24 Октомври, 2014 10:38, обновена24 Октомври, 2014 10:44 44 824112

Казваме сбогом на Honda Accord

  • honda-
  • accord-
  • европа
Японците от Honda ще прекратят производството на европейската версия на модела Accord. Когато това се случи, моделът постепенно ще напусне пазарите в Стария континент. Причината е проста - недостатъчно търсене.
 
Honda обаче няма да се откажe от американската версия на модела. Това заяви пред The Motor Report Стивън Колинс, шеф на австралийското подразделение на компанията. Именно американският Accord ще се предлага на пазари като австралийския, където търсенето не е ниско (между другото в Австралия се продават и двете версии на Accord - европейска и американска).
 
По думите на Стивън Колинс, последните европейски Accord-и ще слязат от конвейерите на компанията през февруари 2015 година. У нас моделът също не е бестселър. Цените на Honda Accord в България са в диапазона от 47 000 лв. за базовия 2.0 i-VTEC Comfort до 72 000 лв с ДДС за версията 2.2 i-DTEC 180 Type S.

 


Поставете оценка:
Оценка 3 от 3 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kofti

    4 2 Отговор
    Страхотна кола, но за съжаление наистина твърде висока цена... :(

    Коментиран от #3

  • 2 Дошо

    5 4 Отговор
    Жалко, много жалко.Акорд е чудесен автомобил и се разва на голяма популярност в цял свят, но в Европа не успя да пробие.Според мен причината е липса на нов дизел и по-добра автоматична скоростна кутия.Чудя се защо не го направиха като пазара го иска.Плюс това можеха да го предложат и с SH-AWD а не го сториха.За мен това е нелогично.Хайде 2.2 дизела го спряха, но пък CR-V ще го предлагат с новия 1.6 I-dtec с 160к.с и 350Нм.Трябваше да направят това и с Акорд.Аз не проумявам защо отварят тази дупка в моделната си гама като е ясно какво трябва да се направи.

    Коментиран от #24

  • 3 Дошо

    11 10 Отговор

    До коментар #1 от "Kofti":

    Ама човек погледни цените на Патас и Алуди А4, които са бъкани с проблеми.Качеството си има цена!
  • 4 любител

    5 4 Отговор
    Просто не им излизат сметките, все пак пазарната сила на Европейците не може да се сравнява с тази на САЩ.
    Иначе верно са железни автомобили, имал съм удоволствие да карам няколко от щатските изпълнения, просто са направени железни!

  • 5 Иван Господинов

    1 1 Отговор
    Все още се продава даже има и бългериън едишън каквото и да значи това
  • 6 Жалко

    2 4 Отговор
    Това ,което обаче не се споменава в статията но се споменава на други места, е че Акорда ще бъде заменен от Acura TLX

    Коментиран от #7

  • 7 NBA

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Жалко":

    Кой ти продава Acura в Европа бе.
  • 8 Капитана

    4 15 Отговор
    Пазарния дял на немските автомобили в Европа е доста голям в сравнение с японските,търсенето на немски автомобили е в пъти по голямо то японските и в последващата препродажба като втора ръка също е в превес на немските.Тези причини са достатъчно,показателни за спирането на Акорда от производство за Европейските пазари.Формата и интериора на модела си останаха все така с дървеното и скапано излъчване,което сигурно не се харесва много на купувачите.А за цените на които се предлагат може да се вземе много добър немски автомобил от топ марките като: Ауди,БМВ,Мерцедес и Фолксваген.
  • 9 Accord 7th Owner

    9 5 Отговор
    Много жалко за феновете на марката. Отива си автомобил прославил се като един от най-качествените и надеждни седани в средния клас.
    Като човек каращ над 3 години 2.0 бензин - 2007 година модел, мога единствено да кажа: изключително, "скучен" автомобил що се отнася до недостатъци. Но за съжаление такива са реалности, неща като "надеждност" и "безупречност" си имат своята цена и тя наистина е доста висока.
    Дано въпреки всичко пуснат както се говори американската акура в европа.
  • 10 HHIB

    0 1 Отговор
    След Galant и Primiera сега и Accord си отива...
    Остават Avensis и Legacy...

    Коментиран от #11

  • 11 Легаси НЕ

    2 4 Отговор

    До коментар #10 от "HHIB":

    Легаси действ е Легенда , но в Европа не върви , особено Седана !
    виж по немските сайтове колко се предлагат?

    Хонда Акорд е Непродаваем Тук..на тези цени може да се купи нещо много по-хай...

    Легаси поне е 4Х 4 -докато Хонда..нищо повече от седан

    Коментиран от #12

  • 12 gost

    9 2 Отговор

    До коментар #11 от "Легаси НЕ ":

    кое е по хай ..... висенето по сервизи ли ?
  • 13 Никой не говори за висене по сервизи

    4 14 Отговор
    Хонда с Нищо не е по-добра от Легаси..просто парфюмирана марка за Тесен кръг фенове!

    Ако Легаси не се продава - какво да се очаква за Акорд ??
    ---------
    обикновен Седан с Много Скъп сервиз+Скъпо обслужване

    на Необикновено Висока цена - Не , Мерси
  • 14 Toko

    8 3 Отговор
    Жалко за колата,но с гиганти като Ауди БМВ Мерцедес тя трудно може да се пребори на собствения им терен!

    Коментиран от #111


  • 15 500 леа месечно

    12 3 Отговор
    ХА ХА ХА Кво сбогом, след 10 години смятам да и кажа "Здравей!"
  • 16 Blizzard

    24 3 Отговор
    Какво и е високото на 72000лв.? Една проста А4-ка (Ауди) струва 80-90хил. лв. базова цена (не помня точно). И като я набъкаш с "есктри" - 110-120хил. лв. А половината от тези "екстри" на А4, Акорда си ги има базово. (специално бях гледал какво предлагат 2те коли и ги бях сравнявал до стотинка преди време). Акорд е клас над А4, а струва по-малко пари, същевременно е доста по-здрав. Позиоционира се между А4 и А6 като големина, екстри, возия и всичко, даже като нищо може да се сравни с А6. А тогава вече разликата в цифрите става огрооомна. Има си причина немските автомобили да си имат толкова фенове в България - доста по-ранното им навлизане на пазара + факта, че старите немски автомобили наистина си бяха доста здрави. Само дето в днешно време няма нищо общо. А японските си поддържат качеството и дори и да се чупят малко повече, то пак е доста пъти по-малко от немските. Не очаквам да променя мнението на някого с този коментар, като цяло исках просто да кажа, че А4 струва повече от Акорд, а предлага по-малко.

    Коментиран от #20, #23

  • 17 Симеон Тасев

    2 29 Отговор
    еха тези кенефи се усетиха че става чеп за зеле от тях
  • 18 Julio

    0 3 Отговор
    Колата е хубава но прекалено дълго се задържа на конвейра. На един модел от подобен клас средностатистически живота му е 5 години - след това обикновенно идва нов модел. След 5-та обикновенно вече и дизайнерски и технически почва да изостава от конкуренцията. Очевидно обаче това решение не е взето тея дни. Най-малкото и помен не се чу последните години за обновяване. Като прибавим и че големият седан не е най-любимата кола на европееца картинката става ясна...
  • 19 Човек от кухнята

    7 1 Отговор
    феновете на ХОНДА могат да бъдат спокойни,през 2015 излиза нов фейс на АКОРД в гамата ще има и нов мотор, а Бългериан едишън е специална поръчка за нашия пазар, което ще рече, най-високо оборудване но без кожен салон на цената на базов АКОРД, пиша това като човек много вътре в кухнята.
  • 20 Близ зад

    1 11 Отговор

    До коментар #16 от "Blizzard":

    Защо приказваш глупости като не ти е ясно... коя А4-ка струва над 100к? S4.. коя хонда акорд може да се сравни с S4? Хондата(последния файслифт от 2000година насам) струва горе долу колкото А4 (последния файслифт) еми да ти кажа, предпочитам А4.

    Коментиран от #72

  • 21 Смешки

    12 0 Отговор
    ти си карай е36 316 два пъти в месеца и си мисли че караш нещо готино хаха
  • 22 running wild

    1 14 Отговор
    Ами в Европа отдавна спряха да дялат колите с теслите! Време беше. Имаме си достатъчно европейско производство. При това с "по-благородни" черти.
    И защо трябва да сравнявате японското с немското?! Мисля, че е неуместно. Почитателите на аудио - визуалната техника много взеха да се вземат на сериозно, че си и помислиха за "завладян" премиум сегмента в автомобилостроенето! Но-о-о, ядец! Когато фактите говорят и самураите мълчат

    Коментиран от #27

  • 23 Vasik Atanasova

    1 8 Отговор

    До коментар #16 от "Blizzard":

    НЯМА ПРОСТА А4 6 ЦИЛИНДЪРА МУ СЛАГАТ RS4 ВЪРВЯТ НАПРЕД И НАГОРЕ АУДИ ИМА ТЪРСЕНЕ ИМА ПАЗАР ПРОДАВАТ И В КИТАЙ
  • 24 скар фейс

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Дошо":

    Наистина страхотен автомобил, но съм чувал, че цените на частите са малко дебели. До колкото знам смяната на съединителя е солена. Ако знаеш подробности, можеш да кажеш!

    Коментиран от #26, #74


  • 25 Shmeker

    1 6 Отговор
    Началото на края за Хонда. Жалко. Лично аз харесвах тази компания. Скоро ще я купи или тойота или VAG

    Коментиран от #73

  • 26 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от "скар фейс":

    Ще ти каже. От плейстейшъна кое копче да натиснеш за да я ремнотираш
  • 27 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #22 от "running wild":

    Ами да. То предишния акорд беше по-добре някак ама с гадно комби. Сегашния комбито е добро.. ама предницата е ужасна
  • 28 Gost

    0 0 Отговор
    Жалко, много ми харесва Акорда, преди време тествах комбитo, но беше с 6-7000 над бюджета и взех друго
  • 29 Божко

    26 1 Отговор
    На всички, които поддържат европейските марки искам да кажа качете се в японска кола и то в Хонда и съм сигурен,че няма да Ви се иска да слезете от нея! Качество, здравина, надеждност, комфорт са само част от нещата, с които Хонда превъзхожда всички, а и от 2015 Honda се завръща във Формула 1, което значително ще повиши продажбите и. Всъщност аз карам Хонда и според мен частите, които трябват за нормално обслужване - ремъци, ролки и др. са на приемливи цени. Скоро видях Passat CC6 с доста ръжда по ръбовете на вратите и веждите на задните калници, което значително ме заинтригува, защото това все пак е нов модел и специално този не е купуван 2 ра употреба. Европейското производство не е било и никога няма да бъде по-добро от японското! Знам само,че следващият ми автомобил отново ще бъде Honda! Пък и Хонда пускат доста нови модели така,че може би ще спрат от производство Accord , за да бъде заместен от други модели. За тези, които мислят,че това е края на Хонда искам да кажа,че според мен това е началото, защото Хонда не прави модели с двигатели Рено или Форд или ..., а разработва и произвежда свои, доста икономични и доста издръжливи машини. Все пак Хонда си е Хонда и само, който не е имал удоволствието да кара такава кола говори тук глупости! Да има и по-евтини, но те се изплащат впоследствие с ежемесечния си престой в сервиз за по няколко дни! Поговорката на всички европроизводители гласи: Ние произвеждаме евтини коли, за да печелим от скъпи части и ремонти!!! ;) :)

    Коментиран от #30, #40

  • 30 Shmeker

    1 12 Отговор

    До коментар #29 от "Божко":

    Аве кво превъзхождат тия ламинати ве? НЕ виждаш ли че никой не ги купува за това се свиват
  • 31 Japa Pawa

    15 1 Отговор
    Предполагам никога не си карал Хонда Акорд. Имаме я вкъщи от 3 години - 2004г. е и мога да ти кажа че това е най - добрата кола, която сме имали, Сменили сме Е-класа, А6, Мазда 6, Голф и 2 модела Пасат.

    Коментиран от #33

  • 32 simeon rlz

    1 0 Отговор
    Симеончо,продължавай да ни радваш с грамотните си коментари.България има нужда от образовани хора като теб.
  • 33 Shmeker

    1 14 Отговор

    До коментар #31 от "Japa Pawa":

    Да ве цяла европа не харесва акорд, само ти и баща ти сте се влюбили в нея. И то след като сте имали A6, E-klasse, Mazda6 и пасати.
    То даже маздите към 2004-та година бяха по-добри от акордите 2004-та

    Коментиран от #80

  • 34 Japa Pawa

    9 1 Отговор
    Нека останем на това което казах Шмекерче ... "Предполагам никога не си карал Хонда Акорд."

    Коментиран от #35

  • 35 Shmeker

    1 6 Отговор

    До коментар #34 от "Japa Pawa":

    Карал съм. Нищо особено спрямо БМВ тройка
  • 36 Japa Pawa

    3 1 Отговор
    Хаха това вече беше лафа на деня. Само това че не са в един клас говори само по себе си. Единствената прилика е може в малко "стегнатата" возия на Акорда.

    Коментиран от #37, #41, #42, #43

  • 37 скар фейс

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "Japa Pawa":

    Напротив! В един клас са, въпреки, че бмв-то изглежда по-малко, защото е в премиум сегмента. Колкото до хондата, много ми харесва. Можеш да споделиш нещо за поддръжката и въобще, като цяло, защото виждам, че караш такава.
  • 38 Japa Pawa

    9 2 Отговор
    Ами вече е на 200к км. и освен консумативи е сменяна веригата преди 1г.(която също се дава, че трябва да се сменя на г/д толкова км по menual-а на автомобила), единия ксенон, биалетки и чистене окото за навигацията, защото не искаше да чете диска. 2.2 дизел е(първия дизелов двигател на Хонда до колкото съм запознат, правен по иноативна технология), като този двигател ми дава всичко от което имам нужда - икономичност, пъргавост и гъвкавост.
    P.S.: А относно Мазда 6 и Акорд 2004г самата им цена говореше сама за себе си, защото когато 6-цата беше 15к, Акорда беше над 20к, после Маздата падна до 10к, Хондата на 17-18к, а сега и сам може да ги провериш Шмекер. Точно тези 2 модела ги следя от ученик ;)

    Коментиран от #39

  • 39 скар фейс

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Japa Pawa":

    Мерси за инфото, но аз не съм Шмекера :) Добър автомобил е, наистина. Поздрави!

    Коментиран от #46

  • 40 running wild

    4 13 Отговор

    До коментар #29 от "Божко":

    И ако си нормален съвременен човек, който си сменя колата на 5 години, как пък ще си купиш "прехваления" Акорд, който петгодишен струва 30 хил. лв и ще го караш 5 години, а няма да си вземеш напр. Пежо 407 от същия клас, което е точно на половината пари! На половината! И какво, да не би да ми кажете, че в следващите 5 год. ще хвърля 20 хил. лв. за поддржка, а?! Или още по-добрият вариант - чисто нова кола за тези пари! Ама това фЬеновете на японското сте страшна работа, "от Искъро по-длибоко нема" и това е!

    Коментиран от #44, #50

  • 41 Shmeker

    2 4 Отговор

    До коментар #36 от "Japa Pawa":

    Aкорда е точно в класа на БМВ 3
  • 42 Shmeker

    3 12 Отговор

    До коментар #36 от "Japa Pawa":

    Акорда не е лоша кола, но не се наложи. Скъпи части, евтина сглобка, пършиви мотори, някои от които горят масло и никакъв торк баце.

    Коментиран от #47, #57

  • 43 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "Japa Pawa":

    ...2.2 дизел обаче бих си взел по принцип..

    Коментиран от #76

  • 44 Shmeker

    3 3 Отговор

    До коментар #40 от "running wild":

    Ти пежо 407 виждал ли си? Забелязал ли си как предната гума е толкоз назад, че отива да измести предната врата? И как има един метър и 10 см. от предната ос до ръба на предната броня?
    Аз такова извращение в къщата си не искам! Само купе версията ми харесва, но не съм за купе.
  • 45 sss

    0 15 Отговор
    Урааааа сега да везмат пример хюндай,тоюта,мазда,нисан,алфа ромео и всички китайски японски боклуци само НЕМСКО само НЕМСКО.

    Коментиран от #48

  • 46 BENZ

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "скар фейс":

    begai be .ne razbirash ot koli.

    Коментиран от #51

  • 47 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "Shmeker":

    znaem che ti priznavash samo socvagen

    Коментиран от #52

  • 48 Япончик

    2 1 Отговор

    До коментар #45 от "sss":

    А сега най-добре да млъкнеш че като те гледам колко разбираш от коли явно до сега си имал няколко нули обаче... САМО ЯПОНСКОООО ! ! ! Е...НЕ САМО..НООО НАЙ-ВЕЧЕ ! ! !
  • 49 До SSS

    3 0 Отговор
    А ти що не вземеш и не идеш се заровиш неиде !?
    Колко от така нареченото “НЕМСКО“ остана немско ?
    Нима Мерцедес-бенц не го правят вече в Турция ? Правят го !
    Нима бмв не го правят вече в Унгария ? Правят го ! Даже смятат да ги внасят от Китаи !
    Нима ВАГ не ги правят в Полша ? Правят ги !
    Само за Опел не съм сигурен...тук пропускам.
    Да не говорим,че ЕЛ.Обурудването на ВАГ го правят в българия и турция. Виж и заводите на Континетал немси гигант с гуми Made in Romania.
    И то какво остана Порше,Смарт,и поръчковите модели: A8,S-Class,7 Series BMW.
  • 50 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "running wild":

    По твоята логика ще си продадеш 5 годишния акорд и ще си купиш нова кола. Е лошо ли е?
  • 51 скар фейс

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "BENZ":

    ...казал неграмотника на неграмотниците. И 15 пъти ти написах, не ми пиши от профилите си Златане
    Изобщо с мен не се занимавай.
  • 52 скар фейс

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "Autohouse Randm":

    Златко, имам добър познат психотерапевт. Може да ти помогне. Ако аз не разбирам от коли, то ти тогава не знаеш къде е ляво и къде е дясно. Я напиши онова пак, което го пишеш от всичките си профили, как беше... "крадеца казал дръЩе крадеца" :)))) Пиши си домашните и чети повечко Злати!

    Коментиран от #62

  • 53 скар фейс

    1 1 Отговор
    Само да напомня на потребителите, че Autohouse Randm, BENZ, БУМЕР КАМОР, Мони НСА са един и същ. ИП-то на тези профили е еднакво, а и тези никове винаги се появяват един след друг, като по този наичн се самоподкрепя (уж, че са много хора - жалка работа). Надявам се модератора да прояви разбиране към поста ми. Благодаря!

    Коментиран от #64

  • 54 Jonh Gottin

    0 0 Отговор
    Ква хонда, къв акорд в Европа тва не върви - японците го разбраха
    един от основните виновници за тва е FORD MONDEO с 4,5 млн. продадени в Европа (общо), 1,6 160 кс е на цена от 36к. Кво повече да говорим?!.............аааааааааааа да - Мондео 2015 страхотен дизайн 210PS 2.0-Liter Biturbo Diesel - за 72к получаваш екстри като климатизиран бетонен гараж и рибарска лодка с колесар.
  • 55 Plovdiv

    1 0 Отговор
    Просто е за чудене, че същите хора, създали такъв невероятен модел като Сивик, са недомислили до такава степен нещата при един иначе много добър концептуално модел, като Акорд...
  • 56 John Gottin

    0 3 Отговор
    Ква хонда, къв акорд, хаха смех хаха - а сравнявайте я с тва
    https://www.youtube.com/watch?v=EVrJVB4feoA
  • 57 sdd

    11 1 Отговор

    До коментар #42 от "Shmeker":

    Моля, модераторите да публикуват отговора ми, за което предварително благодаря - просто вече се налага, явно.
    Не пиша тук, но сега не се сдържам вече, наистина:
    "Шмекер", само празни приказки по форуми, ще бъда кратък:
    Първо, на всички четящи тук е ясно, че си гледал Под прикритие и си се надъхал с ник и Ауди на аватара. Но едно сапунено сериалче, не те прави спец.
    Второ, ти дори нямаш кола. И сега не казвай "не", защото и аз и ти знаем, че нямаш дори някаква кола. НЕ си карал нито Акорд, нито Соната, нито ролери.
    Трето, преди да определяш агрегатите на ХОнда като пършиви, вземи се откъсни от порното и Биг Брадър на компютъра и натисни 10 клавиша, пък провери коя марка прави най-безпроблемните двигатели, най-много двигатели с вътрешно и дори е вписана в Гинес за няколко неща, станала е синоним на "здравина". Пък после си пиши глупостите.
  • 58 hienata

    2 1 Отговор
    Добра кола сравнена с Рено,Пежо, Ситроен,Фиат и др европейски марки, но да я слагате на едно ниво с BMW,Мерцедес или Ауди е доста пресилено, Моето впечатление от Хонда Акорд е следното. Добра кола, дизела е много добър и здрав,бензиновите си имат характерните проблеми за Хонда, износване на леглата на клапаните и това не е заради някакъв дефект, а заради незнанието на собственика ,че е необходим регаж на всек 20-30 000км. Дразнеща е гадната миризма в багажника на почти всяка Хонда от по-висок клас и при чисто нови го има. Возията е стегната, но не е спортна,колата си се накланя доста по завоите. Моето виждане е ,ако сте решили да взимате японска кола и не сте намерили читав Авенсис (по-добрия автомобил) вземете си дизелов Акорд комби. Между другото, Хонда ще пусне модел в този клас,но ще е с друго име.

    Коментиран от #60

  • 59 бай Иван

    1 1 Отговор
    Японците са много старателна нация и правят всичко с огромно старание и внимание към детайла.Мотоциклетите им са най добрите в света, но при колите като ,че ли нещо все не им достига.Ако трябва да избирам не бих заложил на японски автомобил, поне докато съществува Мерцедес!
  • 60 Някой

    6 1 Отговор

    До коментар #58 от "hienata":

    Акорд си е напълно сравним с тройката на БМВ пасата или аА4 както като екстри така и акто здравина.Просто в България битуват разни митове за здравина на немското и пазара е деформиран силно.На пазари като Америка и Австралия нещата са коренно различни.
    Що се отнася до клапаните регулировка се прави когато се слага газова уредба при каране на бензин аз лично съм минавал 200 000 километра без да пипано нищо по двигателя i-Vtec.Имам приятели с над 300 000 с такъв мотор и дори верига не са сменяли.Ауди на 200 000 вече ти е отнесло поне 2000 лева за смяна на верига.
    Изключително здрава кола много по здрава от всичко немско на пазара.
    Според мен Хонда ще вкарат Акорд като Акюра за да избегнат деформираното мислене в Европа.Ще се предлагат 4х4 версии с мощни двигатели и лусозно обзавеждане за да се конкурират директно с прмиумите на немците.
    Това вече се случи с Лексъс и Инфинити.
  • 61 Борислав Борисов

    3 1 Отговор
    Да взема и аз да споделя мнение за японските автомобили.
    Автомобилите са ми страст, сменил съм доста. Като започнеш от Рено Клио/първата ми кола/ през VW Bora, Suzuki Grand Vitara/нова/, чисто нов Форд Мондео 2010г, Крайслер 300с и няколко BMW, за около 2 години имах LEXUS GS300 2006г. Това е автомобила, който бе най-добър от изброените по-горе, с най-добър и икономичен двигеател/ 249 к.с. среден разход от 10/100/ с най-минимална поддръжка-за 2 години сменено 2 пъти масло и предни дискове и накладки, А МОЯТА НАЙ-ГОЛЯМА ГРЕШКА БЕ, ГО ПРОДАДОХ.
    Така че до всички плюещи японските автомобили, нямам нищо против немските, в момента имам BMW, НО когато японците правят нещо, правят го ПЕРФЕКТНО

    Коментиран от #63

  • 62 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "скар фейс":

    smeshko vsichki ti se podigravat veche a ti oshte balnuvash za lov na veshtici.
  • 63 Shmeker

    2 5 Отговор

    До коментар #61 от "Борислав Борисов":

    Няма как лексуса да е по-добър от БМВ, ако наистина говориш за коли от горе-долу едни и същи години и на едни и също км.
    Колкото до Лексуса и японките и аз нямам нищо против тях, стига да не ги сравняваме с немски или поне да не ги слагаме на един ред с Мерцедес, БМВ, АУДИ, Порше, Бентли и шведските СААБ и ВОЛВО.

    И се моли да не ти се счупи лексуса, че тогава ще разбереш за какъв чеп става въпрос...

    Коментиран от #65, #66, #83, #84

  • 64 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #53 от "скар фейс":

    mnogo e losho dasi kompleksar i posten na tema avtomobili.

    Коментиран от #69

  • 65 drdrdr

    1 0 Отговор

    До коментар #63 от "Shmeker":

    Само дето Бентли не не е немска, както и Ламбо, Бугати и повечето марки под шапката на VW
  • 66 drdrdr

    5 0 Отговор

    До коментар #63 от "Shmeker":

    Ауди и те велики, велики, колко да са велики и те фалираха та ги купиха за без пари. Ето колко струва твоята любима марка

    Коментиран от #67

  • 67 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #66 от "drdrdr":

  • 68 Ivo Angelov

    1 0 Отговор
    Това е тъпо като решение. Надявам се да не се случи.
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Дошо

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Близ зад":

    2008г на панаира в Пловдив имаше А4 комби 2.0ТДИ с цена 104000лв
  • 73 Дошо

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Shmeker":

    Хах, я провери каква е оценката на HONDA и каква е на СОЦваген.И другото, което е миналата година беше най-силната в историята на HONDA с 4 000 000 продадени автомобила и 14 000 000 продадени ДВГ не си спомяням колко мотоциклета бяха продали и прогнозите са следващите да са още по-добри.Тепърва започват да развиват програмата си за стъпване в Индия, Русия и Турция.Сульо и пульо щял да ги купи хахахаха
  • 74 Дошо

    3 2 Отговор

    До коментар #24 от "скар фейс":

    Тази работа за съединителя е тръгнала от 7-ма серия с дизеловия мотор.За онова време когато е пуснат в производство 2.2 дизеловия мотор е бил супер еластичен и съединителя се е товарел много.Съединител с демпферен маховик излиза доколкото знам 1600лв.Вече мисля, че има по-евтини алтернативи в ebay.В новата 8-ма генерация проблема е отстранен.И м/у другото проблемния съединител на 7-ма генерация с дизеловия мотор е дело на LUK Германия.HONDA са го поръчали на тях тъй като тази модификация се сглобява в Англия и не им е било изгодно да влачат съединители от другия край на света до Европа.
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Japa Pawa

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Shmeker":

    За мен лично това е мотора за тази кола и други не се признават... може би и само бензиновия на Type R.
  • 77 Foti

    0 0 Отговор
    Karax Honda ot 86g.4 godini,s neia sum prekaral 100tona carevica I jito s remarke.I to na gas,za tova vreme sum smenial samo gumi I maslo.Ako beshe AUDI da se e razkapalo.Niama suedinitel niama kareta,Prosto zdrava kola.A za novite modeli ne znam.
  • 78 Бивш Хондаджия

    1 2 Отговор
    Най после 1 модел по малко
  • 79 Nitro

    1 1 Отговор
    Спокойно Акорд може да изчезне като име но ще има Acura TLX.
    http://www.youtube.com/watch?v=XMImrCF4uNc

    Така,че феновете на една от най иновативните марки могат да бъдат спокойни.Хонда продължава своя път напред създавайки продукти,които са пример със своето качество.
  • 80 Васко

    3 0 Отговор

    До коментар #33 от "Shmeker":

    Въобще не си в час.Акорд 2004 си беше извънземна кола,Мазда 6 от онова време е много по зле и като качество на каросерията и като ред други неща.
    Дори сравнен с тройка на БМВ или ц класа от това време стои добре.
    Проблема на Хонда в Европа е че трябва да се бори с предразсъдъци.Както германците не продават добре във Франция и обратното така и за японци е трудно да продават в по скъпия сегмент.Акорд се сглобява в Япония , ползват се качествени материали и от там цената отива към 47 000 лева.Получаваш кола по добра от същото БМВ или Мерцедес за 60 000 но няма как да се бориш с клишираното мислене и промити мозъци.
    Някога това се случи с NSX страхотна кола ударила в земята дори Ферари но с името Хонда не се продава.
  • 81 pVm

    0 0 Отговор
    Като избирах миналата година нямаха възможност за ползване на данъчен кредит, като алтернативните марки го предлагаха.
    Е купих новата мазда 6 и не съм съжалил и за секунда :)
  • 82 CarPro

    0 2 Отговор
    I bez tva bqha bokluci da jivee Germanskoto
  • 83 Борислав Борисов

    2 0 Отговор

    До коментар #63 от "Shmeker":

    Виж какво ще ти кажа, ако ти черпиш информация от хорски приказки и впечатления, аз черпя инфо от личен опит. Та след като съм притежавал /BMW 3-серия 2007г., 7-серия 2004г. и в момента Х5 4.6is 2003г. и Lexus GS300 2006г./ за последните 5 години,НЕКА ИМАМ МАЛКО ПО ГОЛЯМ ОПИТ ОТ ТЕБ. Така че не си мисли че BMW е кой знае какъв невероятен автомобил. Да добър е и то доста, но има по-добри и в моя случай това бе Lexus. И накрая ако искаш да си вървежна батка карай 525 tds с М-пакет и 19-ки М-джанти И НЕ ИЗЛИЗАЙ ОТ СЕРВИЗА, А АКО ИСКАШ ДА НЕ СЕ ГЛАВОБОЛИШ ПОСТОЯННО И ДА СЕ ЧУДИШ КАК ДА НАПРАВИШ ПОРЕДНИЯ РЕМОНТ СИ КУПИ LEXUS.

    Коментиран от #89, #94

  • 84 Борислав Борисов

    2 0 Отговор

    До коментар #63 от "Shmeker":

    А СЕГА ДОПРОЧЕТОХ ПОСТА ТИ, Т.Е ПОСЛЕДНОТО ИЗРЕЧЕНИЕ. ТА ЗА 2 ГОДИНИ И 35000 км КАКТО ВЕЧЕ КАЗАХ 2 ПЪТИ СМЯНА НА МАСЛО И ПРЕДНИ ДИСКОВИ С НАКЛАДКИ, АКО ТОВА ТИ СЕ СТРУВА КАТО РАЗВАЛЯНЕ НА АВТОМОБИЛ.......

    Коментиран от #92

  • 85 JHM

    1 0 Отговор
    Имам може би първия акорд модел 2009 в България с регистрация 10.06.2008г.Колата е 2.0 бензин автомат доставена от ''Нептун ауто''Турция .В момента е на 300000км .Освен гуми ,накладки и 2 габаритни крушки друго не съм сменял.Точех си ''зъбите'' за новия ACCORD даже го разглеждах в слабата версията на ACURA TLX и ми се видя с много европейски черти -2.4бензин директно впръскване ,седем степенна роботизирана кутия ZF -пълен ужас Може би японците са се усетили,че няма смисъл да се развиват с тъпото европейско законодателство и да развалят колите заради някаква измислена екология.Друго е в щатите 3.6 бензин 4х4 автомат с хидро трансформатор.Само можем да съжаляваме ако Honda спрат Accord.
  • 86 mtlb

    3 1 Отговор
    Най-сетне спират този боклук!!!Шегувам се имам същия модел и засега съм доволен.
  • 87 дра

    1 0 Отговор
    от 10.11.2007 Карам Акорд 2.0 , нов ... и само накладки съм смнял , досега е на 167 000 км . ... Перфектен е ...
  • 88 дра

    1 0 Отговор
    от 10.11.2007 Карам Акорд 2.0 , нов ... и само накладки съм смнял , досега е на 167 000 км . ... Перфектен е ...
  • 89 hienata

    2 0 Отговор

    До коментар #83 от "Борислав Борисов":

    Колега,нещо не ми се връзва. Нормален човек, когато е доволен от нещо го продава мн. трудно и гледа да си купи от същата марка. Ти твърдиш, че си доволен от Lexus GS300, а си го продал и казваш, че не си доволен от BMW, а си купуваш не една, а цели три. Означава или,че послъгваш с колите които си имал или не си нормален. И в двата случая мнението ти не е меродавно. Не се засягаи,но така излиза.

    Коментиран от #93

  • 90 nzцждфж

    1 0 Отговор
    Евала, най-точния коментар за вечерта, но както каза изключително трудно е да се занимаваш с промити мозъци.
  • 91 John Gottin

    0 1 Отговор
    Жалко че японците са комплексирана нация и през 90те остро не толерираха коли над 300к.с. (по некви си техни закони). Именно тоя комплекс спъна развитието на шедьоври като nsx, s(rs)2000, supra, gt4, zx300, gt 3000, svx.

    Коментиран от #98

  • 92 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #84 от "Борислав Борисов":

    35000 са нищо. Лексусите са известни с това, че елементарни неща по тях могат да те банкрутират, а ти ми обясняваш за някакви км. дето дори и алфа може да изкара без проблем. Ходи си играй на плейстейшъна.

    Коментиран от #97

  • 93 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #89 от "hienata":

    Щото колите не са негови а на познати. И 'някво БМВ' още като написа ми стана ясен
  • 94 Georgios Kousagiannidis

    3 2 Отговор

    До коментар #83 от "Борислав Борисов":

    Mnogo si prav za LEXUS.a da ne govorime kolko e tih i kva vozia ima

    Коментиран от #95

  • 95 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #94 от "Georgios Kousagiannidis":

    Не е по-тих от 5-ца.

    Коментиран от #96

  • 96 USA

    6 2 Отговор

    До коментар #95 от "Shmeker":

    По тих е,БМВ е много далеч от качеството на Лексъс и не говори неща които не знаеш.Цените на частите на БМВ не са по малки от тези на Лексъс.Разликата е че БМВ се чупи много повече.
    Що се отнася до Хонда Акорд и аз мисля че Хонда имат планове да навлязат с Акюра в Европа за това изтеглят акорда.
    За тези които не знаят Акюра беше първата премиум марка на японците през 1984 та.След успеха и бе създаден Лексъс през 1990 та.
    С тези две марки японците доминират в продажбите на американския пазар.Все пак качеството им е много по добро от баварските и инголщадските еднодневки.
    Да не говорим че Хонда вече произвеждат реактивни двигатели и самолети а БМВ още се чудят как да направят двигател под 3 литра който не се чупи.

    Коментиран от #99, #100

  • 97 Борислав Борисов

    4 1 Отговор

    До коментар #92 от "Shmeker":

    Ей комплексарче ако ти си играеш на Playstation, аз ти споделям реални отзиви. Ама след като умствения ти багаж е толкова и целта ти тук е да се заяждаш, а не споделиш или да научиш нещо, мога да ти кажа да се хванеш за палците.
    А дали изброените коли са мои, НЕ СИ ТИ ЧОВЕКА НА КОЙТО ЩЕ ГО ДОКАЗВАМ.
  • 98 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #91 от "John Gottin":

    Много си в грешка. Именно споразумението м/у производителите да не правят коли над 280к.с доведе до създаването на шедьоври като NSX, GTR, RX-7, impreza, lancer. ЗАЩОТО по този начин те трябваше да търсят други начини за да направят колите си по-бързи от конкуренцията. GTR - създадоха ATTESA, NSX - алуминиево купе с много много добър баланс, двойно задвижване за lancer и импреза и т.н. Набутаха една камара технологий за да направят добри шасита именно заради ограничението на мощността. Иначе щяха да слагат просто по-големи мотори и толкова. (щяха много да приличат на .......)
    Освен това както се видя по-късно през 90те - да увеличиш мощността на тези коли е много лесно. Затова по-добре добро шаси, защото винаги е по-лесно да добавиш мощност отколкото да подобриш шасито.
  • 99 hienata

    1 1 Отговор

    До коментар #96 от "USA":

    Злите езици твърдят , че Хонда и Тойота пускат марките Лексъс и Акюра за да оправят малко лошия имидж създаден от доста некачествените си модели прес 80-те и началото на 90-те години. До колкото имам спомени тогава изчезва и марката Датсун пак поради тази причина.Относно това за качеството и по-точно кое е по-добро, BMW или Лексъс , всичко е въпрос на вкус. Аз ако имах пари и търсех красива кола щях да си взема Мазерати, ако търсех удоволствие от шофиранетио АУДИ RS6, ако търсех лукс S-клас. Лексъс е добра кола, но поставен до аналогична европейска, някак ми бледнее.

    Коментиран от #101

  • 100 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #96 от "USA":

    Ами редовно карам петица с 220- 250 км/ч и не съм усилвал радиото. Мога да се чувам с пътниците без да повишавам глас.
    Доста по-балансирана кола е БМВ-то и се кара много по-добре от аналогичен Лексус. Единственото, което лексуса бие БМВ-то е това че е по-рядък и по-интересен за хората

    Коментиран от #102

  • 101 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #99 от "hienata":

    Точно пък хондите и тойотите или която и да е японска марка от 80те и началото на 90те са брутално здрави, няма какъв имидж да оправят тогава. Прочети историята на ДАТ (датсун) и Нисан ще ти бъде интересна.

    Коментиран от #103, #105

  • 102 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #100 от "Shmeker":

    Ти май лексъс не си карал? Разликите между БМВ и Лексъс са малко по-други. Като каране Лексуса има повече "мерцедесова" возия, ако така ще ме разбереш какво искам да ти кажа..

    Коментиран от #104

  • 103 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #101 от "Име:":

    Е то тия години и опелите бяха брутално здрави
  • 104 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #102 от "Име:":

    Да бе така е. Въртиш волана а тя завива след 2 секунди
  • 105 hienata

    2 0 Отговор

    До коментар #101 от "Име:":

    Не си много прав. Да уточня става въпрос за Америка. През 80-те и началото на 90-те години именно японците измислиха системата евтина кола с брутално скъпа подръжка. Сега тази система е световна практика, но тогава именно японските коли се "прочуха" (в негативен смисъл) със скъпите си части. Именно поради лошия имидж (драсично спаднали продажби) и подема на американското автомобилостроене (след спада през 70-те породен от петролната криза), японците предприемат мащабна акция по подмяна на моделите и имената им. Тойота пуска две марки Лексъс скъпа ,а малко по-късно и Сцион - евтина, Хонда изтегля всички Хонди и Пуска само Акюра, Датсън изчезва изобщо и се появява Нисан (някои казват че цялата врътка е заради продажба на акции, но само те си знаят). Та независимо от здравината, репутацията на "японките" е спадала и цялата врътка е за да се излезе на печалба. Собствениците на Лексъс и Акюра се радват на този обрат на съдбата.

    Коментиран от #106, #107

  • 106 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #105 от "hienata":

    Мдаа резонно мнение.
  • 107 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #105 от "hienata":

    И хонда и тойота и нисан се продават много добре 80те и началото на 90те в щатите. Средата на 90те вече започва да се развива и import tuning-a и JDM движението и в щатите става мазало.
    През 80те пък не мога да се сетя за нито една лоша японска кола била тя и сузуки или дайхатсу. Всичките са в пъти по-надеждни, икономични и по евтини от американските. Японците вкарват системата да имаш кола от най-нисък клас с технологий от по висок клас автомобил. (примерно сивик или корола със 2 вала 16v мотор, инжекцион, ел пакет, независимо окачване)
    Точно пък в америка 80те: тойота cressida, nissan maxima, subaru leone...............
    Иначе е факт че американците си мислят че Субару, Лексъс са американски марки....
  • 108 stenlyaka

    2 0 Отговор
    Жалко .Акорд е единствената кола , която бих карал ако се откажа от БМВ

    Коментиран от #112

  • 109 bobo16v

    1 1 Отговор
    Моето мнение е че европейските производители целейки да са конкурентноспособни помежду си допуснаха доста компромиси в качеството, издръжливостта и дълголетието на автомобилите си. Фактор също е и развитието на корейските автомобили, които според мен са в пъти по-некачествени от водещите европейски марки. Еми ясно е че хондата няма да се продава в Европа.,не и в този ѝ вид. По въпроса дали европейско или японско.... Хора 90% от нас караме коли 2ра ръка и кво.... купуваме и караме с 200 км и лъскаме и възкресяваме ританите и умрели коли на италиянци, швейцарци, немни и т.н
    П.С карам Акорд 2005 2.2 от 2 седмици....
  • 110 Цветан

    3 1 Отговор
    Нз.кои са будали ние или едни от най богатите хора! В ОАЕ се карат почти само японски коли! От европейските има само топ марките Мерцедес и БМВ ! Другите западни кочини са мит! Да видиш Лексус там е,все едно голф 4 тук! Относно Хонда,няма такова куче! Завинаги самурай!
  • 111 чук

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Toko":

    я ся да видим коя е най-голямата компания за производство на двигатели в света...и после да говорим за щайги германики моля?))))
  • 112 жгмъц

    2 0 Отговор

    До коментар #108 от "stenlyaka":

    какво апрви шофьора на БМВ ктао изпревари Хонда? Точно така, изгася Пдейстейшъна и се опъва самодоволно на дивана ха ха ха