Last news in Fakti

28 Октомври, 2014 11:01, обновена 28 Октомври, 2014 11:04 11 293 68

Audi влиза във Формула 1

  • audi-
  • формула 1-
  • dtm-
  • льо ман

2015-а може да се окаже последният състезателен сезон за Audi в Германския шампионат за туристически автомобили и "Льо Ман", твърди Motoring. Информацията на австралийското списание се опирала на "множество източници", според които "луксозната марка най-сетне се е огънала под вътрешния натиск във Volkswagen Group и ще отстъпи мястото си в DTM и Световния шампионат за издръжливост на Porsche".



Ръководството на най-големия европейски производител имало идея да върне старата слава на четирите преплетени кръга от 30-те години на миналия век в тогавашния предвестник на Формула 1. В периода между двете световни войни "Сребърните стрели" на Auto Union и Mercedes-Benz нямат равни на себе си в Гран при.



Според източниците на Motoring Audi нямало да изгражда отбор от нулата. Компанията смятала да закупи съществуващ тим, който да снабди с технологиите си. Най-вероятна цел на немците били Red Bull Racing или Toro Rosso.



Слуховете за оттеглянето на Audi от DTM и "Льо Ман" трупат достоверност и от официално потвърдената разработка на нов турбодвигател с архитектура V6 и наемането на бившия шеф на Ferrari Formula One team Стефано Доменикали, който нямал абсолютно никакъв опит нито с прототипи от Световния шампионат за издръжливост, нито с туристически автомобили. Италианецът дори не говорел немски.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Павката

    5 1 Отговор
    Ауди вече потвърдиха в официалната си страница във FB, че това са спекулации и че нямат намерения да прекратяват програмите си нито във WEC, DTM или GT класовете. Дори им предстои да предтавят TT GT Cup.
  • 2 Дошо

    8 7 Отговор
    За да влязат в F1 ще трябва да променят регламента заради тях да може да се зарежда масло

    Коментиран от #8, #31

  • 3 ярослав станчев

    3 4 Отговор
    Нормално е желанието да продължат напред.Във WRC бяха пионери и постигнаха успехи,в DTM също са рекордьори с най-много победи,в състезанията за издръжливост са безспорните лидери от 15 години.Остана Формула 1.Време е да опитат и там.И по пътя традицията и на логиката ще има успехи.
    Ауди куатро.

    Коментиран от #5

  • 4 Име:

    4 1 Отговор
    Дано е истина това и влязат, ще е интересно. Преди две години имаше слухове че Порше ще се завърнат във F1, може би само като доставчик на двигатели, но все пак....
    От сезон 2015 ще гледаме McLaren-Honda отново!
  • 5 триста итридесети

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "ярослав станчев":

    В ДТМ рекордьори са Мерцедес.

    Коментиран от #6

  • 6 ярослав станчев

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "триста итридесети":

    От 1984 г. до 2014 г. състезатели с кола на Ауди имат спечелени 11 шампионски титли в ДТМ. Мерцедес има 9.От 2000 г. до 2014 г. Ауди има 7 титли в ДТМ а Мерцедес има 6 ,БМВ има 2.
    Мерцедес са рекордьори,но при конструкторите с 9 спечелени титли.

    Коментиран от #7

  • 7 триста итридесети

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "ярослав станчев":

    В грешка си:
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%A2%D0%9C
    Първите победи на ауди са чак през 1990 и 1991, после почиват чак до 2002 г.

    Коментиран от #15

  • 8 ккко

    6 4 Отговор

    До коментар #2 от "Дошо":

    Мразиш Ауди, ама щом видиш статия за тях, бързаш като куцо пиле на л..но да влезнеш вътре..... та ме навява по скоро да си мисля, че твоето си е жива завист !!!
    Ти едно не разбра от всичко което хората ти пишат когато спорят с тебе.....просто Ауди не е кола за теб ,ти си класи отдолу поне на този етап от живота ти, бедно момченце си и комплексирано.... просто ти личи !
    А как ;... ти търсиш кола с критерия за "сносно качество/разумна цена".... издръжлива да няма чести проблеми ,евтина за поддръжка от към части, такси данъци и т. н. ....няма лошо и аз не те осъждам за това ,а за туй че, ти нападаш и дразниш хората с критерии различни от твоите, които търсят лукс, качество, удобство имидж и проблемите за поддръжка не е проблем !!! Така че, спри се и престани да ни налагаш еснафското си мнение ...!

    Коментиран от #11

  • 9 comment

    0 3 Отговор
    Ауди F1 4x4. Майтапппппппппппппппппппп!

    Коментиран от #13

  • 10 Shmeker

    1 1 Отговор
    А честито!
    ...за не знам кой си път тоя месец...
  • 11 Дошо

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "ккко":

    Аз пък не знам ти как свързваш имидж и скъпа поддръжка.Значи е нормално колкото по-скъпа е една кола и с по-големи претенции да се троши по-често така ли?Значи какчествените коли се чупят, а некачествените не.А добре, че ми каза, че нямаше да се сетя.Защо плюя по Алуди а не по Лексус, Инфинити, Мазерати, Ферари и т.н. ?И тях също не мога да си ги позволя.По принцип не съм фен на BMW ама винаги казвам, че те са много, много по-добри коли от Алуди.Какво, да не би да са по-евтини та за това не ги соля като Алудитата а?Всичко що е произведено от СОЦваген/Четири нули ще го плюя дето го сваря защото е най-долен, гнусен, долнопробен, некачествен, боклук с големи претенции.

    Коментиран от #12, #23, #32

  • 12 Ilyan

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Дошо":

    Виждам , че гнева ти е породен от дългогодишните ти проблеми с твоето Ауди 80 , но разбира се ти си в правото да не доволстваш от автомобил на 25г. и 500 000км. но моля те вземи прочети малко техническа литература преди да се изказваш... Защото по твоята логика и всички останали автомобилни марки са скапани защото се развалят!

    Коментиран от #14, #16

  • 13 iha

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "comment":

    гледам тук само разбирачи коментират , те всички са така ,младеж
  • 14 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Ilyan":

    НЕ!По моята логика всички останали марки(с изключение на всякакви боклуци произведени от СОЦваген) са по-добри от недъгавото компексно преебано проектираното и сглобено с китайски и турски части Алуди за двойно повече пари от една Шкода криеща се под други тенекии, фарове и емблема четири нули
  • 15 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "триста итридесети":

    До 1991 в ДТМ,БМВ има 3 победи,Ауди-2,а Волво,Ровер и Форд по 1.Мерцедес печели ДТМ едва през 1992г. От 1993 до 1999 Ауди и БМВ участват в STW ,което пак е немски шампионат (Super Tourenwagen Cup),където БМВ има 3,а Ауди 2 победи.От 1995 до 1999 на практика ДТМ няма,през 1995 и 1996 се провежда шампионата ITC,който се смята за наследника на ДТМ,но съществува само 2 години.От 2000 г. до сега вече се подновява шампионата ДТМ.
    И като махнем 3-те победи на БМВ и 2-те на Ауди в STW и 1 на Мерцедес в ITC резултата става Ауди-9,Мерцедес-8,БМВ-5 победи в ДТМ.

    Коментиран от #24

  • 16 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Ilyan":

    О не не 80тките си бяха наред. Дошо караше а4-ка куатро мисля но не съм сигурен той да каже. Дошо ?

    Коментиран от #18, #36

  • 17 Стоян Стоянов

    3 1 Отговор
    хей - недейте обижда Ауди 80 - то си е класика. Колкото и да ги хвалите тия новите shit-ове на Ваген - мисля че Дошо е прав!
  • 18 Maurice

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Име:":

    На Дошето Алудито е най-обсъжданата кола в този форум. Помня, че беше 1,9 дизелак без куатро. Като цяло се броят на пръсти хората, които не се оплакват от В5. На всеки се случва да се издъни подобаващо с някой модел. Дошо прибързва да заклейми марката само от този си опит. Да не забравяме, че макар и кречетало, 1.9ТДИ си е двигател достигащ пробег от 1000000000 метра.

    Коментиран от #20, #37

  • 19 Maurice

    0 0 Отговор
    Надявам се Ауди наистина да се върнат в Ф1. Иска ми се да гледам борба м/у Ауди, Мерцедес, БМВ, Ферари, Тойота, Хонда, Форд, Пежо, Рено. Дори само като доставчици на двигатели. В Ф1 има достатъчно частни отбори с традиции, за да се купуват, преименуват и след 5 години да се затриват.

    Коментиран от #30, #38

  • 20 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Maurice":

    Дошо е като студента дето правил лабораторно упражнение с паяк..
    Сложил го на масата, тупнал и извикал ''тръгни'' и паякът тръгнал..
    Махнал му краката, тупнал и извикал ''тръгни'', а паякът стоял на място и не помръдвал....
    За извод от упражнението написал: ''когато краката на паяка се откъснат, той оглушава...''

    Та тва е Дошо. Грешни изводи и грешни действия с иначе железния 1.9 тди на VAG, юоже би най здравия, динамичен и икономичен дизел в света за времето си, а и днес също, всепризнат и обичан.

    Коментиран от #25

  • 21 Нема Бира

    2 0 Отговор
    Добра новина за автомобилния спорт!!!
  • 22 ккко

    1 1 Отговор
    Някой сравняват и хвалят 123 -а , 124-а на Мерцедес с новите модели коли...!?! Да сигурно е хубав, здрав и т.н. автомобил, но...за времето си ! Новите са по кекави но, не от механиката а, основно електрониката ( въпреки ,че и с нея от едно 5 год. повечето марки се справят!) и въпреки всичко аз лично обичам да карам автомоболи от моето време със клим.,подгряване на седалки, навигации.блютут телефон, tv ,ел щори ,usb ,камери, серво управление ,4х4, eps ,asr ....и т.н. Харесвам ретро от 60-70 г. но за колекция. А Ауди в това което търся са едни от най-добрите в света на автомобилостроенето! Предполагам какво ти се е случило ....купил си си изгодно едно търкаляно ама търкаляно и после напудрено и нацапано Ауди ...и евтино на всичкото отгоре за 3999 лв. ...без дори да се замислиш как така, хем хубаво , хем евтино.... и си се прецакал ,но твоята глупост не ти дава право да обобщаваш така крайно нещата (всъщност можеш да си приказваш каквото искаш де...но, не е реално, нямаш опит, прзни приказки са....а това хората го усещат и ги дразни !) . А как съчетавам имидж и скъпа поддръжка ли ?...ами с пари бе майна ако, не си го знаел радвам се че, съм те отворил.
  • 23 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "Дошо":

    Как може да не си фен на БМВ? И наистина може би са по-добри от ауди в някои опношения, но доста по-трудно е да си вземеш добро ауди на старо отколкото добро БМВ или друга марка- казвам го от опит. Това ще рече, че хората ги търсят много, нали се сещаш, тук може да има всякакви мнения, но търсенето, било то на ново или старо е ИСТИНАТА. За това и Акорда, Галанта, дайхатсута и т.н. ги няма вече.
  • 24 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "ярослав станчев":

    Това за титли ли говорим? Кога Ауди печелят титлите с куатрото? След хегемонията на пистата се налага да забранят тази система

    Коментиран от #26

  • 25 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Shmeker":

    "1.9 тди на VAG, юоже би най здравия, динамичен и икономичен дизел в света за времето си, а и днес също, всепризнат и обичан."
    Браво! С едно изречение обобщи всичко. Както би казал Джеръми Кларксън:
    And on that bombshell good night!

    Коментиран от #27

  • 26 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Shmeker":

    smiah v zalata.kade se butat v A grupa.

    Коментиран от #28, #29

  • 27 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "Име:":

    Мерси, само дето тоя батка-клоун ъф дъ кингдам не мога го гледам
  • 28 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Autohouse Randm":

    Ами вземат редбул, слагат си техния мотор и почват да млатят

    Коментиран от #57

  • 29 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Autohouse Randm":

    Вземи се поинтересувай от спортната история на марката и Ауто уноин
  • 30 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Maurice":

    Немските марки ще доминират, особено Ауди. Тия са маниаци на тема победи, но Мерцедес и БМВ са също на подобно маниашко ниво
  • 31 Leshper

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Дошо":

    Много добро
  • 32 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Дошо":

    Дошо, кво означава качествен и некачествен автомобил? Един автомобил може да е направен качествено, да има всички сертификати ISO, Q1 и т.н. но пак да е трошлив ако не е сметнат да е здрав.
    Или обратно като е при японците - по-евтини материали и добре сметнат да изкара 8-10 години (но пък после да се разпадне, ама това е отделен въпрос)
    Предполагам има златна среда и това са премиум марките и до-премиумите каквато е VW в момента и Лексус.
  • 33 аз

    0 0 Отговор
    Ако не се лъжа ауди сменят мотора за Льо Ман.Спират дизела и минават на въпросния v6 турбо бензин а мне се отказват от състезанието.

    Коментиран от #39

  • 34 триста итридесети

    0 1 Отговор
    Шмекер - признай си, БМВ винаги са били по-добре от ауди, винаги.
    Сега - още повече, ауди фалираха отдавна, останаха мерцедес и БМВ, като БМВ залагаха на иновациите и разработиха дизела, а сега и хибрида, да не отварям дума и за водородния двигател през 90-те.
    Фолксваген групата правят добри коли, не оспорвам, но са една идея надолу в сравнение с баварците.

    Коментиран от #35

  • 35 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "триста итридесети":

    1.BMW са по-добре от ауди откъм баланс, редови шестак имат и са доста по-агресивни. Относно дизелите ауди водят всички до изравняването на комънрейла с параметрите на PD двигателите на VAG. Това става окончателно 2005-та година някъде. До тогава 1.9 и 5цилиндровия 2.5 TDI са много добри и здрави в сравнвние с TDS-ите
    Ауди не фалират, просто заводите остават в ГДР, освен това са разрушени от бомбардировки.
  • 36 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Име:":

    Точно - 1.8Т Quattro
  • 37 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Maurice":

    Нищо не помниш
  • 38 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Maurice":

    Алуди НИКОГА не са били във F1 за да се връщат там!
  • 39 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "аз":

    Вероятно това ще е реален тест за бъдещия мотор за F1. Ако това стане, вероятността да ги видим във F1 е много вероятна.
    Ако си оставят дизела обаче ще се съмнявам да минат в F1
  • 40 триста итридесети

    0 0 Отговор
    И как ще водят бе шмекер: ще сравняваш едно и също поколение двигател, знаеш ли кога е "излязъл" 2.5 тдс? - през ехеее 1993 г
    2.5 със 143 коня, а знаеш ли какво излиза от ауди ЕДНА ГОДИНА по-късно? 2.5 тди със 140 коня, като в същото време продължават да произвеждат и слагат на колите си 2.5 тди със 116 коня, та ако ще сравняваш 116 със 144 коня някакси не му мяза много.
    И ако проследи и през годините: през 1998 БМВ правят от 1951 кубика - 136 коня, ауди - от 1898 кубика - 110 коня, през 2001 бмв от 199х кубика - 150 коня , ауди от 1898 - 131 коня, а през 2004 го правят 140 коня, и през 2005 - 150 коня, като тогава на БМВ е вече 163 коня

    Коментиран от #41, #43, #44, #49

  • 41 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "триста итридесети":

    Много са мощни БМВ-тата!

    Коментиран от #45

  • 42 Иван

    2 0 Отговор
    Присъединете се към една благородна инициатива, за любимия ни интернет-гамен - Дошо!!!
    https://www.facebook.com/pages/%D0%94%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BC-%D0%BD%D0%B0-%D0%94%D0%BE%D1%88%D0%BE-%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D0%B8-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B8-NISSAN-GT-R/190406097675126
  • 43 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "триста итридесети":

    Просто гори с литър и половина под разхода на ТДС-а и е изродски здрав. ТДС-а пука глави на поразия и е капризен. Тва е.
  • 44 Ilyan

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "триста итридесети":

    Факта , че сравняваш само и единствено конски сили е показателен... Само да те светна , че 150кс. може да са мудни колкото 90кс.

    За сравнение 2,5 на Ауди с 140кс. е с макс. въртящ момент 290nm/1900об от 5 цилиндров двигател , а 2,5tds на BMW със 143кс. е с 180nm/2200 от 6 цилиндров двигател.

    Коментиран от #46

  • 45 ккко

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Име:":

    Даааа... и затова 80% от убилите се в катастрофи младежи са с BMW, дава ти чувство че, си велик и мощен ....а то ! тя си е един лигав боклук с китайска пластмаса в интериьора....!
  • 46 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Ilyan":

    290 Nm е невероятен за времето си въртящ момент от такъв мотор. За сравнение - Мерцедес 320CDI от 2000-та година има 310 Nm.
    По принцип дизелите на VAG се славят с голям въртящ момент от край време.
    Пак от 2000-та 1.9 TDI има 115 коня, но 310 Nm въртящ момент колкото споменатия Мерцедес. Точно тоя мотор като го кротнеш с 90 км/ч на пета е точно в този максимален въртящ момент и дава разход 4.3-4.5 на 100 нафта на Пасат комби. Нещо непосилно за повечето конкуренти от онова време.
  • 47 симпатяга

    0 0 Отговор
    От Инголщадт отрекоха, значи нещо се крои!
    Dazu muss man wissen: Die Formel-1-Idee wurde vor drei Jahren von VW-Chef Martin Winterkorn zur geheimen Chefsache erklärt. Nur ganz wenige Mitarbeiter wurden in das Projekt mit dem Decknamen „Auto Union“ involviert. Pressesprecher waren nicht dabei
  • 48 Shmeker

    1 1 Отговор
    Може Порше да участва в F1
  • 49 титов

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "триста итридесети":

    За един среден и висок клас автомобил - тип лимузина ,по важен е Нютон/метъра отколкото конските сили. Така че, с тези си к.с. в по-вече БМВ може само да се фукат на хартия,.... еле и пък с това задно предаване само на завоите ще им помагат да изхвърчат по-лесно !!!
  • 50 триста итридесети

    0 0 Отговор
    сменете си дилъра
    2461 кубика - 265 нм/1900 об за ауди
    2498 кубика - 260 нм/2200 об за бмв
    като двигателя на удито е една година по-нов
    Шмекер - нищо лично, просто тона ми е такъв.

    Коментиран от #51, #52

  • 51 Ilyan

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "триста итридесети":

    Тия данни от де ги измука е.... или виде дачията на комшията и ти стана п*цата и получи проблясък?

    Коментиран от #53

  • 52 Ilyan

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "триста итридесети":

    А и дилъра ми е Промобил. ;) Не съм толкова заможен за Ауди и БМВ.
  • 53 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Ilyan":

    Ето, ето, заповядай:
    http://automedia.investor.bg/catalog/car_10/model_165/cartech_2621/
    http://automedia.investor.bg/catalog/car_6/model_53/cartech_756/

    Коментиран от #54

  • 54 Ilyan

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "триста итридесети":

    Не знам какво си гледал но най-малкото в аутомедиа повече от 50% от информацията е потребителска и е сгрешена ако искаш да се ограмотиш е ти плати си и се кефи http://www.autodata.com.au/ . Но и честно казано ми е все едно всеки път си казвам да не чета постовете в тази секция още по малко да пиша и наистина спирам защото е напълно без мислено. Всички са професионалисти и разбирачи така че по добре да не се спори ...Ае с здраве.

    Коментиран от #55

  • 55 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Ilyan":

    Абе ти верно ли си вярваш за 180 нм ?
    ето тука го дават даже 280 нм/2200 об.
    http://bmw.testdrive.bg/modification/4810/5er-E39-525tds143Hp.html
  • 56 Shmeker

    0 2 Отговор
    TDS-а е гаден мотор, с допотопно предкамерно пълнене, ТДИ моторът е с директно. Ново поколение дизел е бил.

    Коментиран от #59

  • 57 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Shmeker":

    shte mlatiat ama ch.....

    Коментиран от #58

  • 58 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "Autohouse Randm":

    Тоа па. Няма как ТДС-а да се сравнява с AEL-а на Ауди
  • 59 mmm

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "Shmeker":

    Как си, Марто? Шмекер, Андонов иде с Аудито!
    А сега дефинирай "предкамерно пълнене" и защо ТДС е с него. Ако не е проблем, обясни ми разликата с директното. Не, не, чакай, не възпроизвеждай на плейбек прочетеното сега в нета, защото...там не го пише :(
    Слушам те:)
  • 60 Shmeker

    0 0 Отговор
    Ами не е вярно, има. Ето тема от БМВ форума, има някои неточности, но катоцяло ще ти стане ясно, че ТДС горят повече от ТДИ,но пък работят по-меко. То бензиново бмв 2,5 не гори много повече от 2,5 тдс
  • 61 mmm

    1 0 Отговор
    Това отговор към мен ли е?:)) Шмекер, Мартине - аз и Попов те попитахме конкретно: кажи ТИ каква е разликата, обясни я ти:) Няма да ми стане ясно, защото вече ми е, но за пореден път показваш, че възпроизвеждаш на плейбек всичко което четеш и чуеш - стига да превъзнася Ауди, разбира се:)))
    Не, забрави, ето какво искам да ти кажа за финал, приятелю:
    МАРТО, ТОВА Е ПРОСТО ФИЛМ ! :)))

    Коментиран от #62

  • 62 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "mmm":

    Абе прочете ли линка?
  • 63 mmm

    0 0 Отговор
    Това е просто филм, Марто
  • 64 Shmeker

    0 1 Отговор
  • 65 F1.

    0 0 Отговор
    Ще чакаме да видим,до сега фау ве производните не се представят добре във формулата,бъдещето ще покаже дали в тази конкурентна среда обичащите да се състезават само със слаби конкуренти аудита ще оцелеят.

    Коментиран от #66, #67

  • 66 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #65 от "F1.":

    То до сега не мисля, че са участвали. Само Порше, но те са били самостоятелни тогава. А и онези години са давали приоритет на Lemans и AMLS.
    Иначе по хитлерово време Ауто Унион и Мерцедес са властвали на пистите.
  • 67 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "F1.":

    От VAG групата само Порше са участвали и то като доставчик на двигатели за Макларън от 1983г. до 1987г.И се представят много добре.Шампиони са 3 пъти-1984,1985 и 1986г.Печелят конструкторската титла 2 пъти. Двигателя е бил на Порше,но доработен от TAG и доставен на Макларън.
    Мисля,че 3 титли при пилотите и 2 при конструкторите за 5 години участие си е добро постижение.
    Порше участва и през 60-те години,като самостоятелен отбор,но не постига големи резултати и се оттегля до 80-те.
  • 68 тт

    0 0 Отговор
    A love AUDI.... the best car of world !!!!!!!!!!