Мераклиите в САЩ, които искат да притежават новото изпълнение на суперкара Nissan GT-R, са доста повече от предлаганите от компанията бройки. Става дума за версията със заводски тунинг от Nismo, от която са предвидени 200 бройки. Не е ясно колко от тях са предназначени за пазарите в Северна Америка, но по данни на Motor Authority цялата квота за САЩ е предварително разпродадена.
Под капака на Nissan GT-R Nismo е разположен усъвършенстван 3.8-литров шестцилиндров двигател с мощност 600 конски сили (стандартната версия разива 550 коня). Инженерите от Nismo сменят турбокомпресорите, доработват всмукателната и изпускателна системи, като монтират и нов аеродинамичен пакет на автомобила. Окачването също е пренастроено.
За GT-R Nismo е предвиден и допълнителен пистов пакет, включващ аеродинамични елементи от въглеродни нишки, пружини и амортисьори Öhlins с ръчна регулировка, доработен интеркулер, титаниева ауспухна система, както и различно програмиране на електрониката на мотора и тракшън контрола. Този пакет обаче се заплаща допълнително. Цената на базовия GT-R Nismo в САЩ е $151 585.
Доработеният от Nismo автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.7 секунди - постижение, което е по-добро от това на стандартния GT-R с две десети от секундата. За това помагат и ексклузивните Nismo гуми, разработени от Dunlop, които предлагат уникално сцепление. Размерите им са 255/40 ZRF20 отпред и 285/35 ZRF20 отзад.
Още от интересните нововъведения във версията Nismo са 17.3-милиметровата куха задна стабилизираща щанга, която допринася и за намаляване на теглото. Пружините и специално разработените BilsteinDampTronic амортисьори отпред и отзад са настроени така, че да осигуряват изключителни нива на сцепление и прогресивна обратна връзка от волана.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ждяш
Коментиран от #5
10:55 10.11.2014
2 рулз
11:01 10.11.2014
3 Марто
Коментиран от #11
11:09 10.11.2014
4 гост
11:14 10.11.2014
5 Shmeker
До коментар #1 от "ждяш":
Извратено чувство за автомобилна красота имашКоментиран от #6
11:19 10.11.2014
6 хахаха
До коментар #5 от "Shmeker":
Казва го някой с аватар на Ауди хахахаКоментиран от #20
11:38 10.11.2014
7 Име:
Коментиран от #10
11:39 10.11.2014
8 PIRANHA
11:45 10.11.2014
9 PIRANHA
11:49 10.11.2014
10 Име:
До коментар #7 от "Име:":
Колкото и да го мразите GTR-a, ще отнеме време на много производители да направят кола, която да подобри времето му от 7.08. А ако добавим и цената като фактор, ще е още по-трудно.(сега ще залаете, но не мисля че има място за сравнение с LaFerrari, 918 и McLaren...те са си в тяхна категория)
Коментиран от #13
11:50 10.11.2014
11 Ангел
До коментар #3 от "Марто":
Да ама всяка една друга спортна кола има екстри в нея, сумати му еърбеци и така нататък. Това е разликата, затова едната е евтина а другата скъпа. Ферари, ламбо, макларън и другите грандове, не могат да си позволят да пуснат такава нискобюджетна кола заради реномето им! Виж за нисан които не са кой знае колко луксозни, това е добре дошло. Пък да не говорим, че гамата им вече наполовина е на "рено".Коментиран от #22
11:52 10.11.2014
12 F430
Коментиран от #17, #32
12:07 10.11.2014
13 Ангел
До коментар #10 от "Име:":
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ я пак това с рекордите :) Май ВАГ'а е пред Вас? И не знам какъв човек трябва да си, за да казваш, че ауди е грозен автомобил. В последните години особенно всяка една МАРКА вади красиви модели на автомобили. Как може да се нарекът грозни не знам, може би ей така безпричино хейтърстване, жал ме е за вас големите оценители на автомобили.Коментиран от #15, #16
12:14 10.11.2014
14 Той
12:20 10.11.2014
15 Име:
До коментар #13 от "Ангел":
Поласкан съм че го сравняваш с 918. Само че колко общо има 918 с останали ВАГ, че да казваш ВАГ'а е пред Вас??????? :DДо номер 12:
Въпрос на вкус. И аз като фен на Порше първоначално изобщо не харесвах GTR, но като понаучих няколко неща даже ми стана по-интересната и по-любима кола от 911... Двете са доста различни и всяка си има своето...
Какво от това че е нисан? Нисан GTR съществува от 1969-та година и има предостатъчно история и в моторните спортове....
12:21 10.11.2014
16 Tsuchiya
До коментар #13 от "Ангел":
ВАГ нямат кола със стандартно задвижване пред нисана.Провери си фактите преди да сравняваш хибриди за милион произведени 5 броя с обикновени автомобили.12:21 10.11.2014
17 S Doichinov
До коментар #12 от "F430":
Поршето може да е по-бързо но ако му изпаднат фаровете докато спреш да ги вземеш и нисана те е минал12:25 10.11.2014
18 Julio
Коментиран от #24
12:26 10.11.2014
19 MSux
Иначе по темата харесвам и Порше и ГТР-а, твърде различни са, но не може да кажете, че ГТР-а отвътре изглежда зле, та нали точно Ферари имат модели които даже нямат и климатик и радио за да бъде намалено теглото. ГТР-а си е доста приличен отвътре.
Коментиран от #21
12:36 10.11.2014
20 Shmeker
До коментар #6 от "хахаха":
Буахахааа Ауди са с много по-добър дизайн от почти всичко, от край време.12:46 10.11.2014
21 Shmeker
До коментар #19 от "MSux":
БМВ не доказват нищо, Нисан са тия дето фалираха и GTRа е реклама един вид. Нека да има такива колиКоментиран от #23
12:47 10.11.2014
22 някой
До коментар #11 от "Ангел":
Ти какъв лукс си виждал във Ферари или Порше който го няма в друга кола дори била тя и за 50 000 евро.12:51 10.11.2014
23 МSux
До коментар #21 от "Shmeker":
Само според теб Ауди имат хубав дизайн, това, че са сложили една решетка от камион и 15 години не искат да измислят нещо ново, това не ги прави красиви. Q7 ли е красиво или оново новороденото ТТ дето са му сбъркани пропорциите или гърбавото Q3? Да не говорим, че в най-горен клас S класата няма конкуренция. Единствено бих предпочел новото А3 пред А класата. Ауди не са стигнали да се мерят с БМВ (макар, че не ги харесвам) камоли да се мерят с Мерцедес.13:00 10.11.2014
24 Shmeker
До коментар #18 от "Julio":
Това е така, но наистина е много грозенКоментиран от #44
13:01 10.11.2014
25 Бмв
Айде гледай по хубаво другия път.
"някой" мога да ти кажа лукс в ГТР който го няма във ферари или порше - пластмасата.
А лукс който го няма в ГТР - почти целия.
Все едно да сравняваш рено с мерцедес по лукс.
Коментиран от #27, #28, #31
13:06 10.11.2014
26 Obektiven
13:12 10.11.2014
27 Име:
До коментар #25 от "Бмв":
Каква пластмаса какви глупости. Дали интериора на М6 или на SLS има по-малко пластмаса от този на GTR - не виждам голяма разлика.... А понеже вашите лични автомобили са изцяло с кожа, титан, карбон и хром и скъпо дърво, че това ви е проблема да не харесвата GTR. Иначе у астрата си ви е добре.... За такива като вас си има GTR egoist със напудрен интериор. ХАХАХА .а*и измислиците мъдрите...13:20 10.11.2014
28 Име:
До коментар #25 от "Бмв":
По твоята логика Ferrari f40 нищо не струва. Много станахте изведнъж богаташите и снобарите чак смешно че си губите времето тука в тоя форум, а не си карате Rolls Royce-овете...13:24 10.11.2014
29 начетен
Коментиран от #30
13:30 10.11.2014
30 Име:
До коментар #29 от "начетен":
Виж сега този нисан върви в територията на супер колите, дори по-бързо от много доказали се такива, ферарита, ламборгинита и т.н. Ти замислял ли си се колко струва подръжката на 1 супер автомобил???? Ако искаш спортна кола плащаш. Колко си мислиш им струват редовната доста по-честа смяна на гуми на хората които имат м3, sti, amg, s4, и т.н. Нали се сещаш че дори само гумите им струват колкото 50% от колите карани в БГ и в повечето случаи не изкарват цял сезон с тях както с обикновените автомобили... а бе какво коментираме глупости това са несравними неща... Не може да поддържаш спортен автомобил на цената на подръжката на пежо 206....Коментиран от #40
13:40 10.11.2014
31 Дошо
До коментар #25 от "Бмв":
Каква пластмаса бе?Ти виждал ли си GTR освен на снимка бе ?Аз GTR без интериор напълно облицовн с кожа не съм виждал.Това да не ти е на съседа гъзар E46 2.0Д?13:43 10.11.2014
32 Дошо
До коментар #12 от "F430":
Какво Строше какви 911 бе алоо?Я разгледай профила на Nick Murray в youtube да видиш разочарованието на човек дал една торба пари за Строше.Гледай му клиповете да видиш как като мине през локва стелките му подгизват или като мине през неравност таблото му изгасва или как от вратите му излиза дим от ел.инсталацията на Строшето и германските кавали се правят на ударени за гаранцията.13:48 10.11.2014
33 Дошо
13:52 10.11.2014
34 глупака
13:56 10.11.2014
35 гост
14:10 10.11.2014
36 бълхарче от БГ
14:13 10.11.2014
37 Кофти
14:18 10.11.2014
38 Курти Куртев
14:24 10.11.2014
39 триста итридесети
Коментиран от #48
14:37 10.11.2014
40 триста итридесети
До коментар #30 от "Име:":
Ей, ама и ти в голям филм си се вкарал: гтр и суперкола !ми тя моята е по-луксозна от гтра 16 пъти и 32 пъти по здрава, и 64 пъти по-голям пробег имам при 200 км/ч
Коментиран от #41
14:41 10.11.2014
41 Име:
До коментар #40 от "триста итридесети":
Ти не осъзнаваш май колко си нелеп!Коментиран от #52, #53
15:07 10.11.2014
42
15:09 10.11.2014
43 F430
15:24 10.11.2014
44 Julio
До коментар #24 от "Shmeker":
Да харесаваш дизайна на една кола е много субективно. Аз съм близо 40-така и нямам спомен например някога да съм харесал модел на Порше. При това познавам Поршето като модел още от времената да картинките от дъвки Би-Бип...Това разбира се не значи че Порше е лоша или пък грозна кола. Всеки си има свои критерии за това и съди според тях. Като дизайн за мен GTR-а е средна работа - има и по-лоши има и по-добри. Аз примерно като дизайн моделите на Астън Мартин най-ги харесвам...
Коментиран от #70
16:03 10.11.2014
45 Гост
16:07 10.11.2014
46 HAMMAN
16:46 10.11.2014
47 бумбумбум
16:49 10.11.2014
48 Крис
До коментар #39 от "триста итридесети":
Селчо, топъл хляб и ние гражданите ядем понякога. Не се продава само на село. Ама ти си стой на село и продължавай да приемаш всичко направо като топъл хляб. За изрази като "образно казано" няма какво да ти обяснявам, нито аз, нито пък автора.17:09 10.11.2014
49 вуяя
Коментиран от #54
17:43 10.11.2014
50 F430
Коментиран от #51
17:55 10.11.2014
51 Ти да видиш
До коментар #50 от "F430":
Не, това е автомобил за хора, които искат бърза кола и няма нужда да избиват комплекси с някоя от изброените от теб доста по-скъпи коли. От техническа гледна точка, автомобилът си струва от всякъде, особено като се сметне и цената му. Ходи проучи какво може GTR и как го може и тогава спами по форумите.18:06 10.11.2014
52 триста итридесети
До коментар #41 от "Име:":
А ти осъзнаваш ли че: суперколите струват от милион нагоре, и се купуват повече от гтра?49 - Немеца кога е правил ДВГ - японеца е бил в напреднал стадии на маймуна, и сега е пак така, БМВ откога имат ~600 коня двигател с ПО-малък разход и БЕЗ турбо (сериино), японците правеха трици, или пък БМВ кога правеха двигател 1500 кубика с 1500 коня, японците бяха по оризищата.
Коментиран от #55, #61
18:06 10.11.2014
53 триста итридесети
До коментар #41 от "Име:":
Ние, повечето граждани, ядем топъл хляб редовно, а вие - явно не, причината не може да е в магазина, понеже то сега (в града) магазини много и все пълни и се зареждат всеки ден с топъл хляб, та причината да не ядеш редовно топъл хляб, явно е че си беденКоментиран от #58, #74
18:12 10.11.2014
54 Фенаси Керим
До коментар #49 от "вуяя":
Koлега точно Нисмото пада като "спряло" от Turbo S 560 p.s.Има клип в You-tube!Коментиран от #60
18:30 10.11.2014
55 Име:
До коментар #52 от "триста итридесети":
Да наистина не осъзнаваш какви глупости говориш. Дори няма да си губя времето да ти обяснявам нещо, което няма да "вденеш"...18:44 10.11.2014
56 Иван Колев
19:24 10.11.2014
57 F430
Коментиран от #59
19:54 10.11.2014
58 reality
До коментар #53 от "триста итридесети":
Ти пък кога стана гражданин,като ти гледам ника си точно от групата на каращи дърти тройки на газ.БМВ в България си е символ на простотия ако още не си го разбрал да ти го кажа.
20:03 10.11.2014
59 ха ха
До коментар #57 от "F430":
Да и нисана е по бърз от това RS още преди 4 години.А между другото в RS няма кожа няма да ти хареса нали обичаш лукса.20:06 10.11.2014
60 Alain
До коментар #54 от "Фенаси Керим":
Колега не съм чул Turbo S да има време 7.08 на Нюрбургринг. Дай да я видим тази обиколка,че ми стана любопитно.20:10 10.11.2014
61 330 iзмислици
До коментар #52 от "триста итридесети":
Кога е правило БМВ кола с 1500 коня двигател,че и горял малко?Алоо много взе да фантазираш.Я ни кажи при вас на село виждаш ли го оня мармот дето увива шоколад в станиол? ;))
Коментиран от #67
20:17 10.11.2014
62 F430
Коментиран от #63
20:23 10.11.2014
63 Alain
До коментар #62 от "F430":
Каза го вече при Порше си плащаш за име.А спортна кола се тества на писта,на драг по леката кола каквато е Порше ще спечели,но в завои по слабото шаси на Порше показва недостатъците си.Просто за хора които не искат да си избиват комплексите с известни имена ГТР е добро решение.Даваш 150 000 и получаваш неща които Порше и за 300 не може да ти даде.
Коментиран от #71
21:03 10.11.2014
64 PIRANHA
22:51 10.11.2014
65 PIRANHA
22:56 10.11.2014
66 Vasik Atanasova
23:34 10.11.2014
67 триста итридесети
До коментар #61 от "330 iзмислици":
Ало, бало, правило е, така или иначе тоя двигател държи рекорд по извадени коне от литър обем, а оня серииния дето го споменах е на 20-30 години и жапанезе пуур все още нямат аналог .... алооооуКоментиран от #78
00:13 11.11.2014
68 Japoneze
И не е само тя: LFA,EVO,STI,SUPRA,RX7,ISF....да изброявам ли още.И да споменем само че и Тойота ,и Мазда и Ниссан готвят по нещо "грозно"-съвсем скоро! Коли за правени за яко каране - не за позиране на лигльовци!
04:04 11.11.2014
69 balaci
04:16 11.11.2014
70 Shmeker
До коментар #44 от "Julio":
Не говорим за красиви коли, просто GTR-a e грозен това е.08:00 11.11.2014
71 Shmeker
До коментар #63 от "Alain":
Бих добавил още нещо: Хипотетично GTR може да си го вземе един ден всеки на старо, нещо което е трудно за по-скъпите марки.. Но пък не се знае нисана дали ще е останал здрав.Коментиран от #72, #73, #77
09:02 11.11.2014
72 Стоян Стоянов
До коментар #71 от "Shmeker":
ха познай на старо какво ли реално ще е останало от GT-R-а?А относно коментара ти №70 - красотата е субективен фактор. Според моето скромно мнение GTR е всичко друго, но не и грозен автомобил. Леко ръбовати форми, приятни за окото - пак казвам лично мнение е. Аз харесвам дизайна и на USA muscle cars от 60-те и 70-те. Новите не толкова - и там си загубиха идентичността. Виж един Мустанг например от 60-те и от 90-те каква разлика има.
Абе за всеки вкус - нали така
Коментиран от #75, #76
10:00 11.11.2014
73 Дошo
До коментар #71 от "Shmeker":
А я пък ти.Ами със изгъзиците на СОЦваген какво е положението?Кайени за по 20 бона вече има накъдето се обърнеш.С Панамерата ще стане същото, с разните Каджуни също.И да ти кажа Нисана ще е в много по-добра кондиция от СОЦвагените.10:19 11.11.2014
74 Дошo
До коментар #53 от "триста итридесети":
Богаташа с 15 годишното Бенве на гаС се обади10:24 11.11.2014
75 Дошo
До коментар #72 от "Стоян Стоянов":
И гледай филма на Нешънъл джиографик за GTR да видиш какви степени на точност се ползват при изроботката на компонентите му.Това да не ти е Маскирано Q5 с 2.0TDI?Абе аз не мога да разбера защо само дрънкате простотии като хал хабер нямате?
10:40 11.11.2014
76 Име:
До коментар #72 от "Стоян Стоянов":
Айде намери евтин GTR на старо! Без значение от коя генерация е, от hakosuka и kenmeri до r34 всичките държат висока цена на старо!!11:38 11.11.2014
77 PIRANHA
До коментар #71 от "Shmeker":
Чисто реално: Айде извади пари и си го купи бе!?!?! Малко ще ти е трудно, т'ва всеки втори ми вика, ама то сега колите са доста поевтинели. -Е добре щом са толкова евтини купете си по новия модел 2ра употреба кола, а не вашия варел на 15+ години, купете си на 5 поне да ви видят всички и да кажат, я тоя работи портиер верно колите са евтини и си е купил Туарег (Големия ГОЛФ)14:59 11.11.2014
78 330 iзмислици
До коментар #67 от "триста итридесети":
Дай да ги видим тия двигатели какъв рекорд държат,в Гинес ли го пише,кога са ги измерили тези коне на какъв стенд?Нямали аналози.Още малко ще кажеш че само БМВ прави двигатели.Много почна да си измисляш.
Коментиран от #79
22:35 11.11.2014
79 триста итридесети
До коментар #78 от "330 iзмислици":
"През 1983 г. Почти всички отбори ползват 1,5 литрови двигатели с турбокомпресор като мощността надхвърля 1100 к.с. Моторът на BMW има мощност над 1250 к.с. в състезание и 1450 на квалификации , според специалисти. Монтиран на болид Бенетон в ГП в Италия, Герхард Бергер постига рекордната за времето си скорост от 351 km/h."Тогава когато БМВ правеха двигатели, японците никой не ги е знаел на картата, после идваха на уроци в Мюнхен, германци ходиха в Япония, и те така, с голям зор се пръкнаха митсубишита и подобните им. Не са дали нищо ама нищо съществено в автомобилостроенето, само дънат евтинджос и подбиват пазара на големите.
Коментиран от #80, #81
09:43 12.11.2014
80 Дошo
До коментар #79 от "триста итридесети":
И какво?Станали ли са шампиони?Не са!Тогава какво подскачаш?351км/ч?McLaren HONDA MP4 - 415км/ч ха хаКогато БМВ са правели двигатели същност не са правели а са слагали готови двигатели на велосипедите, които са произвеждали.И за Мицубиши не се изказвай, защото те за разлика от Бенве, които правели самолетни двигатели заради, което толкова ги боготворите Мицубиши са правели не само двигателите ами цели самолети и продължават и до ден днешен.
11:48 12.11.2014
81 Име:
До коментар #79 от "триста итридесети":
Хиляди пъти съм ти обяснявал какви са били проблемите на Брабъм точно с тоя "1500кс" мотор. Можеш сам да си прочетеш по темата! Хонда тогава прави по-добри двигатели във Ф1 и от ФЕРАРИ!!!!! Чети момченце образовай се.Освен това 1500кс са дадени на стенд за много малко време. Всеки един от отборите без значение каква марка е могъл да увеличи налягането и за 2-5 минути да даде 1500-1800кс - колкото си иска... В състезания и квалификации Брабъм са имали сериозни проблеми с двигателя си БМВ. Именно двигателя им е пречел да са конкурентни с гениалното шаси, което им създава Гордън Мъри!!!!
Коментиран от #82, #83
12:30 12.11.2014
82 триста итридесети
До коментар #81 от "Име:":
ееееххехееехехеххехехехехехехехахахаххахахаххахахахахаххахахаха
ехеххехехеххехехехехехехехехехехехее
ееееееееееееххеххехехехехехехехехехеххехе
той ми обяснявал проблемите на този мотор
ехееееххехехехехехехехехехеехехеххехе
хахахахаххахахахахахахахахахахаххахахаха
ше ме умориш лапе, не бях се смял така с години
Коментиран от #84, #85
12:50 12.11.2014
83 триста итридесети
До коментар #81 от "Име:":
Този модел на Брабъм също отворил нова страница във Формула 1. В шампионата вече били забранени подвижните аеродинамични елементи, които направлявали въздушния поток. Но силата на колата бил двигателят на БМВ, който бил първия с турбо-компресор успял да спечели титлата в Гран при. Турбо-двигателите били използвани за първи път от Рено през 1977 година. Тогава от ФИА разрешили 1,5-литровите турбо-двигатели, да се състезават едновременно с 3-литровите атмосферни двигатели. Първоначално турбо-двигателите били доста слаби, но когато през 1979 г, Рено започнали да печелят победа след победа, а през 1981 г. Ферари установили нови стандарти за мощност и издръжливост станало ясно, че бъдещето е дошло. След множество дискусии и политически игри във ФИА, се взело решение всички автомобили да са оборудвани с турбо-двигатели. Така Брабъм-БМВ с Нелсън Пикет победили Рено и Ферари и спечелили титлата през 1983 година.12:53 12.11.2014
84 Име:
До коментар #82 от "триста итридесети":
Ей неграмотник!Проблема е че е бил редовак в сравнение с останлите които използвали v- образни мотори. Двигателят е бил прекалено висок за да се вмести в болида. Гордън Мъри измисля начин и го монтират наклонен. Двигателят е страдал от oil starvation. Поради разположението на мотора и маслената помпа мотора е събирал масло в картера. Поради посоката на въртене на коляновия му вал и разположението на помпата е имал лоша циркулация на маслото! Това застояване е довело до много лошия респонс на газта и като добавиш и турбо лага се получава много труден мотор за съзтезателно каране! Отделно се е получавал луфт на коляновия вал....ЧЕТИ БРЕ ЧЕТИ ЧЕТИ ЧЕТИ!!!!!!! Гордън Мъри тогава казва че болидът би бил мното по-успеше с v-образен мотор!
13:08 12.11.2014
85 Име:
До коментар #82 от "триста итридесети":
Аре стига вече с тия БМВ-та че ми се повръща от тях вече.Разбрали сме се вече БМВ са НАЙ-ВЕЛИКИТЕ, НАЙ-БЪРЗИТЕ, НАЙ-ИКОНОМИЧНИТЕ, НАЙ-ПРЕСТИЖНИТЕ, НАЙ-ЛЪСКАВИ, НАЙ-ПРЕМИУМ. БМВ СА БОГОВЕ. БМВ СА НЕНАДМИНАТИ!!!!!!
айде чао!
Коментиран от #86
13:10 12.11.2014
86 триста итридесети
До коментар #85 от "Име:":
Ако ще и да се на.ереш, синът на ОТО основава БМВ,Нещо като ... и рече Ото: нека бъде двигател, и нека бъде БМВ :)))
та наистина са като богове :)))))))))))))))
Коментиран от #87
13:29 12.11.2014
87 Име:
До коментар #86 от "триста итридесети":
нямам думи, ти си някакъв уникално болен мозък...Коментиран от #88
13:32 12.11.2014
88 триста итридесети
До коментар #87 от "Име:":
хаххахахахахахаххахахахахаа13:34 12.11.2014
89 някой
За другото - аз не разбирам, би ли ми обяснил, като на прост човек, в кое и къде точно БМВ са богове? С примери, ако може. Можеш да ползваш формула 1, шампионати, иновации и каквото се сетиш, като започнеш от "самолетната перка" на емблемата, която...ами...всъщност е знамето на провинция Бавария, където се прави, никаква самолетна перка, чукни го в Гугъл :(
Слушам те, докато настройвам чипа, че и бензиновата ми харчи много в студа, 6 литра газ хапна градско, а пълзях с 240 по Стамболийски...
Коментиран от #90
17:09 12.11.2014
90 Име:
До коментар #89 от "някой":
Чух веднъж че един познат карал БМВ-то си с 240км/ч в продължение на час и половина и не му избила капачката на радиатора, а му избила капачката на резервоара. Спрял да източи насъбралото се гориво, сложил пак капачката и продължил с 280....Коментиран от #91, #94
17:24 12.11.2014
91 някой
До коментар #90 от "Име:":
Еми като не иска да му избива, да включи на втора бе !И стига хейт, изобщо не е вярно, че фанатизираните фенове точно на тази марка, са световноизвестни кухоглавци, известни най-вече с фантасмагорийте си. Еуа ми вииш моя баварец 3.0д , ето - като ходих до морето го засякох, нарочно си го галих на 4-та, спокойно и културно, с не повече от 310, даде ми 4.1/100 нафта. На връщане малко качи, но един смешко с някакво Енцо си повервА и се бегАх с него. ОткъснАх го само километър, не можах повече. Имаше късмет, че съм с караваната на теглича, иначе щеше да види за какво иде реч.
21:14 12.11.2014
92 триста итридесети
Оставяме останалите факти настрана и се съсредоточваме, върху най-важното: консумирано гориво /пари/ - получена мощност, щото това за мен, а вярвам и за вас е най-важно, после - качество в купето и фасон отвън, та да започваме .... ето 330и от 2000 г.
Няма да говоря за заводски данни, понеже те са за нова кола и качествено гориво, ще говоря за тук и сега, КОЯ Е ТАЯ ЯПОНКА, която да гори толкова (приблизително поне) и върви толкова колкото 330-ката, или 320д от 1998 год, или 330и от 2005? Това като за начало, говорим за сериини сток автомобили.
Ще чакам за пореден път да видя безсилието ви!
Коментиран от #96
22:13 12.11.2014
93 Киека
21:48 13.11.2014
94 триста итридесети
До коментар #90 от "Име:":
Ей мушморок, нали знаеш че не разбираш от автомобили, само можеш да щракаш на копчетата и да се мислиш за някакъв, ама ако те предизвикам на среща и ще си подвиеш опашка ....10:25 14.11.2014
95 Japoneze
Не знам дали е на добре -предния е един от най-добрите рейсинг инженери в Света!
04:40 15.11.2014
96 Formula1
До коментар #92 от "триста итридесети":
Ей я ни кажи кое е това БМВ което върви като нисана от тази статия?Не можеш защото такова НЯМА.
Я ни кажи БМВ печелило ли е титла във Формула1 като имало такъв уж хубав двигател.
И не бъркай Пикет с БМВ.
Уникално ограничен човек си.Да не ползвам по силни думи,но не ме учудва повечето фенчета на БМВ които познавам са като теб.
Вземи да прочетеш малко, за Гордън Мъри,кой е какво е направил и най вече какво е казал за скапания двигател който БМВ са му доставили.И си задай въпроса защо никой не иска двигател от БМВ и защо Мъри се маха от Брабъм за да отиде в Макларън.И познай там с какъв двигател печели.
Няма го там нито на Ото сина му нито майка му нито леля му.
Дано ме разбра,че като ти гледам простотиите почти няма шанс за теб.
Коментиран от #97
02:50 16.11.2014
97 триста итридесети
До коментар #96 от "Formula1":
нисана прави разход като на макларън Ф1, да го сравняваме с него, Фашаш ли ми мисълта.01:06 17.11.2014