10 Ноември, 2014 10:42 27 145 97

GT-R Nismo се продава като топъл хляб

  • nissan-
  • gt-r-
  • nismo

Мераклиите в САЩ, които искат да притежават новото изпълнение на суперкара Nissan GT-R, са доста повече от предлаганите от компанията бройки. Става дума за версията със заводски тунинг от Nismo, от която са предвидени 200 бройки. Не е ясно колко от тях са предназначени за пазарите в Северна Америка, но по данни на Motor Authority цялата квота за САЩ е предварително разпродадена.

Под капака на Nissan GT-R Nismo е разположен усъвършенстван 3.8-литров шестцилиндров двигател с мощност 600 конски сили (стандартната версия разива 550 коня). Инженерите от Nismo сменят турбокомпресорите, доработват всмукателната и изпускателна системи, като монтират и нов аеродинамичен пакет на автомобила. Окачването също е пренастроено.

За GT-R Nismo е предвиден и допълнителен пистов пакет, включващ аеродинамични елементи от въглеродни нишки, пружини и амортисьори Öhlins с ръчна регулировка, доработен интеркулер, титаниева ауспухна система, както и различно програмиране на електрониката на мотора и тракшън контрола. Този пакет обаче се заплаща допълнително. Цената на базовия GT-R Nismo в САЩ е $151 585.

Доработеният от Nismo автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.7 секунди - постижение, което е по-добро от това на стандартния GT-R с две десети от секундата. За това помагат и ексклузивните Nismo гуми, разработени от Dunlop, които предлагат уникално сцепление. Размерите им са 255/40 ZRF20 отпред и 285/35 ZRF20 отзад.

Още от интересните нововъведения във версията Nismo са 17.3-милиметровата куха задна стабилизираща щанга, която допринася и за намаляване на теглото. Пружините и специално разработените BilsteinDampTronic амортисьори отпред и отзад са настроени така, че да осигуряват изключителни нива на сцепление и прогресивна обратна връзка от волана.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ждяш

    3 2 Отговор
    красавец :)

    Коментиран от #5

  • 2 рулз

    3 4 Отговор
    единствената хубава японска кола
  • 3 Марто

    9 1 Отговор
    Ми нормално. За тези пари няма друга кола, която да ускорява под 3 сек.

    Коментиран от #11

  • 4 гост

    2 2 Отговор
    Къде е Дошо?
  • 5 Shmeker

    3 6 Отговор

    До коментар #1 от "ждяш":

    Извратено чувство за автомобилна красота имаш

    Коментиран от #6

  • 6 хахаха

    6 3 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Казва го някой с аватар на Ауди хахаха

    Коментиран от #20

  • 7 Име:

    4 1 Отговор

    Коментиран от #10

  • 8 PIRANHA

    6 2 Отговор
    Махни го тоя шмекер, той освен ауди и ФолксЩайген, другите марки не иска да ги вижда, да не би случайно да има много по-хубави автомобили...
  • 9 PIRANHA

    8 1 Отговор
    Че GT-R е много добра, уникална кола за уникални пари просто е ФАКТ, който няма как да бъде преборен и затова се харчи като топъл хляб, че двигателя му има ресурса да поеме още конски сили има го, че поршето е по-бързо на 400 метра на никой не му пука, щото дори с доработка на мотора, пак на купилите Годзила ще им бъде по евтино от колкото да си купят сток порше 911
  • 10 Име:

    10 1 Отговор

    До коментар #7 от "Име:":

    Колкото и да го мразите GTR-a, ще отнеме време на много производители да направят кола, която да подобри времето му от 7.08. А ако добавим и цената като фактор, ще е още по-трудно.
    (сега ще залаете, но не мисля че има място за сравнение с LaFerrari, 918 и McLaren...те са си в тяхна категория)

    Коментиран от #13

  • 11 Ангел

    2 7 Отговор

    До коментар #3 от "Марто":

    Да ама всяка една друга спортна кола има екстри в нея, сумати му еърбеци и така нататък. Това е разликата, затова едната е евтина а другата скъпа. Ферари, ламбо, макларън и другите грандове, не могат да си позволят да пуснат такава нискобюджетна кола заради реномето им! Виж за нисан които не са кой знае колко луксозни, това е добре дошло. Пък да не говорим, че гамата им вече наполовина е на "рено".

    Коментиран от #22

  • 12 F430

    2 9 Отговор
    ПРЕДПОЧИТАМ 911 ТУРБО С.НЕ ЗНАМ ЗАЩО ТОЗИ НИСАН Е ТОЛКОВА ХВАЛЕН И ХАРЕСВАН ОТ ВСИЧКИ.КОЛКОТО И ДА Е КРАСИВ И БЪРЗ СИ ОСТАВА НИСАН ТО И ЗА ТОВА ЦЕНАТА МУ Е ТАКАВА.ТАЗИ КОЛА Е ЗА ХОРА КОИТО ХЕМ ИСКАТ БЪРЗА КОЛА ХЕМ ДА СТРУВА ДО 200 000 ЛЕВА.И ЗА ТАКИВА КОИТО НЕ МОГЪТ ДА СИ ПОЗВОЛЯТ 911 ТУРБО С,458 ИТАЛИЯ,УРАКАН

    Коментиран от #17, #32

  • 13 Ангел

    2 6 Отговор

    До коментар #10 от "Име:":

    https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ я пак това с рекордите :) Май ВАГ'а е пред Вас? И не знам какъв човек трябва да си, за да казваш, че ауди е грозен автомобил. В последните години особенно всяка една МАРКА вади красиви модели на автомобили. Как може да се нарекът грозни не знам, може би ей така безпричино хейтърстване, жал ме е за вас големите оценители на автомобили.

    Коментиран от #15, #16

  • 14 Той

    4 2 Отговор
    Не ми допада дизайна на японското /ентериор и екстериор/, затова ако имах пари, не бих си го взел. Но с преклонение пред техническите му качества /характеристики/...
  • 15 Име:

    7 1 Отговор

    До коментар #13 от "Ангел":

    Поласкан съм че го сравняваш с 918. Само че колко общо има 918 с останали ВАГ, че да казваш ВАГ'а е пред Вас??????? :D
    До номер 12:
    Въпрос на вкус. И аз като фен на Порше първоначално изобщо не харесвах GTR, но като понаучих няколко неща даже ми стана по-интересната и по-любима кола от 911... Двете са доста различни и всяка си има своето...
    Какво от това че е нисан? Нисан GTR съществува от 1969-та година и има предостатъчно история и в моторните спортове....
  • 16 Tsuchiya

    6 1 Отговор

    До коментар #13 от "Ангел":

    ВАГ нямат кола със стандартно задвижване пред нисана.Провери си фактите преди да сравняваш хибриди за милион произведени 5 броя с обикновени автомобили.
  • 17 S Doichinov

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "F430":

    Поршето може да е по-бързо но ако му изпаднат фаровете докато спреш да ги вземеш и нисана те е минал
  • 18 Julio

    11 1 Отговор
    GTR-а е много важна кола за автоиндустрията щото реално показва колко е съотношението м/у себестойността на един хипер-кар (заедно с целият инженерен ноу-хау) и колко всъщност плащаш само за едната емблема.

    Коментиран от #24

  • 19 MSux

    8 1 Отговор
    Разгледах топ 100 на " Ринга " и се оказа, че великите бмв са чак на 66-то място (най-бързата им кола).... много бягат тия бмвта ей. Не можеш да ги стигнеш.
    Иначе по темата харесвам и Порше и ГТР-а, твърде различни са, но не може да кажете, че ГТР-а отвътре изглежда зле, та нали точно Ферари имат модели които даже нямат и климатик и радио за да бъде намалено теглото. ГТР-а си е доста приличен отвътре.

    Коментиран от #21

  • 20 Shmeker

    2 6 Отговор

    До коментар #6 от "хахаха":

    Буахахааа Ауди са с много по-добър дизайн от почти всичко, от край време.
  • 21 Shmeker

    1 6 Отговор

    До коментар #19 от "MSux":

    БМВ не доказват нищо, Нисан са тия дето фалираха и GTRа е реклама един вид. Нека да има такива коли

    Коментиран от #23

  • 22 някой

    7 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ангел":

    Ти какъв лукс си виждал във Ферари или Порше който го няма в друга кола дори била тя и за 50 000 евро.
  • 23 МSux

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "Shmeker":

    Само според теб Ауди имат хубав дизайн, това, че са сложили една решетка от камион и 15 години не искат да измислят нещо ново, това не ги прави красиви. Q7 ли е красиво или оново новороденото ТТ дето са му сбъркани пропорциите или гърбавото Q3? Да не говорим, че в най-горен клас S класата няма конкуренция. Единствено бих предпочел новото А3 пред А класата. Ауди не са стигнали да се мерят с БМВ (макар, че не ги харесвам) камоли да се мерят с Мерцедес.
  • 24 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #18 от "Julio":

    Това е така, но наистина е много грозен

    Коментиран от #44

  • 25 Бмв

    0 5 Отговор
    Да ти хубаво си разгледал ама май си пропуснал нещо. Във тоя списък преди БМВ има само супер коли. БМВ не правят супер коли, те правят СПОРТНИ и луксозни коли, което означава че като махнеш суперколите и БМВ и Мерцедес (без СЛС) стават първи, което пък означава, че това са най-добрите спортни коли.
    Айде гледай по хубаво другия път.

    "някой" мога да ти кажа лукс в ГТР който го няма във ферари или порше - пластмасата.
    А лукс който го няма в ГТР - почти целия.
    Все едно да сравняваш рено с мерцедес по лукс.

    Коментиран от #27, #28, #31

  • 26 Obektiven

    11 1 Отговор
    За защитниците на Порше 918,само да вметна какво "включва" weissach пакета с който върти 9 сек по-бързо време от Гтр-а на Северния склон! Та пакета включва: Свален Климатик,Свалена Стерео система,Свалени кори на вратите,Кожата по седалките е заменена с плат и др."шукарии" И тук говорим за кола 6 пъти по-скъпа от Гтр-а.... И какво излиза,че Поршето с 552 коня на тон върти с едва 9 сек по-добро време от кола с 354 коня на тон...И после да кажете че ГТР-а не бил добър....
  • 27 Име:

    6 1 Отговор

    До коментар #25 от "Бмв":

    Каква пластмаса какви глупости. Дали интериора на М6 или на SLS има по-малко пластмаса от този на GTR - не виждам голяма разлика.... А понеже вашите лични автомобили са изцяло с кожа, титан, карбон и хром и скъпо дърво, че това ви е проблема да не харесвата GTR. Иначе у астрата си ви е добре.... За такива като вас си има GTR egoist със напудрен интериор. ХАХАХА .а*и измислиците мъдрите...
  • 28 Име:

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Бмв":

    По твоята логика Ferrari f40 нищо не струва. Много станахте изведнъж богаташите и снобарите чак смешно че си губите времето тука в тоя форум, а не си карате Rolls Royce-овете...
  • 29 начетен

    0 4 Отговор
    Хора, осъзнайте се! Като всяко нещо евтоното излиза скъпо! Този нисан, да много бяга за парите си. Но някой от вас замислял ли се е колко му струва подръжката? Аз имам познат, който кара такъв и казва че само за 1 година подръжката му струва колкото още 1 такъв нисан.

    Коментиран от #30

  • 30 Име:

    8 0 Отговор

    До коментар #29 от "начетен":

    Виж сега този нисан върви в територията на супер колите, дори по-бързо от много доказали се такива, ферарита, ламборгинита и т.н. Ти замислял ли си се колко струва подръжката на 1 супер автомобил???? Ако искаш спортна кола плащаш. Колко си мислиш им струват редовната доста по-честа смяна на гуми на хората които имат м3, sti, amg, s4, и т.н. Нали се сещаш че дори само гумите им струват колкото 50% от колите карани в БГ и в повечето случаи не изкарват цял сезон с тях както с обикновените автомобили... а бе какво коментираме глупости това са несравними неща... Не може да поддържаш спортен автомобил на цената на подръжката на пежо 206....

    Коментиран от #40

  • 31 Дошо

    7 0 Отговор

    До коментар #25 от "Бмв":

    Каква пластмаса бе?Ти виждал ли си GTR освен на снимка бе ?Аз GTR без интериор напълно облицовн с кожа не съм виждал.Това да не ти е на съседа гъзар E46 2.0Д?
  • 32 Дошо

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "F430":

    Какво Строше какви 911 бе алоо?Я разгледай профила на Nick Murray в youtube да видиш разочарованието на човек дал една торба пари за Строше.Гледай му клиповете да видиш как като мине през локва стелките му подгизват или като мине през неравност таблото му изгасва или как от вратите му излиза дим от ел.инсталацията на Строшето и германските кавали се правят на ударени за гаранцията.
  • 33 Дошо

    7 0 Отговор
    Абе Ангеле .Ти как разбра, че в GTR няма еърбегове и други екстри?
  • 34 глупака

    6 1 Отговор
    Немците май няма какво да кажат дори Макларън-Мерцедес не могат да се мерят с Годзила....А тинейджърските и цигански коли в БГ БМВ направо стават за смях с Годзила до тях.
  • 35 гост

    5 0 Отговор
    КОЛА МЕЧТА!
  • 36 бълхарче от БГ

    1 0 Отговор
    В УСА 151х. долара си е пара, това е доход на среден адвокат, лекар, инДжинер.Бачкаторите взимат по 60-70х. долара годишно, ако немат сериозни разходи що да не си вземат едно.
  • 37 Кофти

    0 3 Отговор
    Абе карах я няколко месеца количката, ама я продадох! Кофти ми се видя, не върви както трябва. Ще си карам пак рендето!
  • 38 Курти Куртев

    0 0 Отговор
    Готин клип! Nissan GTR на Лагуна Сека с легендарната осморка! Красота! Само, дето този клип ми изглежда досущ същият, когато разцъквам на rFactor 2 с тази кола, на тази писта........
  • 39 триста итридесети

    0 5 Отговор
    Абе Славчев, ти бил ли си на село бе, ти знаеш ли как се продава топъл хляб? Как 200 бройки и топъл хляб бе?

    Коментиран от #48

  • 40 триста итридесети

    0 7 Отговор

    До коментар #30 от "Име:":

    Ей, ама и ти в голям филм си се вкарал: гтр и суперкола !
    ми тя моята е по-луксозна от гтра 16 пъти и 32 пъти по здрава, и 64 пъти по-голям пробег имам при 200 км/ч

    Коментиран от #41

  • 41 Име:

    5 0 Отговор

    До коментар #40 от "триста итридесети":

    Ти не осъзнаваш май колко си нелеп!

    Коментиран от #52, #53

  • 42

    0 5 Отговор
    Колата явно е много бърза, ама много грозен дизайн, трябваше малко да се постараят.
  • 43 F430

    0 4 Отговор
    ГОЛЯМО ХВАЛЕНЕ НА ТОЗ НИСАН ГОЛЯМО НЕЩО.ЯВНО ОТ НИСАН ДАВАТ ПАРИ ЧЕ ТОЛКОВА МНОГО СЕ ХВАЛИ.И КАТО ЧЕТА ПОВЕЧЕТО КОМЕНТАРИ ИМАМ ЧУСТВОТО ЧЕ НИСАНА Е ХВАЛЕН САМО ЗАРАДИ ТОВА ЧЕ БИЛ МНОГО ЗДРАВ И МНОГО БЪРЗ
  • 44 Julio

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "Shmeker":

    Да харесаваш дизайна на една кола е много субективно. Аз съм близо 40-така и нямам спомен например някога да съм харесал модел на Порше. При това познавам Поршето като модел още от времената да картинките от дъвки Би-Бип...
    Това разбира се не значи че Порше е лоша или пък грозна кола. Всеки си има свои критерии за това и съди според тях. Като дизайн за мен GTR-а е средна работа - има и по-лоши има и по-добри. Аз примерно като дизайн моделите на Астън Мартин най-ги харесвам...

    Коментиран от #70

  • 45 Гост

    3 0 Отговор
    Хваленето е по простата причина, че този модел струва с 30%-50% по-малко от другите автомобили с подобни характеристики, а дори е по-добър от някои от тях.
  • 46 HAMMAN

    1 6 Отговор
    По грозна и противна кола няма
  • 47 бумбумбум

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=jCjcGOihfpo
  • 48 Крис

    5 0 Отговор

    До коментар #39 от "триста итридесети":

    Селчо, топъл хляб и ние гражданите ядем понякога. Не се продава само на село. Ама ти си стой на село и продължавай да приемаш всичко направо като топъл хляб. За изрази като "образно казано" няма какво да ти обяснявам, нито аз, нито пък автора.
  • 49 вуяя

    6 1 Отговор
    това е Годзила, няма Порше...няма М-ки...АМГ-та....и прочие...малко се образовайте и тогава драскайте простотии....когато немец създаде 3.8 литров мотор с 600 коня,серийно производство тогава може да го мерите с тея безумни скъпи еднотипни кари...

    Коментиран от #54

  • 50 F430

    2 4 Отговор
    911 ТУРБО С СЪЩО Е СЪС 3.8 МОТОР.АКО ТОЗИ НИСАН БЕШЕ ТОЛКОВА ДОБЪР ИСТИНСКИТЕ БОГАТАШИ НЯМАШЕ ДА СИ КОПУВАТ 911 ТУРБО С,УРАКАН,12Ц,650С,458 ИТАЛИЯ,АВЕНТАДОР,Ф12 БЕРЛИНЕТА А ЩЯХА ДА СИ КОПУВАТ НИСАНА.ЗАТОВА КАЗВАМ ЧЕ ТОЗИ НИСАН Е ЗА ХОРА КОИТО НЕМОГЪТ ДА СИ ПОЗВОЛЯТ,ПОРШЕ,ФЕРАРИ,ЛАМБОРДЖИНИ ИЛИ МАКЛАРАН.КОПУВАТ ГО ХОРА КОИТО ИСКАМ ХЕМ ДА ИМАТ БЪРЗА КОЛА НО ХЕМ ДА СТРУВА НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 200 000 ЛЕВА

    Коментиран от #51

  • 51 Ти да видиш

    6 1 Отговор

    До коментар #50 от "F430":

    Не, това е автомобил за хора, които искат бърза кола и няма нужда да избиват комплекси с някоя от изброените от теб доста по-скъпи коли. От техническа гледна точка, автомобилът си струва от всякъде, особено като се сметне и цената му. Ходи проучи какво може GTR и как го може и тогава спами по форумите.
  • 52 триста итридесети

    0 5 Отговор

    До коментар #41 от "Име:":

    А ти осъзнаваш ли че: суперколите струват от милион нагоре, и се купуват повече от гтра?

    49 - Немеца кога е правил ДВГ - японеца е бил в напреднал стадии на маймуна, и сега е пак така, БМВ откога имат ~600 коня двигател с ПО-малък разход и БЕЗ турбо (сериино), японците правеха трици, или пък БМВ кога правеха двигател 1500 кубика с 1500 коня, японците бяха по оризищата.

    Коментиран от #55, #61

  • 53 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #41 от "Име:":

    Ние, повечето граждани, ядем топъл хляб редовно, а вие - явно не, причината не може да е в магазина, понеже то сега (в града) магазини много и все пълни и се зареждат всеки ден с топъл хляб, та причината да не ядеш редовно топъл хляб, явно е че си беден

    Коментиран от #58, #74

  • 54 Фенаси Керим

    1 3 Отговор

    До коментар #49 от "вуяя":

    Koлега точно Нисмото пада като "спряло" от Turbo S 560 p.s.Има клип в You-tube!

    Коментиран от #60

  • 55 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "триста итридесети":

    Да наистина не осъзнаваш какви глупости говориш. Дори няма да си губя времето да ти обяснявам нещо, което няма да "вденеш"...
  • 56 Иван Колев

    0 1 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=Ox5Fi_lLfpk
  • 57 F430

    1 3 Отговор
    ТОВА ЧЕ Е ЗДРАВА,БЪРЗА И ЕВТИНА НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ Е НАЙ ДОБРАТА КОЛА.ПОРШЕ ДОРИ ИМАТ ВЕРСИЯ КОЯТО Е 3600 КУБИКА И Е 620 КОНЯ И СЕ НАРИЧА ГТ2 РС И Е ПРОИЗВЕДЕНО ПРЕДИ 4 ГОДИНИ.А НИСАНА СЕГА 4 ГОДИНИ ПО КЪСНО Е СЪС 200 КУБИКА ПОВЕЧЕ НО Е СЪС 20 КОНЯ ПО МАЛКО

    Коментиран от #59

  • 58 reality

    3 0 Отговор

    До коментар #53 от "триста итридесети":

    Ти пък кога стана гражданин,като ти гледам ника си точно от групата на каращи дърти тройки на газ.
    БМВ в България си е символ на простотия ако още не си го разбрал да ти го кажа.
  • 59 ха ха

    4 0 Отговор

    До коментар #57 от "F430":

    Да и нисана е по бърз от това RS още преди 4 години.А между другото в RS няма кожа няма да ти хареса нали обичаш лукса.
  • 60 Alain

    4 0 Отговор

    До коментар #54 от "Фенаси Керим":

    Колега не съм чул Turbo S да има време 7.08 на Нюрбургринг. Дай да я видим тази обиколка,че ми стана любопитно.
  • 61 330 iзмислици

    7 0 Отговор

    До коментар #52 от "триста итридесети":

    Кога е правило БМВ кола с 1500 коня двигател,че и горял малко?Алоо много взе да фантазираш.
    Я ни кажи при вас на село виждаш ли го оня мармот дето увива шоколад в станиол? ;))

    Коментиран от #67

  • 62 F430

    3 3 Отговор
    ПОРШЕТО СИ Е ПОРШЕ И ЗАТОВА ЦЕНАТА НА 911 Е ТАКАВА.СЪЩО ТАКА 911 Е ЕДНА ОТ НАЙ СТАРИТЕ СПОРТНИ КОЛИ КОИТО ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ ПРОИЗВЕЖДА И Е ЕДНА ОТ НАЙ ПРОДАВАНИТЕ СПОРТНИ КОЛИ СЪС НАД 820 000 ПРОДАДЕНИ БРОЙКИ.ТОВА ЧЕ НИСАНА Е НАПРАВИЛ БЪРЗА ОБИКОЛКА НА ПИСТА НЕ ГО ПРАВИ НАЙ БЪРЗАТА И НАЙ ДОБРАТА КОЛА В СВЕТА.НА ПИСТА МОЖЕ ДА Е БЪРЗ НО НА ДРАГ 911 ТУРБО С ГО ИЗЯЖДА ХЕМ НИСАНА Е НИСМО И Е 600 КОНЯ А 911 Е 560 КОНЯ

    Коментиран от #63

  • 63 Alain

    3 1 Отговор

    До коментар #62 от "F430":

    Каза го вече при Порше си плащаш за име.А спортна кола се тества на писта,на драг по леката кола каквато е Порше ще спечели,но в завои по слабото шаси на Порше показва недостатъците си.
    Просто за хора които не искат да си избиват комплексите с известни имена ГТР е добро решение.Даваш 150 000 и получаваш неща които Порше и за 300 не може да ти даде.

    Коментиран от #71

  • 64 PIRANHA

    3 1 Отговор
    За феновете само и единствено на прехвалените марки: Не понесохте, че направиха по-евтина и достатъчно бърза, че да се мери с големите при това на супер ниска цена, не понесохте че колата се доказа на пистата на професионалистите, не понесохте дори че може да свали разхода до 10 на 100 в икономичен режим. Ама адски ви е яд, че японците направиха супер конкурентен модел при това той дори не е под марка като Тойота, а просто е един Нисан и този автомобил адски ви дразни, че набива супер скъпите СНОБАРСКИ коли и им натрива носа. Абе, хора, да не би да ви плащат та толкова ги защитавате тия милионери и милиардери, та повечето от вас дори пари за ГТ-Р нямате бе, осъзнайте се за кво се борите жалка българска работа, за това сме на това дередже....
  • 65 PIRANHA

    3 1 Отговор
    Ма на кой му пука, че живеете бе? На ферари ли, дето при пускане на последния си модел дори не ти дават да си го купиш ако не си си закупил 2-3 броя преди тази? Мен специално много ще ме зарадва кризата така да ги удари, че да се молят да си купим само по 1 брой и никой да не им се връзва на простотията
  • 66 Vasik Atanasova

    0 4 Отговор
    НАЙ ХУБАВИТЕ КОЛИ СА НЕМСКИТЕ
  • 67 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #61 от "330 iзмислици":

    Ало, бало, правило е, така или иначе тоя двигател държи рекорд по извадени коне от литър обем, а оня серииния дето го споменах е на 20-30 години и жапанезе пуур все още нямат аналог .... алооооу

    Коментиран от #78

  • 68 Japoneze

    5 0 Отговор
    Брутален намек на самураите към всички останали ,че пак ще духат супата- Японска технология, майка!Кола правена от хора които се самозаколват за едната чест,не от европейски дупета/хюмнета!
    И не е само тя: LFA,EVO,STI,SUPRA,RX7,ISF....да изброявам ли още.И да споменем само че и Тойота ,и Мазда и Ниссан готвят по нещо "грозно"-съвсем скоро! Коли за правени за яко каране - не за позиране на лигльовци!
  • 69 balaci

    2 0 Отговор
    лягайте да спите германци,италианци и французи,по хубава кола от японската и руската няяяма разбирачи хонда вади 100 коня на литър от атмосферен двигател няма турбота няма мурбота 1.6 dohc vtec-истината за един обикновен човек като мен цепи мрака и това е баварци маварци мерджани само са оглеждат каква е тази барака дето ги минава срам и позор за хора които плюят японските коли хал хабер си нямате от х.. ама си навирате задни...е
  • 70 Shmeker

    0 5 Отговор

    До коментар #44 от "Julio":

    Не говорим за красиви коли, просто GTR-a e грозен това е.
  • 71 Shmeker

    2 6 Отговор

    До коментар #63 от "Alain":

    Бих добавил още нещо: Хипотетично GTR може да си го вземе един ден всеки на старо, нещо което е трудно за по-скъпите марки.. Но пък не се знае нисана дали ще е останал здрав.

    Коментиран от #72, #73, #77

  • 72 Стоян Стоянов

    0 4 Отговор

    До коментар #71 от "Shmeker":

    ха познай на старо какво ли реално ще е останало от GT-R-а?
    А относно коментара ти №70 - красотата е субективен фактор. Според моето скромно мнение GTR е всичко друго, но не и грозен автомобил. Леко ръбовати форми, приятни за окото - пак казвам лично мнение е. Аз харесвам дизайна и на USA muscle cars от 60-те и 70-те. Новите не толкова - и там си загубиха идентичността. Виж един Мустанг например от 60-те и от 90-те каква разлика има.
    Абе за всеки вкус - нали така

    Коментиран от #75, #76

  • 73 Дошo

    2 1 Отговор

    До коментар #71 от "Shmeker":

    А я пък ти.Ами със изгъзиците на СОЦваген какво е положението?Кайени за по 20 бона вече има накъдето се обърнеш.С Панамерата ще стане същото, с разните Каджуни също.И да ти кажа Нисана ще е в много по-добра кондиция от СОЦвагените.
  • 74 Дошo

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "триста итридесети":

    Богаташа с 15 годишното Бенве на гаС се обади
  • 75 Дошo

    4 0 Отговор

    До коментар #72 от "Стоян Стоянов":

    И гледай филма на Нешънъл джиографик за GTR да видиш какви степени на точност се ползват при изроботката на компонентите му.Това да не ти е Маскирано Q5 с 2.0TDI?
    Абе аз не мога да разбера защо само дрънкате простотии като хал хабер нямате?
  • 76 Име:

    5 0 Отговор

    До коментар #72 от "Стоян Стоянов":

    Айде намери евтин GTR на старо! Без значение от коя генерация е, от hakosuka и kenmeri до r34 всичките държат висока цена на старо!!
  • 77 PIRANHA

    5 0 Отговор

    До коментар #71 от "Shmeker":

    Чисто реално: Айде извади пари и си го купи бе!?!?! Малко ще ти е трудно, т'ва всеки втори ми вика, ама то сега колите са доста поевтинели. -Е добре щом са толкова евтини купете си по новия модел 2ра употреба кола, а не вашия варел на 15+ години, купете си на 5 поне да ви видят всички и да кажат, я тоя работи портиер верно колите са евтини и си е купил Туарег (Големия ГОЛФ)
  • 78 330 iзмислици

    4 0 Отговор

    До коментар #67 от "триста итридесети":

    Дай да ги видим тия двигатели какъв рекорд държат,в Гинес ли го пише,кога са ги измерили тези коне на какъв стенд?Нямали аналози.Още малко ще кажеш че само БМВ прави двигатели.
    Много почна да си измисляш.

    Коментиран от #79

  • 79 триста итридесети

    0 4 Отговор

    До коментар #78 от "330 iзмислици":

    "През 1983 г. Почти всички отбори ползват 1,5 литрови двигатели с турбокомпресор като мощността надхвърля 1100 к.с. Моторът на BMW има мощност над 1250 к.с. в състезание и 1450 на квалификации , според специалисти. Монтиран на болид Бенетон в ГП в Италия, Герхард Бергер постига рекордната за времето си скорост от 351 km/h."

    Тогава когато БМВ правеха двигатели, японците никой не ги е знаел на картата, после идваха на уроци в Мюнхен, германци ходиха в Япония, и те така, с голям зор се пръкнаха митсубишита и подобните им. Не са дали нищо ама нищо съществено в автомобилостроенето, само дънат евтинджос и подбиват пазара на големите.

    Коментиран от #80, #81

  • 80 Дошo

    2 0 Отговор

    До коментар #79 от "триста итридесети":

    И какво?Станали ли са шампиони?Не са!Тогава какво подскачаш?351км/ч?McLaren HONDA MP4 - 415км/ч ха ха

    Когато БМВ са правели двигатели същност не са правели а са слагали готови двигатели на велосипедите, които са произвеждали.И за Мицубиши не се изказвай, защото те за разлика от Бенве, които правели самолетни двигатели заради, което толкова ги боготворите Мицубиши са правели не само двигателите ами цели самолети и продължават и до ден днешен.
  • 81 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #79 от "триста итридесети":

    Хиляди пъти съм ти обяснявал какви са били проблемите на Брабъм точно с тоя "1500кс" мотор. Можеш сам да си прочетеш по темата! Хонда тогава прави по-добри двигатели във Ф1 и от ФЕРАРИ!!!!! Чети момченце образовай се.
    Освен това 1500кс са дадени на стенд за много малко време. Всеки един от отборите без значение каква марка е могъл да увеличи налягането и за 2-5 минути да даде 1500-1800кс - колкото си иска... В състезания и квалификации Брабъм са имали сериозни проблеми с двигателя си БМВ. Именно двигателя им е пречел да са конкурентни с гениалното шаси, което им създава Гордън Мъри!!!!

    Коментиран от #82, #83

  • 82 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #81 от "Име:":

    ееееххехееехехеххехехехехехехе
    хахахаххахахаххахахахахаххахахаха
    ехеххехехеххехехехехехехехехехехехее
    ееееееееееееххеххехехехехехехехехехеххехе
    той ми обяснявал проблемите на този мотор
    ехееееххехехехехехехехехехеехехеххехе
    хахахахаххахахахахахахахахахахаххахахаха
    ше ме умориш лапе, не бях се смял така с години

    Коментиран от #84, #85

  • 83 триста итридесети

    0 4 Отговор

    До коментар #81 от "Име:":

    Този модел на Брабъм също отворил нова страница във Формула 1. В шампионата вече били забранени подвижните аеродинамични елементи, които направлявали въздушния поток. Но силата на колата бил двигателят на БМВ, който бил първия с турбо-компресор успял да спечели титлата в Гран при. Турбо-двигателите били използвани за първи път от Рено през 1977 година. Тогава от ФИА разрешили 1,5-литровите турбо-двигатели, да се състезават едновременно с 3-литровите атмосферни двигатели. Първоначално турбо-двигателите били доста слаби, но когато през 1979 г, Рено започнали да печелят победа след победа, а през 1981 г. Ферари установили нови стандарти за мощност и издръжливост станало ясно, че бъдещето е дошло. След множество дискусии и политически игри във ФИА, се взело решение всички автомобили да са оборудвани с турбо-двигатели. Така Брабъм-БМВ с Нелсън Пикет победили Рено и Ферари и спечелили титлата през 1983 година.
  • 84 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #82 от "триста итридесети":

    Ей неграмотник!
    Проблема е че е бил редовак в сравнение с останлите които използвали v- образни мотори. Двигателят е бил прекалено висок за да се вмести в болида. Гордън Мъри измисля начин и го монтират наклонен. Двигателят е страдал от oil starvation. Поради разположението на мотора и маслената помпа мотора е събирал масло в картера. Поради посоката на въртене на коляновия му вал и разположението на помпата е имал лоша циркулация на маслото! Това застояване е довело до много лошия респонс на газта и като добавиш и турбо лага се получава много труден мотор за съзтезателно каране! Отделно се е получавал луфт на коляновия вал....ЧЕТИ БРЕ ЧЕТИ ЧЕТИ ЧЕТИ!!!!!!! Гордън Мъри тогава казва че болидът би бил мното по-успеше с v-образен мотор!
  • 85 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #82 от "триста итридесети":

    Аре стига вече с тия БМВ-та че ми се повръща от тях вече.
    Разбрали сме се вече БМВ са НАЙ-ВЕЛИКИТЕ, НАЙ-БЪРЗИТЕ, НАЙ-ИКОНОМИЧНИТЕ, НАЙ-ПРЕСТИЖНИТЕ, НАЙ-ЛЪСКАВИ, НАЙ-ПРЕМИУМ. БМВ СА БОГОВЕ. БМВ СА НЕНАДМИНАТИ!!!!!!
    айде чао!

    Коментиран от #86

  • 86 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #85 от "Име:":

    Ако ще и да се на.ереш, синът на ОТО основава БМВ,
    Нещо като ... и рече Ото: нека бъде двигател, и нека бъде БМВ :)))
    та наистина са като богове :)))))))))))))))

    Коментиран от #87

  • 87 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #86 от "триста итридесети":

    нямам думи, ти си някакъв уникално болен мозък...

    Коментиран от #88

  • 88 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #87 от "Име:":

    хаххахахахахахаххахахахахаа
  • 89 някой

    3 0 Отговор
    Колега, да ти кажа за бавареца - преди малко най-накрая започна да не харчи като ламя, свалих го под 4. С трилитровия дизел на двутонно купе, ми писна да харчи 5.5/100 - каква е тая ламя!

    За другото - аз не разбирам, би ли ми обяснил, като на прост човек, в кое и къде точно БМВ са богове? С примери, ако може. Можеш да ползваш формула 1, шампионати, иновации и каквото се сетиш, като започнеш от "самолетната перка" на емблемата, която...ами...всъщност е знамето на провинция Бавария, където се прави, никаква самолетна перка, чукни го в Гугъл :(
    Слушам те, докато настройвам чипа, че и бензиновата ми харчи много в студа, 6 литра газ хапна градско, а пълзях с 240 по Стамболийски...

    Коментиран от #90

  • 90 Име:

    4 0 Отговор

    До коментар #89 от "някой":

    Чух веднъж че един познат карал БМВ-то си с 240км/ч в продължение на час и половина и не му избила капачката на радиатора, а му избила капачката на резервоара. Спрял да източи насъбралото се гориво, сложил пак капачката и продължил с 280....

    Коментиран от #91, #94

  • 91 някой

    2 0 Отговор

    До коментар #90 от "Име:":

    Еми като не иска да му избива, да включи на втора бе !
    И стига хейт, изобщо не е вярно, че фанатизираните фенове точно на тази марка, са световноизвестни кухоглавци, известни най-вече с фантасмагорийте си. Еуа ми вииш моя баварец 3.0д , ето - като ходих до морето го засякох, нарочно си го галих на 4-та, спокойно и културно, с не повече от 310, даде ми 4.1/100 нафта. На връщане малко качи, но един смешко с някакво Енцо си повервА и се бегАх с него. ОткъснАх го само километър, не можах повече. Имаше късмет, че съм с караваната на теглича, иначе щеше да види за какво иде реч.
  • 92 триста итридесети

    0 4 Отговор
    Конструктивен спор се води от хора, а не от промити мозъци.
    Оставяме останалите факти настрана и се съсредоточваме, върху най-важното: консумирано гориво /пари/ - получена мощност, щото това за мен, а вярвам и за вас е най-важно, после - качество в купето и фасон отвън, та да започваме .... ето 330и от 2000 г.
    Няма да говоря за заводски данни, понеже те са за нова кола и качествено гориво, ще говоря за тук и сега, КОЯ Е ТАЯ ЯПОНКА, която да гори толкова (приблизително поне) и върви толкова колкото 330-ката, или 320д от 1998 год, или 330и от 2005? Това като за начало, говорим за сериини сток автомобили.
    Ще чакам за пореден път да видя безсилието ви!

    Коментиран от #96

  • 93 Киека

    0 2 Отговор
    С един олекотен Голф 180 коня ще му надуя шушоните.
  • 94 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #90 от "Име:":

    Ей мушморок, нали знаеш че не разбираш от автомобили, само можеш да щракаш на копчетата и да се мислиш за някакъв, ама ако те предизвикам на среща и ще си подвиеш опашка ....
  • 95 Japoneze

    0 0 Отговор
    Kazutoshi Mizuno- е създателя на ГТР-а- легенда е тоя пич!Обаче прочетох нещо: напуснал е Нисан миналата година по "лични" причини.Сменил го е Kinishi Tanuma- шеф инженера на всички коли на Инфинити досега.
    Не знам дали е на добре -предния е един от най-добрите рейсинг инженери в Света!
  • 96 Formula1

    3 0 Отговор

    До коментар #92 от "триста итридесети":

    Ей я ни кажи кое е това БМВ което върви като нисана от тази статия?
    Не можеш защото такова НЯМА.
    Я ни кажи БМВ печелило ли е титла във Формула1 като имало такъв уж хубав двигател.

    И не бъркай Пикет с БМВ.

    Уникално ограничен човек си.Да не ползвам по силни думи,но не ме учудва повечето фенчета на БМВ които познавам са като теб.
    Вземи да прочетеш малко, за Гордън Мъри,кой е какво е направил и най вече какво е казал за скапания двигател който БМВ са му доставили.И си задай въпроса защо никой не иска двигател от БМВ и защо Мъри се маха от Брабъм за да отиде в Макларън.И познай там с какъв двигател печели.
    Няма го там нито на Ото сина му нито майка му нито леля му.
    Дано ме разбра,че като ти гледам простотиите почти няма шанс за теб.

    Коментиран от #97

  • 97 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #96 от "Formula1":

    нисана прави разход като на макларън Ф1, да го сравняваме с него, Фашаш ли ми мисълта.