2.0 i-VTEC Comfort до 72 000 лв с ДДС за версията 2.2 i-DTEC 180 Type S.

 

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 2 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Kofti
1 Отговор
Страхотна кола, но за съжаление наистина твърде висока цена... :(

Коментиран от #3


Оценка:
-2 +2

Дошо
2 Отговор
Жалко, много жалко.Акорд е чудесен автомобил и се разва на голяма популярност в цял свят, но в Европа не успя да пробие.Според мен причината е липса на нов дизел и по-добра автоматична скоростна кутия.Чудя се защо не го направиха като пазара го иска.Плюс това можеха да го предложат и с SH-AWD а не го сториха.За мен това е нелогично.Хайде 2.2 дизела го спряха, но пък CR-V ще го предлагат с новия 1.6 I-dtec с 160к.с и 350Нм.Трябваше да направят това и с Акорд.Аз не проумявам защо отварят тази дупка в моделната си гама като е ясно какво трябва да се направи.

Коментиран от #24


Оценка:
-3 +2

Дошо
3 Отговор

До коментар #1 от "Kofti":


Ама човек погледни цените на Патас и Алуди А4, които са бъкани с проблеми.Качеството си има цена!

Оценка:
-8 +7

любител
4 Отговор
Просто не им излизат сметките, все пак пазарната сила на Европейците не може да се сравнява с тази на САЩ.
Иначе верно са железни автомобили, имал съм удоволствие да карам няколко от щатските изпълнения, просто са направени железни!

Оценка:
-4 +5

Иван Господинов
5 Отговор
Все още се продава даже има и бългериън едишън каквото и да значи това

Оценка:
-1 +1

Жалко
6 Отговор
Това ,което обаче не се споменава в статията но се споменава на други места, е че Акорда ще бъде заменен от Acura TLX

Коментиран от #7


Оценка:
-4 +2

NBA
7 Отговор

До коментар #6 от "Жалко":


Кой ти продава Acura в Европа бе.

Оценка:
-0 +3

Капитана
8 Отговор
Пазарния дял на немските автомобили в Европа е доста голям в сравнение с японските,търсенето на немски автомобили е в пъти по голямо то японските и в последващата препродажба като втора ръка също е в превес на немските.Тези причини са достатъчно,показателни за спирането на Акорда от производство за Европейските пазари.Формата и интериора на модела си останаха все така с дървеното и скапано излъчване,което сигурно не се харесва много на купувачите.А за цените на които се предлагат може да се вземе много добър немски автомобил от топ марките като: Ауди,БМВ,Мерцедес и Фолксваген.

Оценка:
-10 +3

Accord 7th Owner
9 Отговор
Много жалко за феновете на марката. Отива си автомобил прославил се като един от най-качествените и надеждни седани в средния клас.
Като човек каращ над 3 години 2.0 бензин - 2007 година модел, мога единствено да кажа: изключително, "скучен" автомобил що се отнася до недостатъци. Но за съжаление такива са реалности, неща като "надеждност" и "безупречност" си имат своята цена и тя наистина е доста висока.
Дано въпреки всичко пуснат както се говори американската акура в европа.

Оценка:
-4 +5

HHIB
10 Отговор
След Galant и Primiera сега и Accord си отива...
Остават Avensis и Legacy...

Коментиран от #11


Оценка:
-1 +0

Легаси НЕ
11 Отговор

До коментар #10 от "HHIB":


Легаси действ е Легенда , но в Европа не върви , особено Седана !
виж по немските сайтове колко се предлагат?

Хонда Акорд е Непродаваем Тук..на тези цени може да се купи нещо много по-хай...

Легаси поне е 4Х 4 -докато Хонда..нищо повече от седан

Коментиран от #12


Оценка:
-3 +1

gost
12 Отговор

До коментар #11 от "Легаси НЕ ":


кое е по хай ..... висенето по сервизи ли ?

Оценка:
-2 +5

Никой не говори за висене по сервизи
13 Отговор
Хонда с Нищо не е по-добра от Легаси..просто парфюмирана марка за Тесен кръг фенове!

Ако Легаси не се продава - какво да се очаква за Акорд ??
---------
обикновен Седан с Много Скъп сервиз+Скъпо обслужване

на Необикновено Висока цена - Не , Мерси

Оценка:
-10 +2

Toko
14 Отговор
Жалко за колата,но с гиганти като Ауди БМВ Мерцедес тя трудно може да се пребори на собствения им терен!

Коментиран от #111


Оценка:
-2 +7

500 леа месечно
15 Отговор
ХА ХА ХА Кво сбогом, след 10 години смятам да и кажа "Здравей!"

Оценка:
-3 +7

Blizzard
16 Отговор
Какво и е високото на 72000лв.? Една проста А4-ка (Ауди) струва 80-90хил. лв. базова цена (не помня точно). И като я набъкаш с "есктри" - 110-120хил. лв. А половината от тези "екстри" на А4, Акорда си ги има базово. (специално бях гледал какво предлагат 2те коли и ги бях сравнявал до стотинка преди време). Акорд е клас над А4, а струва по-малко пари, същевременно е доста по-здрав. Позиоционира се между А4 и А6 като големина, екстри, возия и всичко, даже като нищо може да се сравни с А6. А тогава вече разликата в цифрите става огрооомна. Има си причина немските автомобили да си имат толкова фенове в България - доста по-ранното им навлизане на пазара + факта, че старите немски автомобили наистина си бяха доста здрави. Само дето в днешно време няма нищо общо. А японските си поддържат качеството и дори и да се чупят малко повече, то пак е доста пъти по-малко от немските. Не очаквам да променя мнението на някого с този коментар, като цяло исках просто да кажа, че А4 струва повече от Акорд, а предлага по-малко.

Коментиран от #20, #23


Оценка:
-3 +12

Симеон Тасев
17 Отговор
еха тези кенефи се усетиха че става чеп за зеле от тях

Оценка:
-17 +2

Julio
18 Отговор
Колата е хубава но прекалено дълго се задържа на конвейра. На един модел от подобен клас средностатистически живота му е 5 години - след това обикновенно идва нов модел. След 5-та обикновенно вече и дизайнерски и технически почва да изостава от конкуренцията. Очевидно обаче това решение не е взето тея дни. Най-малкото и помен не се чу последните години за обновяване. Като прибавим и че големият седан не е най-любимата кола на европееца картинката става ясна...

Оценка:
-1 +0

Човек от кухнята
19 Отговор
феновете на ХОНДА могат да бъдат спокойни,през 2015 излиза нов фейс на АКОРД в гамата ще има и нов мотор, а Бългериан едишън е специална поръчка за нашия пазар, което ще рече, най-високо оборудване но без кожен салон на цената на базов АКОРД, пиша това като човек много вътре в кухнята.

Оценка:
-1 +4

Близ зад
20 Отговор

До коментар #16 от "Blizzard":


Защо приказваш глупости като не ти е ясно... коя А4-ка струва над 100к? S4.. коя хонда акорд може да се сравни с S4? Хондата(последния файслифт от 2000година насам) струва горе долу колкото А4 (последния файслифт) еми да ти кажа, предпочитам А4.

Коментиран от #72


Оценка:
-6 +1

Смешки
21 Отговор
ти си карай е36 316 два пъти в месеца и си мисли че караш нещо готино хаха

Оценка:
-0 +8

running wild
22 Отговор
Ами в Европа отдавна спряха да дялат колите с теслите! Време беше. Имаме си достатъчно европейско производство. При това с "по-благородни" черти.
И защо трябва да сравнявате японското с немското?! Мисля, че е неуместно. Почитателите на аудио - визуалната техника много взеха да се вземат на сериозно, че си и помислиха за "завладян" премиум сегмента в автомобилостроенето! Но-о-о, ядец! Когато фактите говорят и самураите мълчат

Коментиран от #27


Оценка:
-9 +1

Vasik Atanasova
23 Отговор

До коментар #16 от "Blizzard":


НЯМА ПРОСТА А4 6 ЦИЛИНДЪРА МУ СЛАГАТ RS4 ВЪРВЯТ НАПРЕД И НАГОРЕ АУДИ ИМА ТЪРСЕНЕ ИМА ПАЗАР ПРОДАВАТ И В КИТАЙ

Оценка:
-5 +1

скар фейс
24 Отговор

До коментар #2 от "Дошо":


Наистина страхотен автомобил, но съм чувал, че цените на частите са малко дебели. До колкото знам смяната на съединителя е солена. Ако знаеш подробности, можеш да кажеш!

Коментиран от #26, #74


Оценка:
-1 +1

Shmeker
25 Отговор
Началото на края за Хонда. Жалко. Лично аз харесвах тази компания. Скоро ще я купи или тойота или VAG

Коментиран от #73


Оценка:
-5 +1

Shmeker
26 Отговор

До коментар #24 от "скар фейс":


Ще ти каже. От плейстейшъна кое копче да натиснеш за да я ремнотираш

Оценка:
-1 +0

Shmeker
27 Отговор

До коментар #22 от "running wild":


Ами да. То предишния акорд беше по-добре някак ама с гадно комби. Сегашния комбито е добро.. ама предницата е ужасна

Оценка:
-0 +0

Gost
28 Отговор
Жалко, много ми харесва Акорда, преди време тествах комбитo, но беше с 6-7000 над бюджета и взех друго

Оценка:
-0 +0

Божко
29 Отговор
На всички, които поддържат европейските марки искам да кажа качете се в японска кола и то в Хонда и съм сигурен,че няма да Ви се иска да слезете от нея! Качество, здравина, надеждност, комфорт са само част от нещата, с които Хонда превъзхожда всички, а и от 2015 Honda се завръща във Формула 1, което значително ще повиши продажбите и. Всъщност аз карам Хонда и според мен частите, които трябват за нормално обслужване - ремъци, ролки и др. са на приемливи цени. Скоро видях Passat CC6 с доста ръжда по ръбовете на вратите и веждите на задните калници, което значително ме заинтригува, защото това все пак е нов модел и специално този не е купуван 2 ра употреба. Европейското производство не е било и никога няма да бъде по-добро от японското! Знам само,че следващият ми автомобил отново ще бъде Honda! Пък и Хонда пускат доста нови модели така,че може би ще спрат от производство Accord , за да бъде заместен от други модели. За тези, които мислят,че това е края на Хонда искам да кажа,че според мен това е началото, защото Хонда не прави модели с двигатели Рено или Форд или ..., а разработва и произвежда свои, доста икономични и доста издръжливи машини. Все пак Хонда си е Хонда и само, който не е имал удоволствието да кара такава кола говори тук глупости! Да има и по-евтини, но те се изплащат впоследствие с ежемесечния си престой в сервиз за по няколко дни! Поговорката на всички европроизводители гласи: Ние произвеждаме евтини коли, за да печелим от скъпи части и ремонти!!! ;) :)

Коментиран от #30, #40


Оценка:
-1 +15

Shmeker
30 Отговор

До коментар #29 от "Божко":


Аве кво превъзхождат тия ламинати ве? НЕ виждаш ли че никой не ги купува за това се свиват

Оценка:
-8 +1

Japa Pawa
31 Отговор
Предполагам никога не си карал Хонда Акорд. Имаме я вкъщи от 3 години - 2004г. е и мога да ти кажа че това е най - добрата кола, която сме имали, Сменили сме Е-класа, А6, Мазда 6, Голф и 2 модела Пасат.

Коментиран от #33


Оценка:
-1 +5

simeon rlz
32 Отговор
Симеончо,продължавай да ни радваш с грамотните си коментари.България има нужда от образовани хора като теб.

Оценка:
-0 +1

Shmeker
33 Отговор

До коментар #31 от "Japa Pawa":


Да ве цяла европа не харесва акорд, само ти и баща ти сте се влюбили в нея. И то след като сте имали A6, E-klasse, Mazda6 и пасати.
То даже маздите към 2004-та година бяха по-добри от акордите 2004-та

Коментиран от #80


Оценка:
-10 +1

Japa Pawa
34 Отговор
Нека останем на това което казах Шмекерче ... "Предполагам никога не си карал Хонда Акорд."

Коментиран от #35


Оценка:
-1 +3

Shmeker
35 Отговор

До коментар #34 от "Japa Pawa":


Карал съм. Нищо особено спрямо БМВ тройка

Оценка:
-2 +1

Japa Pawa
36 Отговор
Хаха това вече беше лафа на деня. Само това че не са в един клас говори само по себе си. Единствената прилика е може в малко "стегнатата" возия на Акорда.

Коментиран от #37, #41, #42, #43


Оценка:
-1 +1

скар фейс
37 Отговор

До коментар #36 от "Japa Pawa":


Напротив! В един клас са, въпреки, че бмв-то изглежда по-малко, защото е в премиум сегмента. Колкото до хондата, много ми харесва. Можеш да споделиш нещо за поддръжката и въобще, като цяло, защото виждам, че караш такава.

Оценка:
-1 +1

Japa Pawa
38 Отговор
Ами вече е на 200к км. и освен консумативи е сменяна веригата преди 1г.(която също се дава, че трябва да се сменя на г/д толкова км по menual-а на автомобила), единия ксенон, биалетки и чистене окото за навигацията, защото не искаше да чете диска. 2.2 дизел е(първия дизелов двигател на Хонда до колкото съм запознат, правен по иноативна технология), като този двигател ми дава всичко от което имам нужда - икономичност, пъргавост и гъвкавост.
P.S.: А относно Мазда 6 и Акорд 2004г самата им цена говореше сама за себе си, защото когато 6-цата беше 15к, Акорда беше над 20к, после Маздата падна до 10к, Хондата на 17-18к, а сега и сам може да ги провериш Шмекер. Точно тези 2 модела ги следя от ученик ;)

Коментиран от #39


Оценка:
-2 +5

скар фейс
39 Отговор

До коментар #38 от "Japa Pawa":


Мерси за инфото, но аз не съм Шмекера :) Добър автомобил е, наистина. Поздрави!

Коментиран от #46


Оценка:
-1 +0

running wild
40 Отговор

До коментар #29 от "Божко":


И ако си нормален съвременен човек, който си сменя колата на 5 години, как пък ще си купиш "прехваления" Акорд, който петгодишен струва 30 хил. лв и ще го караш 5 години, а няма да си вземеш напр. Пежо 407 от същия клас, което е точно на половината пари! На половината! И какво, да не би да ми кажете, че в следващите 5 год. ще хвърля 20 хил. лв. за поддржка, а?! Или още по-добрият вариант - чисто нова кола за тези пари! Ама това фЬеновете на японското сте страшна работа, "от Искъро по-длибоко нема" и това е!

Коментиран от #44, #50


Оценка:
-4 +4

Shmeker
41 Отговор

До коментар #36 от "Japa Pawa":


Aкорда е точно в класа на БМВ 3

Оценка:
-2 +2

Shmeker
42 Отговор

До коментар #36 от "Japa Pawa":


Акорда не е лоша кола, но не се наложи. Скъпи части, евтина сглобка, пършиви мотори, някои от които горят масло и никакъв торк баце.

Коментиран от #47, #57


Оценка:
-6 +3

Shmeker
43 Отговор

До коментар #36 от "Japa Pawa":


...2.2 дизел обаче бих си взел по принцип..

Коментиран от #76


Оценка:
-2 +0

Shmeker
44 Отговор

До коментар #40 от "running wild":


Ти пежо 407 виждал ли си? Забелязал ли си как предната гума е толкоз назад, че отива да измести предната врата? И как има един метър и 10 см. от предната ос до ръба на предната броня?
Аз такова извращение в къщата си не искам! Само купе версията ми харесва, но не съм за купе.

Оценка:
-2 +2

sss
45 Отговор
Урааааа сега да везмат пример хюндай,тоюта,мазда,нисан,алфа ромео и всички китайски японски боклуци само НЕМСКО само НЕМСКО.

Коментиран от #48


Оценка:
-9 +0

BENZ
46 Отговор

До коментар #39 от "скар фейс":


begai be .ne razbirash ot koli.

Коментиран от #51


Оценка:
-1 +1

Autohouse Randm
47 Отговор

До коментар #42 от "Shmeker":


znaem che ti priznavash samo socvagen

Коментиран от #52


Оценка:
-0 +0

Япончик
48 Отговор

До коментар #45 от "sss":


А сега най-добре да млъкнеш че като те гледам колко разбираш от коли явно до сега си имал няколко нули обаче... САМО ЯПОНСКОООО ! ! ! Е...НЕ САМО..НООО НАЙ-ВЕЧЕ ! ! !

Оценка:
-1 +1

До SSS
49 Отговор
А ти що не вземеш и не идеш се заровиш неиде !?
Колко от така нареченото “НЕМСКО“ остана немско ?
Нима Мерцедес-бенц не го правят вече в Турция ? Правят го !
Нима бмв не го правят вече в Унгария ? Правят го ! Даже смятат да ги внасят от Китаи !
Нима ВАГ не ги правят в Полша ? Правят ги !
Само за Опел не съм сигурен...тук пропускам.
Да не говорим,че ЕЛ.Обурудването на ВАГ го правят в българия и турция. Виж и заводите на Континетал немси гигант с гуми Made in Romania.
И то какво остана Порше,Смарт,и поръчковите модели: A8,S-Class,7 Series BMW.

Оценка:
-0 +1

Име:
50 Отговор

До коментар #40 от "running wild":


По твоята логика ще си продадеш 5 годишния акорд и ще си купиш нова кола. Е лошо ли е?

Оценка:
-1 +0

скар фейс
51 Отговор

До коментар #46 от "BENZ":


...казал неграмотника на неграмотниците. И 15 пъти ти написах, не ми пиши от профилите си Златане
Изобщо с мен не се занимавай.

Оценка:
-1 +0

скар фейс
52 Отговор

До коментар #47 от "Autohouse Randm":


Златко, имам добър познат психотерапевт. Може да ти помогне. Ако аз не разбирам от коли, то ти тогава не знаеш къде е ляво и къде е дясно. Я напиши онова пак, което го пишеш от всичките си профили, как беше... "крадеца казал дръЩе крадеца" :)))) Пиши си домашните и чети повечко Злати!

Коментиран от #62


Оценка:
-1 +0

скар фейс
53 Отговор
Само да напомня на потребителите, че Autohouse Randm, BENZ, БУМЕР КАМОР, Мони НСА са един и същ. ИП-то на тези профили е еднакво, а и тези никове винаги се появяват един след друг, като по този наичн се самоподкрепя (уж, че са много хора - жалка работа). Надявам се модератора да прояви разбиране към поста ми. Благодаря!

Коментиран от #64


Оценка:
-1 +0

Jonh Gottin
54 Отговор
Ква хонда, къв акорд в Европа тва не върви - японците го разбраха
един от основните виновници за тва е FORD MONDEO с 4,5 млн. продадени в Европа (общо), 1,6 160 кс е на цена от 36к. Кво повече да говорим?!.............аааааааааааа да - Мондео 2015 страхотен дизайн 210PS 2.0-Liter Biturbo Diesel - за 72к получаваш екстри като климатизиран бетонен гараж и рибарска лодка с колесар.

Оценка:
-0 +0

Plovdiv
55 Отговор
Просто е за чудене, че същите хора, създали такъв невероятен модел като Сивик, са недомислили до такава степен нещата при един иначе много добър концептуално модел, като Акорд...

Оценка:
-0 +1

John Gottin
56 Отговор
Ква хонда, къв акорд, хаха смех хаха - а сравнявайте я с тва
https://www.youtube.com/watch?v=EVrJVB4feoA

Оценка:
-2 +0

sdd
57 Отговор

До коментар #42 от "Shmeker":


Моля, модераторите да публикуват отговора ми, за което предварително благодаря - просто вече се налага, явно.
Не пиша тук, но сега не се сдържам вече, наистина:
"Шмекер", само празни приказки по форуми, ще бъда кратък:
Първо, на всички четящи тук е ясно, че си гледал Под прикритие и си се надъхал с ник и Ауди на аватара. Но едно сапунено сериалче, не те прави спец.
Второ, ти дори нямаш кола. И сега не казвай "не", защото и аз и ти знаем, че нямаш дори някаква кола. НЕ си карал нито Акорд, нито Соната, нито ролери.
Трето, преди да определяш агрегатите на ХОнда като пършиви, вземи се откъсни от порното и Биг Брадър на компютъра и натисни 10 клавиша, пък провери коя марка прави най-безпроблемните двигатели, най-много двигатели с вътрешно и дори е вписана в Гинес за няколко неща, станала е синоним на "здравина". Пък после си пиши глупостите.

Оценка:
-1 +8

hienata
58 Отговор
Добра кола сравнена с Рено,Пежо, Ситроен,Фиат и др европейски марки, но да я слагате на едно ниво с BMW,Мерцедес или Ауди е доста пресилено, Моето впечатление от Хонда Акорд е следното. Добра кола, дизела е много добър и здрав,бензиновите си имат характерните проблеми за Хонда, износване на леглата на клапаните и това не е заради някакъв дефект, а заради незнанието на собственика ,че е необходим регаж на всек 20-30 000км. Дразнеща е гадната миризма в багажника на почти всяка Хонда от по-висок клас и при чисто нови го има. Возията е стегната, но не е спортна,колата си се накланя доста по завоите. Моето виждане е ,ако сте решили да взимате японска кола и не сте намерили читав Авенсис (по-добрия автомобил) вземете си дизелов Акорд комби. Между другото, Хонда ще пусне модел в този клас,но ще е с друго име.

Коментиран от #60


Оценка:
-1 +2

бай Иван
59 Отговор
Японците са много старателна нация и правят всичко с огромно старание и внимание към детайла.Мотоциклетите им са най добрите в света, но при колите като ,че ли нещо все не им достига.Ако трябва да избирам не бих заложил на японски автомобил, поне докато съществува Мерцедес!

Оценка:
-1 +0

Някой
60 Отговор

До коментар #58 от "hienata":


Акорд си е напълно сравним с тройката на БМВ пасата или аА4 както като екстри така и акто здравина.Просто в България битуват разни митове за здравина на немското и пазара е деформиран силно.На пазари като Америка и Австралия нещата са коренно различни.
Що се отнася до клапаните регулировка се прави когато се слага газова уредба при каране на бензин аз лично съм минавал 200 000 километра без да пипано нищо по двигателя i-Vtec.Имам приятели с над 300 000 с такъв мотор и дори верига не са сменяли.Ауди на 200 000 вече ти е отнесло поне 2000 лева за смяна на верига.
Изключително здрава кола много по здрава от всичко немско на пазара.
Според мен Хонда ще вкарат Акорд като Акюра за да избегнат деформираното мислене в Европа.Ще се предлагат 4х4 версии с мощни двигатели и лусозно обзавеждане за да се конкурират директно с прмиумите на немците.
Това вече се случи с Лексъс и Инфинити.

Оценка:
-1 +2

Борислав Борисов
61 Отговор
Да взема и аз да споделя мнение за японските автомобили.
Автомобилите са ми страст, сменил съм доста. Като започнеш от Рено Клио/първата ми кола/ през VW Bora, Suzuki Grand Vitara/нова/, чисто нов Форд Мондео 2010г, Крайслер 300с и няколко BMW, за около 2 години имах LEXUS GS300 2006г. Това е автомобила, който бе най-добър от изброените по-горе, с най-добър и икономичен двигеател/ 249 к.с. среден разход от 10/100/ с най-минимална поддръжка-за 2 години сменено 2 пъти масло и предни дискове и накладки, А МОЯТА НАЙ-ГОЛЯМА ГРЕШКА БЕ, ГО ПРОДАДОХ.
Така че до всички плюещи японските автомобили, нямам нищо против немските, в момента имам BMW, НО когато японците правят нещо, правят го ПЕРФЕКТНО

Коментиран от #63


Оценка:
-1 +2

Autohouse Randm
62 Отговор

До коментар #52 от "скар фейс":


smeshko vsichki ti se podigravat veche a ti oshte balnuvash za lov na veshtici.

Оценка:
-1 +0

Shmeker
63 Отговор

До коментар #61 от "Борислав Борисов":


Няма как лексуса да е по-добър от БМВ, ако наистина говориш за коли от горе-долу едни и същи години и на едни и също км.
Колкото до Лексуса и японките и аз нямам нищо против тях, стига да не ги сравняваме с немски или поне да не ги слагаме на един ред с Мерцедес, БМВ, АУДИ, Порше, Бентли и шведските СААБ и ВОЛВО.

И се моли да не ти се счупи лексуса, че тогава ще разбереш за какъв чеп става въпрос...

Коментиран от #65, #66, #83, #84


Оценка:
-5 +2

Autohouse Randm
64 Отговор

До коментар #53 от "скар фейс":


mnogo e losho dasi kompleksar i posten na tema avtomobili.

Коментиран от #69


Оценка:
-1 +0

drdrdr
65 Отговор

До коментар #63 от "Shmeker":


Само дето Бентли не не е немска, както и Ламбо, Бугати и повечето марки под шапката на VW

Оценка:
-0 +1

drdrdr
66 Отговор

До коментар #63 от "Shmeker":


Ауди и те велики, велики, колко да са велики и те фалираха та ги купиха за без пари. Ето колко струва твоята любима марка

Коментиран от #67


Оценка:
-0 +3

Autohouse Randm
67 Отговор

До коментар #66 от "drdrdr":



Оценка:
-1 +0

Ivo Angelov
68 Отговор
Това е тъпо като решение. Надявам се да не се случи.

Оценка:
-0 +1

69
Този коментар е премахнат от модератор
70
Този коментар е премахнат от модератор
71
Този коментар е премахнат от модератор
Дошо
72 Отговор

До коментар #20 от "Близ зад":


2008г на панаира в Пловдив имаше А4 комби 2.0ТДИ с цена 104000лв

Оценка:
-0 +2

Дошо
73 Отговор

До коментар #25 от "Shmeker":


Хах, я провери каква е оценката на HONDA и каква е на СОЦваген.И другото, което е миналата година беше най-силната в историята на HONDA с 4 000 000 продадени автомобила и 14 000 000 продадени ДВГ не си спомяням колко мотоциклета бяха продали и прогнозите са следващите да са още по-добри.Тепърва започват да развиват програмата си за стъпване в Индия, Русия и Турция.Сульо и пульо щял да ги купи хахахаха

Оценка:
-1 +2

Дошо
74 Отговор

До коментар #24 от "скар фейс":


Тази работа за съединителя е тръгнала от 7-ма серия с дизеловия мотор.За онова време когато е пуснат в производство 2.2 дизеловия мотор е бил супер еластичен и съединителя се е товарел много.Съединител с демпферен маховик излиза доколкото знам 1600лв.Вече мисля, че има по-евтини алтернативи в ebay.В новата 8-ма генерация проблема е отстранен.И м/у другото проблемния съединител на 7-ма генерация с дизеловия мотор е дело на LUK Германия.HONDA са го поръчали на тях тъй като тази модификация се сглобява в Англия и не им е било изгодно да влачат съединители от другия край на света до Европа.

Оценка:
-2 +3

75
Този коментар е премахнат от модератор
Japa Pawa
76 Отговор

До коментар #43 от "Shmeker":


За мен лично това е мотора за тази кола и други не се признават... може би и само бензиновия на Type R.

Оценка:
-0 +0

Foti
77 Отговор
Karax Honda ot 86g.4 godini,s neia sum prekaral 100tona carevica I jito s remarke.I to na gas,za tova vreme sum smenial samo gumi I maslo.Ako beshe AUDI da se e razkapalo.Niama suedinitel niama kareta,Prosto zdrava kola.A za novite modeli ne znam.

Оценка:
-0 +0

Бивш Хондаджия
78 Отговор
Най после 1 модел по малко

Оценка:
-2 +1

Nitro
79 Отговор
Спокойно Акорд може да изчезне като име но ще има Acura TLX.
http://www.youtube.com/watch?v=XMImrCF4uNc

Така,че феновете на една от най иновативните марки могат да бъдат спокойни.Хонда продължава своя път напред създавайки продукти,които са пример със своето качество.

Оценка:
-1 +1

Васко
80 Отговор

До коментар #33 от "Shmeker":


Въобще не си в час.Акорд 2004 си беше извънземна кола,Мазда 6 от онова време е много по зле и като качество на каросерията и като ред други неща.
Дори сравнен с тройка на БМВ или ц класа от това време стои добре.
Проблема на Хонда в Европа е че трябва да се бори с предразсъдъци.Както германците не продават добре във Франция и обратното така и за японци е трудно да продават в по скъпия сегмент.Акорд се сглобява в Япония , ползват се качествени материали и от там цената отива към 47 000 лева.Получаваш кола по добра от същото БМВ или Мерцедес за 60 000 но няма как да се бориш с клишираното мислене и промити мозъци.
Някога това се случи с NSX страхотна кола ударила в земята дори Ферари но с името Хонда не се продава.

Оценка:
-0 +3

pVm
81 Отговор
Като избирах миналата година нямаха възможност за ползване на данъчен кредит, като алтернативните марки го предлагаха.
Е купих новата мазда 6 и не съм съжалил и за секунда :)

Оценка:
-0 +0

CarPro
82 Отговор
I bez tva bqha bokluci da jivee Germanskoto

Оценка:
-2 +0

Борислав Борисов
83 Отговор

До коментар #63 от "Shmeker":


Виж какво ще ти кажа, ако ти черпиш информация от хорски приказки и впечатления, аз черпя инфо от личен опит. Та след като съм притежавал /BMW 3-серия 2007г., 7-серия 2004г. и в момента Х5 4.6is 2003г. и Lexus GS300 2006г./ за последните 5 години,НЕКА ИМАМ МАЛКО ПО ГОЛЯМ ОПИТ ОТ ТЕБ. Така че не си мисли че BMW е кой знае какъв невероятен автомобил. Да добър е и то доста, но има по-добри и в моя случай това бе Lexus. И накрая ако искаш да си вървежна батка карай 525 tds с М-пакет и 19-ки М-джанти И НЕ ИЗЛИЗАЙ ОТ СЕРВИЗА, А АКО ИСКАШ ДА НЕ СЕ ГЛАВОБОЛИШ ПОСТОЯННО И ДА СЕ ЧУДИШ КАК ДА НАПРАВИШ ПОРЕДНИЯ РЕМОНТ СИ КУПИ LEXUS.

Коментиран от #89, #94


Оценка:
-0 +2

Борислав Борисов
84 Отговор

До коментар #63 от "Shmeker":


А СЕГА ДОПРОЧЕТОХ ПОСТА ТИ, Т.Е ПОСЛЕДНОТО ИЗРЕЧЕНИЕ. ТА ЗА 2 ГОДИНИ И 35000 км КАКТО ВЕЧЕ КАЗАХ 2 ПЪТИ СМЯНА НА МАСЛО И ПРЕДНИ ДИСКОВИ С НАКЛАДКИ, АКО ТОВА ТИ СЕ СТРУВА КАТО РАЗВАЛЯНЕ НА АВТОМОБИЛ.......

Коментиран от #92


Оценка:
-0 +2

JHM
85 Отговор
Имам може би първия акорд модел 2009 в България с регистрация 10.06.2008г.Колата е 2.0 бензин автомат доставена от ''Нептун ауто''Турция .В момента е на 300000км .Освен гуми ,накладки и 2 габаритни крушки друго не съм сменял.Точех си ''зъбите'' за новия ACCORD даже го разглеждах в слабата версията на ACURA TLX и ми се видя с много европейски черти -2.4бензин директно впръскване ,седем степенна роботизирана кутия ZF -пълен ужас Може би японците са се усетили,че няма смисъл да се развиват с тъпото европейско законодателство и да развалят колите заради някаква измислена екология.Друго е в щатите 3.6 бензин 4х4 автомат с хидро трансформатор.Само можем да съжаляваме ако Honda спрат Accord.

Оценка:
-0 +1

mtlb
86 Отговор
Най-сетне спират този боклук!!!Шегувам се имам същия модел и засега съм доволен.

Оценка:
-1 +3

дра
87 Отговор
от 10.11.2007 Карам Акорд 2.0 , нов ... и само накладки съм смнял , досега е на 167 000 км . ... Перфектен е ...

Оценка:
-0 +1

дра
88 Отговор
от 10.11.2007 Карам Акорд 2.0 , нов ... и само накладки съм смнял , досега е на 167 000 км . ... Перфектен е ...

Оценка:
-0 +1

hienata
89 Отговор

До коментар #83 от "Борислав Борисов":


Колега,нещо не ми се връзва. Нормален човек, когато е доволен от нещо го продава мн. трудно и гледа да си купи от същата марка. Ти твърдиш, че си доволен от Lexus GS300, а си го продал и казваш, че не си доволен от BMW, а си купуваш не една, а цели три. Означава или,че послъгваш с колите които си имал или не си нормален. И в двата случая мнението ти не е меродавно. Не се засягаи,но така излиза.

Коментиран от #93


Оценка:
-0 +2

nzцждфж
90 Отговор
Евала, най-точния коментар за вечерта, но както каза изключително трудно е да се занимаваш с промити мозъци.

Оценка:
-0 +1

John Gottin
91 Отговор
Жалко че японците са комплексирана нация и през 90те остро не толерираха коли над 300к.с. (по некви си техни закони). Именно тоя комплекс спъна развитието на шедьоври като nsx, s(rs)2000, supra, gt4, zx300, gt 3000, svx.

Коментиран от #98


Оценка:
-1 +0

Shmeker
92 Отговор

До коментар #84 от "Борислав Борисов":


35000 са нищо. Лексусите са известни с това, че елементарни неща по тях могат да те банкрутират, а ти ми обясняваш за някакви км. дето дори и алфа може да изкара без проблем. Ходи си играй на плейстейшъна.

Коментиран от #97


Оценка:
-1 +0

Shmeker
93 Отговор

До коментар #89 от "hienata":


Щото колите не са негови а на познати. И 'някво БМВ' още като написа ми стана ясен

Оценка:
-1 +0

Georgios Kousagiannidis
94 Отговор

До коментар #83 от "Борислав Борисов":


Mnogo si prav za LEXUS.a da ne govorime kolko e tih i kva vozia ima

Коментиран от #95


Оценка:
-2 +3

Shmeker
95 Отговор

До коментар #94 от "Georgios Kousagiannidis":


Не е по-тих от 5-ца.

Коментиран от #96


Оценка:
-2 +0

USA
96 Отговор

До коментар #95 от "Shmeker":


По тих е,БМВ е много далеч от качеството на Лексъс и не говори неща които не знаеш.Цените на частите на БМВ не са по малки от тези на Лексъс.Разликата е че БМВ се чупи много повече.
Що се отнася до Хонда Акорд и аз мисля че Хонда имат планове да навлязат с Акюра в Европа за това изтеглят акорда.
За тези които не знаят Акюра беше първата премиум марка на японците през 1984 та.След успеха и бе създаден Лексъс през 1990 та.
С тези две марки японците доминират в продажбите на американския пазар.Все пак качеството им е много по добро от баварските и инголщадските еднодневки.
Да не говорим че Хонда вече произвеждат реактивни двигатели и самолети а БМВ още се чудят как да направят двигател под 3 литра който не се чупи.

Коментиран от #99, #100


Оценка:
-2 +5

Борислав Борисов
97 Отговор

До коментар #92 от "Shmeker":


Ей комплексарче ако ти си играеш на Playstation, аз ти споделям реални отзиви. Ама след като умствения ти багаж е толкова и целта ти тук е да се заяждаш, а не споделиш или да научиш нещо, мога да ти кажа да се хванеш за палците.
А дали изброените коли са мои, НЕ СИ ТИ ЧОВЕКА НА КОЙТО ЩЕ ГО ДОКАЗВАМ.

Оценка:
-1 +3

Име:
98 Отговор

До коментар #91 от "John Gottin":


Много си в грешка. Именно споразумението м/у производителите да не правят коли над 280к.с доведе до създаването на шедьоври като NSX, GTR, RX-7, impreza, lancer. ЗАЩОТО по този начин те трябваше да търсят други начини за да направят колите си по-бързи от конкуренцията. GTR - създадоха ATTESA, NSX - алуминиево купе с много много добър баланс, двойно задвижване за lancer и импреза и т.н. Набутаха една камара технологий за да направят добри шасита именно заради ограничението на мощността. Иначе щяха да слагат просто по-големи мотори и толкова. (щяха много да приличат на .......)
Освен това както се видя по-късно през 90те - да увеличиш мощността на тези коли е много лесно. Затова по-добре добро шаси, защото винаги е по-лесно да добавиш мощност отколкото да подобриш шасито.

Оценка:
-1 +1

hienata
99 Отговор

До коментар #96 от "USA":


Злите езици твърдят , че Хонда и Тойота пускат марките Лексъс и Акюра за да оправят малко лошия имидж създаден от доста некачествените си модели прес 80-те и началото на 90-те години. До колкото имам спомени тогава изчезва и марката Датсун пак поради тази причина.Относно това за качеството и по-точно кое е по-добро, BMW или Лексъс , всичко е въпрос на вкус. Аз ако имах пари и търсех красива кола щях да си взема Мазерати, ако търсех удоволствие от шофиранетио АУДИ RS6, ако търсех лукс S-клас. Лексъс е добра кола, но поставен до аналогична европейска, някак ми бледнее.

Коментиран от #101


Оценка:
-1 +1

Shmeker
100 Отговор

До коментар #96 от "USA":


Ами редовно карам петица с 220- 250 км/ч и не съм усилвал радиото. Мога да се чувам с пътниците без да повишавам глас.
Доста по-балансирана кола е БМВ-то и се кара много по-добре от аналогичен Лексус. Единственото, което лексуса бие БМВ-то е това че е по-рядък и по-интересен за хората

Коментиран от #102


Оценка:
-2 +1

Име:
101 Отговор

До коментар #99 от "hienata":


Точно пък хондите и тойотите или която и да е японска марка от 80те и началото на 90те са брутално здрави, няма какъв имидж да оправят тогава. Прочети историята на ДАТ (датсун) и Нисан ще ти бъде интересна.

Коментиран от #103, #105


Оценка:
-1 +0

Име:
102 Отговор

До коментар #100 от "Shmeker":


Ти май лексъс не си карал? Разликите между БМВ и Лексъс са малко по-други. Като каране Лексуса има повече "мерцедесова" возия, ако така ще ме разбереш какво искам да ти кажа..

Коментиран от #104


Оценка:
-1 +2

Shmeker
103 Отговор

До коментар #101 от "Име:":


Е то тия години и опелите бяха брутално здрави

Оценка:
-0 +1

Shmeker
104 Отговор

До коментар #102 от "Име:":


Да бе така е. Въртиш волана а тя завива след 2 секунди

Оценка:
-2 +0

hienata
105 Отговор

До коментар #101 от "Име:":


Не си много прав. Да уточня става въпрос за Америка. През 80-те и началото на 90-те години именно японците измислиха системата евтина кола с брутално скъпа подръжка. Сега тази система е световна практика, но тогава именно японските коли се "прочуха" (в негативен смисъл) със скъпите си части. Именно поради лошия имидж (драсично спаднали продажби) и подема на американското автомобилостроене (след спада през 70-те породен от петролната криза), японците предприемат мащабна акция по подмяна на моделите и имената им. Тойота пуска две марки Лексъс скъпа ,а малко по-късно и Сцион - евтина, Хонда изтегля всички Хонди и Пуска само Акюра, Датсън изчезва изобщо и се появява Нисан (някои казват че цялата врътка е заради продажба на акции, но само те си знаят). Та независимо от здравината, репутацията на "японките" е спадала и цялата врътка е за да се излезе на печалба. Собствениците на Лексъс и Акюра се радват на този обрат на съдбата.

Коментиран от #106, #107


Оценка:
-0 +2

Shmeker
106 Отговор

До коментар #105 от "hienata":


Мдаа резонно мнение.

Оценка:
-1 +0

Име:
107 Отговор

До коментар #105 от "hienata":


И хонда и тойота и нисан се продават много добре 80те и началото на 90те в щатите. Средата на 90те вече започва да се развива и import tuning-a и JDM движението и в щатите става мазало.
През 80те пък не мога да се сетя за нито една лоша японска кола била тя и сузуки или дайхатсу. Всичките са в пъти по-надеждни, икономични и по евтини от американските. Японците вкарват системата да имаш кола от най-нисък клас с технологий от по висок клас автомобил. (примерно сивик или корола със 2 вала 16v мотор, инжекцион, ел пакет, независимо окачване)
Точно пък в америка 80те: тойота cressida, nissan maxima, subaru leone...............
Иначе е факт че американците си мислят че Субару, Лексъс са американски марки....

Оценка:
-0 +0

stenlyaka
108 Отговор
Жалко .Акорд е единствената кола , която бих карал ако се откажа от БМВ

Коментиран от #112


Оценка:
-0 +1

bobo16v
109 Отговор
Моето мнение е че европейските производители целейки да са конкурентноспособни помежду си допуснаха доста компромиси в качеството, издръжливостта и дълголетието на автомобилите си. Фактор също е и развитието на корейските автомобили, които според мен са в пъти по-некачествени от водещите европейски марки. Еми ясно е че хондата няма да се продава в Европа.,не и в този ѝ вид. По въпроса дали европейско или японско.... Хора 90% от нас караме коли 2ра ръка и кво.... купуваме и караме с 200 км и лъскаме и възкресяваме ританите и умрели коли на италиянци, швейцарци, немни и т.н
П.С карам Акорд 2005 2.2 от 2 седмици....

Оценка:
-1 +1

Цветан
110 Отговор
Нз.кои са будали ние или едни от най богатите хора! В ОАЕ се карат почти само японски коли! От европейските има само топ марките Мерцедес и БМВ ! Другите западни кочини са мит! Да видиш Лексус там е,все едно голф 4 тук! Относно Хонда,няма такова куче! Завинаги самурай!

Оценка:
-1 +2

чук
111 Отговор

До коментар #14 от "Toko":


я ся да видим коя е най-голямата компания за производство на двигатели в света...и после да говорим за щайги германики моля?))))

Оценка:
-0 +1

жгмъц
112 Отговор

До коментар #108 от "stenlyaka":


какво апрви шофьора на БМВ ктао изпревари Хонда? Точно така, изгася Пдейстейшъна и се опъва самодоволно на дивана ха ха ха

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Слави Трифонов
Телевизионният водещ към актьорите от екипа си, разиграващи скечове пред парламента по време на поредния протест за въвеждането на мажоритарния вот.
Днес по-рано ще си тръгваме, колеги, защото изчерпахме тоя "пърформанс" и започнахме да си мълчим"

Още бисери