ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Супер жалка класация при условие, че над 90% от автомобилите в България са втора употреба!
Тази класация трябва да се провежда ама 10 години назад! :)
Примерно:
Шкода Фабия модел 2005 спечели първото място в класацията "Кола над 10 години на България". Да се смее ли човек или да плаче!
Дървото спе4ели ,наистина е по евтина от другите но за ка4ество и испълнение няма да говорим спрямо другите ,а пък и цената не е по джоба на българина така 4е не ни дреме много за тая класация
В този клас за качество изобщо не може да се говори - ужасна возия, слаби двигатели, евтини материали, гаден дизайн - а парите......за 20 000 - 25 000 ще си купиш перфектен автомобил Audi A6, BMW 5 er, Mercedes Benz E classe, макар и втора ръка!
Фабията ще падне под 20 000 след година. Това е реалната цена.
Иначе си прав, но да поддържаш БМВ за 25 000 лв. е скъпа задача, освен ако не говориш за някоя постна тройка
Бъркаш приятелю. Едва ли на бмв, мерцедес, ситроен, опел им е станало приятно, че ги бият чехи и японци. награда за марките, които изброих няма, но трябва да има и губещи. Иначе изборът е добър и при коли, и при джипки. Само при ванове не съм съгласен форд да е пред бмв ама...
Мини мисля, че е собственост на БМВ, за това реших, че и баварците мажат филията с шипков мармалад. Но може и да не е тяхна собственост.
Иначе вярно , липсата на БМВ на поне едно първо място е неприятна най-вече за самите тях.
От Опел едва ли реват. Пак ще дойде някоя обществена поръчка за здрава и непретенциозна кола за народната полиция ни пази, и ще оправят продажбите.
Не се избира колата на дадена страна по хубост. Гледат се още доста критерии, а точно за нашата страна Шкодата е най-подходяща мисля. Нисанчето при джипките - също.
Да ти кажа скъпа история е (аз самия имам Mercedes E classe 2006 година). Уважавам много и конкурентите от BMW и Audi, а защо не и Jaguar. Но винаги съм бил на мнение, че нова кола за под 100 000 колкото и не скромно да звучи, не си заслужава особено много - като ще е кола да е кола.
Аз пък не съм съгласен с Киро. За мен нещата стоят по следния начин:
Тойота - беше здрава
Субару - беше истинско 4х4
Мерцедес - беше класа
БМВ - ръчка, но не всички
Дачия - евтинджак, но сравнително надеждна
Нисан - точно X-trail си е баш стандартно SUV
...
А Шкода е едно от най-добрите предложения на нашия пазар, имайки предвид съотношетието цена/качество.
Разбира се че Шкода, Ц-класс и А7 са в различни класове. Първо наградите за кола на годината са в класове(така е във всички класации, не само в българската) като после генерално печели кола на годината един от тези автомобили, като разбира се наградите обикновено отиват за по практчните автомобили а не в разточителни лимузини. В противен случай винаги трябва да печелят лимузините на Ролс-Ройс и Бентли
За тия коли не мога да давам собствено мнение - не съм ги карал-интересното е как вие се наемате да критикувате нещо дето не сте го карали -освен ако има някой ,който да го е правил и да сподели!
Може би се гледа съотношение цена/качество,и Шкода -кажи колега колко коли си купил за по 100 000 -явно му държиш края,или ги купуваш като станат за редовни ремонти с по 3 нули?
Нова кола за под 100 000 не става - добре казано :)
Истината е че новата кола е МНОГО скъпо удоволлствое не толкова защото струва много а защото ПАДА много.
Въпрос някой карал ли Шкода?Много плюете ,а никой не опитал даже да се качи в колата.Като се има предвид състоянието на българския народ е една много добра градска кола.
Какви ги дрънкаш, бе колега? За под 100 000 не са били коли !!! Ако всеки мисли така, трябва да караме цял живот таратайки докато спестим за една такава или да си я купим на изплащане и пак цял живот да караме една и съща кола. Не разбирам логиката ти. Или вместо да изплащаме апартамент, да плащаме обучението на децата и да си караме една такава Шкода, да живеем в тази кола за над 100к и децата ни да си останат с "2-ри клас до обяд", само и само за да се покажем, че караме ИСТИНСКА КОЛА.
Колега, Шкода всички я помнят и знаят със това, че има здравината и надежността на VW но за по малко пари. Което в икономичния клас е основния критерии. Дори не знам за какво се спори изобщо.
Шкода има здравината и надеждността ...на СЕАТ. Всичките тояги на ВАГ, ако не си запознат, се правят еднакви части, тоест между Сеат, Шкода и ФВ разлика няма!
И къде точно и е доброто съотношение на цената и качеството на Шкодата (това клише-глупост, дето всеки, който няма доводи изтъква)?
Къде - сигурно ВАГ автомобилите са много здрави? ХАХА!
Или пък са луксозни? ХАХА !
Или са евтини? Още по-голямо ХАХА!
За всяко приложение има по-добро предложение от Шкода!
Колега напълно съм съгласен с теб! Жалко е че има марки като шкода - "практични" - кое му е практичното на това да си купиш чисто нова фабия за 25 000 и за тези пари да получиш: ужасна теснотия, друсаща возия, евтини, тракащи пластмаси, отвратителен дизайн и нулев имидж!
Бе съмнявам се че точно Шкодата е избора на "интелигентните и некомплексирани" - в настоящето точно тея дето карат Шкодите са некви ултра нагляри в огромната си част. В общи линии се съзтезават за първото място по нахалство с баничарките и маршрутките...
И кола на годината в България е...
Моят Фолксваген поло, защото е здрав, надежден и всеки може да си го позволи! :)
Само на 14г. е тепърва навлиза в пубертета и е доста див. :)
Кола на годината трябва да е кола която показва нещо ново и иновативно. За съжаление новите модели немогат да покажат надежност трябва да минат 5-10 години. Шкода ползва старите технологии на ВАГ къде са иновациите , новаторския дизайн или задвижване. Дачия поради ниската си цената се продават страшно много ако се е позамогнал вносителя и си кихне догодина тя ще е кола на годината....
Толкова си далеч от нещата, че просто няма на къде по-далеч. Иначе, класацията си е обективна предвид излезлите нови автомобили през годината и предвид общото състояние на родния пазар на нови коли. Подобни са класациите в почти всички страни в Европа, а и по света.
"За всекиго по нещо" е тази класация.
Дядо Коледа е тука! Всички са слушкали и папкали, затова на последната снимка 15 представители на марки стискат коледни награди. Е как пък един няма нацупен обиден и унизен.
Всички свини на булашика.
Хората НЕ избират "Кола на годината 2-ра ръка" , каквато 80-90 % от коментаторите карат . Качете се във всяка една , покрайте я вижте си банковите сметки дали разполагате с 24000 , 40 000 , 75 000 и тн..... Друг е въпроса до колко си заслужава да си копуваш нова кола.
Аз имах до скоро 4 Фабии и мога да изкажа мнение от първо лице.
Отвратителен автомобил за многото си пари и претенции. Страшно трошлив при активна употреба- 30000 км. годишно, изключително скъп за подръжка , лош фирмен сервиз . Сравнявам с коли от същия тип -Авео и Логан при еднакъв пробег и експлоатация .Дано има подобрение при новите ,но вече не бих пробвал даже....
По-долу №34 беше писал за "отвратителен дизайн и нулев имидж на Шкода". Единствено мога да се съглася. А това, което не мога, е да добавя дори една дума към квалификацията за тази каруца. Казано е точно и перфектно.
Много трябва да съм си намразил парите за да ги дам за Шкода.
На печелившите частито !
Ей разбирачи, автожурналистите с това се занимават професионално, а не си чешат езиците като вас. Не случайно това е най-престижната българска награда за автомобили, но тук явно има много по-големи анонимни капацитети.
Как пък реши,че и е скъпа поддръжката, и се поясни с какви мотори са били бензинови ли ? Интересно ми е,защото карам дизелови и Октавиа и Фабиа и освен масла,филтри и дреболий по предницата веднъж друго несъм сменял.
Вече ти отговориха няколко души, но ти явно си знаеш своето. Никой не може да те задължи да харесваш някоя марка или кола, но не случайно средната класа в Европа кара точно такива НОВИ коли. А за България именно коли от сорта на Fabia са идеалните НОВИ коли, поне за повечето трезвомислещи и нормално работещи хора.
За каквато и цел да се сетиш, освен премиум сегмент, Шкодата ще е най-добрият избор! Питаш за цена-качество: пусни един линк да видим нова кола, която да е с размерите на Фабия - комби, с аналогично, товарно място, със съвременен дизелов мотор, фабрични ел. стъкла, ел. огледала с подгряване, климатроник, фабрично затъмнение на всички стъкла, дневни светлини и т.н. и да струва 26 000 лева?
Аз през 2011 г. като търсих - не намерих. Честно казано и сега не виждам подобно предложение.
Много мнения са отрицателни за Шкода,но карах шкода Фабия 200000 без никакъв ремонт само консумативи,а беше служебна и не мога да кажа,че съм я пазил за 4год не е мръднала.аз съм за Шкода особено за българския пазар.
С какво печели Шкода?! (риторичен въпрос) Отговора е ..с каквото печелят VW. Да, Шкода няма лукс, но сравнен с Авео, и Дачия има малко повече. Таблото е по-добро, материалите по-качествени с малко, но се набива на очи. Да, Шкода не е "бегачка",но четрицилиндровите моторчета са доста пъргави и икономични и с маааалко, но по-здрави от тези на Авео(старите технологии на Опел) и Дачия(старите технологии на Рено). Да, Шкода не са най-евтини, но съчетанието от малко по-добър мотор, по-добри матриали и най-вече по-добро име сред публиката, кара потенциалните купувачи да прежалят 1000-2000лв и да я изберат. Това е политиката на VW да бъдат с малко, но по-добри във всички аспекти от преките си конкуренти и печелят, печелят и то добре. От японските това е политиката на Тойота.
Най-добрата награда не е "Кола на годината в Бълхария", а реализираните продажби. Фабията ще се харчи доста при служебните коли и бакшишите. Кой луд ще плаща пари, за да може колата му да спечели никому известната награда в БГ? Това да не е китайския или руски пазар, че колата на годината да успее да завиши продажбите си с 10% от 200000 до 220000! Тук говорим за евентуални 20 Минита, 75 БМВ 2-ер, 100 Мерц Ц-класа. Наградата се осъществява, за да се сберат курбанджиите и да хапнат, пийнат и ................. тези 3 неща!
52, праавят им по няколко кръгчета разни гледащи много тв и после ми дават "оценка" за един автомобил, нито конструират, нито разбират, нито шофират, нито ремонтират, от такъв човек адекватна преценка няма и няма и да има, щото на мен ако ми трябва рабтно коче, опредлено само дачиа, евтинийка и лесно за поддръжка, да не говорим, че материалите вложени в нея не отстъпват по нищо на тъпата фабиа, имам поглед ърху КИА, те опредлено правят по-добри коли то шкода и са доста навътре в нещата, нищо против шкода, но не впечатляващо
И отново не видях НИТО един отговор за каква цел Шкодата би била най-добра!
Някво се опита да обясни, че това го карали "нормално работещите" и "трезво мислещите", пхахахахаха!
Или че таксиджиите щели да се заинтересоват - ми те караха масово Фабии преди и СПРЯХА.
Защо ли? Много са здрави фабиите, затова сигурно.
Или тъпотията да сложиш дизелов мотор на градска кола и да си мислиш, че е много готино...хаха!
Истината е, че Шкодата веднага губи срещу Тойота и Киа като здравина, така, че яко някой иска евтина, здрава и надеждна кола за българските условия - би си взел такава!
Така, че Шкодата нито е здрава, нито е евтина, нито е комфортна, нито е надеждна, нито е премум бранд.
НИ-ЩО.
Дори и за служебни нужди спряха фирмите да купуват Шкоди вече.
Същите хора преди време направиха КТБ банка на годината а Цветан Василев банкер на годината,съдете сами ,колко обективен е този приз.Жалко за народа ,че не може да получи инфо за действително добрите и стойностни неща.
X-Trail е много симпатична количка наистина идеално се вмества в ежедневието предоставяйки достатъчен от комфорт във всичко. Мисля догодина да си напазарувам един такъв
Много дебати за Шкода, много нещо ... За мен лично е по-интересно с каква "Иновация" си спечели наградата "Великата Стена" : "... Ловешкият производител Great Wall пък беше удостоен с приз за иновация на годината...". Ако някой има информация нека да сподели.
Karah edin pat kola na priqtel Audi ot 90-ta za godinite izglejda vsqkash e izlezla ot zavoda kato napalnihme rezervuara s a-98 visokooktanov i kato izlqzohme na magistralata minah dosta skodichki-mazdichki i mnogo drugi taralqsnici izleznali predi 2-3 godini mislete za ko staa na vapros
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
08:04 12.12.2014
2 секънд хенд
Тази класация трябва да се провежда ама 10 години назад! :)
Примерно:
Шкода Фабия модел 2005 спечели първото място в класацията "Кола над 10 години на България". Да се смее ли човек или да плаче!
Коментиран от #11
08:12 12.12.2014
3 velik
Коментиран от #4
08:28 12.12.2014
4 Shmeker
До коментар #3 от "velik":
И какво има по-качествено за тия пари бе колега? Някой матиз ли?Коментиран от #5
08:33 12.12.2014
5 Skoda
До коментар #4 от "Shmeker":
В този клас за качество изобщо не може да се говори - ужасна возия, слаби двигатели, евтини материали, гаден дизайн - а парите......за 20 000 - 25 000 ще си купиш перфектен автомобил Audi A6, BMW 5 er, Mercedes Benz E classe, макар и втора ръка!Коментиран от #9
08:42 12.12.2014
8 mediator37
Коментиран от #10
09:10 12.12.2014
9 Shmeker
До коментар #5 от "Skoda":
Фабията ще падне под 20 000 след година. Това е реалната цена.Иначе си прав, но да поддържаш БМВ за 25 000 лв. е скъпа задача, освен ако не говориш за някоя постна тройка
Коментиран от #16
09:23 12.12.2014
10 пд3р
До коментар #8 от "mediator37":
Бъркаш приятелю. Едва ли на бмв, мерцедес, ситроен, опел им е станало приятно, че ги бият чехи и японци. награда за марките, които изброих няма, но трябва да има и губещи. Иначе изборът е добър и при коли, и при джипки. Само при ванове не съм съгласен форд да е пред бмв ама...Коментиран от #13
09:26 12.12.2014
11 eLhAtA
До коментар #2 от "секънд хенд":
А и дори и така да е, нали трябва да има класации и за нас - 10-те процента, които караме нови коли. :)09:28 12.12.2014
12 gmbhh
Кола на всяка година е мойта лична
09:33 12.12.2014
13 mediator37
До коментар #10 от "пд3р":
Мини мисля, че е собственост на БМВ, за това реших, че и баварците мажат филията с шипков мармалад. Но може и да не е тяхна собственост.Иначе вярно , липсата на БМВ на поне едно първо място е неприятна най-вече за самите тях.
От Опел едва ли реват. Пак ще дойде някоя обществена поръчка за здрава и непретенциозна кола за народната полиция ни пази, и ще оправят продажбите.
09:36 12.12.2014
14 Веско
Коментиран от #15
09:47 12.12.2014
15 Младен
До коментар #14 от "Веско":
Не се избира колата на дадена страна по хубост. Гледат се още доста критерии, а точно за нашата страна Шкодата е най-подходяща мисля. Нисанчето при джипките - също.09:53 12.12.2014
16 Skoda
До коментар #9 от "Shmeker":
Да ти кажа скъпа история е (аз самия имам Mercedes E classe 2006 година). Уважавам много и конкурентите от BMW и Audi, а защо не и Jaguar. Но винаги съм бил на мнение, че нова кола за под 100 000 колкото и не скромно да звучи, не си заслужава особено много - като ще е кола да е кола.Коментиран от #27
09:55 12.12.2014
17 хаха
Платена работа, като всичко останало в БГ
10:15 12.12.2014
18 Киро
Скоро и Дачия ще изберат, както са тръгнали!
СМЯХ!
10:30 12.12.2014
19 ооу
Той великия Стоичков го е казал: от цървула трандафор не става!!!
10:34 12.12.2014
20 Киро
Например:
Тойота - здрава
Субару - 4х4
Мерцедес - класа
БМВ - ръчка
Дачия - евтинджак
Нисан - нестандартни
...
А Шкода с какво изобщо някой я помни, с какво изпъква??
С нищо.
Коментиран от #21, #28, #61
10:38 12.12.2014
21 Skoda
До коментар #20 от "Киро":
Колега, на 100% съгласен с тебе! По скоро поредната корупция в България, вносителят им е платил и готово......10:56 12.12.2014
22 Марто
Тойота - беше здрава
Субару - беше истинско 4х4
Мерцедес - беше класа
БМВ - ръчка, но не всички
Дачия - евтинджак, но сравнително надеждна
Нисан - точно X-trail си е баш стандартно SUV
...
А Шкода е едно от най-добрите предложения на нашия пазар, имайки предвид съотношетието цена/качество.
11:05 12.12.2014
23 Анонимен
11:12 12.12.2014
24 Japoneze
Може би се гледа съотношение цена/качество,и Шкода -кажи колега колко коли си купил за по 100 000 -явно му държиш края,или ги купуваш като станат за редовни ремонти с по 3 нули?
11:14 12.12.2014
25 рфр
Истината е че новата кола е МНОГО скъпо удоволлствое не толкова защото струва много а защото ПАДА много.
11:19 12.12.2014
26 BBTY
12:19 12.12.2014
27 Bravo
До коментар #16 от "Skoda":
Какви ги дрънкаш, бе колега? За под 100 000 не са били коли !!! Ако всеки мисли така, трябва да караме цял живот таратайки докато спестим за една такава или да си я купим на изплащане и пак цял живот да караме една и съща кола. Не разбирам логиката ти. Или вместо да изплащаме апартамент, да плащаме обучението на децата и да си караме една такава Шкода, да живеем в тази кола за над 100к и децата ни да си останат с "2-ри клас до обяд", само и само за да се покажем, че караме ИСТИНСКА КОЛА.12:22 12.12.2014
28 Svet Stoya
До коментар #20 от "Киро":
Колега, Шкода всички я помнят и знаят със това, че има здравината и надежността на VW но за по малко пари. Което в икономичния клас е основния критерии. Дори не знам за какво се спори изобщо.Коментиран от #30, #31
12:38 12.12.2014
29 Julio
12:39 12.12.2014
30 Shmeker
До коментар #28 от "Svet Stoya":
Не само. Имат и икономичните им мотори, както и 1.8Т, 2.0ТСИ и т.н12:58 12.12.2014
31 Киро
До коментар #28 от "Svet Stoya":
Шкода има здравината и надеждността ...на СЕАТ. Всичките тояги на ВАГ, ако не си запознат, се правят еднакви части, тоест между Сеат, Шкода и ФВ разлика няма!И къде точно и е доброто съотношение на цената и качеството на Шкодата (това клише-глупост, дето всеки, който няма доводи изтъква)?
Къде - сигурно ВАГ автомобилите са много здрави? ХАХА!
Или пък са луксозни? ХАХА !
Или са евтини? Още по-голямо ХАХА!
За всяко приложение има по-добро предложение от Шкода!
13:21 12.12.2014
32 Киро
Айде, да видим, дали ще се намерят оптимисти!
Коментиран от #33, #34
13:28 12.12.2014
33 Димитър
До коментар #32 от "Киро":
...за интелигентни и некомплексирани хора, какъвто ти явно не си.13:54 12.12.2014
34 Съгласен с Киро
До коментар #32 от "Киро":
Колега напълно съм съгласен с теб! Жалко е че има марки като шкода - "практични" - кое му е практичното на това да си купиш чисто нова фабия за 25 000 и за тези пари да получиш: ужасна теснотия, друсаща возия, евтини, тракащи пластмаси, отвратителен дизайн и нулев имидж!14:13 12.12.2014
35 Julio
14:16 12.12.2014
36 бате киро
Моят Фолксваген поло, защото е здрав, надежден и всеки може да си го позволи! :)
Само на 14г. е тепърва навлиза в пубертета и е доста див. :)
14:21 12.12.2014
37 bibendum
15:37 12.12.2014
38 koroin1980
Коментиран от #39
15:46 12.12.2014
39 Караиванов
До коментар #38 от "koroin1980":
Толкова си далеч от нещата, че просто няма на къде по-далеч. Иначе, класацията си е обективна предвид излезлите нови автомобили през годината и предвид общото състояние на родния пазар на нови коли. Подобни са класациите в почти всички страни в Европа, а и по света.15:54 12.12.2014
40 mediator37
Дядо Коледа е тука! Всички са слушкали и папкали, затова на последната снимка 15 представители на марки стискат коледни награди. Е как пък един няма нацупен обиден и унизен.
Всички свини на булашика.
17:55 12.12.2014
41 DB9
Поздравление за кола (каруца) на годината .
където жабката е опция....
Коментиран от #45
17:55 12.12.2014
42 100qn
18:11 12.12.2014
43 100qn
18:15 12.12.2014
44 Shmeker
18:31 12.12.2014
45 Шиничи Ясуко
До коментар #41 от "DB9":
И стиропора по таблото18:46 12.12.2014
46 alabala
19:46 12.12.2014
47 никога шкода
Отвратителен автомобил за многото си пари и претенции. Страшно трошлив при активна употреба- 30000 км. годишно, изключително скъп за подръжка , лош фирмен сервиз . Сравнявам с коли от същия тип -Авео и Логан при еднакъв пробег и експлоатация .Дано има подобрение при новите ,но вече не бих пробвал даже....
20:00 12.12.2014
48 mediator37
Много трябва да съм си намразил парите за да ги дам за Шкода.
На печелившите частито !
20:07 12.12.2014
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Арабаджиев
Коментиран от #64
20:51 12.12.2014
53 100qn
20:53 12.12.2014
54 Дивак
21:04 12.12.2014
55 Киро
:)
Коментиран от #56, #57
21:22 12.12.2014
56 Олег
До коментар #55 от "Киро":
Вече ти отговориха няколко души, но ти явно си знаеш своето. Никой не може да те задължи да харесваш някоя марка или кола, но не случайно средната класа в Европа кара точно такива НОВИ коли. А за България именно коли от сорта на Fabia са идеалните НОВИ коли, поне за повечето трезвомислещи и нормално работещи хора.21:44 12.12.2014
57 Танас
До коментар #55 от "Киро":
За каквато и цел да се сетиш, освен премиум сегмент, Шкодата ще е най-добрият избор! Питаш за цена-качество: пусни един линк да видим нова кола, която да е с размерите на Фабия - комби, с аналогично, товарно място, със съвременен дизелов мотор, фабрични ел. стъкла, ел. огледала с подгряване, климатроник, фабрично затъмнение на всички стъкла, дневни светлини и т.н. и да струва 26 000 лева?Аз през 2011 г. като търсих - не намерих. Честно казано и сега не виждам подобно предложение.
Коментиран от #58
21:45 12.12.2014
58 Танас
До коментар #57 от "Танас":
....забравих да добавя и лети джанти 15-ки!21:47 12.12.2014
59 Дошо
Коментиран от #63
22:06 12.12.2014
60 mechka
22:16 12.12.2014
61 hienata
До коментар #20 от "Киро":
С какво печели Шкода?! (риторичен въпрос) Отговора е ..с каквото печелят VW. Да, Шкода няма лукс, но сравнен с Авео, и Дачия има малко повече. Таблото е по-добро, материалите по-качествени с малко, но се набива на очи. Да, Шкода не е "бегачка",но четрицилиндровите моторчета са доста пъргави и икономични и с маааалко, но по-здрави от тези на Авео(старите технологии на Опел) и Дачия(старите технологии на Рено). Да, Шкода не са най-евтини, но съчетанието от малко по-добър мотор, по-добри матриали и най-вече по-добро име сред публиката, кара потенциалните купувачи да прежалят 1000-2000лв и да я изберат. Това е политиката на VW да бъдат с малко, но по-добри във всички аспекти от преките си конкуренти и печелят, печелят и то добре. От японските това е политиката на Тойота.22:20 12.12.2014
62 Maurice
22:38 12.12.2014
63 Shmeker
До коментар #59 от "Дошо":
Кво ти стана ве?22:59 12.12.2014
64 PlimP
До коментар #52 от "Арабаджиев":
52, праавят им по няколко кръгчета разни гледащи много тв и после ми дават "оценка" за един автомобил, нито конструират, нито разбират, нито шофират, нито ремонтират, от такъв човек адекватна преценка няма и няма и да има, щото на мен ако ми трябва рабтно коче, опредлено само дачиа, евтинийка и лесно за поддръжка, да не говорим, че материалите вложени в нея не отстъпват по нищо на тъпата фабиа, имам поглед ърху КИА, те опредлено правят по-добри коли то шкода и са доста навътре в нещата, нищо против шкода, но не впечатляващо23:35 12.12.2014
65 Киро
Някво се опита да обясни, че това го карали "нормално работещите" и "трезво мислещите", пхахахахаха!
Или че таксиджиите щели да се заинтересоват - ми те караха масово Фабии преди и СПРЯХА.
Защо ли? Много са здрави фабиите, затова сигурно.
Или тъпотията да сложиш дизелов мотор на градска кола и да си мислиш, че е много готино...хаха!
Истината е, че Шкодата веднага губи срещу Тойота и Киа като здравина, така, че яко някой иска евтина, здрава и надеждна кола за българските условия - би си взел такава!
Така, че Шкодата нито е здрава, нито е евтина, нито е комфортна, нито е надеждна, нито е премум бранд.
НИ-ЩО.
Дори и за служебни нужди спряха фирмите да купуват Шкоди вече.
23:44 12.12.2014
66 Bravo
Коментиран от #67
23:54 12.12.2014
67 Име:
До коментар #66 от "Bravo":
Няма значение, прав е.02:46 13.12.2014
68 onq s konq
02:54 13.12.2014
69 пешо
03:04 13.12.2014
70 иванов
08:44 13.12.2014
71 Дядо поп
Коментиран от #72
08:45 13.12.2014
72 Autohouse Randm
До коментар #71 от "Дядо поп":
08:48 13.12.2014
73 CarPro
11:04 13.12.2014
74 ддд
11:17 13.12.2014
75 Иван Господинов
Коментиран от #78
12:56 13.12.2014
76 Кристиян
13:42 13.12.2014
77 Jack Bauer
15:44 13.12.2014
78 Autohouse Randm
До коментар #75 от "Иван Господинов":
parketnik palen18:18 13.12.2014
79 CarPro
Коментиран от #80, #81, #82
21:05 13.12.2014
80 Shmeker
До коментар #79 от "CarPro":
Много ясно. Даже ако пробваш TDI ще видиш че може да дава разход като съвременен дизел.07:57 14.12.2014
81 ддд
До коментар #79 от "CarPro":
До 1995 г. - това е Истината / Колата !!!09:16 14.12.2014
82 Autohouse Randm
До коментар #79 от "CarPro":
vzemi novo audi i si porachai predvaritelno patna pomosht16:37 14.12.2014
83 Иван Иванов
08:56 15.12.2014
84 Роман Ценов
15:37 04.07.2015