Пак дъжд .... С досада си помислих, докато се приготвях за тест драйва на бензиновата версия на Great Wall Н6. Какво пък - идеално време да шофираш SUV, а не кабриолет. Дори и при проливния дъжд, който се изливаше от сутринта, личеше, че визията на H6 е доста по-модерна и европейска. Това се дължи на факта, че дизайнът на кросоувъра е дело на бившия дизайнер на Mercedes-Benz Андреас Дойфел, който преди това създава второто поколение на ML, както и най-големия щутгартски всъдеход GL.
Great Wall Н6 е ново поколение SUV,
отличаващ се с модерна визия и просторен и комфортен интериор.
Той е перфектен както за градска, така и за извънградска среда. Моделът се отличава от останалите в сегмента, като предлага умела комбинация от технически характеристики и високо ниво на оборудване, придаващи допълнителен комфорт на пътниците.
H6 разполага с 1.5-литров бензинов турбодвигател, интелигентно 4х4 задвижване, ESP стабилизираща програма, 4-сензорен асистент за паркиране и камера за заден ход, РКЕ безключов достъп и стартиране на двигателя, просторен багажник, сензори за светлина и дъжд, енерго-абсорбиращи брони с хромирани елементи и много други. Арматурното табло е комплекс от електронни и аналогови прибори, предоставящи разнообразна информация. Водачът може да се възползва от данните на системата за следене на налягането в гумите. Мултимедийната система е разработка на Great Wall Motors.
До този момент предходните модели H3 и H5 се характеризираха с рамна конструкция, двойно предаване и остарял, но непреходен 2.4-литров бензинов двигател по лиценз на Mitsubishi.
1.5-литровият турбомотор развива 143 к.с.
при 5600 об/мин. Турбокомпресорът е с променлива геометрия, инжекторите са доставени от Bosch. Максималният въртящ момент е 202 Нм, постижим в широкия диапазон от между 2200 и 4500 об/мин. Благодарение на това автомобилът се управлява по-комфортно и се налага по-рядко да сменяме предавките. Скоростният лост е удобно разположен, а предавките се сменят с лекота.
Напречно разположеният двигател отговаря на екологичния стандарт EURO 5b+ и изкушава допълнително с разумната цена, поради ниската гражданска отговорност поради малкия си работен обем и приличния си разход.
Спирачките са дискови и на четирите колела, а списъкът със системи за безопасност включва ABS, предни и странични въздушни възглавници, модерна електронно стабилизираща програма (ESP) и доста други.
Що се отнася до проходимостта в пресечена местност, бензиновата версия на
H6 следва добрите тенденции в SUV сегмента.
Системата за предаване на въртящия момент към четирите колела е електронно управляема и доста сходна с тази на останалите съвременни кросоувъри. 4х4 задвижването е доказалото се вече Torque on Demand или TOD на американския концерн Borg Warner.
Н6 се държи стабилно в завоите, а купето предлага завиден комфорт, детайлите са изпипани и са далеч от стила на евтините имитации.
Моделът се отличава с двойно оптични фарове с регулиране по височина и функция „Изпрати ме до вкъщи”. Следвайки европейските тенденции в автомобилостроенето, H6 има и дневни светлини. Вградените сензори за светлина и дъжд са само в помощ на шофьора. Помислено е и за енерго-абсорбиращи брони с хромирани елементи, които засилват излъчването на H6.
Автомобилът е идеален за дъжд, кал и пресечена местност
със средна трудност дори и при снежни условия.
Поведението на автомобила по магистрала и първокласните пътища е отлично. В съчетание с просторния салон H6 по нищо не отстъпва на комфорта, предлаган от съвременните ванове. Да не забравяме екстрата от 4х4, която за съвременно динамично общество дава бонус за семействата с малки деца. Мултимедийната система чете стари формати на запис на музика и видео. Това е много полезно на дълъг път с деца. Пускаш DVD-то с детски филмчета и се наслаждаваш на пътя вместо непрекъснато да отговаряш на въпросите: „Стигнахме ли?“, „Кога ще пристигнем?“, „Колко дълго ще пътуваме?“, „Защо“ и други.
Шофьорът може да блокира задните врати, ако вози деца. По принцип моделът е снабден с автоматично заключване на вратите след 20 км/ч.
Задните седалки предлагат системата Isofix за закрепяне на детски столчета. Багажникът е просторен - обемът варира от 808 до 2010 литра. Това е идеално за семейна кола, с която може да се отиде на пикник сред природата дори и по черни пътища. Моделът се предлага с релси на покрива, което е плюс за запалените любители на зимните спортове.
Конструкторите са успели да снижат общия център на тежестта и да направят салона значително по-просторен. В задната част на кросоувъра се долавят сходни черти с VW Touareg, но все пак H6 е роден в България. Да не забравяме, че цените за кросоувъра започват от 35 990 лв. и стигат до 41 490 лв. за ниво Premium.
Great Wall H6 е интелигентен SUV,
който превъзхожда подобни модели в сегмента със своите характеристики като интериор, оборудване, пространство, възможности и други.
В модела се съчетават едни от най-модерните технологии за управление, комфорт и сигурност. Това гарантира безопасно и удобно шофиране.
Елегантните му форми и модерния дизайн привличат вниманието още от пръв поглед, а просторният и комфортен интериор го превръщат в практично SUV, подходящо не само за градска, а и за извънградска среда. Great Wall H6 е отличен с 5 звезди на C-NCAP тест за безопасност в Китай, като качеството му е подчертано и от редица награди.
Двигател - 1.5 Turbo
Обем на двигателя: 1497 куб. см
Максимална мощност: 143 к.с.
Максимален въртящ момент: 202 Nm
Ускорение 0-100 км/ч: 11.2 - 11.4 сек
Максимална скорост: 180 км/ч
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Japoneze
11:33 29.10.2014
2 nikitoblend
11:50 29.10.2014
3 Shmeker
12:19 29.10.2014
4 xaxaxoxo
и тоя матор от косачка кефи
12:25 29.10.2014
5 Радой Мянков
12:43 29.10.2014
6 Toko
13:43 29.10.2014
7 Пешо
знам колко е надеждна.
Иначе спрямо Н5 е далеч по-европейска
15:43 29.10.2014
8 гледал
Гледал съм и от тези на горското Н5 дето вече са ги покарали... ужас. Ако някой си мисли че Нивите им бяха гадни, то това са просто едни много скъпи Ниви.
20:46 29.10.2014
9 9119
Коментиран от #11
22:27 29.10.2014
10 Autohouse Randm
08:04 30.10.2014
11 гледал
До коментар #9 от "9119":
В интерес на истината Дачиите са по качествено изработени. Жалко но факт.Другото жалко е че така и не успяха нашите тиквеници политици да привлекът някой реален производител на коли у нас.
09:18 30.10.2014
12 Vivo
Коментиран от #14
09:19 30.10.2014
13 miro
09:20 30.10.2014
14 гледал
До коментар #12 от "Vivo":
Не съм казал че от потребителска гледна точка колата е лоша, добра е, за тези пари повече от добра. Но от техническа поне до колкото може да се види е кола за еднократна употреба колкото е гаранцията.09:52 30.10.2014
15 Коледен Гирлянд
Глупости на търкалета, има директива 2008/89/EC от 24 септември 2008 на Европейската комисия, която ЗАДЪЛЖАВА от 7 февруари 2011 година всички нови коли да бъдат оборудвани стандартно с нискоемисионни светодиодни (LED) дневни светлини. Това е резултат лобирането и офанзива на същата комисия, започнала с препоръката от юли 2006 година относно използването на светлини през деня, включително късите, но това е дълга тема.
Пак повтарям, производителите са ЗАДЪЛЖЕНИ да продават в ЕС колите си окичени със светодиодни коледни гирлянди, не е моден тренд.
10:31 30.10.2014
16 Стоян Стоянов
е то това някаква екстра ли се води въобще - Реното ми, набор 1998-а също си е с Isofix - има ли въобще автомобили от 15-ина години насам, дето да са без тази система ?!?
А за Н6 нямам наблюдения все още - изглежда много добре на снимките, и вашите отзиви след тест-драйв-а са положителни. Дано да се наложи, макар че винаги ще имам едно наум за китайска машина, сглобена в България. То всъщност вече кое ли не се произвежда в Китай?!
Коментиран от #19
10:39 30.10.2014
17 CarPro
20:25 30.10.2014
18 гост
23:22 31.10.2014
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Пламен Бакърджиев
Коментиран от #21
09:34 01.11.2014
21 CarPro
До коментар #20 от "Пламен Бакърджиев":
Nali razbrirash che tva go pravqt kitaicite a nie samo go sglabqme mnogo si se izlagal a i ikonomicheski plastat po niski danaci tuka19:03 03.11.2014
22 Lambo shopa
18:14 02.12.2014